Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do zarządzania dostawcami

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 16 w
Proste w użyciu, wydajne, oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania dostawcami, którego centralnym elementem jest sztuczna inteligencja i automatyzacja. Już dziś wybierz lepszy sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gatekeeper
Proste w obsłudze, wydajne rozwiązanie do zarządzania dostawcami w chmurze. Płynne zarządzanie dostawcami, w tym samoobsługowe wprowadzanie do systemu za pośrednictwem specjalnego portalu. Śledzenie zgodności i ryzyka oraz raportowanie wydajności dostawców przy użyciu zrównoważonych kart wyników i ankiet. Korzystaj z nieograniczonej liczby użytkowników na wszystkich planach, ułatwiając współpracę i automatyzując bieżące administrowanie dzięki zintegrowanemu mechanizmowi przepływu pracy. Uzyskanie pełnego wglądu i kontroli nad portfelem dostawców, zminimalizowanie ryzyka biznesowego i uzyskanie maksymalnej wartości od dostawców. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gatekeeper

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Pięknie proste oprogramowanie do zarządzania dostawcami i wykonawcami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Worksuite
Shortlist to inteligentna, przyjazna dla użytkownika platforma do zarządzania dostawcami. Ułatwione wdrażanie, zarządzanie i śledzenie dostawców oraz umów za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Dbaj o zgodność z przepisami, monitoruj ryzyko, otrzymuj powiadomienia o kluczowych datach i uzyskaj dostęp do szczegółowych raportów w ułamku sekundy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Worksuite

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Oszczędzaj czas i pieniądze, eliminując pracę ręczną. Łatwe zarządzanie łańcuchem dostawców, zautomatyzowane przetwarzanie PR i PO — wszystko w jednym oprogramowaniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro
Zautomatyzowane zarządzanie dostawcami w Precoro. Budżetowanie, składanie wniosków, zatwierdzanie, zakup, śledzenie zapasów, zarządzanie dostawcami i raportowanie — wszystko w jednym oprogramowaniu do zamówień. Precoro jest prosty w obsłudze i szybki do wdrożenia oraz oferuje szeroki zakres funkcji, w tym integrację z NetSuite i Quickbooks oraz bezpłatny interfejs API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Oparta na chmurze platforma IntegrityNext umożliwia firmom monitorowanie 100% dostawców pod kątem zrównoważonego rozwoju. Dowiedz się więcej na temat produktu: IntegrityNext
IntegrityNext umożliwia organizacjom monitorowanie 100% dostawców pod kątem zgodności i zrównoważonego rozwoju w celu spełnienia wymogów regulacyjnych. Platforma IntegrityNext automatycznie uzyskuje wymagane samooceny i certyfikaty dostawców, jednocześnie monitorując media społecznościowe pod kątem zagrożeń związanych z niewłaściwymi praktykami i reputacją. IntegrityNext obejmuje między innymi przeciwdziałanie łapownictwu i korupcji, ochronę środowiska, prawa człowieka i prawo pracy, BHP, bezpieczeństwo cybernetyczne i ciągłość działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: IntegrityNext

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Promena oferuje moduły zarządzania bazą dostawców, e-Sourcing, e-Procurement i analizy wydatków. Dowiedz się więcej na temat produktu: Promena
Promena dostarcza oparte na SaaS rozwiązania dla procesów zakupowych, w tym moduły do zarządzania bazą dostawców, e-Sourcingu, e-Procurement i analizy wydatków. Przekształć swój proces zamówień, zapewnij konkurencyjność, przejrzystość i wydajność, wykorzystując intuicyjny i nowoczesny design UX/UI Promena. Oprogramowanie zostało zaprojektowane i zbudowane na podstawie wieloletniego know-how i doświadczenia największej centralnej firmy zaopatrzeniowej w Turcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Promena

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Chmura zakupowa Kissflow to wiodące rozwiązanie w zakresie zaopatrzenia, które jest elastyczne i obejmuje wszystko, od zakupów po zarządzanie dostawcami – wszystko na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow Procurement Cloud
Chmura zakupowa Kissflow to wiodące elastyczne rozwiązanie w zakresie zaopatrzenia, które obejmuje wszystko, od zakupów po zarządzanie dostawcami – wszystko na jednej platformie. Zawiera wszystkie elementy, takie jak zamówienia zakupu, zgłoszenia zapotrzebowania, zarządzanie dostawcami, fakturowanie zakupów, analitykę i integracje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow Procurement Cloud

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Suppeco wzmacnia relacje między klientami i dostawcami, zapewniając doskonałość usług dotyczących zrównoważonego ekosystemu i łańcucha dostaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Suppeco
Obdarzona zaufaniem liderów rynku, Suppeco to platforma umożliwiająca współpracę w obszarze tworzenia relacji. Oferuje ona organizacjom z różnych branż nieskończony wachlarz możliwości, jeśli chodzi o tworzenie wartości, innowację i rozwój. Suppeco zapewnia bezkonkurencyjne, pozbawione zakłóceń środowisko do współpracy na większą skalę w rozproszonych, wielopodmiotowych zespołach. Suppeco, platforma SaaS działająca w chmurze, umożliwia firmom skuteczne zarządzanie i optymalizację relacji z ich zewnętrznymi ekosystemami i łańcuchami dostaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Suppeco

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
ContractNow to proste, zaawansowane rozwiązanie do zarządzania umowami, z brakiem ograniczeń w zakresie liczby użytkowników, przechowywania danych i podpisów elektronicznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: ContractNow
ContractNow to proste, wydajne rozwiązanie do zarządzania dostawcami, zaprojektowane specjalnie, aby odpowiadać na kluczowe pytania kontraktowe firmy podczas pandemii COVID-19 i po jej zakończeniu. Scentralizuj wszystkie dane i dokumentację swoich dostawców, wyodrębnij język klauzul i kluczowych informacji i podpisz wszystkie nowe umowy za pomocą zintegrowane j funkcji eSign ContractNow. Uzyskaj pełną widoczność i kontrolę nad umowami biznesowymi i stwórz stabilną platformę dla przyszłego rozwoju. Dowiedz się więcej na temat produktu: ContractNow

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Wchodzące w skład pakietu NetSuite rozwiązanie przeznaczone do obsługi zamówień pomaga firmom kupować towary i usługi po korzystnych cenach i w odpowiednim czasie.
Zakupy mogą być czasochłonną i nieefektywną udręką, zwłaszcza jeśli zamówienia dotyczące towarów i usług muszą być przetwarzane w sposób nieautomatyczny za pośrednictwem telefonów, poczty elektroniczn ej, katalogów papierowych i faksów. Wchodzące w skład pakietu NetSuite rozwiązanie przeznaczone do obsługi zamówień pomaga firmom kupować towary i usługi po korzystnych cenach i w odpowiednim czasie, oszczędzając cenny czas pracowników dzięki prostym w użyciu funkcjom i obniżając koszty poprzez realizację zakupów u zatwierdzonych dostawców na mocy wstępnie wynegocjowanych umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Inteligentne i proste zarządzanie wydatkami w celu skalowania działalności. Wysyłanie próśb, zatwierdzenia, otrzymywanie dokumentów i płatności z jednej platformy z Procurify.
Przyspiesz zakupy i daj zespołom możliwość kupowania dowolnych produktów w dowolnym czasie, bez wąskich gardeł. Platforma Procurify łączy wszystkie potrzeby w zakresie zarządzania zakupami i wydatkami w jedną łatwą w użyciu platformę, która w pełni integruje się z istniejącymi systemami księgowymi. Maksymalizuj wydajność operacyjną i zwiększaj widoczność wydatków i kontrolę nad nimi dzięki kompleksowym przepływom pracy zapewniania płatności, 3-stopniowemu dopasowywaniu i niestandardowym zatwierdzeniom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Oprogramowanie do zarządzania dostawcami Zoho Creator pomaga zarządzać wszystkimi umowami, bazą danych dostawców, ocenami i umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) z jednego miejsca.
Oferowane oprogramowanie do zarządzania dostawcami oferuje centrum monitorowania wszystkich dostawców. Otrzymuj powiadomienia o postępach w realizacji aktywnych umów i przypomnieniach o odnowieniu umów, które wkrótce wygasną. Możesz również ocenić dostawców pod względem jakości usług, czasu dostawy, historii reklamacji i innych czynników. Dzięki narzędziu Zoho Creator do tworzenia przepływów pracy typu „przeciągnij i upuść”, możesz dodawać nowe funkcje lub dostosowywać istniejące przepływy pracy, nawet po uruchomieniu aplikacji. Spersonalizuj tę aplikację dla przeglądarki, Android, iPhone i iPad. Wypróbuj za darmo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Rozwiązanie do zarządzania płatnościami dla dostawców, automatyzujące wszystkie procesy płatności, od wdrożenia odbiorcy płatności do płatności i uzgadniania.
Tipalti nie tylko w bezpieczny sposób zbiera informacje – mechanizm reguł, który jest oparty na 26 000 globalnych regułach, także identyfikuje problemy z płatnościami, zanim wystąpią, aby zmniejszyć liczbę błędów w płatnościach o ponad 66%. Stosowane zasady sprawdzają i weryfikują dane rozliczeniowe lokalnego banku, takie jak kody SWIFT i IBAN, w oparciu o kraj odbiorcy płatności i metodę płatności. Tipalti dba również o zgodność podatkową FATCA, korzystając z cyfrowych formularzy podatkowych, dopasowywania numerów TIN oraz zeznania podatkowego 1099/1042-S. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
LogicManager to kompleksowa platforma ERM/GRC, która obsługuje klientów we wszystkich branżach.
LogicManager to świetna platforma do zarządzania ryzykiem, która jest konsekwentnie umieszczana na najwyższym poziomie w zakresie realizacji raportów Gartner Magic Quadrant i uznawana za jednego z liderów przez raport Forrester Wave. Oprócz oferowania doskonałego oprogramowania LogicManager zapewnia nieograniczony, bezpłatny dostęp do zespołu doradców. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogicManager

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Oparta na chmurze platforma usprawniająca zarządzanie zakupami i dostawcami poprzez wykorzystanie SRM, segmentacji, kart wyników, onboardingu, itp.
Prokuria pomaga firmom usprawnić proces zarządzania dostawcami, zapewniając oszczędne rozwiązania w zakresie zaopatrzenia, z bardziej efektywnym, szybszym i zgodnym z przepisami zarządzaniem dostawcami za pomocą narzędzi takich jak SRM (zarządzanie relacjami z dostawcami), segmentacja, ocena wyników, onboarding, karty wyników, zarządzanie umowami, przy jednoczesnym zwiększeniu wewnętrznej współpracy, dostosowaniu do interesariuszy, szybkości działania i oszczędności kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prokuria

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Polska Produkt lokalny
Zarządzaj wszystkimi działaniami związanymi ze zgodnością i ryzykiem stron trzecich w ramach jednego rozwiązania.
AdaptiveGRC umożliwia zarządzanie wszystkimi działaniami w zakresie zgodności i ryzyka stron trzecich w ramach jednego rozwiązania. Wraz ze wzrostem puli informacji o Twoich dostawcach rośnie Twoja zdolność do szybszego identyfikowania i kontrolowania potencjalnych problemów ze zgodnością i innych zagrożeń dla dostawców. Funkcje zarządzania dostawcami AdaptiveGRC obejmują: - katalog dostawców, - profilowanie ryzyka dostawcy, - oceny dostawców (bezpieczeństwo, zgodność…), - oceny FCPA (ustawa o zagranicznych praktykach korupcyjnych)/antykorupcyjne, - coroczny lub regularny proces certyfikacji zgodności. Dowiedz się więcej na temat produktu: AdaptiveGRC

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Rozwiązanie do zarządzania audytami, które pomaga stronom trzecim i działom w planowaniu i przeprowadzaniu inspekcji oraz zarządzaniu ryzykiem.
Audytor jest rozwiązaniem do automatycznej oceny ryzyka. Pozwala przeprowadzać audyty wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie różnych standardów w 50% czasu, ze 100% dokładnością i przy kosztach niższych o 30–40%. Wyniki oceny ryzyka są obliczane automatycznie, a raport z audytu jest generowany w czasie rzeczywistym. Posiadamy gotowe audyty pod kątem zgodności z normami ISO 27001, SOC 2, PCI DSS i RODO UE i innych. Audytor może być wykorzystywany do audytu wszystkich dostawców Dowiedz się więcej na temat produktu: Auditor

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami