Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Asana czy Zoho Desk
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
13,49 €/miesiąc
14,00 USD/miesiąc
Informacje ogólne
4,5
(13 320)
Informacje ogólne
4,5
(2 193)
Dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5/5 gwiazdek? Asana to sposób na zarządzanie projektami, procesami i zadaniami. Asana pomaga zwiększyć produktywność i lepiej wykonywać pracę.
Zoho Desk jest najbardziej korzystne dla firm zorientowanych na klienta, które mają pełne pasji zespoły obsługowe i często wchodzą w interakcje z klientami. Można je skalować do dowolnego rozmiaru i dopasować do wielu segmentów rynku.
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Przeciągnij i upuść
- Pulpit
- Pulpit działań
- Real-Time Data
- Rozwiązanie CRM
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Zarządzanie zadaniami
- Ścieżka audytowa
- Śledzenie spraw
- Monitorowanie mediów społecznościowych
- Przeciągnij i upuść
- Pulpit
- Pulpit działań
- Real-Time Data
- Rozwiązanie CRM
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Zarządzanie zadaniami
- Ścieżka audytowa
- Śledzenie spraw
- Na chmurze
- Lokalnie
- Na chmurze
- Lokalnie
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat