Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Dialfire czy Voiptime Cloud
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Dostawca nie oferuje tej opcji/usługi
69,00 zł/miesiąc
Osoby lub firmy z dowolną liczbą agentów, które szukają wydajnego i solidnego oprogramowania do obsługi połączeń wychodzących (call center), które skaluje się z ich potrzebami i jest wysoce konfigurowalne.
Voiptime Call Center to uniwersalna platforma w chmurze do obsługi klienta we wszystkich obszarach działalności: małych i średnich firmach z branży e-commerce, telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej, SaaS, startupów i przedsiębiorstw.
- Dystrybucja leadów
- Identyfikacja abonenta wywołującego
- Przekazywanie połączeń
- Pulpit działań
- Raportowanie/analityka
- Real-Time Data
- Rejestrowanie połączeń
- Rozwiązanie CRM
- Zarządzanie integracjami
- Zarządzanie listami połączeń
- Dystrybucja leadów
- Identyfikacja abonenta wywołującego
- Przekazywanie połączeń
- Pulpit działań
- Raportowanie/analityka
- Real-Time Data
- Rejestrowanie połączeń
- Rozwiązanie CRM
- Zarządzanie integracjami
- Zarządzanie listami połączeń
- Na chmurze
- Lokalnie
- Na chmurze
- Lokalnie
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat