Wybrane oprogramowanie
Oprogramowanie z największą liczbą recenzji
Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Systemy zarządzania dokumentami
Powiązane kategorie
Wyniki: 18 w
Automatyzuje generowanie dokumentów i przechowuje wszystkie dokumenty, umowy, notatki i wiadomości e-mail uporządkowane, podzielone na kategorie, zindeksowane i możliwe do wyszukania.
Dowiedz się więcej na temat produktu: App4Legal
Kompleksowe rozwiązanie do zarządzania dokumentami prawnymi, które pozwala uporządkować, skategoryzować, zindeksować i przeszukiwać wszystkie dokumenty, umowy, notatki i wiadomości e-mail. Generowanie dokumentów zostanie zautomatyzowane z własnych szablonów dostępnych w wielu językach.
Dokumenty mogą być uporządkowane według różnych kryteriów w oparciu o indywidualne preferencje. Możliwość przechowywania i zarządzania szeroką gamą szablonów prawnych. Posiada opcję kontroli wersji, dzięki której można śledzić i przeglądać wiele wariantów tego samego dokumentu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: App4Legal
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Kontrola dostępu/zezwolenia
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Klasyfikacja dokumentów
- Zarządzanie umowami/licencjami
- Wyszukiwanie pełnotekstowe
Rozwijaj swoją wymarzoną wysoce wydajną praktykę prawną dzięki rozbudowanemu oprogramowaniu do zarządzania kancelarią prawną Amberlo.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Amberlo
Uniwersalne oprogramowanie do zarządzania praktyką prawniczą
Amberlo dba o Twój pracowity dzień, umożliwiając Ci skoncentrowanie się na tym, co najważniejsze. Wdrażaj nowych klientów, zarządzaj sprawami, automatycznie rejestruj każdą przepracowaną minutę, przypisuj rachunki i wysyłaj wiadomości e-mail do klientów w jednym miejscu, jednocześnie mierząc wyniki swojej kancelarii prawnej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Amberlo
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Kontrola dostępu/zezwolenia
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Klasyfikacja dokumentów
- Zarządzanie umowami/licencjami
- Wyszukiwanie pełnotekstowe
Łatwe w użyciu repozytorium dokumentów prawnych z funkcjami wyszukiwania opartymi na SI oraz automatycznymi i powtarzającymi się przypomnieniami e-mailowymi.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ContractZen
ContractZen to łatwe w użyciu i bezpieczne oprogramowanie do zarządzania dokumentami prawnymi.
Znajdź dokumenty natychmiast dzięki wyszukiwaniu wspomaganemu przez SI firmy Microsoft, przestań martwić się o ważne terminy dzięki automatycznym przypomnieniom oraz importuj umowy poprzez wysyłanie wiadomości e-mail.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ContractZen
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Kontrola dostępu/zezwolenia
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Klasyfikacja dokumentów
- Zarządzanie umowami/licencjami
- Wyszukiwanie pełnotekstowe
Zapisuj i klasyfikuj wiadomości e-mail bezpośrednio z programu Outlook i Microsoft 365 do programu SharePoint i Teams
Dowiedz się więcej na temat produktu: Email Manager for Microsoft 365
Colligo umożliwia cenionym na świecie kancelariom prawnym i działom prawnym — w tym Microsoft Legal i Corporate Affairs — wykorzystanie SharePoint jako prawnego systemu DMS.
Colligo dostarcza kompleksowe rozwiązania do zarządzania pocztą elektroniczną i dokumentami, które pozwalają na łatwe rozszerzenie SharePointa jako prawnego systemu DMS, w celu dostępu do elektronicznych spraw klientów, takich jak dokumenty Office, obrazy, pliki PDF, wiadomości e-mail i załączniki, i efektywnego ich klasyfikowania.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Email Manager for Microsoft 365
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Kontrola dostępu/zezwolenia
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Klasyfikacja dokumentów
- Zarządzanie umowami/licencjami
- Wyszukiwanie pełnotekstowe
10-krotnie szybsze tworzenie umów i krótszy o 80% czas realizacji. Przyjazna dla użytkownika platforma spełniająca wszystkie potrzeby w zakresie dokumentacji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Precisely
Zarządzanie dokumentami lub umowami między działami kiedyś było skomplikowane. Obecnie rozwiązanie do zarządzania dokumentami prawnymi radzi sobie z niektórymi z głównych problemów związanych z tradycyjnymi umowami. Dzięki rozwiązaniu Precisely możesz optymalizować zarządzanie dokumentami prawnymi od wstępnego wniosku do odnowienia umów. Rozwiązanie do zarządzania dokumentami prawnymi zapewnia wszystkie środki do zarządzania umowami zarówno zgodnymi, jak i efektywnymi pod względem zasobów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Precisely
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Kontrola dostępu/zezwolenia
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Klasyfikacja dokumentów
- Zarządzanie umowami/licencjami
- Wyszukiwanie pełnotekstowe
Przekształć procesy związane z dokumentami i zwiększ możliwości użytkowników biznesowych dzięki sprawnemu procesowi generowania i automatyzacji dokumentów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Experlogix Document Automation
Innowacyjny i intuicyjny produkt do tworzenia dokumentów i automatyzacji Experlogix umożliwia uproszczenie, optymalizację i automatyzację spójnych procesów tworzenia, generowania, zarządzania, dostarczania, przechowywania i podpisu elektronicznego lepszych dokumentów, szybciej. Skutkuje to ulepszoną komunikacją, przyspieszonymi procesami biznesowymi, zwiększoną produktywnością i mniejszą zależnością od IT. Ponadto oferuje integrację z kluczowymi platformami CRM i podstawowymi systemami przedsiębiorstwa, takimi jak ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa), CPQ (konfiguracja, wycena i kosztorys), czy ECM (zarządzanie treścią w przedsiębiorstwie).
Dowiedz się więcej na temat produktu: Experlogix Document Automation
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Kontrola dostępu/zezwolenia
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Klasyfikacja dokumentów
- Zarządzanie umowami/licencjami
- Wyszukiwanie pełnotekstowe
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Kontrola dostępu/zezwolenia
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Klasyfikacja dokumentów
- Zarządzanie umowami/licencjami
- Wyszukiwanie pełnotekstowe
iDeals VDR umożliwia bankierom inwestycyjnym, prawnikom i głównym menedżerom wymianę i udostępnianie informacji poufnych za pośrednictwem bezpiecznego pokoju transakcyjnego.
iDeals to wyrafinowany i zaufany dostawca wirtualnego pokoju danych. Zdobyte doświadczenie i wyjątkowe wyniki zostały wypróbowane i przetestowane przez bankierów inwestycyjnych, prawników i głównych menedżerów przedsiębiorstw na całym świecie. iDeals to najbardziej zorientowana na wyniki i elastyczna firma na rynku, która słucha swoich klientów i oferuje im najbezpieczniejsze, najwygodniejsze i najszybsze rozwiązanie, aby osiągnąć ich strategiczne cele w każdej transakcji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: iDeals Virtual Data Room
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Kontrola dostępu/zezwolenia
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Klasyfikacja dokumentów
- Zarządzanie umowami/licencjami
- Wyszukiwanie pełnotekstowe
Aplikacja do czytania, robienia notatek i analizy dokumentów, która została wybrana przez redaktorów Apple i Microsoftu: „Edytor PDF z supermocami od FastCompany”
Pierwsza aplikacja do czytania, robienia notatek i analizy dokumentów, która została wybrana przez redaktorów Apple i Microsoftu. „Edytor PDF z supermocami” od FastCompany. Stworzony dla profesjonalistów, których praca polega na analizowaniu złożonych zestawów dokumentów. Idealny do nauki, analizy i wyciągania wniosków. LiquidText to narzędzie do aktywnego czytania i robienia notatek, w którym wszystkie dokumenty, podkreślenia i adnotacje są w tym samym obszarze roboczym co notatki. W ten sposób istnieje możliwość dynamicznego połączenia wizualnego między treścią i notatkami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidText
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Kontrola dostępu/zezwolenia
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Klasyfikacja dokumentów
- Zarządzanie umowami/licencjami
- Wyszukiwanie pełnotekstowe
Automatyzacja dokumentów do tworzenia niestandardowych dokumentów w Wordzie. Generowanie wielu dokumentów jednocześnie. Logika warunkowa, formuły, makra.
Automatyzacja dokumentów do automatyzowania sporządzania dokumentów w Wordzie.
Eliminacja kłopotliwych błędów. Szybkie sporządzanie umów, pism, zleceń zakupu i innych dokumentów prawnych w sposób dokładny i spójny.
Generowanie wielu dokumentów z tymi samymi danymi wejściowymi, dzięki czemu nie musisz wprowadzać danych dwa razy.
Automatyzacja przepływu pracy dzięki wykorzystaniu internetowych formularzy przyjęcia do automatycznego tworzenia dokumentów.
Specjalny opiekun klienta. Dostępne usługi tworzenia szablonów. Integracja i API Zapier.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Woodpecker
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Kontrola dostępu/zezwolenia
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Klasyfikacja dokumentów
- Zarządzanie umowami/licencjami
- Wyszukiwanie pełnotekstowe
Zarządzaj, śledź, organizuj, uzyskuj dostęp i obsługuj ważne jednostki w jednym bezpiecznym rozwiązaniu dzięki EntityKeeper. XXX
EntityKeeper upraszcza sposób zarządzania jednostkami, schematami organizacyjnymi i wymogami dotyczącymi składania dokumentów, jednocześnie wspierając rozwój organizacji. Dzięki oprogramowaniu opartemu na chmurze możesz z łatwością uzyskać dostęp do informacji na temat podmiotu i zgodności w czasie rzeczywistym, dostosować pola danych, zarządzać krytycznymi terminami, takimi jak terminy składania dokumentów i terminy podatkowe, z wieloma metodami powiadamiania, a także tworzyć piękne i kompleksowe schematy organizacyjne. Moduł Corporate Services w EntityKeeper zapewnia lepszy wgląd w wymagania dotyczące składania dokumentów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: EntityKeeper
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Kontrola dostępu/zezwolenia
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Klasyfikacja dokumentów
- Zarządzanie umowami/licencjami
- Wyszukiwanie pełnotekstowe
Sprawdzone pod kątem działalności korporacyjnej rozwiązanie DX pozwala skupić się na firmie, a nie na wspierających ją procesach dokumentowych i kontraktowych.
Zwiększ produktywność, zgodność i zadowolenie klientów dzięki DX, nowoczesnemu rozwiązaniu do zarządzania umowami i dokumentami.
DX umożliwia organizacjom automatyzację, monitorowanie i kontrolowanie powtarzających się procesów dokumentowych, w tym procesów związanych z zakupami, sprzedażą i zasobami ludzkimi.
Elastyczność platformy DX umożliwia klientom z różnych branż wydobywanie wartości, w tym z handlu detalicznego, prawa, technologii i rządu.
Szybkie, dostosowane i oparte na wartościach wdrożenie przez zespół DX.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Docxpresso
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Kontrola dostępu/zezwolenia
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Klasyfikacja dokumentów
- Zarządzanie umowami/licencjami
- Wyszukiwanie pełnotekstowe
Przypomnienie o wygaśnięciu automatycznie śledzi daty ważności certyfikatów pracowników, umów, licencji, ubezpieczeń i nie tylko.
Przypomnienie o wygaśnięciu automatycznie śledzi daty ważności certyfikatów pracowników, umów, licencji, ubezpieczeń i nie tylko. Z ponad 10 000 kontaktami śledzącymi wygaśnięcia w ponad 40 krajach organizacje doceniają to łatwe w użyciu oprogramowanie. Korzystając z przypomnień o wygaśnięciu, żadna data ważności nie jest pominięta, dzięki czemu organizacje zawsze zachowują zgodność z przepisami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Expiration Reminder
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Kontrola dostępu/zezwolenia
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Klasyfikacja dokumentów
- Zarządzanie umowami/licencjami
- Wyszukiwanie pełnotekstowe
Rozwiązanie do archiwizacji poczty elektronicznej M365 – rozwiązanie do archiwizacji poczty elektronicznej ArcTitan. Chroń dane i obniżaj koszty
Narzędzie do archiwizacji wiadomości e-mail. ArcTitan to produkt do archiwizacji wiadomości e-mail dla firm, który umożliwia użytkownikom bezpieczne archiwizowanie biznesowych wiadomości e-mail i po prostu pobieranie zarchiwizowanych wiadomości. ArcTitan jest zgodny, szybki, bezpieczny i przyjazny dla środowiska M365.
Błyskawiczne wyszukiwanie i pobieranie
Archiwum wiadomości e-mail M365
Znacznie zwiększa funkcjonalność wyszukiwania i przechowywania poczty e-mail w usłudze Office 365. Ogromne oszczędności kosztów i czasu
Dowiedz się więcej na temat produktu: ArcTitan Email Archiving
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Kontrola dostępu/zezwolenia
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Klasyfikacja dokumentów
- Zarządzanie umowami/licencjami
- Wyszukiwanie pełnotekstowe
Oprogramowanie do automatyzacji dokumentów Knackly oferuje zaawansowany zestaw funkcji oraz intuicyjny interfejs, który natychmiast zapewnia produktywność.
Knackly to oprogramowanie do automatyzacji dokumentów dla grup prawnych o dowolnej wielkości i strukturze. Platforma Knackly oferuje zaawansowane funkcje automatyzacji, a dzięki intuicyjnemu interfejsowi nowi użytkownicy od razu sprawnie z niej korzystają. Klienci Knackly są byłymi użytkownikami innych platform do automatyzacji dokumentów, sfrustrowanymi mylącymi interfejsami, stromymi krzywymi uczenia się i brakiem potrzebnych funkcji lub grupami prawnymi wybierającymi swoje pierwsze rozwiązanie w zakresie obsługi dokumentów. Zgodność z komputerami PC i MAC.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Knackly
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Kontrola dostępu/zezwolenia
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Klasyfikacja dokumentów
- Zarządzanie umowami/licencjami
- Wyszukiwanie pełnotekstowe
Rozwiązanie SaaS dla patentów, znaków towarowych i wzorów przemysłowych oparte na Microsoft 365 z pełnymi zasadami globalnego dokowania.
HeliosComplete to pierwsze w swoim rodzaju rozwiązanie Software-as-a-Service dla patentów, wzorów i znaków towarowych, które łączy światowej klasy technologię z usługami wsparcia ekspertów w zintegrowanym pakiecie. W ramach miesięcznego abonamentu kancelarie prawne i firmy uzyskują dostęp do najbardziej zaawansowanego w branży systemu zarządzania własnością intelektualną, który obejmuje pełne dane o portfolio, zarządzanie dokumentami, pocztę elektroniczną i współpracę.
Dowiedz się więcej na temat produktu: HeliosComplete
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Kontrola dostępu/zezwolenia
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Klasyfikacja dokumentów
- Zarządzanie umowami/licencjami
- Wyszukiwanie pełnotekstowe
Zapisuj i klasyfikuj pliki w SharePoint bezpośrednio z usługi Microsoft 365, nawet na urządzeniu mobilnym.
Intuicyjny dostęp do SharePoint z usługi Microsoft 365.
Wykorzystanie możliwości SharePoint jest niezwykle łatwe, kiedy można to robić bezpośrednio z poziomu programów Microsoft Word, Excel i PowerPoint.
Użytkownicy mają natychmiastowy dostęp do danych, wszędzie tam, gdzie się zalogują i nie muszą umieć korzystać z SharePoint ani poruszać się po nim.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Colligo Office Connect for Microsoft 365
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Kontrola dostępu/zezwolenia
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Klasyfikacja dokumentów
- Zarządzanie umowami/licencjami
- Wyszukiwanie pełnotekstowe
Oprogramowanie do analiz prawnych w Afryce. Przepisy, ustawy, wiadomości, komentarze, praktyczne wskazówki i ostrzeżenia dostępne na nowoczesnej platformie online.
Afriwise koncentruje się na udostępnianiu prawa afrykańskiego. Przeprowadzanie analiz prawnych w Afryce szybciej, skuteczniej i z większą pewnością. Dołącz do osób korzystających z wiodącej platformy do analiz prawnych dotyczących jurysdykcji afrykańskiej. Dynamiczna, stale rozwijająca się i łatwa do przeszukiwania zawartość platformy Afriwise obejmuje ustawodawstwo, ustawy, wiadomości, komentarze, praktyczne wskazówki, aktualne ostrzeżenia i inne materiały prawne dotyczące każdego kraju.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Afriwise
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Archiwizacja i przechowywanie
- Kontrola wersji
- Kontrola dostępu/zezwolenia
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Klasyfikacja dokumentów
- Zarządzanie umowami/licencjami
- Wyszukiwanie pełnotekstowe