Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
LiveAgent czy UserGuiding
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
19,00 USD/miesiąc
69,00 USD/miesiąc
Informacje ogólne
4,7
(1 684)
Informacje ogólne
4,7
(52)
Szeroka gama małych i średnich przedsiębiorstw w handlu elektronicznym, telekomunikacji, ubezpieczeń, SaaS, startupów i przedsiębiorstw. Klientem docelowym jest każdy, kto rozumie, jak ważna jest obsługa klienta.
Ponad 2000 firm (SaaS, e-commerce, firmy inwestycyjne, konsultanci itp.) wykorzystuje subtelną siłę UserGuiding, aby osiągnąć wyższe wskaźniki utrzymania użytkowników i bardziej efektywne procesy wprowadzania użytkowników.
- API
- Akcje wyzwalane wydarzeniami
- Konfigurowalne kształtowanie marki
- Otwieranie rachunku
- Pulpit działań
- Raportowanie/analityka
- Real-Time Data
- Wskaźniki wydajności
- Zarządzanie klientami
- Zarządzanie zadaniami
- API
- Akcje wyzwalane wydarzeniami
- Konfigurowalne kształtowanie marki
- Otwieranie rachunku
- Pulpit działań
- Raportowanie/analityka
- Real-Time Data
- Wskaźniki wydajności
- Zarządzanie klientami
- Zarządzanie zadaniami
- Na chmurze
- Lokalnie
- Na chmurze
- Lokalnie
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat