Wyniki: 5 w
Samoobsługowe ustalanie harmonogramu wizyt za pomocą przyjaznego narzędzia do planowania, dzięki czemu możesz zaoszczędzić czas na pozostałe czynności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling
Oszczędzaj czas i zapewnij sprawny przepływ klientów oraz techników dzięki rozwiązaniu Acuity umożliwiającemu samodzielne rezerwowanie wizyt i spotkań. Od momentu dokonania rezerwacji Acuity zajmuje się przyjmowaniem klientów, przydzielaniem techników, automatycznym wysyłaniem spersonalizowanych potwierdzeń do klientów, Ciebie i Twoich pracowników, wysyłaniem przypomnień w wiadomościach tekstowych i przetwarzaniem płatności. Dzięki systemowi Acuity Twoje centrum napraw samochodowych działa płynniej. Wystarczy, że zjawisz się na miejscu w odpowiednim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Koszty robocizny
  • Zarządzanie częściami
  • Dekoder numerów VIN
Orderry dla punktów napraw samochodowych – szybsza odprawa, bardziej inteligentna analiza, lepsze oszacowanie, prowadzenie stacji obsługi samochodowej jak w zegarku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orderry
Orderry to rozwiązanie SaaS dla warsztatów samochodowych i stacji serwisowych. Automatyzacja biznesowa, pojedyncza baza danych dla klientów, zlecenia naprawy, zadania, zapasy i sprzedaż, od zameldowan ia i wymeldowania po analitykę, raportowanie, prostą komunikację wewnętrzną, zaplanowane powiadomienia w każdej chwili – krótkie standardowe wiadomości, aktualizacje i inne powiadomienia, zarówno dla klientów, jak i personelu. Śledź części, materiały, sprzedaż detaliczną w punkcie napraw samochodowych za pomocą w pełni zautomatyzowanego modułu inwentarza. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orderry

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Koszty robocizny
  • Zarządzanie częściami
  • Dekoder numerów VIN
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Koszty robocizny
  • Zarządzanie częściami
  • Dekoder numerów VIN
Ujednolicone rozwiązanie do handlu (ERP + POS) dla handlu detalicznego i hotelarstwa oparte na technologii Microsoft Dynamics
LS Central to kompleksowe rozwiązanie w postaci oprogramowania, które rozszerza usługę Microsoft Dynamics 365 Business Central, oferując w ten sposób funkcje POS (punkty sprzedaży) i ERP w jednym ujednoliconym systemie. Oznacza to, że do zarządzania finansami (Microsoft ERP), POS, operacjami sklepu, zarządzaniem łańcuchem dostaw, zapasami, eCommerce i lojalnością klientów można używać tylko jednego kompletnego oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: LS Retail

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Koszty robocizny
  • Zarządzanie częściami
  • Dekoder numerów VIN
ActionRev to oparte na chmurze narzędzie, które pomaga firmom w fakturowaniu, przebudowie, śledzeniu konserwacji, opłatach podstawowych i innych kwestiach.
ActionRev to oprogramowanie serwisowe wykorzystujące technologię chmury do zapewnienia ekonomicznego rozwiązania do przebudowy, serwisowania i naprawy silników wysokoprężnych, dla transportu, przemysłu części i warsztatów mechanicznych. ActionRev śledzi wszystkie szczegóły dotyczące warsztatu, w tym pojazdy, opłaty podstawowe, numery seryjne, zlecenia pracy, harmonogramy konserwacji zapobiegawczej, poziom cen klienta, pracę techników, nieograniczoną liczbę pozycji magazynowych itp. Następnie eksportuje do księgi głównej. Dowiedz się więcej na temat produktu: ActionRev

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Koszty robocizny
  • Zarządzanie częściami
  • Dekoder numerów VIN