Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie dla domów pomocy społecznej

Oprogramowanie dla domów pomocy społecznej pomaga w skutecznym zarządzaniu domami opieki, obejmując wszystkie procesy, począwszy od przyjmowania rezydentów po grafik pracowników. Tego rodzaju oprogramowanie umożliwia domom opieki zarządzanie i monitorowanie leków, pozyskiwanie potencjalnych rezydentów, zarządzanie utrzymaniem budynków, przechowywanie danych rezydentów i personelu, rozwiązywanie kwestii związanych z przestrzeganiem przepisów i prowadzenie dokumentacji medycznej. Łatwiejszy dostęp do tego rodzaju obiektów przyczynia się do poprawienia jakości obsługi klienta i redukcji administracyjnych wąskich gardeł. Oprogramowanie dla domów pomocy społecznej jest powiązane z oprogramowaniem do opieki długoterminowej, oprogramowaniem do opieki domowej, elektronicznymi rejestrami medycznymi, oprogramowaniem do zarządzania dla placówek opieki zdrowotnej oraz oprogramowaniem do fakturowania medycznego.

Tabula Pro to ceniony dostawca oprogramowania, który spełnia potrzeby firmy. Kompleksowe i dostosowane do potrzeb firmy systemy EHR/eMAR.
Tabula Pro i S.M.A.R.T (Prosta technologia MAR, uproszczony rejestr podawania leków) to kompleksowe oprogramowanie EHR (elektroniczna karta zdrowia) i eMAR dostosowane do potrzeb firmy. Rezydent, lekarstwa i zarządzanie obiektami są na wyciągnięcie ręki. Czy kiedykolwiek korzystałeś z programu, który nie jest dokładnie tym, czego potrzebujesz dla swojego obiektu lub stanu? Nie obawiaj się już więcej. Tabula Pro jest dostosowany do przepisów, formularzy i wymagań danego stanu. Nie zadowalaj się standardowym programem. Tabula Pro to program specjalnie dla Ciebie. Recenzje mówią wszystko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tabula Pro

Funkcje

  • Sporządzanie wykresów
  • Zarządzanie komunikacją
  • System punktów opieki
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie ocenami
  • Historia przyjmowania leków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie posiłkami/odżywianiem
  • Zarządzanie personelem
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Rozwiązanie dla dostawców usług mieszkaniowych dla seniorów, które pomaga firmom zarządzać profilami pracowników, terminami, raportami stanu zgodności i informacjami o mieszkańcach.
Usługi obejmują generowanie leadów z wykorzystaniem automatyzacji marketingu, zarządzanie usługami informatycznymi i opracowywanie niestandardowych aplikacji w celu rozwiązywania problemów biznesowych. Ponadto produkty pomagają dostawcom usług mieszkaniowych dla seniorów zarządzać codziennymi operacjami w swoich społecznościach i poprawiać zgodność z przepisami stanowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genexod RMS

Funkcje

  • Sporządzanie wykresów
  • Zarządzanie komunikacją
  • System punktów opieki
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zarządzanie ocenami
  • Historia przyjmowania leków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie posiłkami/odżywianiem
  • Zarządzanie personelem
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami