Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Freshservice czy JIRA Service Management
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
29,00 USD/miesiąc
19,04 USD/miesiąc
Wśród klientów Freshservice znajdują się firmy MSP, organizacje finansowe, instytucje edukacyjne oraz kilka organizacji rządowych.
Zespoły pracujące z dużą prędkością, które chcą zoptymalizować swoje praktyki ITSM, eliminują bariery między zespołami IT, operacyjnymi, programistycznymi i biznesowymi, szybko odpowiadają na pytania i zajmują się incydentami, a także łatwo wprowadzają zmiany.
- Audyt spraw
- For IT Project Management
- Rozwiązanie CRM
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Zarządzanie problemami
- Zarządzanie zadaniami
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie zapasami
- Ścieżka audytowa
- Śledzenie spraw
- Audyt spraw
- For IT Project Management
- Rozwiązanie CRM
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Zarządzanie problemami
- Zarządzanie zadaniami
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie zapasami
- Ścieżka audytowa
- Śledzenie spraw
- Na chmurze
- Lokalnie
- Na chmurze
- Lokalnie
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat