Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: CMS (Systemy zarządzania treścią)

Wyniki: 40 w
Paperflite umożliwia zespołom ds. marketingu i sprzedaży odkrywanie, udostępnianie i śledzenie treści oraz uzyskiwanie analiz zaangażowania w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite
W głosowaniu uznano Paperflite za najłatwiejszą w użyciu platformę do zarządzania treścią; umożliwia ona działowi sprzedaży i marketingu błyskawiczne porządkowanie, organizowanie i rozpowszechnianie treści. Śledź również, w jaki sposób Twoi wewnętrzni i zewnętrzni odbiorcy angażują się w udostępniane im treści; sprawdź, jakie treści działają najlepiej i w jaki sposób przekłada się to na przychody. Rozwiązanie Paperflite jest dostępne na wszystkich urządzeniach i integruje się z wiodącymi w branży rozwiązaniami CRM i marketingowymi. Jeśli zarządzanie treściami jest dla Ciebie utrapieniem, Paperflite wkrótce stanie się Twoim najlepszym przyjacielem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Jedno z najlepszych narzędzi online do łatwego tworzenia i publikowania katalogów, broszur, magazynów, portfolio i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack
Flipsnack to narzędzie online do publikowania, używane na całym świecie do tworzenia i publikowania cyfrowych katalogów, magazynów, broszur, portfolio, raportów, fotoalbumów, gazet i wielu innych rodzajów publikacji. Jak to działa? Wystarczy przesłać plik PDF, a automatycznie zamieni się on w piękny magazyn online, z efektami przewracania stron. Możesz też skorzystać ze studia graficznego online, aby stworzyć własną publikację online od podstaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Przechwytuj i automatycznie klasyfikuj wiadomości e-mail bezpośrednio z programu Outlook 365 do SharePoint i Teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Email Manager for Microsoft 365
Colligo Email Manager dla Microsoft 365 jest idealny dla firm średniej i dużej wielkości korzystających z SharePoint Online w branżach, w których obowiązują przepisy i zasady. Dodatek do programu SharePoint pozwala przechwytywać i automatycznie klasyfikować wiadomości e-mail i załączniki bezpośrednio z programu Outlook do programu SharePoint i Teams. Produkt ten automatycznie wyodrębnia metadane, umożliwia bezproblemową współpracę i udostępnianie treści oraz zapewnia użytkownikom szybkie znalezienie poszukiwanych informacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Email Manager for Microsoft 365

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Edytor XML w trybie online, zaprojektowany dla osób nieposiadających wiedzy na temat XML lub innych technologii związanych z tworzeniem treści ustrukturyzowanych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fonto
Edytor XML w trybie online, zaprojektowany dla osób nieposiadających wiedzy na temat XML lub innych technologii związanych z tworzeniem treści ustrukturyzowanych. Przyszłość dokumentów. Dzięki platformie Fonto tworzenie ustrukturyzowanych treści jest łatwe: pozwalamy ekspertom w danej dziedzinie tworzyć, edytować i przeglądać dokumenty o kluczowym znaczeniu dla misji firmy. Bezbłędna, szybka i wydajna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fonto

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
System zarządzania treścią stron internetowych, który dostarcza doświadczeń, a nie stron. Dowiedz się więcej na temat produktu: iAPPS Content Manager
Zwycięzca ostatniego konkursu CODiE na najlepsze rozwiązanie do zarządzania treścią w sieci, iAPPS Content Manager zasila ponad 10 000 stron internetowych na całym świecie dla wielu najpotężniejszych marek – od firm z listy Fortune 1000 po małe przedsiębiorstwa. iAPPS łączy solidne możliwości zarządzania treścią z zestawem narzędzi marketingowych, aby pomóc firmom tworzyć doświadczenia, a nie strony. Dostępne są opcje hostingu zarówno w modelu SaaS, jak i on-premise. Dowiedz się więcej na temat produktu: iAPPS Content Manager

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Prosta platforma B2B SaaS Commerce, która pomaga firmom zarządzać katalogami produktów, klientami, zamówieniami, ofertami, projektowaniem, śledzeniem i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: DJUST
DJUST to rozwiązanie nowej generacji B2B Commerce. Wszystko złożone w cyfrowym B2B, DJUST uproszczone. Cenione marki i firmy otrzymują wsparcie dzięki solidnej oraz prostej pierwszej platformie API (interfejs programowania aplikacji). Dzięki modułowemu interfejsowi i gotowemu rozwiązaniu firmy mogą skalować się i rozwijać szybciej, ułatwiając bezproblemowe korzystanie z technologii cyfrowych. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione i Seafoodia, Yack i wielu innych klientów premium ufają rozwiązaniu DJUST w zakresie modernizacji i replatformacji handlu cyfrowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: DJUST

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Swoboda tworzenia własnej, zachwycającej strony internetowej dokładnie tak, jak chcesz – za darmo.
Stwórz za darmo zachwycającą, profesjonalną stronę internetową z Wix. Narzędzie oferuje kilka różnych sposobów budowania strony internetowej: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor i Wix Code. Bez względu na to, czy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy, czy jesteś zawodowcem, znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie. Wix ADI tworzy wyjątkową stronę internetową z profesjonalnym tekstem, obrazami i innymi elementami. Wix Editor zapewnia swobodę projektowania dzięki zaawansowanym funkcjom łatwego przeciągania i upuszczania. A dzięki Wix Code możesz tworzyć najnowocześniejsze strony internetowe i aplikacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą marketingową dla zespołów korporacyjnych, które oferuje weryfikację, śledzenie czasu, wykresy Gantta, tablice Kanban i wiele więcej.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą związaną z treściami, przeznaczone dla zespołów korporacyjnych. Oferuje zaawansowane zabezpieczenia i pełną personalizację dla zespołów ds. marketingu. Zespoły ds. projektowania i treści mogą korzystać z wykresów Gantta, niestandardowych przepływów pracy, pulpitów z możliwością udostępniania, wbudowanej weryfikacji, udostępnianych kalendarzy, formularzy wniosków, weryfikacji oraz zautomatyzowanych zatwierdzeń. Integruje się z Adobe Creative Cloud w celu skrócenia cykli weryfikacji. Nowość: Uzyskaj w czasie rzeczywistym informacje o wydajności swoich treści dzięki narzędziom Wrike przeznaczonym dla marketerów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Za pomocą Webnode możesz stworzyć stronę internetową w kilka minut. Dołącz do 40 milionów użytkowników i stwórz ją samodzielnie.
Webnode jest właściwym rozwiązaniem, aby uzyskać dobrze wyglądającą stronę internetową w krótkim czasie. Wprowadzone zostało na rynek w 2008 r. i pomogło już ponad 40 milionom użytkowników w stworzeniu własnych stron internetowych. Nieważne, czy potrzebna jest profesjonalna strona dla firmy, piękne portfolio czy przyjazny dla użytkownika sklep internetowy, jest to odpowiednie narzędzie, by zbudować stronę dokładnie taką, jaką się chce. Z Webnode każdy może zbudować stronę internetową. Nie trzeba zatrudniać programistów, projektantów ani płacić za hosting. Dowiedz się więcej na temat produktu: Webnode

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Bitrix24 to w całkowicie bezpłatne rozwiązanie CMS z nieograniczoną liczbą stron, przepustowością i własną nazwą domeny.
Bitrix24 to w 100% bezpłatny system do zarządzania treściami z nieograniczoną liczbą stron, przepustowością i własną nazwą domeny. Używany przez ponad osiem milionów firm system obejmuje formularze przechwytywania, rozwiązanie CRM, e-mail marketing i automatyzację sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Centralizuj i udostępniaj zasoby marek swoich zespołów za pomocą opartego na chmurze systemu zarządzania zasobami cyfrowymi Canto i zacznij pracować wydajniej już dziś.
Jako lider w dziedzinie DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi), Canto jest najprostszym, a jednocześnie najbardziej wydajnym systemem DAM na rynku. Zespoły marketingowe we wszystkich branżach ufają Canto, aby z łatwością organizować, zabezpieczać i udostępniać wizualne zasoby marki i treści. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu w branży zarządzania zasobami cyfrowymi tysiące marek na całym świecie polegają na nim przy centralizacji swoich bibliotek multimediów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canto

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Pixpa to wszechstronny kreator stron internetowych do tworzenia oszałamiających, profesjonalnych witryn ze zintegrowanym handlem elektronicznym, galeriami klientów i blogiem
Pixpa to wszechstronna platforma dla twórców i małych firm do tworzenia pięknych profesjonalnych stron internetowych. Niezależnie od tego, czy chcesz zaprezentować swoje portfolio, założyć witrynę biznesową, założyć sklep internetowy, czy opublikować bloga - Pixpa umożliwia twórcom zarządzanie ich obecnością w Internecie z jednego miejsca, oszczędzając czas i pieniądze. Dzięki wbudowanym narzędziom, takim jak sklep internetowy, blog, menedżer SEO, wyskakujące okienka marketingowe i wiele innych, Pixpa oferuje wszystkie narzędzia potrzebne do łatwego tworzenia witryny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pixpa

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Wspieraj swoje treści dzięki wielokrotnie nagradzanym rozwiązaniom DAM, PIM, MRM (zarządzania zasobami marketingowymi) i zarządzaniu marką oraz usługom nieporównywalnym z innymi.
Widen, firma należąca do Acquia, została uznana przez użytkowników Capterra za dobrą wartość i łatwość użytkowania. Widen to firma zarządzająca zasobami cyfrowymi przedsiębiorstwa, zapewniająca centralne źródło prawdy dla treści produktów i aktywów marki. Obsługując przede wszystkim średnie i duże organizacje zatrudniające ponad 500 pracowników, Widens dostarcza rozwiązania w chmurze dla przedsiębiorstw DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi) i PIM (zarządzanie informacjami o produkcie), obiegu dokumentów marketingowych oraz zarządzania marką, zapewniając kompleksowe doświadczenie wysokiej jakości oprogramowania i niezrównanej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acquia DAM (Widen)

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Platforma do projektowania i tworzenia szablonów z blokowanymi szablonami umożliwiająca zespołom tworzenie i dystrybucję treści bez odchodzenia od marki.
Lucidpress to platforma do projektowania i tworzenia szablonów marki, która umożliwia osobom w Twojej firmie niebędącym projektantami samodzielne tworzenie i wysyłanie materiałów marketingowych (bez odchodzenia od marki). Szablony z blokadą chronią Twoją markę, umożliwiając jednocześnie współpracownikom wprowadzanie drobnych poprawek i modyfikacji, ułatwiając pracę Twojego zespołu kreatywnego. Pożegnaj się z rażącym brandingiem dzięki Lucidpress – platformie do tworzenia szablonów marki, której zaufało ponad siedem milionów użytkowników na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marq

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Duda to doskonały system CMS zaprojektowany, aby pomóc agencjom i profesjonalistom w szybkim rozwoju poprzez oferowanie stron internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Duda – platforma, której zaufało ponad 18 000 globalnych agencji i profesjonalistów z branży internetowej, jest najnowocześniejszym, w pełni współpracującym systemem CMS (system zarządzania zawartością), zaprojektowanym w celu zapewnienia łatwego, stabilnego i bezpiecznego sposobu tworzenia stron internetowych na dużą skalę. Wielokrotnie nagradzana platforma Duda, wyposażona w wydajne narzędzia do zarządzania klientami, współpracy zespołowej i projektowania, umożliwia profesjonalistom internetowym budowanie i zarządzanie potężnymi stronami internetowymi o 50% szybciej niż tradycyjne rozwiązania. Duda zajmuje czołowe miejsce w GoogleCore Web i może pomóc w tworzeniu wydajnych stron internetowych gotowych na SEO dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Duda

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Bynder to innowacyjne rozwiązanie chmurowe dla specjalistów od marketingu, którzy chcą w łatwy sposób zarządzać całą swoją cyfrową treścią.
Bynder to prosty sposób na profesjonalne zarządzanie cyfrowymi zasobami. Zespoły mogą szybko znajdować odpowiednie pliki 24/7 dzięki przechowywaniu i udostępnianiu w chmurze, współpracować przy edycji i zatwierdzaniu w czasie rzeczywistym oraz rozpowszechniać je za pomocą automatycznego formatowania dla różnych kanałów i typów plików. Marki korzystające z rozwiązania Bynder mają wygodę korzystania z jednego centralnego ośrodka dla wszystkich działań marki i treści cyfrowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Kajabi ułatwia tworzenie, zarządzanie i sprzedaż treści opartych na wiedzy.
Kajabi ułatwia tworzenie, zarządzanie i sprzedaż treści opartych na wiedzy. Oferuj kursy online, programy coachingowe, strony członkowskie, podcasty i cyfrowe pliki do pobrania. Uzyskaj dostęp do szablonów kursów i programów coachingowych, które ułatwiają rozpoczęcie pracy – po prostu dodaj treści. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kajabi

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Twórz, remiksuj i optymalizuj treści w postaci wbudowanych cyfrowych książek, zasobów twórczych do mediów społecznościowych i poczty e-mail, opowieści mobilnych i nie tylko.
Twórz swoje projekty w ulubionych narzędziach, takich jak Adobe lub Canva, przesyłaj e-booki, broszury, białe księgi i inne treść generujące popyt do Issuu, a także umieszczaj je na stronach docelowych za formularzem leadowym. Połącz je ze strategicznymi stronami internetowymi i wykorzystaj moc SEO Issuu. Generuj na bieżąco ciągły strumień zasobów społecznościowych i e-mailowych, zoptymalizowanych pod kątem najskuteczniejszych kanałów. Śledź konwersje za pomocą adresów URL UTM Google i mierz swoje sukcesy za pomocą statystyk Issuu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Issuu

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Platforma do ciągłej lokalizacji zapewniająca tłumaczenie plików online, edycję kontekstową, współpracę, kontrolę wersji i wiele więcej.
Sprawdzone rozwiązanie do zarządzania tłumaczeniami dla projektów lokalizacji oprogramowania. Zapewnij swoim zespołom ds. lokalizacji sprawne rozwiązanie, pogłębiając współpracę i oszczędzając czas potrzebny na inżynierię i tłumaczenie. Skaluj swój proces lokalizacji dzięki lepszym integracjom przepływu pracy. Dostarczaj tłumaczenia o pewnej jakości dzięki wykorzystaniu szeregu funkcji zapewniania jakości. Połącz wszystkie te elementy, organizując swoją lokalizację na jednej platformie dla wszystkich swoich produktów oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Phrase Strings

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Shelf to platforma pierwszej wiedzy SI, która pomaga firmom konkurować z szybkimi odpowiedziami na pytania klientów i pracowników.
Shelf to platforma pierwszej wiedzy SI, która pomaga firmom poprawić obsługę na żądanie i zwiększyć produktywność dzięki szybkim, pomocnym odpowiedziom na pytania klientów i pracowników. Shelf MerlinAI słucha pytań i natychmiast sugeruje doskonałe odpowiedzi w wyszukiwarkach, portalach samoobsługowych, formularzach internetowych, czatach, rozwiązaniach CRM, aplikacjach wsparcia i platformach centrów kontaktowych. Identyfikuj luki między pytaniami i odpowiedziami dzięki analityce Shelf. Automatyzuj publikowanie treści na każdym kanale. Doskonale ułatwia obsługę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shelf

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
LogicalDOC jest intuicyjnym i wysoce wydajnym rozwiązaniem, które oferuje średnim firmom możliwość zarządzania dokumentami w przedsiębiorstwie.
LogicalDOC pomaga organizacjom dowolnego rodzaju na całym świecie uzyskać kontrolę nad zarządzaniem dokumentami, ze szczególnym naciskiem na szybkie wyszukiwanie treści i automatyzację procesów biznesowych. Rozwiązanie to umożliwia zespołowi tworzenie, współautorstwo i koordynację dowolnej liczby dokumentów. Zwiększ współpracę i produktywność z LogicalDOC dzięki interfejsowi internetowemu nowej generacji, integracji z Microsoft Office i Outlook oraz automatycznemu importowaniu z folderów współdzielonych. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogicalDOC

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Najlepsza platforma do tworzenia i sprzedaży kursów online z poziomu własnej strony internetowej.
LearnWorlds to zaawansowane, łatwe w użyciu i niezawodne rozwiązanie szkoleniowe dla osób fizycznych i przedsiębiorstw. W pełni konfigurowalne rozwiązanie typu white label dla pracowników i współpracowników szkolących, edukujących klientów lub sprzedających kursy online różnym odbiorcom. Ta platforma e-learningowa w chmurze oferuje specjalistom, przedsiębiorcom i kierownikom ds. szkoleń rozwiązanie dopasowane do ich potrzeb oraz zespół ekspertów, który pomoże osiągnąć ich cele. Dowiedz się więcej na temat produktu: LearnWorlds

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Zainstaluj w chmurze lub lokalnie dla ponad 20 użytkowników. Kontrola wersji, przepływ pracy, Internet, wersja na komputer i urządzenia mobilne. Bezpłatny interfejs API.
Rozwiązanie FileHold „w chmurze” lub „lokalne” jest przeznaczone dla dużych organizacji w branżach, które potrzebują zarządzania informacjami, np. w sektorze produkcji oraz opieki zdrowotnej. FileHold wykorzystuje ekonomię skali, aby obsługiwać tysiące użytkowników i miliony dokumentów. Integracja z pakietem MS Office na komputerze, wersja w przeglądarce i na urządzenia mobilne. Rozwiązanie oparte na architekturze zorientowanej na usługi. Zabezpiecz swoją własność intelektualną dzięki dwuskładnikowemu uwierzytelnieniu oraz podpisowi elektronicznemu. Usprawnij operacje, oszczędzaj czas i pieniądze dzięki naszemu rozwiązaniu do skanowania dokumentów, kontroli wersji, OCR i przepływu pracy dokumentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: FileHold

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Potężne treści, zaangażowanie klientów i oferty odkrywania produktów, które pozwalają osiągnąć prawdziwą personalizację i napędzają niezrównany wzrost.
Bloomreach to ceniona na świecie platforma chmurowa Commerce Experience Cloud, która umożliwia markom dostarczanie klientom spersonalizowanych, niemal magicznych podróży. Oferuje pakiet produktów, które napędzają prawdziwą personalizację i rozwój handlu cyfrowego, w tym: Discovery, oferuje wyszukiwanie i merchandising oparte na sztucznej inteligencji; Content, oferuje system zarządzania treścią strony internetowej tylko od strony zaplecza; oraz Engagement, oferuje doskonałe rozwiązania w zakresie automatyzacji marketingu i CDP (platforma danych o klientach). Dowiedz się więcej na temat produktu: Bloomreach

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Glotio zapewnia niezawodny i łatwy sposób na tłumaczenie wszystkich tekstów w Twoim PrestaShop.
Glotio jest jednym z najlepszych automatycznych translatorów dla PrestaShop, a wkrótce dla Magento, Woocommerce i Shopify. Oszczędzasz czas i możesz zacząć sprzedawać w innych językach już od pierwszego dnia. Jego zalety: - Darmowe tłumaczenie pierwszego języka (do 20.000.000 znaków). - Najniższe ceny na rynku: https://glotio.com/en/pricing/ - Tłumaczenia zawsze będą Twoje - Możesz aktualizować teksty, kiedy tylko chcesz, ręcznie lub automatycznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Glotio

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Filestack to najlepsza usługa wysyłania, przekształcania i dostarczania plików dla programistów.
Filestack oferuje szeroki zakres usług i narzędzi do zarządzania plikami i dostarczania treści. Interfejsy API i integracje interfejsu użytkownika ułatwiają przesyłanie, zmienianie i wysyłanie plików, a skalowalna infrastruktura umożliwia uzyskanie wysokiej wydajności i dostępu z dowolnego miejsca na świecie. Usługi Filestack są idealne dla firm i osób prywatnych, które muszą zarządzać dużymi ilościami treści i zapewniać szybkie, niezawodne dostarczanie tych treści swoim użytkownikom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filestack

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Publitas łączy w sobie potężną platformę i strategiczne partnerstwo, aby dostarczać internetowe rozwiązania w zakresie treści dla dzisiejszego środowiska handlu detalicznego
Publitas łączy w sobie potężną platformę i strategiczne partnerstwo, aby dostarczać internetowe rozwiązania w zakresie treści dla dzisiejszego środowiska handlu detalicznego. Pozwól swoim klientom odkrywać i inspirować się publikacją katalogów online. Ponad 1600 wiodących sprzedawców detalicznych, takich jak IKEA, Aldi, Carrefour i Staples, korzysta z Publitas. Klienci mogą przeglądać produkty z dowolnego urządzenia w dowolnym momencie, otrzymywać spersonalizowane katalogi dynamiczne i robić zakupy bezpośrednio z publikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Publitas

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Dzięki firmie Umbraco możesz stworzyć przyszłościowy, elastyczny i ekonomiczny system zarządzania treścią, uwielbiany ze względu na jego elastyczność.
Umbraco to system .NET CMS typu open source z ponad 500 000 aktywnych instalacji na całym świecie. Jest uwielbiany i znany z intuicyjnej edycji, swobody dla programistów i bezproblemowej integracji. System CMS typu open source jest wspierany przez centralę Umbraco, która oferuje bezpośrednie wsparcie w celu zapewnienia stabilnej i wydajnej platformy. Oprócz wersji open source, Umbraco jest dostępne jako dwa różne rozwiązania SaaS: Umbraco Cloud (CMS) Umbraco Heartcore (system zarządzania treścią tylko od strony zaplecza) Dowiedz się więcej na temat produktu: Umbraco CMS

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
SmartHead zapewnia firmom innowacyjne rozwiązania do komunikowania się, zarządzania i śledzenia ich materiałów dotyczących zrównoważonego rozwoju.
SmartHead zapewnia firmom innowacyjne rozwiązania do komunikowania się, zarządzania i śledzenia ich działań w zakresie zrównoważonego rozwoju. Zwiększona produktywność pracowników, utrzymanie klientów i partnerów biznesowych oraz lepszy dostęp do finansów i inwestycji – to wszystko można osiągnąć, gdy zainteresowane strony zrozumieją i docenią Twoje wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju. Dowiedz się więcej na temat produktu: SmartHead

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Rozwiązanie do zarządzania zasobami cyfrowymi, które pomaga firmom przyspieszyć współpracę wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Brahms to profesjonalne narzędzie do zarządzania zasobami cyfrowymi. Daj swoim pracownikom możliwość organizowania, wyszukiwania, lokalizowania i udostępniania zasobów cyfrowych za pomocą przepływów pracy opartych na czasie i rolach. Zwiększ wartość swojej marki poprzez przyspieszenie współpracy wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: brahms

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Labrador CMS to kompletny system zarządzania treścią w modelu SaaS, stworzony z myślą o profesjonalnych gazetach i czasopismach internetowych, które się rozwijają.
Labrador CMS to w pełni funkcjonalne rozwiązanie w chmurze dla profesjonalnych, szybko rozwijających się newsroomów. System jest przeznaczony dla gazet, magazynów i stacji telewizyjnych o dużym natężeniu ruchu. Zintegruj się z ulubionym systemem płatności (jeśli chcesz) i przenieś całą swoją dotychczasową zawartość, w tym backlinki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Labrador CMS

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Hubb zmienia sposób, w jaki ludzie doświadczają wydarzeń. Stworzony przez profesjonalistów z branży eventowej i przeznaczony dla takich profesjonalistów. Hubb oferuje wciągającą, znaczącą technologię cyfrową
Hubb zmienia sposób, w jaki ludzie doświadczają wydarzeń. Platforma Hubb umożliwia organizowanie wydarzeń wirtualnych, na miejscu i hybrydowych dzięki potężnym narzędziom angażowania uczestników, które ożywiają marki. Hubb obsługuje wiele największych na świecie konferencji. Hubb został stworzony przez weteranów zarządzających wydarzeniami dla profesjonalistów, dzięki czemu zapewnia bezprecedensową kontrolę i elastyczność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubb

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Platforma zarządzania e-commerce. Kompozytowa i za sterowaniem tylko z zaplecza.
theshop jest uniwersalnym administratorem e-sklepu do zarządzania wieloma kanałami sprzedaży z jednego miejsca. Przyjazna dla rozwoju wielosklepowa, wielodomenowa, wielojęzyczna i wielowalutowa platforma z silnym wsparciem i integracjami, gotowa do natychmiastowego użycia, aby zapewnić najnowocześniejsze doświadczenia zakupowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: TheShop

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
OrchestraCMS to jedyna platforma do zarządzania treścią i doświadczeniami cyfrowymi zbudowana w 100% natywnie na Salesforce, która zasila Twoją stronę internetową i intranet.
OrchestraCMS to jedyna platforma do tworzenia treści i doświadczeń cyfrowych zbudowana w 100% natywnie na Salesforce. OrchestraCMS pomaga klientom Salesforce tworzyć atrakcyjne doświadczenia cyfrowe dla klientów, partnerów i pracowników, łącząc w unikalny sposób treści z danymi biznesowymi, procesami i aplikacjami w dowolnym kanale i urządzeniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OrchestraCMS

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Enonic to wysoce elastyczna platforma treści o nowoczesnej architekturze i stosie technologicznym. Dostarczane jako usługa lub oprogramowanie.
Enonic to bezgłowa i hybrydowa platforma do zarządzania treścią, która zapewnia marketerom doskonałe wrażenia podczas edycji treści, dzięki temu, że jest responsywna, posiada drzewo treści umożliwiające szybką nawigację i przegląd treści oraz znane skróty klawiaturowe. Inne zalety to potężne narzędzie do obsługi obrazów, błyskawiczne wyszukiwanie, responsywny i w pełni funkcjonalny podgląd, wizualna edycja stron oraz współpraca poprzez zarządzanie problemami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Enonic XP

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Przejmij kontrolę nad swoimi efektami wizualnymi i przekształć je w większą liczbę rezerwacji.
IcePortal to firma technologiczna, która zajmuje się doborem i dystrybucją zdjęć, filmów i wirtualnych wycieczek na całym świecie, dla tysięcy turystycznych stron internetowych, uwalniając użytkownika od tego zadania. Oferowana technologia optymalizuje treści cyfrowe i zapewnia zalecenia dotyczące uzyskiwania wyższych wyników w zakresie jakości treści. Im wyższy wynik, tym większa widoczność i tym wyższy współczynnik konwersji. Dowiedz się więcej na temat produktu: IcePortal CMS

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
WoodWing Studio (wcześniej pod nazwą Enterprise) jest rozwiązaniem do produkcji treści i wielokanałowego publikowania.
WoodWing Studio (Enterprise) to rozwiązanie do produkcji treści i wielokanałowego publikowania, które umożliwia wydawcom i markom przyspieszenie i usprawnienie produkcji treści. Firmy, które korzystają z tego rozwiązania i jego neutralnego podejścia do kanałów, usprawniają przepływ pracy przy produkcji treści, zwiększając efektywność współpracy i tworząc materiały pozbawione błędów. Twórcy treści mogą z łatwością dostosować lub zmodyfikować tworzone przez siebie treści i opublikować je w dowolnym kanale drukowanym lub cyfrowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: WoodWing Studio

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Codelia to system CMS bez głowicy, który pomaga firmom cyfrowym w łatwiejszym wprowadzaniu na rynek i szybszym rozwoju.
Codelia to system CMS bez głowicy, który zapewnia narzędzia do tworzenia treści i modelowania dla marketerów potrzebne do pracy bez pomocy programistów, wzmacniając oba zespoły. Uzyskaj wysoką prędkość ładowania i zachowaj pełną kontrolę nad SEO, poprawiając podstawowe parametry w sieci. Twórz struktury treści bez kodowania, pozostawiając deweloperów wolnych i współpracując z kolegami z zespołu. Twórz swoje projekty integrujące dowolne z ulubionych narzędzi i dostarczając treści na dowolne urządzenie jednym kliknięciem dzięki Codelia API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Codelia

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści
Design Defender to oprogramowanie typu SaaS przeznaczone dla projektantów wnętrz i architektów, służące do pozyskiwania produktów do wykorzystania w projektach architektonicznych.
Design Defender to specjalistyczna wyszukiwarka produktów używanych w architekturze. Przeznaczony jest przede wszystkim dla architektów, architektów wnętrz i projektantów wnętrz, ale jest również otwarty dla innych zainteresowanych miłośników oryginalnego wzornictwa. Design Defender to nowoczesna wyszukiwarka, która szereguje produkty w wynikach wyszukiwania za pomocą specjalnego algorytmu, na który nie można wpłynąć z zewnątrz. Algorytm ten uwzględnia wiele parametrów produktu, które odróżniają go od innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Design Defender

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Opcje publikacji treści