Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 738 w
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie pracy całego zespołu i zarządzanie nią. Zobacz, dlaczego ponad 9000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie do zarządzania zadaniami, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą swoją pracę w jednym miejscu i zebrać zespoły z dowolnego miejsca. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 107 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Wypróbuj Asanę w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania projektami w trybie online, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Bitrix24 to bezpłatne rozwiązanie do zarządzania projektami i zadaniami dla zespołów, z którego korzysta ponad 8 milionów zespołów. Wersje w chmurze, mobilna, open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Szukasz bezpłatnego oprogramowania do zarządzania zadaniami zespołu? Bitrix24 Cię zaskoczy. Tak, otrzymujesz darmowe rozwiązanie dla nieograniczonej liczby zespołów i zadań. Nadal nie jesteś pod wrażeniem? A jeśli dostępne będzie darmowe śledzenie czasu, podzadania, szablony zadań i role? Chcesz więcej? OK, wykresy Gantta, współdzielone kalendarze, delegowanie zadań, raporty z zadań, widok nadzorczy – wszystko dla Ciebie. Chcesz uzyskać proste rozwiązanie do zarządzania zadaniami zespołu? Oto one. Czy jesteś użytkownikiem zaawansowanym? To nie problem. Osiem milionów zespołów korzysta z Bitrix24. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
SpiraPlan to gotowy do użytku system zwinnego zarządzania programami w przedsiębiorstwie, który pomaga w planowaniu, zarządzaniu i śledzeniu programów, ryzyka i zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan
SpiraPlan to narzędzie do zwinnego zarządzania programami w przedsiębiorstwie, dzięki któremu zsynchronizujesz swoje projekty, programy, portfolio i zasoby, aby mieć pewność, że właściwe osoby wykonują właściwą pracę, aby zrealizować Twoje cele. SpiraPlan umożliwia szybkie i łatwe zarządzanie zadaniami, wymaganiami, problemami, kodami i zagrożeniami. SpiraPlan zawiera rozbudowany system zarządzania zadaniami, który umożliwia użytkownikom definiowanie zadań, kategoryzowanie ich według typów, organizowanie według folderów, przypisywanie do członków zespołu oraz śledzenie postępów do momentu ich ukończenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Basecamp, któremu zaufały miliony osób, umieszcza wszystko, czego potrzebujesz, aby wykonać pracę w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp
Sam czat grupowy nie wystarczy. Basecamp łączy wszystkie narzędzia potrzebne zespołom w jednym miejscu: tablice ogłoszeń, harmonogramy, listy rzeczy do zrobienia, czat grupowy, przechowywanie dokumentów i plików oraz wiele innych. Zamiast rzeczy rozrzuconych wszędzie, wszystko, nad czym pracujesz, będzie w jednym usprawnionym, zorganizowanym miejscu. Każdy będzie wiedział, co robić. Nic nie prześlizgnie się przez luki. Zawsze będziesz dokładnie wiedzieć, co się dzieje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Wrike to oprogramowanie do zarządzania zadaniami dla przedsiębiorstw, z gotowymi szablonami, śledzeniem czasu, wykresami Gantta, tablicami Kanban i innymi opcjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
Wrike to doskonałe oprogramowanie do zarządzania zadaniami przeznaczone dla zespołów korporacyjnych. Obejmuje zaawansowane zabezpieczenia i pełną skalowalność. Menedżerowie projektów, menedżerowie produktów i menedżerowie programów mogą w szczególności korzystać z wykresów Gantta tworzonych za pomocą jednego kliknięcia, tablic Kanban, łatwego w użyciu raportowania oraz automatycznego przypisywania zadań i udostępniania plików. Poznaj rozwiązania dostosowane do potrzeb Twojego zespołu, w tym szablony, przepływy pracy i funkcje dostosowane do danej branży. Pracuj sprawnie i wydajnie dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, które doskonale sprawdza się podczas zarządzania zadaniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, które doskonale sprawdza się podczas zarządzania zadaniami. Pięknie zaprojektowane interfejsy, intuicyjne funkcje i bezproblemowa integracja z innymi narzędziami sprawiają, że jest to logiczny wybór do zarządzania zadaniami dla zespołów na całym świecie. Narzędzie jest częścią Meister Suite, grupy produktów do sprawnego zarządzania przepływem pracy. Od koncepcji w narzędziu do mapowania myśli MindMeister, po dokumentację online w MeisterNote. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Paymo umożliwia zarządzanie zadaniami, śledzenie czasu pracy, fakturowanie klientów i pomiar rentowności z tej samej platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo
Paymo to intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą dla małych firm, zespołów zdalnych i freelancerów, które umożliwia zarządzanie zadaniami, śledzenie czasu pracy, fakturowanie klientów, otrzymywani e płatności w trybie online i mierzenie rentowności z tej samej platformy. W ten sposób można śledzić cały czas trwania projektu — od utworzenia do otrzymania zapłaty — bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
GanttPRO ułatwia kompleksową pracę nad zadaniami, śledzenie czasu i zarządzanie zasobami. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO
GanttPRO to internetowe oprogramowanie do wykresów Gantta używane przez ponad 500 000 użytkowników na całym świecie. Menedżerowie projektów/produktów i portfolio, liderzy zespołów, dyrektorzy generalni i inni kierownicy z różnych sfer ufają, że ich planowanie będzie proste, członkowie zespołu – zaangażowani, a klienci/partnerzy – na bieżąco. Zadania, zasoby, koszty, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksport i inne – skorzystaj z nich bezpłatnie w wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Zarządzaj swoimi zadaniami za pomocą oprogramowania do zarządzania zadaniami EngageBay i upewnij się, że Twój zespół nigdy nie przegapi dalszych informacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay
EngageBay to łatwe i skuteczne narzędzie do przydzielania zadań i zarządzania nimi między zespołami ds. marketingu, sprzedaży i wsparcia. Oprogramowanie do zarządzania zadaniami umożliwia tworzenie i przydzielanie zadań członkom zespołu, sprawdzanie czy wykonali zadania przypisane na dany dzień. Ustaw poziomy priorytetów i wysyłaj powiadomienia e-mail dotyczące zadań. Zautomatyzuj proces przypisywania zadań i unikaj problemów związanych z ręcznym przydzielaniem zadań. Monitoruj postępy, aby upewnić się, że są one prowadzone w odpowiednim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Profit to doskonała platforma do wdrażania zarządzania zadaniami w całej organizacji. Dopasuj zadania do celów firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Profit.co
Profit to doskonała platforma do wdrażania zarządzania zadaniami w całej organizacji. Popraw produktywność zespołu i współpracę, łącząc cele, plany, zadania, pliki, listy kontrolne i inne elementy pracy zespołowej w jednej wspólnej przestrzeni. Umiejętność dostosowania zadań do celów firmy (OKR) może poprawić ich realizację w całej organizacji. Listy kontrolne ułatwiają użytkownikom weryfikację przed oznaczeniem zadań jako „ukończonych”. Innowacyjna koncepcja „prędkości tablicy” ułatwia pomiar produktywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Profit.co

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Zadania w systemie bob pomagają zachować porządek i wydajność, dzięki czemu można zapewnić sprawne działanie działu HR. Dowiedz się więcej na temat produktu: bob
Zadania w systemie bob pomagają zachować porządek i wydajność, dzięki czemu można zapewnić sprawne działanie działu HR. W systemie bob można monitorować postępy w realizacji zadań i w razie potrzeby dawać innym drobne wskazówki; przydzielać, przydzielać ponownie i powiadamiać tych, którzy muszą być na bieżąco; a także oznaczać własne i cudze zadania jako wykonane i śledzić ich historię. Dowiedz się więcej na temat produktu: bob

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Technologia UniFocus oferuje jedne z najlepszych w swojej klasie narzędzi do zarządzania kadrą pracowniczą. Dzięki nim menedżerzy mogą podejmować trafne i szybkie decyzje. Dowiedz się więcej na temat produktu: UniFocus
UniFocus jest liderem w optymalizacji zasobów ludzkich dzięki łączeniu rozwiązań zarządzania pracą oraz systemów rejestracji czasu pracy z wglądem w zaangażowanie klientów i pracowników. Narzędzia UniFocus wykorzystują szeroki zasób wiedzy branżowej, dzięki czemu planowanie pracy, budżetowanie, tworzenie harmonogramu i zapewnianie zgodności stają się banalnie proste. Oparte na chmurze rozwiązania pozwalają na integrację oprogramowania UniFocus z istniejącymi systemami i zapewniają szeroki dostęp do informacji biznesowych z dowolnego urządzenia w dowolnym momencie. Dowiedz się więcej na temat produktu: UniFocus

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Twórz portale użytkowników oparte na Twojej bazie danych w Airtable. Zapewnij klientom i swojemu zespołowi dostęp tylko do tych danych, które są dla nich istotne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker
Portal obsługiwany przez Twoje dane. Podłącz Airtable (Google Sheets w wersji beta), aby uzyskać natychmiastowy portal do angażowania klientów, interakcji z partnerami i wzmacniania zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Polska Produkt lokalny
Oprogramowanie do współpracy, które łączy w sobie funkcje zarządzania zadaniami i komunikacji. Przenosi komunikację w drużynie na wyższy poziom. Dowiedz się więcej na temat produktu: HeySpace
HeySpace to platforma do zarządzania projektami i komunikacji stworzona z myślą o pracy w zespołach. Aplikacja jest prosta i przyjazna dla użytkownika dzięki intuicyjnemu interfejsowi i połączeniu wielu funkcji, takich jak czat, tablice, kalendarz i oś czasu. HeySpace zapewnia integracje, które umożliwiają szybkie i efektywne planowanie i realizację działań. Oprogramowanie do współpracy ma całkowicie darmową wersję dla małych zespołów oraz plan premium przeznaczony dla bardziej wymagających projektów. Firmie zaufało wielu klientów. Można do nich dołączyć. Dowiedz się więcej na temat produktu: HeySpace

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Platforma współpracy stworzona do zarządzania pocztą e-mail, wsparciem klienta i zarządzania zadaniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop
Rooftop to platforma współpracy stworzona z myślą o zarządzaniu pocztą e-mail, wsparciem klienta oraz zarządzaniem zadaniami/projektami. Została zbudowana w oparciu o następujące 3 filary: - Zarządzanie skrzynką odbiorczą: Zarządzanie wiadomościami e-mail może być uciążliwym zadaniem. Rooftop ułatwia klasyfikowanie, przetwarzanie i pobieranie wiadomości e-mail. - Współpraca: Rooftop został stworzony, aby umożliwić zespołom współpracę nad wiadomościami e-mail i zadaniami. - Zarządzanie zadaniami: Zarządzaj wszystkimi swoimi zadaniami i projektami w Rooftop. Możesz tworzyć różnego rodzaju przepływy pracy i kanały sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Over 1,000,000 teams use Trello worldwide as a task management tool to plan, organize, and accomplish goals from any device.
Tools rarely celebrate the journey that teams take to tackle tasks and hit their goals, but Trello does by bringing reward and ease into the task management process. Teams can celebrate their achievements with fun and flexible features that are intuitively simple and encourage a personal touch. Teams can store and track information transparently, run better meetings, and automate repetitive tasks with an intuitive interface that makes it easy for anyone to onboard, all from the same platform. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Jira is a fully-featured task management tool for teams planning and building great products.
Jira is the task management tool for teams planning and building great products. Thousands of teams choose Jira to capture and organize issues, assign work, and follow team activity. At your desk or on the go with the new mobile interface, Jira helps your team get the job done. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jira

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Evernote Teams

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Our simple, no-code design makes it easy for anyone to create workflows in minutes, freeing up IT to spend time where it matters.
Empower your users and teams to automate repeatable work their own way. Our simple, no-code design makes it easy for anyone to create workflows in minutes, freeing up IT to spend time where it matters. A flexible interface and range of powerful capabilities help you automate both simple tasks and sophisticated processes. The result: better workflows such as streamlined content review, standardized employee onboarding, and accelerated contract approvals. Dowiedz się więcej na temat produktu: Box

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
ClickUp to jedno z wiodących na świecie narzędzi do zarządzania zadaniami, które jest w pełni konfigurowalne. Jednocześnie posiada opatentowane funkcje, dzięki którym staje się niezbędne
Dzięki takim funkcjom jak zadania, podzadania, przypomnienia, priorytety zadań, śledzenie czasu, widoki niestandardowe, cele, zależności i statusy niestandardowe, ClickUp ma wszystko, czego potrzebuje sz do zarządzania zadaniami dla każdego projektu lub zespołu. ClickUp to idealne narzędzie do zarządzania zadaniami, które łączy wszystkie Twoje potrzeby w jedną aplikację i jest używane przez ponad 100 000 zespołów w firmach takich jak Airbnb, Google i Uber. Zbudowane z myślą o użytku osobistym i zespołach o każdej wielkości i z każdej branży ClickUp to niezbędne narzędzie do zarządzania zadaniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Plan, manage, and track your team's tasks on a platform adapted specifically to your unique needs.
Build your team's perfect task manager so you can easily plan, manage, and track your work all on one intuitive platform. First, integrate all of the tools you already use with native integrations or an API. Then add no-code automations so you can spend less time chasing status updates and more time supporting your team. So ultimately, you have the visibility you need to really take control of your workflows. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time Gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsheet

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Task management app that allows users to share to-do lists among themselves, set reminders, and add notes.
Microsoft To Do is an app that enables users to capture, organize and share daily reminders and tasks in one place, facilitating management of work and personal life without having to switch between apps. Microsoft To Do integrates with Outlook Tasks so as to manage both in one place. Add due dates and reminders to tasks, as well as attach relevant files from OneDrive. Users can also collaborate together on shared projects through chat, comments and polls. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft To Do

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Dowiedz się więcej na temat produktu: Todoist

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
Float is the resource management software that keeps teams of 5 to 5000+ in sync. Schedule tasks quickly with a real-time view of availability, including time off and public holidays. See your team’s capacity and utilization at a glance to optimize assigned work. Connect with project management, calendar, and communication workflows via direct integrations. Keep project plans up to date with easy bulk edits. Scale up compliance with approval workflows and access permissions. Free 30-day trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Float

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Hubstaff has trusted task management and employee monitoring for remote and field teams. Invoicing, reporting, payroll, more.
Fight inefficiency and work better with task management from Hubstaff. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage tasks, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS and geofences, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, iOS & Android. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubstaff

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas.
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas. The solution comes with a free companion application for Windows devices and offers deep search functionality for all notes stored in its system. Users can store and organize audio recordings that are in a searchable format as well as integrate them with other Microsoft 365 products such as Excel or Word. To save time and effort, they can also highlight their handwritten notes by using various shapes and colors on the screen of their mobile device. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft OneNote

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
The collaborative work management leader, helping teams get the right work done with greater visibility and improved productivity.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront provides visibility into all work in a single, scalable platform that consolidates tasks in a single, social media-inspired view. Organizations can use this platform to centralize incoming requests for prioritization, and teams can use simple inline editing capabilities to update tasks, due dates, assignees, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Adobe Workfront

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Improve your team’s productivity with easily customizable tasks for every shift. Start your free 14-day trial to try it out!
Keep your entire team accountable for the shifts they’re assigned with custom Task Lists. Easily provide work guidance for each of your employees by leveraging this tool’s Task Assignment feature. Improve productivity over time with Task Tracking, which will help you keep tabs on your team by receiving real-time notifications whenever a task is complete. Join the 700,000+ restaurant pros using 7shifts to experience these benefits and more! Dowiedz się więcej na temat produktu: 7shifts

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Notion is the only task management software that connects your notes, tasks, and wiki in one tool.
Notion is the only task management software that connects your notes, tasks, and wiki in one tool. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Notion

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Jedna z najpopularniejszych platform online do tworzenia tablic do współpracy, umożliwiająca planowanie, śledzenie i wizualizację projektów i zależności
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 13 milionów użytkowników na całym świecie. Uprość swoje procesy robocze, zoptymalizuj swoje codzienne procedury i koncentruj się na śledzeniu wyników na tablicy Miro. Szybko organizuj zadania z różnych kanałów i mapuj je na cyfrowej tablicy. Wykorzystaj potężne możliwości integracji z Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable i innymi narzędziami. Zacznij korzystać z ponad 250 gotowych szablonów w kilka sekund. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Teamwork is the only platform built for scaling client work.
From major milestones to the tiniest tasks, Teamwork¿s task management software helps you to outline everything you need to do in order to hit your goals. Manage all your individual and team tasks in one central location ensuring nothing gets lost, work is prioritized and deadlines are met. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamwork

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Process Street is a modern process management platform for teams.
Process Street is a modern process management platform for teams. We help teams share their core processes, then transform them into powerful no-code workflows. Start with employee onboarding to set up new hires for success, then build all sorts of workflows like employee onboarding, client onboarding, and tenant screening. Manage your team wiki and company handbook 100% free. Join Salesforce, Colliers, Drift, and 3,000+ other businesses who use Process Street today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Process Street

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Everything you need to get business done: task management, proposals, contracts, payments, & more. Use code "ONLY1" to start for $1/m
Task management tools for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to book more clients, manage projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team.
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team by managing employee time more easily, gaining more insights with more oversight, and easing the burden of errors and inaccuracies. Justworks Hours is the time tracking tool anyone can use, whether your team travels for work, or heads to the same office every day, this easy-to-use solution empowers your employees to consistently track their time. Dowiedz się więcej na temat produktu: Justworks Hours

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
With more than 1.5 million users across all industries, Insightly is a leading CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. Use Insightly to manage customer data, leads, and projects at every stage of customer relationships, monitor sales pipeline, and measure performance against your sales and business goals. Dowiedz się więcej na temat produktu: Insightly

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Mobile friendly and secure legal software that's easy to learn and use. Save time. Grow your firm. Go paperless. Work from anywhere.
PracticePanther is the top rated law practice management software on Capterra! See why tens of thousands of law firms in over 170 countries use PracticePanther to automate their workflows and get more done in less time. Never miss deadlines, get paid faster, seamlessly track billable time & expenses. Work from anywhere, on any device, with our mobile app. It's easy, user-friendly and intuitive. Spend less time managing your firm and more time making money. Try it free, no credit card needed. Dowiedz się więcej na temat produktu: PracticePanther Legal Software

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Time Doctor to oprogramowanie do śledzenia czasu i produktywności, które zapewnia analitykę dotyczącą tego, jak firmy wykorzystują swój czas do poprawy wydajności
Time Doctor to oprogramowanie do śledzenia czasu i produktywności, które śledzi, w jaki sposób firmy wykorzystują swój czas, aby dostarczać analitykę w celu poprawy wydajności. Dzięki wskaźnikom dla wszystkich działań w ciągu dnia roboczego organizacje mogą podejmować decyzje oparte na danych i mieć odpowiedzialność niezbędną do elastycznej pracy. Time Doctor jest używany przez przedsiębiorstwa i małe oraz średnie przedsiębiorstwa, w tym organizacje z zespołami zewnętrznymi lub zagranicznymi, albo w zdalnym lub hybrydowym modelu pracy. Integracja z ponad 60 narzędziami umożliwia łatwą analizę produktywności w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Time Doctor

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Leverage flexible time tracking to manage your diverse, mobile workforce with confidence.
Replicon unified platform helps manage time and costs across your enterprise for enhanced performance and profitability. Notifications, approval workflows, GPS tracking, & more supercharge productivit y while freeing HR to focus on more strategic initiatives. Configurable timesheets with advanced mobile capabilities enable time tracking for employees & projects anytime, anywhere. Stay on top of resource utilization with Replicon TimeOff add-on & map the right people to the right project. Dowiedz się więcej na temat produktu: Replicon

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Oprogramowanie Agile CRM skutecznie zarządza projektami dzięki uproszczonemu narzędziu do zarządzania projektami typu „przeciągnij i upuść”, które ułatwia zarządzanie zadaniami między zespołami sprzedaży i marketingu. Oprogramowanie do zarządzania projektami obejmuje różne opcje sprawdzania i śledzenia statusu projektów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Dowiedz się więcej na temat produktu: SuiteDash

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Favro brings business agility by empowering teams to work autonomously, while also aligning their planning towards company objectives.
Favro is the world's most agile, cloud-based planning and collaboration platform, where teams can organize themselves around what to do and how to do it, while managers can focus on driving high-level goals and why those goals matter. Teams can use new, smart, and time-saving solutions for team & planning boards, sheets & databases, roadmaps & scheduling, and docs & wikis. Leaders and managers drive the big picture by aggregating the work of teams and teams-of-teams into alignment dashboards. Dowiedz się więcej na temat produktu: Favro

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
A software suite for small professional services organizations with modules for project management, timesheets, expenses & invoicing.
Avaza is a software suite for small businesses. It includes modules for project management & collaboration, resource scheduling, time tracking, expense management, quoting & invoicing. You can choose whether you view tasks in list view or as Kanban boards. Avaza also offers powerful reporting features. Drag and drop file attachments into tasks. Use Avaza in the cloud, and access it from any device whether its your desktop, tablet or mobile. Dowiedz się więcej na temat produktu: Avaza

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
ActiveCollab is a software that gives you complete control over your work. Get a grip on your Real Work!
You can use tasks to organize your entire work in ActiveCollab. This way you'll focus on what's really important, set different priorities, generate a variety of reports, and enjoy a collaborative environment. You can also see all updates as they happen and enable steady progress on all your projects. Workload management, task dependencies & automatic rescheduling bring your project management skills to a whole new level. Dowiedz się więcej na temat produktu: ActiveCollab

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
RingCentral Video is an integrated video conferencing, screen sharing, and messaging for teams big and small. No downloads required.
RingCentral Video is a modern online meetings experience powered by the market-leading RingCentral unified communications platform. It combines high-quality video, audio, screen sharing, and team messaging into a collaborative online meeting hub that sparks conversations and fuels ideas anytime, anywhere, on any device. Dowiedz się więcej na temat produktu: RingCentral Video

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
Award-winning project and task management software that simplifies how team members manage, track and assign tasks to improve results.
ProjectManager is an award-winning project and task management software solution that simplifies how team members manage tasks and achieve results. The intuitive interface makes it easy to create and assign tasks, track progress, share related files and documents, and roll it all up into rich project or portfolio dashboards. ProjectManager gives you the flexibility to manage simple task lists or develop complex project plans, all in one easy-to-use system. Try it free for 30 days! Dowiedz się więcej na temat produktu: ProjectManager.com

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań
An all-purpose time tracker that can create and assign new tasks, set estimates, and integrate with other task management tools.
Everhour is one of the top time tracking tools with task management capabilities. Create new tasks, set deadlines and estimates, assign tasks to your team, break tasks into categories, add tags and sections, and use templates. Integrate Everhour with other project management tools like Asana, Trello, Basecamp, Jira, ClickUp, Monday, GitLab, Todoist, and Notion, and power up your task management system in no time. Dowiedz się więcej na temat produktu: Everhour

Funkcje

  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Tworzenie podzadań