Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy zarządzania dokumentami

Systemy zarządzania dokumentami umożliwiają przedstawicielom zawodów prawniczych organizowanie i szybki dostęp do dokumentów prawnych przechowywanych w formie elektronicznej. Dzięki funkcjom skanowania, obrazowania i scalania dokumenty te można włączać do bazy danych, a następnie przeszukiwać i sortować w dowolny sposób. Tego rodzaju oprogramowanie może również umożliwiać zarządzanie transkrypcją. Systemy zarządzania dokumentami są powiązane z programami do zarządzania dokumentami, programami do zarządzania kancelarią prawną, oprogramowaniem dla prawników i oprogramowaniem dla sądów.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 23 w
Automatyzuje generowanie dokumentów i przechowuje wszystkie dokumenty, umowy, notatki i wiadomości e-mail uporządkowane, podzielone na kategorie, zindeksowane i możliwe do wyszukania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lexzur
Kompleksowe rozwiązanie do zarządzania dokumentami prawnymi, które pozwala uporządkować, skategoryzować, zindeksować i przeszukiwać wszystkie dokumenty, umowy, notatki i wiadomości e-mail. Generowanie dokumentów zostanie zautomatyzowane z własnych szablonów dostępnych w wielu językach. Dokumenty mogą być uporządkowane według różnych kryteriów w oparciu o indywidualne preferencje. Możliwość przechowywania i zarządzania szeroką gamą szablonów prawnych. Posiada opcję kontroli wersji, dzięki której można śledzić i przeglądać wiele wariantów tego samego dokumentu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lexzur

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
iDeals VDR umożliwia bankierom inwestycyjnym, prawnikom i głównym menedżerom wymianę i udostępnianie informacji poufnych za pośrednictwem bezpiecznego pokoju transakcyjnego.
iDeals to wyrafinowany i zaufany dostawca wirtualnego pokoju danych. Zdobyte doświadczenie i wyjątkowe wyniki zostały wypróbowane i przetestowane przez bankierów inwestycyjnych, prawników i głównych menedżerów przedsiębiorstw na całym świecie. iDeals to najbardziej zorientowana na wyniki i elastyczna firma na rynku, która słucha swoich klientów i oferuje im najbezpieczniejsze, najwygodniejsze i najszybsze rozwiązanie, aby osiągnąć ich strategiczne cele w każdej transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ideals Virtual Data Room

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
Aplikacja do czytania, robienia notatek i analizy dokumentów, która została wybrana przez redaktorów Apple i Microsoftu: „Edytor PDF z supermocami od FastCompany”
Pierwsza aplikacja do czytania, robienia notatek i analizy dokumentów, która została wybrana przez redaktorów Apple i Microsoftu. „Edytor PDF z supermocami” od FastCompany. Stworzony dla profesjonalistów, których praca polega na analizowaniu złożonych zestawów dokumentów. Idealny do nauki, analizy i wyciągania wniosków. LiquidText to narzędzie do aktywnego czytania i robienia notatek, w którym wszystkie dokumenty, podkreślenia i adnotacje są w tym samym obszarze roboczym co notatki. W ten sposób istnieje możliwość dynamicznego połączenia wizualnego między treścią i notatkami. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidText

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform Sign

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
Imprima VDR to zorientowana na użytkownika, zgodna z normami ISO i obsługiwana w trybie 24/7/365 platforma wirtualnego data roomu do przeprowadzania złożonych transakcji biznesowych.
Imprima Virtual Data Rooms to wysoce bezpieczny, niezawodny i łatwy w obsłudze wirtualny data room. Zapewnia on internetowy sejf na dokumenty, który pomaga klientom zachować poufność dokumentów o znaczeniu krytycznym i komunikacji podczas każdej transakcji. Cały proces i wszyscy pracownicy posiadają certyfikat ISO/IEC 27001:2013 – najnowszy i najbardziej kompleksowy certyfikat bezpieczeństwa dla dostawców wirtualnych data roomów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Imprima Virtual Data Rooms

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
Rozwijaj swoją wymarzoną wysoce wydajną praktykę prawną dzięki rozbudowanemu oprogramowaniu do zarządzania kancelarią prawną Amberlo.
Uniwersalne oprogramowanie do zarządzania praktyką prawniczą Amberlo dba o Twój pracowity dzień, umożliwiając Ci skoncentrowanie się na tym, co najważniejsze. Wdrażaj nowych klientów, zarządzaj sprawami, automatycznie rejestruj każdą przepracowaną minutę, przypisuj rachunki i wysyłaj wiadomości e-mail do klientów w jednym miejscu, jednocześnie mierząc wyniki swojej kancelarii prawnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Amberlo

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
Platforma do zarządzania umowami z najwyższym standardem bezpieczeństwa i cyfrowym podpisem dla plików o dowolnym formacie.
Platforma do zarządzania umowami i cyfrowymi podpisami. INHUBBER zapewnia niezrównane bezpieczeństwo i niezwykle skuteczny sposób organizowania i zarządzania umowami. Sztuczna inteligencja wydobywa istotne informacje, pomaga tworzyć raporty, szybko odszukiwać lub porównywać informacje. INHUBBER upraszcza umowy i czyni je zrozumiałymi, interaktywnymi, łatwymi w zarządzaniu i automatyzacji. Zmniejsza czas, koszty i ryzyko związane z negocjowaniem, tworzeniem, zatwierdzaniem i zarządzaniem umowami. Dowiedz się więcej na temat produktu: INHUBBER

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
Polska Produkt lokalny
Z FORDATA VDR przeprowadzisz online Due Diligence i transakcję M&A, udostępniając poufne dokumenty inwestorom , doradcom, zachowując pełną kontrolę i bezpieczeństwo.
Jesteśmy zaufanym dostawcą virtual data room w Europie. FORDATA to nie tylko platforma do bezpiecznego udostępniania poufnych dokumentów. Nasza wiedza i realizacja ponad 1600 projektów zdobyły uznanie i poparcie inwestorów, doradców oraz prawników. Współpracuje z liderami branży, w tym z największymi firmami doradczymi, kancelariami prawnymi, bankami i funduszami PE/VC (kapitał prywatny / fundusz podwyższonego ryzyka). Chcemy, aby każda Twoja transakcja przebiegała dokładnie tak, jak planujesz. Korzystając z naszych usług, obiecujemy komfort pracy, spokój ducha i absolutne bezpieczeństwo. #FORDATAteam jest dla Ciebie. Dowiedz się więcej na temat produktu: FORDATA VDR

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
Przypomnienie o wygaśnięciu automatycznie śledzi daty ważności certyfikatów pracowników, umów, licencji, ubezpieczeń i nie tylko.
Przypomnienie o wygaśnięciu automatycznie śledzi daty ważności certyfikatów pracowników, umów, licencji, ubezpieczeń i nie tylko. Z ponad 10 000 kontaktami śledzącymi wygaśnięcia w ponad 40 krajach organizacje doceniają to łatwe w użyciu oprogramowanie. Korzystając z przypomnień o wygaśnięciu, żadna data ważności nie jest pominięta, dzięki czemu organizacje zawsze zachowują zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Expiration Reminder

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
Automatyzacja dokumentów do tworzenia niestandardowych dokumentów w Wordzie. Generowanie wielu dokumentów jednocześnie. Logika warunkowa, formuły, makra.
Automatyzacja dokumentów do automatyzowania sporządzania dokumentów w Wordzie. Eliminacja kłopotliwych błędów. Szybkie sporządzanie umów, pism, zleceń zakupu i innych dokumentów prawnych w sposób dokładny i spójny. Generowanie wielu dokumentów z tymi samymi danymi wejściowymi, dzięki czemu nie musisz wprowadzać danych dwa razy. Automatyzacja przepływu pracy dzięki wykorzystaniu internetowych formularzy przyjęcia do automatycznego tworzenia dokumentów. Specjalny opiekun klienta. Dostępne usługi tworzenia szablonów. Integracja i API Zapier. Dowiedz się więcej na temat produktu: Woodpecker

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
API do generowania dokumentów, które pomaga firmom tworzyć szablony i automatyzować generowanie umów, faktur i nie tylko.
DocuGenerate pomaga generować faktury, listy, umowy, porozumienia, certyfikaty i wiele innych za pomocą ich API i aplikacji internetowej. Aby rozpocząć, przygotuj szablon Word ze znacznikami w miejscach, w których chcesz mieć dynamiczny tekst. Następnie prześlij arkusz kalkulacyjny Excel z danymi. Dla każdego wybranego wiersza zostanie wygenerowany dokument z szablonu poprzez zastąpienie znaczników wartościami danych. Jeśli potrzebujesz zaawansowanej integracji, możesz skorzystać z interfejsu API do tworzenia szablonów i płynnego generowania dokumentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: DocuGenerate

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
Zarządzaj, organizuj, śledź i obsługuj wszystkie swoje podmioty w jednym bezpiecznym rozwiązaniu z EntityKeeper.
EntityKeeper upraszcza sposób zarządzania podmiotami, schematami organizacyjnymi i wymaganiami dotyczącymi zgłoszeń w całej organizacji. Kompleksowa platforma umożliwia łatwy dostęp do informacji o podmiotach i zgodności w czasie rzeczywistym, dostosowywanie pól danych, zarządzanie krytycznymi terminami za pomocą powiadomień, takich jak daty składania wniosków / podatków, oraz tworzenie szczegółowych schematów organizacyjnych. Ponadto Usługi korporacyjne eliminują potrzebę ręcznego zarządzania zgłoszeniami podmiotów, takimi jak tworzenie podmiotu, dokumenty korporacyjne do zamknięcia i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: EntityKeeper

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
Sprawdzone pod kątem działalności korporacyjnej rozwiązanie DX pozwala skupić się na firmie, a nie na wspierających ją procesach dokumentowych i kontraktowych.
Zwiększ produktywność, zgodność i zadowolenie klientów dzięki DX, nowoczesnemu rozwiązaniu do zarządzania umowami i dokumentami. DX umożliwia organizacjom automatyzację, monitorowanie i kontrolowanie powtarzających się procesów dokumentowych, w tym procesów związanych z zakupami, sprzedażą i zasobami ludzkimi. Elastyczność platformy DX umożliwia klientom z różnych branż wydobywanie wartości, w tym z handlu detalicznego, prawa, technologii i rządu. Szybkie, dostosowane i oparte na wartościach wdrożenie przez zespół DX. Dowiedz się więcej na temat produktu: Docxpresso

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
Łatwe w użyciu repozytorium dokumentów prawnych z funkcjami wyszukiwania opartymi na SI oraz automatycznymi i powtarzającymi się przypomnieniami e-mailowymi.
ContractZen to łatwe w użyciu i bezpieczne oprogramowanie do zarządzania dokumentami prawnymi. Znajdź dokumenty natychmiast dzięki wyszukiwaniu wspomaganemu przez SI firmy Microsoft, przestań martwić się o ważne terminy dzięki automatycznym przypomnieniom oraz importuj umowy poprzez wysyłanie wiadomości e-mail. Dowiedz się więcej na temat produktu: ContractZen

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
Rozwiązanie do archiwizacji poczty elektronicznej M365 – rozwiązanie do archiwizacji poczty elektronicznej ArcTitan. Chroń dane i obniżaj koszty
Narzędzie do archiwizacji wiadomości e-mail. ArcTitan to produkt do archiwizacji wiadomości e-mail dla firm, który umożliwia użytkownikom bezpieczne archiwizowanie biznesowych wiadomości e-mail i po prostu pobieranie zarchiwizowanych wiadomości. ArcTitan jest zgodny, szybki, bezpieczny i przyjazny dla środowiska M365. Błyskawiczne wyszukiwanie i pobieranie Archiwum wiadomości e-mail M365 Znacznie zwiększa funkcjonalność wyszukiwania i przechowywania poczty e-mail w usłudze Office 365. Ogromne oszczędności kosztów i czasu Dowiedz się więcej na temat produktu: ArcTitan Email Archiving

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
Zapisuj i klasyfikuj wiadomości e-mail bezpośrednio z programu Outlook i Microsoft 365 do programu SharePoint i Teams
Colligo umożliwia cenionym na świecie kancelariom prawnym i działom prawnym — w tym Microsoft Legal i Corporate Affairs — wykorzystanie SharePoint jako prawnego systemu DMS. Colligo dostarcza kompleksowe rozwiązania do zarządzania pocztą elektroniczną i dokumentami, które pozwalają na łatwe rozszerzenie SharePointa jako prawnego systemu DMS, w celu dostępu do elektronicznych spraw klientów, takich jak dokumenty Office, obrazy, pliki PDF, wiadomości e-mail i załączniki, i efektywnego ich klasyfikowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Email Manager for Microsoft 365

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
10-krotnie szybsze tworzenie umów i krótszy o 80% czas realizacji. Przyjazna dla użytkownika platforma spełniająca wszystkie potrzeby w zakresie dokumentacji.
Zarządzanie dokumentami lub umowami między działami kiedyś było skomplikowane. Obecnie rozwiązanie do zarządzania dokumentami prawnymi radzi sobie z niektórymi z głównych problemów związanych z tradycyjnymi umowami. Dzięki rozwiązaniu Precisely możesz optymalizować zarządzanie dokumentami prawnymi od wstępnego wniosku do odnowienia umów. Rozwiązanie do zarządzania dokumentami prawnymi zapewnia wszystkie środki do zarządzania umowami zarówno zgodnymi, jak i efektywnymi pod względem zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precisely

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
Oprogramowanie do automatyzacji dokumentów Knackly oferuje zaawansowany zestaw funkcji oraz intuicyjny interfejs, który natychmiast zapewnia produktywność.
Knackly to oprogramowanie do automatyzacji dokumentów dla grup prawnych o dowolnej wielkości i strukturze. Platforma Knackly oferuje zaawansowane funkcje automatyzacji, a dzięki intuicyjnemu interfejsowi nowi użytkownicy od razu sprawnie z niej korzystają. Klienci Knackly są byłymi użytkownikami innych platform do automatyzacji dokumentów, sfrustrowanymi mylącymi interfejsami, stromymi krzywymi uczenia się i brakiem potrzebnych funkcji lub grupami prawnymi wybierającymi swoje pierwsze rozwiązanie w zakresie obsługi dokumentów. Zgodność z komputerami PC i MAC. Dowiedz się więcej na temat produktu: Knackly

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
Przekształć procesy związane z dokumentami i zwiększ możliwości użytkowników biznesowych dzięki sprawnemu procesowi generowania i automatyzacji dokumentów.
Innowacyjny i intuicyjny produkt do tworzenia dokumentów i automatyzacji Experlogix umożliwia uproszczenie, optymalizację i automatyzację spójnych procesów tworzenia, generowania, zarządzania, dostarczania, przechowywania i podpisu elektronicznego lepszych dokumentów, szybciej. Skutkuje to ulepszoną komunikacją, przyspieszonymi procesami biznesowymi, zwiększoną produktywnością i mniejszą zależnością od IT. Ponadto oferuje integrację z kluczowymi platformami CRM i podstawowymi systemami przedsiębiorstwa, takimi jak ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa), CPQ (konfiguracja, wycena i kosztorys), czy ECM (zarządzanie treścią w przedsiębiorstwie). Dowiedz się więcej na temat produktu: Experlogix Document Automation

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
Rozwiązanie SaaS dla patentów, znaków towarowych i wzorów przemysłowych oparte na Microsoft 365 z pełnymi zasadami globalnego dokowania.
HeliosComplete to pierwsze w swoim rodzaju rozwiązanie Software-as-a-Service dla patentów, wzorów i znaków towarowych, które łączy światowej klasy technologię z usługami wsparcia ekspertów w zintegrowanym pakiecie. W ramach miesięcznego abonamentu kancelarie prawne i firmy uzyskują dostęp do najbardziej zaawansowanego w branży systemu zarządzania własnością intelektualną, który obejmuje pełne dane o portfolio, zarządzanie dokumentami, pocztę elektroniczną i współpracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: HeliosComplete

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
Zapisuj i klasyfikuj pliki w SharePoint bezpośrednio z usługi Microsoft 365, nawet na urządzeniu mobilnym.
Intuicyjny dostęp do SharePoint z usługi Microsoft 365. Wykorzystanie możliwości SharePoint jest niezwykle łatwe, kiedy można to robić bezpośrednio z poziomu programów Microsoft Word, Excel i PowerPoint. Użytkownicy mają natychmiastowy dostęp do danych, wszędzie tam, gdzie się zalogują i nie muszą umieć korzystać z SharePoint ani poruszać się po nim. Dowiedz się więcej na temat produktu: Colligo Office Connect for Microsoft 365

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów
Oprogramowanie do analiz prawnych w Afryce. Przepisy, ustawy, wiadomości, komentarze, praktyczne wskazówki i ostrzeżenia dostępne na nowoczesnej platformie online.
Afriwise koncentruje się na udostępnianiu prawa afrykańskiego. Przeprowadzanie analiz prawnych w Afryce szybciej, skuteczniej i z większą pewnością. Dołącz do osób korzystających z wiodącej platformy do analiz prawnych dotyczących jurysdykcji afrykańskiej. Dynamiczna, stale rozwijająca się i łatwa do przeszukiwania zawartość platformy Afriwise obejmuje ustawodawstwo, ustawy, wiadomości, komentarze, praktyczne wskazówki, aktualne ostrzeżenia i inne materiały prawne dotyczące każdego kraju. Dowiedz się więcej na temat produktu: Afriwise

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Podpis elektroniczny
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Kontrola wersji
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Tworzenie dokumentów