Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy księgowe

Programy księgowe automatyzują funkcje finansowe i transakcyjne dzięki takim modułom, jak zobowiązania, należności, lista płac, rozliczanie i księga główna. Integracja aplikacji księgowych umożliwia kompleksową analizę sytuacji finansowej organizacji w czasie rzeczywistym i na żądanie. Oprogramowanie księgowe w ramach rozwiązań księgowych pozwala często na dostosowanie do szczególnych potrzeb organizacji. Programy księgowe są powiązane z oprogramowaniem do audytu, programami do faktur i rozliczania, oprogramowaniem compliance i programami do raportowania finansowego.

Wyniki: 20 w

BigTime to silnik umożliwiający dużym firmom księgowym na świecie budżetowanie, śledzenie i rozliczanie ich najważniejszego zasobu: czasu. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime
Firmy księgowe potrzebują czegoś więcej niż tylko ewidencji czasu pracy. Potrzebują systemu, który ujednolici budżetowanie, planowanie/realizację projektu, komunikację w zespole, zarządzanie zadaniami, zarządzanie zasobami, fakturowanie i finanse projektu. BigTime zapewnia twojemu zespołowi narzędzia potrzebne do dostarczania fakturowanych prac na czas i zgodnie z budżetem, zapewniając klientom średnią poprawę marży brutto o 25% oraz znaczny wzrost przychodów z ekspansji i poleceń. "Nie musieliśmy iść na kompromis ani zmieniać naszego sposobu działania". Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Rachunkowość funduszu
  • Rachunkowość projektowa
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie podatkami
  • Zarządzanie listami płac
  • Wielowalutowy
  • Zestawienie dochodów i bilans
DataSnipper to inteligentna platforma automatyzacji w Excelu dla księgowości, która przyspiesza produktywność zespołów audytu i finansów. Dowiedz się więcej na temat produktu: DataSnipper
DataSnipper to inteligentna platforma automatyzacji w Excelu dla księgowości, która przyspiesza produktywność zespołów audytu i finansów. DataSnipper pomaga wyeliminować powtarzające się zadania, wyodrębnić, powiązać i udokumentować źródło dowolnej procedury audytu i finansów. Dodatek do programu Excel usprawnia procesy robocze i pomaga szybciej dotrzymywać terminów. Zaufanie Deloitte, EY, KPMG, PwC, BDO i innych liderów rynku. Aktywny w ponad 85 krajach i używany przez ponad 500 tysięcy specjalistów ds. finansów. Dowiedz się więcej na temat produktu: DataSnipper

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Rachunkowość funduszu
  • Rachunkowość projektowa
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie podatkami
  • Zarządzanie listami płac
  • Wielowalutowy
  • Zestawienie dochodów i bilans
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie.
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie. QuickBooks, używane przez ponad 4,5 miliona klientów, zapewnia inteligentne narzędzia dla firmy, a jednocześnie jest łatwe w użyciu. Można organizować księgi, zarządzać wydatkami, wysyłać faktury, śledzić inwentarz, a nawet prowadzić listę płac. Dzięki QuickBooks Online można organizować się, oszczędzać czas, a nawet szybko otrzymywać płatności, dodając funkcje płatności. A co najlepsze, możesz wypróbować je bezpłatnie przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickBooks Online

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Rachunkowość funduszu
  • Rachunkowość projektowa
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie podatkami
  • Zarządzanie listami płac
  • Wielowalutowy
  • Zestawienie dochodów i bilans
Wchodzące w skład pakietu NetSuite oprogramowanie księgowe upraszcza procesy rejestrowania transakcji, zarządzania zobowiązaniami oraz należnościami i zamykania ksiąg rachunkowych.
Oparte na chmurze i wchodzące w skład pakietu NetSuite oprogramowanie księgowe to zestaw narzędzi niezbędnych do efektywnego zarządzania danymi księgowymi i przyspieszenia procesu zamykania ksiąg rachunkowych. Popraw efektywność analizy danych i zmniejsz ryzyko wystąpienia błędów dzięki automatyzacji zadań. Dopasuj raporty, pulpity i generowane w czasie rzeczywistym wskaźniki do własnych potrzeb, co pomoże Ci w monitorowaniu działań Twojej firmy i usprawni proces kontroli finansowej. Pakiet NetSuite obsługuje wiele walut, języków oraz norm dotyczących zgodności i zapewnia bezpieczny dostęp do danych na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Rachunkowość funduszu
  • Rachunkowość projektowa
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie podatkami
  • Zarządzanie listami płac
  • Wielowalutowy
  • Zestawienie dochodów i bilans
Zoho Invoice to w 100% bezpłatne rozwiązanie do fakturowania w chmurze, zaprojektowane, aby pomóc małym firmom w fakturowaniu i opłacaniu wydatków przez Internet.
Zoho Invoice to w 100% bezpłatne oprogramowanie do fakturowania online dla freelancerów i SME (małych i średnich przedsiębiorstw). Najważniejsze funkcje obejmują fakturowanie projektów, śledzenie czasu, raportowanie, konfigurowalne szablony i portal klienta. Zespoły korzystające z faktur Zoho mogą śledzić szacunki, konwertować je na faktury i wysyłać przypomnienia do klientów, aby sfinalizować zaległe płatności. Ponadto użytkownicy mogą tworzyć zadania, pobierać zaliczki na projekty i śledzić historię swoich faktur. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Invoice

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Rachunkowość funduszu
  • Rachunkowość projektowa
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie podatkami
  • Zarządzanie listami płac
  • Wielowalutowy
  • Zestawienie dochodów i bilans
Proste i łatwe w użyciu oprogramowanie księgowe, które pomoże Ci zarządzać finansami firmy w inteligentny sposób.
Zoho Books to internetowe oprogramowanie księgowe, które umożliwia łatwe zarządzanie przepływem pieniędzy do firmy i z firmy. Zarządzaj swoimi klientami i fakturami, zachowując kontrolę nad wydatkami. Rejestruj, monitoruj i uzgadniaj swoje rachunki bankowe i transakcje oraz współpracuj z księgowym w czasie rzeczywistym. Co najważniejsze, Zoho Books pomaga Ci podejmować lepsze, bardziej świadome decyzje i być na bieżąco ze swoją działalnością. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Books

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Rachunkowość funduszu
  • Rachunkowość projektowa
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie podatkami
  • Zarządzanie listami płac
  • Wielowalutowy
  • Zestawienie dochodów i bilans
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm. Zarządzanie zapasami i zamówieniami w czasie rzeczywistym. CECHY: Ponowne zamawianie. Realizacja zamówienia. Drukowanie etykiet w chmurze. Śledzenie zapasów (kod kreskowy, nr seryjny, nr partii). Wiele jednostek miary. Wiele magazynów. Wiele walut. Interfejs wielojęzyczny. Produkty złożone (zestawienia materiałowe, kompletowanie, elementy zmienne). Zarządzanie na poziomie użytkownika. Zintegrowany moduł fakturowania i zakupów. Obsługa produkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ERPAG

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Rachunkowość funduszu
  • Rachunkowość projektowa
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie podatkami
  • Zarządzanie listami płac
  • Wielowalutowy
  • Zestawienie dochodów i bilans
A2X automatyzuje księgowość ecommerce dla sprzedawców Shopify, Amazon, Etsy, eBay i Walmart. Zaufali mu księgowi zajmujący się handlem elektronicznym na całym świecie.
A2X automatyzuje księgowość ecommerce dla sprzedawców Shopify, Amazon, Etsy, eBay i Walmart na całym świecie. Zaufani przez jednych z wiodących księgowych z branży e-commerce na całym świecie. A2X jest brakującym elementem łączącym Xero, QuickBooks i Sage z kanałami sprzedaży e-commerce, aby usprawnić zaplecze biurowe i odblokować możliwości w sektorze ecommerce. Zawsze uzgadniaj. Kluczowym elementem systemu A2X jest rygorystyczne uzgadnianie, które spełnia wysokie standardy profesjonalnych księgowych i rachunkowych. Dokładność jest najważniejsza. Dowiedz się więcej na temat produktu: A2X

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Rachunkowość funduszu
  • Rachunkowość projektowa
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie podatkami
  • Zarządzanie listami płac
  • Wielowalutowy
  • Zestawienie dochodów i bilans
Rydoo to rozwiązanie do obsługi podróży służbowych i wydatków na całym świecie. Kompleksowe rozwiązanie obejmuje całą podróż klienta. Kropka.
Rydoo jest doskonałym rozwiązaniem do obsługi podróży służbowych i wydatków, które automatyzuje i usprawnia procesy w szybko rozwijających się firmach i przedsiębiorstwach. Rydoo oszczędza Ci mnóstwo czasu. Uwolnij firmy i ich pracowników od podróży i kosztów. Od wyszukiwania lotów i hoteli, przez rezerwację miejsca w pociągu, aż po zakup taksówki z lotniska. Kompleksowe rozwiązanie obejmuje całą podróż klienta. Kropka. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rydoo

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Rachunkowość funduszu
  • Rachunkowość projektowa
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie podatkami
  • Zarządzanie listami płac
  • Wielowalutowy
  • Zestawienie dochodów i bilans
Oprogramowanie Jedox Enterprise Performance Management & BI upraszcza i przyspiesza integrację planowania w całej firmie.
Jedox to wybrane w 2021 roku przez klientów Gartner w kategorii „Peer Insights” rozwiązanie do analizy planowania finansowego w chmurze. Spraw, aby planowanie, budżetowanie i prognozowanie przebiegało bezproblemowo w każdej organizacji, na każdym urządzeniu, gdziekolwiek znajdują się dane. Popraw jakość i analizę danych, ogranicz cykle budżetowania i przyspiesz raportowanie dzięki nowoczesnemu, intuicyjnemu rozwiązaniu dla finansów, sprzedaży, HR i innych. Zoptymalizowany pod kątem programu Excel interfejs zapewnia szybkie uczenie się. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jedox

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Rachunkowość funduszu
  • Rachunkowość projektowa
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie podatkami
  • Zarządzanie listami płac
  • Wielowalutowy
  • Zestawienie dochodów i bilans
Rozwiązanie do zarządzania wydajnością dla średnich i dużych organizacji, które chcą usprawnić proces budżetowania i planowania.
Wspieraj innowację z CCH Tagetik Umożliwienie transformacji cyfrowej i wdrożenie strategii ze wszystkimi procesami finansowymi i danymi na ujednoliconej platformie należącej do działu finansowego Firmy ufają oprogramowaniu CCH Tagetik Corporate Performance Management, które pozwala zaoszczędzić czas, obniżyć koszty i zmniejszyć ryzyko. Szybsze zamykanie, planowanie przyszłości i dogłębna analityka dzięki połączeniu danych, procesów i ludzi z jednym zaufanym źródłem. Dowiedz się więcej na temat produktu: CCH Tagetik

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Rachunkowość funduszu
  • Rachunkowość projektowa
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie podatkami
  • Zarządzanie listami płac
  • Wielowalutowy
  • Zestawienie dochodów i bilans
Planful to oprogramowanie chmurowe do zarządzania wynikami finansowymi. Platforma Planful pomaga firmom osiągać najlepsze wyniki finansowe.
Planful jest jednym z wiodących oprogramowań do zarządzania wynikami finansowymi w chmurze. Platforma Planful jest wykorzystywana na całym świecie do usprawnienia planowania biznesowego, budżetowania, konsolidacji, raportowania i analiz. Ponad 1300 klientów, w tym Boston Red Sox, Bose, 23andMe, Zappos i Five Guys, polega na Planful, aby przyspieszyć czas cyklu i zwiększyć produktywność. Odwiedź ich stronę internetową, aby dowiedzieć się więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planful

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Rachunkowość funduszu
  • Rachunkowość projektowa
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie podatkami
  • Zarządzanie listami płac
  • Wielowalutowy
  • Zestawienie dochodów i bilans
Oprogramowanie księgowe w chmurze, które jest idealne dla sfrustrowanych użytkowników oprogramowania lokalnego i użytkowników wychodzących z podstawowych rozwiązań chmurowych.
iplicit to oparte na chmurze oprogramowanie księgowe dostosowane do potrzeb sfrustrowanych użytkowników starszego oprogramowania. Zapewniając większą elastyczność i ulepszone poziomy raportowania, iplicit integruje się z innymi aplikacjami w chmurze i oferuje płynną ścieżkę migracji z istniejącego systemu. Jest to naturalny wybór dla organizacji, które chcą przejść na oprogramowanie finansowe nowej generacji. iplicit jest również przeznaczony dla organizacji, które przestają korzystać z rozwiązań klasy podstawowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: iplicit

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Rachunkowość funduszu
  • Rachunkowość projektowa
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie podatkami
  • Zarządzanie listami płac
  • Wielowalutowy
  • Zestawienie dochodów i bilans
Solidna księgowość leasingu i zgodność z MSSF 16 i ASC 842 z możliwościami integracji z systemami SAP i Oracle ERP.
Nakisa Lease Administration ujednolica operacje księgowania i zarządzania leasingiem w bezpiecznej, przyjaznej dla użytkownika platformie chmurowej dla przedsiębiorstw. Umożliwia śledzenie pełnego cyklu życia leasingu i raportowanie działań dla dowolnych typów aktywów, takich jak nieruchomości, flota, sprzęt IT itp. Dzięki wbudowanym funkcjom zgodności z ASC 842, MSSF 16 i GASB 87, elastyczne, kompleksowe rozwiązanie cieszy się zaufaniem księgowych, specjalistów finansowych i firm audytorskich na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nakisa Lease Administration

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Rachunkowość funduszu
  • Rachunkowość projektowa
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie podatkami
  • Zarządzanie listami płac
  • Wielowalutowy
  • Zestawienie dochodów i bilans
Rozwiązanie natywne dla chmury z integracjami ERP w celu usprawnienia codziennych operacji na rynku nieruchomości komercyjnych.
Nakisa Real Estate (NRE) to natywne dla chmury rozwiązanie zaprojektowane dla zespołów zajmujących się nieruchomościami komercyjnymi w celu usprawnienia codziennych operacji i lepszego zarządzania portfelem nieruchomości przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z ASC 842 i MSSF 16. Stworzone z myślą o logice CRE, rozwiązanie Nakisa zapewnia funkcje specyficzne dla branży: Uzgodnienie CAM, tabele płatności i czynszów, czynsz procentowy, raporty i pulpity nawigacyjne, daty krytyczne i inne. Dwukierunkowa integracja z ERP (SAP, Oracle itp.) zapewnia synchronizację i dokładność danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nakisa Real Estate

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Rachunkowość funduszu
  • Rachunkowość projektowa
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie podatkami
  • Zarządzanie listami płac
  • Wielowalutowy
  • Zestawienie dochodów i bilans
Rozwiązanie do zarządzania wydatkami dla inteligentnych zespołów. Zarządzanie kontami bankowymi, budżetami, zakupami, kartami płatniczymi i fakturami w jednym miejscu.
Zwiększ możliwości swojej firmy dzięki oprogramowaniu Spenfi Accounting & Spending Management. Jest to kompleksowe centrum wydatków finansowych, łączące zakupy, wnioski budżetowe, karty płatnicze, faktury, paragony, zamówienia zakupu i subskrypcje. Zrewolucjonizuj wydatki dzięki doskonałej przejrzystości i kontroli dzięki alertom w czasie rzeczywistym, inteligentnym protokołom zatwierdzania oraz kompleksowej obsłudze dostawców i dokumentów, płynnie integrując się z oprogramowaniem księgowym lub ERP. Już dziś rozpocznij 14-dniowy okres próbny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Spenfi

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Rachunkowość funduszu
  • Rachunkowość projektowa
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie podatkami
  • Zarządzanie listami płac
  • Wielowalutowy
  • Zestawienie dochodów i bilans
Oprogramowanie do księgowości w chmurze, z kreatorem wprowadzania danych i możliwością wypełniania deklaracji podatkowych dla firm w Wielkiej Brytanii.
Modułowe, oparte na chmurze rozwiązanie księgowe z kreatorem wprowadzania danych i możliwością składania zeznań podatkowych w Wielkiej Brytanii. W pełni zintegrowany pakiet podstawowych usług księgowych, w tym prowadzenie ksiąg rachunkowych, listy płac, tworzenie kont, podatek dochodowy od osób prawnych, samoocena, zarządzanie praktyką, CoSec, przeciwdziałanie praniu pieniędzy i inne. Capium to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie, które zostało uznane za najlepsze oprogramowanie księgowe dla małych firm. Zarezerwuj demo, aby zobaczyć, jak Capium może przynieść korzyści twojej praktyce. Dowiedz się więcej na temat produktu: Capium

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Rachunkowość funduszu
  • Rachunkowość projektowa
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie podatkami
  • Zarządzanie listami płac
  • Wielowalutowy
  • Zestawienie dochodów i bilans
Rozwiązanie księgi głównej, które pomaga firmom zarządzać planem kont, utrzymywać bilanse, obsługiwać ścieżki audytu i nie tylko.
Rozwiązanie księgi głównej, które pomaga firmom zarządzać planem kont, utrzymywać bilanse, obsługiwać ścieżki audytu i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prismatic

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Rachunkowość funduszu
  • Rachunkowość projektowa
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie podatkami
  • Zarządzanie listami płac
  • Wielowalutowy
  • Zestawienie dochodów i bilans
Narzędzie danych na poziomie przedsiębiorstwa przeznaczone dla użytkowników programów Excel i Power BI, służące do automatyzacji controllingu, planowania i prognozowania finansowego opartego na programie Excel.
Abylon Rapid Planning jest dodatkiem do programu Excel, który automatyzuje i upraszcza kontroling finansowy, planowanie i prognozowanie. Dzięki programowi Rapid Planning wszystkie dane są automatycznie zatwierdzane (w programie Excel), zarządzanie prawami dostępu i współpraca są uproszczone, a szablony mogą być edytowane przez samych użytkowników biznesowych. Wszystkie te nowe funkcje są jednak dostępne przy zachowaniu dobrze znanego UI. Spraw, by Excel i Power BI stały się czymś więcej niż tylko narzędziami do raportowania i wizualizacji danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Abylon Rapid Planning

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Rachunkowość funduszu
  • Rachunkowość projektowa
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie podatkami
  • Zarządzanie listami płac
  • Wielowalutowy
  • Zestawienie dochodów i bilans
Flowie to najlepsza platforma zakupów i operacji finansowych dla nowoczesnych firm, centralizująca zarządzanie P2P, O2C i przepływami pieniężnymi
Flowie to jedna z czołowych platform zakupów i operacji finansowych dla nowoczesnych firm. Flowie centralizuje Procure-to-Pay (P2P), Order-to-Cash (O2C) i zarządzanie przepływami pieniężnymi, a wszystko to przy zachowaniu doświadczenia użytkownika na poziomie konsumenckim. Flowie ma zasięg globalny: platforma umożliwia zarządzanie fakturami z i do ponad 60 krajów, zachowując jednocześnie 100% zgodności z przepisami podatkowymi (e-fakturowanie). Flowie synchronizuje się natywnie w ciągu kilku minut ze wszystkimi narzędziami firmy, bez potrzeby korzystania z usług integratora. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flowie

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Śledzenie wydatków
  • Rachunkowość funduszu
  • Rachunkowość projektowa
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie podatkami
  • Zarządzanie listami płac
  • Wielowalutowy
  • Zestawienie dochodów i bilans