Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 104 w
Kompletne rozwiązanie QA, które pomoże Ci pisać, zarządzać i wizualizować Twoje wymagania z łatwością i efektywnością. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTest
SpiraTest jest zintegrowanym rozwiązaniem do zarządzania wymaganiami i QA, które zarządza wymaganiami, przypadkami testowymi, wydaniami, defektami i błędami w jednym środowisku, z możliwością śledzenia całego projektu. SpiraTest pozwala na szybkie i łatwe organizowanie wymagań w hierarchicznej strukturze. Wymagania mogą być priorytetyzowane, szacowane i powiązane z konkretnym wydaniem. Każde wymaganie jest wyświetlane wraz z powiązanym zakresem badań. Możesz przenosić, kopiować i filtrować wymagania na podstawie różnych kryteriów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTest

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jira

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
ClickUp jest jednym z najlepszych na świecie narzędzi do zarządzania wymaganiami, w pełni konfigurowalnym i posiadającym własne funkcje, które czynią go niezbędnym.
ClickUp oferuje zadania, ustalanie harmonogramu, automatyzacje, priorytety, przypisane komentarze, widoki niestandardowe, dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, czat i wiele więcej, aby pomóc Ci zarządzać wymaganiami w dowolnym projekcie lub zespole. ClickUp, używane przez ponad 100 000 zespołów w firmach takich jak Google, Nike i Airbnb, to jedno z najlepszych na świecie narzędzi do zarządzania wymaganiami, które łączy wszystkie wymagania w jednej aplikacji. Zbudowany z myślą o zespołach o każdej wielkości i z każdej branży ClickUp jest niezbędnym elementem wyposażenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
monday.com is a flexible platform that provides managers the visibility they need to keep teams running as efficiently as possible.
monday.com is an intuitive platform that allows you to streamline your everyday workflows so you can easily monitor your requirements management. Fully customize any of the 200+ pre-made templates with 20+ drag-and-drop columns so you have full visibility into the flow of time and resources between suppliers and customers. Then leverage insights with the platform's embedded analytics to make better data-driven decisions for your organization. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. Create, collaborate, and organize your work all in one place.
Making technical information accessible to your organization is important. Confluence can serve as your company’s primary knowledge place for IT to put their requirements management in one space. Use it to capture, preserve, and organize your most valuable assets. Whether it be company updates, project plans, or other important intel, keep it accessible and trackable with Confluence. Dowiedz się więcej na temat produktu: Confluence

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Ze służącego do zarządzania wymaganiami oprogramowania Wrike korzysta 2,3 miliona użytkowników. Przyspiesz pracę dzięki wykorzystaniu szablonów, modeli przepływów pracy, systemu zatwierdzeń, formularzy zgłoszeniowych oraz pulpitów nawigacyjnych.
Ze służącego do zarządzania wymaganiami oprogramowania Wrike korzysta ponad 2,3 miliona użytkowników na całym świecie. Planuj swoje wymagania, zarządzaj nimi i twórz związane z nimi raporty razem z łatwym w obsłudze oprogramowaniem Wrike. Gotowe szablony, wykresy Gantta, a także rozbudowane modele przepływów pracy i pulpity nawigacyjne, z których korzystać może cały zespół, pozwalają na bezproblemowe nadzorowanie wymagań. Automatyzuj swoje procesy dzięki systemom zatwierdzeń i zgłoszeń. Daj swoim zespołom możliwość udostępniania i sprawdzania aktualizacji dotyczących wymagań w czasie rzeczywistym. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Process Street is a modern process management platform for teams.
Process Street is a modern process management platform for teams. We help teams share their core processes, then transform them into powerful no-code workflows. Start with employee onboarding to set up new hires for success, then build all sorts of workflows like employee onboarding, client onboarding, and tenant screening. Manage your team wiki and company handbook 100% free. Join Salesforce, Colliers, Drift, and 3,000+ other businesses who use Process Street today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Process Street

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Aha! Roadmaps is the complete product management solution — set strategy, prioritize features, and share visual plans.
Aha! Roadmaps is the complete product management solution. Set your product roadmap based on strategy, resources, and what customers value the most. Score features based on product value to make objective prioritization decisions. Build visual plans to show the timing and scope of critical initiatives, launches, and projects. Create a live dashboard so you can track progress and communicate updates. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aha!

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Centralize and organize your team's work, so you can create and communicate in the same place.
Centralize and organize your team's work, so you can create and communicate in the same place. Create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way. Quip combines documents, spreadsheets, tasks, and chat in one seamless experience. Used by thousands of the most innovative companies in the world including Facebook, NewRelic, Quora, and Pinterest. Available on web, Mac, Windows, Android, and iOS. Get started with Quip for free. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quip

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Easy to Use and lightweight framework to manage project requirements across distributed teams and releases. End-to-End Traceability.
TraceCloud is a product development platform that uniquely creates Living Requirements to form a digital thread through siloed development, test and risk activities to provide end-to-end compliance, risk mitigation, and process improvement. Companies developing complex products, systems and software, can define, align and execute on what they need to build, reducing lengthy cycle times, effort spent on proving compliance & wasteful rework. Dowiedz się więcej na temat produktu: TraceCloud

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Abacus is the easiest way for you to reimburse your team, reconcile corporate credit cards, and implement your expense policy.
Abacus by Emburse is a real time expense management solution that uses data and behavior analysis to automate expense creation and approvals. Expenses workflows are optimized to help administrators focus on anomalies and high priority items. Abacus proactively makes recommendations, flags expenses for review, and automatically manages recurring expenses within policy. It is the easiest way for you to reimburse your team, reconcile corporate credit cards, and implement your expense policy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Emburse Abacus

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Narzędzie do zarządzania wymaganiami Orcanos to solidne rozwiązanie w chmurze do śledzenia wymagań dla wyrobów medycznych.
Narzędzie do zarządzania wymaganiami Orcanos jest kompleksowym narzędziem do śledzenia zarządzania wymaganiami, zarządzania testami i zarządzania ryzykiem dla producentów wyrobów medycznych, spełniającym wymagania takich norm jak ISO 13485, ISO 14971, IEC 62304. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orcanos

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Cerberus is a leverage low-code testing solution that is integrated, supported and 100% open-source.
Cerberus Testing is a low-code test automation platform that supports testing Web, iOS, Android and API among others. The platform allows the creation of automated testcases through an easy to use web interface without any need for development skills - automated tests implementation and management now becomes available for all elements of the development, quality and business teams. Seamless integration with your requirements, testing farm, CI/CD, ticketing, alerting and team collaboration Dowiedz się więcej na temat produktu: Cerberus

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
High performance and scalable visual modeling tools for the planning, design and construction of enterprise architectures
Sparx Systems offers innovative visual modeling tools for planning, designing and documenting collaborative business architectures. Sparx Systems Enterprise Architect provides robust support for enterprise-wide, cloud-enabled collaboration that captures an integrated view of what is, what will be, and the journey there. With over one million effective users, Enterprise Architect provides robust support for highly scalable, cloud-enabled enterprise architectures. Dowiedz się więcej na temat produktu: Enterprise Architect

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
With awork your team works better and happier together: Manage projects, plan resources, track times. 2,000+ teams love awork. Try now!
awork is your work management tool for happy collaboration: intuitive, friendly, from Europe. To help you coordinate all projects and resources, awork combines project planning with the personal calendar of your team. You always know how busy your team is and recognize bottlenecks immediately. With visual task planning, everyone knows who is doing what and when the next deadline is. And time tracking is directly integrated with team organisation. 2.000+ teams love awork. Try it now for free! Dowiedz się więcej na temat produktu: awork

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Cloud-based solution for software developers to help them manage and coordinate for design, development, and deployment of the product.
Cloud-based solution for software developers to help them manage and coordinate for design, development, and deployment of the product. Dowiedz się więcej na temat produktu: IBM Rational Application Developer for WebSphere

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Narzędzie do zarządzania wymaganiami dotyczącymi oprogramowania i systemów, przeznaczone dla klientów z branż podlegających regulacjom prawnym w celu zapewnienia zgodności ze standardami inżynierii systemów.
ReqView jest prostym w użyciu narzędziem do zarządzania wymaganiami, służącym do rejestrowania ustrukturyzowanych wymagań dla produktów oprogramowania lub systemowych oraz do zarządzania powiązaniami śledzenia pomiędzy wymaganiami dla produktu, projektem, testami i ryzykiem. ReqView pomaga małym i średnim firmom oraz przedsiębiorstwom z branż podlegających regulacjom prawnym w zarządzaniu wymaganiami zgodnie z różnymi normami międzynarodowymi lub branżowymi, takimi jak ISO/IEC/IEEE 29148-2018. Inżynieria systemów i oprogramowania – procesy cyklu życia – inżynieria wymagań. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReqView

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
codebeamer to uniwersalne narzędzie do zarządzania wymaganiami, które usprawnia skomplikowane opracowywanie produktów.
Podczas opracowywania nowoczesnych produktów cyfrowych złożoność wymagań jest faktem. codebeamer pomaga zarządzać tą złożonością, aby zespoły mogły skupiać się na innowacjach. codebeamer to platforma do zarządzania cyklem życia aplikacji (ALM) umożliwiająca zaawansowane tworzenie produktów i oprogramowania. Jego możliwości zarządzania wymaganiami zapewniają wydajność w inżynierii oprogramowania do współpracy. codebeamer zapewnia pełną identyfikowalność, kontrolę zmian i nieograniczoną współpracę w zakresie zarządzania wymaganiami. Dowiedz się więcej na temat produktu: codebeamer

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
The complete requirements management solution for systems and process engineering projects.
The complete requirements management solution for systems and process engineering projects. Cradle provides the state-of-the-art for requirements management tools, and integrates requirements management with full systems engineering support - including modelling, test management and formal configuration management and control. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cradle

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Simplify your system product development while reducing time-to-market, cost, and risk in a modern web browser.
Innoslate supports the entire system or product lifecycle. This cloud or on-premise application simplifies system or product development while reducing time-to-market, cost, and risk. Innoslate provides you with the ability to perform requirements management, modeling and simulation, verification and validation, and DoDAF all in one tool. You can use a modern web browser to create models, collaborate in real-time, manage documents, and more. Sign up for free: https://www.innoslate.com/signup/ Dowiedz się więcej na temat produktu: Innoslate

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Helix ALM helps centralize and manage requirements, test cases, issues, and other development artifacts and their relationships.
Helix ALM helps centralize and manage requirements, test cases, issues, and other development artifacts and their relationships. Dowiedz się więcej na temat produktu: Helix ALM

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Craft.io to optymalne oprogramowanie do zarządzania produktami dla PM, którzy przekształcają nowe pomysły w doskonałe produkty. Już dziś rozpocznij 14-dniową wersję próbną.
Craft.io to narzędzie do zarządzania produktami, które umożliwia menedżerom produktów wykonywanie ich pracy od pozyskiwania informacji zwrotnych, planowania, podejmowania decyzji, tworzenia planów i innych zadań w ramach jednego specjalnie opracowanego narzędzia, które integruje się z najczęściej używanymi platformami. Craft.io staje się systemem dokumentacji produktów: wiarygodne źródło danych, które stanowi podstawę tych ważnych decyzji o produktach, umożliwiając menedżerom produktów większą pewność siebie, wpływanie na interesariuszy i kierowanie z autorytetem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Craft.io

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
ReQtest offers a highly structured requirements management process to prioritize your business needs with granularity.
ReQtest offers a Requirements Management module that helps you to manage your business needs with better control, full traceability, and actionable insights. It offers following benefits: 1- Customizable Requirements Hierarchy with extensive business logic. 2- Word like simplicity while working with full sets of requirements. 3- Support for agile & other methods in requirements management. 4- Full traceability as tests and bugs connect seamlessly with requirements Dowiedz się więcej na temat produktu: ReQtest

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Lepsze wymagania i lepsze testy napędzają szybkie wydania. Generowanie rygorystycznych testów i specyfikacji na podstawie łatwych w utrzymaniu schematów blokowych.
Test Modeller to silnik do modelowania wymagań i generowania testów. Intuicyjne diagramy przepływu synchronizują dane z całego cyklu SDLC (cykl życia rozwoju oprogramowania), utrzymując żywą dokumentację szybko zmieniających się systemów. Przejrzyste przepływy dokładnie przekazują wymagania programistom, co pozwala uniknąć błędów projektowych i kosztownych przeróbek. Te same przepływy generują rygorystyczne zautomatyzowane testy, wyłapując błędy, które przedostają się do kodu. Test Modeller pomaga tworzyć lepsze projekty i lepsze testy, wspierając szybkie i wysokiej jakości wydania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Test Modeller

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
qTest is a test management platform that provides real-time visibility and control across development and testing methodologies.
Tricentis qTest is a scalable test management solution that integrates with planning, testing, and DevOps tools, like Jira, Selenium, and Jenkins, giving teams a complete, unified view of testing throughout the software development cycle. It supports Agile, waterfall, or any hybrid methodology, allowing QA and development teams to approach testing strategically and collaboratively, and  to release higher quality software faster. Dowiedz się więcej na temat produktu: qTest

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Wspieranie zespołów programistycznych w realizacji scenariuszy testowania o dowolnej złożoności i skali w ustrukturyzowany, przejrzysty i odporny na audyty sposób.
Dzięki Aqua już na początku projektu określasz cele, które produkt powinien osiągnąć poprzez wymagania i historie użytkowników. Zintegrowany edytor UML (zunifikowany język modelowania) ułatwia tworzenie czytelnych schematów UML, które spełniają Twoje wymagania. Przypadki testowe mogą być generowane automatycznie na podstawie tych schematów po naciśnięciu przycisku. Automatyczne łączenie przypadków testowych i defektów z wymaganiami tworzy przejrzystość, identyfikowalność i ułatwia komunikację w ramach projektu. Dowiedz się więcej na temat produktu: aqua ALM

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Deliver quick, powerful enterprise architecture and digital business strategy and analysis with Avolutions ABACUS.
Avolution produces ABACUS forquick, powerful enterprise architecture and strategy .Used by over 3000 organizations worldwide, ABACUS als osupports digital business collaboration, planning and analysis.Import and centralize data in minutes, build models and roadmaps, run algorithms to predict the outcomes of strategies and report with rich visuals and dashboards. ABACUS is available either on premise or as a cloud-based tool for modeling, analytics and data visualization. Dowiedz się więcej na temat produktu: Abacus

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Agile visual requirements from space
Create ultra-clear diagrams for software requirements with just a few clicks. Follow an aerospace industry standard with no effort. Work together with your colleagues. Draw on your PC, tablet, and phone. Dowiedz się więcej na temat produktu: DRAKON Editor Web

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
A versatile codeless test automation & continuous testing platform. Create automated tests quickly thanks to keyword-driven testing.
Alithya GoTest is a test hub designed for the whole team that is simple and quick to learn and to integrate, ensuring the quality of any software solutions for companies asking for reliability. Assure the quality of your digital solution without sacrificing speed or agility with an easy-to-use graphical interface. Our capability is unmatched, letting you create manual, codeless keyword driven automated test, scripted or hybrid test suites for every desktop, web, mobile and API application. Dowiedz się więcej na temat produktu: Alithya GoTest

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Tosca Testsuite addresses the challenges in End-to-End testing by optimizing, managing, and automation your testing.
Jumpstart Your Test Automation — Tricentis Tosca is the market-leading end-to-end test automation technology that accelerates innovation across your enterprise. Tosca's unique codeless and model-based test automation helps reduce test cycle time, allowing you to speed up software delivery and reduce costs. Its 160+ technology support means you can test virtually any enterprise, custom-built, legacy, modern, and mobile application. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tricentis Tosca

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Visure to wiodący dostawca narzędzi do zarządzania wymaganiami, oferujący kompleksową platformę ALM do współpracy
Visure to wiodący dostawca narzędzi do zarządzania wymaganiami, oferujący kompleksową platformę ALM. Obejmuje ona pełną identyfikowalność, ścisłą integrację z programem MS Word/Excel, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie testami, śledzenie błędów, testowanie wymagań, analizę jakości, wersjonowanie wymagań i tworzenie baz, zaawansowane raporty i standardowe szablony zgodności dla ISO 26262, IEC 62304, IEC 61508, CENELEC 50128, DO-178B/C, FMEA, SPICE, CMMI itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visure Requirements

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Collaborative fast all-in-one solution for requirements management: collection, authoring, collaboration, execution control, reporting
Collaborative all-in-one solution for requirements management. Collaborative text editor with requirements structure, direct updates, lifecycle models, task management and security policies. Support for large number of projects and requirements. Full-text search, traceability, prepared methodology for typical use cases. Built-i reports, Kanban boards and analytics. Automated release planning. Forms for requirements collection. Dowiedz się więcej na temat produktu: Conclusion

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Doskonałe rozwiązanie do zarządzania wymaganiami, ryzykiem i testami
Jama Connect® to platforma do opracowywania produktów, która w unikalny sposób tworzy Living Requirements™ (żywe wymagania), będące częścią cyfrowej nici łączącej silosowe działania związane z opracowywaniem, testowaniem i ryzykiem, zapewniając zgodność z przepisami, ograniczając ryzyko i usprawniając procesy. Firmy opracowujące złożone produkty, systemy i oprogramowanie mogą definiować, uzgadniać i realizować to, co muszą zbudować, skracając w ten sposób czas trwania cyklu, wysiłek związany z zapewnieniem zgodności i niepotrzebne przeróbki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jama Connect

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Narzędzie do zarządzania wymaganiami, które zapewnia nie tylko popularną funkcjonalność w zakresie zarządzania wymaganiami, ale także zaawansowaną pomoc.
ReqSuite® RM to oprogramowanie do zarządzania wymaganiami, które nie tylko zapewnia popularne funkcje zarządzania wymaganiami (takie jak wersjonowanie, identyfikowalność lub konfiguracja), ale także zaawansowane funkcje pomocy oparte na sztucznej inteligencji w celu uzyskania dostępu, specyfikacji i walidacji. Dzięki ReqSuite® RM organizacje mogą zwiększyć jakość wymagań oraz wydajność i standaryzację procesów rozwoju. Dzięki ReqSuite® RM możliwe jest zaoszczędzenie do 40% na przeróbkach w późniejszych fazach projektu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReqSuite® RM

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Requirements, prototyping and diagrams - all in one! Collaborate seamlessly with the entire team. 30+ ALM Integrations: Jira, TFS, IBM+
Requirements, responsive prototyping and diagrams - all in one! The iRise collaborative platform helps teams define, communicate, and validate requirements in a visual and interactive way that's far more effective and efficient than traditional methods. We also integrate with the leading ALM tools like Jira, TFS, Rally and Blueprint, so you can bring the value of collaborative prototyping to your existing tool-set. Dowiedz się więcej na temat produktu: iRise

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Dragonboat is a product portfolio platform that enables leaders to easily connect OKRs to strategies, roadmaps, and reporting.
Dragonboat is the fastest growing product portfolio management platform for outcome driven leaders to strategize, prioritize, plan and deliver industry leading products. With Dragonboat, product teams can connect OKRs with initiatives, build data-driven roadmaps, integrate with engineering tools for execution, and inform future iterations with past results all in one place. Finally, a PPM tool that both executives and product managers love. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dragonboat

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Jump-start your your IT selection project with expert requirements templates, stakeholder collaboration tools, and automated workflow.
Get everything you need to successfully gather, evaluate and produce IT, software or services requirements for your company. RequirementsHub eliminates the confusion of endless meetings, notes, documents and emails by centralizing the entire process on an intelligent platform--helping you make the best decision. Stakeholder collaboration and tracking allows participants from any dept to contribute easily. With built-in templates for over 100 categories, RequirementsHub makes IT selections easy. Dowiedz się więcej na temat produktu: RequirementsHub

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
A native add-on to Atlassian Jira, which allows collaborating stakeholders to manage and structure requirements easily within Jira.
The key features of this native add-on are: establish custom requirements hierarchies with folders and parent-child structures; full traceability; improved requirements change management; change impact analysis; reuse requirements and structures JIRA across projects; manage baselines; revision compare; round-trip export/import of all JIRA issues types with our MS Excel Add-On; Search/filter with extended JIRA query language; Reports with dashboard gadgets; Full customizable MS Word export. Dowiedz się więcej na temat produktu: R4J

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Requirements management solution that provides medical devices development through version control, reporting, customization and more.
Requirements management solution that provides medical devices development through version control, reporting, customization and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: aligned elements

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
MatrixALM allows you to define any number of layers of requirements, which define the design input and output.
Matrix Requirements is helping medical device companies to easily and efficiently manage their design and quality system. Our products make your life easier by managing your medical device requiremen ts, specifications, risks and tests ensuring full traceability and making sure you comply with all the regulations for your quality system. Manage all design inputs and outputs in one place. Have it visible for the whole team at any time supporting your workflow: Waterfall, V-Model or Agile. Dowiedz się więcej na temat produktu: Matrix Requirements

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
#1 fully agile automated software for Strategic & Technical Product Management & Marketing based on Open Product Management Workflow
Make your company up to 50% faster and 31% more profitable through 100% market-driven Strategic & Technical Product Management and Marketing. Clear tasks & responsibilities through fully automated agile Open Product Management Workflow. Get in only 2 hours your strategies & Agile Business Plan as PowerPoint. Automatically prioritized requirements backlog with Requirements Backlog Prioritizer. Find in seconds all product materials and info in the Product Materials Library Dowiedz się więcej na temat produktu: Product Management Dashboard for JIRA

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Collaborative enterprise-ready solution that delivers context-driven modeling for systems engineering problems.
Collaborative enterprise-ready solution that delivers context-driven modeling for systems engineering problems. Dowiedz się więcej na temat produktu: GENESYS

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
planeus is your Production Scheduling Software for complex and planning-heavy manufacturing - in a simple and intuitive way!
planeus is a production scheduling software that focuses both on complex, planning-heavy manufacturing needs and a simple, intuitive way of use. Save your precious time and money from an expensive production scheduling solution for your complex planning. Enjoy an intuitive and user-friendly interface for you and your employees, with features such as project management, timeline planning, Shop Floor Management, and more! Dowiedz się więcej na temat produktu: planeus

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Requirements and Product management in the cloud. Allows product team to beautifully collaborate and share requirements.
Wouldn't it be great if your developers, testers, product managers and stakeholders were on the exact same page of "what tobuild"? Gatherspace.com accomplishes this with an award-winning, customer loved Cloud based requirements and product software. Your team will publish beautiful and complete requirements reports and will be in lock-step with each other. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gatherspace.com

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
On-premise requirements management tool that helps businesses of all sizes generate documents, use cases, diagrams and more.
On-premise requirements management tool that helps businesses of all sizes generate documents, use cases, diagrams and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: CaseComplete

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Non intrusive requirements management used to track the completeness of software documents, of process documents, and more.
While remaining non-intrusive by keeping your documents and work processes, Reqchecker allows you to write, control and track traceability between your documents: software / system specifications, BID responses, quality processes and more. For project managers, buyers, sales representatives, engineers, quality experts, trainers... Dowiedz się więcej na temat produktu: REQCHECKER

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
It is a path modeling tool designed to reduce the cost of testing, increase test coverage, and significantly improve the quality.
It is a path modeling tool designed to reduce the cost of testing, increase test coverage, and significantly improve the quality. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile Requirements Designer

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Cloud-based solution that helps businesses capture, trace, analyze and manage changes to requirements.
Cloud-based solution that helps businesses capture, trace, analyze and manage changes to requirements. Dowiedz się więcej na temat produktu: IBM Engineering Requirements Management DOORS Next

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
Polska Produkt lokalny
testomat.io is an automated testing system designed to help businesses manage automated tests with an easy-to-use user interface (UI).
Test management system for automated tests. Increase testing delivery with simplified test management using out-of-the-box test automation integration capabilities. Speed up with testing results by using one system for the management of manual testing and test automation along with the product team. Integrations with modern js automated test frameworks Especially: CodeceptJS, Cypress+BDD, WebdriverIO, Playwright etc. Advanced out-of-the-box CI\CD integrations. Real-time reporting and analytics Dowiedz się więcej na temat produktu: testomat.io

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
This process management tool focuses on task completion and working towards the end goal using scheduling and time tracking.
This process management tool focuses on task completion and working towards the end goal using scheduling and time tracking. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acunote

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą