Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do budżetowania

Programy do budżetowania automatyzują koordynację środków finansowych i wydatków organizacji. Aplikacje do budżetowania umożliwiają terminowe i dokładne zarządzanie danymi i ich analizę w celu uzyskania ogólnego obrazu rozwoju i rentowności przedsiębiorstwa. Wielu użytkowników z różnych działów może wprowadzać swoje przewidywane wydatki i przychody do systemu, oferującego zautomatyzowany proces zatwierdzania budżetu. Programy do budżetowania są powiązane z programami księgowymi, oprogramowaniem do zarządzania biznesem i programami do raportowania finansowego.

Wyniki: 19 w
Pivot to narzędzie S2P, które pomaga kontrolować wydatki, zmniejszać ryzyko dostawców na dużą skalę i zwiększać możliwości zespołów biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pivot
Pivot to oprogramowanie zakupowe klasy konsumenckiej, które pomaga firmom kontrolować wydatki, jednocześnie wzmacniając ich zespoły. Natywna integracja z systemami ERP i narzędziami firmowymi umożliwia wdrożenie w ciągu zaledwie kilku tygodni. Intuicyjne interfejsy sprzyjają adaptacji pracowników, unikając potrzeby szkoleń. Dla zespołów finansowych, prawnych, zgodności i bezpieczeństwa, Pivot oferuje automatyzacje, które znacznie zmniejszają ilość pracy ręcznej i niekończących się wątków e-mail. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pivot

Funkcje

  • Księga główna
  • Planowanie strategiczne
  • Plan kont
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie gotówką
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Rachunek zysków i strat
Jedna centralna platforma do zarządzania budżetami i wydatkami marketingowymi: Przejęcie kontroli nad wydatkami marketingowymi i efektywne zarządzanie budżetami. Dowiedz się więcej na temat produktu: MARMIND
Twórz budżety odgórne, sprawdzaj na pierwszy rzut oka pozostały budżet i ustalaj limity wydatków dla poszczególnych działów, aby mieć pewność, że pieniądze są wydawane we właściwych miejscach. Automatycznie obliczaj planowane, zarejestrowane i rzeczywiste koszty i generuj zautomatyzowane prognozy. Polegaj na MARMIND, który powie Ci, czy wydajesz za dużo, czy za mało. Dowiedz się więcej na temat produktu: MARMIND

Funkcje

  • Księga główna
  • Planowanie strategiczne
  • Plan kont
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie gotówką
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Rachunek zysków i strat
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie.
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie. QuickBooks, używane przez ponad 4,5 miliona klientów, zapewnia inteligentne narzędzia dla firmy, a jednocześnie jest łatwe w użyciu. Można organizować księgi, zarządzać wydatkami, wysyłać faktury, śledzić inwentarz, a nawet prowadzić listę płac. Dzięki QuickBooks Online można organizować się, oszczędzać czas, a nawet szybko otrzymywać płatności, dodając funkcje płatności. A co najlepsze, możesz wypróbować je bezpłatnie przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickBooks Online

Funkcje

  • Księga główna
  • Planowanie strategiczne
  • Plan kont
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie gotówką
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Rachunek zysków i strat
Oracle NetSuite Planning and Budgeting to rozwiązanie wykorzystywane na całym świecie przez firmy, które chcą zaspokoić związane z planowaniem biznesowym potrzeby w skali całej organizacji.
Dzięki elastycznym opcjom wdrożenia, które można dopasować do własnych potrzeb, rozwiązanie Oracle NetSuite Planning and Budgeting Cloud Services (PBCS) umożliwia szybkie uruchomienie światowej klasy systemu planowania finansowego i budżetowania w firmach z różnych branż. Oracle NetSuite PBCS ułatwia planowanie finansowe zarówno w skali całego przedsiębiorstwa, jak i jego poszczególnych działów dzięki możliwościom związanym z modelowaniem, zatwierdzaniem oraz raportowaniem oferowanym w ramach jednego, skalowalnego rozwiązania opartego na współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Księga główna
  • Planowanie strategiczne
  • Plan kont
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie gotówką
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Rachunek zysków i strat
Zapewnij całkowitą przejrzystość przepływów pieniężnych, ustalając limity budżetowe, monitorując wydatki w czasie rzeczywistym i analizując trendy wydatków.
Precoro pomaga uzyskać pełną kontrolę nad wszystkimi wydatkami firmowymi w czasie rzeczywistym i poprawić przejrzystość przepływów pieniężnych. Płynnie planuj, przydzielaj i śledź budżety dla projektów, działów, lokalizacji i nie tylko. Ustaw limity wydatków i otrzymuj natychmiastowe powiadomienia, gdy zakup przekroczy budżet. Łatwo i szybko monitoruj dostępne, zarezerwowane i wykorzystane środki, aby uniknąć niespodzianek. W międzyczasie oferuje analizy budżetowe i raporty finansowe w celu poprawy prognozowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro

Funkcje

  • Księga główna
  • Planowanie strategiczne
  • Plan kont
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie gotówką
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Rachunek zysków i strat
Oprogramowanie Jedox Enterprise Performance Management & BI upraszcza i przyspiesza integrację budżetowania w całej firmie.
Jedox to wybrane w 2021 roku przez klientów Gartner w kategorii „Peer Insights” rozwiązanie do analizy planowania finansowego w chmurze. Spraw, aby planowanie, budżetowanie i prognozowanie przebiegało bezproblemowo w każdej organizacji, na każdym urządzeniu, gdziekolwiek znajdują się dane. Popraw jakość i analizę danych, ogranicz cykle budżetowania i przyspiesz raportowanie dzięki nowoczesnemu, intuicyjnemu rozwiązaniu dla finansów, sprzedaży, HR i innych. Zoptymalizowany pod kątem programu Excel interfejs zapewnia szybkie uczenie się. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jedox

Funkcje

  • Księga główna
  • Planowanie strategiczne
  • Plan kont
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie gotówką
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Rachunek zysków i strat
Rozwiązanie do zarządzania wydajnością dla średnich i dużych organizacji, które chcą usprawnić proces budżetowania i planowania.
Wspieraj innowację z CCH Tagetik Umożliwienie transformacji cyfrowej i wdrożenie strategii ze wszystkimi procesami finansowymi i danymi na ujednoliconej platformie należącej do działu finansowego Firmy ufają oprogramowaniu CCH Tagetik Corporate Performance Management, które pozwala zaoszczędzić czas, obniżyć koszty i zmniejszyć ryzyko. Szybsze zamykanie, planowanie przyszłości i dogłębna analityka dzięki połączeniu danych, procesów i ludzi z jednym zaufanym źródłem. Dowiedz się więcej na temat produktu: CCH Tagetik

Funkcje

  • Księga główna
  • Planowanie strategiczne
  • Plan kont
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie gotówką
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Rachunek zysków i strat
Productive to kompleksowa platforma zarządzania agencjami, która zapewnia widok z góry na całą działalność agencji.
Productive to kompleksowa platforma do zarządzania projektami, przeznaczona dla agencji i firm świadczących profesjonalne usługi. Productive jest wyposażona w zintegrowany rurociąg sprzedaży, planowanie zasobów i zaawansowane funkcje zarządzania projektami. Dzięki silnemu naciskowi na rentowność, Productive uwzględnia również stawki kosztów pracowników i koszty ogólne firmy w raportach dotyczących rentowności. Wisienką na torcie jest również możliwość przyszłych przychodów dzięki planowaniu zasobów i raportom o postępach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Księga główna
  • Planowanie strategiczne
  • Plan kont
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie gotówką
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Rachunek zysków i strat
Upmetrics to oprogramowanie do biznesplanów, które rewolucjonizuje planowanie biznesowe za pomocą sztucznej inteligencji, wspierając strategiczny rozwój innych przedsiębiorców.
Upmetrics to oprogramowanie do biznesplanów, rewolucjonizujące planowanie biznesowe za pomocą sztucznej inteligencji, pomagające przedsiębiorcom i właścicielom małych firm odnieść sukces w procesach planowania biznesowego i strategiach rozwoju. Pisanie biznesplanu jest łatwiejsze dzięki Upmetrics AI Assistant. Może pomóc w generowaniu tekstu, przepisywaniu treści, jej skracaniu lub rozszerzaniu, a także umożliwia dostosowanie tonu. Narzędzie upraszcza pisanie biznesplanu dzięki wskazówkom krok po kroku, ponad 400 przykładowym biznesplanom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upmetrics

Funkcje

  • Księga główna
  • Planowanie strategiczne
  • Plan kont
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie gotówką
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Rachunek zysków i strat
Usprawnij planowanie, budżetowanie i prognozowanie dzięki jednej z czołowych aplikacji do planowania w chmurze.
Planful jest jednym z wiodących rozwiązań w dziedzinie kompleksowego oprogramowania do zamknięcia finansowego, FP&A (konsolidacji i planowania finansowego) w chmurze. Ponad 1000 klientów, w tym Boston Red Sox, Del Monte, TGI Friday's i 23andMe, polega na Planful, aby przyspieszyć czas cyklu, zwiększyć produktywność i poprawić dokładność w całym procesie FP&A. Planful jest prywatną spółką wspieraną przez Vector Capital, jedną z wiodących globalnych firm private equity. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planful

Funkcje

  • Księga główna
  • Planowanie strategiczne
  • Plan kont
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie gotówką
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Rachunek zysków i strat
Oprogramowanie księgowe w chmurze, które jest idealne dla sfrustrowanych użytkowników oprogramowania lokalnego i użytkowników wychodzących z podstawowych rozwiązań chmurowych.
iplicit to oparte na chmurze oprogramowanie księgowe dostosowane do potrzeb sfrustrowanych użytkowników starszego oprogramowania. Zapewniając większą elastyczność i ulepszone poziomy raportowania, iplicit integruje się z innymi aplikacjami w chmurze i oferuje płynną ścieżkę migracji z istniejącego systemu. Jest to naturalny wybór dla organizacji, które chcą przejść na oprogramowanie finansowe nowej generacji. iplicit jest również przeznaczony dla organizacji, które przestają korzystać z rozwiązań klasy podstawowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: iplicit

Funkcje

  • Księga główna
  • Planowanie strategiczne
  • Plan kont
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie gotówką
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Rachunek zysków i strat
Oprogramowanie biznesplanu dla systemu Windows. Wygeneruj pełną prognozę finansową według kraju i sektora gospodarki. Języki: angielski, francuski, hiszpański.
Oprogramowanie biznesplanu. Generuje projekcję prognozy finansowej, w tym budżety, oceny finansowe i przepływy pieniężne według kraju i sektora gospodarki. Korzysta z programów Excel i Word oraz zawiera podręcznik online z przykładami, przypadkami i odniesieniami. Twój projekt znajduje się na komputerze, a nie w chmurze. Bez abonamentu, tylko jedna płatność. Kraje: wszystkie, Waluta: wszystkie, Interfejs i języki raportowania: angielski, francuski, hiszpański, włoski lub portugalski. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intecplan

Funkcje

  • Księga główna
  • Planowanie strategiczne
  • Plan kont
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie gotówką
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Rachunek zysków i strat
Solidna księgowość leasingu i zgodność z MSSF 16 i ASC 842 z możliwościami integracji z systemami SAP i Oracle ERP.
Nakisa Lease Administration ujednolica operacje księgowania i zarządzania leasingiem w bezpiecznej, przyjaznej dla użytkownika platformie chmurowej dla przedsiębiorstw. Umożliwia śledzenie pełnego cyklu życia leasingu i raportowanie działań dla dowolnych typów aktywów, takich jak nieruchomości, flota, sprzęt IT itp. Dzięki wbudowanym funkcjom zgodności z ASC 842, MSSF 16 i GASB 87, elastyczne, kompleksowe rozwiązanie cieszy się zaufaniem księgowych, specjalistów finansowych i firm audytorskich na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nakisa Lease Accounting

Funkcje

  • Księga główna
  • Planowanie strategiczne
  • Plan kont
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie gotówką
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Rachunek zysków i strat
Riskturn to aplikacją internetową do planowania finansowego, uwzględniająca niepewność i mierząca ich wpływ na gospodarkę.
Riskturn to aplikacja internetowa do planowania finansowego, uwzględniająca niepewność. Oferuje ona prosty i intuicyjny interfejs do tworzenia probabilistycznych prognoz finansowych w zaledwie pięciu krokach. Potężny model integruje zmienne finansowe i czasowe niepewności w prognozie przepływów pieniężnych. Następnie, przeprowadzając symulację Monte Carlo, zapewnia pełny zestaw probabilistycznych wskaźników finansowych dla pojedynczej inicjatywy lub portfela (np. prawdopodobieństwo osiągnięcia celu rentowności, VaR, CFaR, wrażliwość itp.). Dowiedz się więcej na temat produktu: RISKTURN

Funkcje

  • Księga główna
  • Planowanie strategiczne
  • Plan kont
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie gotówką
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Rachunek zysków i strat
Zacznij zarządzać wszystkimi wydatkami i procesami swojej organizacji na jednej platformie dzięki Business Spend Management.
Zacznij zarządzać wszystkimi wydatkami i procesami swojej organizacji na jednej platformie. Natychmiastowe zwiększenie wpływu finansowego na organizację dzięki Business Spend Management. Oszczędność kosztów, automatyzacja przetwarzania faktur, poprawa relacji z dostawcami i zmniejszenie ryzyka dla całej organizacji. Dzięki tym rozwiązaniom zabezpieczysz cały proces Source-to-Pay i osiągniesz zrównoważone operacje biznesowe w krótkim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ISPnext

Funkcje

  • Księga główna
  • Planowanie strategiczne
  • Plan kont
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie gotówką
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Rachunek zysków i strat
Pomaga średnim i dużym firmom mierzyć i śledzić inicjatywy redukcji kosztów, uzyskiwać dostęp do pulpitu, gromadzić pomysły na redukcję kosztów i nie tylko.
MiNDCAN Profit+ to niezależne rozwiązanie oparte na chmurze, które sprawia, że optymalizacja kosztów staje się częścią kultury firmy poprzez dążenie do doskonałości operacyjnej i wydajności w różnych jednostkach biznesowych. Pomaga firmie przejść w proaktywny tryb, przekształcając dane w użyteczne informacje. Lista wyjątkowych funkcji, dzięki którym Profit+ jest niezbędnym oprogramowaniem dla wszystkich jednostek biznesowych w różnych branżach: - konfigurowalne (szybkie i łatwe wprowadzanie zmian w systemie) - wielojęzyczne i wielowalutowe - modelowanie finansowe - konceptualizacja publiczna (umożliwiająca szeroki dostęp do organizacji) - konceptualizacja prywatna - zarządzanie portfelem - wielokanałowe (komputer stacjonarny, laptop i urządzenie mobilne) - obszerne wbudowane raportowanie i integracja narzędzi BI (inteligencji biznesowej) - śledzenie ryzyka, problemów i zasobów - współpraca i przepływy pracy - możliwość odczytywania w poprzek - nowoczesne metody integracji między systemami. W oparciu o zakres wykorzystania i rodzaj wdrożenia, MiNDCAN Profit+ umożliwia poprawę marży ogólnej dla firmy o 10–15%. Dowiedz się więcej na temat produktu: MiNDCAN Profit+

Funkcje

  • Księga główna
  • Planowanie strategiczne
  • Plan kont
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie gotówką
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Rachunek zysków i strat
Wizualizuj swoje wydatki na chmurę publiczną i wdrażaj kontrolę budżetu za pomocą Cloudspend, rozwiązania do zarządzania kosztami firmy Site24x7.
ManageEngine CloudSpend to rozwiązanie do zarządzania kosztami w chmurach publicznych, którego celem jest zapewnienie zaawansowanych analiz dla IT i umożliwienie firmom wizualizacji niekontrolowanych wydatków i wdrożenia kontroli budżetowych w chmurach. Będąc opartym na SaaS oprogramowaniem do zarządzania kosztami w chmurze, zbudowanym od podstaw przez Zoho, CloudSpend pomaga zapewnić dokładny wgląd w naliczone koszty chmury, zarządzać i optymalizować wydatki oraz podejmować decyzje w chmurze oparte na danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudSpend

Funkcje

  • Księga główna
  • Planowanie strategiczne
  • Plan kont
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie gotówką
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Rachunek zysków i strat
Flowie to najlepsza platforma zakupów i operacji finansowych dla nowoczesnych firm, centralizująca zarządzanie P2P, O2C i przepływami pieniężnymi
Flowie to jedna z czołowych platform zakupów i operacji finansowych dla nowoczesnych firm. Flowie centralizuje Procure-to-Pay (P2P), Order-to-Cash (O2C) i zarządzanie przepływami pieniężnymi, a wszystko to przy zachowaniu doświadczenia użytkownika na poziomie konsumenckim. Flowie ma zasięg globalny: platforma umożliwia zarządzanie fakturami z i do ponad 60 krajów, zachowując jednocześnie 100% zgodności z przepisami podatkowymi (e-fakturowanie). Flowie synchronizuje się natywnie w ciągu kilku minut ze wszystkimi narzędziami firmy, bez potrzeby korzystania z usług integratora. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flowie

Funkcje

  • Księga główna
  • Planowanie strategiczne
  • Plan kont
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie gotówką
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Rachunek zysków i strat
SaaS do wspólnego planowania centrów kosztów, budżetowania i alokacji wydatków.
Plan.UseWise to oprogramowanie do planowania centrum kosztów, które przekształca proces budżetowania, umożliwiając organizacjom automatyzację i współpracę w zakresie budżetowania, alokacji wydatków i raportowania. Zespoły finansowe mogą tworzyć cykle planowania i umożliwiać menedżerom współpracę w czasie rzeczywistym przy przydzielaniu budżetów i wydatków. Dzięki Plan.UseWise firmy mogą planować odgórnie i oddolnie w dowolnej liczbie cykli. Oprogramowanie płynnie integruje się z platformą Microsoft 365, umożliwiając współpracę w ramach znanego interfejsu online programu Excel. Intuicyjny pulpit nawigacyjny i znajome środowisko arkusza kalkulacyjnego zapewniają szybką adaptację w zespole kontrolingu i finansów. Dyrektor finansowy i dział controllingu mają pełną kontrolę nad całym procesem planowania i budżetowania, bez konieczności korzystania z pomocy IT lub konsultantów. Planiści są dodatkowo wspierani funkcjami planowania, takimi jak automatyczna miesięczna dystrybucja sum oraz eksportowanie/importowanie danych do/z głównych systemów ERP. Dowiedz się więcej na temat produktu: Plan.UseWise

Funkcje

  • Księga główna
  • Planowanie strategiczne
  • Plan kont
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Zarządzanie gotówką
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Rachunek zysków i strat