Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Chattermill czy Zoho CRM
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Dostawca nie oferuje tej opcji/usługi
14,00 USD/miesiąc
Informacje ogólne
4,5
(25)
Informacje ogólne
4,3
(6 938)
Szybko rozwijające się firmy z branży handlowej, finansowej, turystycznej i innych, które chcą na nowo zdefiniować swoje doświadczenia z klientami dzięki szczegółowej analizie opinii.
Rozwiązanie CRM Zoho może być używane przez małe, średnie i duże firmy. Możesz nawet stworzyć własną wersję rozwiązania CRM Zoho. Sprzedawaj szybciej i mądrzej dzięki rozwiązaniu CRM Zoho.
- Czat/wiadomości
- Przeciągnij i upuść
- Pulpit
- Pulpit działań
- Raportowanie/analityka
- Real-Time Data
- Wielokanałowe zbieranie danych
- Wskaźniki wydajności
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Zarządzanie spotkaniami
- Czat/wiadomości
- Przeciągnij i upuść
- Pulpit
- Pulpit działań
- Raportowanie/analityka
- Real-Time Data
- Wielokanałowe zbieranie danych
- Wskaźniki wydajności
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Zarządzanie spotkaniami
- Na chmurze
- Lokalnie
- Na chmurze
- Lokalnie
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat