Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
timetoreply czy Bloomreach
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
19,00 USD/miesiąc
Dostawca nie oferuje tej opcji/usługi
Obsługa klienta, sukces klienta, obsługa klienta, zespoły sprzedażowe, komunikacja wewnętrzna/zespołowa
Wielokanałowy system dostarczania treści, który pomaga firmom z branży e-commerce w handlu detalicznym, produkcji, dystrybucji, hotelarstwie, transporcie i innych branżach tworzyć, zarządzać, udostępniać i edytować treści.
- API
- Akcje wyzwalane wydarzeniami
- Przeciągnij i upuść
- Pulpit działań
- Raportowanie/analityka
- Real-Time Analytics
- Real-Time Data
- Real-Time Reporting
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Zarządzanie kontaktami
- API
- Akcje wyzwalane wydarzeniami
- Przeciągnij i upuść
- Pulpit działań
- Raportowanie/analityka
- Real-Time Analytics
- Real-Time Data
- Real-Time Reporting
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Zarządzanie kontaktami
- Na chmurze
- Lokalnie
- Na chmurze
- Lokalnie
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)