Filtruj wyniki (3)
Dostępne kraje
Kraje, w których produkt jest dostępny. Uwaga! Wsparcie klienta może nie być dostępne w tym kraju.
Polska: brak dostępnych produków
Andora
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Antigua i Barbuda
Anguilla
Argentyna
Austria
Australia
Kanada
Stany Zjednoczone
Języki
Opcje cenowe
Powiązane kategorie
Wyniki: 3 w
Oparta na chmurze platforma napraw biżuterii z witryną sklepową dla klientów, wewnętrznym systemem zarządzania zamówieniami i funkcjami POS.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Reshyne
Reshyne to doskonałe oprogramowanie dla warsztatów naprawy biżuterii. Zaoferuj klientom kompleksowy wirtualny warsztat naprawczy, gotowy do użycia i wyposażony w funkcje, które można dostosować do własnych potrzeb. Wykorzystaj moc danych dzięki solidnemu systemowi zarządzania zamówieniami, który zapewnia pełny wgląd w proces naprawy. Przydzielaj pracę zespołowi jubilerów lub współpracuj z obecnymi dostawcami i partnerami za pośrednictwem platformy Reshyne.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Reshyne
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie cenami
- Rozwiązanie CRM
- Zarządzanie zapasami
- Punkt sprzedaży (POS)
- Zarządzanie klientami
Ten oparty na chmurze system EPOS centralizuje zarządzanie zapasami, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach
Przygotuj sprzedaż detaliczną na przyszłość dzięki systemowi punktów sprzedaży Lightspeed i jego funkcjom, takim jak płatności zbliżeniowe, wielokanałowe programy lojalnościowe i zaawansowane rozwiązanie eCommerce. Zachęcaj do lojalności i zwiększaj satysfakcję dzięki narzędziom do biżuterii, które sprawiają, że każda transakcja jest niezapomniana, online i w sklepie. Dodaj do profili klientów ważne daty, rozmiary pierścionków, preferencje marki i nie tylko. Dbaj o swoją biżuterię dzięki inteligentnemu rozwiązaniu do zarządzania inwentarzem i zakupami Lightspeed.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Lightspeed Retail
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie cenami
- Rozwiązanie CRM
- Zarządzanie zapasami
- Punkt sprzedaży (POS)
- Zarządzanie klientami
Orderry – narzędzie do zarządzania pracą i sprzedażą w salonach jubilerskich. Uporządkuj biżuterię i zaopatrzenie Zarządzaj sprzedażą detaliczną i naprawami. Kontroluj ceny, rozliczenia i faktury.
Orderry to rozwiązanie typu SaaS (oprogramowanie jako usługa) do zarządzania salonami z ekskluzywną biżuterią. Proste prowadzenie ewidencji sprzedaży na miejscu. Możliwość połączenia z platformami e-commerce pozwala na prowadzenie sprzedaży online. Sprawniejsze przetwarzanie zleceń na naprawy i renowacje w salonie jubilerskim. Konsolidacja danych klientów w jednej, łatwo dostępnej bazie danych. Analiza asortymentu pozwala na efektywniejszą inwentaryzację i unikanie gromadzenia niesprzedanych towarów. Generowanie raportów dotyczących sprzedaży, finansów, zleceń i pracowników zajmuje tylko kilka sekund.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Orderry
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie cenami
- Rozwiązanie CRM
- Zarządzanie zapasami
- Punkt sprzedaży (POS)
- Zarządzanie klientami