Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 692 w
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania projektami w trybie online, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie do zarządzania projektami i zadaniami dla zespołów, z którego korzysta ponad 8 milionów zespołów. Wersje w chmurze, mobilna, open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Szukasz bezpłatnego oprogramowania do zarządzania zadaniami zespołu? Bitrix24 Cię zaskoczy. Tak, otrzymujesz darmowe rozwiązanie dla nieograniczonej liczby zespołów i zadań. Nadal nie jesteś pod wrażeniem? A jeśli dostępne będzie darmowe śledzenie czasu, podzadania, szablony zadań i role? Chcesz więcej? OK, wykresy Gantta, współdzielone kalendarze, delegowanie zadań, raporty z zadań, widok nadzorczy – wszystko dla Ciebie. Chcesz uzyskać proste rozwiązanie do zarządzania zadaniami zespołu? Oto one. Czy jesteś użytkownikiem zaawansowanym? To nie problem. Osiem milionów zespołów korzysta z Bitrix24. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
SpiraPlan to gotowy do użytku system zwinnego zarządzania programami w przedsiębiorstwie, który pomaga w planowaniu, zarządzaniu i śledzeniu programów, ryzyka i zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan
SpiraPlan to narzędzie do zwinnego zarządzania programami w przedsiębiorstwie, dzięki któremu zsynchronizujesz swoje projekty, programy, portfolio i zasoby, aby mieć pewność, że właściwe osoby wykonują właściwą pracę, aby zrealizować Twoje cele. SpiraPlan umożliwia szybkie i łatwe zarządzanie zadaniami, wymaganiami, problemami, kodami i zagrożeniami. SpiraPlan zawiera rozbudowany system zarządzania zadaniami, który umożliwia użytkownikom definiowanie zadań, kategoryzowanie ich według typów, organizowanie według folderów, przypisywanie do członków zespołu oraz śledzenie postępów do momentu ich ukończenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami. Pięknie zaprojektowane interfejsy, intuicyjna funkcjonalność i płynna integracja z innymi narzędziami sprawiają, że jest to logiczny wybór dla zespołów projektowych. Narzędzie jest częścią Meister Suite, grupy produktów do sprawnego zarządzania przepływem pracy. Od koncepcji w narzędziu do mapowania myśli MindMeister, po dokumentację online w MeisterNote. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
BugHerd – narzędzie do tworzenia wizualnych informacji zwrotnych. Jak karteczki samoprzylepne na stronie internetowej. Jedna z najlepszych platform na świecie narzędzie do śledzenia błędów – wystarczy wskazać i kliknąć. Bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: BugHerd
BugHerd – narzędzie do śledzenia błędów dla osób, które tworzą strony internetowe oraz ich klientów. Wskaż i kliknij, aby zostawić opinię. Jak karteczki samoprzylepne na stronie internetowej. BugHerd dodaje informacje kontekstowe, w tym przeglądarkę, OS, informacje o selektorze oraz zrzut ekranu lub film. Zadania są tworzone i przechowywane na tablicy w stylu kanban, co ułatwia ich śledzenie i rozwiązywanie. BugHerd jest uwielbiany zarówno przez programistów, projektantów, kierowników projektów, jak i marketerów. Jeśli tworzysz strony internetowe, BugHerd jest dla Ciebie. Zacznij od 14 dni za darmo. Dowiedz się więcej na temat produktu: BugHerd

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą całego zespołu. Zobacz, dlaczego ponad 9000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie do zarządzania zadaniami, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą swoją pracę w jednym miejscu i zebrać zespoły z dowolnego miejsca. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 107 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Wypróbuj Asanę w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
ClickUp to jedno z wiodących na świecie narzędzi do zarządzania zadaniami, które jest w pełni konfigurowalne. Jednocześnie posiada opatentowane funkcje, dzięki którym staje się niezbędne Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp
Dzięki takim funkcjom jak zadania, podzadania, przypomnienia, priorytety zadań, śledzenie czasu, widoki niestandardowe, cele, zależności i statusy niestandardowe, ClickUp ma wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania zadaniami dla każdego projektu lub zespołu. ClickUp to idealne narzędzie do zarządzania zadaniami, które łączy wszystkie Twoje potrzeby w jedną aplikację i jest używane przez ponad 100 000 zespołów w firmach takich jak Airbnb, Google i Uber. Zbudowane z myślą o użytku osobistym i zespołach o każdej wielkości i z każdej branży ClickUp to niezbędne narzędzie do zarządzania zadaniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Paymo to w pełni funkcjonalne rozwiązanie do zarządzania projektami przeznaczone dla małych firm i zespołów zdalnych, które pomaga im w wykonywaniu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo
Paymo to nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm i zespołów zdalnych, które łączy w sobie zaawansowane zarządzanie zadaniami, planowanie, ustalanie harmonogramów, śledzenie czasu pracy, współpracę i fakturowanie. Oznacza to, że można śledzić cały okres realizacji projektu – od momentu utworzenia do otrzymania zapłaty – bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
GanttPRO ułatwia kompleksową pracę nad zadaniami, śledzenie czasu i zarządzanie zasobami. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO
GanttPRO to internetowe oprogramowanie do wykresów Gantta używane przez ponad 500 000 użytkowników na całym świecie. Menedżerowie projektów/produktów i portfolio, liderzy zespołów, dyrektorzy generalni i inni kierownicy z różnych sfer ufają, że ich planowanie będzie proste, członkowie zespołu – zaangażowani, a klienci/partnerzy – na bieżąco. Zadania, zasoby, koszty, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksport i inne – skorzystaj z nich bezpłatnie w wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Zarządzaj swoimi zadaniami za pomocą oprogramowania do zarządzania zadaniami EngageBay i upewnij się, że Twój zespół nigdy nie przegapi dalszych informacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay
EngageBay to łatwe i skuteczne narzędzie do przydzielania zadań i zarządzania nimi między zespołami ds. marketingu, sprzedaży i wsparcia. Oprogramowanie do zarządzania zadaniami umożliwia tworzenie i przydzielanie zadań członkom zespołu, sprawdzanie czy wykonali zadania przypisane na dany dzień. Ustaw poziomy priorytetów i wysyłaj powiadomienia e-mail dotyczące zadań. Zautomatyzuj proces przypisywania zadań i unikaj problemów związanych z ręcznym przydzielaniem zadań. Monitoruj postępy, aby upewnić się, że są one prowadzone w odpowiednim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Zoho Sprints to narzędzie do zwinnego zarządzania projektami, które pomaga zespołom Scrumowym planować, śledzić i być zawsze gotowym na zmiany. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints
Zoho Sprints to bezpłatne narzędzie w trybie online do zarządzania projektami zwinnymi dla zespołów Scrum. Dodawaj historie użytkowników do swojego backlogu, szacuj i nadawaj priorytety poszczególnym elementom pracy, utrzymuj się na dobrej drodze dzięki spersonalizowanym tablicom scrumowym i swimlanom, uzyskuj użyteczne informacje z wykresów prędkości, spalania i spalania, współpracuj z zespołem na kanale społecznościowym oraz planuj spotkania przeglądowe i retrospektywne z jednego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Profit to doskonała platforma do wdrażania zarządzania zadaniami w całej organizacji. Dopasuj zadania do celów firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Profit.co
Profit to doskonała platforma do wdrażania zarządzania zadaniami w całej organizacji. Popraw produktywność zespołu i współpracę, łącząc cele, plany, zadania, pliki, listy kontrolne i inne elementy pracy zespołowej w jednej wspólnej przestrzeni. Umiejętność dostosowania zadań do celów firmy (OKR) może poprawić ich realizację w całej organizacji. Listy kontrolne ułatwiają użytkownikom weryfikację przed oznaczeniem zadań jako „ukończonych”. Innowacyjna koncepcja „prędkości tablicy” ułatwia pomiar produktywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Profit.co

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Zadania w systemie bob pomagają zachować porządek i wydajność, dzięki czemu można zapewnić sprawne działanie działu HR. Dowiedz się więcej na temat produktu: bob
Zadania w systemie bob pomagają zachować porządek i wydajność, dzięki czemu można zapewnić sprawne działanie działu HR. W systemie bob można monitorować postępy w realizacji zadań i w razie potrzeby dawać innym drobne wskazówki; przydzielać, przydzielać ponownie i powiadamiać tych, którzy muszą być na bieżąco; a także oznaczać własne i cudze zadania jako wykonane i śledzić ich historię. Dowiedz się więcej na temat produktu: bob

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Rozwiązania CRM, zarządzanie zadaniami, śledzenie czasu pracy i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu
todo.vu jest pakietem produktywności, który stanowi unikalne połączenie rozwiązań CRM, zarządzania zadaniami, śledzenia czasu pracy i funkcji fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości. todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
An integrated platform that allows you to automate and track scheduled tasks across your processes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gluu
Gluu is your one platform that allows you to automate and track scheduled tasks. You can add scheduled tasks to any activity, be informed if tasks are not done on time, create forms for detailed registrations, export tasks to your calendars, show history with 1-click reporting for easy audits, and flag tasks for follow-up. With Gluu, you can make sure that all regular tasks are done by the right role at the right time across your processes. Monitor, report and audit with ease! Dowiedz się więcej na temat produktu: Gluu

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Polska Produkt lokalny
Oprogramowanie do współpracy, które łączy w sobie funkcje zarządzania zadaniami i komunikacji. Przenosi komunikację w drużynie na wyższy poziom. Dowiedz się więcej na temat produktu: HeySpace
HeySpace to platforma do zarządzania projektami i komunikacji stworzona z myślą o pracy w zespołach. Aplikacja jest prosta i przyjazna dla użytkownika dzięki intuicyjnemu interfejsowi i połączeniu wielu funkcji, takich jak czat, tablice, kalendarz i oś czasu. HeySpace zapewnia integracje, które umożliwiają szybkie i efektywne planowanie i realizację działań. Oprogramowanie do współpracy ma całkowicie darmową wersję dla małych zespołów oraz plan premium przeznaczony dla bardziej wymagających projektów. Firmie zaufało wielu klientów. Można do nich dołączyć. Dowiedz się więcej na temat produktu: HeySpace

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Basaas umożliwia połączenie wszystkich aplikacji w jednym rozwiązaniu i zwiększenie produktywności. Zacznij rewolucjonizować sposób, w jaki dziś pracujesz. Bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basaas
Basaas umożliwia integrację wszystkich kluczowych rozwiązań do zarządzania zadaniami i projektami oraz narzędzi do produktywności i współpracy w jednym miejscu dla wszystkich zadań przedsiębiorstwa. Połącz systemy Asana, Jira, ClickUp, Meistertask i wiele więcej z jednym i dobrze zorganizowanym rozwiązaniem zadaniowym. Możesz uprościć codzienne procedury dla wszystkich pracowników i łatwo zorganizować pracę zdalną. Zarządzaj wszystkimi projektami w jednym rozwiązaniu i uzyskaj lepszy wgląd w obciążenie pracą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basaas

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Platforma współpracy stworzona do zarządzania pocztą e-mail, wsparciem klienta i zarządzania zadaniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop
Rooftop to platforma współpracy stworzona z myślą o zarządzaniu pocztą e-mail, wsparciem klienta oraz zarządzaniem zadaniami/projektami. Została zbudowana w oparciu o następujące 3 filary: - Zarządzanie skrzynką odbiorczą: Zarządzanie wiadomościami e-mail może być uciążliwym zadaniem. Rooftop ułatwia klasyfikowanie, przetwarzanie i pobieranie wiadomości e-mail. - Współpraca: Rooftop został stworzony, aby umożliwić zespołom współpracę nad wiadomościami e-mail i zadaniami. - Zarządzanie zadaniami: Zarządzaj wszystkimi swoimi zadaniami i projektami w Rooftop. Możesz tworzyć różnego rodzaju przepływy pracy i kanały sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Over 1,000,000 teams use Trello worldwide as a task management tool to plan, organize, and accomplish goals from any device.
Tools rarely celebrate the journey that teams take to tackle tasks and hit their goals, but Trello does by bringing reward and ease into the task management process. Teams can celebrate their achievements with fun and flexible features that are intuitively simple and encourage a personal touch. Teams can store and track information transparently, run better meetings, and automate repetitive tasks with an intuitive interface that makes it easy for anyone to onboard, all from the same platform. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place.
Group chat alone isn't enough. Basecamp combines *all* the tools teams need together in one place: message boards, schedules, to-do lists, group chat, documents & file storage, and more. Instead of stuff scattered all over, everything you're working on will be in one streamlined, organized place. Everyone will know what to do. Nothing will slip through the cracks. You'll always know exactly whats going on. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Jira is a fully-featured task management tool for teams planning and building great products.
Jira is the task management tool for teams planning and building great products. Thousands of teams choose Jira to capture and organize issues, assign work, and follow team activity. At your desk or on the go with the new mobile interface, Jira helps your team get the job done. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jira

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Evernote Teams

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Our simple, no-code design makes it easy for anyone to create workflows in minutes, freeing up IT to spend time where it matters.
Empower your users and teams to automate repeatable work their own way. Our simple, no-code design makes it easy for anyone to create workflows in minutes, freeing up IT to spend time where it matters. A flexible interface and range of powerful capabilities help you automate both simple tasks and sophisticated processes. The result: better workflows such as streamlined content review, standardized employee onboarding, and accelerated contract approvals. Dowiedz się więcej na temat produktu: Box

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Plan, manage, and track your team's tasks on a platform adapted specifically to your unique needs.
Build your team's perfect task manager so you can easily plan, manage, and track your work all on one intuitive platform. First, integrate all of the tools you already use with native integrations or an API. Then add no-code automations so you can spend less time chasing status updates and more time supporting your team. So ultimately, you have the visibility you need to really take control of your workflows. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time Gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsheet

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Task management app that allows users to share to-do lists among themselves, set reminders, and add notes.
Microsoft To Do is an app that enables users to capture, organize and share daily reminders and tasks in one place, facilitating management of work and personal life without having to switch between apps. Microsoft To Do integrates with Outlook Tasks so as to manage both in one place. Add due dates and reminders to tasks, as well as attach relevant files from OneDrive. Users can also collaborate together on shared projects through chat, comments and polls. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft To Do

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Wrike to oprogramowanie do zarządzania zadaniami dla przedsiębiorstw, z gotowymi szablonami, śledzeniem czasu, wykresami Gantta, tablicami Kanban i innymi opcjami.
Wrike to doskonałe oprogramowanie do zarządzania zadaniami przeznaczone dla zespołów korporacyjnych. Obejmuje zaawansowane zabezpieczenia i pełną skalowalność. Menedżerowie projektów, menedżerowie produktów i menedżerowie programów mogą w szczególności korzystać z wykresów Gantta tworzonych za pomocą jednego kliknięcia, tablic Kanban, łatwego w użyciu raportowania oraz automatycznego przypisywania zadań i udostępniania plików. Poznaj rozwiązania dostosowane do potrzeb Twojego zespołu, w tym szablony, przepływy pracy i funkcje dostosowane do danej branży. Pracuj sprawnie i wydajnie dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Dowiedz się więcej na temat produktu: Todoist

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Hubstaff has trusted task management and employee monitoring for remote and field teams. Invoicing, reporting, payroll, more.
Fight inefficiency and work better with task management from Hubstaff. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage tasks, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS and geofences, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, iOS & Android. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubstaff

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
Float is the resource management software that keeps distributed teams in sync. Schedule tasks quickly with a real-time view of availability, including time off and public holidays. See your team’s capacity and utilization at a glance to optimize assigned work. Connect with project management, calendar, and communication workflows via direct integrations. Keep project plans up to date with easy bulk edits. Scale up compliance with approval workflows and access permissions. Free 30-day trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Float

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
The collaborative work management leader, helping teams get the right work done with greater visibility and improved productivity.
Adobe Workfront is the leader in collaborative work management. Workfront empowers teams to increase efficiency and productivity by providing visibility into work, all in one scalable platform. Managing tasks in Workfront ensures that teams have the direction and context they need to get the right work done with focus and clarity. Dowiedz się więcej na temat produktu: Adobe Workfront

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas.
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas. The solution comes with a free companion application for Windows devices and offers deep search functionality for all notes stored in its system. Users can store and organize audio recordings that are in a searchable format as well as integrate them with other Microsoft Office products such as Excel or Word. To save time and effort, they can also highlight their handwritten notes by using various shapes and colors on the screen of their mobile device. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft OneNote

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Improve your team’s productivity with easily customizable tasks for every shift. Start your free 14-day trial to try it out!
Keep your entire team accountable for the shifts they’re assigned with custom Task Lists. Easily provide work guidance for each of your employees by leveraging this tool’s Task Assignment feature. Improve productivity over time with Task Tracking, which will help you keep tabs on your team by receiving real-time notifications whenever a task is complete. Join the 700,000+ restaurant pros using 7shifts to experience these benefits and more! Dowiedz się więcej na temat produktu: 7shifts

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Teamwork is the only platform built for scaling client work.
From major milestones to the tiniest tasks, Teamwork¿s task management software helps you to outline everything you need to do in order to hit your goals. Manage all your individual and team tasks in one central location ensuring nothing gets lost, work is prioritized and deadlines are met. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamwork

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Jedna z najpopularniejszych platform online do tworzenia tablic do współpracy, umożliwiająca planowanie, śledzenie i wizualizację projektów i zależności
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 13 milionów użytkowników na całym świecie. Uprość swoje procesy robocze, zoptymalizuj swoje codzienne procedury i koncentruj się na śledzeniu wyników na tablicy Miro. Szybko organizuj zadania z różnych kanałów i mapuj je na cyfrowej tablicy. Wykorzystaj potężne możliwości integracji z Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable i innymi narzędziami. Zacznij korzystać z ponad 250 gotowych szablonów w kilka sekund. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Notion is the only task management software that connects your notes, tasks, and wiki in one tool.
Notion is the only task management software that connects your notes, tasks, and wiki in one tool. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Notion

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Process Street is a modern process management platform for teams.
Process Street is a modern process management platform for teams. We help teams share their core processes, then transform them into powerful no-code workflows. Start with employee onboarding to set up new hires for success, then build all sorts of workflows like employee onboarding, client onboarding, and tenant screening. Manage your team wiki and company handbook 100% free. Join Salesforce, Colliers, Drift, and 3,000+ other businesses who use Process Street today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Process Street

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team.
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team by managing employee time more easily, gaining more insights with more oversight, and easing the burden of errors and inaccuracies. Justworks Hours is the time tracking tool anyone can use, whether your team travels for work, or heads to the same office every day, this easy-to-use solution empowers your employees to consistently track their time. Dowiedz się więcej na temat produktu: Justworks Hours

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
With more than 1.5 million users across all industries, Insightly is a leading CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. Use Insightly to manage customer data, leads, and projects at every stage of customer relationships, monitor sales pipeline, and measure performance against your sales and business goals. Dowiedz się więcej na temat produktu: Insightly

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Tools for the modern professional: proposals, contracts, payments, and more. Try 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have used HoneyBook to increase their bookings and save time. For your first 6 months, get HoneyBook for $1 per month with code ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Mobile friendly and secure legal software that's easy to learn and use. Save time. Grow your firm. Go paperless. Work from anywhere.
PracticePanther is the top rated law practice management software on Capterra! See why tens of thousands of law firms in over 170 countries use PracticePanther to automate their workflows and get more done in less time. Never miss deadlines, get paid faster, seamlessly track billable time & expenses. Work from anywhere, on any device, with our mobile app. It's easy, user-friendly and intuitive. Spend less time managing your firm and more time making money. Try it free, no credit card needed. Dowiedz się więcej na temat produktu: PracticePanther Legal Software

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Leverage flexible time tracking to manage your diverse, mobile workforce with confidence.
Replicon unified platform helps manage time and costs across your enterprise for enhanced performance and profitability. Notifications, approval workflows, GPS tracking, & more supercharge productivity while freeing HR to focus on more strategic initiatives. Configurable timesheets with advanced mobile capabilities enable time tracking for employees & projects anytime, anywhere. Stay on top of resource utilization with Replicon TimeOff add-on & map the right people to the right project. Dowiedz się więcej na temat produktu: Replicon

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Oprogramowanie Agile CRM skutecznie zarządza projektami dzięki uproszczonemu narzędziu do zarządzania projektami typu „przeciągnij i upuść”, które ułatwia zarządzanie zadaniami między zespołami sprzedaży i marketingu. Oprogramowanie do zarządzania projektami obejmuje różne opcje sprawdzania i śledzenia statusu projektów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Favro brings business agility by empowering teams to work autonomously, while also aligning their planning towards company objectives.
Favro is the world's most agile, cloud-based planning and collaboration platform, where teams can organize themselves around what to do and how to do it, while managers can focus on driving high-level goals and why those goals matter. Teams can use new, smart, and time-saving solutions for team & planning boards, sheets & databases, roadmaps & scheduling, and docs & wikis. Leaders and managers drive the big picture by aggregating the work of teams and teams-of-teams into alignment dashboards. Dowiedz się więcej na temat produktu: Favro

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Time Doctor to oprogramowanie do śledzenia czasu i produktywności, które zapewnia analitykę dotyczącą tego, jak firmy wykorzystują swój czas do poprawy wydajności
Time Doctor to oprogramowanie do śledzenia czasu i produktywności, które śledzi, w jaki sposób firmy wykorzystują swój czas, aby dostarczać analitykę w celu poprawy wydajności. Dzięki wskaźnikom dla wszystkich działań w ciągu dnia roboczego organizacje mogą podejmować decyzje oparte na danych i mieć odpowiedzialność niezbędną do elastycznej pracy. Time Doctor jest używany przez przedsiębiorstwa i małe oraz średnie przedsiębiorstwa, w tym organizacje z zespołami zewnętrznymi lub zagranicznymi, albo w zdalnym lub hybrydowym modelu pracy. Integracja z ponad 60 narzędziami umożliwia łatwą analizę produktywności w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Time Doctor

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Dowiedz się więcej na temat produktu: SuiteDash

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
A software suite for small professional services organizations with modules for project management, timesheets, expenses & invoicing.
Avaza is a software suite for small businesses. It includes modules for project management & collaboration, resource scheduling, time tracking, expense management, quoting & invoicing. You can choose whether you view tasks in list view or as Kanban boards. Avaza also offers powerful reporting features. Drag and drop file attachments into tasks. Use Avaza in the cloud, and access it from any device whether its your desktop, tablet or mobile. Dowiedz się więcej na temat produktu: Avaza

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne
ActiveCollab is a software that gives you complete control over your work. Get a grip on your Real Work!
You can use tasks to organize your entire work in ActiveCollab. This way you'll focus on what's really important, set different priorities, generate a variety of reports, and enjoy a collaborative environment. You can also see all updates as they happen and enable steady progress on all your projects. Workload management, task dependencies & automatic rescheduling bring your project management skills to a whole new level. Dowiedz się więcej na temat produktu: ActiveCollab

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
  • Zadania cykliczne