Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie Digital Signage

Wyniki: 18 w
Kompleksowe rozwiązanie do zarządzania urządzeniami i laptopami z systemem iOS, fireOS, Mac, Android, Apple TV oraz Windows. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hexnode UEM
Hexnode UEM to wielokrotnie nagradzane rozwiązanie do UEM (ujednoliconego zarządzania punktami końcowymi), które pomaga firmom bezpiecznie zarządzać zarówno urządzeniami BYOD, jak i urządzeniami firmowymi za pomocą jednej konsoli. Obsługuje urządzenia iOS, Android, Windows, Mac, Apple TV i fireOS. Dzięki bogatemu zestawowi funkcji, takich jak zarządzanie aplikacjami, zarządzanie bezpieczeństwem, zarządzanie wydatkami i konteneryzacja, Hexnode MDM dostosowuje się do najbardziej złożonych środowisk biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hexnode UEM

Funkcje

  • Biblioteka multimediów
  • Ustalanie harmonogramu publikacji treści
  • Obsługa wielu ekranów
  • Zdalne zarządzanie ekranem
Przekazuj wiadomości lokalnie lub na całym świecie, zarówno pracownikom, jak i klientom, z centralnej lokalizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scala
Rozwiązania Scala umożliwiają tworzenie doświadczeń związanych z zaangażowaniem odbiorców poprzez łączenie sieci cyfrowych znaków, kiosków, urządzeń mobilnych, stron internetowych i urządzeń podłączonych do Internetu. Scala, firma należąca do grupy Stratacache, zapewnia platformę dla marketerów, sprzedawców detalicznych i innowatorów, umożliwiającą łatwe tworzenie i centralne zarządzanie wdrażaniem tych cyfrowych doświadczeń. Jednocześnie pozwala ona zachować elastyczność umożliwiającą szybkie dostosowywanie się do lokalnych warunków biznesowych i preferencji odbiorców w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scala

Funkcje

  • Biblioteka multimediów
  • Ustalanie harmonogramu publikacji treści
  • Obsługa wielu ekranów
  • Zdalne zarządzanie ekranem
10 $/miesiąc. Zamiana każdego telewizora w cyfrowy znak. Zdalne zarządzanie. Obsługuje zdjęcia, filmy, playlisty, Google Slides, pogodę, Instagram itd. Dowiedz się więcej na temat produktu: OptiSigns
10 $/miesiąc. Dowolny telewizor można zmienić w urządzenie digital signage i zarządzać nim zdalnie z centralnego pulpitu. Do wyboru 100 aplikacji i ponad 500 szablonów. Obsługuje takie formaty, jak zdjęcia, filmy, listy odtwarzania, Google Slides, Pogoda, Instagram, Twitter, YouTube i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: OptiSigns

Funkcje

  • Biblioteka multimediów
  • Ustalanie harmonogramu publikacji treści
  • Obsługa wielu ekranów
  • Zdalne zarządzanie ekranem
Technologia nowej generacji do profesjonalnych urządzeń do oznakowywania cyfrowego. Łatwa obsługa dzięki zaawansowanym funkcjom oraz kontroli i bezpieczeństwu klasy korporacyjnej Dowiedz się więcej na temat produktu: Yodeck
Yodeck to niezwykle łatwa w obsłudze platforma oznakowywania cyfrowego oparta na chmurze, która zasila ekran dynamicznymi treściami, które natychmiast angażują docelowych odbiorców. Dzięki Yodeck możesz łatwo tworzyć, projektować i planować treści z sieci, niezależnie od odległości od ekranu. Korzystaj z przykuwających uwagę mediów, takich jak filmy, obrazy, pliki PDF, dokumenty Office, pulpity nawigacyjne danych i media społecznościowe, aby przekazywać wiadomości osobom, które są najważniejsze dla Twojej firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yodeck

Funkcje

  • Biblioteka multimediów
  • Ustalanie harmonogramu publikacji treści
  • Obsługa wielu ekranów
  • Zdalne zarządzanie ekranem
Rozwiązanie digital signage DWall Online oparte na chmurze, przyjazne dla użytkownika, proste i unikalne rozwiązanie do zdalnego zarządzania treściami multimedialnymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: DWALL.online
DWall Online – wszystko na dowolnym ekranie. DWall Online to oparte na chmurze, przyjazne dla użytkownika rozwiązanie do zdalnego zarządzania treściami multimedialnymi (Digital Signage). Obsługiwane urządzenia: profesjonalne monitory i telewizory (Tizen/Android); tablety i smartfony (Android); odtwarzacze multimedialne (Android). DWall Online – i nic więcej – po prostu połączenie z urządzeniami, szybkie ładowanie treści, wygodne ustalanie harmonogramu. DWall Online – brak limitu urządzeń podłączonych do jednego konta. Profesjonalne wsparcie i elastyczne ceny. Dowiedz się więcej na temat produktu: DWALL.online

Funkcje

  • Biblioteka multimediów
  • Ustalanie harmonogramu publikacji treści
  • Obsługa wielu ekranów
  • Zdalne zarządzanie ekranem
Profesjonalna platforma digital signage w chmurze z funkcjami takimi jak ustalanie harmonogramu kampanii, monitorowanie w czasie rzeczywistym i dzienniki audytu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnSign TV
OnSign TV to profesjonalna platforma digital signage znana z niezawodności, łatwości interfejsu i rozsądnych cen. Dzięki ekranom zainstalowanym w ponad 100 krajach, OnSign TV może pomóc w zarządzaniu od 1 do 1000 ekranów. OnSign TV wyróżnia się także systemem monitorowania w czasie rzeczywistym, który ułatwia śledzenie, przeglądanie i zdalne sterowanie każdym ekranem przez sieć bezpośrednio z poziomu konsoli zarządzania. OnSign TV działa doskonale nawet w słabym środowisku sieciowym, buforując całą zawartość przed jej odtworzeniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnSign TV

Funkcje

  • Biblioteka multimediów
  • Ustalanie harmonogramu publikacji treści
  • Obsługa wielu ekranów
  • Zdalne zarządzanie ekranem
Rozwiązanie do znakowania cyfrowego z opcją White Label Dowiedz się więcej na temat produktu: Look
Usługa LOOK umożliwia zdalne zarządzanie wszystkimi treściami multimedialnymi, takimi jak wsparcie audio, dynamiczne filmy lub interaktywne scenariusze z jednego konta osobistego. Obecnie na różnych rynkach pionowych, takich jak handel detaliczny, bankowość, opieka zdrowotna, hotelarstwo itp., popyt na rozwiązania LOOK występuje w ponad 40 krajach na całym świecie. Przede wszystkim klienci cenią oprogramowanie LOOK za łatwość obsługi, wysoką niezawodność, jakość obsługi użytkownika i rozsądne ceny (zaczyna się ono od zaledwie 6 $ za ekran). Dowiedz się więcej na temat produktu: Look

Funkcje

  • Biblioteka multimediów
  • Ustalanie harmonogramu publikacji treści
  • Obsługa wielu ekranów
  • Zdalne zarządzanie ekranem
Platforma e-kontraktowania Agrello upraszcza cały proces zarządzania dokumentami i podpisywania umów elektronicznych, od umowy wstępnej do podpisania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agrello
Agrello jest na dobrej drodze do stworzenia platformy dla umów elektronicznych, która zmieni sposób, w jaki obecnie przygotowuje się i podpisuje umowy. Dlatego Agrello nie jest tylko kolejnym rozwiązaniem w zakresie podpisu elektronicznego, których jest wiele na rynku. Platforma e-kontraktowania Agrello ułatwia przejście z umów papierowych na umowy elektroniczne i oszczędza czas. Zbieraj podpisy elektroniczne oraz bezpiecznie przechowuj i udostępniaj dokumenty w formie cyfrowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agrello

Funkcje

  • Biblioteka multimediów
  • Ustalanie harmonogramu publikacji treści
  • Obsługa wielu ekranów
  • Zdalne zarządzanie ekranem
sklera to przyjazne dla użytkownika oprogramowanie do znakowania cyfrowego i do profesjonalnej prezentacji treści na dowolnym wyświetlaczu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sklera
sklera to przyjazne dla użytkownika oprogramowanie do profesjonalnej prezentacji treści na dowolnym wyświetlaczu i przekształcania urządzenia w cyfrowy billboard. Oprogramowanie sklera do znakowania cyfrowego jest skalowalne, niezależne od lokalizacji, wieloplatformowe, intuicyjne i łatwe w zarządzaniu. Łatwe tworzenie prezentacji z obrazami, filmami i stronami internetowymi oraz zarządzanie nimi, a także przenoszenie ich na wszystkie ekrany docelowe. Z jednego punktu, jednym kliknięciem – to jest to, co rozumie się pod pojęciem „łatwego znakowania cyfrowego”. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sklera

Funkcje

  • Biblioteka multimediów
  • Ustalanie harmonogramu publikacji treści
  • Obsługa wielu ekranów
  • Zdalne zarządzanie ekranem
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Biblioteka multimediów
  • Ustalanie harmonogramu publikacji treści
  • Obsługa wielu ekranów
  • Zdalne zarządzanie ekranem
Łatwe tworzenie atrakcyjnych treści w zakresie reklamy cyfrowej i publikowanie ich w ciągu kilku minut od momentu rejestracji.
Edytor treści w chmurze jest intuicyjny i bardzo łatwy w użyciu, ale posiada również zaawansowane funkcje, takie jak animacje, przejścia i podglądy treści. Play Digital Signage oferuje również wtyczki do Facebooka, Twittera, Instagrama, Google i inne. Jeśli nie masz swoich własnych zdjęć, filmów lub animacji gotowych do użycia, zapewniamy dostęp do kilku bibliotek typu royalty free bezpośrednio w edytorze. To tylko kilka dodatkowych korzyści oferowanych przez Play Digital Signage. Dowiedz się więcej na temat produktu: Play Digital Signage

Funkcje

  • Biblioteka multimediów
  • Ustalanie harmonogramu publikacji treści
  • Obsługa wielu ekranów
  • Zdalne zarządzanie ekranem
ScreenCloud szybko przekształca telewizory, iPady i inne tablety w atrakcyjne cyfrowe oznakowanie dla Twojej firmy lub organizacji.
Oznakowanie cyfrowe nie musi być skomplikowane. Oprogramowanie ScreenCloud do oznakowywania cyfrowego sprawia, że umieszczenie istotnych treści na dowolnym ekranie i w dowolnym miejscu jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Umożliwia sterowanie jednym lub tysiącem ekranów z dowolnego miejsca na świecie. System ScreenCloud, obsługiwany przez system zarządzania zawartością w chmurze, pasuje do istniejących inteligentnych systemów, dzięki czemu możesz sprawdzać najnowsze wiadomości i aktualizacje firmy, śledzić komunikację pracowników i wizualizować dane za pomocą jednego centralnego nośnika. Dowiedz się więcej na temat produktu: ScreenCloud

Funkcje

  • Biblioteka multimediów
  • Ustalanie harmonogramu publikacji treści
  • Obsługa wielu ekranów
  • Zdalne zarządzanie ekranem
Każdy może łatwo zarządzać ekranami dzięki Zeetaminds Digital Signage CMS. Przesuń zawartość na jeden lub więcej wyświetlaczy w czasie krótszym niż 30 sekund.
Bardzo łatwe zarządzanie ekranami dzięki platformie Zeetaminds Digital Signage. Możesz w ciągu niecałych 30 sekund przenieść zawartość do jednego lub kilku ekranów. Integracja z aplikacją Canva ułatwia tworzenie treści. Myślisz o zmianie dostawcy oprogramowania do znakowania cyfrowego? To oferta, której nie możesz odmówić. Rozwiązanie to działa na systemach Android, Amazon Firestick, Windows, LG webOS oraz na dowolnym telewizorze z systemem Android Smart TV i sklepem Google Playstore. Zeetaminds CMS (system zarządzania zawartością) obsługuje wyświetlacze w ponad 40 krajach dla takich marek jak Sony, Malaysian Airlines itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zeetaminds

Funkcje

  • Biblioteka multimediów
  • Ustalanie harmonogramu publikacji treści
  • Obsługa wielu ekranów
  • Zdalne zarządzanie ekranem
Navori QL Professional jest wysoce skalowalnym oprogramowaniem do znakowania cyfrowego klasy enterprise z obsługą wielu platform.
Navori QL Professional jest wysoce skalowalnym oprogramowaniem do znakowania cyfrowego klasy enterprise z obsługą wielu platform. Dostępne w chmurze i lokalnie. Zawiera trzy moduły. Serwer QL z wieloosobowym, wielopoziomowym zarządzaniem treścią. QL Content Manager, intuicyjny interfejs użytkownika oparty na HTML5. QL Player, najpotężniejsze i najwydajniejsze oprogramowanie do odtwarzaczy multimedialnych dostępne na urządzeniach z systemem Windows, Android i System-on-Chip (SoC). Dowiedz się więcej na temat produktu: QL Digital Signage Software

Funkcje

  • Biblioteka multimediów
  • Ustalanie harmonogramu publikacji treści
  • Obsługa wielu ekranów
  • Zdalne zarządzanie ekranem
Prosta aplikacja do umieszczania treści na telewizorach, z 15-minutową konfiguracją i uruchamianiem. Warto to wypróbować. Tylko 11,90 $/miesiąc/1 TV. Lub zaoszczędź 30% dzięki planowi rocznemu.
Masz w swojej firmie telewizory? Wypróbuj łatwą i intuicyjną platformę Liqvid Live Digital Signage i rozpocznij korzystanie ze swoich ekranów cyfrowych jeszcze skuteczniej. Rozrywka dla ludzi, promocja ofert i zwiększenie średniej liczby klientów. - 15-minutowa konfiguracja za pomocą Google Play bez konieczności korzystania z usług, - zdalne planowanie multimediów dla każdego telewizora, - zarządzanie wszystkim z telefonu komórkowego, - tworzenie własnych treści sprzedażowych na platformie, - rozrywka dla klientów dzięki transmisjom telewizyjnym. Nie wahaj się. Dowiedz się więcej na temat produktu: Liqvid live

Funkcje

  • Biblioteka multimediów
  • Ustalanie harmonogramu publikacji treści
  • Obsługa wielu ekranów
  • Zdalne zarządzanie ekranem
Userful to platforma, która umożliwia dystrybucję aplikacji wizualnych za pomocą solidnego rozwiązania AV-over-IP opartego na oprogramowaniu.
Userful to platforma, która umożliwia dystrybucję aplikacji wizualnych w całym przedsiębiorstwie za pomocą solidnej i łatwej w zarządzaniu platformy AV-over-IP opartej na oprogramowaniu. Platforma umożliwia użytkownikom umieszczanie dowolnych treści na dowolnym ekranie. Rozwiązanie Userful jest wdrażane w firmach w celu zaspokojenia różnych potrzeb, takich jak rozproszone korporacyjne ekrany znakowania cyfrowego, ściany wideo w centrach operacyjnych, sale konferencyjne, centra doświadczeń, lobby i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userful Emerald Signage

Funkcje

  • Biblioteka multimediów
  • Ustalanie harmonogramu publikacji treści
  • Obsługa wielu ekranów
  • Zdalne zarządzanie ekranem
Rozwiązania systemowe do zarządzania spotkaniami, biurkami i odwiedzającymi. Wszystko zintegrowane w jednym, uproszczonym cyklu
Prostym sposobem na uniknięcie nieobecności jest zainstalowanie ekranów dotykowych na zewnątrz sal konferencyjnych. Dzięki indywidualnej konfiguracji na wyświetlaczu w sali konferencyjnej można potwierdzić obecność za pomocą specjalnej funkcji na ekranie. W przypadku, gdy nie zapomniano odwołać spotkania, sala automatycznie zmieni status na „Dostępna”. W ten sposób inni pracownicy będą mogli zarezerwować salę bezpośrednio na urządzeniu. Usprawnienie pracy dzięki integracji z kalendarzem i innymi platformami Dowiedz się więcej na temat produktu: Pronestor

Funkcje

  • Biblioteka multimediów
  • Ustalanie harmonogramu publikacji treści
  • Obsługa wielu ekranów
  • Zdalne zarządzanie ekranem
Wyraźnie wyświetlaj klientom informacje o cenie w momencie zakupu
Zainstaluj Loyverse CDS na osobnym tablecie i używaj go razem z Loyverse POS, aby dostarczać klientom szczegóły zamówienia, informacje o cenie i punkty premiowe w momencie zakupu. Daj klientom możliwość wygodnego wprowadzania swoich adresów e-mail. Dowiedz się więcej na temat produktu: Loyverse Customer Display System

Funkcje

  • Biblioteka multimediów
  • Ustalanie harmonogramu publikacji treści
  • Obsługa wielu ekranów
  • Zdalne zarządzanie ekranem