Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
CHEQ Essentials czy ClickGUARD
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
99,00 USD/miesiąc
89,00 USD/miesiąc
Reklamodawcy PPC (płatność za kliknięcie) zainteresowani optymalizacją swoich kampanii poprzez eliminację fałszywych kliknięć w swoich kampaniach PPC. ClickCease chroni reklamy Google Ads i Facebook Ads przed oszustwami, oszczędzając wydatki na kampanię.
ClickGUARD jest przeznaczony dla menedżerów klientów Ads Google PPC i reklamodawców, którzy chcą zmaksymalizować swój wskaźnik ROI pay per click poprzez usunięcie z kampanii fałszywych, nielegalnych i marnujących pieniądze kliknięć.
- Aktualizacje w czasie rzeczywistym
- Analityka w czasie rzeczywistym
- Geolokalizacja
- Monitorowanie w czasie rzeczywistym
- Usuwanie botów
- Wykrywanie botów
- Śledzenie czasu przebywania na terenie zakładu
- Śledzenie konwersji
- Śledzenie odwiedzających
- Śledzenie zaangażowania
- Aktualizacje w czasie rzeczywistym
- Analityka w czasie rzeczywistym
- Geolokalizacja
- Monitorowanie w czasie rzeczywistym
- Usuwanie botów
- Wykrywanie botów
- Śledzenie czasu przebywania na terenie zakładu
- Śledzenie konwersji
- Śledzenie odwiedzających
- Śledzenie zaangażowania
- Na chmurze
- Lokalnie
- Na chmurze
- Lokalnie
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat