Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Freshchat czy Zoho Desk
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
1799,00 INR/miesiąc
20,00 USD/miesiąc
Informacje ogólne
4,1
(112)
Informacje ogólne
4,5
(2 198)
Rynek docelowy Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) obejmuje działy wsparcia klienta, zespoły SaaS i e-commerce, w których z produktu korzysta do 50 członków zespołu.
Zoho Desk jest najbardziej korzystne dla firm zorientowanych na klienta, które mają pełne pasji zespoły obsługowe i często wchodzą w interakcje z klientami. Można je skalować do dowolnego rozmiaru i dopasować do wielu segmentów rynku.
- Bezpieczeństwo SSL
- Czat/wiadomości
- Konfigurowalne kształtowanie marki
- Przeciągnij i upuść
- Pulpit działań
- Real-Time Data
- Rozwiązanie CRM
- Wskaźniki wydajności
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Zarządzanie zadaniami
- Bezpieczeństwo SSL
- Czat/wiadomości
- Konfigurowalne kształtowanie marki
- Przeciągnij i upuść
- Pulpit działań
- Real-Time Data
- Rozwiązanie CRM
- Wskaźniki wydajności
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Zarządzanie zadaniami
- Na chmurze
- Lokalnie
- Na chmurze
- Lokalnie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat