Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do ewidencji środków trwałych

Programy do ewidencji środków trwałych śledzą cykl życia napraw, utrzymywania i eksploatacji oraz wartości amortyzacji aktywów, takich jak grunty, budynki, pojazdy, meble, sprzęt biurowy, komputery i inne przedmioty, których nie można łatwo przekształcić w gotówkę. Tego rodzaju oprogramowanie może pomóc firmie każdej wielkości przejść z korzystania z arkusza kalkulacyjnego do usprawnionej sprawozdawczości, dotyczącej amortyzacji środków trwałych. Programy do ewidencji środków trwałych są dobrym rozwiązaniem dla firm, które wymagają wyceny do celów podatkowych lub przed nabyciem. Aplikacje są związane z oprogramowaniem księgowym, programami do zarządzania zasobami IT, programami do inwentaryzacji oraz programami do zarządzania zapasami.

Wyniki: 16 w

Timly umożliwia przegląd 360° całego inwentarza firmy i automatyzuje śledzenie urządzeń, narzędzi, maszyn, obiektów... Dowiedz się więcej na temat produktu: Timly
Uproszczone zarządzanie środkami trwałymi. Timly umożliwia przegląd 360° całego stanu magazynowego firmy. Skuteczne śledzenie urządzeń, narzędzi, maszyn, obiektów i flot pojazdów. Timly automatyzuje wszystkie procesy związane z fizycznym zarządzaniem zapasami: > Co mam? > Gdzie to jest? > Kto to ma? > Planowanie: kiedy i gdzie? > Kiedy zaplanowany jest następny serwis? > Konserwacja i naprawy > Śledzenie defektów > Dane użytkowania > Ile to jest warte? Timly podaje wszystkie odpowiedzi za jednym kliknięciem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Timly

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie usuwaniem odpadów
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie aktywów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie audytem
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
To cyfrowy zestaw narzędzi do konfiguracji i zarządzania wszelkimi inspekcjami realizowanymi w przedsiębiorstwach skupiających się na zasobach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Inspectivity
Narzędzie Inspectivity Platform stanowi kompleksowe rozwiązanie w zakresie cyfrowego zarządzania inspekcjami infrastruktury krytycznej. Dostępne funkcje to zarządzanie wieloma obszarami inspekcji za pomocą jednej platformy umożliwiającej współpracę, praca samodzielna lub tworzenie jednolitego środowiska poprzez łączenie systemów całej firmy. To cyfrowy zestaw narzędzi do konfiguracji i zarządzania wszelkimi inspekcjami realizowanymi w przedsiębiorstwach skupiających się na zasobach. Połączenie nowoczesnych aplikacji internetowych i mobilnych pozwala na współpracę zespołów w skali globalnej i zwiększenie efektywności procesu inspekcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Inspectivity

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie usuwaniem odpadów
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie aktywów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie audytem
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Wrike to oprogramowanie do zarządzania środkami trwałymi, takimi jak sprzęt, pojazdy i komputery, któremu zaufało wiele zapracowanych zespołów.
Oprogramowanie do zarządzania aktywami trwałymi Wrike jest używane przez ponad 20 000 firm w 140 krajach. Łatwe monitorowanie stanu sprzętu, pojazdów i komputerów firmy dzięki solidnemu rozwiązaniu do zarządzania środkami trwałymi Wrike. Śledź status środków trwałych w różnych działach i strefach czasowych, nieustannie monitorując stan zapasów. Popraw wydajność operacyjną i utrzymaj sprzęt w najlepszym stanie dzięki aktualizacjom, do których cały zespół może uzyskać dostęp w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie usuwaniem odpadów
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie aktywów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie audytem
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Zarządzaj środkami trwałymi i dzierżawionymi z pakietem NetSuite. Monitoruj cały cykl życia aktywów. Automatycznie rejestruj koszty amortyzacji i umorzenia.
Pakiet NetSuite umożliwia zarządzanie całym cyklem życia środków trwałych od momentu ich nabycia do wycofania ich z użytku. Prowadź kompletny i aktualny rejestr aktywów dzierżawionych i własnych zawierający informacje na temat kosztów powiązanych, dat oddania do użytku i innych szczegółów. Sporządzaj rzetelne sprawozdania finansowe i zachowaj zgodność z normami rachunkowości i przepisami podatkowymi poprzez spójne i prawidłowe rejestrowanie kosztów amortyzacji i umorzenia przy zastosowaniu odpowiedniej metody i harmonogramu dla każdego składnika aktywów. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie usuwaniem odpadów
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie aktywów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie audytem
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie do zarządzania cyklem życia zasobów stworzone z myślą o potrzebach związanych ze śledzeniem zasobów. Amortyzacja, kodowanie kodów kreskowych i nie tylko. Wypróbuj za darmo.
To popularne oprogramowanie do zarządzania cyklem życia zasobów umożliwia łatwe tworzenie zamówień zakupu, planowanie usług i zarządzanie dostawcami. Łatwe zarządzanie amortyzacją i niestandardowe raporty ułatwiają podejmowanie świadomych decyzji biznesowych. Skorzystaj z aplikacji mobilnej do skanowania RFID, kodów kreskowych i kodów QR; zadbaj o zgodność z przepisami. Historia lokalizacji i konserwacji sprawia, że jest to idealne rozwiązanie do zarządzania środkami trwałymi. Dodatkowo oprogramowanie jest zintegrowane z Zendesk i Jirą. Wypróbuj bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie usuwaniem odpadów
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie aktywów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie audytem
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
MaintainX to mobilne oprogramowanie do digitalizacji zleceń roboczych i procedur, które zwiększa wydajność i umożliwia wgląd w czas rzeczywisty.
MaintainX pomaga firmom śledzić reaktywną i prewencyjną konserwację oraz kontrolować codzienne działania, takie jak inspekcje bezpieczeństwa, inspekcje jakości i operacyjne listy kontrolne. Oto, co jest digitalizowane i zabierane ze schowka: - procedury bezpieczeństwa, - listy kontrolne dotyczące środowiska, - raportowanie narzędzi i przyrządów pomiarowych, - procedury konserwacyjne, - przepływy pracy audytu/kontroli, - listy kontrolne szkoleń. Firma pomaga liderom operacyjnym zwiększyć wydajność, dostarczając w czasie rzeczywistym informacje biznesowe z terenu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie usuwaniem odpadów
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie aktywów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie audytem
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
eMaint CMMS pomaga zespołom utrzymania ruchu poprawić wydajność i obniżyć koszty operacji konserwacyjnych. Już dziś umów się na bezpłatne demo online.
eMaint to globalne oprogramowanie CMMS oparte na chmurze firmy Fluke Reliability. Zaufany od ponad 30 lat z ponad 50 000 użytkowników na całym świecie i obsługuje 26 języków. eMaint można dostosować do unikalnych potrzeb klientów. Już dziś umów się na bezpłatną demonstrację online i dowiedz się więcej. Optymalizuj przepływy pracy, automatyzuj KZ i zapewniaj dostępność części zamiennych dla nadchodzących zleceń. Szybko generuj raporty zgodności z przepisami i wyświetlaj stan zleceń oraz zaległości na jednym ekranie. Dostępna aplikacja mobilna. Dowiedz się więcej na temat produktu: eMaint CMMS

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie usuwaniem odpadów
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie aktywów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie audytem
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Firma Rentman pomaga Ci kontrolować Twoje aktywa z dowolnego miejsca. Zamień czasochłonne śledzenie arkuszy kalkulacyjnych na system wizualny.
Wiedz, gdzie znajduje się Twój sprzęt w dowolnym momencie. Śledź w inteligentny sposób ruch zasobów, wybierając kategorie takie jak lokalizacje, osoby czy zespoły. Każdy inwentarz jest wyjątkowy, dlatego zaprojektowano elastyczny system do rozmieszczania aktywów trwałych, od kamer po urządzenia operacyjne. Oddziel elementy od części i przechowuj wszystko razem dzięki elastycznym pakietom i zarządzaniu akcesoriami. Śledź każdy przedmiot za pomocą znaczników, które można łatwo skanować, wykorzystując urządzenie mobilne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rentman

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie usuwaniem odpadów
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie aktywów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie audytem
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Przejmij pełną kontrolę nad swoimi zasobami dzięki łatwemu w użyciu, innowacyjnemu oprogramowaniu do zarządzania zasobami Cheqroom.
Cheqroom zapewnia przejrzysty przegląd często przemieszczających się zasobów w chmurze. Dzięki mobilnej aplikacji do zarządzania aktywami stałymi możesz mieć dostęp do informacji o swoich zasobach w dowolnym miejscu. Cheqroom gwarantuje, że dane o zasobach są aktualne i znajdują się we właściwej lokalizacji, co umożliwia pozostanie na bieżąco ze swoimi zapasami w dowolnym miejscu i czasie. Co ważne, w systemie można też dodawać i dostosowywać pliki PDF: faktury, umowy lub poufne pliki. Oprogramowanie Cheqroom do zarządzania aktywami stałymi spełnia wszystkie te wymagania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cheqroom

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie usuwaniem odpadów
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie aktywów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie audytem
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Przejmij kontrolę nad swoimi zasobami i pożegnaj się z arkuszami kalkulacyjnymi. Bezpłatnie do 50 zasobów. Natychmiast wypróbuj wersję demonstracyjną.
Zapomnij o arkuszach kalkulacyjnych i niezgrabnych systemach z BlueTally. BlueTally to zaawansowane oprogramowanie do zarządzania zasobami, które pomaga zachować porządek i zarządzać wszystkim, od fortepianów po telefony. «Gdzie się znajdują?» Zapoznaj się z informacjami o lokalizacji swoich zasobów i ich liczbie w danej lokalizacji. „Kto je ma?” Znajdź pracownika, który posiada poszukiwany zasób, a także tego, który posiadał go wcześniej. „Ile pozostało?” Łatwo sprawdzić, ile zasobów jest gotowych do kasacji, do naprawy lub aktualnie używanych. Dowiedz się więcej na temat produktu: BlueTally

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie usuwaniem odpadów
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie aktywów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie audytem
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie do zarządzania kalibracją dla jednego działu lub całego przedsiębiorstwa, elektroniczny import/eksport danych i nie tylko.
ProCalV5 oferuje wyjątkowe zalety w zakresie zarządzania kalibracjami instrumentów i kwalifikacjami systemu. Niezależnie od tego, czy chodzi o jeden dział, czy całe przedsiębiorstwo, praktyki w zakresie przepływu pracy i nadzoru można zautomatyzować, usystematyzować i ulepszyć. W przypadku FDA (Agencja Żywności i Leków), ISO i innych norm kontroli jakości przejście na operacje elektroniczne stało się sprawdzoną strategią pozwalającą na osiągnięcie oszczędności, zapewnienie zgodności z przepisami i zbudowanie solidnych podstaw dla ciągłego doskonalenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProCalV5

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie usuwaniem odpadów
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie aktywów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie audytem
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Aktywa PEMAC: - zarządzanie zasobami, - raporty na żywo, - kalibracje, - zgodność z 21 CFR, - zarządzanie wykonawcami i pozwoleniami, - elektroniczne śledzenie.
PEMAC | CMMS Dzięki ponad 200 funkcjom PEMAC Assets to w pełni konfigurowalne rozwiązanie CMMS (skomputeryzowany system zarządzania konserwacją), które umożliwia pełne planowanie konserwacji prognostycznej przy użyciu technologii IOT (Internet rzeczy). Klienci mogą wybierać, łączyć i integrować wiele modułów zasobów PEMAC na jednej platformie. Zasoby PEMAC mogą również chronić zdrowie i bezpieczeństwo pracowników i wykonawców oraz zarządzać zatwierdzaniem zmian w środowisku całkowicie elektronicznym. Monitorowanie wszystkich urządzeń i zapasów, zadań i procedur konserwacyjnych za pomocą zarządzania wykonawcami i zezwoleniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: PEMAC ASSETS

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie usuwaniem odpadów
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie aktywów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie audytem
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Solidna księgowość leasingu i zgodność z MSSF 16 i ASC 842 z możliwościami integracji z systemami SAP i Oracle ERP.
Nakisa Lease Administration ujednolica operacje księgowania i zarządzania leasingiem w bezpiecznej, przyjaznej dla użytkownika platformie chmurowej dla przedsiębiorstw. Umożliwia śledzenie pełnego cyklu życia leasingu i raportowanie działań dla dowolnych typów aktywów, takich jak nieruchomości, flota, sprzęt IT itp. Dzięki wbudowanym funkcjom zgodności z ASC 842, MSSF 16 i GASB 87, elastyczne, kompleksowe rozwiązanie cieszy się zaufaniem księgowych, specjalistów finansowych i firm audytorskich na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nakisa Lease Administration

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie usuwaniem odpadów
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie aktywów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie audytem
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Umieszczaj zasoby, ludzi i inne dane na interaktywnych planach pięter w wirtualnym środowisko do planowania i projektowania działań operacyjnych.
SpaceRunner przewyższa konwencjonalne produkty SaaS (oprogramowanie jako usługa) do zarządzania zasobami, umożliwiając użytkownikom integrację na żywo z programem Excel, używanie wydajnych obliczeń stosowanych i warunkowych reguł formatowania. Dzięki rozwiązaniu SpaceRunner można łatwo synchronizować dane BIM, tworząc dynamiczne ikony wizualne połączone z nieograniczonymi relacjami typu parent-child. Dzięki dodawaniu danych z czujników w czasie rzeczywistym można w stworzyć prawdziwego cyfrowego bliźniaka obiektu. Nie zostawaj w tyle i dołącz do przyszłości zarządzania zasobami ze SpaceRunner. Dowiedz się więcej na temat produktu: Xyicon

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie usuwaniem odpadów
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie aktywów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie audytem
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Zarządzaj i uzyskuj pełną kontrolę nad całym sprzętem i zasobami fizycznymi w jednej bazie danych. Każda platforma, zawsze dostępna i aktualna.
Itefy to platforma do zarządzania sprzętem, która ułatwia organizowanie i aktualizowanie wszystkich informacji o sprzęcie w jednym miejscu. Podstawowe funkcje: Baza danych sprzętu, rezerwacje, kasy, śledzenie stanu i lokalizacji, zarządzanie wydaniami, rejestrowanie konserwacji i inwentaryzacja materiałów eksploatacyjnych. Subskrypcja obejmuje wszystkie funkcje. Aplikacja internetowa do pełnego zarządzania i zorientowana na działanie aplikacja mobilna. Współpracuj z platformą Itefy dla wielu użytkowników i ograniczaj użycie dla każdego użytkownika za pomocą niestandardowych uprawnień. Dowiedz się więcej na temat produktu: Itefy

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie usuwaniem odpadów
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie aktywów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie audytem
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
tracefii to platforma do zarządzania zasobami, która umożliwia użytkownikom zarządzanie wszystkimi zasobami i ich śledzenie.
tracefii to platforma do zarządzania zasobami, która umożliwia użytkownikom zarządzanie wszystkimi zasobami i ich śledzenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: tracefii

Funkcje

  • Kodowanie kreskowe/RFID
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie usuwaniem odpadów
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie amortyzacją
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie aktywów
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie audytem
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami