Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Aircraft Maintenance Systems czy EZOfficeInventory
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
15,00 USD/miesiąc
40,00 USD/miesiąc
Informacje ogólne
3,9
(21)
Informacje ogólne
4,6
(1 548)
operatorzy ze stałym skrzydłem – operatorzy ze skrzydłami obrotowymi – obsługa techniczna, naprawy i remonty – MRO (konserwacja, naprawa i przegląd) – CAMO – Zdatność do lotu – Szkoły pilotażu – Policja, wojsko i rząd – Regionalne linie lotnicze – Medevac – Drony
Zaspokaja potrzeby różnych branż, ułatwiając im śledzenie wszystkich rodzajów przedmiotów, w tym zasobów IT, sprzętu audiowizualnego, mebli, narzędzi budowlanych, sprzętu medycznego itp.
- Historia serwisowa
- Konserwacja sprzętu
- Real-Time Monitoring
- Ustalanie harmonogramu konserwacji
- Ustalanie harmonogramów
- Zarządzanie dostawcami
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie zleceniami pracy
- Śledzenie zapasów
- Historia serwisowa
- Konserwacja sprzętu
- Real-Time Monitoring
- Ustalanie harmonogramu konserwacji
- Ustalanie harmonogramów
- Zarządzanie dostawcami
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie zleceniami pracy
- Śledzenie zapasów
- Na chmurze
- Lokalnie
- Na chmurze
- Lokalnie
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- We własnej osobie
- Transmisja na żywo w trybie online
- Webinaria
- Dokumentacja
- Wideo
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat
- E-mail/helpdesk
- Często zadawane pytania/forum
- Baza wiedzy
- Telefoniczna obsługa klienta
- 24/7 (agent na żywo)
- Czat