Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
SysAid czy Zendesk Suite
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Dostawca nie oferuje tej opcji/usługi
55,00 USD/miesiąc
Informacje ogólne
4,5
(484)
Informacje ogólne
4,4
(4 036)
SysAid obsługuje organizacje obejmujące wszystkie branże i rozmiary firm, od małych i średnich przedsiębiorstw po korporacje z listy Fortune 500. Od działu helpdesk po wydanie ITSM+ — istnieje coś, co pasuje do każdej firmy.
Ponad 160 000 firm polega na rozwiązaniu Zendesk w zakresie obsługi, aby budować optymalne doświadczenia klientów. Oprogramowanie jest wydajne i elastyczne, a jego skalowanie pozwala zaspokoić potrzeby każdej firmy.
- Audyt spraw
- Bezpieczeństwo SSL
- Przeciągnij i upuść
- Pulpit działań
- Wskaźniki wydajności
- Zarządzanie problemami
- Zarządzanie zadaniami
- Zarządzanie zwolnieniami
- Ścieżka audytowa
- Śledzenie spraw
- Audyt spraw
- Bezpieczeństwo SSL
- Przeciągnij i upuść
- Pulpit działań
- Wskaźniki wydajności
- Zarządzanie problemami
- Zarządzanie zadaniami
- Zarządzanie zwolnieniami
- Ścieżka audytowa
- Śledzenie spraw
- Na chmurze
- Lokalnie
- Na chmurze
- Lokalnie
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat