Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do obsługi robót publicznych

Oprogramowanie do obsługi robót publicznych pomaga w zarządzaniu danymi, zasobami, harmonogramami konserwacji, przestrzeganiem przepisów, pracownikami i materiałami organizacji nadzorującymi roboty publiczne. Przykłady takich robót to budowa kanalizacji, dróg, rurociągów, trakcji kolejowych i innych rodzajów infrastruktury komunalnej. Oprogramowanie do obsługi robót publicznych może również oferować rozwiązania w zakresie planowania wykorzystania pojazdów, zarządzania sprzętem, zleceniami pracy, ostrzeżeniami, śledzenia zużycia paliwa i sprawozdawczości. Oprogramowanie do obsługi robót publicznych jest związane z rozwiązaniami EHS, oprogramowaniem do zarządzania obiektami, oprogramowaniem administracji rządowej, programami do zarządzania projektami, programami do zarządzania jakością, systemami do rozliczania mediów, oprogramowaniem do zarządzania konserwacją oraz programami do zarządzania pracą.

Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami serwisowymi
  • Kosztorysowanie pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Konserwacja sprzętu
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami
Oszczędzaj czas i zmniejsz koszty dzięki innowacjom, które na nowo kształtują relacje z klientami.
Zbudowana na wiodącej na świecie platformie rozwiązań CRM platforma Communications Cloud umożliwia CSP (dostawcy usług komunikacji hurtowej) BB2C, B2B i przejście do cyfrowego BSS opartego na katalogu. Dzięki specjalnie skonstruowanej funkcjonalności branżowej i wszystkim możliwościom chmury Sales Cloud i Service Cloud, dostawcy usług każdej wielkości mogą szybko dostosować się do zmieniających się oczekiwań klientów, skrócić czas oczekiwania na wartość i ujednolicić każdą część organizacji – od marketingu, przez kanały detaliczne, aż po obsługę i operacje klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami serwisowymi
  • Kosztorysowanie pracy
  • Zarządzanie projektami
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Konserwacja sprzętu
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zapasami