Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 343 w
Proste w użyciu, wydajne, oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania dostawcami, którego centralnym elementem jest sztuczna inteligencja i automatyzacja. Już dziś wybierz lepszy sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gatekeeper
Proste w obsłudze, wydajne rozwiązanie do zarządzania dostawcami w chmurze. Płynne zarządzanie dostawcami, w tym samoobsługowe wprowadzanie do systemu za pośrednictwem specjalnego portalu. Śledzenie zgodności i ryzyka oraz raportowanie wydajności dostawców przy użyciu zrównoważonych kart wyników i ankiet. Korzystaj z nieograniczonej liczby użytkowników na wszystkich planach, ułatwiając współpracę i automatyzując bieżące administrowanie dzięki zintegrowanemu mechanizmowi przepływu pracy. Uzyskanie pełnego wglądu i kontroli nad portfelem dostawców, zminimalizowanie ryzyka biznesowego i uzyskanie maksymalnej wartości od dostawców. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gatekeeper

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Oszczędzaj czas i pieniądze, eliminując pracę ręczną. Łatwe zarządzanie łańcuchem dostawców, zautomatyzowane przetwarzanie PR i PO — wszystko w jednym oprogramowaniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro
Zautomatyzowane zarządzanie dostawcami w Precoro. Budżetowanie, składanie wniosków, zatwierdzanie, zakup, śledzenie zapasów, zarządzanie dostawcami i raportowanie — wszystko w jednym oprogramowaniu do zamówień. Precoro jest prosty w obsłudze i szybki do wdrożenia oraz oferuje szeroki zakres funkcji, w tym integrację z NetSuite i Quickbooks oraz bezpłatny interfejs API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Chmura zakupowa Kissflow to wiodące rozwiązanie w zakresie zaopatrzenia, które jest elastyczne i obejmuje wszystko, od zakupów po zarządzanie dostawcami – wszystko na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow Procurement Cloud
Chmura zakupowa Kissflow to wiodące elastyczne rozwiązanie w zakresie zaopatrzenia, które obejmuje wszystko, od zakupów po zarządzanie dostawcami – wszystko na jednej platformie. Zawiera wszystkie elementy, takie jak zamówienia zakupu, zgłoszenia zapotrzebowania, zarządzanie dostawcami, fakturowanie zakupów, analitykę i integracje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow Procurement Cloud

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
ContractNow to proste, zaawansowane rozwiązanie do zarządzania umowami, z brakiem ograniczeń w zakresie liczby użytkowników, przechowywania danych i podpisów elektronicznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: ContractNow
ContractNow to proste, wydajne rozwiązanie do zarządzania dostawcami, zaprojektowane specjalnie, aby odpowiadać na kluczowe pytania kontraktowe firmy podczas pandemii COVID-19 i po jej zakończeniu. Scentralizuj wszystkie dane i dokumentację swoich dostawców, wyodrębnij język klauzul i kluczowych informacji i podpisz wszystkie nowe umowy za pomocą zintegrowane j funkcji eSign ContractNow. Uzyskaj pełną widoczność i kontrolę nad umowami biznesowymi i stwórz stabilną platformę dla przyszłego rozwoju. Dowiedz się więcej na temat produktu: ContractNow

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Wchodzące w skład pakietu NetSuite rozwiązanie przeznaczone do obsługi zamówień pomaga firmom kupować towary i usługi po korzystnych cenach i w odpowiednim czasie.
Zakupy mogą być czasochłonną i nieefektywną udręką, zwłaszcza jeśli zamówienia dotyczące towarów i usług muszą być przetwarzane w sposób nieautomatyczny za pośrednictwem telefonów, poczty elektroniczn ej, katalogów papierowych i faksów. Wchodzące w skład pakietu NetSuite rozwiązanie przeznaczone do obsługi zamówień pomaga firmom kupować towary i usługi po korzystnych cenach i w odpowiednim czasie, oszczędzając cenny czas pracowników dzięki prostym w użyciu funkcjom i obniżając koszty poprzez realizację zakupów u zatwierdzonych dostawców na mocy wstępnie wynegocjowanych umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
360+ 4.7/5 reviews. Simple yet, fully featured. The highest rated vendor management software.
Simple Purchase Order software that allows team members to create purchase requests on the go that can get approved by pre-defined approvers - from any device. All relevant comments & docs can get attached to the PO & managed for reporting & auditing. Eliminate spending mistakes & keep team members accountable for company card purchasing. View and manage budgets in real-time for insightful decision-making for each purchase. Draw accurate reports with a click of a button for the accountant. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProcurementExpress.com

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Use Quickbase to help streamline complex, multi-vendor procurement processes with transparent tracking and collaborative applications.
Quickbase empowers enterprise organizations to quickly turn ideas into applications that make them more efficient, informed, and productive. With Quickbase you can streamline complex, multi-vendor procurement processes, gain new levels of transparency, ensure ongoing agility, and rapidly adapt to change. Quickbase's no-code application development platform and online database together provide real-time visibility and automation across complex processes & siloed systems to help increase agility. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quickbase

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
SecureLink, an Imprivata company, is the industry leader in critical access management
SecureLink, an Imprivata company, is the industry leader in critical access management, empowering organizations to secure access to their most valuable assets, including networks, systems, and data. By leveraging zero trust principles, machine learning, and artificial intelligence, SecureLink provides comprehensive security solutions to govern, control, monitor, and audit the most critical and highest risk access points. Dowiedz się więcej na temat produktu: SecureLink

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
The end-to-end ecommerce platform for companies who sell digital solutions to local businesses.
Vendasta provides an end-to-end ecommerce platform to channel partners who sell digital products and services to local businesses. Partners include marketing agencies, independent software vendors (ISVs), and media companies. The platform provides partners with everything needed to market, sell, bill, and fulfill digital solutions to local businesses all under one login. Partners receive access to rebrandable business apps for delivery to clients. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vendasta

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Inteligentne i proste zarządzanie wydatkami w celu skalowania działalności. Wysyłanie próśb, zatwierdzenia, otrzymywanie dokumentów i płatności z jednej platformy z Procurify.
Przyspiesz zakupy i daj zespołom możliwość kupowania dowolnych produktów w dowolnym czasie, bez wąskich gardeł. Platforma Procurify łączy wszystkie potrzeby w zakresie zarządzania zakupami i wydatkami w jedną łatwą w użyciu platformę, która w pełni integruje się z istniejącymi systemami księgowymi. Maksymalizuj wydajność operacyjną i zwiększaj widoczność wydatków i kontrolę nad nimi dzięki kompleksowym przepływom pracy zapewniania płatności, 3-stopniowemu dopasowywaniu i niestandardowym zatwierdzeniom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Oprogramowanie do zarządzania dostawcami Zoho Creator pomaga zarządzać wszystkimi umowami, bazą danych dostawców, ocenami i umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) z jednego miejsca.
Oferowane oprogramowanie do zarządzania dostawcami oferuje centrum monitorowania wszystkich dostawców. Otrzymuj powiadomienia o postępach w realizacji aktywnych umów i przypomnieniach o odnowieniu umów, które wkrótce wygasną. Możesz również ocenić dostawców pod względem jakości usług, czasu dostawy, historii reklamacji i innych czynników. Dzięki narzędziu Zoho Creator do tworzenia przepływów pracy typu „przeciągnij i upuść”, możesz dodawać nowe funkcje lub dostosowywać istniejące przepływy pracy, nawet po uruchomieniu aplikacji. Spersonalizuj tę aplikację dla przeglądarki, Android, iPhone i iPad. Wypróbuj za darmo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Rozwiązanie do zarządzania płatnościami dla dostawców, automatyzujące wszystkie procesy płatności, od wdrożenia odbiorcy płatności do płatności i uzgadniania.
Tipalti nie tylko w bezpieczny sposób zbiera informacje – mechanizm reguł, który jest oparty na 26 000 globalnych regułach, także identyfikuje problemy z płatnościami, zanim wystąpią, aby zmniejszyć liczbę błędów w płatnościach o ponad 66%. Stosowane zasady sprawdzają i weryfikują dane rozliczeniowe lokalnego banku, takie jak kody SWIFT i IBAN, w oparciu o kraj odbiorcy płatności i metodę płatności. Tipalti dba również o zgodność podatkową FATCA, korzystając z cyfrowych formularzy podatkowych, dopasowywania numerów TIN oraz zeznania podatkowego 1099/1042-S. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dolibarr

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
IT Glue is an award-winning documentation platform, helping IT providers dramatically reduce wasted time looking for information.
IT Glue is an IT documentation software IT professionals. Centralize and standardize your documentation. Get relationship mapping, secure password management, and an automated and structured documentation framework to organize all your information. Have confidence in the security of your information with features like granular access permissions, version history, and more. Track any asset with ease for peace of mind. Dowiedz się więcej na temat produktu: IT Glue

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
End-to-end, automated, and continuous vendor risk management and reporting software.
Effectively manage your end-to-end third-party risk program, with ease, using Diligent HighBond. Quickly identify your riskiest third parties, continuously monitor their performance and efficiently prioritize risk remediation efforts. Manage your third party risk management program using one centralized platform to ensure regulatory and contractual compliance. Make data-driven decisions and be audit-ready at all times. Dowiedz się więcej na temat produktu: HighBond

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
The SAP Fieldglass Vendor Management System, or VMS, revolutionizes how organizations manage external talent across multiple channels.
The SAP Fieldglass Vendor Management System, or VMS, revolutionizes how organizations manage talent across multiple channels - including contingent workers, Statement of Work-based consultants, freelancers, independent contractors, gig workers and many more. VMS platforms help companies and organizations more effectively manage their contingent workers across any region or industry, including aerospace & defense, banking, construction, rail, utilities, professional services, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: SAP Fieldglass

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Manage ALL your Vendors, Sponsors, Volunteers, Bands, Car Shows, Tickets, Registrations, Seats and more with one Online Platform.
Event Essentials is a set of web-based modules designed for Festival and Event organizers to manage Ticket Sales, Registrations, Volunteers, Vendors, Sponsors, Attendees, Bands/Artists, Venues, Stages, Speakers, Sessions, Calendar, Media, Credentials, Staff, Resources, Interactive Maps, Text Alerts, Donations, Reports, Contracts & more! Pick only what you need. We design match all our pages to your Website. Contact us to find out how you can streamline and your event efficiencies. Dowiedz się więcej na temat produktu: Event Essentials

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Streamline third-party risk management to meet the growing third-party risks of your business with AuditBoard.
AuditBoard enables information security, compliance, and risk teams to strengthen the foundation of your IT risk and compliance program. Centralize third-party risk management and streamline repetitive, time-consuming tasks, enabling your teams to scale to meet the growing third-party footprint of your business while gaining better insights into their impact to your overall IT risk and compliance posture. Dowiedz się więcej na temat produktu: AuditBoard

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Software for managing compliance that checks qualifications, tracks mandatory documentation and shows compliance levels in real time.
Replace your ineffective, time consuming manual compliance process with Contractor Compliance and say goodbye to spreadsheets! Streamline your existing process of collecting, managing and re-qualifyin g mandatory Contractor requirements (such as insurance certificates). Upcoming audit? Improve and monitor your compliance levels in real time. Digitize your current process to save time, reduce risk and manage third-party compliance across any device, anywhere and at any time. Dowiedz się więcej na temat produktu: Contractor Compliance

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
A web-based vendor management software that offers the ability to create, view, and approve POs, track deliveries and approve invoices.
This cloud-based vendor management software is an award winning solution, simplifying the purchase workflow and offering the complete cycle starting from the creation of POs, their customized approval, track receiving and matching+approval of invoices. DPOs advanced user interface is easy to use and available 24/7. It works with multiple languages and currencies and is also available through mobile apps. Our clients have more than 200 options to customize their settings the way they want. Dowiedz się więcej na temat produktu: Digital Purchase Order

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Web-based vendor management software that supports clients utilizing multiple agencies for their variable and contingent labor.
Our goal is simple – to save you time and money. SimpleVMS automates procuring, managing, and analyzing contingent labor. The system also budgets, tracks, and manages time and expenses. SimpleVMS consolidates client contingent vendor pools to ensure HR policy compliance, reduce cost and accelerate time-to-hire. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimpleVMS

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Centralize your vendors and shop across all of your vendors from 1 catalog. Automate payments & never pay more than 1 invoice a month.
On the Order platform, bring all of your vendors into one location and shop across all of your vendors from a centralized catalog. Pay 1 weekly or monthly Order invoice for all purchases instead of paying each vendor individually, or automatically schedule payments regardless of a vendor’s accepted payment method. Plus,reduce costs with Order’s vast vendor network and $4 billion in purchasing power to ensure that you always pay the lowest price for your purchases. Dowiedz się więcej na temat produktu: Order

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Vendor management software designed to meet unique business needs and bring value to your business.
Vendor management software web-based with features for vendor on-boarding approval, performance management, email notifications, & vendor analytics. Fully hosted or self-hosted options available with private labeling and integration to your web site. International companies have options for multiple currencies and multiple languages. Dowiedz się więcej na temat produktu: A1 Tracker

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Pięknie proste oprogramowanie do zarządzania dostawcami i wykonawcami.
Shortlist to inteligentna, przyjazna dla użytkownika platforma do zarządzania dostawcami. Ułatwione wdrażanie, zarządzanie i śledzenie dostawców oraz umów za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Dbaj o zgodność z przepisami, monitoruj ryzyko, otrzymuj powiadomienia o kluczowych datach i uzyskaj dostęp do szczegółowych raportów w ułamku sekundy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Worksuite

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Transformify is a freelancer management system (FMS) built to help companies source, manage and pay consultants and freelancers.
Transformify is a fully customizable Freelancer Management ystem (FMS) that allows businesses of all sizes to seamlessly source, manage and pay consultants, experts, independent contractors and freelancers. Custom approval hierarchies, process flows and integrations with ERP/ accounting/ project management/ time management software, etc. are available upon request. Dowiedz się więcej na temat produktu: Transformify

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Ranked as BEST Vendor Management System by Investopedia. Contract & vendor management tracking simplified with real-time data.
Investopedia lists Onspring as one of the Best Vendor Management Systems of 2021. Our cloud software helps you manage vendor relationships from all angles. We unite third-party information with powerful process automation capabilities for contracts, due diligence, risk assessments, and reporting. Perform vendor due diligence and analyze criticality, usage, and spend. Deliver external surveys and evaluations, manage contract reviews and renewals, and monitor key vendor metrics in real-time. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onspring

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
VendorInsight is a leading VRM solution with risk tracking, customizable reporting, vendor portal, workflow, and unlimited storage.
VendorInsight is a web-based vendor risk management solution that simplifies your vendor and contract management process through automated workflows, easy-to-use features, and vendor news and risk monitoring. VendorInsight provides a turn-key solution that includes regulatory alerts and updates for financial services, healthcare, and others. Use the pre-built policies, vendor portals, templates & forms to simplify your due diligence, contract monitoring, and risk management efforts. Dowiedz się więcej na temat produktu: VendorINSIGHT

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Manage your direct & indirect purchasing on your own private procurement platform. Free version available.
Simple Vendor Management Software for all company sizes. Tradogram provides customizable tools to streamline your Requisitions, Purchase Orders, RFQs/RFPs, Contracts, Receiving and Invoice Matching. Also, manage the process with User Permissions, Approvals, Budgets, Items Catalog, Vendor Management, Projects & much more. The latest cloud technology with top security & performance criteria. Get your FREE account today & see how easy it is to use! Dowiedz się więcej na temat produktu: Tradogram

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Buildings improve communication, streamline work orders, simplify preventive maintenance scheduling, and manage vendors with Tikkit.
Boost communication in your maintenance and management teams by streamlining work orders online, on smartphones, in email, and over texts. Loop in vendors and use simple preventive maintenance scheduling to save time & improve service. Our reviews highlight other reasons to love Tikkit! Dowiedz się więcej na temat produktu: Tikkit

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Resolver’s vendor risk software reduces third-party risk by automating & standardizing vendor assessments based on SIG best practices.
Resolver’s vendor risk software helps reduce third-party risk and lower vendor management costs by automating and standardizing assessments based on SIG best practices. Our vendor portal makes collecting information easy, and our pre-built SIG questionnaires ensure comprehensive assessments. Our automated reports ensure you have complete visibility over vendor risks and workflow status. Fully customizable, Resolver adjusts and delivers on any vendor type, from software to raw material. Dowiedz się więcej na temat produktu: Resolver

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
TYASuite Vendor Management also aids in quality check of the vendors and also keeps a track on the whereabouts of the vendors which
TYASuite Vendor Management Software, India¿s 1st plug and play software is one of the most affordable and reliable tools to use in the current marketplace. From simple vendor onboarding to digital payments to blacklisting of fraud vendors, everything is managed flawlessly through this software Dowiedz się więcej na temat produktu: TYASuite

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Cloud-based total talent management platform for direct employers, staffing agencies & MSPs to manage candidates, employees & vendors.
UpGlide is the cloud-based total talent management platform that allows you to manage candidates, employees, vendors, and independent contractors in a central location. UpGlide software is customizabl e to meet the role-specific needs of direct employers, staffing agencies, and MSPs through its VMS, Timesheets, and Sub-Vendor Management products. Use it to support any piece of the workforce lifecycle, streamline program administration, and enable data exchange across external management systems. Dowiedz się więcej na temat produktu: UpGlide

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Manage vendor performance, risks, and more with the Fusion Framework System
The relationships you have with your vendors are critical to your organization. The Fusion Framework® System ensures that your strategic vendors become a part of your success. Through an integrated portal, third-parties contribute the information you need for an efficient program. Start simple or enhance your mature program with a system that flexes to your needs. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fusion Framework System

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Oparta na chmurze platforma IntegrityNext umożliwia firmom monitorowanie 100% dostawców pod kątem zrównoważonego rozwoju.
IntegrityNext umożliwia organizacjom monitorowanie 100% dostawców pod kątem zgodności i zrównoważonego rozwoju w celu spełnienia wymogów regulacyjnych. Platforma IntegrityNext automatycznie uzyskuje wymagane samooceny i certyfikaty dostawców, jednocześnie monitorując media społecznościowe pod kątem zagrożeń związanych z niewłaściwymi praktykami i reputacją. IntegrityNext obejmuje między innymi przeciwdziałanie łapownictwu i korupcji, ochronę środowiska, prawa człowieka i prawo pracy, BHP, bezpieczeństwo cybernetyczne i ciągłość działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: IntegrityNext

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Periscope S2G is a bid notification tool that enables relevant bidding through artificial intelligence and aggregation.
Periscope S2G is a bid notification tool that uses advanced search and aggregation technology to check thousands of agency websites on a near real-time basis. With Periscope S2G, you know about new bids as soon as they are released. No more rushed responses or lost bids due to late notification. Additionally, with S2G, you gain real-time to access to bids from agencies that partner with Periscope Holdings, S2G's parent company. Many of these agencies can only be accessed through S2G. Dowiedz się więcej na temat produktu: Periscope S2G

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Information security and compliance software for Risk Assessment, Policies, Business Continuity Planning, Vendor Management, and more.
Tandem Security & Compliance Software is an innovative suite of information security and compliance management tools used by more than 1400 U.S. financial institutions. Products include: Risk Assessment, Policies, Business Continuity Planning, Vendor Management, Audit Management, Phishing, Cybersecurity, and more. Software features include secure document storage, unlimited users, roles & responsibilities, tasks, email reminders, and incredible support. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tandem Software

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before. Dowiedz się więcej na temat produktu: SAP Ariba

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Coupa’s cloud native platform powers all the capabilities you need for Business Spend Management at scale.
Coupa’s cloud-native suite of Business Spend Management applications lets customers gain visibility and control over their spend and supply chains. Customers get an end-to-end process that helps drive collaboration across procurement, finance, treasury, compliance, and supply chain leaders to help their companies spend smarter, mitigate risk, deliver on ESG commitments, and improve resilience. Dowiedz się więcej na temat produktu: Coupa Business Spend Management

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
A software suite that automates warehousing and distribution to provide real-time online information about all inventories.
Latitude is PathGuide's Warehouse Management System. Latitude WMS is advanced software that automates warehouse inventory transactions, including receiving, zone picking, slotting, cycle count planning, truck route shipping, and manifesting. Latitude WMS brings flexible, real-time control and efficiency to virtually any warehouse operation. This helps your company increase sales, cash flow and profitability through accurate, instant information about inventory status. Ask about our Advanced VMI. Dowiedz się więcej na temat produktu: Latitude WMS

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
VENDX is an advanced version of traditional procurement solutions to ensure superior value delivery to its customers.
1. Sourcing+ : Completely configurable APIs to most effectively map your business needs & ensure compatibility with all the major ERPs. 2. Auction+ : Comes with a powerful rule engine with numerous permutations and combinations for achieving the best price discovery. 3. Vendor Portal+ : A robust centralized repository of information on vendors enabling 360-degree evaluation. 4. BI+ Module: Tee Brain of VENDX - which offers real-time analytics which enables you to make sound business decisions. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vendx

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
We’re Paytm Intelligence, or Pi for short. We help growth-stage fintechs stop fraud at every milestone of the customer journey.
Introducing Pi, our best-in-class fraud fighting software specifically tailored for growth-stage fintechs. Pi connects data across your entire business ecosystem and streamlines it into one central dashboard for optimum threat visibility. Make risk decisions twice as fast as the industry average, adjust rules easily and code-free, and proactively stop future threats with smart auto-adjusting models and machine learning rules. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paytm

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Spend management software that enables businesses to track, approve, and manage subscriptions, vendors, and funding requests.
PayEm is the global spend & procurement platform created to meet the needs of finance teams. Specifically designed for global SMEs and enterprises, the platform offers control and transparency by streamlining reimbursement, procurement, AP automation, and both virtual and physical credit card processes into corporate spending.The technology also has cross-border capabilities: finance teams using PayEm can send funds to over 200 territories in 130 different currencies in just one click Dowiedz się więcej na temat produktu: PayEm

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
With Risk Cloud, you can make changes to your vendor risk management processes quickly as risks evolve and business priorities shift.
With LogicGate Risk Cloud, you can easily and quickly make changes to your vendor risk management processes as risks evolve, regulations change, and business priorities shift. Know your exposure points and track risks in real-time, empower your organization with one centralized platform and take smarter risks. Dowiedz się więcej na temat produktu: Risk Cloud

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Increase visibility into your supply chain without the hassle, all while making it easier for your trusted partners.
SafetyChain is the #1 Plant Management Platform purpose-built to improve yield, maximize productivity, and ensure compliance standards. Supplier compliance is critical to reducing risk, ensuring quality, and meeting customer expectations, but the activities involved can be tedious and time-consuming. Know how well each supplier is performing, instantly. Increase visibility into your supply chain without the hassle, all while making it easier for your trusted partners. Dowiedz się więcej na temat produktu: SafetyChain

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Corpay is an AP automation solution that assumes liability for managing payment data for 100% of your vendors.
Corpay is an AP automation solution that assumes liability for validating and maintaining your vendors' payment data. We reach out to enroll 100% of your existing vendors for automated payments during the onboarding process, and we continuously enroll new vendors as you pay them. Choose an AP automation solution that enables a single, electronic payables process across all locations, bank accounts, approval hierarchies, and payment methods. Dowiedz się więcej na temat produktu: Corpay

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Preventive maintenance software for real estate industry. Comes pre-populated with GSA industry standard schedules and tasks.
Preventive maintenance software for real estate industry. Comes pre-populated with GSA industry standard schedules and tasks. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prism

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Avetta connects the world's leading organizations with qualified suppliers, contractors and vendors.
Avetta connects the worlds leading organizations with qualified suppliers, contractors, and vendors. We bring unmatched visibility to your company through supplier prequalification, supplier audits, insurance monitoring, worker management, analytics and much more. We help foster sustainable growth for your business, as well as your supply chain. Our SaaS subscription software is highly adaptive, and our process includes a collaborative effort to clearly understand your requirements and needs. Dowiedz się więcej na temat produktu: Avetta

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Cloud-based freelance management solution that helps businesses with onboard freelancers, accept payments and generate bills.
Kalo is a freelance management system built for companies looking to streamline the way they work with freelancers. Kalo provides entire organizations and individual teams one simple platform to onboard, assign work, track invoices and pay freelancers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lystable

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
Leading Contingent workforce Management System with paperless onboarding, hybrid VMS software, and beautiful dashboards and reporting.
StaffingNation's Global Contingent Workforce Management system makes it easy to manage your temp, contract and gig workers with full visibility throughout the worker lifecycle including contract compliance, robust reporting, job description and req approvals, and integrations with your HR and financial systems. Our rich BI features include talent pool and pay rate suggestions and our full-featured VMS includes vendor KPIs and system-suggested candidates to save on recruiting! Dowiedz się więcej na temat produktu: StaffingNation

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
ViClarity is an award winning global provider of GRC management solutions that allows you to automate manual processes online with ease
ViClarity is an award winning provider of Audit, Risk & Compliance management solutions with a strong presence in the Financial Services and Healthcare sectors, also working in industries such as Manufacturing, Retail, Education, Charities etc. ViClarity is a global organization with offices in Boston, Des Moines Iowa, Ireland and the UK. Our easy to use platform allows you mirror your own manual processes online, tracking and managing audit, risk and compliance tasks efficiently in one system. Dowiedz się więcej na temat produktu: ViClarity

Funkcje

  • Wskaźniki wydajności
  • Historia transakcji
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie zaopatrzeniem
  • Ścieżka audytowa
  • Zamykanie rachunku
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami