Filtruj wyniki (12)
Opcje cenowe
Wyniki: 12 w
X-factor dotyczący zwycięskich ofert i przetargów. XaitPorter to rozwiązanie do współtworzenia i propozycji porównawczego zespołu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: XaitPorter
XaitPorter to wzorcowe rozwiązanie w postaci oprogramowania do współtworzenia i automatyzacji projektów, ofert i innych dokumentów o kluczowym znaczeniu dla firmy. Pozwól współautorom skupić się na
...
Czytaj dalej
tworzeniu treści zwycięskich w przetargu, a zespoły staną się bardziej wydajne, aby skrócić czas i koszty produkcji. Usprawnij i zoptymalizuj produkcję dokumentów, aby zmaksymalizować swoje przychody. Dostarczaj wysokiej jakości dokumenty nawet o 70% szybciej. Odkryj X-factor dla ofert już dziś.
Dowiedz się więcej na temat produktu: XaitPorter
Funkcje
- Zarządzanie RFP
- Zarządzanie dokumentami
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Szablony
- Zarządzanie bazami wiedzy
Zespoły sprzedażowe wykorzystują PandaDoc, aby usprawnić przepływ pracy, analizy i szybkość pracy przy jednoczesnym zapewnieniu niesamowitych doświadczeń zakupowych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc
PandaDoc sprawia, że tworzenie wysokiej jakości, profesjonalnych ofert w rozwiązaniu CRM jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Użyj szablonów i tokenów, aby automatycznie tworzyć nowe propozycje
...
Czytaj dalej
w ciągu kilku sekund lub użyj kreatora do tworzenia propozycji typu „przeciągnij i upuść”, aby stworzyć niestandardowe, bogate w media propozycje, które zachwycą potencjalnych klientów. Po ich wysłaniu zaawansowane narzędzia analityczne umożliwiają śledzenie widoków propozycji i podpisów z dowolnego miejsca.
Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc
Funkcje
- Zarządzanie RFP
- Zarządzanie dokumentami
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Szablony
- Zarządzanie bazami wiedzy
Wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania projektami: lejki sprzedaży, propozycje, umowy, płatności i wiele więcej.
Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
Oprogramowanie do zarządzania ofertami dla niezależnych specjalistów – oto HoneyBook.
HoneyBook ułatwia rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności w jednym
...
Czytaj dalej
miejscu.
Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia.
Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1.
Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook
Funkcje
- Zarządzanie RFP
- Zarządzanie dokumentami
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Szablony
- Zarządzanie bazami wiedzy
Oprogramowanie internetowe ułatwiające tworzenie ofert i szybkie pozyskiwanie klientów.
Better Proposals pozwala zaimponować klientom już od pierwszej chwili dzięki wysokiej jakości ofertom, które wyglądają świetnie na każdym urządzeniu. Dostosuj do indywidualnych preferencji jeden
...
Czytaj dalej
z ponad 100 profesjonalnie zaprojektowanych szablonów lub stwórz własny w kilka minut dzięki intuicyjnemu edytorowi. Po wysłaniu oferty nie przegapisz żadnego z kolejnych etapów – dowiesz się, kiedy oferta została otrzymana, otwarta, przeczytana, wydrukowana, przekazana dalej i podpisana.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Better Proposals
Funkcje
- Zarządzanie RFP
- Zarządzanie dokumentami
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Szablony
- Zarządzanie bazami wiedzy
Profesjonalne oprogramowanie do składania ofert. Z łatwością twórz piękne propozycje. Zaskocz swoich klientów i wygraj więcej projektów.
Profesjonalne oprogramowanie do składania ofert. Z łatwością twórz piękne propozycje. Zaskocz swoich klientów i wygraj więcej projektów.
Dzięki Prospero możesz tworzyć piękne propozycje, śledzić ich
...
Czytaj dalej
skuteczność i otrzymywać podpisy klientów w postaci cyfrowej z dowolnego urządzenia.
Wybieraj spośród wielu gotowych treści i szablonów, zapisuj własne sekcje i szablony, oszczędzaj mnóstwo czasu i integruj się z płatnościami, systemami CRM i narzędziami do fakturowania.
Możesz także zaprosić członków swojego zespołu oraz ustawić uprawnienia i role.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Prospero
Funkcje
- Zarządzanie RFP
- Zarządzanie dokumentami
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Szablony
- Zarządzanie bazami wiedzy
Windward Core to jeden ze światowych liderów w zakresie rozwiązań do generowania osadzanych dokumentów, umożliwiający użytkownikom tworzenie wszelkiego rodzaju dokumentów.
Windward Core to jeden ze światowych liderów w dziedzinie rozwiązań do generowania dokumentów. Core osadza się w aplikacjach za pomocą zaledwie 11 linijek kodu. Pozwala użytkownikom na projektowanie
...
Czytaj dalej
szablonów z wykorzystaniem logiki biznesowej i wielu źródeł danych w znanym środowisku Microsoft Office. Core jest szybki, prosty i eliminuje błędy ludzkie, zmieniając sposób tworzenia dokumentów. Dzięki integracji z Core niezależni producenci oprogramowania i producenci OEM mogą szybko wprowadzić na rynek swoje niestandardowe rozwiązania z potężnymi możliwościami raportowania.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Windward Core
Funkcje
- Zarządzanie RFP
- Zarządzanie dokumentami
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Szablony
- Zarządzanie bazami wiedzy
Łatwy do skonfigurowania i prosty w użyciu DealHub tworzy doskonałe wrażenie marki na każdej wysyłanej przez Ciebie ofercie, propozycji, umowie lub porozumieniu.
Jedna rozmowa sprzedażowa w jednym miejscu.
Szybciej zamykaj transakcje, łącząc nabywcę i sprzedającego w ramach współpracy cyfrowej.
Technologia oprogramowania DealHub do tworzenia ofert
...
Czytaj dalej
sprzedaży DealRoom umożliwia zespołom sprzedaży szybkie opracowywanie i generowanie spersonalizowanych propozycji biznesowych w jednym wygodnym i łatwym do wysłania pomieszczeniu cyfrowym, zapewniając jednocześnie intuicyjną obsługę, spersonalizowane treści i wszystkie informacje, których klienci potrzebują na każdym etapie drogi zakupu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: DealHub
Funkcje
- Zarządzanie RFP
- Zarządzanie dokumentami
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Szablony
- Zarządzanie bazami wiedzy
Oprogramowanie Nintex Drawloop DocGen® dla Salesforce ułatwia każdemu automatyzację tworzenia dokumentów o krytycznym znaczeniu.
Oprogramowanie Nintex Drawloop DocGen dla Salesforce upraszcza tworzenie dokumentów dzięki wykorzystaniu tych samych danych i dokumentów, które są obecnie używane, przekształcając je w zautomatyzowane
...
Czytaj dalej
procesy biznesowe, które przyspieszają sprzedaż i wyniki. Procesy generowania dokumentów można aktywować za pomocą jednego kliknięcia, grupowo lub za pomocą przepływu pracy, ponieważ użytkownicy nie muszą opuszczać środowiska aplikacji Salesforce. Nintex Drawloop pomaga przyspieszyć sprzedaż i obsługę, umożliwiając szybkie oferty, umowy i wiele więcej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex Drawloop DocGen for Salesforce
Funkcje
- Zarządzanie RFP
- Zarządzanie dokumentami
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Szablony
- Zarządzanie bazami wiedzy
CV Partner jest używany przez wiodące firmy świadczące usługi profesjonalne do zarządzania swoimi CV i studiów przypadku oraz do wygrywania większej liczby ofert i wniosków.
CV Partner to narzędzie SaaS do automatyzacji zarządzania życiorysami i studiami przypadku na potrzeby ofert i wniosków. Dzięki CV Partner możesz dostosować CV i referencje swojej firmy do przetargów,
...
Czytaj dalej
ofert lub i RFP (zapytań ofertowych). Narzędzie umożliwia również łatwe eksportowanie CV i studiów przypadku do programów Word, PowerPoint i PDF, w tym szablonów specyficznych dla klienta i oferty. Firmy korzystające z CV Partner spędzają 50% mniej czasu na aktualizowaniu CV i studiów przypadku, a korzystają z niego wiodące marki w branży usług profesjonalnych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: CV Partner
Funkcje
- Zarządzanie RFP
- Zarządzanie dokumentami
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Szablony
- Zarządzanie bazami wiedzy
Pakiet SaaS w chmurze Bit2win CPQ umożliwia organizacjom automatyzację i optymalizację konfiguracji produktów, tworzenie ofert i rejestrację zamówień.
Bit2win CPQ umożliwia działowi sprzedaży, partnerom i klientom konfigurowanie złożonych produktów/usług, dostarczanie dokładnych wycen i tworzenie lepszych ofert z najbardziej aktualnymi informacjami
...
Czytaj dalej
o produktach i cenach. Bit2win, zaprojektowany dla przedsiębiorstw, które przechodzą na cyfrowe procesy sprzedaży i automatyzację wyceny, umożliwia sprzedaż i subskrypcję dóbr materialnych, ceny cykliczne i oparte na użytkowaniu, pakiety i poprawki do istniejących umów serwisowych oraz zapewnia jedną z najlepszych, dostępnych na rynku, funkcji wyceny.
Dowiedz się więcej na temat produktu: bit2win CPQ
Funkcje
- Zarządzanie RFP
- Zarządzanie dokumentami
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Szablony
- Zarządzanie bazami wiedzy
XaitCPQ (dawniej znany jako Blueprint CPQ) przechowuje wszystkie złożone reguły produktowe, cenowe i biznesowe w jednym miejscu.
XaitCPQ (dawniej znany jako Blueprint CPQ) przechowuje wszystkie złożone reguły produktowe, cenowe i biznesowe w jednym centralnym miejscu w celu automatyzacji i usprawnienia działań w czasie
...
Czytaj dalej
rzeczywistym. Dzięki temu użytkownik ma pod ręką wszystko, czego potrzebuje, aby szybciej zamykać transakcje, przy lepszej współpracy, kontroli i przejrzystości.
Dowiedz się więcej na temat produktu: XaitCPQ
Funkcje
- Zarządzanie RFP
- Zarządzanie dokumentami
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Szablony
- Zarządzanie bazami wiedzy
Inteligentna platforma w chmurze, która wykorzystuje sztuczną inteligencję do analizy cen i specyfikacji dostawców w celu optymalizacji wyników negocjacji.
COVALYZE to inteligentna platforma chmurowa do optymalnego zarządzania grupami kategorii. Dzięki analityce opartej na sztucznej inteligencji widzisz, którzy dostawcy cenią swoje materiały lub usługi
...
Czytaj dalej
i jaka jest uczciwa cena za każdy artykuł. COVALYZE umożliwia zespołom na całym świecie znacznie szybsze wdrażanie znaczących redukcji kosztów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: COVALYZE
Funkcje
- Zarządzanie RFP
- Zarządzanie dokumentami
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Szablony
- Zarządzanie bazami wiedzy