Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do zarządzania wymaganiami

Narzędzia do zarządzania wymaganiami pomagają firmom dostosować funkcje informatyczne do praktycznych potrzeb na etapie tworzenia lub modernizacji systemów. Zarządzanie wymogami systemowymi pozwala skrócić czas tworzenia i zoptymalizować jakość systemów. Narzędzia do zarządzania wymaganiami obejmują wymogi dotyczące sprzętu, oprogramowania, funkcjonalności, obsługi, interfejsu, możliwości biznesowych i bezpieczeństwa. Narzędzia do zarządzania wymaganiami są powiązane z programami typu workflow, systemami serwerowymi, programami do zarządzania projektami, programami do monitorowania zmian na stronach internetowych i narzędziami do modelowania procesów biznesowych.

Wyniki: 21 w

Visure to wiodący dostawca narzędzi do zarządzania wymaganiami, oferujący kompleksową platformę ALM do współpracy Dowiedz się więcej na temat produktu: Visure Requirements
Visure to wiodący dostawca narzędzi do zarządzania wymaganiami, oferujący kompleksową platformę ALM. Obejmuje ona pełną identyfikowalność, ścisłą integrację z programem MS Word/Excel, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie testami, śledzenie błędów, testowanie wymagań, analizę jakości, wersjonowanie wymagań i tworzenie baz, zaawansowane raporty i standardowe szablony zgodności dla ISO 26262, IEC 62304, IEC 61508, CENELEC 50128, DO-178B/C, FMEA, SPICE, CMMI itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visure Requirements

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzie RM dla innowacyjnych firm średniej wielkości – łatwe w użyciu, wydajne, w 100% konfigurowalne i szybkie do wdrożenia Dowiedz się więcej na temat produktu: ReqSuite® RM
ReqSuite® RM to właściwy wybór dla innowacyjnych (średniej wielkości) firm, które chcą korzystać z łatwego w użyciu, wydajnego, w 100% konfigurowalnego i szybko wdrażalnego narzędzia do zarządzania wymaganiami. Rozwiązanie zapewnia szeroką gamę zaawansowanych i częściowo opartych na sztucznej inteligencji funkcji, do wszystkich działań związanych z zarządzaniem wymaganiami, a jednocześnie jest łatwe i intuicyjne w użyciu. Oprócz wymagań, ReqSuite® RM pozwala zarządzać powiązanymi artefaktami, takimi jak testy, ryzyka, standardy, elementy architektury itp. Może zatem służyć jako jedyne źródło prawdy dla wszystkich informacji związanych z projektem. Niemniej jednak dostępne są liczne interfejsy, umożliwiające łatwą integrację innych narzędzi, jeśli zajdzie taka potrzeba. Dzięki ReqSuite® RM organizacje zwiększają jakość wymagań i osiągają wyższą wydajność, łatwość i standaryzację w swoich procesach rozwojowych. Możliwe są oszczędności do 30% całkowitego nakładu pracy programistycznej. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReqSuite® RM

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Doskonałe rozwiązanie do zarządzania wymaganiami, ryzykiem i testami Dowiedz się więcej na temat produktu: Jama Connect
Jama Connect® to platforma do opracowywania produktów, która w unikalny sposób tworzy Living Requirements™ (żywe wymagania), będące częścią cyfrowej nici łączącej silosowe działania związane z opracowywaniem, testowaniem i ryzykiem, zapewniając zgodność z przepisami, ograniczając ryzyko i usprawniając procesy. Firmy opracowujące złożone produkty, systemy i oprogramowanie mogą definiować, uzgadniać i realizować to, co muszą zbudować, skracając w ten sposób czas trwania cyklu, wysiłek związany z zapewnieniem zgodności i niepotrzebne przeróbki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jama Connect

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
ClickUp jest jednym z najlepszych na świecie narzędzi do zarządzania wymaganiami, w pełni konfigurowalnym i posiadającym własne funkcje, które czynią go niezbędnym.
ClickUp oferuje zadania, ustalanie harmonogramu, automatyzacje, priorytety, przypisane komentarze, widoki niestandardowe, dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, czat i wiele więcej, aby pomóc Ci zarządzać wymaganiami w dowolnym projekcie lub zespole. ClickUp, używane przez ponad 100 000 zespołów w firmach takich jak Google, Nike i Airbnb, to jedno z najlepszych na świecie narzędzi do zarządzania wymaganiami, które łączy wszystkie wymagania w jednej aplikacji. Zbudowany z myślą o zespołach o każdej wielkości i z każdej branży ClickUp jest niezbędnym elementem wyposażenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Ze służącego do zarządzania wymaganiami oprogramowania Wrike korzysta 2,3 miliona użytkowników. Przyspiesz pracę dzięki wykorzystaniu szablonów, modeli przepływów pracy, systemu zatwierdzeń, formularzy zgłoszeniowych oraz pulpitów nawigacyjnych.
Ze służącego do zarządzania wymaganiami oprogramowania Wrike korzysta ponad 2,3 miliona użytkowników na całym świecie. Planuj swoje wymagania, zarządzaj nimi i twórz związane z nimi raporty razem z łatwym w obsłudze oprogramowaniem Wrike. Gotowe szablony, wykresy Gantta, a także rozbudowane modele przepływów pracy i pulpity nawigacyjne, z których korzystać może cały zespół, pozwalają na bezproblemowe nadzorowanie wymagań. Automatyzuj swoje procesy dzięki systemom zatwierdzeń i zgłoszeń. Daj swoim zespołom możliwość udostępniania i sprawdzania aktualizacji dotyczących wymagań w czasie rzeczywistym. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Kompletne rozwiązanie QA, które pomoże Ci pisać, zarządzać i wizualizować Twoje wymagania z łatwością i efektywnością.
SpiraTest jest zintegrowanym rozwiązaniem do zarządzania wymaganiami i QA, które zarządza wymaganiami, przypadkami testowymi, wydaniami, defektami i błędami w jednym środowisku, z możliwością śledzenia całego projektu. SpiraTest pozwala na szybkie i łatwe organizowanie wymagań w hierarchicznej strukturze. Wymagania mogą być priorytetyzowane, szacowane i powiązane z konkretnym wydaniem. Każde wymaganie jest wyświetlane wraz z powiązanym zakresem badań. Możesz przenosić, kopiować i filtrować wymagania na podstawie różnych kryteriów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTest

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Zorientowany na produkt system QMS firmy Arena łączy procesy jakościowe i produktowe, upraszczając zachowanie zgodności z przepisami i przyspieszając wprowadzanie produktów na rynek.
Zorientowany na produkt QMS (system zarządzania jakością) firmy Arenas usprawnia opracowywanie i NPDI (rozwój i wprowadzanie nowych produktów) poprzez połączenie procesów jakościowych i produktowych. Arena zapewnia zgodność z normami i przepisami dotyczącymi jakości, w tym FDA (Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków) 21 CFR (Kodeks Przepisów Federalnych Stanów Zjednoczonych) część 820, część 11 i ISO 13485. Arena QMS zwiększa widoczność i identyfikowalność poprzez kontrolowanie procesów jakościowych w kontekście BOM (zestawień materiałów), SPO (zamówień od dostawcy), DMR (raportów z monitorowania zrzutów), DHF (plików historii zapotrzebowania), specyfikacji, rysunków i planów szkoleniowych. Odwiedź stronę internetową. Dowiedz się więcej na temat produktu: Arena QMS

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
monday.com to elastyczna platforma, która zapewnia menedżerom widoczność potrzebną do zapewnienia jak najbardziej wydajnej pracy zespołów.
monday.com to intuicyjna platforma, która umożliwia usprawnienie codziennych procesów roboczych, dzięki czemu można łatwo monitorować zarządzanie wymaganiami. Dostosuj każdy z ponad 200 gotowych szablonów za pomocą ponad 20 kolumn typu “przeciągnij i upuść”, aby mieć pełny wgląd w przepływ czasu i zasobów między dostawcami a klientami. Następnie wykorzystaj wiedzę z osadzoną analityką platformy, aby podejmować lepsze decyzje oparte na danych dla swojej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday dev

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzie do zarządzania wymaganiami dotyczącymi oprogramowania i systemów, przeznaczone dla klientów z branż podlegających regulacjom prawnym w celu zapewnienia zgodności ze standardami inżynierii systemów.
ReqView jest prostym w użyciu narzędziem do zarządzania wymaganiami, służącym do rejestrowania ustrukturyzowanych wymagań dla produktów oprogramowania lub systemowych oraz do zarządzania powiązaniami śledzenia pomiędzy wymaganiami dla produktu, projektem, testami i ryzykiem. ReqView pomaga małym i średnim firmom oraz przedsiębiorstwom z branż podlegających regulacjom prawnym w zarządzaniu wymaganiami zgodnie z różnymi normami międzynarodowymi lub branżowymi, takimi jak ISO/IEC/IEEE 29148-2018. Inżynieria systemów i oprogramowania – procesy cyklu życia – inżynieria wymagań. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReqView

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzie do zarządzania wymaganiami Orcanos to solidne rozwiązanie w chmurze do śledzenia wymagań dla wyrobów medycznych.
Narzędzie do zarządzania wymaganiami Orcanos jest kompleksowym narzędziem do śledzenia zarządzania wymaganiami, zarządzania testami i zarządzania ryzykiem dla producentów wyrobów medycznych, spełniającym wymagania takich norm jak ISO 13485, ISO 14971, IEC 62304. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orcanos

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Craft.io to optymalne oprogramowanie do zarządzania produktami dla PM, którzy przekształcają nowe pomysły w doskonałe produkty. Już dziś rozpocznij 14-dniową wersję próbną.
Craft.io to narzędzie do zarządzania produktami, które umożliwia menedżerom produktów wykonywanie ich pracy od pozyskiwania informacji zwrotnych, planowania, podejmowania decyzji, tworzenia planów i innych zadań w ramach jednego specjalnie opracowanego narzędzia, które integruje się z najczęściej używanymi platformami. Craft.io staje się systemem dokumentacji produktów: wiarygodne źródło danych, które stanowi podstawę tych ważnych decyzji o produktach, umożliwiając menedżerom produktów większą pewność siebie, wpływanie na interesariuszy i kierowanie z autorytetem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Craft.io

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
codebeamer to uniwersalne narzędzie do zarządzania wymaganiami, które usprawnia skomplikowane opracowywanie produktów.
Podczas opracowywania nowoczesnych produktów cyfrowych złożoność wymagań jest faktem. codebeamer pomaga zarządzać tą złożonością, aby zespoły mogły skupiać się na innowacjach. codebeamer to platforma do zarządzania cyklem życia aplikacji (ALM) umożliwiająca zaawansowane tworzenie produktów i oprogramowania. Jego możliwości zarządzania wymaganiami zapewniają wydajność w inżynierii oprogramowania do współpracy. codebeamer zapewnia pełną identyfikowalność, kontrolę zmian i nieograniczoną współpracę w zakresie zarządzania wymaganiami. Dowiedz się więcej na temat produktu: codebeamer

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Kompletne rozwiązanie do zarządzania wymaganiami dla projektów inżynierii systemów i procesów.
Kompletne rozwiązanie do zarządzania wymaganiami dla projektów inżynierii systemów i procesów. Cradle dostarcza najnowocześniejszych narzędzi do zarządzania wymaganiami i integruje zarządzanie wymaganiami z pełnym wsparciem dla inżynierii systemów – w tym modelowania, zarządzania testami oraz formalnego zarządzania i kontroli konfiguracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cradle

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Wspieranie zespołów programistycznych w realizacji scenariuszy testowania o dowolnej złożoności i skali w ustrukturyzowany, przejrzysty i odporny na audyty sposób.
Dzięki Aqua już na początku projektu określasz cele, które produkt powinien osiągnąć poprzez wymagania i historie użytkowników. Zintegrowany edytor UML (zunifikowany język modelowania) ułatwia tworzenie czytelnych schematów UML, które spełniają Twoje wymagania. Przypadki testowe mogą być generowane automatycznie na podstawie tych schematów po naciśnięciu przycisku. Automatyczne łączenie przypadków testowych i defektów z wymaganiami tworzy przejrzystość, identyfikowalność i ułatwia komunikację w ramach projektu. Dowiedz się więcej na temat produktu: aqua

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
qTest to platforma do zarządzania testami, która zapewnia czasową widoczność i kontrolę nad różnymi metodologiami deweloperskimi i testowymi.
Tricentis qTest to skalowalne rozwiązanie do zarządzania testami, które integruje się z narzędziami do planowania, testowania i DevOps, takimi jak Jira, Selenium i Jenkins, zapewniając zespołom kompletny i zintegrowany widok testowania na całym cyklu życia oprogramowania. Obsługuje metodyki Agile, kaskadową lub dowolną hybrydową, umożliwiając zespołom QA i deweloperskim strategiczne i współpracujące podejście do testowania, co pozwala na szybsze wypuszczanie wyższej jakości oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: qTest

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Lepsze wymagania i lepsze testy napędzają szybkie wydania. Generowanie rygorystycznych testów i specyfikacji na podstawie łatwych w utrzymaniu schematów blokowych.
Test Modeller to silnik do modelowania wymagań i generowania testów. Intuicyjne diagramy przepływu synchronizują dane z całego cyklu SDLC (cykl życia rozwoju oprogramowania), utrzymując żywą dokumentację szybko zmieniających się systemów. Przejrzyste przepływy dokładnie przekazują wymagania programistom, co pozwala uniknąć błędów projektowych i kosztownych przeróbek. Te same przepływy generują rygorystyczne zautomatyzowane testy, wyłapując błędy, które przedostają się do kodu. Test Modeller pomaga tworzyć lepsze projekty i lepsze testy, wspierając szybkie i wysokiej jakości wydania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Test Modeller

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Tricentis Tosca to wiodąca na rynku technologia automatyzacji testów, która przyspiesza innowacje we wszystkich obszarach Twojej firmy.
Dostarczaj aplikacje mobilne, chmurowe i niestandardowe w tempie DevOps: Tricentis Tosca to wiodąca na rynku technologia automatyzacji testów, która przyspiesza innowacje we wszystkich obszarach Twojej firmy. Unikalna, pozbawiona kodu i oparta na modelach automatyzacja testów Tosca pomaga skracać czas cyklu testów, umożliwiając przyspieszenie dostawy oprogramowania i obniżenie kosztów. Dzięki wsparciu dla ponad 160 technologii możesz testować praktycznie każdą aplikację biznesową, niestandardową, dziedziczoną, nowoczesną i mobilną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tricentis Tosca

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Program Space firmy JetBrains to platforma, która łączy proces rozwoju oprogramowania, komunikację oraz zarządzanie projektami i wymaganiami.
Program Space firmy JetBrains to w pełni zintegrowany łańcuch narzędzi, który łączy proces rozwoju oprogramowania z zarządzaniem komunikacją i projektami. Space zapewnia narzędzia do zarządzania projektami, obejmujące urlopy, nieobecności, spotkania, osobisty kalendarz, listy zadań do wykonania w zakresie zarządzania zadaniami, śledzenie problemów i tablice problemów. Pracuj nad dokumentami i udostępniaj je współpracownikom, w celu wspólnej edycji przed przeniesieniem ich do dokumentów projektu lub opublikowaniem na blogu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Firma specjalizuje się w scentralizowanym zarządzaniu gwarancjami z wykorzystaniem technologii Blockchain i AI w celu zapewnienia zrównoważonej produkcji.
iWarranty to oprogramowanie nowej generacji do zarządzania gwarancjami. Firma rozumie, jak ważne jest utrzymanie wysokiej jakości produktów i zapewnienie satysfakcji klienta. Dlatego oferuje szeroką gamę usług zarządzania gwarancjami zaprojektowanych w celu zaspokojenia konkretnych potrzeb klientów. Zespół ekspertów może pomóc zoptymalizować proces zarządzania gwarancjami, zminimalizować koszty gwarancji i zwiększyć zadowolenie klientów dzięki doskonałemu doświadczeniu po zakupie. Dowiedz się więcej na temat produktu: iWarranty

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Oparty na chmurze system PLM/PDM do płynnego zarządzania częściami i dokumentami. Zwiększ wydajność i szybciej wprowadź swój produkt na rynek.
Dokuly to oparte na chmurze narzędzie PLM/PDM, które usprawnia zarządzanie cyklem życia produktu. Łatwe zarządzanie częściami, zespołami i dokumentami. Korzystaj ze współpracy w czasie rzeczywistym i najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Dokuly przyspiesza wprowadzanie produktów na rynek i minimalizuje błędy, dzięki czemu jest idealnym rozwiązaniem dla producentów, menedżerów produktów i inżynierów. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.dokuly.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dokuly

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Platforma internetowa do zarządzania projektami i wymaganiami.
Platforma internetowa do zarządzania projektami i wymaganiami. NewSysRS zapewnia zarządzanie projektami dla każdego rodzaju przedsiębiorstwa. Dostarczanie specyfikacji, elementów roboczych taskmanagera i pulpitów nawigacyjnych, które są w pełni konfigurowalne do wszelkich potrzeb. Użytkownik będzie miał możliwość definiowania atrybutów, widoków niestandardowych, różnych typów specyfikacji oraz elementów roboczych taskmanagera. Zdefiniuj przepływ pracy elementów roboczych. Dowiedz się więcej na temat produktu: NewSysRS

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami