Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

CMS (Systemy zarządzania treścią)

CMS jest wykorzystywany do zarządzania treściami cyfrowymi w całej organizacji i często odnosi się konkretnie do zarządzania stronami internetowymi i edycji treści. Na rynku dostępnych jest wiele różnych rodzajów rozwiązań CMS, w tym rozwiązania otwarte i zastrzeżone. Systemy zarządzania treścią umożliwiają tworzenie, modyfikację i usuwanie treści ze strony internetowej osobom nieposiadającym dogłębnej znajomości języka HTML ani fachowej wiedzy webmastera. CMS jest powiązany z menedżerami plików i oprogramowaniem portalu klienta.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: CMS (Systemy zarządzania treścią)

Wyniki: 47 w

Najlepiej oceniana platforma do zarządzania treścią. Paperflite umożliwia działom sprzedaży i marketingu selekcjonowanie, organizowanie i natychmiastowe udostępnianie treści. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite
W głosowaniu uznano Paperflite za najłatwiejszą w użyciu platformę do zarządzania treścią; umożliwia ona działowi sprzedaży i marketingu błyskawiczne porządkowanie, organizowanie i rozpowszechnianie treści. Śledź również, w jaki sposób Twoi wewnętrzni i zewnętrzni odbiorcy angażują się w udostępniane im treści; sprawdź, jakie treści działają najlepiej i w jaki sposób przekłada się to na przychody. Rozwiązanie Paperflite jest dostępne na wszystkich urządzeniach i integruje się z wiodącymi w branży rozwiązaniami CRM i marketingowymi. Jeśli zarządzanie treściami jest dla Ciebie utrapieniem, Paperflite wkrótce stanie się Twoim najlepszym przyjacielem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Edytor XML w trybie online, zaprojektowany dla osób nieposiadających wiedzy na temat XML lub innych technologii związanych z tworzeniem treści ustrukturyzowanych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fonto
Edytor XML w trybie online, zaprojektowany dla osób nieposiadających wiedzy na temat XML lub innych technologii związanych z tworzeniem treści ustrukturyzowanych. Przyszłość dokumentów. Dzięki platformie Fonto tworzenie ustrukturyzowanych treści jest łatwe: pozwalamy ekspertom w danej dziedzinie tworzyć, edytować i przeglądać dokumenty o kluczowym znaczeniu dla misji firmy. Bezbłędna, szybka i wydajna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fonto

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Przechwytuj i automatycznie klasyfikuj wiadomości e-mail bezpośrednio z programu Outlook 365 do SharePoint i Teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Email Manager for Microsoft 365
Colligo Email Manager dla Microsoft 365 jest idealny dla firm średniej i dużej wielkości korzystających z SharePoint Online w branżach, w których obowiązują przepisy i zasady. Dodatek do programu SharePoint pozwala przechwytywać i automatycznie klasyfikować wiadomości e-mail i załączniki bezpośrednio z programu Outlook do programu SharePoint i Teams. Produkt ten automatycznie wyodrębnia metadane, umożliwia bezproblemową współpracę i udostępnianie treści oraz zapewnia użytkownikom szybkie znalezienie poszukiwanych informacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Email Manager for Microsoft 365

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Szybszy, płynniejszy system headless CMS, który pozwala na rozwój w ulubionym frameworku. Marketerzy uwielbiają interfejs użytkownika. Dyrektorzy uwielbiają ceny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Butter CMS
Szukasz szybszego, płynniejszego systemu CMS (system zarządzania zawartością), który pozwoli ci się rozwijać w ulubionym frameworku? ButterCMS jest rozwiązaniem intuicyjnym, dzięki czemu marketerzy uwielbiają go używać, i wystarczająco przystępny cenowo, aby ułatwić pracę menedżerom. Firma wierzy w: mikroserwisy, API-first, cloud-hosting i headless. Uważa, że intuicyjny interfejs użytkownika daje codzienną przewagę. Stosuje najszybszą implementację i uwielbia pomagać w przekształcaniu CMS w przewagę konkurencyjną. Buduj lepiej z Butter. Dowiedz się więcej na temat produktu: Butter CMS

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Swoboda tworzenia własnej, zachwycającej strony internetowej dokładnie tak, jak chcesz – za darmo.
Stwórz za darmo zachwycającą, profesjonalną stronę internetową z Wix. Narzędzie oferuje kilka różnych sposobów budowania strony internetowej: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor i Wix Code. Bez względu na to, czy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy, czy jesteś zawodowcem, znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie. Wix ADI tworzy wyjątkową stronę internetową z profesjonalnym tekstem, obrazami i innymi elementami. Wix Editor zapewnia swobodę projektowania dzięki zaawansowanym funkcjom łatwego przeciągania i upuszczania. A dzięki Wix Code możesz tworzyć najnowocześniejsze strony internetowe i aplikacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą marketingową dla zespołów korporacyjnych, które oferuje weryfikację, śledzenie czasu, wykresy Gantta, tablice Kanban i wiele więcej.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą związaną z treściami, przeznaczone dla zespołów korporacyjnych. Oferuje zaawansowane zabezpieczenia i pełną personalizację dla zespołów ds. marketingu. Zespoły ds. projektowania i treści mogą korzystać z wykresów Gantta, niestandardowych przepływów pracy, pulpitów z możliwością udostępniania, wbudowanej weryfikacji, udostępnianych kalendarzy, formularzy wniosków, weryfikacji oraz zautomatyzowanych zatwierdzeń. Integruje się z Adobe Creative Cloud w celu skrócenia cykli weryfikacji. Nowość: Uzyskaj w czasie rzeczywistym informacje o wydajności swoich treści dzięki narzędziom Wrike przeznaczonym dla marketerów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Bitrix24 to w całkowicie bezpłatne rozwiązanie CMS z nieograniczoną liczbą stron, przepustowością i własną nazwą domeny.
Bitrix24 to w 100% bezpłatny system do zarządzania treściami z nieograniczoną liczbą stron, przepustowością i własną nazwą domeny. Używany przez ponad osiem milionów firm system obejmuje formularze przechwytywania, rozwiązanie CRM, e-mail marketing i automatyzację sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Za pomocą Webnode możesz stworzyć stronę internetową w kilka minut. Dołącz do 40 milionów użytkowników i stwórz ją samodzielnie.
Webnode jest właściwym rozwiązaniem, aby uzyskać dobrze wyglądającą stronę internetową w krótkim czasie. Wprowadzone zostało na rynek w 2008 r. i pomogło już ponad 40 milionom użytkowników w stworzeniu własnych stron internetowych. Nieważne, czy potrzebna jest profesjonalna strona dla firmy, piękne portfolio czy przyjazny dla użytkownika sklep internetowy, jest to odpowiednie narzędzie, by zbudować stronę dokładnie taką, jaką się chce. Z Webnode każdy może zbudować stronę internetową. Nie trzeba zatrudniać programistów, projektantów ani płacić za hosting. Dowiedz się więcej na temat produktu: Webnode

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Centralizuj i udostępniaj zasoby marek swoich zespołów za pomocą opartego na chmurze systemu zarządzania zasobami cyfrowymi Canto i zacznij pracować wydajniej już dziś.
Jako lider w dziedzinie DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi), Canto jest najprostszym, a jednocześnie najbardziej wydajnym systemem DAM na rynku. Zespoły marketingowe we wszystkich branżach ufają Canto, aby z łatwością organizować, zabezpieczać i udostępniać wizualne zasoby marki i treści. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu w branży zarządzania zasobami cyfrowymi tysiące marek na całym świecie polegają na nim przy centralizacji swoich bibliotek multimediów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canto

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Pixpa to wszechstronny kreator stron internetowych do tworzenia oszałamiających, profesjonalnych witryn ze zintegrowanym handlem elektronicznym, galeriami klientów i blogiem
Pixpa to wszechstronna platforma dla twórców i małych firm do tworzenia pięknych profesjonalnych stron internetowych. Niezależnie od tego, czy chcesz zaprezentować swoje portfolio, założyć witrynę biznesową, założyć sklep internetowy, czy opublikować bloga - Pixpa umożliwia twórcom zarządzanie ich obecnością w Internecie z jednego miejsca, oszczędzając czas i pieniądze. Dzięki wbudowanym narzędziom, takim jak sklep internetowy, blog, menedżer SEO, wyskakujące okienka marketingowe i wiele innych, Pixpa oferuje wszystkie narzędzia potrzebne do łatwego tworzenia witryny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pixpa

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Wspieraj swoje treści dzięki wielokrotnie nagradzanym rozwiązaniom DAM, PIM, MRM (zarządzania zasobami marketingowymi) i zarządzaniu marką oraz usługom nieporównywalnym z innymi.
Widen, firma należąca do Acquia, została uznana przez użytkowników Capterra za dobrą wartość i łatwość użytkowania. Widen to firma zarządzająca zasobami cyfrowymi przedsiębiorstwa, zapewniająca centralne źródło prawdy dla treści produktów i aktywów marki. Obsługując przede wszystkim średnie i duże organizacje zatrudniające ponad 500 pracowników, Widens dostarcza rozwiązania w chmurze dla przedsiębiorstw DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi) i PIM (zarządzanie informacjami o produkcie), obiegu dokumentów marketingowych oraz zarządzania marką, zapewniając kompleksowe doświadczenie wysokiej jakości oprogramowania i niezrównanej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acquia DAM (Widen)

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Jedno z najlepszych narzędzi online do łatwego tworzenia i publikowania katalogów, broszur, magazynów, portfolio i innych.
Flipsnack to narzędzie online do publikowania, używane na całym świecie do tworzenia i publikowania cyfrowych katalogów, magazynów, broszur, portfolio, raportów, fotoalbumów, gazet i wielu innych rodzajów publikacji. Jak to działa? Wystarczy przesłać plik PDF, a automatycznie zamieni się on w piękny magazyn online, z efektami przewracania stron. Możesz też skorzystać ze studia graficznego online, aby stworzyć własną publikację online od podstaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Platforma do projektowania i tworzenia szablonów z blokowanymi szablonami umożliwiająca zespołom tworzenie i dystrybucję treści bez odchodzenia od marki.
Lucidpress to platforma do projektowania i tworzenia szablonów marki, która umożliwia osobom w Twojej firmie niebędącym projektantami samodzielne tworzenie i wysyłanie materiałów marketingowych (bez odchodzenia od marki). Szablony z blokadą chronią Twoją markę, umożliwiając jednocześnie współpracownikom wprowadzanie drobnych poprawek i modyfikacji, ułatwiając pracę Twojego zespołu kreatywnego. Pożegnaj się z rażącym brandingiem dzięki Lucidpress – platformie do tworzenia szablonów marki, której zaufało ponad siedem milionów użytkowników na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marq

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Phrase TMS to system zarządzania tłumaczeniami dla firm globalnych, które chcą łatwiej, szybciej i taniej lokalizować swoje produkty.
Phrase TMS (dawniej Memsource) pomaga globalnym firmom w efektywnym tłumaczeniu. Phrase TMS obsługuje ponad 500 języków, ponad 50 typów plików i ponad 30 silników tłumaczenia maszynowego. Phrase TMS umożliwia swoim klientom zwiększenie jakości tłumaczenia przy jednoczesnym obniżeniu kosztów dzięki opatentowanej, nowoczesnej technologii SI. Dzięki zespołowi liczącemu ponad 120 osób w biurach w Europie, USA i Japonii, Phrase TMS obsługuje tysiące globalnych klientów, w tym wiodące marki, takie jak Uber, Supercell, Vistaprint i Zendesk. Dowiedz się więcej na temat produktu: Phrase Localization Platform

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Bynder to innowacyjne rozwiązanie chmurowe dla specjalistów od marketingu, którzy chcą w łatwy sposób zarządzać całą swoją cyfrową treścią.
Bynder to prosty sposób na profesjonalne zarządzanie cyfrowymi zasobami. Zespoły mogą szybko znajdować odpowiednie pliki 24/7 dzięki przechowywaniu i udostępnianiu w chmurze, współpracować przy edycji i zatwierdzaniu w czasie rzeczywistym oraz rozpowszechniać je za pomocą automatycznego formatowania dla różnych kanałów i typów plików. Marki korzystające z rozwiązania Bynder mają wygodę korzystania z jednego centralnego ośrodka dla wszystkich działań marki i treści cyfrowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Zmaksymalizuj wykorzystanie treści, wiadomości i informacji, które pomagają sprzedawcom osiągać najlepsze wyniki.
Zespoły sprzedażowe potrzebują scentralizowanego, zaufanego źródła prawdy, wolnego od zanieczyszczeń treści. Zespoły marketingu i wsparcia muszą dystrybuować, aktualizować i kontrolować treści w rozproszonych organizacjach terenowych, dużych i małych. Zautomatyzowane, skalowalne zarządzanie treścią Seismic zwiększa wykorzystanie treści nawet o 350%, jednocześnie pomagając marketingowi, wspieraniu i sprzedaży zwiększyć produktywność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seismic

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Duda to doskonały system CMS zaprojektowany, aby pomóc agencjom i profesjonalistom w szybkim rozwoju poprzez oferowanie stron internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Duda – platforma, której zaufało ponad 18 000 globalnych agencji i profesjonalistów z branży internetowej, jest najnowocześniejszym, w pełni współpracującym systemem CMS (system zarządzania zawartością), zaprojektowanym w celu zapewnienia łatwego, stabilnego i bezpiecznego sposobu tworzenia stron internetowych na dużą skalę. Wielokrotnie nagradzana platforma Duda, wyposażona w wydajne narzędzia do zarządzania klientami, współpracy zespołowej i projektowania, umożliwia profesjonalistom internetowym budowanie i zarządzanie potężnymi stronami internetowymi o 50% szybciej niż tradycyjne rozwiązania. Duda zajmuje czołowe miejsce w GoogleCore Web i może pomóc w tworzeniu wydajnych stron internetowych gotowych na SEO dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Duda

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Kajabi ułatwia tworzenie, zarządzanie i sprzedaż treści opartych na wiedzy.
Kajabi ułatwia tworzenie, zarządzanie i sprzedaż treści opartych na wiedzy. Oferuj kursy online, programy coachingowe, strony członkowskie, podcasty i cyfrowe pliki do pobrania. Uzyskaj dostęp do szablonów kursów i programów coachingowych, które ułatwiają rozpoczęcie pracy – po prostu dodaj treści. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kajabi

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Twórz, remiksuj i optymalizuj treści w postaci wbudowanych cyfrowych książek, zasobów twórczych do mediów społecznościowych i poczty e-mail, opowieści mobilnych i nie tylko.
Twórz swoje projekty w ulubionych narzędziach, takich jak Adobe lub Canva, przesyłaj e-booki, broszury, białe księgi i inne treść generujące popyt do Issuu, a także umieszczaj je na stronach docelowych za formularzem leadowym. Połącz je ze strategicznymi stronami internetowymi i wykorzystaj moc SEO Issuu. Generuj na bieżąco ciągły strumień zasobów społecznościowych i e-mailowych, zoptymalizowanych pod kątem najskuteczniejszych kanałów. Śledź konwersje za pomocą adresów URL UTM Google i mierz swoje sukcesy za pomocą statystyk Issuu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Issuu

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Najlepsza platforma do tworzenia i sprzedaży kursów online z poziomu własnej strony internetowej.
LearnWorlds to zaawansowane, łatwe w użyciu i niezawodne rozwiązanie szkoleniowe dla osób fizycznych i przedsiębiorstw. W pełni konfigurowalne rozwiązanie typu white label dla pracowników i współpracowników szkolących, edukujących klientów lub sprzedających kursy online różnym odbiorcom. Ta platforma e-learningowa w chmurze oferuje specjalistom, przedsiębiorcom i kierownikom ds. szkoleń rozwiązanie dopasowane do ich potrzeb oraz zespół ekspertów, który pomoże osiągnąć ich cele. Dowiedz się więcej na temat produktu: LearnWorlds

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Oprogramowanie do zarządzania zasobami cyfrowymi i biblioteką multimediów w jednym zintegrowanym, bezpiecznym i ekonomicznym rozwiązaniu. Nieograniczona liczba użytkowników we wszystkich planach.
Filecamp to oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania zasobami cyfrowymi, które pomaga firmom organizować i udostępniać ich cyfrowe media, takie jak obrazy, filmy i wytyczne dotyczące marki. Filecamp ma nieograniczoną liczbę użytkowników we wszystkich planach, każdy użytkownik skonfigurowany z własnym zestawem uprawnień użytkownika i folderów. Unikalne opcje niestandardowego brandingu sprawią, że system DAM będzie pasował do przewodnika po marce. Ponad 1600 marek z co najmniej 60 krajów zaufało Filecamp w zakresie zasobów cyfrowych i wytycznych dotyczących marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filecamp

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Shelf to platforma pierwszej wiedzy SI, która pomaga firmom konkurować z szybkimi odpowiedziami na pytania klientów i pracowników.
Shelf to platforma pierwszej wiedzy SI, która pomaga firmom poprawić obsługę na żądanie i zwiększyć produktywność dzięki szybkim, pomocnym odpowiedziom na pytania klientów i pracowników. Shelf MerlinAI słucha pytań i natychmiast sugeruje doskonałe odpowiedzi w wyszukiwarkach, portalach samoobsługowych, formularzach internetowych, czatach, rozwiązaniach CRM, aplikacjach wsparcia i platformach centrów kontaktowych. Identyfikuj luki między pytaniami i odpowiedziami dzięki analityce Shelf. Automatyzuj publikowanie treści na każdym kanale. Doskonale ułatwia obsługę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shelf

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
LogicalDOC jest intuicyjnym i wysoce wydajnym rozwiązaniem, które oferuje średnim firmom możliwość zarządzania dokumentami w przedsiębiorstwie.
LogicalDOC pomaga organizacjom dowolnego rodzaju na całym świecie uzyskać kontrolę nad zarządzaniem dokumentami, ze szczególnym naciskiem na szybkie wyszukiwanie treści i automatyzację procesów biznesowych. Rozwiązanie to umożliwia zespołowi tworzenie, współautorstwo i koordynację dowolnej liczby dokumentów. Zwiększ współpracę i produktywność z LogicalDOC dzięki interfejsowi internetowemu nowej generacji, integracji z Microsoft Office i Outlook oraz automatycznemu importowaniu z folderów współdzielonych. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogicalDOC

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Whatfix wspiera wdrażanie technologii i aktywizację użytkowników w celu zwiększenia ich produktywności i zaangażowania poprzez wykorzystanie kontekstowych wskazówek w aplikacji.
Whatfix jest cieszącą się dużym globalnym zaufaniem platformą do cyfrowej adaptacji, która pomaga przedsiębiorstwom i firmom z listy Fortune 500 w adaptacji oprogramowania, skróceniu czasu wprowadzenia oprogramowania na rynek, zwiększeniu produktywności pracowników i uzyskaniu dodatniego zwrotu z inwestycji w oprogramowanie. Dzięki Whatfix jedno z czołowych przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych było w stanie zaoszczędzić 950 000 $, tworząc dostosowane do potrzeb szkolenie dla użytkowników końcowych. Ocena Whatfix na stronie Gartner Peer Insights to 4,8. Jeśli chcesz przeprowadzić cyfrową transformację, skontaktuj się z nami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatfix

Funkcje

  • Kontrola wersji
  • Edycja obrazu
  • Zarządzanie plikami audio
  • Obsługa wideo
  • Edycja tekstu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Zarządzanie SEO
  • Konfigurowalne wzory
  • Biblioteka treści
  • Wyszukiwanie/filtrowanie