Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie dla ośrodków badań klinicznych

Oprogramowanie dla ośrodków badań klinicznych pomaga zarządzać wszystkimi aspektami prób klinicznych, w tym informacjami o pacjentach, planowaniem, raportami, analizą i danymi. Tego rodzaju oprogramowanie może również obejmować narzędzia do zapisywania pacjentów, planowania badań, rekrutacji i podejmowania decyzji na podstawie danych pacjentów. Oprogramowanie dla ośrodków badań klinicznych jest powiązane z oprogramowaniem do zarządzania opieką zdrowotną i laboratoryjnymi systemami informatycznymi.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie dla ośrodków badań klinicznych

Wyniki: 20 w

Zatwierdzony system CTMS z wbudowanym eTMF. Opcje oparte na chmurze i lokalne. Skalowalny system dla firm CRO, farmaceutycznych, biotechnologicznych i urządzeń medycznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flex Databases platform
Flex Databases to bezpieczny, ujednolicony i zgodny system, stworzony specjalnie z myślą o naukach przyrodniczych. Wszystkie moduły są walidowane i zgodne z wymaganiami 21 CFR część 11 i GxP oraz innymi globalnymi przepisami. System składa się z modułów obejmujących zarządzanie kliniczne, jakością i zgodnością z przepisami, bezpieczeństwem, a także projektami i finansami, od rozpoczęcia projektu po produkcję produktu i działania po wprowadzeniu go na rynek. Flex Databases CTMS zapewnia modułową konstrukcję, umożliwiającą dostosowanie rozwiązania do konkretnych potrzeb badania. Wybrać można tylko niezbędne moduły i zapewnić sobie elastyczność w dodawaniu lub usuwaniu ich w miarę postępu okresu próbnego. Jeśli chodzi o opcje wdrażania, Flex Databases CTMS obsługuje zarówno preferencje oparte na chmurze, jak i lokalne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flex Databases platform

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Elektroniczne przechwytywanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Monitorowanie pacjentów
  • Zarządzanie pacjentami
  • Zgodność z częścią 11 tytułu 21 CFR
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Rekrutacja pacjentów
Prosty i intuicyjny system EDC, zarówno wydajny, jak i elastyczny w konfiguracji. Rozbuduj badanie w zaledwie kilka godzin bez konieczności kodowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: ShareCRF
ShareCRF to nowoczesny system EDC (elektroniczna rejestracja danych), który umożliwia zbudowanie badania w ciągu zaledwie kilku godzin bez konieczności programowania kodu. Dzięki środowisku testowemu w trakcie badania można w ciągu kilku minut wprowadzić zmiany w całkowicie bezpieczny sposób. Łatwo przechowuj dane z różnych źródeł (eCRF (elektroniczny formularz zgłoszenia przypadku), ePRO (wyniki elektroniczne zgłaszane przez pacjenta), randomizacja, pliki, kodowanie medyczne, import, DICOM itp.) w tym samym miejscu. Przestań martwić się o serwery, instalacje, aktualizacje ani walidacje oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: ShareCRF

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Elektroniczne przechwytywanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Monitorowanie pacjentów
  • Zarządzanie pacjentami
  • Zgodność z częścią 11 tytułu 21 CFR
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Rekrutacja pacjentów
Rejestracja i integracja danych z dowolnego źródła w cenionym systemie EDC. Zdecentralizuj swoje badania za pomocą eConsent, ePRO i wideo Castor. Dowiedz się więcej na temat produktu: Castor EDC
Castor to najwyżej oceniany system EDC (elektronicznej rejestracji danych). Rozwiązania EDC, eConsent, ePRO (elektroniczne raportowane przez pacjenta wyniki), eCOA (elektroniczne oceny wyników klinicznych), Digital Enrollment i eSource firmy Castor umożliwiają badaczom łatwe rejestrowanie i integrowanie danych z dowolnego źródła i decentralizację ich badań. Najważniejsze informacje: Twórz badania w ciągu godzin, korzystając z gotowych szablonów; integruj dane dotyczące EMR/EHR (elektroniczna dokumentacja zdrowotna/medyczna) pacjentów, badań klinicznych i urządzeń; 90% badań w Castor jest tworzonych i przechodzi UAT (test akceptacji użytkownika) w czasie krótszym niż cztery tygodnie, znacznie szybciej niż wzorzec branżowy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Castor EDC

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Elektroniczne przechwytywanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Monitorowanie pacjentów
  • Zarządzanie pacjentami
  • Zgodność z częścią 11 tytułu 21 CFR
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Rekrutacja pacjentów
ResearchManager daje możliwości, dostarczając narzędzia eClinical EDC, CTMS i ERMS. EDC zaczyna się od 79 $ miesięcznie. CTMS zaczyna się od 79 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ResearchManager
Kierownik ds. badań ułatwia osobom zaangażowanym w badania nad naukami przyrodniczymi dzięki internetowej platformie badawczej do wszystkich zadań związanych z badaniami i rejestracją. Platforma pełni rolę centralnego punktu, w którym badacze, koordynatorzy badań i komisje etyczne mogą uzyskiwać dostęp do usług i informacji, umożliwiając im dalsze opracowywanie i ulepszanie danych. Kierownik ds. badań oferuje również wiedzę specjalistyczną w zakresie zbierania danych, ich walidacji i wzbogacania. Dowiedz się więcej na temat produktu: ResearchManager

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Elektroniczne przechwytywanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Monitorowanie pacjentów
  • Zarządzanie pacjentami
  • Zgodność z częścią 11 tytułu 21 CFR
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Rekrutacja pacjentów
Elektroniczny główny plik badania (eTMF) z intuicyjnymi przepływami pracy do zarządzania badaniami klinicznymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Florence eTMF
Florence Electronic trial master file (eTMF) to jedyny eTMF, który łączy w sobie łatwość obsługi ze zintegrowanym zdalnym dostępem do ośrodków badawczych na platformie Florence. Wdrożenie eTMF ma kluczowe znaczenie dla Sponsorów i CRO, które chcą zwiększyć możliwości badawcze i umożliwić przeprowadzenie większej liczby badań. Ponad 10 000 ośrodków badawczych połączonych z siecią Florence Network zapewnia im zrozumienie ośrodka badawczego i jego eISF, skąd pochodzi ponad 80% dokumentów TMF. Dowiedz się więcej na temat produktu: Florence eTMF

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Elektroniczne przechwytywanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Monitorowanie pacjentów
  • Zarządzanie pacjentami
  • Zgodność z częścią 11 tytułu 21 CFR
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Rekrutacja pacjentów
Rozwiązanie do zdalnego monitorowania ośrodków, które pomaga CRA (asystentom badań klinicznych) monitorować wiele ośrodków badawczych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Florence SiteLink
SiteLink™ ułatwia 5,2 miliona zdalnych procesów roboczych w każdym miesiącu w 12 000 ośrodkach badawczych w 46 krajach. Aktywacja zdalnego uruchamiania, monitorowania i weryfikacji danych źródłowych w SiteLink™. Łączenie i wdrażanie Florence eBinders™, standardowej w branży elektronicznej dokumentacji ośrodka badawczego (eISF) oraz elektronicznej dokumentacji uczestników, w skali globalnej do każdego ośrodka w badaniu. Florence eBinders zajmuje pierwsze miejsce w rankingu przepływów pracy w badaniach klinicznych pod względem łatwości użycia, łatwości konfiguracji i wsparcia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Florence SiteLink

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Elektroniczne przechwytywanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Monitorowanie pacjentów
  • Zarządzanie pacjentami
  • Zgodność z częścią 11 tytułu 21 CFR
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Rekrutacja pacjentów
Usprawnia obieg dokumentów, zgodność z przepisami i inne kwestie związane z badaniami klinicznymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Florence eBinders
Zdigitalizuj wszystkie procesy związane z segregatorami badawczymi dzięki aplikacji Florence eBinders™ i zapewnij swoim sponsorom zdalny dostęp w celu uruchomienia, monitorowania i przeglądu danych źródłowych. eBinders cieszy się zaufaniem 10 tysięcy ośrodków badawczych na całym świecie. Tworzenie, edytowanie, rozpowszechnianie, gromadzenie, podpisywanie i przeglądanie wszystkich dokumentów dotyczących ośrodka badawczego, dzienników elektronicznych i segregatorów uczestników w formie elektronicznej w ramach jednej platformy. Przyspieszenie rozpoczęcia nauki nawet o 40%. Dowiedz się więcej na temat produktu: Florence eBinders

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Elektroniczne przechwytywanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Monitorowanie pacjentów
  • Zarządzanie pacjentami
  • Zgodność z częścią 11 tytułu 21 CFR
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Rekrutacja pacjentów
Rozwiązanie Viedoc zostało zaprojektowane tak, aby zrewolucjonizować sposób prowadzenia badań klinicznych, ułatwiając jednocześnie czynności i zadania każdego użytkownika.
Viedoc projektuje atrakcyjne oprogramowanie dla branży nauk przyrodniczych. Przyspieszając badania kliniczne na wszystkich poziomach, rozwiązania firmy Viedoc wspierają największe firmy farmaceutyczne, biotechnologiczne i produkujące urządzenia medyczne, a także renomowane instytucje badawcze na całym świecie. Viedoc z siedzibą w Uppsala w Szwecji ma również biura w Ameryce, Francji, Japonii, Wietnamie i Chinach. Od momentu powstania systemu Viedoc w 2003 r. w badaniach wykorzystujących system Viedoc wzięło udział ponad milion pacjentów w ponad 75 krajach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Viedoc

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Elektroniczne przechwytywanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Monitorowanie pacjentów
  • Zarządzanie pacjentami
  • Zgodność z częścią 11 tytułu 21 CFR
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Rekrutacja pacjentów
Medrio zapewnia szybkie i łatwe w użyciu rozwiązania eClinical bez konieczności programowania w środowisku tradycyjnym, hybrydowym lub wirtualnym.
Pakiet platform eClinical hostowanych w chmurze Medrio umożliwia badaczom przyspieszenie badań klinicznych, obniżenie kosztów badań i wprowadzenie na rynek produktów ratujących życie. Narzędzia EDC (elektroniczna rejestracja danych), eSource, eConsent, ePRO i RSTM (randomizacja badań klinicznych i zarządzanie dostawami materiałów i próbek) nie wymagają programowania do konfiguracji i zapewniają wydajność w tworzeniu badań, zmianach w trakcie badania, monitorowaniu, jakości danych i nie tylko. Medrio stworzono z myślą o badaniach farmaceutycznych, biotechnologicznych, zdrowia zwierząt, urządzeń medycznych i diagnostycznych. Zarezerwuj prezentację wersji demonstracyjnej już dziś, aby zobaczyć platformę na własne oczy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Medrio

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Elektroniczne przechwytywanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Monitorowanie pacjentów
  • Zarządzanie pacjentami
  • Zgodność z częścią 11 tytułu 21 CFR
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Rekrutacja pacjentów
Visual Planning to pełnoskalowy system zarządzania badaniami klinicznymi przeznaczony dla osób z branży biotechnologicznej. Zarejestruj się, aby otrzymać bezpłatną wersję demonstracyjną.
Visual Planning to platforma do ustalania harmonogramów na pełną skalę i CTMS (system do zarządzania testami klinicznymi) przeznaczona dla osób z branży badań klinicznych. Platforma została skonfigurowana z myślą o naukowcach i pozwala nadzorować kamienie milowe projektu, budżety badań, zarządzanie danymi i wiele innych funkcji dzięki popularnym narzędziom ustalania harmonogramów Visual Planning. Zarządzaj raportami, projektami i zasobami w czasie rzeczywistym na wszystkich urządzeniach w pojedynczej platformie do zarządzania. Dostosuj oprogramowanie do testów klinicznych, które spełni potrzeby instytucji. Zarejestruj się już dziś, aby otrzymać bezpłatną wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visual Planning

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Elektroniczne przechwytywanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Monitorowanie pacjentów
  • Zarządzanie pacjentami
  • Zgodność z częścią 11 tytułu 21 CFR
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Rekrutacja pacjentów
Projektowanie badań, EDC, ePRO, IxRS i bogate wizualizacje danych – wszystko na jednej, przyjaznej dla użytkownika platformie. To są dane kliniczne, którymi zarządzasz.
Protokoły są skomplikowane. Przechwytywanie danych nie powinno być problemem. Dzięki projektantowi badań typu „przeciągnij i upuść” oraz formularzach dla ośrodków i uczestników dostosowanych do urządzeń mobilnych OpenClinica to coś więcej niż tylko rejestracja danych. To lepsze doświadczenie. Rezultat? Wyższa jakość danych do badań, przy niskich kosztach, co ułatwia również planowanie budżetu. Przy każdym wdrożeniu: bezpieczny, wysokowydajny hosting w chmurze na AWS (usługi Amazon Web Services) | Udokumentowana walidacja | Zgodność z FDA, EMA, RODO i HIPAA Dowiedz się więcej na temat produktu: OpenClinica

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Elektroniczne przechwytywanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Monitorowanie pacjentów
  • Zarządzanie pacjentami
  • Zgodność z częścią 11 tytułu 21 CFR
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Rekrutacja pacjentów
Elastyczne możliwości narzędzi Prelude i wiodąca w branży obsługa klienta umożliwiają wdrażanie zgodnych rozwiązań eClinical.
Rozwiązanie EDC firmy Prelude jest preferowane przez badaczy systemem EDC. Program Prelude, stworzony z myślą o użytkowniku końcowym, jest przyjaznym dla użytkownika systemem rejestracji danych w badaniach klinicznych. Skoncentruj się na tym, co naprawdę ważne i poświęcaj mniej czasu na szkolenie witryn i użytkowników w zakresie wprowadzania, kontroli jakości i wyodrębniania danych z bazy danych. Kiedy pracujesz z Prelude, kierownicy projektów stają się rozszerzeniem twojego zespołu, aby ułatwić tworzenie i obsługę bazy danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prelude EDC

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Elektroniczne przechwytywanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Monitorowanie pacjentów
  • Zarządzanie pacjentami
  • Zgodność z częścią 11 tytułu 21 CFR
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Rekrutacja pacjentów
AQ Clinical Suite rewolucjonizuje CT dzięki funkcjom podobnym do CRM. Centralizuje zadania, optymalizuje przepływy pracy i zapewnia wydajność.
AQ Clinical Suite, transformacyjna platforma z funkcjami podobnymi do CRM, która rewolucjonizuje badania kliniczne. Integruje moduły do badań, operacji, rekrutacji, eISF i ePSF oraz raportowania. Pakiet zwiększa wydajność poprzez centralizację zadań i usprawnienie przepływu pracy. Analizy w czasie rzeczywistym dostarczają praktycznych informacji zapewniających dokładność procesu. Moduł rekrutacyjny firmy przyspiesza wdrażanie pacjentów i obniża koszty. Zgodność z przepisami i bezpieczeństwo danych są wzmocnione, co zmniejsza ryzyko. Dowiedz się więcej na temat produktu: AQ Platform

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Elektroniczne przechwytywanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Monitorowanie pacjentów
  • Zarządzanie pacjentami
  • Zgodność z częścią 11 tytułu 21 CFR
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Rekrutacja pacjentów
Optymalizacja badań klinicznych na każdym etapie rozwoju terapii.
Zobacz, jak Salesforce Health Cloud może zoptymalizować badania kliniczne na każdym etapie rozwoju terapii. Od rozpoczęcia badania po zarządzanie badaniami, rozwiązanie to pomaga skrócić czas wprowadzania produktu na rynek poprzez integrację wielu systemów i zespołów na jednej, bezpiecznej platformie cyfrowej. Odkryj nowe rozwiązania dla nowej ery medycyny z rozwiązaniem CRM numer jeden na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Health Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Elektroniczne przechwytywanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Monitorowanie pacjentów
  • Zarządzanie pacjentami
  • Zgodność z częścią 11 tytułu 21 CFR
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Rekrutacja pacjentów
Pakiet Trial Online obejmuje ePRO, EDC i Virtual, przeznaczone do zdalnych i zdecentralizowanych badań.
TrialOnline firmy Replior to platforma do prowadzenia badań klinicznych, która umożliwia sponsorom i firmom CRO (optymalizacja współczynnika konwersji) dostarczanie rozwiązań typu SaaS ułatwiających zespołom badawczym uzyskiwanie zgody i rejestrację uczestników. Z łatwością zbieraj dane od badaczy, pacjentów lub urządzeń typu wearables i wybierz, czy badania będą prowadzone z wizytami na miejscu, zdalnymi wizytami czy w modelu hybrydowym. Pakiet Trial Online obejmuje ePRO, EDC i Virtual, przeznaczone do zdalnych i zdecentralizowanych badań. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trial Online

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Elektroniczne przechwytywanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Monitorowanie pacjentów
  • Zarządzanie pacjentami
  • Zgodność z częścią 11 tytułu 21 CFR
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Rekrutacja pacjentów
Marvin eTMF to zgodne z przepisami, zatwierdzone i ekonomiczne rozwiązanie eClinical do zarządzania całą niezbędną dokumentacją badania.
Marvin eTMF wspiera lepsze zarządzanie projektami poprzez dostęp w czasie rzeczywistym do dokumentacji badania. Oferuje przejrzyste przepływy pracy, raportowanie, wyszukiwanie i pobieranie, gotowość do audytu w każdym momencie i wiele innych cennych funkcji. Marvin eTMF to potężny i intuicyjny system, który odpowiada na potrzeby klientów w zakresie zarządzania dokumentacją w bezpieczny i zgodny z przepisami sposób. Jest to oparty na chmurze, wysoce konfigurowalny system eTMF z skoncentrowanymi na jakości przepływami pracy i zapisem metadanych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marvin eTMF

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Elektroniczne przechwytywanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Monitorowanie pacjentów
  • Zarządzanie pacjentami
  • Zgodność z częścią 11 tytułu 21 CFR
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Rekrutacja pacjentów
eCOA firmy EvidentIQ to intuicyjne i wysoce konfigurowalne rozwiązanie pozwalające na zbieranie wysokiej jakości danych w badaniach klinicznych.
eCOA firmy EvidentIQ optymalizuje zbieranie danych w czasie rzeczywistym, bezpośrednio od pacjenta, oferując prosty i intuicyjny interfejs umożliwiający zaawansowaną ocenę pacjenta w celu zwiększenia doświadczenia pacjenta i poprawy jakości danych. Klienci mogą korzystać z całościowego, kompleksowego pakietu eCOA lub tworzyć wartość dodaną, wybierając spośród różnych elementów spełniających określone wymagania. Zarezerwuj wersję demonstracyjną z zespołem ekspertów i zobacz, jak możesz poprawić wskaźnik ROI badania. Dowiedz się więcej na temat produktu: EvidentIQ eCOA

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Elektroniczne przechwytywanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Monitorowanie pacjentów
  • Zarządzanie pacjentami
  • Zgodność z częścią 11 tytułu 21 CFR
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Rekrutacja pacjentów
eConsent firmy EvidentIQ to intuicyjna, kompleksowa platforma do digitalizacji procesu świadomej zgody.
Szukasz sposobu na digitalizację procesu świadomej zgody? eConsent firmy EvidentIQ zapewni Ci wszystkie potrzebne narzędzia. Formularze badań screeningowych online, eKonsultacje (zintegrowana rozmowa wideo), ePodpis i wiele więcej. Zapewnienie lepszego zrozumienia przez pacjentów, osiągnięcie wyższych wskaźników uczestnictwa i zmniejszenie liczby osób rezygnujących z udziału w badaniach klinicznych. Skontaktuj się z ich zespołem ekspertów, aby otrzymać bezpłatne demo. Dowiedz się więcej na temat produktu: EvidentIQ eConsent

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Elektroniczne przechwytywanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Monitorowanie pacjentów
  • Zarządzanie pacjentami
  • Zgodność z częścią 11 tytułu 21 CFR
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Rekrutacja pacjentów
Platforma do gromadzenia danych klinicznych, która umożliwia specjalistom ds. badań naukowych efektywne gromadzenie, przechowywanie i zarządzanie danymi.
EvidentIQ to innowacyjne oprogramowanie ułatwiające zarządzanie danymi badań klinicznych i ich dokumentację dla badaczy, ośrodków, firm CRO (kontraktowa organizacja badawcza) i sponsorów. EvidentIQ EDC umożliwia elektroniczną rejestrację danych we wszystkich fazach badań klinicznych dzięki elastycznym narzędziom pozwalającym na efektywne zarządzanie infrastrukturą i przepływem pracy w placówce. Dowiedz się więcej na temat produktu: EvidentIQ EDC

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Elektroniczne przechwytywanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Monitorowanie pacjentów
  • Zarządzanie pacjentami
  • Zgodność z częścią 11 tytułu 21 CFR
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Rekrutacja pacjentów
Yunu to w pełni oparte na chmurze rozwiązanie do obrazowania badań klinicznych i przepływu pracy przeznaczone dla ośrodków onkologicznych, sponsorów badań i CRO.
Yunu to w pełni oparte na chmurze rozwiązanie do obrazowania badań klinicznych i przepływu pracy, zaprojektowane, aby pomóc ośrodkom onkologicznym, sponsorom badań i CRO uzyskać dostęp do obrazowania RWD i lepiej zarządzać przepływami pracy, ocenami, budżetami i audytami. Firma Yunu wierzy, że obrazowanie medyczne zawiera odpowiedzi na wiele współczesnych pytań klinicznych. Obrazowanie jest źle zarządzane i niedostatecznie wykorzystywane, przez co każdego roku marnowane są miliony dolarów, a pacjenci poddawani badaniom klinicznym tracą całe wieki życia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yunu

Funkcje

  • Zarządzanie finansami
  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Elektroniczne przechwytywanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Monitorowanie pacjentów
  • Zarządzanie pacjentami
  • Zgodność z częścią 11 tytułu 21 CFR
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
  • Rekrutacja pacjentów