Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy dla warsztatów samochodowych

Progamy dla warsztatów samochodowych oferują warsztatom naprawczym takie opcje, jak: kosztorysowanie pracy, zamówienia, fakturowanie, szacowanie, pozycje, księgowość, planowanie i zarządzanie warsztatem. Wszystkie aspekty zarządzania warsztatem są dostępne w jednym interfejsie. Programy dla warsztatów samochodowych są powiązane z programami do naprawy samochodów, oprogramowaniem do zarządzania obsługą techniczną samolotów, systemami zarządzania flotą i oprogramowaniem dla dealerów samochodowych.

Samoobsługowe ustalanie harmonogramu wizyt za pomocą przyjaznego narzędzia do planowania, dzięki czemu możesz zaoszczędzić czas na pozostałe czynności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling
Oszczędzaj czas i zapewnij sprawny przepływ klientów oraz techników dzięki rozwiązaniu Acuity umożliwiającemu samodzielne rezerwowanie wizyt i spotkań. Od momentu dokonania rezerwacji Acuity zajmuje się przyjmowaniem klientów, przydzielaniem techników, automatycznym wysyłaniem spersonalizowanych potwierdzeń do klientów, Ciebie i Twoich pracowników, wysyłaniem przypomnień w wiadomościach tekstowych i przetwarzaniem płatności. Dzięki systemowi Acuity Twoje centrum napraw samochodowych działa płynniej. Wystarczy, że zjawisz się na miejscu w odpowiednim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling

Funkcje

  • Koszty robocizny
  • Baza danych klientów
  • Dekoder numerów VIN
  • Zarządzanie częściami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
Przejmij kontrolę nad swoim warsztatem samochodowym dzięki RemOnline, najlepszemu rozwiązaniu do zarządzania naprawami, kosztorysami, częściami, CRM i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemOnline
Zapewnij sprawne działanie swojego warsztatu samochodowego, wykonując wszystkie operacje w jednym wygodnym miejscu. Od szacunków po zadania – zarządzaj tym wszystkim bez wysiłku. Zaplanuj czas techników, aby zmaksymalizować produktywność. Zapewnij sobie dostępność narzędzi i wnęk w celu równomiernego rozłożenia pracy. Twórz faktury ze zleceń pracy w celu płynnego rozliczania. Przyspiesz przetwarzanie zadań dzięki łączeniu usług i wykrywaniu numeru VIN pojazdu na podstawie zdjęcia. Śledź części w różnych lokalizacjach. Zachowaj mobilność i przetwarzaj naprawy na smartfonie. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemOnline

Funkcje

  • Koszty robocizny
  • Baza danych klientów
  • Dekoder numerów VIN
  • Zarządzanie częściami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Koszty robocizny
  • Baza danych klientów
  • Dekoder numerów VIN
  • Zarządzanie częściami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
Ujednolicone rozwiązanie do handlu (ERP + POS) dla handlu detalicznego i hotelarstwa oparte na technologii Microsoft Dynamics
LS Central to kompleksowe rozwiązanie w postaci oprogramowania, które rozszerza usługę Microsoft Dynamics 365 Business Central, oferując w ten sposób funkcje POS (punkty sprzedaży) i ERP w jednym ujednoliconym systemie. Oznacza to, że do zarządzania finansami (Microsoft ERP), POS, operacjami sklepu, zarządzaniem łańcuchem dostaw, zapasami, eCommerce i lojalnością klientów można używać tylko jednego kompletnego oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: LS Retail

Funkcje

  • Koszty robocizny
  • Baza danych klientów
  • Dekoder numerów VIN
  • Zarządzanie częściami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
AutoRepair Cloud to oparta na chmurze, ekonomiczna, kompleksowa platforma dla mechaników i firm zajmujących się naprawami samochodowymi.
AutoRepair Cloud ma na celu usprawnienie każdego aspektu działalności poprzez centralizację i optymalizację przepływu pracy. Rozwiązanie to zapewnia narzędzia, takie jak szacunki napraw, fakturowanie, szablony, wbudowany skaner/dekoder VIN (numerów nadwozia pojazdów), śledzenie pojazdów/klientów, zarządzanie zapasami, harmonogramy konserwacji, informacje o usługach technicznych, w tym informacje o producentach OEM (sprzętu oryginalnego) oraz 5 rozwiązań stworzonych dla klientów, aby mogli śledzić postępy i historię napraw, harmonogram konserwacji i umawiać się na wizyty. Dowiedz się więcej na temat produktu: AutoRepair Cloud

Funkcje

  • Koszty robocizny
  • Baza danych klientów
  • Dekoder numerów VIN
  • Zarządzanie częściami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
Orderry dla punktów napraw samochodowych – szybsza odprawa, bardziej inteligentna analiza, lepsze oszacowanie, prowadzenie stacji obsługi samochodowej jak w zegarku.
Orderry to rozwiązanie SaaS dla warsztatów samochodowych i stacji serwisowych. Automatyzacja biznesowa, pojedyncza baza danych dla klientów, zlecenia naprawy, zadania, zapasy i sprzedaż, od zameldowania i wymeldowania po analitykę, raportowanie, prostą komunikację wewnętrzną, zaplanowane powiadomienia w każdej chwili – krótkie standardowe wiadomości, aktualizacje i inne powiadomienia, zarówno dla klientów, jak i personelu. Śledź części, materiały, sprzedaż detaliczną w punkcie napraw samochodowych za pomocą w pełni zautomatyzowanego modułu inwentarza. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orderry

Funkcje

  • Koszty robocizny
  • Baza danych klientów
  • Dekoder numerów VIN
  • Zarządzanie częściami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
ActionRev to oparte na chmurze narzędzie, które pomaga firmom w fakturowaniu, przebudowie, śledzeniu konserwacji, opłatach podstawowych i innych kwestiach.
ActionRev to oprogramowanie serwisowe wykorzystujące technologię chmury do zapewnienia ekonomicznego rozwiązania do przebudowy, serwisowania i naprawy silników wysokoprężnych, dla transportu, przemysłu części i warsztatów mechanicznych. ActionRev śledzi wszystkie szczegóły dotyczące warsztatu, w tym pojazdy, opłaty podstawowe, numery seryjne, zlecenia pracy, harmonogramy konserwacji zapobiegawczej, poziom cen klienta, pracę techników, nieograniczoną liczbę pozycji magazynowych itp. Następnie eksportuje do księgi głównej. Dowiedz się więcej na temat produktu: ActionRev

Funkcje

  • Koszty robocizny
  • Baza danych klientów
  • Dekoder numerów VIN
  • Zarządzanie częściami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy