Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do zarządzania wymaganiami

Narzędzia do zarządzania wymaganiami pomagają firmom dostosować funkcje informatyczne do praktycznych potrzeb na etapie tworzenia lub modernizacji systemów. Zarządzanie wymogami systemowymi pozwala skrócić czas tworzenia i zoptymalizować jakość systemów. Narzędzia do zarządzania wymaganiami obejmują wymogi dotyczące sprzętu, oprogramowania, funkcjonalności, obsługi, interfejsu, możliwości biznesowych i bezpieczeństwa. Narzędzia do zarządzania wymaganiami są powiązane z programami typu workflow, systemami serwerowymi, programami do zarządzania projektami, programami do monitorowania zmian na stronach internetowych i narzędziami do modelowania procesów biznesowych.

Wyniki: 16 w

Doskonałe rozwiązanie do zarządzania wymaganiami, ryzykiem i testami Dowiedz się więcej na temat produktu: Jama Connect
Jama Connect® to platforma do opracowywania produktów, która w unikalny sposób tworzy Living Requirements™ (żywe wymagania), będące częścią cyfrowej nici łączącej silosowe działania związane z opracowywaniem, testowaniem i ryzykiem, zapewniając zgodność z przepisami, ograniczając ryzyko i usprawniając procesy. Firmy opracowujące złożone produkty, systemy i oprogramowanie mogą definiować, uzgadniać i realizować to, co muszą zbudować, skracając w ten sposób czas trwania cyklu, wysiłek związany z zapewnieniem zgodności i niepotrzebne przeróbki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jama Connect

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dokumentami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie przepływami pracy
ClickUp jest jednym z najlepszych na świecie narzędzi do zarządzania wymaganiami, w pełni konfigurowalnym i posiadającym własne funkcje, które czynią go niezbędnym.
ClickUp oferuje zadania, ustalanie harmonogramu, automatyzacje, priorytety, przypisane komentarze, widoki niestandardowe, dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, czat i wiele więcej, aby pomóc Ci zarządzać wymaganiami w dowolnym projekcie lub zespole. ClickUp, używane przez ponad 100 000 zespołów w firmach takich jak Google, Nike i Airbnb, to jedno z najlepszych na świecie narzędzi do zarządzania wymaganiami, które łączy wszystkie wymagania w jednej aplikacji. Zbudowany z myślą o zespołach o każdej wielkości i z każdej branży ClickUp jest niezbędnym elementem wyposażenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dokumentami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie przepływami pracy
Ze służącego do zarządzania wymaganiami oprogramowania Wrike korzysta 2,3 miliona użytkowników. Przyspiesz pracę dzięki wykorzystaniu szablonów, modeli przepływów pracy, systemu zatwierdzeń, formularzy zgłoszeniowych oraz pulpitów nawigacyjnych.
Ze służącego do zarządzania wymaganiami oprogramowania Wrike korzysta ponad 2,3 miliona użytkowników na całym świecie. Planuj swoje wymagania, zarządzaj nimi i twórz związane z nimi raporty razem z łatwym w obsłudze oprogramowaniem Wrike. Gotowe szablony, wykresy Gantta, a także rozbudowane modele przepływów pracy i pulpity nawigacyjne, z których korzystać może cały zespół, pozwalają na bezproblemowe nadzorowanie wymagań. Automatyzuj swoje procesy dzięki systemom zatwierdzeń i zgłoszeń. Daj swoim zespołom możliwość udostępniania i sprawdzania aktualizacji dotyczących wymagań w czasie rzeczywistym. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dokumentami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie przepływami pracy
Kompletne rozwiązanie QA, które pomoże Ci pisać, zarządzać i wizualizować Twoje wymagania z łatwością i efektywnością.
SpiraTest jest zintegrowanym rozwiązaniem do zarządzania wymaganiami i QA, które zarządza wymaganiami, przypadkami testowymi, wydaniami, defektami i błędami w jednym środowisku, z możliwością śledzenia całego projektu. SpiraTest pozwala na szybkie i łatwe organizowanie wymagań w hierarchicznej strukturze. Wymagania mogą być priorytetyzowane, szacowane i powiązane z konkretnym wydaniem. Każde wymaganie jest wyświetlane wraz z powiązanym zakresem badań. Możesz przenosić, kopiować i filtrować wymagania na podstawie różnych kryteriów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTest

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dokumentami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie przepływami pracy
monday.com to elastyczna platforma, która zapewnia menedżerom widoczność potrzebną do zapewnienia jak najbardziej wydajnej pracy zespołów.
monday.com to intuicyjna platforma, która umożliwia usprawnienie codziennych procesów roboczych, dzięki czemu można łatwo monitorować zarządzanie wymaganiami. Dostosuj każdy z ponad 200 gotowych szablonów za pomocą ponad 20 kolumn typu “przeciągnij i upuść”, aby mieć pełny wgląd w przepływ czasu i zasobów między dostawcami a klientami. Następnie wykorzystaj wiedzę z osadzoną analityką platformy, aby podejmować lepsze decyzje oparte na danych dla swojej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday dev

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dokumentami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie przepływami pracy
Narzędzie do zarządzania wymaganiami Orcanos to solidne rozwiązanie w chmurze do śledzenia wymagań dla wyrobów medycznych.
Narzędzie do zarządzania wymaganiami Orcanos jest kompleksowym narzędziem do śledzenia zarządzania wymaganiami, zarządzania testami i zarządzania ryzykiem dla producentów wyrobów medycznych, spełniającym wymagania takich norm jak ISO 13485, ISO 14971, IEC 62304. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orcanos

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dokumentami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie przepływami pracy
Narzędzie do zarządzania wymaganiami dotyczącymi oprogramowania i systemów, przeznaczone dla klientów z branż podlegających regulacjom prawnym w celu zapewnienia zgodności ze standardami inżynierii systemów.
ReqView jest prostym w użyciu narzędziem do zarządzania wymaganiami, służącym do rejestrowania ustrukturyzowanych wymagań dla produktów oprogramowania lub systemowych oraz do zarządzania powiązaniami śledzenia pomiędzy wymaganiami dla produktu, projektem, testami i ryzykiem. ReqView pomaga małym i średnim firmom oraz przedsiębiorstwom z branż podlegających regulacjom prawnym w zarządzaniu wymaganiami zgodnie z różnymi normami międzynarodowymi lub branżowymi, takimi jak ISO/IEC/IEEE 29148-2018. Inżynieria systemów i oprogramowania – procesy cyklu życia – inżynieria wymagań. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReqView

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dokumentami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie przepływami pracy
Craft.io to optymalne oprogramowanie do zarządzania produktami dla PM, którzy przekształcają nowe pomysły w doskonałe produkty. Już dziś rozpocznij 14-dniową wersję próbną.
Craft.io to narzędzie do zarządzania produktami, które umożliwia menedżerom produktów wykonywanie ich pracy od pozyskiwania informacji zwrotnych, planowania, podejmowania decyzji, tworzenia planów i innych zadań w ramach jednego specjalnie opracowanego narzędzia, które integruje się z najczęściej używanymi platformami. Craft.io staje się systemem dokumentacji produktów: wiarygodne źródło danych, które stanowi podstawę tych ważnych decyzji o produktach, umożliwiając menedżerom produktów większą pewność siebie, wpływanie na interesariuszy i kierowanie z autorytetem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Craft.io

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dokumentami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie przepływami pracy
codebeamer to uniwersalne narzędzie do zarządzania wymaganiami, które usprawnia skomplikowane opracowywanie produktów.
Podczas opracowywania nowoczesnych produktów cyfrowych złożoność wymagań jest faktem. codebeamer pomaga zarządzać tą złożonością, aby zespoły mogły skupiać się na innowacjach. codebeamer to platforma do zarządzania cyklem życia aplikacji (ALM) umożliwiająca zaawansowane tworzenie produktów i oprogramowania. Jego możliwości zarządzania wymaganiami zapewniają wydajność w inżynierii oprogramowania do współpracy. codebeamer zapewnia pełną identyfikowalność, kontrolę zmian i nieograniczoną współpracę w zakresie zarządzania wymaganiami. Dowiedz się więcej na temat produktu: codebeamer

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dokumentami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie przepływami pracy
Kompletne rozwiązanie do zarządzania wymaganiami dla projektów inżynierii systemów i procesów.
Kompletne rozwiązanie do zarządzania wymaganiami dla projektów inżynierii systemów i procesów. Cradle dostarcza najnowocześniejszych narzędzi do zarządzania wymaganiami i integruje zarządzanie wymaganiami z pełnym wsparciem dla inżynierii systemów – w tym modelowania, zarządzania testami oraz formalnego zarządzania i kontroli konfiguracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cradle

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dokumentami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie przepływami pracy
Wspieranie zespołów programistycznych w realizacji scenariuszy testowania o dowolnej złożoności i skali w ustrukturyzowany, przejrzysty i odporny na audyty sposób.
Dzięki Aqua już na początku projektu określasz cele, które produkt powinien osiągnąć poprzez wymagania i historie użytkowników. Zintegrowany edytor UML (zunifikowany język modelowania) ułatwia tworzenie czytelnych schematów UML, które spełniają Twoje wymagania. Przypadki testowe mogą być generowane automatycznie na podstawie tych schematów po naciśnięciu przycisku. Automatyczne łączenie przypadków testowych i defektów z wymaganiami tworzy przejrzystość, identyfikowalność i ułatwia komunikację w ramach projektu. Dowiedz się więcej na temat produktu: aqua

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dokumentami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie przepływami pracy
Lepsze wymagania i lepsze testy napędzają szybkie wydania. Generowanie rygorystycznych testów i specyfikacji na podstawie łatwych w utrzymaniu schematów blokowych.
Test Modeller to silnik do modelowania wymagań i generowania testów. Intuicyjne diagramy przepływu synchronizują dane z całego cyklu SDLC (cykl życia rozwoju oprogramowania), utrzymując żywą dokumentację szybko zmieniających się systemów. Przejrzyste przepływy dokładnie przekazują wymagania programistom, co pozwala uniknąć błędów projektowych i kosztownych przeróbek. Te same przepływy generują rygorystyczne zautomatyzowane testy, wyłapując błędy, które przedostają się do kodu. Test Modeller pomaga tworzyć lepsze projekty i lepsze testy, wspierając szybkie i wysokiej jakości wydania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Test Modeller

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dokumentami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie przepływami pracy
Narzędzie do zarządzania wymaganiami, które zapewnia nie tylko popularną funkcjonalność w zakresie zarządzania wymaganiami, ale także zaawansowaną pomoc.
ReqSuite® RM to oprogramowanie do zarządzania wymaganiami, które nie tylko zapewnia popularne funkcje zarządzania wymaganiami (takie jak wersjonowanie, identyfikowalność lub konfiguracja), ale także zaawansowane funkcje pomocy oparte na sztucznej inteligencji w celu uzyskania dostępu, specyfikacji i walidacji. Dzięki ReqSuite® RM organizacje mogą zwiększyć jakość wymagań oraz wydajność i standaryzację procesów rozwoju. Dzięki ReqSuite® RM możliwe jest zaoszczędzenie do 40% na przeróbkach w późniejszych fazach projektu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReqSuite® RM

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dokumentami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie przepływami pracy
Visure to wiodący dostawca narzędzi do zarządzania wymaganiami, oferujący kompleksową platformę ALM do współpracy
Visure to wiodący dostawca narzędzi do zarządzania wymaganiami, oferujący kompleksową platformę ALM. Obejmuje ona pełną identyfikowalność, ścisłą integrację z programem MS Word/Excel, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie testami, śledzenie błędów, testowanie wymagań, analizę jakości, wersjonowanie wymagań i tworzenie baz, zaawansowane raporty i standardowe szablony zgodności dla ISO 26262, IEC 62304, IEC 61508, CENELEC 50128, DO-178B/C, FMEA, SPICE, CMMI itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visure Requirements

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dokumentami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie przepływami pracy
Program Space firmy JetBrains to platforma, która łączy proces rozwoju oprogramowania, komunikację oraz zarządzanie projektami i wymaganiami.
Program Space firmy JetBrains to w pełni zintegrowany łańcuch narzędzi, który łączy proces rozwoju oprogramowania z zarządzaniem komunikacją i projektami. Space zapewnia narzędzia do zarządzania projektami, obejmujące urlopy, nieobecności, spotkania, osobisty kalendarz, listy zadań do wykonania w zakresie zarządzania zadaniami, śledzenie problemów i tablice problemów. Pracuj nad dokumentami i udostępniaj je współpracownikom, w celu wspólnej edycji przed przeniesieniem ich do dokumentów projektu lub opublikowaniem na blogu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dokumentami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie przepływami pracy
Platforma internetowa do zarządzania projektami i wymaganiami. Dowiedz się więcej na temat produktu: NewSysRS
Platforma internetowa do zarządzania projektami i wymaganiami. NewSysRS zapewnia zarządzanie projektami dla każdego rodzaju przedsiębiorstwa. Dostarczanie specyfikacji, elementów roboczych taskmanagera i pulpitów nawigacyjnych, które są w pełni konfigurowalne do wszelkich potrzeb. Użytkownik będzie miał możliwość definiowania atrybutów, widoków niestandardowych, różnych typów specyfikacji oraz elementów roboczych taskmanagera. Zdefiniuj przepływ pracy elementów roboczych. Dowiedz się więcej na temat produktu: NewSysRS

Funkcje

  • Ustalanie priorytetów
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dokumentami
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Zarządzanie cyklem życia
  • Zarządzanie przepływami pracy