Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Maintenance Connection czy MaintainX
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Dostawca nie oferuje tej opcji/usługi
21,00 USD/miesiąc
Rolnictwo, przemysł motoryzacyjny i lotniczy, przetwórstwo chemiczne, budownictwo, produkcja jednostkowa, edukacja, energetyka, żywność i napoje, administracja publiczna, opieka zdrowotna, przemysł farmaceutyczny/biotechnologiczny, produkcja procesowa.
Produkcja, przemysł, kierownicy obiektów, rząd, szkoły, hotelarstwo, zespoły operacyjne, kierownicy flot, restauracje, magazyny, kościoły, handel detaliczny, liderzy ds. bezpieczeństwa i BHP. MŚP oraz duże przedsiębiorstwa.
- Konserwacja predykcyjna
- Przypomnienia
- Pulpit działań
- Raportowanie/analityka
- Real-Time Data
- Zarządzanie majątkiem trwałym
- Zarządzanie zapasami
- Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
- Ścieżka audytowa
- Śledzenie kosztów
- Konserwacja predykcyjna
- Przypomnienia
- Pulpit działań
- Raportowanie/analityka
- Real-Time Data
- Zarządzanie majątkiem trwałym
- Zarządzanie zapasami
- Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
- Ścieżka audytowa
- Śledzenie kosztów
- Na chmurze
- Lokalnie
- Na chmurze
- Lokalnie
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat