Wybrane oprogramowanie
Oprogramowanie z największą liczbą recenzji
Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do zarządzania gośćmi
Powiązane kategorie
Wyniki: 13 w
Sign In App to bezpieczne i elastyczne rozwiązanie do zarządzania gośćmi, logowania się pracowników i kontrahentów oraz rezerwacji biurek i sal konferencyjnych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Sign In App
Aplikacja do logowania to inteligentny i elastyczny sposób logowania personelu, wykonawców i odwiedzających na miejscu lub zdalnie. W standardzie dostępne są opcje logowania bezkontaktowego, alerty o zajętości, śledzenie kontaktów, ewakuacje i dostawy, a także nieograniczone opcje logowania, wsparcia i bezpieczeństwa danych. Zarejestruj się, drukuj identyfikatory, powiadamiaj gospodarzy, podpisuj zasady/NDA (umowa o zachowaniu poufności), odtwarzaj filmy i dotknij za pomocą czytnika RFID. Dołącz do milionów logujących się każdego miesiąca i wypróbuj najszybciej rozwijającą się aplikację do zarządzania gośćmi na świecie za darmo przez 15 dni.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Sign In App
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
- Zarządzanie odznakami
- Śledzenie odwiedzających
- Skanowanie dokumentów tożsamości
- Lista obserwacyjna
- Zarządzanie rejestracjami
- Wstępna rejestracja
Uproszczona rejestracja gości. Vizito to czyste, nowoczesne i konfigurowalne rozwiązanie do rejestracji, śledzenia i zarządzania odwiedzającymi.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Vizito Visitor Management System
Vizito to w pełni funkcjonalne rozwiązanie do zarządzania rejestracją gości. Jest oparte na chmurze i wykorzystuje tablet z systemem iOS lub Android do rejestracji w połączeniu ze stroną internetową do konfiguracji i raportowania. Może być obrandowane zgodnie z potrzebami (bez reklam) oraz zapewnia obsługę recepcji bez recepcjonistki. Cechy: Powiadomienia SMS, podpis cyfrowy i pulpit nawigacyjny w czasie rzeczywistym. Papierowe książki gości nie zapewniają prywatności gości. Za pomocą Vizito wszystkie informacje są przechowywane prywatnie, a ruch jest szyfrowany.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Vizito Visitor Management System
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
- Zarządzanie odznakami
- Śledzenie odwiedzających
- Skanowanie dokumentów tożsamości
- Lista obserwacyjna
- Zarządzanie rejestracjami
- Wstępna rejestracja
GymMaster to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania klubami, które oferuje pełną funkcjonalność na dowolnym urządzeniu, dostęp przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, a także portal internetowy dla członków.
Dowiedz się więcej na temat produktu: GymMaster
GymMaster jest przeznaczony dla klubów odnowy biologicznej – łatwo nauczyć się jego obsługi, a praca z programem to czysta przyjemność. Zarządzaj swoim klubem z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu, korzystając z automatycznego rozliczania, zautomatyzowanej, spersonalizowanej komunikacji i zaawansowanego 24-godzinnego systemu kontroli dostępu, który zapewnia pełną kontrolę. Zwiększ sprzedaż i ruszaj w drogę bez papierologii, pozwalając swoim członkom zarejestrować się online. A gdy są członkami, mogą rezerwować i dokonywać płatności przez Internet za pośrednictwem własnego portalu dla członków na Twojej stronie internetowej. Zobacz, co GymMaster może dla Ciebie zrobić już dziś, zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną.
Dowiedz się więcej na temat produktu: GymMaster
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
- Zarządzanie odznakami
- Śledzenie odwiedzających
- Skanowanie dokumentów tożsamości
- Lista obserwacyjna
- Zarządzanie rejestracjami
- Wstępna rejestracja
SignInSafe to platforma do bezkontaktowego zarządzania gośćmi, która pomaga firmom usprawnić odprawę klientów poprzez skanowanie kodów QR.
Dowiedz się więcej na temat produktu: SignInSafe
SignInSafe to aplikacja internetowa, która umożliwia cyfrowe, bezdotykowe logowanie się gości za pomocą kodu QR.
SignInSafe może być używany wszędzie tam, gdzie wymagane jest wpisywanie się i wypisywanie.
SignInSafe służy do śledzenia dzienników odwiedzin, list gości w restauracjach lub list oczekujących, śledzenia covid, wpisywania i wypisywania gości szkolnych lub uczniów, a także do zapisów na zajęcia sportowe i innych.
SignInSafe jest centralnie zarządzany w chmurze i nie wymaga instalacji aplikacji przez klientów lub gości.
Dowiedz się więcej na temat produktu: SignInSafe
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
- Zarządzanie odznakami
- Śledzenie odwiedzających
- Skanowanie dokumentów tożsamości
- Lista obserwacyjna
- Zarządzanie rejestracjami
- Wstępna rejestracja
Zrób świetne pierwsze wrażenie i zapewnij sobie spokój dzięki zarządzaniu tożsamością, które zabezpiecza i usprawnia recepcję.
Dowiedz się więcej na temat produktu: HID Visitor Management Solutions
Dzięki największej na rynku elastyczności w przepływie pracy i wdrożeniach HID Visitor Management Solutions współpracuje z użytkownikami w celu dopasowania do organizacji i harmonogramu. Stwórz świetne pierwsze wrażenie i skróć czas oczekiwania gości, jednocześnie zapobiegając naruszeniom zabezpieczeń i ochrony. Zapewnij odpowiednie ułatwienia dostępu dla każdego podczas każdej wizyty — w recepcji lub poprzez automatyczną odprawę samoobsługową, zmniejszając obciążenie operacyjne personelu recepcji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: HID Visitor Management Solutions
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
- Zarządzanie odznakami
- Śledzenie odwiedzających
- Skanowanie dokumentów tożsamości
- Lista obserwacyjna
- Zarządzanie rejestracjami
- Wstępna rejestracja
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczny powrót pracowników do biura.
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczne sprowadzanie pracowników do biura.
Funkcje WorkInSync obejmują ustalanie harmonogramów pracowników, hotdesking (system rezerwacji biurek) i hoteling (ulokowanie sprzętu klienta w serwerowni dostawcy), zarządzanie salami konferencyjnymi, parking i zarządzanie bufetami.
Dzięki kalendarzowi zespołu WorkInSync, pracownicy mogą zwiększyć produktywność swoich wizyt w biurze, wiedząc wcześniej, z którymi współpracownikami będą mogli współpracować.
WorkInSync jest stosowany przez 350 000 pracowników w ponad 180 firmach na całym świecie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
- Zarządzanie odznakami
- Śledzenie odwiedzających
- Skanowanie dokumentów tożsamości
- Lista obserwacyjna
- Zarządzanie rejestracjami
- Wstępna rejestracja
Cyfrowy system zarządzania kolejką, który pomaga zapewnić gościom niezapomniane wrażenia i uzyskać wgląd w dane w czasie rzeczywistym.
Uratuj swoich klientów przed frustracją czekania i zatłoczonych lobby.
Qminder to oparty na chmurze system zarządzania kolejkami, który pomaga lokalizacjom usług zapewnić doskonałe wrażenia z oczekiwania. Dzięki funkcji Qminder SMS możesz pozostawać w kontakcie z klientami nawet wtedy, gdy zdalnie dokonują odprawy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Qminder
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
- Zarządzanie odznakami
- Śledzenie odwiedzających
- Skanowanie dokumentów tożsamości
- Lista obserwacyjna
- Zarządzanie rejestracjami
- Wstępna rejestracja
Oparte na chmurze rozwiązanie do ochrony fizycznej, które pomaga firmom zarządzać dostępem do różnych obiektów i monitorować go z poziomu scentralizowanej platformy.
Ceniona technologia kontroli dostępu oparta na chmurze i inteligentnych przestrzeniach, która wprowadza na rynek rozwiązania dostępu bez kluczy, poświadczeń mobilnych, zdalnego zarządzania bezpieczeństwem, inteligentnych blokad, zarządzania gośćmi i zarządzania tożsamością. Platforma Brivo umożliwia automatyzację zabezpieczeń, zdalne zarządzanie, podnosi komfort pracowników i najemców oraz poprawia bezpieczeństwo wszystkich osób i zasobów w dowolnej przestrzeni fizycznej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Brivo Access
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
- Zarządzanie odznakami
- Śledzenie odwiedzających
- Skanowanie dokumentów tożsamości
- Lista obserwacyjna
- Zarządzanie rejestracjami
- Wstępna rejestracja
Pobierz i przetestuj bezpłatnie. Bezdotykowe logowanie do systemu zarządzania gośćmi. VisitLog zapewnia wskazówki i pomoc tysiącom odwiedzających każdego dnia.
Pobierz i przetestuj bezpłatnie. VisitLog jest elastycznym systemem zarządzania odwiedzającymi, przeznaczonym do zarządzania odwiedzającymi w firmie. Teraz z ulepszoną funkcją RODO. W dowolnym momencie możesz uzyskać dostęp do listy zalogowanych użytkowników lub aplikacji, w tym ich danych kontaktowych. Niektóre funkcje: - druk z identyfikatorem, - SMS/e-mail do gospodarza i gościa, - wstępna rezerwacja dla gości, - zarządzanie kontem gościa przez Wi-Fi, - zarządzanie parkingiem i identyfikator, - integracja z Active Directory. Wtyczka wstępnej rezerwacji dla Office365 i Exchange 2016.
Dowiedz się więcej na temat produktu: VisitLog
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
- Zarządzanie odznakami
- Śledzenie odwiedzających
- Skanowanie dokumentów tożsamości
- Lista obserwacyjna
- Zarządzanie rejestracjami
- Wstępna rejestracja
Łatwy w użyciu system rezerwacji i zarządzania parkingiem w miejscu pracy.
Parkalot to aplikacja internetowa do zarządzania firmowym parkingiem. Możliwość ustalania zasad parkowania i zarządzania miejscami parkingowymi online. Rozwiązanie dostępne jest na wszystkich urządzeniach i rozdzielczościach ekranu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Parkalot
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
- Zarządzanie odznakami
- Śledzenie odwiedzających
- Skanowanie dokumentów tożsamości
- Lista obserwacyjna
- Zarządzanie rejestracjami
- Wstępna rejestracja
Zarejestruj się na bezpłatną wersję próbną Villo, aby zapewnić swoim gościom i pracownikom możliwość łatwego i dostosowanego bezdotykowego logowania.
Villo to wielokrotnie nagradzane i cenowo dostępne narzędzie cyfrowe, które pomaga firmom zarządzać odwiedzającymi, pracownikami i dostawami. Prowadź cyfrowy dziennik w czasie rzeczywistym dla wszystkich osób w swojej placówce. Utwórz unikalny kod QR dla swojego biura. Dostosuj Villo do swojej marki. Zapewnij bezproblemowe i przyjemne logowanie dla każdego, kto wchodzi do Twojego budynku… i nie tylko. Już dziś rozpocznij 30-dniowy okres próbny.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Villo
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
- Zarządzanie odznakami
- Śledzenie odwiedzających
- Skanowanie dokumentów tożsamości
- Lista obserwacyjna
- Zarządzanie rejestracjami
- Wstępna rejestracja
Narzędzie umożliwiające przegląd gości. Udziela im wsparcia w zakresie wskazania drogi, posiada funkcję meldunku i powiadamiania personelu o przybyciu na miejsce.
Uzyskaj pełny i szczegółowy przegląd odwiedzających: przeszłych, obecnych i przyszłych. Po zarezerwowaniu spotkania, wszystkie terminy są zapisywane w systemie Pronestor Visitor, co daje Ci pełny obraz sytuacji. Otrzymasz też automatyczne powiadomienia o przybyciu gości. Raportowanie umożliwia dokładne określenie, kto gdzie był i z kim się spotykał. Pronestor Visitor może obsługiwać wiele punktów wejściowych w różnych lokalizacjach. Przed spotkaniem i po przybyciu poinformuj gości o zasadach obowiązujących w biurze.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Pronestor
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
- Zarządzanie odznakami
- Śledzenie odwiedzających
- Skanowanie dokumentów tożsamości
- Lista obserwacyjna
- Zarządzanie rejestracjami
- Wstępna rejestracja
Spark Checkin to dwuskładnikowa weryfikacja tożsamości i system zatwierdzania stron internetowych oparty na opatentowanej technologii bezpieczeństwa.
Spark Checkin to preferowany system dwuskładnikowej weryfikacji tożsamości i walidacji wejść na stronę, oparty na opatentowanej technologii, której zaufały firmy z listy Fortune 100. System Spark jest wyposażony w wytrzymały sprzęt, który nie wymaga zasilania elektrycznego, połączenia z siecią ani baterii. System zapewnia również ścieżkę audytu i analizę wydajności pracowników.
Zaprojektowany przez ekspertów od biometrycznej weryfikacji tożsamości, którym zaufały miliony ludzi na całym świecie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Spark Checkin
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Samodzielne zameldowanie/wymeldowanie
- Zarządzanie odznakami
- Śledzenie odwiedzających
- Skanowanie dokumentów tożsamości
- Lista obserwacyjna
- Zarządzanie rejestracjami
- Wstępna rejestracja