Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do zarządzania gośćmi

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 10 w
Sign In App to bezpieczne i elastyczne rozwiązanie do zarządzania gośćmi, logowania się pracowników i kontrahentów oraz rezerwacji biurek i sal konferencyjnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sign In App
Aplikacja do logowania to inteligentny i elastyczny sposób logowania personelu, wykonawców i odwiedzających na miejscu lub zdalnie. W standardzie dostępne są opcje logowania bezkontaktowego, alerty o zajętości, śledzenie kontaktów, ewakuacje i dostawy, a także nieograniczone opcje logowania, wsparcia i bezpieczeństwa danych. Zarejestruj się, drukuj identyfikatory, powiadamiaj gospodarzy, podpisuj zasady/NDA (umowa o zachowaniu poufności), odtwarzaj filmy i dotknij za pomocą czytnika RFID. Dołącz do milionów logujących się każdego miesiąca i wypróbuj najszybciej rozwijającą się aplikację do zarządzania gośćmi na świecie za darmo przez 15 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sign In App

Funkcje

  • Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
  • Zarządzanie odznakami
  • Śledzenie odwiedzających
  • Skanowanie dokumentów tożsamości
  • Lista obserwacyjna
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Wstępna rejestracja
Uproszczona rejestracja gości. Vizito to czyste, nowoczesne i konfigurowalne rozwiązanie do rejestracji, śledzenia i zarządzania odwiedzającymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vizito
Vizito to w pełni funkcjonalne rozwiązanie do zarządzania rejestracją gości. Jest oparte na chmurze i wykorzystuje tablet z systemem iOS lub Android do rejestracji w połączeniu ze stroną internetową do konfiguracji i raportowania. Może być obrandowane zgodnie z potrzebami (bez reklam) oraz zapewnia obsługę recepcji bez recepcjonistki. Cechy: Powiadomienia SMS, podpis cyfrowy i pulpit nawigacyjny w czasie rzeczywistym. Papierowe książki gości nie zapewniają prywatności gości. Za pomocą Vizito wszystkie informacje są przechowywane prywatnie, a ruch jest szyfrowany. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vizito

Funkcje

  • Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
  • Zarządzanie odznakami
  • Śledzenie odwiedzających
  • Skanowanie dokumentów tożsamości
  • Lista obserwacyjna
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Wstępna rejestracja
Oparte na chmurze rozwiązanie do ochrony fizycznej, które pomaga firmom zarządzać dostępem do różnych obiektów i monitorować go z poziomu scentralizowanej platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brivo Access
Ceniona technologia kontroli dostępu oparta na chmurze i inteligentnych przestrzeniach, która wprowadza na rynek rozwiązania dostępu bez kluczy, poświadczeń mobilnych, zdalnego zarządzania bezpieczeńs twem, inteligentnych blokad, zarządzania gośćmi i zarządzania tożsamością. Platforma Brivo umożliwia automatyzację zabezpieczeń, zdalne zarządzanie, podnosi komfort pracowników i najemców oraz poprawia bezpieczeństwo wszystkich osób i zasobów w dowolnej przestrzeni fizycznej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brivo Access

Funkcje

  • Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
  • Zarządzanie odznakami
  • Śledzenie odwiedzających
  • Skanowanie dokumentów tożsamości
  • Lista obserwacyjna
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Wstępna rejestracja
Cyfrowy system zarządzania kolejką, który pomaga zapewnić gościom niezapomniane wrażenia i uzyskać wgląd w dane w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qminder
Uratuj swoich klientów przed frustracją czekania i zatłoczonych lobby. Qminder to oparty na chmurze system zarządzania kolejkami, który pomaga lokalizacjom usług zapewnić doskonałe wrażenia z oczekiwania. Dzięki funkcji Qminder SMS możesz pozostawać w kontakcie z klientami nawet wtedy, gdy zdalnie dokonują odprawy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qminder

Funkcje

  • Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
  • Zarządzanie odznakami
  • Śledzenie odwiedzających
  • Skanowanie dokumentów tożsamości
  • Lista obserwacyjna
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Wstępna rejestracja
Pobierz i przetestuj bezpłatnie. Bezdotykowe logowanie do systemu zarządzania gośćmi. VisitLog zapewnia wskazówki i pomoc tysiącom odwiedzających każdego dnia. Dowiedz się więcej na temat produktu: VisitLog
Pobierz i przetestuj bezpłatnie. VisitLog jest elastycznym systemem zarządzania odwiedzającymi, przeznaczonym do zarządzania odwiedzającymi w firmie. Teraz z ulepszoną funkcją RODO. W dowolnym momencie możesz uzyskać dostęp do listy zalogowanych użytkowników lub aplikacji, w tym ich danych kontaktowych. Niektóre funkcje: - druk z identyfikatorem, - SMS/e-mail do gospodarza i gościa, - wstępna rezerwacja dla gości, - zarządzanie kontem gościa przez Wi-Fi, - zarządzanie parkingiem i identyfikator, - integracja z Active Directory. Wtyczka wstępnej rezerwacji dla Office365 i Exchange 2016. Dowiedz się więcej na temat produktu: VisitLog

Funkcje

  • Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
  • Zarządzanie odznakami
  • Śledzenie odwiedzających
  • Skanowanie dokumentów tożsamości
  • Lista obserwacyjna
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Wstępna rejestracja
Zrób świetne pierwsze wrażenie i zapewnij sobie spokój dzięki zarządzaniu tożsamością, które zabezpiecza i usprawnia recepcję. Dowiedz się więcej na temat produktu: HID Visitor Management Solutions
Dzięki większej elastyczności w przepływie pracy i wdrożeniach niż ktokolwiek inny na rynku, HID Visitor Management Solutions współpracuje z użytkownikami w celu dopasowania do organizacji i harmonogramu. Stwórz świetne pierwsze wrażenie i skróć czas oczekiwania gości, jednocześnie zapobiegając naruszeniom zabezpieczeń i ochrony. Zapewnij odpowiedni dostęp do każdego typu tożsamości podczas każdej wizyty — w recepcji lub poprzez automatyczną odprawę samoobsługową, zmniejszając obciążenie operacyjne personelu recepcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: HID Visitor Management Solutions

Funkcje

  • Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
  • Zarządzanie odznakami
  • Śledzenie odwiedzających
  • Skanowanie dokumentów tożsamości
  • Lista obserwacyjna
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Wstępna rejestracja
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczny powrót pracowników do biura.
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczne sprowadzanie pracowników do biura. Funkcje WorkInSync obejmują ustalanie harmonogramów pracowników, hotdesking (system rezerwacji biurek) i hoteling (ulokowanie sprzętu klienta w serwerowni dostawcy), zarządzanie salami konferencyjnymi, parking i zarządzanie bufetami. Dzięki kalendarzowi zespołu WorkInSync, pracownicy mogą zwiększyć produktywność swoich wizyt w biurze, wiedząc wcześniej, z którymi współpracownikami będą mogli współpracować. WorkInSync jest stosowany przez 350 000 pracowników w ponad 180 firmach na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync

Funkcje

  • Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
  • Zarządzanie odznakami
  • Śledzenie odwiedzających
  • Skanowanie dokumentów tożsamości
  • Lista obserwacyjna
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Wstępna rejestracja
Zarejestruj się na bezpłatną wersję próbną Villo, aby zapewnić swoim gościom i pracownikom możliwość łatwego i dostosowanego bezdotykowego logowania.
Villo to wielokrotnie nagradzane i cenowo dostępne narzędzie cyfrowe, które pomaga firmom zarządzać odwiedzającymi, pracownikami i dostawami. Prowadź cyfrowy dziennik w czasie rzeczywistym dla wszystkich osób w swojej placówce. Utwórz unikalny kod QR dla swojego biura. Dostosuj Villo do swojej marki. Zapewnij bezproblemowe i przyjemne logowanie dla każdego, kto wchodzi do Twojego budynku… i nie tylko. Już dziś rozpocznij 30-dniowy okres próbny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Villo

Funkcje

  • Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
  • Zarządzanie odznakami
  • Śledzenie odwiedzających
  • Skanowanie dokumentów tożsamości
  • Lista obserwacyjna
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Wstępna rejestracja
Polska Produkt lokalny
Łatwy w użyciu system rezerwacji i zarządzania parkingiem w miejscu pracy.
Parkalot to aplikacja internetowa do zarządzania firmowym parkingiem. Możliwość ustalania zasad parkowania i zarządzania miejscami parkingowymi online. Rozwiązanie dostępne jest na wszystkich urządzeniach i rozdzielczościach ekranu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Parkalot

Funkcje

  • Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
  • Zarządzanie odznakami
  • Śledzenie odwiedzających
  • Skanowanie dokumentów tożsamości
  • Lista obserwacyjna
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Wstępna rejestracja
Narzędzie umożliwiające przegląd gości. Udziela im wsparcia w zakresie wskazania drogi, posiada funkcję meldunku i powiadamiania personelu o przybyciu na miejsce.
Uzyskaj pełny i szczegółowy przegląd odwiedzających: przeszłych, obecnych i przyszłych. Po zarezerwowaniu spotkania, wszystkie terminy są zapisywane w systemie Pronestor Visitor, co daje Ci pełny obraz sytuacji. Otrzymasz też automatyczne powiadomienia o przybyciu gości. Raportowanie umożliwia dokładne określenie, kto gdzie był i z kim się spotykał. Pronestor Visitor może obsługiwać wiele punktów wejściowych w różnych lokalizacjach. Przed spotkaniem i po przybyciu poinformuj gości o zasadach obowiązujących w biurze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pronestor

Funkcje

  • Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
  • Zarządzanie odznakami
  • Śledzenie odwiedzających
  • Skanowanie dokumentów tożsamości
  • Lista obserwacyjna
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Wstępna rejestracja