Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie Digital Signage

Oprogramowanie Digital Signage umożliwia tworzenie, planowanie i dystrybucję multimedialnych znaków, reklam i treści informacyjnych. Tego rodzaju oprogramowanie jest używane przez hotele, kasyna, porty lotnicze, centra handlowe, zarządców nieruchomości korporacyjnych oraz wszelkie inne firmy korzystające z reklamy cyfrowej lub tablic informacyjnych. Oprogramowanie Digital Signage jest powiązane z oprogramowaniem do kiosków, programami do automatyzacji marketingu i narzędziami public relations (PR).

Wyniki: 22 w

10 $/miesiąc. Zamiana każdego telewizora w cyfrowy znak. Zdalne zarządzanie. Obsługuje zdjęcia, filmy, playlisty, Google Slides, pogodę, Instagram itd. Dowiedz się więcej na temat produktu: OptiSigns
10 $/miesiąc. Dowolny telewizor można zmienić w urządzenie digital signage i zarządzać nim zdalnie z centralnego pulpitu. Do wyboru 100 aplikacji i ponad 500 szablonów. Obsługuje takie formaty, jak zdjęcia, filmy, listy odtwarzania, Google Slides, Pogoda, Instagram, Twitter, YouTube i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: OptiSigns

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
Kompleksowe rozwiązanie do zarządzania urządzeniami i laptopami z systemem iOS, fireOS, Mac, Android, Apple TV oraz Windows. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hexnode UEM
Hexnode UEM to wielokrotnie nagradzane rozwiązanie do UEM (ujednoliconego zarządzania punktami końcowymi), które pomaga firmom bezpiecznie zarządzać zarówno urządzeniami BYOD, jak i urządzeniami firmowymi za pomocą jednej konsoli. Obsługuje urządzenia iOS, Android, Windows, Mac, Apple TV i fireOS. Dzięki bogatemu zestawowi funkcji, takich jak zarządzanie aplikacjami, zarządzanie bezpieczeństwem, zarządzanie wydatkami i konteneryzacja, Hexnode MDM dostosowuje się do najbardziej złożonych środowisk biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hexnode UEM

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
Technologia nowej generacji do profesjonalnych urządzeń do oznakowywania cyfrowego. Łatwa obsługa dzięki zaawansowanym funkcjom oraz kontroli i bezpieczeństwu klasy korporacyjnej Dowiedz się więcej na temat produktu: Yodeck
Yodeck to niezwykle łatwa w obsłudze platforma oznakowywania cyfrowego oparta na chmurze, która zasila ekran dynamicznymi treściami, które natychmiast angażują docelowych odbiorców. Dzięki Yodeck możesz łatwo tworzyć, projektować i planować treści z sieci, niezależnie od odległości od ekranu. Korzystaj z przykuwających uwagę mediów, takich jak filmy, obrazy, pliki PDF, dokumenty Office, pulpity nawigacyjne danych i media społecznościowe, aby przekazywać wiadomości osobom, które są najważniejsze dla Twojej firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yodeck

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
Łatwe tworzenie atrakcyjnych treści w zakresie reklamy cyfrowej i publikowanie ich w ciągu kilku minut od momentu rejestracji.
Edytor treści w chmurze jest intuicyjny i bardzo łatwy w użyciu, ale posiada również zaawansowane funkcje, takie jak animacje, przejścia i podglądy treści. Play Digital Signage oferuje również wtyczki do Facebooka, Twittera, Instagrama, Google i inne. Jeśli nie masz swoich własnych zdjęć, filmów lub animacji gotowych do użycia, zapewniamy dostęp do kilku bibliotek typu royalty free bezpośrednio w edytorze. To tylko kilka dodatkowych korzyści oferowanych przez Play Digital Signage. Dowiedz się więcej na temat produktu: Play Digital Signage

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
ScreenCloud szybko przekształca telewizory, iPady i inne tablety w atrakcyjne cyfrowe oznakowanie dla Twojej firmy lub organizacji.
Oznakowanie cyfrowe nie musi być skomplikowane. Oprogramowanie ScreenCloud do oznakowywania cyfrowego sprawia, że umieszczenie istotnych treści na dowolnym ekranie i w dowolnym miejscu jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Umożliwia sterowanie jednym lub tysiącem ekranów z dowolnego miejsca na świecie. System ScreenCloud, obsługiwany przez system zarządzania zawartością w chmurze, pasuje do istniejących inteligentnych systemów, dzięki czemu możesz sprawdzać najnowsze wiadomości i aktualizacje firmy, śledzić komunikację pracowników i wizualizować dane za pomocą jednego centralnego nośnika. Dowiedz się więcej na temat produktu: ScreenCloud

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
Każdy może łatwo zarządzać ekranami dzięki Zeetaminds Digital Signage CMS. Przesuń zawartość na jeden lub więcej wyświetlaczy w czasie krótszym niż 30 sekund.
Bardzo łatwe zarządzanie ekranami dzięki platformie Zeetaminds Digital Signage. Możesz w ciągu niecałych 30 sekund przenieść zawartość do jednego lub kilku ekranów. Integracja z aplikacją Canva ułatwia tworzenie treści. Myślisz o zmianie dostawcy oprogramowania do znakowania cyfrowego? To oferta, której nie możesz odmówić. Rozwiązanie to działa na systemach Android, Amazon Firestick, Windows, LG webOS oraz na dowolnym telewizorze z systemem Android Smart TV i sklepem Google Playstore. Zeetaminds CMS (system zarządzania zawartością) obsługuje wyświetlacze w ponad 40 krajach dla takich marek jak Sony, Malaysian Airlines itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zeetaminds

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
Założona w 2011 roku firma SkySlope jest platformą obsługi klienta zarządzającą transakcjami na rynku nieruchomości od momentu zawarcia umowy do jej zamknięcia.
SkySlope to kompleksowa platforma do zarządzania transakcjami dla domów maklerskich, umożliwiająca wykonywanie, przechowywanie, organizowanie i audytowanie dokumentów dotyczących nieruchomości z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. SkySlope obsługuje ponad 650 000 profesjonalistów z branży nieruchomości w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, zarządzając ponad trzema milionami transakcji rocznie. Brokerzy uzyskują pełny wgląd w swoje transakcje brokerskie, dzięki czemu mogą śledzić i rozwijać swoją działalność. Administratorzy potroją swoją produktywność dzięki usprawnionemu procesowi weryfikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: SkySlope

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
Rozwiązanie do znakowania cyfrowego z opcją White Label
Usługa LOOK umożliwia zdalne zarządzanie wszystkimi treściami multimedialnymi, takimi jak wsparcie audio, dynamiczne filmy lub interaktywne scenariusze z jednego konta osobistego. Obecnie na różnych rynkach pionowych, takich jak handel detaliczny, bankowość, opieka zdrowotna, hotelarstwo itp., popyt na rozwiązania LOOK występuje w ponad 40 krajach na całym świecie. Przede wszystkim klienci cenią oprogramowanie LOOK za łatwość obsługi, wysoką niezawodność, jakość obsługi użytkownika i rozsądne ceny (zaczyna się ono od zaledwie 6 $ za ekran). Dowiedz się więcej na temat produktu: Look Digital Signage

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
Platforma e-kontraktowania Agrello upraszcza cały proces zarządzania dokumentami i podpisywania umów elektronicznych, od umowy wstępnej do podpisania.
Agrello jest na dobrej drodze do stworzenia platformy dla umów elektronicznych, która zmieni sposób, w jaki obecnie przygotowuje się i podpisuje umowy. Dlatego Agrello nie jest tylko kolejnym rozwiązaniem w zakresie podpisu elektronicznego, których jest wiele na rynku. Platforma e-kontraktowania Agrello ułatwia przejście z umów papierowych na umowy elektroniczne i oszczędza czas. Zbieraj podpisy elektroniczne oraz bezpiecznie przechowuj i udostępniaj dokumenty w formie cyfrowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agrello

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
Prosta aplikacja do umieszczania treści na telewizorach, z 15-minutową konfiguracją i uruchamianiem. Warto to wypróbować. Tylko 11,90 $/miesiąc/1 TV. Lub zaoszczędź 30% dzięki planowi rocznemu.
Masz w swojej firmie telewizory? Wypróbuj łatwą i intuicyjną platformę Liqvid Live Digital Signage i rozpocznij korzystanie ze swoich ekranów cyfrowych jeszcze skuteczniej. Rozrywka dla ludzi, promocja ofert i zwiększenie średniej liczby klientów. - 15-minutowa konfiguracja za pomocą Google Play bez konieczności korzystania z usług, - zdalne planowanie multimediów dla każdego telewizora, - zarządzanie wszystkim z telefonu komórkowego, - tworzenie własnych treści sprzedażowych na platformie, - rozrywka dla klientów dzięki transmisjom telewizyjnym. Nie wahaj się. Dowiedz się więcej na temat produktu: Liqvid

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
Profesjonalna platforma digital signage w chmurze z funkcjami takimi jak ustalanie harmonogramu kampanii, monitorowanie w czasie rzeczywistym i dzienniki audytu.
OnSign TV to profesjonalna platforma digital signage znana z niezawodności, łatwości interfejsu i rozsądnych cen. Dzięki ekranom zainstalowanym w ponad 100 krajach, OnSign TV może pomóc w zarządzaniu od 1 do 1000 ekranów. OnSign TV wyróżnia się także systemem monitorowania w czasie rzeczywistym, który ułatwia śledzenie, przeglądanie i zdalne sterowanie każdym ekranem przez sieć bezpośrednio z poziomu konsoli zarządzania. OnSign TV działa doskonale nawet w słabym środowisku sieciowym, buforując całą zawartość przed jej odtworzeniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnSign TV

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
Przekazuj wiadomości lokalnie lub na całym świecie, zarówno pracownikom, jak i klientom, z centralnej lokalizacji.
Rozwiązania Scala umożliwiają tworzenie doświadczeń związanych z zaangażowaniem odbiorców poprzez łączenie sieci cyfrowych znaków, kiosków, urządzeń mobilnych, stron internetowych i urządzeń podłączonych do Internetu. Scala, firma należąca do grupy Stratacache, zapewnia platformę dla marketerów, sprzedawców detalicznych i innowatorów, umożliwiającą łatwe tworzenie i centralne zarządzanie wdrażaniem tych cyfrowych doświadczeń. Jednocześnie pozwala ona zachować elastyczność umożliwiającą szybkie dostosowywanie się do lokalnych warunków biznesowych i preferencji odbiorców w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scala

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
Navori QL Professional jest wysoce skalowalnym oprogramowaniem do znakowania cyfrowego klasy enterprise z obsługą wielu platform.
Navori QL Professional jest wysoce skalowalnym oprogramowaniem do znakowania cyfrowego klasy enterprise z obsługą wielu platform. Dostępne w chmurze i lokalnie. Zawiera trzy moduły. Serwer QL z wieloosobowym, wielopoziomowym zarządzaniem treścią. QL Content Manager, intuicyjny interfejs użytkownika oparty na HTML5. QL Player, najpotężniejsze i najwydajniejsze oprogramowanie do odtwarzaczy multimedialnych dostępne na urządzeniach z systemem Windows, Android i System-on-Chip (SoC). Dowiedz się więcej na temat produktu: QL Digital Signage Software

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
Kiosk i interaktywne oprogramowanie DS (oznakowanie cyfrowe) do publicznych komputerów i wyświetlaczy. Łatwe w użyciu i skalowalne. Bezpłatna wersja próbna i obsługa klienta.
SiteKiosk to oparte na chmurze, kompleksowe oprogramowanie dla kiosków i oznakowań cyfrowych, przeznaczone dla kiosków, interaktywnych wyświetlaczy, komputerów publicznych, tabletów i laptopów (Windows/Android) w miejscach publicznych. W platformie SiteKiosk Cloud można łatwo skonfigurować komputery i wyświetlacze z zabezpieczeniem przed manipulacją, a także zarządzać nimi i monitorować je zdalnie z osobistego pulpitu nawigacyjnego na koncie w chmurze. Wystarczy kilka kliknięć, aby stworzyć własne interaktywne interfejsy użytkownika za pomocą łatwego w obsłudze edytora SiteKiosk Online. Dowiedz się więcej na temat produktu: SiteKiosk

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
Userful to platforma, która umożliwia dystrybucję aplikacji wizualnych za pomocą solidnego rozwiązania AV-over-IP opartego na oprogramowaniu.
Userful to platforma, która umożliwia dystrybucję aplikacji wizualnych w całym przedsiębiorstwie za pomocą solidnej i łatwej w zarządzaniu platformy AV-over-IP opartej na oprogramowaniu. Platforma umożliwia użytkownikom umieszczanie dowolnych treści na dowolnym ekranie. Rozwiązanie Userful jest wdrażane w firmach w celu zaspokojenia różnych potrzeb, takich jak rozproszone korporacyjne ekrany znakowania cyfrowego, ściany wideo w centrach operacyjnych, sale konferencyjne, centra doświadczeń, lobby i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userful Emerald Signage

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
sklera to przyjazne dla użytkownika oprogramowanie do znakowania cyfrowego i do profesjonalnej prezentacji treści na dowolnym wyświetlaczu.
sklera to przyjazne dla użytkownika oprogramowanie do profesjonalnej prezentacji treści na dowolnym wyświetlaczu i przekształcania urządzenia w cyfrowy billboard. Oprogramowanie sklera do znakowania cyfrowego jest skalowalne, niezależne od lokalizacji, wieloplatformowe, intuicyjne i łatwe w zarządzaniu. Łatwe tworzenie prezentacji z obrazami, filmami i stronami internetowymi oraz zarządzanie nimi, a także przenoszenie ich na wszystkie ekrany docelowe. Z jednego punktu, jednym kliknięciem – to jest to, co rozumie się pod pojęciem „łatwego znakowania cyfrowego”. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sklera

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
Firma dostarcza oprogramowanie do zarządzania spotkaniami, biurkami i gośćmi. Wszystko jest zintegrowane w jednym, uproszczonym przepływie
Prostym sposobem na uniknięcie nieobecności jest zainstalowanie ekranów dotykowych na zewnątrz sal konferencyjnych. Dzięki indywidualnej konfiguracji na wyświetlaczu w sali konferencyjnej można potwierdzić obecność za pomocą specjalnej funkcji na ekranie. W przypadku, gdy nie zapomniano odwołać spotkania, sala automatycznie zmieni status na „Dostępna”. W ten sposób inni pracownicy będą mogli zarezerwować salę bezpośrednio na urządzeniu. Usprawnienie pracy dzięki integracji z kalendarzem i innymi platformami Dowiedz się więcej na temat produktu: Sign In Workspace

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
Twórz interaktywne treści digital signage bezpośrednio w przeglądarce internetowej i publikuj je na wyświetlaczach, tabletach lub terminalach kiosków.
SiteKiosk.Online to system zarządzania treścią kiosków Digital Signage — twórz i publikuj interaktywne treści na wyświetlaczach, tabletach lub terminalach kiosków bezpośrednio w przeglądarce internetowej, bez względu na to, czy działają one w systemie Windows czy Android. SiteKiosk zapewnia cały zestaw widżetów dla różnych projektów. W szerokim zakresie różnych warunków czasowych i zdarzeń (aktywność użytkownika, RFID (identyfikacja za pomocą fal radiowych), QR) można skonfigurować wszystkie możliwe warunki wyświetlania. SiteKiosk zapewnia rozbudowany system zarządzania uprawnieniami użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: SiteKiosk.online

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
Wyraźnie wyświetlaj klientom informacje o cenie w momencie zakupu
Zainstaluj Loyverse CDS na osobnym tablecie i używaj go razem z Loyverse POS, aby dostarczać klientom szczegóły zamówienia, informacje o cenie i punkty premiowe w momencie zakupu. Daj klientom możliwość wygodnego wprowadzania swoich adresów e-mail. Dowiedz się więcej na temat produktu: Loyverse Customer Display System

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
Poznaj SocialScreen — kompleksowe rozwiązanie, z którego może korzystać każdy. Kontroluj swoje ekrany gdziekolwiek się znajdują.
Od małej kawiarni po globalną sieć detaliczną, SocialScreen jest dla każdego. Wykorzystaj wideo, pogodę, media społecznościowe, wiadomości, Microsoft, Google lub własne treści w niestandardowym układzie. Wszystko to jest zintegrowane z SocialScreen. Publikuj swoje treści w dowolnym rozmiarze lub formacie z jednego urządzenia, na dowolnej liczbie ekranów, w dowolnym miejscu na świecie. Podnieś jakość swoich treści dzięki automatycznym zależnościom, które dostosowują się do zmiennych zewnętrznych, takich jak pogoda. Dowiedz się więcej na temat produktu: SocialScreen

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne
Rozwiązanie digital signage DWall Online oparte na chmurze, przyjazne dla użytkownika, proste i unikalne rozwiązanie do zdalnego zarządzania treściami multimedialnymi.
DWall Online – wszystko na dowolnym ekranie. DWall Online to oparte na chmurze, przyjazne dla użytkownika rozwiązanie do zdalnego zarządzania treściami multimedialnymi (Digital Signage). Obsługiwane urządzenia: profesjonalne monitory i telewizory (Tizen/Android); tablety i smartfony (Android); odtwarzacze multimedialne (Android). DWall Online – i nic więcej – po prostu połączenie z urządzeniami, szybkie ładowanie treści, wygodne ustalanie harmonogramu. DWall Online – brak limitu urządzeń podłączonych do jednego konta. Profesjonalne wsparcie i elastyczne ceny. Dowiedz się więcej na temat produktu: DWALL.online

Funkcje

  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Automatyczna aktualizacja
  • Cyfrowe tablice informacyjne
  • XML/RSS
  • Edytor wizualny
  • Zarządzanie listami odtwarzania
  • Układ i projekt
  • Obsługa wideo
  • Wsparcie multimedialne