Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do automatyzacji sprzedaży

Oprogramowanie do automatyzacji sprzedaży (SFA) pomaga w zarządzaniu procesami sprzedaży w organizacjach, takimi jak zarządzanie kontaktami, zarządzanie relacjami z klientem, śledzenie aktywności sprzedażowej i inne, oraz ich automatyzacji. Systemy do automatyzacji sprzedaży mogą również zapewniać informacje pomocne w zarządzaniu linią sprzedaży, zarządzaniu szansami i prognozami.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do automatyzacji sprzedaży

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 34 w

Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edycji, śledzenia i elektronicznego podpisywania dokumentów biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edycji, śledzenia i elektronicznego podpisywania dokumentów. Odkryj lepszy sposób tworzenia profesjonalnie wyglądających ofert, wycen i umów. Zwiększ liczbę transakcji dzięki nieograniczonej liczbie podpisów elektronicznych, szablonom wielokrotnego użytku, edycji w aplikacji, integracji z CRM i wsparciu 24/7. Nasi użytkownicy tworzą dokument w mniej niż 4 minuty i odnotowują 20% wzrost liczby zamkniętych transakcji. Dołącz do 50 000 firm, które automatyzują obieg dokumentów, przyspieszają proces pozyskiwania klientów i notują więcej transakcji! Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie do automatyzacji sprzedaży dla średnich i dużych organizacji, które przyspiesza cały cykl sprzedaży od potencjalnego klienta po powtórną sprzedaż. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM
Sales Creatio to kompleksowa, bezkodowa platforma z maksymalnym stopniem swobody do automatyzacji procesów sprzedaży dowolnego typu. Umożliwia firmom automatyzację całego cyklu sprzedaży, od generowania leadów po powtórną sprzedaż. Sales Creatio umożliwia użytkownikom zarządzanie procesami sprzedaży dowolnego typu i złożoności, od krótkich transakcji e-commerce po złożoną sprzedaż B2B. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Pipedrive to łatwe do wdrożenia oprogramowanie do rozwiązań CRM, które pomaga skupić się na działaniach prowadzących do zamknięcia transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Zrozumienie zespołu sprzedażowego, zarządzanie procesem sprzedaży i zwiększanie wskaźników zamknięcia jest teraz jeszcze łatwiejsze dzięki temu wyjątkowemu oprogramowaniu do rozwiązań CRM, zaprojektowanemu z myślą o automatyzacji personelu sprzedażowego. To rozwiązanie CRM do sprzedaży firmy Pipedrive oferuje szeroką gamę funkcji, aplikacji i integracji, pomagając sprzedawcom w szybszym i skuteczniejszym zarządzaniu codziennymi działaniami. Dołącz do ponad 95 000 zadowolonych zespołów na całym świecie i zacznij spędzać czas na sprzedaży, a nie na składaniu dokumentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Bigin pomaga małym firmom odejść od arkuszy kalkulacyjnych i zacząć korzystać z rozwiązania CRM, które zostało stworzone z myślą o ich potrzebach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM
Dzięki Bigin można zautomatyzować przepływy pracy i w prosty sposób zarządzać zadaniami, zdarzeniami i działaniami. Z czystym zamiarem bycia prostym, Bigin jest wyposażony w odpowiednie funkcje, przyjazny dla użytkownika interfejs i przyjazną dla kieszeni cenę, dzięki czemu pasuje do małej firmy jak ulał. Bigin zapewnia wszystko, czego potrzebujesz - wiele potoków, zarządzanie aktywnością, przepływ pracy, bezproblemowe integracje i wiele innych funkcji, które ułatwiają zarządzanie relacjami z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Salesflare to zautomatyzowane rozwiązanie CRM dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej, automatyzując jednocześnie swój sprzedażowy wysiłek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesflare
Salesflare to zautomatyzowane rozwiązanie CRM dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej, automatyzując jednocześnie pracę swoich zespołów sprzedażowych. Salesflare wykonuje pracę za Ciebie: wypełnia Twoją książkę adresową i śledzi wszystkie interakcje z osobami, z którymi się kontaktujesz. Przypomina Ci też o tym, z kim należy się skontaktować. Wysyła również zautomatyzowane sekwencje e-maili, dzięki czemu możesz zacząć docierać do odbiorców w sposób spersonalizowany, a jednocześnie na dużą skalę. Do Ciebie należy jedynie pisanie e-maili, sprzedaż i kawa w przerwach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesflare

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Rozwiązanie CRM Zoho pomaga działom sprzedaży ponad 250 000 globalnych firm w zarządzaniu leadami i rurociągiem sprzedaży, co zwiększa współczynnik konwersji o 300%. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho wspiera ponad 250 000 globalnych firm w 180 krajach w konwertowaniu coraz większej liczby potencjalnych klientów oraz w angażowaniu ich w relacje z klientami i zwiększenie przychodów. Najważniejsze funkcje to zarządzanie leadami, zarządzanie klientami, zarządzanie wycenami, prognozowanie sprzedaży, zarządzanie lejkami sprzedaży i rurociągami sprzedaży, automatyzacja przepływu pracy, asystent konwersacyjny oparty na sztucznej inteligencji, zarządzanie zadaniami, zarządzanie kampaniami marketingowymi, analityka i raportowanie. Bezproblemowo integruje się z ponad 500 popularnymi aplikacjami biznesowymi w jednym systemie biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Bitrix24 to popularne, bezpłatne rozwiązanie do automatyzacji sprzedaży i zarządzania zespołami sprzedaży, używane przez ponad osiem milionów firm z całego świata. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to popularne, bezpłatne rozwiązanie do automatyzacji sprzedaży i zarządzania zespołem sprzedaży. Bitrix24 to nie tylko oprogramowanie do zarządzania leadami i rozwiązanie CRM, dzięki niemu możesz tworzyć kampanie e-mail marketingu, automatycznie dystrybuować leadów, tworzyć niestandardowe przepływy pracy, szkolić sprzedawców, zarządzać partnerami/dealerami, współpracować i robić wiele więcej. Bitrix24 jest dostępne w chmurze (bezpłatnie dla maksymalnie 12 osób) lub dla samodzielnego hostingu i jest dostarczane z kodem źródłowym. Osiem milionów klientów na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Zautomatyzuj swoje procesy sprzedaży w prostych krokach. Utrzymuj motywację i koncentrację zespołu, publikując tablicę liderów i nagradzając zwycięzców.
Zautomatyzuj swój lejek sprzedaży w kilka minut za pomocą zaawansowanych narzędzi automatyzacji. Zadbaj o swoje kontakty i natychmiast zwiększ zaangażowanie. Wysyłaj biuletyny do swoich klientów. Zmierz wskaźniki otwierania e-maili, kliknięć i innych ważnych danych za jednym kliknięciem. Spersonalizuj zaangażowanie w oparciu o zachowanie klienta. EngageBay zajmuje się rutynowymi operacjami, podczas gdy przedstawiciele handlowi koncentrują się na maksymalizacji sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Szukaj mniej. Sprzedaj więcej.
Lusha pomaga profesjonalistom w nawiązaniu szybkiej i prawdziwej relacji z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami. Zaangażowanie B2B opiera się na zaufaniu. Lusha pomaga budować to zaufanie za pomocą prostych narzędzi, które umożliwiają wzbogacanie i weryfikowanie profili biznesowych. Obecnie ponad 250 000 przedstawicieli handlowych, kierowników ds. rekrutacji i marketingu zmienia sposób, w jaki angażują się w kontakty z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami poprzez codzienne korzystanie z Lushy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lusha

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
NetHunt CRM pomaga w zarządzaniu leadami, monitorowaniu sprzedaży, śledzeniu wydajności zespołu i automatyzacji procesów sprzedaży, dzięki czemu można sfinalizować więcej transakcji.
NetHunt to narzędzie do automatyzacji sprzedaży, które dosłownie mieszka w twoim Gmailu i innych aplikacjach Google Workspace. Dzięki NetHunt CRM firmy mogą organizować kontakty i transakcje, segmentować je w celu uzyskania spersonalizowanych ofert, tworzyć własne strumienie przetwarzania danych i automatyzować cały proces sprzedaży, aby szybciej zamykać transakcje. Jest ono pomocne w zarządzaniu zespołem i mierzeniu jego efektywności za pomocą zadań i raportów. W połączeniu z innymi narzędziami zapewnia wielokanałowe podejście do sprzedaży — rozmowy telefoniczne, media społecznościowe, komunikatory i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetHunt CRM

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Capsule to łatwe w użyciu rozwiązanie CRM, które pomaga firmom utrzymać organizację, dowiedzieć się więcej o klientach i budować lepsze relacje.
Idealne rozwiązanie CRM dla firm zatrudniających 10–1000 pracowników. Ponad 10 000 firm na całym świecie korzysta z Capsule, aby lepiej organizować działania związane z obsługą klienta i sprzedażą. Capsule jest łatwe w użyciu, a jednocześnie wydajne i można je dostosować do potrzeb swojej firmy. Integruje się z innymi popularnymi aplikacjami, takimi jak Google G Suite, QuickBooks, MailChimp i Zapier, zapewniając zaawansowaną automatyzację sprzedaży. Począwszy od zaledwie 18 $ na użytkownika, możesz zacząć w zaledwie kilka minut dzięki bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Capsule

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Firma Omatic przekształca dane w wartość, umożliwiając dobrej organizacji społecznej wpływanie na wielkie zmiany na świecie.
Omatic został opracowany specjalnie po to, aby pomóc organizacjom non-profit i społecznym inicjatywom integrować i ujednolicać rozłączone dane pomiędzy systemami źródłowymi lub punktowymi a ich rozwiązaniem CRM Salesforce. Od e-mail marketingu, poprzez bezpośredni, przez przekazywanie informacji online, po publikacje w KG, Omatic może tworzyć integracje punktowe lub cały zintegrowany ekosystem. Bieżące, czyste i kompletne dane prowadzą do jasnych spostrzeżeń i decyzji, które z kolei zmieniają leadów w darczyńców wspierających i dających siłę napędową misji firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ImportOmatic

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Reply to oparta na sztucznej inteligencji platforma zaangażowania sprzedaży, która pomaga zespołom SDR tworzyć nowe możliwości na dużą skalę – automatycznie.
Dzięki najnowocześniejszym technologiom sztucznej inteligencji Reply obsługuje niektóre z najbardziej czasochłonnych zadań w imieniu użytkownika. Od budowania ukierunkowanych list potencjalnych klientów za pomocą własnej bezpłatnej bazy danych zawierającej ponad 140 milionów kontaktów po rezerwowanie połączeń bezpośrednio za pośrednictwem platformy – Reply pozwala usprawnić proces sprzedaży, oszczędzając do 40% czasu zespołu SDR. Bądź na bieżąco z wydajnością swojego zespołu dzięki dogłębnej analizie i synchronizuj dane w całym stosie sprzedaży za pomocą Zapier, natywnych integracji lub API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Reply

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Solidny produkt SaaS, który pomaga zaoszczędzić ponad 15% kosztów logistyki, optymalizując flotę i trasy dystrybucji.
LogiNext Mile to najnowocześniejsze oprogramowanie do dystrybucji ostatniej mili i optymalizacji trasy, które umożliwia oszczędność kosztów poprzez optymalizację tras dostawy, automatyzację alokacji zasobów dostawy i ustalanie harmonogramów wysyłek przy jednoczesnym dynamicznym śledzeniu wszystkich ruchów naziemnych. Oceniany globalnie jako jedno z najlepszych rozwiązań, LogiNext Mile oferuje najbardziej kompleksowe rozwiązanie w zakresie logistyki dystrybucji i optymalizacji tras dostaw, dzięki czemu planowanie tras i zarządzanie zasobami przebiega bezbłędnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogiNext Mile

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM przekształca złożoność rozwiązań CRM w prostą listę rzeczy do zrobienia. Usprawnione podejście do sprzedaży, oparte na zasadach produktywności GTD (załatwianie spraw), pomaga w przekształcaniu leadów w klientów, osiąganiu celów i szybkim rozwoju firmy. Przechwytywanie leadów z Gmaila, Outlooka, Twittera, Facebooka i Xing i tworzenie kontaktów w OnePageCRM za pomocą jednego kliknięcia. Zbuduj swój ekosystem sprzedaży, integrując się z MailChimp, Unbounce, Xero, Pandadoc, Skype, Evernote, Google Apps, Zapier i innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Wybierz spośród ponad 600 milionów potencjalnych klientów, opisz swój cel, a sztuczna inteligencja Zaplify wygeneruje dla ciebie dopasowaną sekwencję wielokanałową.
Zaplify to platforma typu „Sales Force Automation” dla firm zatrudniających od 1 do 50 pracowników, które chcą rozpocząć automatyzację sprzedaży. Znajdź swoich idealnych klientów wśród ponad 600 milionów potencjalnych klientów na całym świecie. Bądź w kontakcie poprzez połączenie spersonalizowanego LinkedIn i wiadomości e-mail. Poproś AI o wybranie odpowiedniej kombinacji kanałów i przygotowanie kopii w ciągu kilku sekund. Zacznij bezpłatnie i zmień plan, jeśli potrzebujesz większej prędkości. To takie proste. Taka powinna być nowoczesna technologia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zaplify

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Zwiększ aktywność w zakresie najważniejszych wskaźników, dostosowując pożądane zachowania do zabawnych zachęt, uroczystości i nagród.
SalesScreen to oprogramowanie zwiększające wydajność sprzedaży, które wykorzystuje wizualizację i gamifikację, aby pomóc organizacjom w budowaniu szczęśliwszych i bardziej produktywnych miejsc pracy. Aplikacja SalesScreen zapewnia dostęp do danych w jednym miejscu, integruje się z istniejącym systemem CRM i sprawia, że codzienna praca opiera się na współpracy i jest ekscytująca dzięki docenianiu przez innych pracowników i konkursom. W rezultacie klienci doświadczają silniejszej kultury sprzedaży, niższej rotacji pracowników, lepszej świadomości celów i zwiększonej aktywności na podstawie wskaźników, które napędzają wzrost przychodów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SalesScreen

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Mądrzejsze pozyskiwanie klientów i szybsze budowanie pipeline'u. Znajdź dane potencjalnych klientów, śledź wyzwalacze sprzedaży i personalizuj zimny zasięg w jednym miejscu.
Platforma LeadIQ została stworzona, aby pomóc w inteligentniejszym pozyskiwaniu klientów i szybszym budowaniu pipeline'u. Znajdź dane potencjalnych klientów, śledź wyzwalacze sprzedaży i personalizuj zimny zasięg w jednym miejscu. Każdego dnia potencjalni klienci są bombardowani niedostosowanymi, ogólnymi wiadomościami. W LeadIQ wierzą, że można pozyskiwać klientów w bardziej inteligentny sposób, docierając do właściwych osób z osobistymi wiadomościami na dużą skalę. Wykorzystując opatentowaną technologię AI, eliminują frustrujące elementy poszukiwania klientów. Uzyskaj więcej odpowiedzi, zarezerwuj więcej spotkań i rozwijaj pipeline. Dowiedz się więcej na temat produktu: LeadIQ

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie Nintex Drawloop DocGen® dla Salesforce ułatwia każdemu automatyzację tworzenia dokumentów o krytycznym znaczeniu.
Oprogramowanie Nintex Drawloop DocGen dla Salesforce upraszcza tworzenie dokumentów dzięki wykorzystaniu tych samych danych i dokumentów, które są obecnie używane, przekształcając je w zautomatyzowane procesy biznesowe, które przyspieszają sprzedaż i wyniki. Procesy generowania dokumentów można aktywować za pomocą jednego kliknięcia, grupowo lub za pomocą przepływu pracy, ponieważ użytkownicy nie muszą opuszczać środowiska aplikacji Salesforce. Nintex Drawloop pomaga przyspieszyć sprzedaż i obsługę, umożliwiając szybkie oferty, umowy i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex Drawloop DocGen for Salesforce

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Oliverlist to uniwersalne narzędzie, które umożliwia firmom różnej wielkości automatyzację komunikacji e-mail i radykalne zwiększenie sprzedaży.
Oliverlist to uniwersalne narzędzie, które umożliwia firmom różnej wielkości automatyzację komunikacji e-mail i radykalne zwiększenie sprzedaży. - Importowanie i wyszukiwanie firmowych wiadomości e-mail za pośrednictwem różnych źródeł w Internecie, takich jak sieci społecznościowe lub katalogi zawodowe. - Planowanie kampanii e-mailowych z automatycznymi kontrolami i przetwarzaniem odpowiedzi za pomocą sztucznej inteligencji. - Algorytm pomoże Ci lepiej wybrać potencjalnych klientów, którzy są najbardziej otwarci na Twoją ofertę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Oliverlist

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Uzyskaj dostęp do dokumentów z Sharepoint, Google Drive, Box, OneDrive lub Salesforce i prezentuj je za pomocą tego mobilnego narzędzia, które można oznaczyć marką. Tryb online i offline.
Crescendo to mobilne narzędzie do wspomagania sprzedaży i prezentacji, dostosowane do potrzeb zespołów terenowych, które wymagają niezawodnego dostępu do aktualnych treści, zarówno w trybie online, jak i offline. Crescendo zamienia pliki i foldery w elegancki, markowy zasób prezentacji. Crescendo uzyskuje bezpośredni dostęp do treści na firmowych platformach Sharepoint, Google Drive, Salesforce, Box lub OneDrive, dzięki czemu nigdy nie dokonujesz migracji dokumentów poza te sprawdzone platformy zatwierdzone przez bezpieczeństwo. Zespoły liczące od 10 do 500 osób mogą rozpocząć pracę w ciągu kilku minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Crescendo

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Introhive to platforma SaaS oparta na sztucznej inteligencji, która umożliwia firmom zwiększanie przychodów, relacji i zatrzymywania klientów.
Introhive to platforma powołane do życia w wyniku frustracji próbami i niewykorzystaniem rozwiązania CRM. Jest ona obsługiwana przez sztuczną inteligencję i służy do przyspieszania przychodów. Pomaga organizacjom różnej wielkości zwiększać przychody, relacje i zatrzymanie klientów. Zautomatyzowane zbieranie danych przez Introhive oraz inteligencja relacji oparta na sztucznej inteligencji umożliwiają zespołom ds. sprzedaży, marketingu i rozwoju biznesu szybsze wprowadzanie danych i koncentrowanie się na tym, co ważne – budowaniu połączeń i realizacji większej liczby transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Introhive

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Polska Produkt lokalny
Salesbook to platforma, która automatyzuje pracę mobilnych przedstawicieli handlowych, zwiększając ich efektywność o 53%.
Salesbook to platforma, która automatyzuje pracę mobilnych przedstawicieli handlowych, zwiększając ich efektywność o 53%. Obsługujemy kanał sprzedaży end-to-end: od spotkania z klientem, przez CRM, aż po wsparcie decyzyjne oparte na danych. Wprowadzając automatyzację do klasycznego podejścia sprzedażowego, przybliżamy się do wyników e-commerce. Salesbook pomaga zaprezentować produkt i firmę, zebrać informacje o potrzebach klienta i wygenerować idealną ofertę. Na koniec zbiera wszystkie informacje do systemu CRM i generuje raporty sprzedażowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesbook

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Onpipeline to jeden z najlepszych systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Onpipeline to jedno z najlepszych sprzedażowych rozwiązań CRM dla małych i średnich firm. Bezpieczne i niezawodne rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą, kontaktami i działaniami. Można zintegrować e-maile i kalendarze, zautomatyzować powtarzające się zadania, tworzyć i wysyłać oferty, pozyskiwać leady z formularzy internetowych lub interfejsu API i wiele innych. Skupia się na ułatwieniu śledzenia przychodów bez konieczności wielogodzinnego wypełniania formularzy. Możesz przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, ustawić zdarzenia dla kolejnych działań, które będą synchronizowane z kalendarzem poczty elektronicznej lub Outlooka itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onpipeline

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Przedsiębiorstwa B2B mogą dzięki niemu zwiększyć przychody kluczowych klientów i lepiej kwalifikować szanse na wygranie ważnych ofert.
Upland Altify zapewnia oprogramowanie do strategicznego planowania relacji z klientem, zarządzania szansami i procesami sprzedażowymi w celu zwiększenia wydajności sprzedaży w przypadku przedsiębiorstw B2B. Oprogramowanie łączy innowacyjną technologię z ekspercką strategią i metodologią planowania kont, zarządzania szansami i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upland Altify

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Aplikacja Delta Sales oferuje automatyczne przyjmowanie zamówień, zarządzanie produktami i generowanie raportów dzięki łatwej w użyciu aplikacji mobilnej dla pracowników terenowych
Delta Sales App to aplikacja do automatyzacji sprzedaży w terenie i śledzenia lokalizacji GPS pracowników, używana przez tysiące kierowników sprzedaży, dystrybutorów i marek do zarządzania ich działaniami sprzedażowymi w terenie. Aplikacja ta jest powszechnie akceptowana przez wiele firm w celu zwiększenia produktywności zespołów sprzedaży i automatyzacji procesu sprzedaży, co pomogło im osiągnąć cel sprzedażowy i pomnożyć sprzedaż. Dowiedz się więcej na temat produktu: Delta Sales App

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Nowoczesna i wydajna aplikacja na urządzenia z systemami iOS i Android, konfigurowalne dla każdej roli pracowników terenowych w celu zwiększenia produktywności.
Ivy Sales Force Automation lub aplikacja DSD (bezpośrednia dostawa do sklepu) dla urządzeń z systemem Android i iOS pomaga przedstawicielom terenowym osiągnąć więcej w terenie. Nowoczesne i wydajne rozwiązanie, konfigurowalne dla każdej roli w pracy personelu terenowego – DSD, przedsprzedaży, van-sprzedawców, sprzedawców, dystrybutorów, centrów dystrybucyjnych, dostawców, przełożonych, handlowców, doradców kosmetycznych i wielu innych. Zarządzanie trasami i dostawami za pomocą współrzędnych GPS, przeglądanie zapasów w czasie rzeczywistym, przetwarzanie zamówień i pobieranie płatności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ivy Mobility

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Walnut to bezkodowa platforma, która umożliwia firmom SaaS pełne dostosowywanie, zarządzanie i optymalizację prezentacji produktów.
Walnut to bezkodowa platforma, która umożliwia firmom SaaS pełne dostosowywanie, zarządzanie i optymalizację prezentacji produktów. Korzystając z oprogramowania Walnut do tworzenia spersonalizowanych i bezawaryjnych prezentacji dla swoich klientów, specjaliści ds. sprzedaży mogą zwiększyć współczynnik konwersji, gromadząc jednocześnie cenne informacje w celu usprawnienia procesu sprzedaży. Rozwijaj swoje wyniki finansowe dzięki potężnym wersjom demonstracyjnym, takim jak Adobe, Medallia, Poeple.ai, NetApp, Varonis i wielu innym liderom branży. Zaplanuj swoją bezpłatną demonstrację już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Walnut.io

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Platforma do planowania popytu, która wykorzystuje przejrzystą sztuczną inteligencję, aby pomóc firmom w prognozowaniu popytu i monitorowaniu premier produktów.
Pierwsze na świecie i jedyne prawdziwie bioniczne rozwiązanie do planowania popytu, które umożliwia interesariuszom planowania tworzenie dokładnych i zrozumiałych planów w ciągu jednego dnia, w sposób międzyfunkcyjny i ciągły, wykorzystując przejrzystą SI, rzeczywiste dane i wiedzę planistów. Ma na celu zastąpienie/uproszczenie procesów S&OP (planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej) koncepcją właściciela rozmowy w oparciu o spostrzeżenia biznesowe, które zapewniają lepsze wyniki niż S&OP w ciągu miesiąca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Garvis

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami
Alfred to asystent spotkań AI i narzędzie produktywności, natywny na platformie Salesforce. Rejestruje, transkrybuje i podsumowuje.
Dla klientów Salesforce, Alfred jest asystentem spotkań AI i narzędziem produktywności, które jest natywne na platformie Salesforce. Alfred automatycznie rejestruje, transkrybuje i podsumowuje spotkania online, a także sugeruje kolejne zadania i wiadomości e-mail. Nagrania i notatki są przechowywane w Salesforce w powiązanych rekordach. Alfred jest również wyposażony w funkcję notowania audio, dzięki czemu zespoły mogą szybko dodawać aktualizacje w Salesforce za pomocą głosu, po innych interakcjach z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Alfred

Funkcje

  • Zarządzanie kampaniami
  • Baza danych klientów
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie szansami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Prognozowanie
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie zadaniami