Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do automatyzacji formularzy

Oprogramowanie do automatyzacji formularzy daje firmom możliwość usprawnienia przepływu dokumentów. Rozwiązania te optymalizują tworzenie, drukowanie, faksowanie, łączenie i zabezpieczanie dokumentów, a także ich ruch wejściowy i wyjściowy. Firmy mogą tworzyć i zarządzać niemal każdym rodzajem dokumentów (od faktur po raporty z incydentów) oraz łatwo śledzić zebrane informacje. Oprogramowanie do automatyzacji formularzy może być wykorzystywane w większości sektorów i jest powiązane z narzędziami do modelowania procesów biznesowych, oprogramowaniem CMS (systemy zarządzania treścią), rozwiązaniami do zarządzania umowami i programami do zarządzania dokumentami.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 53 w

Bitrix24 to darmowy program do formularzy, z którego korzysta ponad osiem milionów firm na świecie. Formularze zewnętrzne (strona internetowa) i wewnętrzne (żądania). Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to darmowy program do formularzy, z którego korzysta ponad osiem milionów firm na świecie. Formularze zewnętrzne (strona internetowa) i wewnętrzne (żądania). Natywna integracja z rozwiązaniem CRM Bitrix24 i funkcjami automatyzacji formularzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Inteligentna platforma mobilna do przeprowadzania audytów i inspekcji. Skuteczny sposób na poprawę jakości, bezpieczeństwa, standardów operacyjnych i zgodności z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoAudits
Inteligentna aplikacja mobilna i kompletne rozwiązanie do przeprowadzania audytów i inspekcji. Planowanie inspekcji, prowadzenie szybkich audytów mobilnych na ulubionym urządzeniu (nawet w trybie offline), natychmiastowe przydzielanie zadań naprawczych. Po inspekcji możliwe jest natychmiastowe wygenerowanie wnikliwych raportów i automatyczne przesłanie ich pocztą e-mail do odpowiednich osób, aby uzyskać informacje w czasie rzeczywistym. Dzięki zaawansowanemu pulpitowi analitycznemu dostępny jest wgląd w działania i maksymalizacja wskaźnika ROI. Proste i niedrogie rozwiązanie dla profesjonalistów. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoAudits

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Łatwe tworzenie formularzy i przekształcanie odpowiedzi w przepływy pracy na otwartej platformie monday.com, aby zespół mógł obsługiwać wnioski w jednym miejscu.
Cyfryzacja formularzy i łatwe przekształcanie odpowiedzi w przepływy pracy dzięki otwartej platformie monday.com bez kodowania. Twórz formularze w ciągu kilku minut dzięki gotowym szablonom i udostępniaj link, aby uzyskać odpowiedzi od nietechnicznych klientów lub konsumentów. Zbierz odpowiedzi na tablicy wizualnej, jeśli musisz śledzić status otwartych zgłoszeń w jednym miejscu. Możesz też generować raporty z odpowiedzi, aby podejmować lepsze decyzje dotyczące priorytetów. Następnie dodaj automatyzacje, aby odciążyć powtarzalne zadania i usprawnić cały proces. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Ze służącego do automatyzacji formularzy oprogramowania Wrike korzysta 2,3 miliona użytkowników. Porządkuj zgłoszenia i usprawnij proces ich przyjmowania oraz pomóż zespołom w uzyskiwaniu potrzebnych im informacji.
Służące do automatyzacji formularzy oprogramowanie Wrike cieszy się zaufaniem ponad dwóch milionów użytkowników w 140 krajach na całym świecie. Twórz niestandardowe formularze, które automatycznie porządkują zgłoszenia, usprawniają ich przyjmowanie i zapewniają zespołom dostęp do wszystkich niezbędnych informacji przed rozpoczęciem realizacji każdego zadania. Łatwe w użyciu oprogramowanie Wrike do automatyzacji formularzy pomaga zespołom w organizacji nowych projektów, automatyzacji zadań z zakresu HR, marketingu, sprzedaży i obsługi systemów IT oraz zapewnia pracownikom to, czego potrzebują w danym momencie. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edycji, wysyłania, śledzenia i elektronicznego podpisywania wszystkich dokumentów sprzedaży.
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edycji, śledzenia i elektronicznego podpisywania dokumentów sprzedaży. Odkryj lepszy sposób na tworzenie profesjonalnie wyglądających dokumentów biznesowych. Zwiększ liczbę transakcji dzięki nieograniczonym podpisom elektronicznym, szablonom wielokrotnego użytku, edycji w aplikacji, integracji z CRM, interfejsom API i wsparciu 24/7. Nasi użytkownicy tworzą dokument średnio w mniej niż 4 minuty i odnotowują 20% wzrost liczby zamkniętych transakcji. Dołącz do 50 000 firm, które automatyzują obieg dokumentów, przyspieszają proces pozyskiwania klientów i notują więcej transakcji! Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Twórz angażujące, niezależne od platformy i piękne ankiety. Daje firmom – małym i dużym – możliwość zbierania informacji zwrotnych.
SurveyLegend to kolejna generacja pięknych ankiet online, które angażują i nie wymagają platformy. Daje firmom – małym i dużym – oraz osobom fizycznym, możliwość tworzenia przepięknych, przyjaznych dla urządzeń mobilnych ankiet. Teraz możesz tworzyć świetnie wyglądające ankiety na swoim komputerze lub tablecie, a także dostosowywać wygląd ankiety do swoich upodobań, wyświetlając zebrane dane za pomocą przyciągającej wzrok, wnikliwej grafiki. Tworzenie kwestionariuszy odbywa się poprzez przeciągnięcie i nie musisz być ekspertem w zakresie badań rynkowych, aby korzystać z tego narzędzia. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLegend

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
MaintainX to oprogramowanie do digitalizacji procedur, które zwiększa wydajność i umożliwia wgląd w sytuację w terenie w czasie rzeczywistym. Jest proste w użyciu.
MaintainX to mobilne oprogramowanie do digitalizacji procedur, które umożliwia zespołom pierwszej linii przeprowadzanie inspekcji, procedur bezpieczeństwa, list kontrolnych i innych czynności w terenie. Aplikacja MaintainX przekształca papierowe procedury i formularze, umożliwiając wgląd w działalność biznesową w czasie rzeczywistym oraz współpracę całego zespołu. Organizacje korzystające z MaintainX natychmiast odnotowują 50% wzrost dokładności wprowadzania danych i 800% wzrost szybkości wprowadzania danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Solidne formularze klasy korporacyjnej. Użyj Nintex Forms do przechwytywania danych, uruchamiania przepływów pracy i automatyzacji organizacji.
Dzięki Nintex Forms można tworzyć dynamiczne formularze online do przechwytywania i przesyłania dokładnych i aktualnych danych z dowolnego miejsca. Przyjazny dla użytkownika obszar projektowy, elementy sterujące typu „przeciągnij i upuść” oraz zaawansowana logika biznesowa ułatwiają dostosowanie formularzy do każdej potrzeby biznesowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex Process Platform

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Survey Anyplace to platforma oprogramowania do tworzenia własnych formularzy w trybie online i automatycznego generowania spersonalizowanych raportów.
Survey Anyplace to platforma oprogramowania do tworzenia formularzy w trybie online z automatycznie wygenerowanymi spersonalizowanymi raportami. Dowiedz się, dlaczego firmy takie jak Capgemini, EDF i Bare International, a także wiele średnich firm konsultingowych i coachingowych, automatyzują dostarczanie spersonalizowanych porad dzięki Survey Anyplace. Niezależnie od tego, czy celem jest zwiększenie skali działalności, generowanie leadów, czy też oszczędność czasu dzięki automatyzacji, Survey Anyplace ułatwia to zadanie. Skorzystaj z siedmiodniowej bezpłatnej wersji próbnej ze wszystkimi dostępnymi funkcjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pointerpro

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Aplikacja internetowa, która ułatwia i przyspiesza tworzenie formularzy w trybie online.
Aplikacja internetowa, która ułatwia i przyspiesza tworzenie formularzy w trybie online. Dowiedz się więcej na temat produktu: forms.app

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oparta na chmurze uniwersalna platforma Caspio zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby tworzyć i automatyzować bogate w funkcje formularze internetowe bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia bogatych w funkcje formularzy internetowych bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Twój system operacyjny danych biznesowych: zbieraj, porządkuj i analizuj swoje dane.
Kompleksowa platforma współpracy, która umożliwia tworzenie pięknych formularzy, baz danych z kontrolą dostępu i wysoce konfigurowalnych aplikacji biznesowych bez żadnego kodu – wszystko w jednym miejscu. Zorganizuj swoją przestrzeń roboczą według różnych zespołów, działów, klientów i projektów. Łatwo zarządzaj dostępem członków swojego zespołu i współpracuj efektywniej w czasie rzeczywistym. Zacznij teraz, działaj już dziś. Szczęśliwego formaloo-ingu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formaloo

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Stwórz wspaniałe doświadczenie dla swojej społeczności osób składających zgłoszenia i oceniających dzięki nagradzanemu oprogramowaniu Award Force do automatyzacji formularzy.
Award Force to nagradzane oprogramowanie do automatyzacji formularzy do zarządzania zgłoszeniami w trybie online. Zaprojektowany z myślą o wydajności i funkcjonalności, jest szybki, bezpieczny i stanowi doskonałe doświadczenie dla osób przesyłających, oceniających i zarządzających formularzami. Zwiększ ilość i jakość zgłoszeń dzięki funkcjom zaprojektowanym z myślą o wyjątkowej integralności i wynikach. Odróżnij swój program przyjaznym, intuicyjnym systemem w pięknym designie, który jest przyjemnością użytkowania. Dostarczaj właściwe rezultaty za każdym razem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Award Force

