Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Zendesk Suite czy VoiceAnalytics
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
55,00 USD/miesiąc
22,00 €/miesiąc
Informacje ogólne
4,4
(4 036)
Informacje ogólne
4,8
(4)
Ponad 160 000 firm polega na rozwiązaniu Zendesk w zakresie obsługi, aby budować optymalne doświadczenia klientów. Oprogramowanie jest wydajne i elastyczne, a jego skalowanie pozwala zaspokoić potrzeby każdej firmy.
VoiceAnalytics jest idealnym rozwiązaniem dla centrów kontaktowych każdej wielkości i z każdej branży, które pomaga firmom uzyskać cenne informacje z każdej interakcji z klientem, przekładające się na konkretne wyniki.
- API
- Analityka obsługi klienta
- Pulpit działań
- Raportowanie/analityka
- Real-Time Analytics
- Real-Time Data
- Rozwiązanie CRM
- Wskaźniki wydajności
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Zarządzanie wielokanałowe
- API
- Analityka obsługi klienta
- Pulpit działań
- Raportowanie/analityka
- Real-Time Analytics
- Real-Time Data
- Rozwiązanie CRM
- Wskaźniki wydajności
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Zarządzanie wielokanałowe
- Na chmurze
- Lokalnie
- Na chmurze
- Lokalnie
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat