Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Freshchat czy OneSignal
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
1799,00 INR/miesiąc
9,00 USD/miesiąc
Rynek docelowy Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) obejmuje działy wsparcia klienta, zespoły SaaS i e-commerce, w których z produktu korzysta do 50 członków zespołu.
OneSignal obsługuje firmy mobilne, które chcą wykorzystać nowoczesną technologię przesyłania wiadomości do klientów w celu rozwoju i powiadomień transakcyjnych.
- API
- Historia klienta
- Konfigurowalne kształtowanie marki
- Przeciągnij i upuść
- Pulpit działań
- Raportowanie/analityka
- Real-Time Analytics
- Real-Time Data
- Rozwiązanie CRM
- Wielojęzyczny
- API
- Historia klienta
- Konfigurowalne kształtowanie marki
- Przeciągnij i upuść
- Pulpit działań
- Raportowanie/analityka
- Real-Time Analytics
- Real-Time Data
- Rozwiązanie CRM
- Wielojęzyczny
- Na chmurze
- Lokalnie
- Na chmurze
- Lokalnie
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat