Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 269 w
The Leading Web Portal Solution for Dynamics CRM and Dynamics 365. Leading the way in flexibility, customization and usability. Dowiedz się więcej na temat produktu: The Portal Connector
Seamless two-way integration between your existing Microsoft Dynamics CRM and Dynamics 365 information and a secure and customizable online portal gives you more effective, accurate, and profitable Customer Service experiences faster. Drag and Drop tools mean you can manage your portal without coding skills, and a full content manage system allows you to manage your web assets and corporate brand. The Portal Connector comes with these great tools! Dowiedz się więcej na temat produktu: The Portal Connector

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Platforma analityczna OnBoard upraszcza złożone procesy zarządcze, aby spotkania były bardziej efektywne. Rozpocznij darmową wersję próbną już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard
Posiedzenia zarządu powinny być świadome, skuteczne i nieskomplikowane. Platforma analityczna OnBoard przekształca skomplikowane procesy, dzięki czemu zarządy mogą skupić się na tym, co najważniejsze: realizacji wizji organizacji. Skorzystaj z portalu zarządu, który ułatwia podejmowanie decyzji dzięki systemowi dokumentacji dla dyrektorów, kierowników i administratorów, a także intuicyjnym danym i analityce na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie. Przetestuj, zanim zainwestujesz, korzystając z bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Bitrix24 to darmowy portal intranet, z którego korzysta osiem milionów firm na świecie. Dostępne w chmurze i lokalnie z kodem open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to darmowy portal intranet, z którego korzysta osiem milionów firm na świecie. Bardzo bezpieczne, gotowe do użytku rozwiązanie intranetowe dla małych i średnich firm, zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, sieciach społecznościowych, procesach biznesowych i zarządzaniu wiedzą. Zapewnia lepszą ciągłość wiedzy, przenosząc dane z silosów sieciowych i dysków lokalnych do dobrze chronionego, scentralizowanego repozytorium. Wiki, blogi i fora zapewniają bazę wiedzy społecznościowej, która usprawnia pracę zespołową. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Twórz portale użytkowników oparte na Twojej bazie danych w Airtable. Zapewnij klientom i swojemu zespołowi dostęp tylko do tych danych, które są dla nich istotne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker
Portal obsługiwany przez Twoje dane. Podłącz Airtable (Google Sheets w wersji beta), aby uzyskać natychmiastowy portal do angażowania klientów, interakcji z partnerami i wzmacniania zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Mikrostrony klientów Workfolio umożliwiają firmom łatwe tworzenie prywatnych stron internetowych pod wspólną marką, które lepiej angażują klientów w procesie sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workfolio Client Microsites
Zachowanie nabywców zmienia się. Kształtowanie rzeczywistości jest zarówno hybrydowe, jak i wielokanałowe. Organizacje sprzedażowe odnoszące sukcesy w sektorze B2B dostosowują się poprzez wdrożenie nowych narzędzi w celu poprawy cyfrowej ścieżki klienta, skrócenia czasu cyklu sprzedaży i zwiększenia wskaźników sukcesu w transakcjach. Mikrostrony klienckie Workfolio dają organizacji wszystko, czego potrzebuje, aby skuteczniej pozyskiwać nowe zlecenia, wyróżniając firmę i zwiększając odsetek pozyskanych klientów, a także poprawiając ogólne wrażenia klientów w trakcie realizacji projektów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workfolio Client Microsites

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. Create, collaborate, and organize your work all in one place.
Making information accessible to your organization is important now more than ever. Confluence can serve as your company’s primary portal software tool. Not only can you use it to capture, preserve, and organize your most valuable assets, you can make it easy for employees to find answers to frequently asked questions, stay in the loop with the latest company updates, and more! Dowiedz się więcej na temat produktu: Confluence

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie typu helpdesk z ponad 195 kompatybilnymi integracjami. Usprawnij wszystkie kanały komunikacji i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zachwycić 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yammer

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
BoardPro provides a smart, elegant way for SMEs and Non Profit organizations to run productive board meetings with less effort.
**AWARDED CAPTERRA BEST VALUE 2020 - BOARD MANAGEMENT SOFTWARE** A board portal for more productive board meetings and smarter decisions. Our affordable and easy-to-use board software helps SMEs and Non Profits streamline their entire board process, increasing efficiency and lifting performance. Administrators work up to 75% more effectively and board members remain focused, contribute more and achieve better outcomes. Starting at $150/month. Up to 40% discount on plans for Non-Profits. Dowiedz się więcej na temat produktu: Boardpro

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Dowiedz się więcej na temat produktu: SuiteDash

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
The best alternative to an intranet or extranet. Bring everyone together in an online workspace. Inexpensive and quick to implement.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Dowiedz się więcej na temat produktu: Glasscubes

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Don’t let employee management apps cramp your style. Use Connecteam’s customizable all-in-one solution to manage them as you wish to.
Connecteam is an all-in-one solution for managers of the deskless industries who need customizable solutions, flexible to company needs. With a friendly experience throughout the platform, every user can begin using the time clock, scheduling feature, knowledge center and more without any previous training. Ensure a secure login for system admins with Active Directory Single Sign-On. You’re just a few clicks away from better communication and operational management, all under one unified app. Dowiedz się więcej na temat produktu: Connecteam

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Knowledge engagement software enabling teams to access, collaborate across, and draw upon their organization¿s collective intelligence.
Bloomfire is the leader in knowledge engagement, delivering an experience that connects teams and individuals with the information they need to excel at their jobs. Our cloud-based knowledge engagement platform gives people one centralized, searchable place to engage with shared knowledge and grow their organization¿s collective intelligence. For more information or to schedule a demo, visit www.bloomfire.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bloomfire

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Let clients schedule, pay, and take any action online from a friendly self-service portal. Start a free trial!
More Power to Your Clients. More Business for You. With a secure, branded self-service portal at their fingertips, your clients can take any action, any time. Make your clients' lives easier by letting them book appointments, pay for services, share documents and so much more. And they don't need to be tech savvy, it's super simple and friendly! Dowiedz się więcej na temat produktu: vcita

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Centralize and organize your team's work, create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way.
Centralize and organize your team's work, create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way. Quip combines documents, spreadsheets, tasks, and chat in one seamless experience. Used by thousands of the most innovative companies in the world including Facebook, NewRelic, Quora, and Pinterest. Available on web, Mac, Windows, Android, and iOS. Get started with Quip for free. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quip

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
MangoApps is a unified employee experience portal that serves as a bridge between desk and deskless workers.
MangoApps is a unified employee experience portal that serves as a bridge between deskless workers, creating a single source of truth for everyone in the company. Our modern, user-friendly workspace serves as a centralized hub where your employees can find all of their tools and updates in a single, customized dashboard with flexible notifications. This approach simplifies your employee experience, enabling everyone to find whatever or whoever they need without any roadblocks. Dowiedz się więcej na temat produktu: MangoApps

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Zoho Creator to oprogramowanie do portali internetowych stosowane w różnych branżach od małych firm po korporacje poprzez dawanie mocy sprawczej Twoim klientom.
Zoho Creator oddaje Twoim klientom władzę dzięki portalom samoobsługowym. To oprogramowanie do portali współpracy w różnych branżach, od małych i średnich firm po korporacje. Przy użyciu Zoho Creator buduje się portale online m.in. do obsługi studentów, zarządzania projektami, obsługi i realizacji zamówień, sprzedaży, helpdesk, zarządzania łańcuchem dostaw, wsparcia i portale HR. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Workvivo's employee experience app gives you your entire company in your pocket
Workvivo is the employee communication platform designed to build natural, meaningful bonds between teams, allowing companies to reach and engage their employees in ways that traditional tools simply can’t. It’s your intranet, comms tool, and employee app all blended into one familiar social experience that people naturally embrace, offering companies the oversight they need while giving employees the freedom and flexibility they desire. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workvivo

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Secure web-based intranet solution that allows your team to share content and create efficiencies across your organization.
OnSemble is more than an employee intranet that keeps everyone connected it's a digital workplace that makes employees feel valued. OnSembles modern digital workplace keeps your remote teams engaged & working better together. No programming -OnSemble has easy to use built-in drag & drop designer with 30+ apps right out of the box. With 15+ years of implementation experience, OnSemble transforms how you communicate, collaborate, & connect. Request a demo or access our online experience today Dowiedz się więcej na temat produktu: Ntranet

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks. Dowiedz się więcej na temat produktu: SmartVault

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
eXo Platform is a digital workplace solution that helps you connect and engage your employees and improve your business processes.
eXo Platform is a digital workplace solution with an integrated portal designed to facilitate top-down communication and improve internal business processes. With eXo Platform, employees can access information like company news and announcements in a centralized space. This helps you engage and connect your community and convey your company culture. eXo Platform also allows your employees to have access to a hub of integrated apps to support them in their daily activities. . Dowiedz się więcej na temat produktu: eXo Platform

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Voted #1 Employee Portal, Blink combines a company feed, chat, polls, & document storage in your own branded portal!
Blink is the one-stop portal app for frontline workers. A simple platform gives one-click access to everything your team need – from updates to must-knows, forms to timetables, conversations to stories. Wrapped into one secure portal, Blink turns frontline organizations into strong communities with engaged, committed staff. That's why over 1000 organizations, including the NHS, Stagecoach, and Dominoes, have entrusted us with energizing their workforce and powering their operations. Dowiedz się więcej na temat produktu: Blink

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Potężny, intuicyjny, wielofunkcyjny portal do zarządzania posiedzeniami i spotkaniami, zaprojektowany, aby spotkania były bardziej skoncentrowane, efektywne i angażujące.
Boardable to uniwersalny portal do zarządzania posiedzeniami i spotkaniami, przeznaczony dla organizacji, które chcą skupić się na swoim celu, a nie na narzędziach do spotkań. Boardable ułatwia organizowanie spotkań, tworzenie i udostępnianie planów, rejestrowanie protokołów, przechowywanie i podpisywanie dokumentów, przydzielanie zadań, głosowanie cyfrowe i wiele innych. Osobiście, wirtualnie lub hybrydowo, Boardable sprawia, że spotkania zarządu – lub dowolne spotkania – są bardziej skoncentrowane, skuteczne i angażujące. Poznaj ofertę Boardable już dziś dzięki wersji demonstracyjnej na żywo lub bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Boardable

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Your Business Data OS: Collect, organize & understand your data.
Build beautiful forms, access-controlled databases, and highly customizable business apps without any code - all in one place. Organize your workspace into different teams, departments, clients, and projects. Manage access of your team members easily and collaborate more effectively in real-time. Start now, go live today! Happy formaloo-ing! Dowiedz się więcej na temat produktu: Formaloo

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Rozwiązanie do zarządzania zobowiązaniami B2B, które automatyzuje cały proces związany z płaceniem dostawcom i partnerom.
Tipalti zapewnia dobre rozwiązanie do automatyzacji płatności, automatyzując cały proces dokonywania płatności na rzecz globalnych dostawców i partnerów. Platforma holistyczna Tipalti zapewnia jeden system chmurowy, w tym zarządzanie dostawcami, zgodność podatkową, zaopatrzenie, zarządzanie fakturami, płatności globalne, raportowanie i uzgadnianie AP oraz integrację ERP. Klienci zazwyczaj eliminują 80% obciążenia AP, przyspieszając jednocześnie zamknięcie finansowe o 25% i wzmacniając mechanizmy kontroli finansowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
A simple, secure, client portal to streamline the process of sharing files, information, contracts and documents with clients.
The FileInvite secure client portal simplifies the process of collecting and sharing information with your clients. Create a new branded client portal in seconds, for each new customer, using your logo and colors. With FileInvite you can set up reminders, templates and sync with your favorite cloud storage like Google Drive. Create forms and have clients e-sign documents with authenticated digital signatures, all from within the platform. Send a FileInvite Today! Dowiedz się więcej na temat produktu: FileInvite

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Put the customer experience at the center of your loyalty program.
Nurture relationships and create lasting loyalty on the world’s #1 CRM. With Loyalty Management, your business can engage with customers in meaningful ways — bringing value to their experience and to your business. Build a loyalty program with benefits, vouchers, and rewards that will excite your customers. Generate a single source of truth for members that enables personalization at scale and weaves loyalty throughout the customer experience. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Experience Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Knack empowers everyday innovators to create custom, no-code apps that harness data, automate processes and move workflows online.
Knack helps non-programmers easily build beautiful, data-driven web apps. Data can be imported from spreadsheets and converted to an online database. Tools like search, forms, and tables are used to build web apps that work with the data. Apps can be published to any site and adapt to the surrounding design. Multiple versions can be published to different sites and for different audiences. Developers can extend these apps with a RESTful API, custom CSS, and JS event handlers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Knack

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Mobile-first portal to empower frontline teams with efficient task management, communication tools and training, all in one place.
YOOBIC is a mobile-first all-in-one portal for frontline workers. It enables companies in retail, hospitality, manufacturing, warehousing, construction and more to empower their employees, wherever they are, through: digitally optimized communication, microlearning and task management. YOOBIC is used by 150+ brands & retailers across the world including Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples and Peugeot. Dowiedz się więcej na temat produktu: YOOBIC

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Designed for busy executives, Nasdaq Boardvantage® is an award-winning board portal for optimizing the entire workflow of meetings.
Nasdaq Boardvantage® is a board portal software that helps organizations of all sizes work better, faster. Streamline the entire workflow of board meetings, in one place. Build and distribute agendas, capture minutes, approve items, vote instantly, e-sign documents, manage tasks, send surveys, collaborate confidently, and keep board materials at your fingertips. Whether meetings are virtual or in-person, get everyone on the same page – paperlessly – with Nasdaq Boardvantage. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nasdaq Boardvantage

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
More than ever, we need a place to bring everyone together and help each person succeed. That’s Jostle.
Jostle is the only portal designed to simplify workplaces and keep it simple as you grow—so your employees and organization can flourish. Why? Because today's working world is more fragmented than ever: people are dispersed, there's more info, and more ways to communicate than ever. Many tools promise to solve this, but they eventually fail. They rely on an outdated design that makes them too noisy and finding information becomes a headache. We decided to fix this problem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jostle

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
The low-code development platform for the digitalization of your complete business processes.
Low-code allows you to create a comprehensive, integrative solution that makes your work processes agile and adaptable at any time in the future. As a result, you save time and energy without having to do without tailored, coherent and seamless solutions. Therefore, low-code really is the best of both worlds because it harmonizes simple development and individuality. Your path to a successful digital future with low-code development. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intrexx

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Gather documents, contracts, payments and required information from any clients or partners from a single secure branded portal.
Tired of using emails to collect and review your stakeholder's information, documents or contracts? Meet Clustdoc, a simple yet powerful process automation and client onboarding software. Request & process anyone's information, payments, esignatures from a secure branded portal. Key features include: A custom branded portal, workflows, eSignature, task manager, file requests & approvals, online forms, CC payments and a free client management mobile app. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clustdoc

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
BoardEffect is a board management platform optimized for nonprofit, community healthcare, higher education & credit union organizations
BoardEffect, a Diligent brand, is an agile board management solution optimized for nonprofit, community healthcare, higher education and credit union organizations to deliver the right tools to drive more efficient, collaborative, and secure governance. Part of Diligent, the leading provider of modern governance solutions, BoardEffect is trusted by 55,000+ boards and communities, helping them seamlessly access resources and information to meet the organization's most immediate challenges. Dowiedz się więcej na temat produktu: BoardEffect

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Clinked offers customisable client portals for businesses. Securely share files, communicate with clients and keep track of your tasks.
Clinked streamlines client and team interactions in white-label, secure and mobile portal. Used by businesses across industries, Clinked provides feature-rich portals delivering high-touch branded experience to your clients whilst improving communication, security and processes for your client-facing teams. Key portal features include file sharing, integrated group chat, task management, discussions forums, team calendars, branded mobile app and more. Sign up for a free 10-day trial today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clinked

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
ThoughtFarmer is a leading employee intranet that helps businesses create a personalized central hub to drive engagement and retention.
ThoughtFarmer is a leading employee intranet that streamlines internal communications, facilitates knowledge sharing, and enables collaboration - all within a secure environment. ThoughtFarmer’s mobile app, surveys, automated workflows, and content management, as well as integrations with Slack, Microsoft 365, Google, and Okta, help businesses create a personalized central hub that drives employee engagement and retention. Dowiedz się więcej na temat produktu: ThoughtFarmer

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Consolidate your entire deal (deal notes, resources, next steps)
Consolidate your entire deal (notes, resources, next steps) all in one collaborative workspace. Hold reps accountable with a deal engagement score, deadlines, and automatic email reminders. Create and duplicate templates with one click. Make sure your reps sell with consistency and nothing falls through the cracks. See buyer activity and deal engagement with interactive dashboards, so you know exactly what's happening in your deals. Save your deals. Sell smarter. Close consistently. Dowiedz się więcej na temat produktu: Recapped

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Huddle is a next generation secure client portal, and a more secure and intuitive way to manage today’s complex client engagements.
In professional services, client confidence is essential and there's no better way to achieve this quickly, than using a secure client portal for client engagement. That's why industry leaders use Huddle to collaborate more securely with clients. FedRAMP approved, Huddle enables organizations to manage complex client engagements organizational and jurisdictional boundaries, secure in the knowledge that their data is safeguarded from the threat of cybercrime. Dowiedz się więcej na temat produktu: Huddle

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Replace your outdated portal software with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by millions of people.
Portal software that unifies teams and accelerates growth. Centralize all of your company documents, people, and conversations in one easy-to-use hub that employees can access anywhere, anytime. Increase productivity, unite employees, and improve culture with tools that connects & engages. Axero is trusted by the world’s most innovative, productive, and employee-centric organizations. We make implementation easy! Dowiedz się więcej na temat produktu: Axero

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Experience 30% more sharing across your non-desk employees with the award-winning secured platform. Engage smarter with Speakap.
An award-winning secure and private portal enabling engagement with your non-desk employees. Sharing campaigns, best practices and results across locations, clients see a 10% spike in average sales since adopting Speakap. Used by 350+ brands in 27 countries, clients include Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth and Bosch. With custom integrations, boost your brand with your own white label app. At implementation success rates of 100%, engage smarter with Speakap. Dowiedz się więcej na temat produktu: Speakap

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
The best platform for exchanging files and confidential messages: SIMPLER AND SAFER THAN YOUR EMAIL
Simplify life for your customers while securing their confidential data. A platform that listens to your needs and those of your customers. Facilitate the collection of documents, sending of confidential data and messages. Save time and avoid email chains. It's easy to access and just as easy to use! Secure exchanges: complying with the highest standards of security and data encryption Cloud storage: at the geographic location of your choice Secure eSignatures, and more ! Dowiedz się więcej na temat produktu: TagMyDoc

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Our intranet software helps you access and share company files and improve employee engagement and productivity.
Connect your employees to the right information at the right time and see productivity, employee morale, and collaboration skyrocket with our intranet software. With 20 years of experience in building thriving workplaces for hundreds of organizations such as NASA, The Chicago White Sox, and the District of West Vancouver, our intranet supports teams by acting as your "single source of truth". Request a demo to see how our intranet can help you achieve your organizational goals! Dowiedz się więcej na temat produktu: Intranet Connections

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
LumApps is an Employee Experience SaaS platform, helping companies in all industries improve their communications. Let's get in touch!
LumApps is a leading Employee Experience SaaS Platform for enterprise organizations to unify the modern workforce through better communication, engagement, and instant access to information. Integrated with Google Workspace and Microsoft 365, LumApps intelligently connects people, information, and business applications to empower employees and enhance productivity. The product tailors each experience to the unique needs of the employee, from executives and managers to frontline workers. Dowiedz się więcej na temat produktu: LumApps

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Quickly create a beautiful intranet that will transform the way employees connect to information, processes, and each other.
Quickly create a beautiful intranet that will transform the way employees connect to information, processes, and each other. With MyHub, benefit from modern intranet features such as pre-built templates, chat, newsfeeds, forums, blogs, calendars, document storage, automated forms, social network, staff directories, alerts and notifications. Dowiedz się więcej na temat produktu: MyHub

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Enterprise intranet software trusted by Sony PlayStation, New York Life, Levi's, Domino's, Baptist Health, Zillow, and AT&T.
Interact supplies over 1,000 organizations with an award-winning employee experience platform that boosts productivity and drives engagement. Through enterprise-grade intranet software and decades of expertise, Interact provides Fortune 500, FTSE 250, and globally recognized brands such as Levi's, Domino’s, Teva Pharmaceuticals, and Sony PlayStation, with a powerful way to inform and connect their greatest asset: their people. Dowiedz się więcej na temat produktu: Interact

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Happeo: a social intranet software that strengthens Collaboration & Internal Communications across departments, countries or teams.
Happeo is an intranet portal that serves as a database and company social network. Use it to organize, share all your projects and communicate effectively, while encouraging a collaborative mindset. Use Happeo as the central pillar of your enterprise and manage your tools, content and information within a single customizable portal. Dowiedz się więcej na temat produktu: Happeo

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Build a fully branded hosted portal with Malcolm! Configure and control all your user interactions from our slick control panel.
Build a fully branded hosted portal with Malcolm! Configure and control all your user interactions Turn recurring tasks and procedures into Workflows. Easily create forms, surveys, wizards, questionnaires. Our FAQ Knowledge Base lets your users find their own answers via natural language search or browse. Malcolm! can be fully hosted by us or bring into your current site via embeds, widgets, plugins, pop-ups etc. We also plug into 1500+ other apps! Dowiedz się więcej na temat produktu: Malcolm!

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Single sign-on team collaboration software with document, data, and video conferencing available as Cloud or On Premise product.
Your Portal Search is Over! Noodle is the All-In-One, Enterprise Portal. Noodle provides a wide array of functionality. Local or Cloud Deployment, Role Based Permissions, 14 Integrated Applications, Forms & Workflows all with with Single-Sign-On user management. Also, you work with a support team that has been helping companies collaborate for over a decade, Its time to use your Noodle! Visit the website for a FREE Demo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Noodle

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Mango’s Portal provides a single, secure place for your clients to share files & make payments. So simple, clients will like using it!
Mango’s Portal allows you to stop sending emails with huge attachments or chasing down clients to get paid. And it’s so simple your customers will actually enjoy using it. With our convenient portal, you can empower clients to make payments & upload files without any stressful back-and-forth. And custom branding on the Portal means your clients will see your firm’s name front-center (not Mango’s.) Dowiedz się więcej na temat produktu: Mango Practice Management

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Aprio's board management software helps organizations run effective board meetings and make strategic decisions outside the boardroom.
Aprio is an easy-to-use board management software enabling organizations to streamline board meeting preparation, improve board engagement, and facilitate decision-making outside the boardroom. Our secure platform addresses the top priorities of modern boards such as having instant access to board materials from any device at any time or enabling real-time collaboration and communication. Backed by a 24/7 support team of experienced board admins, Aprio makes good governance simple and affordable Dowiedz się więcej na temat produktu: Aprio

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie