Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Freshdesk czy Squaretalk
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
15,00 USD/miesiąc
25,00 USD/miesiąc
Informacje ogólne
4,5 (3 365)Informacje ogólne
4,9 (89)
Przedsiębiorstwa różnej wielkości na całym świecie ufają, że Freshdesk pozwoli im zapewnić doskonała obsługę klienta.
Squaretalk to doskonałe rozwiązanie dla call center BPO (outsourcing procesów biznesowych), firm z proaktywnymi zespołami ds. sprzedaży, zespołów CX (doświadczenie klienta) i retencyjnych, inwestorów, telemarketerów, badaczy rynku, agentów ubezpieczeniowych, doradców finansowych itp.
- API
- Czat/wiadomości
- Integracja telefonii komputerowej
- Pulpit
- Pulpit działań
- Raportowanie/analityka
- Rejestrowanie połączeń
- Rozwiązanie CRM
- Wskaźniki wydajności
- Zarządzanie wielokanałowe
- API
- Czat/wiadomości
- Integracja telefonii komputerowej
- Pulpit
- Pulpit działań
- Raportowanie/analityka
- Rejestrowanie połączeń
- Rozwiązanie CRM
- Wskaźniki wydajności
- Zarządzanie wielokanałowe
- Na chmurze
- Lokalnie
- Na chmurze
- Lokalnie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat