Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
ManageEngine OpManager czy ManageEngine OpManager MSP
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
95,00 USD/rok
795,00 USD/rok
Administratorzy, którzy analizują zarządzanie siecią, zarządzanie serwerem, zarządzanie przepustowością, zarządzanie konfiguracją, planowanie przepustowości sieci, diagnostykę usterek i rozwiązywanie problemów.
Przedstawiciel ds. obsługi klienta, specjalista ds. obsługi klienta, kierownik ds. obsługi klienta, specjalista ds. wsparcia technicznego, kierownik ds. wsparcia technicznego
- Diagnostyka sieci komórkowej
- Multi-Location Monitoring
- Przeciągnij i upuść
- Pulpit działań
- Real-Time Data
- Wskaźniki wydajności
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Zarządzanie referencjami
- Zarządzanie zapasami
- Ścieżka audytowa
- Diagnostyka sieci komórkowej
- Multi-Location Monitoring
- Przeciągnij i upuść
- Pulpit działań
- Real-Time Data
- Wskaźniki wydajności
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Zarządzanie referencjami
- Zarządzanie zapasami
- Ścieżka audytowa
- Na chmurze
- Lokalnie
- Na chmurze
- Lokalnie
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- Czat
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- Czat