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Polska Produkt lokalny
Najbardziej profesjonalne oprogramowanie ankietowe dla Twojej firmy (NPS, satysfakcja klienta, HR, opinie pracowników, doświadczenie klienta)
Najbardziej profesjonalne oprogramowanie do ankiet dla Twojej firmy. Popularne rodzaje ankiet: - NPS (wy nik promotora netto), satysfakcja klienta, - HR, informacje zwrotne od pracowników, doświadczenie klienta, rozmowa końcowa, doświadczenie kandydata, - widżet strony internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Startquestion

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform Sign

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Aplikacja do automatyzacji formularzy służąca do przeprowadzania inspekcji, audytów, raportów bezpieczeństwa, zamówień i wielu innych zadań. Łatwe w użyciu rozwiązanie klasy korporacyjnej.
Forms On Fire to aplikacja do automatyzacji umożliwiająca dokładne przeprowadzanie inspekcji, audytów, raportów bezpieczeństwa, zamówień i wielu innych zadań. Oszczędzaj czas dzięki wstępnie wypełnionym polom z wykorzystaniem danych z systemów. Oszczędność czasu dzięki mobilizacji procesów. Oszczędzaj 100% czasu potrzebnego na ponowne wprowadzenie, złożenie, wypełnienie i rozesłanie formularzy do osób, które ich potrzebują. Bezpieczeństwo klasy korporacyjnej, łączność z tysiącami systemów i pomocna obsługa klienta sprawią, że Twój zespół zarządzający będzie zadowolony. Dowiedz się więcej na temat produktu: Forms On Fire

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Rozpocznij bezpłatną wersję próbną i dołącz do 25 tysięcy organizacji, które korzystają z niekodowanego kreatora formularzy do automatyzacji najważniejszych procesów roboczych. Plany zaczynają się od 50 $ miesięcznie.
Dołącz do ponad 25 tys. organizacji i skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej Formstack Forms, kreatora formularzy typu „przeciągnij i upuść” w trybie online, aby osiągnąć optymalną dojrzałość cyfrową opisaną w raporcie State of Digital Maturity 2022 (Stan dojrzałości cyfrowej 2022): Ulepszanie raportu automatyzacji przepływu pracy. Zaoszczędź do 18 godzin tygodniowo, umożliwiając dowolnej osobie w organizacji tworzenie formularzy w trybie online, gromadzenie danych i automatyzację procesów bez użycia kodu. Wspieramy zgodność z HIPAA (Ustawa o przenoszeniu i odpowiedzialności za ubezpieczenia zdrowotne) i oferujemy setki szablonów + integracji dla aplikacji takich jak Salesforce, MailChimp i PayPal. Plany zaczynają się od 50 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Forms

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Rozpocznij bezpłatną wersję próbną i automatycznie generuj dokumenty na podstawie danych i dostarczaj je gdziekolwiek chcesz. Plany zaczynają się od 92 $ miesięcznie.
Zautomatyzuj tworzenie dokumentów za pomocą Formstack Documents i osiągnij optymalną dojrzałość cyfrową zgodnie z opisem w stanie dojrzałości cyfrowej na rok 2022: Ulepszanie raportu automatyzacji przepływu pracy. Rozpocznij bezpłatną wersję próbną, aby wyeliminować papierową robotę i przekształcić dane w pięknie zaprojektowane dokumenty, które możesz wysłać w dowolne miejsce. Błyskawicznie scalaj dane z chmury w formacie PDF, Word, arkusza kalkulacyjnego lub PowerPoint, aby generować propozycje, aplikacje, umowy i nie tylko. Plany zaczynają się od 92 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Documents

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Polska Produkt lokalny
Profesjonalne oprogramowanie do ankiet internetowych. Ankiety, kwestionariusze, formularze i testy dotyczące doświadczeń klienta, badań rynku, HR i nie tylko.
SurveyLab to profesjonalne narzędzie do przeprowadzania ankiet online, które umożliwia tworzenie ankiet, automatyzację zbierania odpowiedzi i generowanie raportów. System jest aplikacją internetową i do korzystania z niego nie jest wymagane żadne dodatkowe oprogramowanie poza przeglądarką internetową. Niektóre z funkcji usługi obejmują: zaawansowaną logikę i randomizację, wsparcie dla każdego języka i ankiety wielojęzyczne, pracę zespołową i dzielenie się wynikami ankiet, zwiększone bezpieczeństwo (SSL/HTTPS), eksport wyników ankiety (Excel, SPSS, PowerPoint), ankiety markowe i bez oznaczeń marki, API. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLab

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Kissflow Workflow to świetne rozwiązanie w zakresie oprogramowania do zarządzanie przepływem pracy, które obsługuje zarówno ustrukturyzowane przepływy pracy, jak i te nieustrukturyzowane.
Kissflow to doskonałe rozwiązanie w zakresie oprogramowania do automatyzacji formularzy. Jest powszechnie znane jako narzędzie obsługujące oprogramowanie przepływu pracy i BPM (zarządzanie procesami biznesowymi). Kissflow oznacza rozwiązanie w zakresie formularzy z zachowanie prostoty i inteligencji (Keep it Simple & Smart Form Solution); umożliwia użytkownikom biznesowym zarządzanie pełnym cyklem eksploatacji formularza bez wsparcia działu IT. Jak sama nazwa sugeruje, bardzo łatwo jest tworzyć przepływy pracy i formularze za pomocą Kissflow. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Inteligentne narzędzie do ustalania harmonogramu, które synchronizuje się z kalendarzem i umożliwia klientom planowanie spotkań i rezerwacji.
Zbuduj stronę rezerwacji, którą możesz osadzić na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych lub udostępnić link do w swoim podpisie e-mail. Dodaj własne logo i kolory, aby strona rezerwacji nabrała indywidualnego charakteru. Przetłumacz ją i dostosuj brzmienie treści strony do własnych upodobań. Dodaj niestandardowe pytania i bezpiecznie zbieraj dane odwiedzających. Połącz ją z kalendarzami Google, Outlook lub Apple, aby umożliwić dwukierunkową synchronizację i umożliwić klientom rezerwację tylko wtedy, gdy jesteś dostępny. Zgodność z przepisami RODO i HIPAA (ustawa o przenośności i odpowiedzialności w ubezpieczeniach zdrowotnych). Wystarczy kilka minut, aby skonfigurować. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upvio

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Jest to rozwiązanie do podpisu cyfrowego, które pomaga firmom podpisywać dokumenty w wielu formatach plików, w tym XAdES, PAdES i CAdES.
GoSign to platforma podpisów elektronicznych. Oprogramowanie umożliwia użytkownikom cyfrowe podpisywanie i oznaczanie czasem dokumentów, takich jak umowy i faktury, w celu zapewnienia ich ważności prawnej. Zapewnia kompatybilność z wieloma urządzeniami, niestandardowe przepływy pracy, przechowywanie dokumentów i integrację interfejsów API. Platforma pomaga firmom w digitalizacji procesów. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoSign

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Portal formularzy z przepływem pracy jest przeznaczony dla organizacji z ponad 20 użytkownikami. Dostęp przez Internet, na komputerze stacjonarnym i urządzeniu mobilnym. Bezpłatny interfejs API.
Portal formularzy jest częścią oprogramowania do zarządzania dokumentami dla ponad 20 użytkowników. Wykorzystuje ekonomię skali, aby obsługiwać tysiące użytkowników i miliony dokumentów. Można go zainstalować lokalnie lub w chmurze, na komputerze stacjonarnym i urządzeniu mobilnym. Zautomatyzowane procesy przepływu pracy i zatwierdzania dokumentów. Integracja z MS Office, kontrola wersji, bezpieczne grupy użytkowników, zaawansowane wyszukiwanie, skanowanie dokumentów z funkcją OCR (optyczne rozpoznawanie znaków). Darmowy, udokumentowany interfejs API, opcjonalna integracja AD (usługa katalogowa), SharePoint, podpis elektroniczny i możliwość dwuskładnikowego uwierzytelnienia. Dowiedz się więcej na temat produktu: FileHold

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Fluix to platforma usprawniająca przepływ dokumentów i komunikację między pracownikami mobilnymi, klientami i działem back-office.
Fluix to proste w użyciu oprogramowanie bez kodu, które pomaga firmom digitalizować dokumenty i automatyzować rutynowe zadania w jednym miejscu. Rozwiązania dla zespołów biurowych i terenowych, które chcą szybciej dostarczać i gromadzić bezpieczne, wiarygodne dane, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i zgodności z przepisami jako najwyższych priorytetów. Dostęp do systemu Fluix można uzyskać za pośrednictwem natywnej aplikacji dla systemu iOS, Android lub dowolnej przeglądarki internetowej. Pomóż swojemu zespołowi zwiększyć produktywność i zwiększyć wydajność swojej firmy. Dla zespołów z ponad 10 użytkownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluix

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Kontrola wersji
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne wzory
  • Przeciągnij i upuść
  • Konfigurowalne formularze
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi