Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do automatyzacji formularzy

Oprogramowanie do automatyzacji formularzy daje firmom możliwość usprawnienia przepływu dokumentów. Rozwiązania te optymalizują tworzenie, drukowanie, faksowanie, łączenie i zabezpieczanie dokumentów, a także ich ruch wejściowy i wyjściowy. Firmy mogą tworzyć i zarządzać niemal każdym rodzajem dokumentów (od faktur po raporty z incydentów) oraz łatwo śledzić zebrane informacje. Oprogramowanie do automatyzacji formularzy może być wykorzystywane w większości sektorów i jest powiązane z narzędziami do modelowania procesów biznesowych, oprogramowaniem CMS (systemy zarządzania treścią), rozwiązaniami do zarządzania umowami i programami do zarządzania dokumentami.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do automatyzacji formularzy

Polska — lokalne produkty

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 45 w

Twój system operacyjny danych biznesowych: zbieraj, porządkuj i analizuj swoje dane. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formaloo
Kompleksowa platforma współpracy, która umożliwia tworzenie pięknych formularzy, baz danych z kontrolą dostępu i wysoce konfigurowalnych aplikacji biznesowych bez żadnego kodu – wszystko w jednym miejscu. Zorganizuj swoją przestrzeń roboczą według różnych zespołów, działów, klientów i projektów. Łatwo zarządzaj dostępem członków swojego zespołu i współpracuj efektywniej w czasie rzeczywistym. Zacznij teraz, działaj już dziś. Szczęśliwego formaloo-ingu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formaloo

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edycji, wysyłania, śledzenia i elektronicznego podpisywania wszystkich dokumentów sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edycji, śledzenia i elektronicznego podpisywania dokumentów sprzedaży. Odkryj lepszy sposób na tworzenie profesjonalnie wyglądających dokumentów biznesowych. Zwiększ liczbę transakcji dzięki nieograniczonym podpisom elektronicznym, szablonom wielokrotnego użytku, edycji w aplikacji, integracji z CRM, interfejsom API i wsparciu 24/7. Nasi użytkownicy tworzą dokument średnio w mniej niż 4 minuty i odnotowują 20% wzrost liczby zamkniętych transakcji. Dołącz do 50 000 firm, które automatyzują obieg dokumentów, przyspieszają proces pozyskiwania klientów i notują więcej transakcji! Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
MaintainX to oprogramowanie do digitalizacji procedur, które zwiększa wydajność i umożliwia wgląd w sytuację w terenie w czasie rzeczywistym. Jest proste w użyciu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX
MaintainX to mobilne oprogramowanie do digitalizacji procedur, które umożliwia zespołom pierwszej linii przeprowadzanie inspekcji, procedur bezpieczeństwa, list kontrolnych i innych czynności w terenie. Aplikacja MaintainX przekształca papierowe procedury i formularze, umożliwiając wgląd w działalność biznesową w czasie rzeczywistym oraz współpracę całego zespołu. Organizacje korzystające z MaintainX natychmiast odnotowują 50% wzrost dokładności wprowadzania danych i 800% wzrost szybkości wprowadzania danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Bitrix24 to darmowy program do formularzy, z którego korzysta ponad osiem milionów firm na świecie. Formularze zewnętrzne (strona internetowa) i wewnętrzne (żądania). Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to darmowy program do formularzy, z którego korzysta ponad osiem milionów firm na świecie. Formularze zewnętrzne (strona internetowa) i wewnętrzne (żądania). Natywna integracja z rozwiązaniem CRM Bitrix24 i funkcjami automatyzacji formularzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Aplikacja Professional Inspection, dostępna na iOS, Andriod i przeglądarkę internetową, śledzenie problemów, analityka. Dowiedz się więcej na temat produktu: Auditus
Auditus to aplikacja inspekcyjna i oprogramowanie w chmurze, z których korzysta ponad 9000 klientów w celu przeprowadzania inspekcji, audytów, kontroli zgodności lub testów zapewnienia jakości. Aplikacja Auditus ułatwia zadania pracownikom pracującym w terenie. Wielojęzyczna aplikacja inspekcyjna, dostępna online i offline na wielu platformach (iOS, Andriod, przeglądarka internetowa). Nowoczesny system oceny, śledzenie problemów, alerty o ryzyku i wydajne raportowanie w czasie rzeczywistym zapewniają pełny wgląd w wyniki firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Auditus

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Fluix to platforma usprawniająca przepływ dokumentów i komunikację między pracownikami mobilnymi, klientami i działem back-office. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluix
Fluix to proste w użyciu oprogramowanie bez kodu, które pomaga firmom digitalizować dokumenty i automatyzować rutynowe zadania w jednym miejscu. Rozwiązania dla zespołów biurowych i terenowych, które chcą szybciej dostarczać i gromadzić bezpieczne, wiarygodne dane, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i zgodności z przepisami jako najwyższych priorytetów. Dostęp do systemu Fluix można uzyskać za pośrednictwem natywnej aplikacji dla systemu iOS, Android lub dowolnej przeglądarki internetowej. Pomóż swojemu zespołowi zwiększyć produktywność i zwiększyć wydajność swojej firmy. Dla zespołów z ponad 10 użytkownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluix

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Łatwe tworzenie, wysyłanie i odbieranie formularzy online. Dowiedz się więcej na temat produktu: FormDr
Szybko twórz formularze za pomocą prostego kreatora formularzy typu „przeciągnij i upuść”. Nie wymaga kodowania. Dostosuj formularze za pomocą podpisów elektronicznych, logiki warunkowej, tabel, załączników, płatności, rysunków i innych elementów. Zgłoszenia są szyfrowane i przechowywane na bezpiecznych serwerach. Stylizuj formularze za pomocą swoich kolorów, czcionek i logo, aby stworzyć spójną całość. Formularze można dostosować w pełni do danej marki i stylu. Osadzaj formularze na stronie internetowej, wysyłaj zaproszenia tekstowe (SMS)/mailowe, generuj kody QR i wysyłaj automatyczne przypomnienia. Dowiedz się więcej na temat produktu: FormDr

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Aplikacja internetowa, która ułatwia i przyspiesza tworzenie formularzy w trybie online. Dowiedz się więcej na temat produktu: forms.app
Aplikacja internetowa, która ułatwia i przyspiesza tworzenie formularzy w trybie online. Dowiedz się więcej na temat produktu: forms.app

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Inteligentna platforma mobilna do przeprowadzania audytów i inspekcji. Skuteczny sposób na poprawę jakości, bezpieczeństwa, standardów operacyjnych i zgodności z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoAudits
Inteligentna aplikacja mobilna i kompletne rozwiązanie do przeprowadzania audytów i inspekcji. Planowanie inspekcji, prowadzenie szybkich audytów mobilnych na ulubionym urządzeniu (nawet w trybie offline), natychmiastowe przydzielanie zadań naprawczych. Po inspekcji możliwe jest natychmiastowe wygenerowanie wnikliwych raportów i automatyczne przesłanie ich pocztą e-mail do odpowiednich osób, aby uzyskać informacje w czasie rzeczywistym. Dzięki zaawansowanemu pulpitowi analitycznemu dostępny jest wgląd w działania i maksymalizacja wskaźnika ROI. Proste i niedrogie rozwiązanie dla profesjonalistów. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoAudits

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Łatwe tworzenie formularzy i przekształcanie odpowiedzi w przepływy pracy na otwartej platformie monday.com, aby zespół mógł obsługiwać wnioski w jednym miejscu.
Cyfryzacja formularzy i łatwe przekształcanie odpowiedzi w przepływy pracy dzięki otwartej platformie monday.com bez kodowania. Twórz formularze w ciągu kilku minut dzięki gotowym szablonom i udostępniaj link, aby uzyskać odpowiedzi od nietechnicznych klientów lub konsumentów. Zbierz odpowiedzi na tablicy wizualnej, jeśli musisz śledzić status otwartych zgłoszeń w jednym miejscu. Możesz też generować raporty z odpowiedzi, aby podejmować lepsze decyzje dotyczące priorytetów. Następnie dodaj automatyzacje, aby odciążyć powtarzalne zadania i usprawnić cały proces. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Ze służącego do automatyzacji formularzy oprogramowania Wrike korzysta 2,3 miliona użytkowników. Porządkuj zgłoszenia i usprawnij proces ich przyjmowania oraz pomóż zespołom w uzyskiwaniu potrzebnych im informacji.
Służące do automatyzacji formularzy oprogramowanie Wrike cieszy się zaufaniem ponad dwóch milionów użytkowników w 140 krajach na całym świecie. Twórz niestandardowe formularze, które automatycznie porządkują zgłoszenia, usprawniają ich przyjmowanie i zapewniają zespołom dostęp do wszystkich niezbędnych informacji przed rozpoczęciem realizacji każdego zadania. Łatwe w użyciu oprogramowanie Wrike do automatyzacji formularzy pomaga zespołom w organizacji nowych projektów, automatyzacji zadań z zakresu HR, marketingu, sprzedaży i obsługi systemów IT oraz zapewnia pracownikom to, czego potrzebują w danym momencie. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Twórz angażujące, niezależne od platformy i piękne ankiety. Daje firmom – małym i dużym – możliwość zbierania informacji zwrotnych.
SurveyLegend to kolejna generacja pięknych ankiet online, które angażują i nie wymagają platformy. Daje firmom – małym i dużym – oraz osobom fizycznym, możliwość tworzenia przepięknych, przyjaznych dla urządzeń mobilnych ankiet. Teraz możesz tworzyć świetnie wyglądające ankiety na swoim komputerze lub tablecie, a także dostosowywać wygląd ankiety do swoich upodobań, wyświetlając zebrane dane za pomocą przyciągającej wzrok, wnikliwej grafiki. Tworzenie kwestionariuszy odbywa się poprzez przeciągnięcie i nie musisz być ekspertem w zakresie badań rynkowych, aby korzystać z tego narzędzia. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLegend

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Survey Anyplace to platforma oprogramowania do tworzenia własnych formularzy w trybie online i automatycznego generowania spersonalizowanych raportów.
Survey Anyplace to platforma oprogramowania do tworzenia formularzy w trybie online z automatycznie wygenerowanymi spersonalizowanymi raportami. Dowiedz się, dlaczego firmy takie jak Capgemini, EDF i Bare International, a także wiele średnich firm konsultingowych i coachingowych, automatyzują dostarczanie spersonalizowanych porad dzięki Survey Anyplace. Niezależnie od tego, czy celem jest zwiększenie skali działalności, generowanie leadów, czy też oszczędność czasu dzięki automatyzacji, Survey Anyplace ułatwia to zadanie. Skorzystaj z siedmiodniowej bezpłatnej wersji próbnej ze wszystkimi dostępnymi funkcjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pointerpro

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Oparta na chmurze uniwersalna platforma Caspio zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby tworzyć i automatyzować bogate w funkcje formularze internetowe bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia bogatych w funkcje formularzy internetowych bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Polska Produkt lokalny
Najbardziej profesjonalne oprogramowanie ankietowe dla Twojej firmy (NPS, satysfakcja klienta, HR, opinie pracowników, doświadczenie klienta)
Najbardziej profesjonalne oprogramowanie do ankiet dla Twojej firmy. Popularne rodzaje ankiet: - NPS (wy nik promotora netto), satysfakcja klienta, - HR, informacje zwrotne od pracowników, doświadczenie klienta, rozmowa końcowa, doświadczenie kandydata, - widżet strony internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Startquestion

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Stwórz wspaniałe doświadczenie dla swojej społeczności osób składających zgłoszenia i oceniających dzięki nagradzanemu oprogramowaniu Award Force do automatyzacji formularzy.
Award Force to nagradzane oprogramowanie do automatyzacji formularzy do zarządzania zgłoszeniami w trybie online. Zaprojektowany z myślą o wydajności i funkcjonalności, jest szybki, bezpieczny i stanowi doskonałe doświadczenie dla osób przesyłających, oceniających i zarządzających formularzami. Zwiększ ilość i jakość zgłoszeń dzięki funkcjom zaprojektowanym z myślą o wyjątkowej integralności i wynikach. Odróżnij swój program przyjaznym, intuicyjnym systemem w pięknym designie, który jest przyjemnością użytkowania. Dostarczaj właściwe rezultaty za każdym razem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Award Force

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Aplikacja do automatyzacji formularzy służąca do przeprowadzania inspekcji, audytów, raportów bezpieczeństwa, zamówień i wielu innych zadań. Łatwe w użyciu rozwiązanie klasy korporacyjnej.
Forms On Fire to aplikacja do automatyzacji umożliwiająca dokładne przeprowadzanie inspekcji, audytów, raportów bezpieczeństwa, zamówień i wielu innych zadań. Oszczędzaj czas dzięki wstępnie wypełnionym polom z wykorzystaniem danych z systemów. Oszczędność czasu dzięki mobilizacji procesów. Oszczędzaj 100% czasu potrzebnego na ponowne wprowadzenie, złożenie, wypełnienie i rozesłanie formularzy do osób, które ich potrzebują. Bezpieczeństwo klasy korporacyjnej, łączność z tysiącami systemów i pomocna obsługa klienta sprawią, że Twój zespół zarządzający będzie zadowolony. Dowiedz się więcej na temat produktu: Forms On Fire

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Rozpocznij bezpłatną wersję próbną i automatycznie generuj dokumenty na podstawie danych i dostarczaj je gdziekolwiek chcesz. Plany zaczynają się od 92 $ miesięcznie.
Zautomatyzuj tworzenie dokumentów za pomocą Formstack Documents i osiągnij optymalną dojrzałość cyfrową zgodnie z opisem w stanie dojrzałości cyfrowej na rok 2022: Ulepszanie raportu automatyzacji przepływu pracy. Rozpocznij bezpłatną wersję próbną, aby wyeliminować papierową robotę i przekształcić dane w pięknie zaprojektowane dokumenty, które możesz wysłać w dowolne miejsce. Błyskawicznie scalaj dane z chmury w formacie PDF, Word, arkusza kalkulacyjnego lub PowerPoint, aby generować propozycje, aplikacje, umowy i nie tylko. Plany zaczynają się od 92 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Documents

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Rozpocznij bezpłatną wersję próbną i dołącz do 25 tysięcy organizacji, które korzystają z niekodowanego kreatora formularzy do automatyzacji najważniejszych procesów roboczych. Plany zaczynają się od 50 $ miesięcznie.
Dołącz do ponad 25 tys. organizacji i skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej Formstack Forms, kreatora formularzy typu „przeciągnij i upuść” w trybie online, aby osiągnąć optymalną dojrzałość cyfrową opisaną w raporcie State of Digital Maturity 2022 (Stan dojrzałości cyfrowej 2022): Ulepszanie raportu automatyzacji przepływu pracy. Zaoszczędź do 18 godzin tygodniowo, umożliwiając dowolnej osobie w organizacji tworzenie formularzy w trybie online, gromadzenie danych i automatyzację procesów bez użycia kodu. Wspieramy zgodność z HIPAA (Ustawa o przenoszeniu i odpowiedzialności za ubezpieczenia zdrowotne) i oferujemy setki szablonów + integracji dla aplikacji takich jak Salesforce, MailChimp i PayPal. Plany zaczynają się od 50 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Forms

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Solidne formularze klasy korporacyjnej. Użyj Nintex Forms do przechwytywania danych, uruchamiania przepływów pracy i automatyzacji organizacji.
Dzięki Nintex Forms można tworzyć dynamiczne formularze online do przechwytywania i przesyłania dokładnych i aktualnych danych z dowolnego miejsca. Przyjazny dla użytkownika obszar projektowy, elementy sterujące typu „przeciągnij i upuść” oraz zaawansowana logika biznesowa ułatwiają dostosowanie formularzy do każdej potrzeby biznesowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex Process Platform

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Polska Produkt lokalny
Profesjonalne oprogramowanie do ankiet internetowych. Ankiety, kwestionariusze, formularze i testy dotyczące doświadczeń klienta, badań rynku, HR i nie tylko.
SurveyLab to profesjonalne narzędzie do przeprowadzania ankiet online, które umożliwia tworzenie ankiet, automatyzację zbierania odpowiedzi i generowanie raportów. System jest aplikacją internetową i do korzystania z niego nie jest wymagane żadne dodatkowe oprogramowanie poza przeglądarką internetową. Niektóre z funkcji usługi obejmują: zaawansowaną logikę i randomizację, wsparcie dla każdego języka i ankiety wielojęzyczne, pracę zespołową i dzielenie się wynikami ankiet, zwiększone bezpieczeństwo (SSL/HTTPS), eksport wyników ankiety (Excel, SPSS, PowerPoint), ankiety markowe i bez oznaczeń marki, API. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLab

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Inteligentne narzędzie do ustalania harmonogramu, które synchronizuje się z kalendarzem i umożliwia klientom planowanie spotkań i rezerwacji.
Zbuduj stronę rezerwacji, którą możesz osadzić na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych lub udostępnić link do w swoim podpisie e-mail. Dodaj własne logo i kolory, aby strona rezerwacji nabrała indywidualnego charakteru. Przetłumacz ją i dostosuj brzmienie treści strony do własnych upodobań. Dodaj niestandardowe pytania i bezpiecznie zbieraj dane odwiedzających. Połącz ją z kalendarzami Google, Outlook lub Apple, aby umożliwić dwukierunkową synchronizację i umożliwić klientom rezerwację tylko wtedy, gdy jesteś dostępny. Zgodność z przepisami RODO i HIPAA (ustawa o przenośności i odpowiedzialności w ubezpieczeniach zdrowotnych). Wystarczy kilka minut, aby skonfigurować. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upvio

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Kissflow Workflow to świetne rozwiązanie w zakresie oprogramowania do zarządzanie przepływem pracy, które obsługuje zarówno ustrukturyzowane przepływy pracy, jak i te nieustrukturyzowane.
Kissflow to doskonałe rozwiązanie w zakresie oprogramowania do automatyzacji formularzy. Jest powszechnie znane jako narzędzie obsługujące oprogramowanie przepływu pracy i BPM (zarządzanie procesami biznesowymi). Kissflow oznacza rozwiązanie w zakresie formularzy z zachowanie prostoty i inteligencji (Keep it Simple & Smart Form Solution); umożliwia użytkownikom biznesowym zarządzanie pełnym cyklem eksploatacji formularza bez wsparcia działu IT. Jak sama nazwa sugeruje, bardzo łatwo jest tworzyć przepływy pracy i formularze za pomocą Kissflow. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Portal formularzy z przepływem pracy jest przeznaczony dla organizacji z ponad 20 użytkownikami. Dostęp przez Internet, na komputerze stacjonarnym i urządzeniu mobilnym. Bezpłatny interfejs API.
Portal formularzy jest częścią oprogramowania do zarządzania dokumentami dla ponad 20 użytkowników. Wykorzystuje ekonomię skali, aby obsługiwać tysiące użytkowników i miliony dokumentów. Można go zainstalować lokalnie lub w chmurze, na komputerze stacjonarnym i urządzeniu mobilnym. Zautomatyzowane procesy przepływu pracy i zatwierdzania dokumentów. Integracja z MS Office, kontrola wersji, bezpieczne grupy użytkowników, zaawansowane wyszukiwanie, skanowanie dokumentów z funkcją OCR (optyczne rozpoznawanie znaków). Darmowy, udokumentowany interfejs API, opcjonalna integracja AD (usługa katalogowa), SharePoint, podpis elektroniczny i możliwość dwuskładnikowego uwierzytelnienia. Dowiedz się więcej na temat produktu: FileHold

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Windward Core to doskonałe, niskokodowe rozwiązanie do generowania dokumentów, umożliwiające użytkownikom tworzenie wszelkiego rodzaju dokumentów, w tym formularzy.
Windward łączy w sobie funkcje generowania dokumentów i oprogramowania do automatyzacji. Pomaga firmom zautomatyzować proces wypełniania formularzy i list kontrolnych poprzez wykorzystanie funkcji generowania szablonów. Windward Core pomaga w wypełnianiu niestandardowych danych, generowaniu wyników w pożądanym formacie i wysyłaniu ich do klientów drogą elektroniczną w celu podpisania i zatwierdzenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluent

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Zintegrowana platforma, która umożliwia twojej organizacji przejście na papierową formę, automatyzując zadania, rejestracje i raportowanie zgodności.
Gluu to jedyna platforma, która umożliwia przejście na papierową formę dzięki automatyzacji zadań, rejestracji i raportowania zgodności. Dzięki kreatorowi formularzy możesz zdigitalizować formularze papierowe i rozdzielić je zadaniami, aby mieć pewność, że rejestracja została przeprowadzona. Gluu umożliwia standaryzację formularzy i ich ponowne wykorzystanie, zapewnia solidne zabezpieczenie formularzy zawierających poufne dane, czyni formularze inteligentnymi, pokazując pola na podstawie wyboru użytkownika, mapuje pola formularzy na Microsoft, aby uniknąć wprowadzania danych, oraz przechwytuje dane strukturalne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gluu

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Bez kodu, bez ograniczeń. Łatwa automatyzacja dokumentów i formularzy. Unikatowe interaktywne formularze i dokumenty, które wykorzystują wstawione dane. Ponad 400 tys. użytkowników.
Intuicyjne tworzenie formularzy i dokumentów. Bez kodu, bez ograniczeń. Łatwa automatyzacja formularzy i zaawansowanych dokumentów. Unikatowe interaktywne formularze i dokumenty, które wykorzystują wstawione dane. Twórz dostosowane do potrzeb formularze i dokumenty, korzystając z własnych danych i reguł, bez kodowania. Natychmiastowy zwrot z inwestycji i droga do szerszej automatyzacji. 400 tys. użytkowników na całym świecie używa Legito do tworzenia, wykonywania, współpracy i realizacji swoich zadań. Jedno zintegrowane rozwiązanie bez kodu. Korzystają z niego LexisNexis, PwC, Skoda Auto i Societe Generale Group. Dowiedz się więcej na temat produktu: Legito

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Polska Produkt lokalny
Dzięki ankietom można zebrać więcej informacji zwrotnych od klientów i zapewnić im lepsze wrażenia. Korzystaj z ponad 20 integracji macierzystych.
Wysyłanie ankiet – rejestrowanie spostrzeżeń. Dzięki Survicate w kilka minut przeprowadzisz markowe ankiety i zbierzesz informacje od klientów i subskrybentów. Uruchom e-mail, łącze, stronę internetową i ankietę mobilną. Analizuj wyniki ankiety w czasie rzeczywistym. Podejmij działania na podstawie opinii klientów. - umieszczanie ankiet w wiadomościach e-mail w celu uzyskania wskaźnika odpowiedzi do 58%; - łatwa integracja z Intercom, HubSpot i innymi (natywna, bez kodu); - ponad 100 szablonów ankiet do użytku. Nie bój się zadawania pytań. Dowiedz się więcej na temat produktu: Survicate

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Zwinny przepływ pracy i zarządzanie procesami biznesowymi.
Metatask to nagradzany system zarządzania procesami biznesowymi. Przeniesienie produktywności działu na wyższy poziom – automatyzacja wszystkich działań. Metatask służy do zarządzania dowolnym procesem w dowolnym dziale. Tworzenie niestandardowych przepływów pracy z zaawansowanymi formularzami, zatwierdzeniami, cyklami przeglądów, tabelami, zadaniami równoległymi, warunkami i wieloma innymi zaawansowanymi funkcjami. Zwinne funkcje Metatask pozwalają na ponowne otwieranie zadań i łatwe poprawianie błędów we wprowadzaniu danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Metatask

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Polska Produkt lokalny
Datapolis Process System — przepływy pracy w SharePoint 2013/16/19. Kompletne narzędzie do tworzenia spójnego systemu procesów. Automatyzacja, integracja z zewnętrznymi systemami.
Datapolis Process System to narzędzie do tworzenia procesów i zarządzania nimi w programie SharePoint 2013/16/19. Rozwiązanie wyposażone jest w graficzny designer, który umożliwia użytkownikom nietechnicznym mapowanie przepływów pracy. Czynności niewymagające decyzji projektanta mogą zostać zautomatyzowane. Możliwa jest integracja z systemami zewnętrznymi. W łatwy i szybki sposób można dokonać zmian przepływu i dostosować go do specyficznych potrzeb klienta. Nawet bardzo złożone procesy prezentowane są w sposób czytelny dla użytkowników. Rozwiązanie jest głęboko zintegrowane z SharePoint (korzysta z witryn, list i wielu funkcji SharePoint). Dowiedz się więcej na temat produktu: Datapolis Process System

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
RPA dla dostawców usług zarządzanych i zespołów IT. Przystępne cenowo rozwiązanie RPA w dowolnej skali dzięki licencjom na boty RPA.
Warto sprawić, by RPA (robotyczna automatyzacja procesów) było dostępne dla klientów. Ponieważ boty RPA zaprojektowane w ElectroNeek Studio nie wymagają licencji do działania, można je bezpłatnie wdrożyć na dowolnej zewnętrznej lub wewnętrznej maszynie klienckiej. W rezultacie projekty RPA stają się finansowo wykonalne dla wielu firm dowolnej wielkości, co otwiera przed tobą nowe możliwości usług. Pomaga klientom zwiększyć produktywność, automatyzując powtarzające się zadania, a jednocześnie zbudować powtarzalny strumień przychodów dla firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ElectroNeek Platform

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Sprawdzone pod kątem działalności korporacyjnej rozwiązanie DX pozwala skupić się na firmie, a nie na wspierających ją procesach dokumentowych i kontraktowych.
Zwiększ produktywność, zgodność i zadowolenie klientów dzięki DX, nowoczesnemu rozwiązaniu do zarządzania umowami i dokumentami. DX umożliwia organizacjom automatyzację, monitorowanie i kontrolowanie powtarzających się procesów dokumentowych, w tym procesów związanych z zakupami, sprzedażą i zasobami ludzkimi. Elastyczność platformy DX umożliwia klientom z różnych branż wydobywanie wartości, w tym z handlu detalicznego, prawa, technologii i rządu. Szybkie, dostosowane i oparte na wartościach wdrożenie przez zespół DX. Dowiedz się więcej na temat produktu: Docxpresso

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Quadient pomaga firmom tworzyć ujednoliconą komunikację z klientami dla cyfrowych kanałów i druku, zarządzanych z jednej, centralnej platformy.
Quadient jest siłą napędową najbardziej znaczących doświadczeń klientów na świecie. Quadient Inspire pomaga firmom tworzyć zwinną, skuteczną i ujednoliconą komunikację, zarządzaną z jednej, centralnej platformy z prostym projektowaniem układu przeciągania i upuszczania, z klientami dla wszystkich kanałów cyfrowych i drukowanych, aby zapewnić kompletne, wielokanałowe doświadczenie klienta, które obejmuje całą ścieżkę klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quadient Inspire

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Upflowy to produkt SaaS bez kodu, który daje użytkownikom pełną kontrolę nad tworzeniem i testowaniem przepływów rejestracji A/B.
Upflowy to bezkodowy produkt SaaS, który zapewnia pełną kontrolę nad procesem rejestracji. Zaprojektuj, opowiedz historię swojej marki, przeanalizuj każdy punkt danych, a następnie zoptymalizuj, aby osiągnąć sukces. Dzięki użytecznym informacjom i natychmiastowej analityce ścieżek będziesz w stanie natychmiast i w każdym momencie mierzyć wyniki. Podczas optymalizacji można zdefiniować inteligentne eksperymenty, z łatwymi do skonfigurowania funkcjami testowania i personalizacji A/B (metoda porównawcza dwóch wersji strony internetowej). Dowiedz się więcej na temat produktu: Upflowy

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Twórz formularze, lejki, analizy, ankiety, testy... z funkcją osobistej odpowiedzi. Generuj automatycznie kontakty wysokiej jakości!
FRONTLEAD to internetowe oprogramowanie zaprojektowane do tworzenia formularzy, lejków marketingowych, ankiet, analiz osobistych, testów i kwestionariuszy... z zautomatyzowaną funkcją osobistej odpowiedzi. Jest idealne dla firm, agencji, trenerów, konsultantów i marketerów, aby efektywnie komunikować się lub generować kontakty wysokiej jakości. ChatGPT może być używany do szybkiego i łatwego tworzenia pytań, odpowiedzi i osobistych odpowiedzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: FRONTLEAD

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Visualogyx to oparta na chmurze platforma mobilna i internetowa, która pomaga użytkownikom i firmom usprawnić ich cyfrowe inspekcje i audyty.
Visualogyx to oparta na chmurze platforma mobilna i internetowa, która pomaga zespołom przeprowadzać cyfrowe inspekcje i audyty oraz generować profesjonalne raporty. Intuicyjna konstrukcja umożliwia użytkownikom na całym świecie przeprowadzanie inspekcji i audytów w zakresie bezpieczeństwa, kontroli jakości, logistyki, ubezpieczeń, budownictwa, mieszkań, pojazdów itp. Visualogyx jest używany przez osoby, które oczekują natychmiastowych inspekcji i raportów bez konieczności używania papieru. Korzystają z niego także firmy posiadające wiele organizacji, zespołów, projektów, stosujące niestandardowe szablony i obrandowane raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visualogyx

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Płynna integracja i automatyzacja typowych działań Jira w Slack z dostosowanymi przepływami pracy zależnymi od człowieka i zdarzeń.
Workflow Steps for Jira to aplikacja dla kreatora przepływu pracy w Slack. Integruje się z wieloma instancjami Jira, aby umożliwić codziennym użytkownikom tworzenie własnych integracji i automatyzacji bez znajomości kodowania. Workflow Steps for Jira potrafi: - tworzyć zgłoszenia Jira z poziomu Slack – obsługuje niestandardowe typy spraw i pola niestandardowe; - aktualizować zgłoszenia Jira poprzez zdarzenia automatyczne lub wyzwalane; - zapisywać wiadomości ze Slack w Jira jako komentarze do spraw; - importować szablony przepływu pracy, aby rozpocząć. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jira Workflow Steps for Slack

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Oprogramowanie do automatyzacji dokumentów Knackly oferuje zaawansowany zestaw funkcji oraz intuicyjny interfejs, który natychmiast zapewnia produktywność.
Knackly to oprogramowanie do automatyzacji dokumentów dla grup prawnych o dowolnej wielkości i strukturze. Platforma Knackly oferuje zaawansowane funkcje automatyzacji, a dzięki intuicyjnemu interfejsowi nowi użytkownicy od razu sprawnie z niej korzystają. Klienci Knackly są byłymi użytkownikami innych platform do automatyzacji dokumentów, sfrustrowanymi mylącymi interfejsami, stromymi krzywymi uczenia się i brakiem potrzebnych funkcji lub grupami prawnymi wybierającymi swoje pierwsze rozwiązanie w zakresie obsługi dokumentów. Zgodność z komputerami PC i MAC. Dowiedz się więcej na temat produktu: Knackly

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Przekształć procesy związane z dokumentami i zwiększ możliwości użytkowników biznesowych dzięki sprawnemu procesowi generowania i automatyzacji dokumentów.
Innowacyjny i intuicyjny produkt do tworzenia dokumentów i automatyzacji Experlogix umożliwia uproszczenie, optymalizację i automatyzację spójnych procesów tworzenia, generowania, zarządzania, dostarczania, przechowywania i podpisu elektronicznego lepszych dokumentów, szybciej. Skutkuje to ulepszoną komunikacją, przyspieszonymi procesami biznesowymi, zwiększoną produktywnością i mniejszą zależnością od IT. Ponadto oferuje integrację z kluczowymi platformami CRM i podstawowymi systemami przedsiębiorstwa, takimi jak ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa), CPQ (konfiguracja, wycena i kosztorys), czy ECM (zarządzanie treścią w przedsiębiorstwie). Dowiedz się więcej na temat produktu: Experlogix Document Automation

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Bindy Retail Execution Software pomaga markom detalicznym i hotelarskim realizować standardy i programy marki.
Bindy Retail Execution Software pomaga markom detalicznym i hotelarskim realizować standardy i programy na czas, w całości, w każdym miejscu. Zwiększ wydajność dzięki niestandardowym listom kontrolnym, zdjęciom i podpisom oraz zamkniętemu przepływowi pracy korygującej. Szybsze wykonanie witryny: Twórz niestandardowe formularze, aby wdrażać promocje, sprawdzać standardy marki lub procedury operacyjne. Zwiększ produktywność: Usprawnij przepływ pracy podczas inspekcji, eliminując formularze papierowe, Excel i opóźnienia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bindy

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Platforma Formstack łączy Formularze, Dokumenty i Podpis z nowym, zautomatyzowanym narzędziem do tworzenia przepływów pracy, aby zautomatyzować procesy za pomocą jednego narzędzia.
Dzięki platformie Formstack wystarczy jedno narzędzie, aby zautomatyzować swój dzień pracy. Każdy pracownik może skorzystać z wizualnego, niekodowanego kreatora przepływu pracy, aby połączyć możliwości przechwytywania danych, generowania dokumentów i podpisu elektronicznego w celu zautomatyzowania przepływu pracy. Oznacza to, że możesz teraz korzystać z Formularzy, Dokumentów i Podpisu wraz z możliwościami zautomatyzowanego kreatora przepływu pracy metodą „przeciągnij i upuść”, aby usprawnić sposób prowadzenia działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Suite

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Form.io to platforma do zarządzania danymi API i formularzami klasy korporacyjnej.
Form.io to dostawca w pełni zintegrowanych platform do zarządzania danymi i formularzami dla programistów, którzy budują własne postępowe aplikacje sieciowe w każdej głównej branży na całym świecie. Rozwiązanie Form.io znacznie skraca czas projektowania i obniża koszty wsparcia, poprawia jakość i skraca czas wprowadzania na rynek aplikacji internetowych i mobilnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Form.io

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Flowbiz to rozwiązanie do tworzenia wykresów, przepływów pracy i automatyzacji, które przetwarza dowolne działanie, w dowolnej branży, w dowolnym czasie i miejscu.
Flowbiz to potężne, wysoce skalowalne rozwiązanie do tworzenia wykresów, automatyzacji przepływu pracy i integracji. Użytkownicy mogą szybko usprawnić swoje procesy biznesowe i zgłaszać dowolne działania, w dowolnej branży, w dowolnym czasie i miejscu. Flowbiz pomaga zaoszczędzić czas i koszty, oparty na chmurze, oferuje wysokie bezpieczeństwo oraz pakiet innych funkcji, od 5 AU$ za Designer — kreatora wykresów, 18 AU$ za narzędzie zadaniowe Tasker z funkcjami półautomatyzacji i 35 AU$ za narzędzie AutoTasker do pełnej automatyzacji systemów na użytkownika miesięcznie. Dowiedz się więcej o Flowbiz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flowbiz

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze
Popdocx to rozwiązanie służące do uzupełniania dokumentów, które może automatycznie uzupełniać dane z różnych systemów w formularze i dokumenty.
Popdocx to wszechstronne oprogramowanie, które umożliwia użytkownikom składanie i wypełnianie wielu rodzajów formularzy, dokumentów lub formularzy dla dowolnej firmy w ciągu kilku minut. Użytkownicy mogą uzyskiwać informacje z różnych systemów lub wprowadzać informacje do oprogramowania; automatyzować i weryfikować przepływy danych, aby zapewnić integralność danych i zmniejszyć liczbę błędów w przetwarzaniu oraz elektronicznie podpisywać dokumenty po zakończeniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Popdocx

Funkcje

  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Kontrola wersji
  • Przeciągnij i upuść
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie formularzami
  • Konfigurowalne formularze