Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do budżetowania

Programy do budżetowania automatyzują koordynację środków finansowych i wydatków organizacji. Aplikacje do budżetowania umożliwiają terminowe i dokładne zarządzanie danymi i ich analizę w celu uzyskania ogólnego obrazu rozwoju i rentowności przedsiębiorstwa. Wielu użytkowników z różnych działów może wprowadzać swoje przewidywane wydatki i przychody do systemu, oferującego zautomatyzowany proces zatwierdzania budżetu. Programy do budżetowania są powiązane z programami księgowymi, oprogramowaniem do zarządzania biznesem i programami do raportowania finansowego.

Wyniki: 16 w

QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie.
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie. QuickBooks, używane przez ponad 4,5 miliona klientów, zapewnia inteligentne narzędzia dla firmy, a jednocześnie jest łatwe w użyciu. Można organizować księgi, zarządzać wydatkami, wysyłać faktury, śledzić inwentarz, a nawet prowadzić listę płac. Dzięki QuickBooks Online można organizować się, oszczędzać czas, a nawet szybko otrzymywać płatności, dodając funkcje płatności. A co najlepsze, możesz wypróbować je bezpłatnie przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quickbooks Online

Funkcje

  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Księga główna
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Rachunek zysków i strat
  • Plan kont
  • Planowanie strategiczne
Oracle NetSuite Planning and Budgeting to rozwiązanie wykorzystywane na całym świecie przez firmy, które chcą zaspokoić związane z planowaniem biznesowym potrzeby w skali całej organizacji.
Dzięki elastycznym opcjom wdrożenia, które można dopasować do własnych potrzeb, rozwiązanie Oracle NetSuite Planning and Budgeting Cloud Services (PBCS) umożliwia szybkie uruchomienie światowej klasy systemu planowania finansowego i budżetowania w firmach z różnych branż. Oracle NetSuite PBCS ułatwia planowanie finansowe zarówno w skali całego przedsiębiorstwa, jak i jego poszczególnych działów dzięki możliwościom związanym z modelowaniem, zatwierdzaniem oraz raportowaniem oferowanym w ramach jednego, skalowalnego rozwiązania opartego na współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Księga główna
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Rachunek zysków i strat
  • Plan kont
  • Planowanie strategiczne
Oszczędzaj czas i pieniądze, eliminując pracę ręczną. Usprawnione zatwierdzanie, budżetowanie, zautomatyzowane przetwarzanie PR i PO — wszystko w jednym oprogramowaniu.
Od 2015 roku firma Precoro pomogła ponad 1000 MŚP usprawnić operacje zakupowe, eliminując ręczną pracę w zakresie zamówień. Usprawnione zatwierdzanie, inteligentne budżetowanie i śledzenie wydatków, zautomatyzowane przetwarzanie PR i PO — wszystko w jednym oprogramowaniu do zamówień. Precoro jest łatwy w użyciu i szybki we wdrożeniu. Korzystaj z szerokiej gamy funkcji, w tym integracji z NetSuite i Quickbooks oraz bezpłatnych interfejsów API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro

Funkcje

  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Księga główna
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Rachunek zysków i strat
  • Plan kont
  • Planowanie strategiczne
Oprogramowanie Jedox Enterprise Performance Management & BI upraszcza i przyspiesza integrację budżetowania w całej firmie.
Jedox to wybrane w 2021 roku przez klientów Gartner w kategorii „Peer Insights” rozwiązanie do analizy planowania finansowego w chmurze. Spraw, aby planowanie, budżetowanie i prognozowanie przebiegało bezproblemowo w każdej organizacji, na każdym urządzeniu, gdziekolwiek znajdują się dane. Popraw jakość i analizę danych, ogranicz cykle budżetowania i przyspiesz raportowanie dzięki nowoczesnemu, intuicyjnemu rozwiązaniu dla finansów, sprzedaży, HR i innych. Zoptymalizowany pod kątem programu Excel interfejs zapewnia szybkie uczenie się. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jedox

Funkcje

  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Księga główna
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Rachunek zysków i strat
  • Plan kont
  • Planowanie strategiczne
Rozwiązanie do zarządzania wydajnością dla średnich i dużych organizacji, które chcą usprawnić proces budżetowania i planowania.
Wspieraj innowację z CCH Tagetik Umożliwienie transformacji cyfrowej i wdrożenie strategii ze wszystkimi procesami finansowymi i danymi na ujednoliconej platformie należącej do działu finansowego Firmy ufają oprogramowaniu CCH Tagetik Corporate Performance Management, które pozwala zaoszczędzić czas, obniżyć koszty i zmniejszyć ryzyko. Szybsze zamykanie, planowanie przyszłości i dogłębna analityka dzięki połączeniu danych, procesów i ludzi z jednym zaufanym źródłem. Dowiedz się więcej na temat produktu: CCH Tagetik

Funkcje

  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Księga główna
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Rachunek zysków i strat
  • Plan kont
  • Planowanie strategiczne
Productive to kompleksowa platforma zarządzania agencjami, która zapewnia widok z góry na całą działalność agencji.
Productive to kompleksowa platforma do zarządzania projektami, przeznaczona dla agencji i firm świadczących profesjonalne usługi. Productive jest wyposażona w zintegrowany rurociąg sprzedaży, planowanie zasobów i zaawansowane funkcje zarządzania projektami. Dzięki silnemu naciskowi na rentowność, Productive uwzględnia również stawki kosztów pracowników i koszty ogólne firmy w raportach dotyczących rentowności. Wisienką na torcie jest również możliwość przyszłych przychodów dzięki planowaniu zasobów i raportom o postępach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Księga główna
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Rachunek zysków i strat
  • Plan kont
  • Planowanie strategiczne
Usprawnij planowanie, budżetowanie i prognozowanie dzięki jednej z czołowych aplikacji do planowania w chmurze.
Planful jest jednym z wiodących rozwiązań w dziedzinie kompleksowego oprogramowania do zamknięcia finansowego, FP&A (konsolidacji i planowania finansowego) w chmurze. Ponad 1000 klientów, w tym Boston Red Sox, Del Monte, TGI Friday's i 23andMe, polega na Planful, aby przyspieszyć czas cyklu, zwiększyć produktywność i poprawić dokładność w całym procesie FP&A. Planful jest prywatną spółką wspieraną przez Vector Capital, jedną z wiodących globalnych firm private equity. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planful

Funkcje

  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Księga główna
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Rachunek zysków i strat
  • Plan kont
  • Planowanie strategiczne
Twórz budżety odgórne, sprawdzaj na pierwszy rzut oka pozostały budżet i ustalaj limity wydatków dla poszczególnych działów.
Twórz budżety odgórne, sprawdzaj na pierwszy rzut oka pozostały budżet i ustalaj limity wydatków dla poszczególnych działów, aby mieć pewność, że pieniądze są wydawane we właściwych miejscach. Automatycznie obliczaj planowane, zarejestrowane i rzeczywiste koszty i generuj zautomatyzowane prognozy. Polegaj na MARMIND, który powie Ci, czy wydajesz za dużo, czy za mało. Dowiedz się więcej na temat produktu: MARMIND

Funkcje

  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Księga główna
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Rachunek zysków i strat
  • Plan kont
  • Planowanie strategiczne
Oprogramowanie księgowe w chmurze, które jest idealne dla sfrustrowanych użytkowników oprogramowania lokalnego i użytkowników wychodzących z podstawowych rozwiązań chmurowych.
iplicit to oparte na chmurze oprogramowanie księgowe dostosowane do potrzeb sfrustrowanych użytkowników starszego oprogramowania. Zapewniając większą elastyczność i ulepszone poziomy raportowania, iplicit integruje się z innymi aplikacjami w chmurze i oferuje płynną ścieżkę migracji z istniejącego systemu. Jest to naturalny wybór dla organizacji, które chcą przejść na oprogramowanie finansowe nowej generacji. iplicit jest również przeznaczony dla organizacji, które przestają korzystać z rozwiązań klasy podstawowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: iplicit

Funkcje

  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Księga główna
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Rachunek zysków i strat
  • Plan kont
  • Planowanie strategiczne
Upmetrics to oprogramowanie do biznesplanów, które rewolucjonizuje planowanie biznesowe za pomocą sztucznej inteligencji, wspierając strategiczny rozwój innych przedsiębiorców.
Upmetrics to oprogramowanie do biznesplanów, rewolucjonizujące planowanie biznesowe za pomocą sztucznej inteligencji, pomagające przedsiębiorcom i właścicielom małych firm odnieść sukces w procesach planowania biznesowego i strategiach rozwoju. Pisanie biznesplanu jest łatwiejsze dzięki Upmetrics AI Assistant. Może pomóc w generowaniu tekstu, przepisywaniu treści, jej skracaniu lub rozszerzaniu, a także umożliwia dostosowanie tonu. Narzędzie upraszcza pisanie biznesplanu dzięki wskazówkom krok po kroku, ponad 400 przykładowym biznesplanom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upmetrics

Funkcje

  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Księga główna
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Rachunek zysków i strat
  • Plan kont
  • Planowanie strategiczne
Solidna księgowość leasingu i zgodność z MSSF 16 i ASC 842 z możliwościami integracji z systemami SAP i Oracle ERP.
Nakisa Lease Administration ujednolica operacje księgowania i zarządzania leasingiem w bezpiecznej, przyjaznej dla użytkownika platformie chmurowej dla przedsiębiorstw. Umożliwia śledzenie pełnego cyklu życia leasingu i raportowanie działań dla dowolnych typów aktywów, takich jak nieruchomości, flota, sprzęt IT itp. Dzięki wbudowanym funkcjom zgodności z ASC 842, MSSF 16 i GASB 87, elastyczne, kompleksowe rozwiązanie cieszy się zaufaniem księgowych, specjalistów finansowych i firm audytorskich na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nakisa Lease Administration

Funkcje

  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Księga główna
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Rachunek zysków i strat
  • Plan kont
  • Planowanie strategiczne
Oprogramowanie biznesplanu dla systemu Windows. Wygeneruj pełną prognozę finansową według kraju i sektora gospodarki. Języki: angielski, francuski, hiszpański.
Oprogramowanie biznesplanu. Generuje projekcję prognozy finansowej, w tym budżety, oceny finansowe i przepływy pieniężne według kraju i sektora gospodarki. Korzysta z programów Excel i Word oraz zawiera podręcznik online z przykładami, przypadkami i odniesieniami. Twój projekt znajduje się na komputerze, a nie w chmurze. Bez abonamentu, tylko jedna płatność. Kraje: wszystkie, Waluta: wszystkie, Interfejs i języki raportowania: angielski, francuski, hiszpański, włoski lub portugalski. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intecplan

Funkcje

  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Księga główna
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Rachunek zysków i strat
  • Plan kont
  • Planowanie strategiczne
Riskturn to aplikacją internetową do planowania finansowego, uwzględniająca niepewność i mierząca ich wpływ na gospodarkę.
Riskturn to aplikacja internetowa do planowania finansowego, uwzględniająca niepewność. Oferuje ona prosty i intuicyjny interfejs do tworzenia probabilistycznych prognoz finansowych w zaledwie pięciu krokach. Potężny model integruje zmienne finansowe i czasowe niepewności w prognozie przepływów pieniężnych. Następnie, przeprowadzając symulację Monte Carlo, zapewnia pełny zestaw probabilistycznych wskaźników finansowych dla pojedynczej inicjatywy lub portfela (np. prawdopodobieństwo osiągnięcia celu rentowności, VaR, CFaR, wrażliwość itp.). Dowiedz się więcej na temat produktu: RISKTURN

Funkcje

  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Księga główna
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Rachunek zysków i strat
  • Plan kont
  • Planowanie strategiczne
Zacznij zarządzać wszystkimi wydatkami i procesami swojej organizacji na jednej platformie dzięki Business Spend Management.
Zacznij zarządzać wszystkimi wydatkami i procesami swojej organizacji na jednej platformie. Natychmiastowe zwiększenie wpływu finansowego na organizację dzięki Business Spend Management. Oszczędność kosztów, automatyzacja przetwarzania faktur, poprawa relacji z dostawcami i zmniejszenie ryzyka dla całej organizacji. Dzięki tym rozwiązaniom zabezpieczysz cały proces Source-to-Pay i osiągniesz zrównoważone operacje biznesowe w krótkim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ISPnext

Funkcje

  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Księga główna
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Rachunek zysków i strat
  • Plan kont
  • Planowanie strategiczne
Wizualizuj swoje wydatki na chmurę publiczną i wdrażaj kontrolę budżetu za pomocą Cloudspend, rozwiązania do zarządzania kosztami firmy Site24x7.
ManageEngine CloudSpend to rozwiązanie do zarządzania kosztami w chmurach publicznych, którego celem jest zapewnienie zaawansowanych analiz dla IT i umożliwienie firmom wizualizacji niekontrolowanych wydatków i wdrożenia kontroli budżetowych w chmurach. Będąc opartym na SaaS oprogramowaniem do zarządzania kosztami w chmurze, zbudowanym od podstaw przez Zoho, CloudSpend pomaga zapewnić dokładny wgląd w naliczone koszty chmury, zarządzać i optymalizować wydatki oraz podejmować decyzje w chmurze oparte na danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudSpend

Funkcje

  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Księga główna
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Rachunek zysków i strat
  • Plan kont
  • Planowanie strategiczne
Flowie to najlepsza platforma zakupów i operacji finansowych dla nowoczesnych firm, centralizująca zarządzanie P2P, O2C i przepływami pieniężnymi
Flowie to bardzo dobra platforma zakupów i operacji finansowych dla nowoczesnych firm. Flowie centralizuje Procure-to-Pay (P2P), Order-to-Cash (O2C) i zarządzanie przepływami pieniężnymi, a wszystko to przy zachowaniu doświadczenia użytkownika na poziomie konsumenckim. Flowie ma zasięg globalny: platforma umożliwia zarządzanie fakturami z i do ponad 60 krajów, zachowując jednocześnie 100% zgodności z przepisami podatkowymi (e-fakturowanie). Flowie synchronizuje się natywnie w ciągu kilku minut ze wszystkimi narzędziami firmy, bez potrzeby korzystania z usług integratora. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flowie

Funkcje

  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie gotówką
  • Konsolidacja/Roll-Up
  • Księga główna
  • Przedsiębiorstwo wielobranżowe
  • Wielowydziałowy/projektowy
  • Rachunek zysków i strat
  • Plan kont
  • Planowanie strategiczne