Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie dla firm sprzątających

Oprogramowanie dla firm sprzątających zapewnia rozwiązania w zakresie zarządzania typu frontend i backend. System objemuje takie funkcje jak obsługa informacji o klientach, kalendarze usług, harmonogramy pracy i listy płac, fakturowanie, przetwarzanie płatności, wysyłanie, kosztorysowanie i narzędzia marketingowe. Utrzymanie wszystkich tych danych w jednym miejscu pomaga zoptymalizować obsługę i utrzymanie klientów. Oprogramowanie dla firm sprzątających jest związane z systemami do zarządzania hotelem, oprogramowaniem do zarządzania usługami terenowymi i obiektami oraz oprogramowaniem dla franczyzobiorców.

Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam
Oprogramowanie Synchroteam do zarządzania usługami terenowymi umożliwia wydajne zarządzanie pracownikami mobilnymi, usprawnianie i optymalizowanie kosztów dla firm świadczących usługi pokojówek. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, fakturowania i płatności mobilnych. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj ją dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Funkcje

  • Płatności elektroniczne
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Spotkania cykliczne
  • Wielomiejscowy
  • Dostęp mobilny
  • Historia serwisowa
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
Program zarządzania, który pomaga organizować i prowadzić usługi sprzątania z uproszczonymi przypomnieniami o harmonogramach i wizytach.
Teraz dostępny BEZPŁATNIE. ZenMaid został opracowany w 2013 roku przez byłych właścicieli usług sprzątania, którzy zarządzali swoją firmą i prowadzili ją, poświęcając na to mniej niż godzinę dziennie. Celem jest zrobienie czegoś więcej niż tylko pomoc w ustalaniu harmonogramu i działalności. Platforma ma też pomóc Ci prowadzić i rozwijać Twoją firmę świadczącą usługi sprzątania bez dodatkowych prac. Klienci szybko dowiadują się po dołączeniu do serwisu, że rzadziej doświadczają niepojawienia się pracownika; jest więcej lepiej poinformowanych pracowników i jest więcej szczęśliwych klientów, którzy znacznie chętniej polecą nową firmę. Dowiedz się więcej na temat produktu: ZenMaid

Funkcje

  • Płatności elektroniczne
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Spotkania cykliczne
  • Wielomiejscowy
  • Dostęp mobilny
  • Historia serwisowa
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
Technologia UniFocus oferuje jedne z najlepszych w swojej klasie narzędzi do zarządzania kadrą pracowniczą. Dzięki nim menedżerzy mogą podejmować trafne i szybkie decyzje.
UniFocus jest liderem w optymalizacji zasobów ludzkich dzięki łączeniu rozwiązań zarządzania pracą oraz systemów rejestracji czasu pracy z wglądem w zaangażowanie klientów i pracowników. Narzędzia UniFocus wykorzystują szeroki zasób wiedzy branżowej, dzięki czemu planowanie pracy, budżetowanie, tworzenie harmonogramu i zapewnianie zgodności stają się banalnie proste. Oparte na chmurze rozwiązania pozwalają na integrację oprogramowania UniFocus z istniejącymi systemami i zapewniają szeroki dostęp do informacji biznesowych z dowolnego urządzenia w dowolnym momencie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Unifocus

Funkcje

  • Płatności elektroniczne
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Spotkania cykliczne
  • Wielomiejscowy
  • Dostęp mobilny
  • Historia serwisowa
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
Oprogramowanie do zarządzania firmą sprzątającą. Automatyzuj, sprzedawaj więcej, otrzymuj recenzje ofert pracy, wysyłaj kupony lojalnościowe, aktualizuj informacje o klientach w czasie rzeczywistym i nie tylko.
Oprogramowanie dla małych i średnich firm oferujących usługi sprzątania: Usługi sprzątania domu, sprzątanie dywanów, firmy sprzątające domy, dostawcy usług zarządzania nieruchomościami, firmy sprzątające mieszkania i inne. HouseService365 pozwala firmom sprzątającym zautomatyzować, sprzedać więcej, uzyskać recenzje ofert pracy, wysyłać kupony lojalnościowe, budować długoterminowe relacje z klientami, usprawniać realizację zadań, a mimo to wyglądać i pracować jak profesjonalista. Dowiedz się więcej na temat produktu: HouseService 365

Funkcje

  • Płatności elektroniczne
  • Śledzenie czasu pracy
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Spotkania cykliczne
  • Wielomiejscowy
  • Dostęp mobilny
  • Historia serwisowa
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy