Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do zarządzania IT

Wyniki: 39 w
Ujednolicone narzędzie do zarządzania i zabezpieczania punktów końcowych, działające w siedzibie firmy i w chmurze, które pomaga zarządzać punktami końcowymi organizacji z poziomu jednej konsoli. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Endpoint Central
Desktop Central to ujednolicone rozwiązanie do zarządzania punktami końcowymi, które pomaga w zarządzaniu serwerami, laptopami, komputerami stacjonarnymi, smartfonami i tabletami z centralnej lokalizacji. Korzystanie z UEM (ujednolicone zarządzanie punktami końcowymi) w siedzibie firmy lub w chmurze pozwala zautomatyzować rutynowe czynności związane z zarządzaniem punktami końcowymi, takie jak instalowanie poprawek, wdrażanie oprogramowania, obrazowanie i wdrażanie systemu operacyjnego, zarządzanie urządzeniami mobilnymi i urządzeniami BYOD (przynieś swoje urządzenie), zdalna diagnostyka, nowoczesne zarządzanie i wiele innych. Ma również aplikację mobilną, która pozwala na zarządzanie punktami końcowymi z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Endpoint Central

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
NinjaOne to wysokiej klasy ujednolicona platforma operacji IT, zapewniająca bezproblemowe i jednopanelowe rozwiązanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne
NinjaOne to wiodąca platforma ujednoliconych operacji IT, zapewniająca bezproblemowe, jednopanelowe rozwiązanie do zarządzania punktami końcowymi i wspierania użytkowników końcowych. Ninja zmniejsza złożoność, zwiększa wydajność techników i daje zespołom IT pełną kontrolę nad zarządzanymi zasobami IT. Platforma zapewnia zespołom IT proaktywne monitorowanie, zdalne zarządzanie, zdalne sterowanie, zarządzanie poprawkami, zarządzanie oprogramowaniem, tworzenie kopii zapasowych i wiele więcej – wszystko to w jednym zunifikowanym rozwiązaniu z szybkim, nowoczesnym i intuicyjnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Zarządzanie IT nigdy nie było ważniejsze niż w obecnym zdalnym środowisku. Bezproblemowo integruje się z rozwiązaniami Zendesk, Jirą itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory
Zarządzaj całym cyklem życia zasobów informatycznych dla pracowników zdalnych za pomocą łatwego w użyciu, opartego na chmurze oprogramowania do zarządzania IT. Skróć przestoje, zapewnij zgodność z licencjami oprogramowania i przyspiesz diagnostykę, śledząc cały sprzęt, w tym urządzenia z systemem Windows/Mac oraz oprogramowanie. Zachowaj pełny wgląd w środowisko IT dzięki pełnemu zarządzaniu zasobami, zamówieniom zakupu, konserwacji i optymalizacji wykorzystania. Bezproblemowa integracja z helpdeskiem w Zendesk, Jira, SCCM, JAMF i wielu innych platformach. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Oprogramowanie ISL Light do obsługi zdalnej umożliwia sterowanie zdalnym komputerem lub urządzeniem mobilnym. Jest to oprogramowanie wieloplatformowe, bezpieczne, szybkie i konfigurowalne. Dowiedz się więcej na temat produktu: ISL Light
ISL Light to internetowe rozwiązanie do zdalnego obsługiwania pulpitu, które umożliwia dostęp i sterowanie dowolnym komputerem z systemem Windows, Mac lub Linux w ciągu kilku sekund z dowolnego komputera lub urządzenia mobilnego, a także doraźną pomoc techniczną dla użytkowników urządzeń mobilnych. Wieloplatformowe, bezpieczne, szybkie udostępnianie ekranu, z licencją opartą na chmurze lub lokalnie w siedzibie firmy. Bogate opcje dostosowania umożliwiają zmianę marki oprogramowania na własną tożsamość korporacyjną i zastosowanie zaawansowanych środków bezpieczeństwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: ISL Light

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Stanowisko obsługi ITIL online, który pomaga zarządzać infrastrukturą IT bez komplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice
Freshservice to internetowe biuro obsługi ITIL, które oferuje świeże akcenty. Narzędzie to zapewnia użytkownikom odświeżające doświadczenie oraz zaawansowane funkcje zarządzania zgłoszeniami i zasobami, takie jak automatyczne wykrywanie nowych zasobów, zaawansowane zarządzanie konfiguracją i ulepszona analiza wpływu. Incydenty, problemy, zmiany, zarządzanie rozwiązaniami i bazą wiedzy to jedne z innych funkcji, które sprawiają, że Freshservice jest idealnym rozwiązaniem do zarządzania IT w Twojej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
ManageEngine OpManager to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania siecią 5 w 1, służące do monitorowania wydajności, diagnozowania błędów i diagnostykę problemów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine OpManager
ManageEngine OpManager to zintegrowana platforma zarządzania siecią, która pomaga dużym przedsiębiorstwom, dostawcom usług oraz małym i średnim firmom zarządzać centrami danych i infrastrukturą IT w sposób wydajny i efektywny kosztowo. Oferuje monitorowanie wydajności sieci, monitorowanie serwera fizycznego i wirtualnego, analizę ruchu, zarządzanie konfiguracją, zarządzanie logami zapory sieciowej i zarządzanie adresami IP. Zapewnia widok biznesowy, ostrzeżenia oparte na wiadomościach e-mail/sms, automatyzację przepływu pracy, niestandardowe raporty i połączony widok migawek Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine OpManager

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
AssetSonar pomaga w organizacji, śledzeniu i raportowaniu krajobrazu technologicznego od zaopatrzenia do zakończenia – wszystko w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: AssetSonar
Zapewnij zgodność oprogramowania, skróć czas przestojów sprzętu i zawsze zapewnij gotowość na audyt dzięki temu zaawansowanemu rozwiązaniu do zarządzania zasobami IT. Uzyskaj pełny wgląd w infrastrukturę IT dzięki zarządzaniu cyklem życia zasobów IT, śledzeniu licencji oprogramowania, szczegółowym informacjom i alertom. Oprogramowanie to dobrze współpracuje również z rozwiązaniami obsługowymi, takimi jak Jira i Zendesk i narzędziami do zarządzania urządzeniami, takimi jak Jamf i SCCM, dzięki czemu otrzymujesz pojedyncze i wiarygodne źródło wiedzy na temat swoich zasobów IT. Wypróbuj bezpłatnie – obsługiwane przez EZOfficeInventory. Dowiedz się więcej na temat produktu: AssetSonar

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Posiadanie prawidłowych rozliczeń od samego początku jest koniecznością dla rozwoju. Alternatywą jest ręczne wykonywanie napraw, co wiąże się z błędami i utratą dochodów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Good Sign
Good Sign to platforma do zarządzania subskrypcjami i powtarzającymi się rozliczeniami, odpowiednia dla każdej firmy usługowej. Usuwa problemy związane z cenami i rozliczeniami oraz umożliwia szybkie wprowadzenie na rynek nowych usług. Najwyższa elastyczność w zakresie ustalania cen i rozliczeń dla każdego modelu biznesowego na jednej platformie. Koniec z utratą przychodów z powodu błędów i niefakturowanych usług. Zmniejszona ilość pracy ręcznej. Przepływy pieniężne są szybsze. Zapisy księgowe są automatycznie poprawiane. Łatwa integracja z istniejącymi systemami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Good Sign

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
ShareGate, nieszablonowe rozwiązanie do zarządzania usługami Microsoft 365, które po prostu działa. Dowiedz się więcej na temat produktu: ShareGate
Od dużych migracji do codziennych operacji w Teams i SharePoint. ShareGate to nieszablonowe rozwiązanie do zarządzania usługami Microsoft 365, które po prostu działa. ShareGate, któremu zaufało ponad 75 000 administratorów IT, zmienia M365 w środowisko współpracy i bezpieczeństwa, jakim powinno być. Zacznij czyścić swoją architekturę tenant w ciągu kilku minut, buduj strategię zarządzania, skupiając się na najlepszych praktykach, i zautomatyzuj samoobsługę użytkowników, którzy będą postępować zgodnie z ustalonymi przez ciebie zasadami. Dowiedz się więcej na temat produktu: ShareGate

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Sieciowe rozwiązanie do zarządzania kluczami SSH i certyfikatami SSL/TLS dla przedsiębiorstw Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Key Manager Plus
ManageEngine Key Manager Plus to oparte na sieci Web rozwiązanie do zarządzania kluczami, które pomaga konsolidować, kontrolować, zarządzać, monitorować i audytować cały cykl życia kluczy SSH (bezpieczna powłoka) i certyfikatów SSL. Zapewnia wgląd w środowiska SSH i SSL/TLS oraz pomaga administratorom przejąć całkowitą kontrolę nad kluczami, aby zapobiec naruszeniom i problemom związanym z przestrzeganiem przepisów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Key Manager Plus

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
monday.com to elastyczna platforma, która zapewnia menedżerom IT widoczność potrzebną im do zapewnienia jak największej wydajności pracy zespołów.
monday.com to elastyczna platforma, która umożliwia menedżerom IT łatwą współpracę z zewnętrznymi i wewnętrznymi interesariuszami, jednocześnie nadzorując duże projekty i procesy. Wybierz jeden z ponad 200 konfigurowalnych szablonów. Następnie dostosuj je do swoich przepływów pracy w ciągu niecałych kilku godzin, korzystając z kolumn, widżetów i aplikacji typu “przeciągnij i upuść”. Od żądań IT po zarządzanie zapasami, monday.com zapewnia natychmiastową widoczność potrzebną do lepszego wspierania zespołu tam, gdzie jest on potrzebny. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą działu IT z szablonami, wykresami Gantta, zaawansowanymi zabezpieczeniami, zautomatyzowanymi zatwierdzeniami i ponad 400 integracjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą działu IT, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Usprawnij zarządzanie IT za pomocą niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, zautomatyzowanych przepływów pracy i zatwierdzeń, zarządzania budżetem i zaawansowanego raportowania w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, takimi jak GitHub, aby zapewnić bezproblemowe tworzenie i śledzenie. Dostosuj swoje przepływy pracy, aby na każdym etapie widzieć postępy. Przekształć swoje zarządzanie działem IT z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Oparty na chmurze pakiet rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, które pomagają firmom identyfikować, analizować i eliminować zagrożenia na ujednoliconej platformie.
Oparty na chmurze pakiet rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, które pomagają firmom identyfikować, analizować i eliminować zagrożenia na ujednoliconej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Malwarebytes for Business

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Wypróbuj głęboką integrację z Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch i innymi, aby zwiększyć produktywność współpracy Twojego zespołu. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Splashtop Business Access to zdalne rozwiązanie pulpitowe dla profesjonalistów i zespołów biznesowych. Centralne zarządzanie zdalnym dostępem użytkowników.
Splashtop Business Access to zdalne rozwiązanie pulpitowe dla profesjonalistów i małych zespołów. Uzyskaj dostęp do swoich komputerów z innego komputera lub urządzenia mobilnego. Zawiera bezpłatne aplikacje dla systemów iOS i Android. Funkcje dostępu biznesowego do panelu Splashtop obejmują: + Bezkonkurencyjna cena (oszczędź do 90% w porównaniu z innymi porównywalnymi rozwiązaniami do pracy zdalnej) + Wysoka wydajność + Dostęp z dowolnego urządzenia + Zdalny transfer plików + Drukowanie zdalne + Zdalne budzenie + solidne zabezpieczenia, Dostępna jest bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Splashtop

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji usług opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś.
SysAid wykorzystuje automatyzację usług, aby systemy IT pracowały inteligentniej, a nie ciężej. Dzięki helpdeskowi, który praktycznie zarządza sam sobą, miliony użytkowników na całym świecie mogą cieszyć się szybszą obsługą, mniejszym obciążeniem pracą i bardziej płynną obsługą. Sprawia, że każdy aspekt ITSM jest tak lekki w obsłudze i zautomatyzowany, uwalniając dział IT od harówki, a zamiast tego pozwalając im robić rzeczy, których Twoja firma naprawdę potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję. SysAid zapewnia rozwiązanie, którego dział IT tak bardzo potrzebuje. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Patch Manager Plus to zautomatyzowane oprogramowanie do zarządzania poprawkami do aktualizacji systemów Windows, Mac, Linux i ponad 300 aplikacji innych firm.
Patch Manager Plus to zautomatyzowane oprogramowanie do zarządzania poprawkami, które zapewnia przedsiębiorstwom pojedynczy interfejs do wszystkich zadań związanych z zarządzaniem poprawkami. Działa na różnych platformach, pomagając w łataniu systemów Windows, Mac, Linux i ponad 300 aplikacji innych firm. Możesz zautomatyzować skanowanie w poszukiwaniu brakujących poprawek, testować i zatwierdzać bezproblemowe instalowanie poprawek, dostosowywać zasady wdrażania do potrzeb biznesowych, odrzucać poprawki i generować raporty o lukach w zabezpieczeniach. Patch Manager Plus jest teraz dostępny zarówno w chmurze, jak i lokalnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Patch Manager Plus

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Datadog to usługa, która pomaga zwiększyć czas sprawności i zmaksymalizować wydajność usług poprzez scentralizowane monitorowanie i ostrzeganie.
Datadog to oparta na SaaS platforma w chmurze monitorowania, bezpieczeństwa i analityki dla infrastruktury, aplikacji, logów i nie tylko. Platforma pomaga organizacjom w zwiększaniu zwinności, wydajności i zapewnianiu kompleksowej widoczności w obrębie dynamicznej lub wysoceskalowalnej infrastruktury. Dzięki zbieraniu wskaźników i zdarzeń z ponad 400 dostępnych usług i technologii, Datadog umożliwia zespołom Dev, Sec i Ops zapewnienie dostępności aplikacji i przyspieszenie działań związanych z wprowadzaniem produktów na rynek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Datadog

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
300 000 powodów, dla których warto wypróbować PRTG Network Monitor: To liczba użytkowników, którzy polegają na nim każdego dnia. Może zaczniesz wersję próbną już teraz?
Poznaj PRTG Network Monitor, nagradzane, kompleksowe rozwiązanie do monitorowania. Rozpocznij monitorowanie wszystkich zasobów IT, w tym systemów operacyjnych, aplikacji, urządzeń sieciowych, różnych środków bezpieczeństwa, usług sieciowych, baz danych i wielu innych. PRTG można skalować do sieci dowolnej wielkości, co znacznie ułatwia życie klientom z rosnącymi sieciami. Dodatkowo pozwala to zaoszczędzić na kosztach, zapobiegając awariom sieci, a jednocześnie optymalizując ogólną jakość sieci. Dowiedz się więcej na temat produktu: PRTG Network Monitor

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Niezbędne zabezpieczenia urządzeń dla firm, które chcą chronić się przed wirusami, phishingiem, programami typu ransomware i zaawansowanymi cyberatakami.
Avast Essential Business Security to potężna ochrona w trybie online, która chroni urządzenia biznesowe i dane przed złożonymi zagrożeniami cybernetycznymi. – Wielokrotnie nagradzany program antywirusowy chroni przed wirusami, programami typu ransomware i oprogramowaniem szpiegującym. – Zatrzymuje zagrożenia typu zero-second, koryguje słabe punkty w zabezpieczeniach sieci Wi-Fi i nie tylko. – Zapewnia ochronę mobilną, ochronę kamery internetowej i haseł oraz ochronę tożsamości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Avast Essential Business Security

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Acronis Cyber Protect to unikatowa integracja ochrony danych z cyberbezpieczeństwem wspierana SI, w ramach jednego rozwiązania dostawcy usług.
Acronis Cyber Protect Cloud to rozwiązanie jednego dostawcy usług, które łączy w sobie funkcje tworzenia kopii zapasowych, ochrony przed złośliwym oprogramowaniem, zabezpieczeń i zarządzania, takie jak ocena słabych punktów, zarządzanie poprawkami, filtrowanie adresów URL i inne. Teraz dostawcy usług mogą wyeliminować złożoność i sprawić, aby zabezpieczenia stały się punktem centralnym ich oferty, jednocześnie zwiększając SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) zmniejszając marnotrawstwo i generując większe, cykliczne przychody. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acronis Cyber Protect Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Zabezpiecz zdalny dostęp swojego zespołu do zasobów w chmurze, serwerów lub korporacyjnych baz danych w ciągu dziesięciu minut. 2,9 $/użytkownika/miesiąc. Wypróbuj bezpłatnie przez 14 dni.
GoodAccess to sieć VPN, która umożliwia bezpieczny, zdalny dostęp do sieci firmowych, systemów biznesowych i zasobów w chmurze przy użyciu zasad zerowego zaufania. Jeśli firma chce zapewnić swoim użytkownikom bezpieczny dostęp w dowolnym miejscu i czasie, powinna być w stanie to zrobić bez żadnych problemów. Dlatego właśnie ważna jest pasja i doświadczenie w tworzeniu przystępnej cenowo usługi, która jest łatwa w obsłudze, wdrażana w ciągu dziesięciu minut i zwinna z założenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodAccess

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Upewnij się, że aplikacje biznesowe o znaczeniu krytycznym spełniają oczekiwania użytkowników końcowych dzięki monitorowaniu 360 stopni w Menedżerze aplikacji.
ManageEngine Applications Manager zapewnia dogłębne monitorowanie wydajności dla ponad 130 technologii obejmujących środowiska fizyczne, wirtualne i chmurowe. Dodatkowo śledzi wrażenia użytkownika końcowego z aplikacji internetowych działających na platformach Java, .NET, Ruby on Rails, .NET core, Node.js i PHP. Ponad 5000 firm na całym świecie używa Menedżera aplikacji do szybkiego wykrywania, izolowania i rozwiązywania problemów z wydajnością, efektywnego planowania pojemności i zapewniania optymalnej wydajności swoich aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Applications Manager

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
ADManager Plus to ujednolicone rozwiązanie do zarządzania i raportowania usługami Active Directory, Exchange, Teams, Google Workspace i Microsoft 365.
ADManager Plus to ujednolicone hybrydowe rozwiązanie do zarządzania i raportowania Active Directory, Microsoft 365, Exchange i Google Workspace, które upraszcza takie zadania, jak przydzielanie użytkowników, czyszczenie nieaktualnych kont, zapewnianie dostępu JIT oraz zarządzanie uprawnieniami NTFS i udziałami. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine ADManager Plus

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Łatwe monitorowanie bardzo dużych środowisk IT dzięki tysiącom urządzeń i systemów w wielu lokalizacjach.
Paessler PRTG Enterprise Monitor jest niezależny od dostawcy. Może monitorować prawie każde urządzenie, aplikację lub usługę za pomocą wszystkich wspólnych protokołów monitorowania lub udokumentowanego interfejsu API. Ale nawet poza klasycznym IT, obsługuje protokoły branżowe do monitorowania urządzeń medycznych, hali produkcyjnej, konfiguracji IoT (internet rzeczy) i wielu innych. Jest to jedno rozwiązanie do kompleksowego monitorowania, od infrastruktury po sieć, od aplikacji po usługi w chmurze, od baz danych po pamięć masową, od środowisk wirtualnych po IoT i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: PRTG Enterprise Monitor

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
ADAudit Plus to oprogramowanie do audytu Active Directory, Azure AD, Windows Server, serwera plików (w tym urządzeń NAS) oraz stacji roboczych.
ManageEngine ADAudit Plus to rozwiązanie z zakresu bezpieczeństwa i zgodności IT. Dzięki ponad 200 raportom i alarmom w czasie rzeczywistym zapewnia pełny wgląd we wszystkie działania w Active Directory (AD), Azure AD, serwerach plików (Windows, NetApp, EMC, Synology, Hitachi i Huawei), serwerach Windows i stacjach roboczych. ADAudit Plus pomaga śledzić logowanie i wylogowywanie się użytkowników, analizować blokady kont, przeprowadzać audyt ADFS, ADLDS i drukarek, monitorować działania użytkowników uprzywilejowanych i robić wiele innych rzeczy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine ADAudit Plus

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Narzędzie do zarządzania wymaganiami dotyczącymi oprogramowania i systemów, przeznaczone dla klientów z branż podlegających regulacjom prawnym w celu zapewnienia zgodności ze standardami inżynierii systemów.
ReqView jest prostym w użyciu narzędziem do zarządzania wymaganiami, służącym do rejestrowania ustrukturyzowanych wymagań dla produktów oprogramowania lub systemowych oraz do zarządzania powiązaniami śledzenia pomiędzy wymaganiami dla produktu, projektem, testami i ryzykiem. ReqView pomaga małym i średnim firmom oraz przedsiębiorstwom z branż podlegających regulacjom prawnym w zarządzaniu wymaganiami zgodnie z różnymi normami międzynarodowymi lub branżowymi, takimi jak ISO/IEC/IEEE 29148-2018. Inżynieria systemów i oprogramowania – procesy cyklu życia – inżynieria wymagań. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReqView

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Proaktywne najlepsze praktyki i analiza bezpieczeństwa dla AWS, Azure, Kubernetes, VMware, Windows i Linux OS.
Runecast to platforma IT dla przedsiębiorstw, która oszczędza czas i pieniądze zespołów ds. bezpieczeństwa i operacji, umożliwiając proaktywne podejście do ITOM (zarządzanie operacjami informatycznymi), CSPM (zarządzanie postawami bezpieczeństwa w chmurze) i zgodności. Zespoły mogą zrobić więcej za mniej, korzystając z jednej platformy, która sprawdza infrastrukturę chmury pod kątem zwiększonej widoczności, bezpieczeństwa i oszczędności czasu. Runecast pomaga zespołom operacyjnym zmniejszyć koszty operacyjne i zwiększyć przejrzystość, a zespołom ds. bezpieczeństwa uprościć zarządzanie słabymi punktami i zapewnić zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Runecast

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Remote Access Plus to bezpieczne rozwiązanie do zdalnego wsparcia, które pozwala zdalnie zarządzać komputerami w dowolnym miejscu na świecie.
Remote Access Plus to bezpieczne i wszechstronne rozwiązanie do zdalnego wsparcia dla przedsiębiorstw, które pomaga administratorom systemów i technikom helpdesk w diagnostyce komputerów z systemem Windows, Mac i Linux z centralnej lokalizacji. Rozbudowane narzędzia, takie jak zaawansowane zdalne udostępnianie pulpitu, zdalny wiersz poleceń, rejestr, Wake on LAN, zdalne wyłączanie, menedżer plików i wiele innych umożliwia elitarną pomoc zdalną i znacznie skraca czas diagnostyki z dni do minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Remote Access Plus

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
SysTrack to rozwiązanie do zarządzania IT, które zapewnia zespołom IT jasny wgląd w ich środowiska i doświadczenia użytkowników końcowych.
Bogata w funkcje, inteligentna platforma do zarządzania IT, która zbiera i analizuje dane na temat wszystkiego, co może mieć wpływ na doświadczenia użytkowników końcowych i produktywność firmy. SysTrack rejestruje dane, takie jak procesor, pamięć RAM, pamięć i ponad 10 000 innych punktów danych, bezpośrednio z obszaru roboczego. Są one następnie analizowane przez SysTrack i wykorzystywane przez dział IT na niezliczone sposoby, które obniżają koszty i optymalizują działania, w tym: obniżają liczbę zgłoszeń do helpdesku, identyfikują nadmiar i niedobór zasobów, obniżają MTTR (średni czas naprawy) i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysTrack

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
AimBetter to usługa monitorowania baz danych i zarządzania wydajnością aplikacji, dzięki której krytyczne aplikacje działają szybciej.
AimBetter to usługa monitorowania bazy danych i zarządzania wydajnością aplikacji. Oparte na chmurze rozwiązanie wskazuje dokładne źródła problemów z wydajnością serwera SQL i aplikacji oraz wysyła ostrzeżenia w czasie rzeczywistym, umożliwiając szybką identyfikację problemu. Zespoły AimBetter DBA (zarządzanie bazami danych) i NOC (sieciowe centrum operacyjne) przedstawiają zalecenia dotyczące zwiększenia wydajności i efektywnego utrzymywania baz danych, zapewniając, że działy IT pozostają pod kontrolą, a jednocześnie oszczędzają pieniądze. Świadczy kompleksowe usługi DBA od wykrywania problemów po naprawę Dowiedz się więcej na temat produktu: AimBetter

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Setyl to narzędzie do zarządzania aktywami i subskrypcjami, które zapewnia firmom kontrolę nad wydatkami na technologie, dzięki lepszej widoczności.
Klienci Setyl zazwyczaj oszczędzają 30% swoich rocznych wydatków na technologię, dzięki zastosowaniu tego trzyetapowego procesu. 1. Określ, za które aktywa i subskrypcje płaci każdy pracownik organizacji. 2. Przeprowadź kontrolę swoich rejestrów, aby zidentyfikować zazębianie się i nadmierne wydatki. 3. Wdrażaj niezawodne i powtarzalne procesy w całej firmie – zastępuj arkusze kalkulacyjne i udostępniane foldery skalowalnym i intuicyjnym systemem opartym na chmurze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Setyl

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Zaawansowane stacje robocze w chmurze do współpracy graficznej.
Cloudalize to platforma oparta na chmurze, dla dostawców oprogramowania, którzy korzystają z silników gier do aplikacji B2B dla przedsiębiorstw, takich jak wizualizacje architektoniczne i konfiguratory produktów 3D. Cloudalize umożliwia dystrybucję dowolnej aplikacji na dowolnym urządzeniu, co sprawia, że tradycyjna i kosztowna stacja robocza staje się zbędna. Cloudalize to również twórca cenionego w branży rozwiązania MyGDaaS (komputer stacjonarny jako usługa z akceleracją GPU) dla aplikacji intensywnie wykorzystujących procesory graficzne, takich jak CAE, CAD, CFD, GIS, 3D itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cloudalize

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
Program Acronis Cyber Protect integruje zabezpieczenia cybernetyczne, ochronę danych i zarządzanie nimi w celu ochrony punktów końcowych, systemów i danych.
Program Acronis Cyber Protect integruje tworzenie kopii zapasowych i ochronę przed złośliwym oprogramowaniem oraz zarządzanie ochroną w oparciu o sztuczną inteligencję w jednym rozwiązaniu. Integracja i automatyzacja zapewniają niezrównaną ochronę, zwiększając produktywność i zmniejszając TCO (całkowity koszt posiadania). Program Acronis Cyber Protect oferuje jednego agenta, jeden interfejs zarządzania, jedną licencję, która eliminuje złożoność i ryzyko związane z niezintegrowanymi rozwiązaniami. Acronis Cyber Protect to zintegrowane rozwiązanie zapewniające pełną ochronę przed współczesnymi zagrożeniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acronis Cyber Protect

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
EventLog Analyzer to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania logami, które zapewnia wiele funkcji bezpieczeństwa na scentralizowanej platformie.
EventLog Analyzer, kompleksowe rozwiązanie do zarządzania logami, zbiera, analizuje, koreluje, przeszukuje i archiwizuje dane logów z punktów końcowych, zapór sieciowych, serwerów, baz danych, aplikacji i innych. Zapewnia wgląd w aktywność sieciową, wykrywa podejrzane działania dzięki mechanizmom wykrywania incydentów, takim jak korelacja zdarzeń, wywiad o zagrożeniach i inne, łagodzi potencjalne zagrożenia i oferuje gotowe do audytu szablony raportów, które pomagają przedsiębiorstwom łatwo dostosować się do wymogów IT. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine EventLog Analyzer

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
LeanIX oferuje SaaS dla EA, co umożliwia organizacjom podejmowanie szybszych decyzji opartych na danych w ich IT.
LeanIX zapewnia wspólne EA zaprojektowane dla nowoczesnego IT. Otwarty, oparty na danych model zarządzania architekturą pomaga organizacjom dostosować się do zmieniających się cyfrowych wymagań. Od elastyczności po multi-cloud i nie tylko, zespoły architektów korzystające z LeanIX mają moc strategicznego wspierania firmy i raportowania skrócenia czasu potrzebnego na dostarczanie wartości o 45%. Ponad 90 000 użytkowników w przedsiębiorstwach na całym świecie polega na LeanIX, aby zarządzać swoim środowiskiem IT, w tym adidas, Bosch, 7Eleven i Zalando. Dowiedz się więcej na temat produktu: leanIX

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
W pełni konfigurowalne: Z łatwością zaprojektuj monitorowanie IT tak, aby było tak samo indywidualne jak sieć użytkownika.
Dzięki Paessler PRTG Hosted Monitor zadania związane z zarządzaniem systemem monitorowania są przesyłane do agenta zarządzającego hostingiem. Dba o to, aby informacje PRTG były zawsze aktualne, dzięki czemu możesz skupić się na swojej pracy. Nie martw się o instalowanie aktualizacji — hosting poradzi sobie również z tym. Firma Paessler zajmie się codziennymi operacjami, takimi jak regularne tworzenie kopii zapasowych konfiguracji, danych i automatyczna instalacja nowych wersji oprogramowania PRTG. Usługi obejmują również dedykowane monitorowanie bezpieczeństwa każdej hostowanej instancji. Dowiedz się więcej na temat produktu: PRTG Hosted Monitor

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami
AD360 to ujednolicone rozwiązanie IAM (zarządzanie tożsamością i dostępem) zapewniające dogłębne zarządzanie dostępem do systemów Microsoft Active Directory, M365 i innych.
ManageEngine AD360 to zintegrowane rozwiązanie do zarządzania tożsamością i dostępem, które pomaga organizacjom w zarządzaniu i zabezpieczaniu tożsamości użytkowników, ułatwianiu zarządzania tożsamością i zapewnianiu zgodności z przepisami. Zapewnia dogłębne zarządzanie dostępem do Microsoft Active Directory, M 365, G Suite i innych systemów docelowych oraz daje przewagę nad natywnymi narzędziami. Jego kluczowe funkcje obejmują uwierzytelnianie, audyt, UBA (analitykę zachowań użytkowników), MFA (uwierzytelnianie wieloskładnikowe) i SSO (jednokrotne logowanie). Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine AD360

Funkcje

  • Zarządzanie przepustowością
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie licencjami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie biletami