Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Keeper Security czy SecureDoc Disk Encryption
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
3,75 USD/miesiąc
Dostawca nie oferuje tej opcji/usługi
Klienci korzystający z platformy obejmują MŚP po korporacje. Platforma chroni cyfrowe zasoby firmy poprzez egzekwowanie silnego bezpieczeństwa haseł, zarówno przez zespół IT, jak i wszystkich pracowników w firmie.
CIO (główny specjalista ds. informacji), CSO (główny specjalista ds. bezpieczeństwa), CTO (główny specjalista ds. technicznych), CISO (główny specjalista ds. bezpieczeństwa informacji), menedżerowie ds. bezpieczeństwa danych, starsi liderzy ds. bezpieczeństwa danych, kierownicy IT, starsi kierownicy ds. ryzyka danych, kierownicy ds. cyberbezpieczeństwa
- Audyt bezpieczeństwa
- Bezpieczeństwo danych
- Bezpieczne logowanie
- Bezpieczne przechowywanie danych
- Logi wydarzeń
- Raportowanie/analityka
- Real-Time Monitoring
- Uwierzytelnianie
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Zarządzanie zgodnością z przepisami
- Audyt bezpieczeństwa
- Bezpieczeństwo danych
- Bezpieczne logowanie
- Bezpieczne przechowywanie danych
- Logi wydarzeń
- Raportowanie/analityka
- Real-Time Monitoring
- Uwierzytelnianie
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Zarządzanie zgodnością z przepisami
- Na chmurze
- Lokalnie
- Na chmurze
- Lokalnie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat