Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie portalu klienta

Oprogramowanie portalu klienta umożliwia bezpieczny, wspólny dostęp do danych i aplikacji przedsiębiorstwa, zapewniając większą wydajność i zasięg dla transakcji między firmami, transakcji B2B, B2C i transakcji wewnętrznych – zarówno w środowisku samoobsługowym, jak i na żądanie. Oprogramowanie portalu klienta zawiera zaawansowane systemy zarządzania treścią (CMS), umożliwiające dystrybucję i prezentację kluczowych danych w całym przedsiębiorstwie, a także funkcje współpracy i synchronizacji dokumentów. Rozwiązania te zapewniają również integrację z zewnętrznymi zasobami bazy danych, narzędziami sprzedaży i CRM oraz różnymi funkcjami raportowania w zakresie zarządzania. Oprogramowanie portalu klienta jest powiązane z menedżerami plików, systemami zarządzania treścią (CMS), narzędziami do zarządzania wiedzą i oprogramowaniem do współpracy internetowej.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 16 w
Bitrix24 to darmowy portal intranet, z którego korzysta osiem milionów firm na świecie. Dostępne w chmurze i lokalnie z kodem open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to darmowy portal intranet, z którego korzysta osiem milionów firm na świecie. Bardzo bezpieczne, gotowe do użytku rozwiązanie intranetowe dla małych i średnich firm, zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, sieciach społecznościowych, procesach biznesowych i zarządzaniu wiedzą. Zapewnia lepszą ciągłość wiedzy, przenosząc dane z silosów sieciowych i dysków lokalnych do dobrze chronionego, scentralizowanego repozytorium. Wiki, blogi i fora zapewniają bazę wiedzy społecznościowej, która usprawnia pracę zespołową. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Bezpieczeństwo danych
  • Portal dla klientów
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
Zacznij za darmo z LiveAgent i zwiększ lojalność klientów dzięki najlepszemu portalowi klienckiemu all-in-one dla firm każdej wielkości.
LiveAgent to oparte na chmurze oprogramowanie do portalu klienta z ponad 200 kompatybilnymi integracjami. Usprawnij wszystkie kanały komunikacji z klientami i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zaimponować 150 milionom użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Bezpieczeństwo danych
  • Portal dla klientów
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
Platforma analityczna OnBoard upraszcza złożone procesy zarządcze, aby spotkania były bardziej efektywne. Rozpocznij darmową wersję próbną już teraz.
Posiedzenia zarządu powinny być świadome, skuteczne i nieskomplikowane. Platforma analityczna OnBoard przekształca skomplikowane procesy, dzięki czemu zarządy mogą skupić się na tym, co najważniejsze: realizacji wizji organizacji. Skorzystaj z portalu zarządu, który ułatwia podejmowanie decyzji dzięki systemowi dokumentacji dla dyrektorów, kierowników i administratorów, a także intuicyjnym danym i analityce na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie. Przetestuj, zanim zainwestujesz, korzystając z bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Bezpieczeństwo danych
  • Portal dla klientów
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
Twój system operacyjny danych biznesowych: zbieraj, porządkuj i analizuj swoje dane.
Twórz piękne formularze, baz danych z kontrolą dostępu i wysoce konfigurowalne aplikacje biznesowe bez żadnego kodu – wszystko w jednym miejscu. Zorganizuj swoją przestrzeń roboczą według różnych zespołów, działów, klientów i projektów. Łatwo zarządzaj dostępem członków swojego zespołu i współpracuj efektywniej w czasie rzeczywistym. Zacznij teraz, działaj już dziś. Szczęśliwego formaloo-ingu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formaloo

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Bezpieczeństwo danych
  • Portal dla klientów
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
Zoho Creator to oprogramowanie do portali internetowych stosowane w różnych branżach od małych firm po korporacje poprzez dawanie mocy sprawczej Twoim klientom.
Zoho Creator oddaje Twoim klientom władzę dzięki portalom samoobsługowym. To oprogramowanie do portali współpracy w różnych branżach, od małych i średnich firm po korporacje. Przy użyciu Zoho Creator buduje się portale online m.in. do obsługi studentów, zarządzania projektami, obsługi i realizacji zamówień, sprzedaży, helpdesk, zarządzania łańcuchem dostaw, wsparcia i portale HR. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Bezpieczeństwo danych
  • Portal dla klientów
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
Rozwiązanie do zarządzania zobowiązaniami B2B, które automatyzuje cały proces związany z płaceniem dostawcom i partnerom.
Tipalti zapewnia dobre rozwiązanie do automatyzacji płatności, automatyzując cały proces dokonywania płatności na rzecz globalnych dostawców i partnerów. Platforma holistyczna Tipalti zapewnia jeden system chmurowy, w tym zarządzanie dostawcami, zgodność podatkową, zaopatrzenie, zarządzanie fakturami, płatności globalne, raportowanie i uzgadnianie AP oraz integrację ERP. Klienci zazwyczaj eliminują 80% obciążenia AP, przyspieszając jednocześnie zamknięcie finansowe o 25% i wzmacniając mechanizmy kontroli finansowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Bezpieczeństwo danych
  • Portal dla klientów
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
Potężny, intuicyjny, wielofunkcyjny portal do zarządzania posiedzeniami i spotkaniami, zaprojektowany, aby spotkania były bardziej skoncentrowane, efektywne i angażujące.
Boardable to uniwersalny portal do zarządzania posiedzeniami i spotkaniami, przeznaczony dla organizacji, które chcą skupić się na swoim celu, a nie na narzędziach do spotkań. Boardable ułatwia organizowanie spotkań, tworzenie i udostępnianie planów, rejestrowanie protokołów, przechowywanie i podpisywanie dokumentów, przydzielanie zadań, głosowanie cyfrowe i wiele innych. Osobiście, wirtualnie lub hybrydowo, Boardable sprawia, że spotkania zarządu – lub dowolne spotkania – są bardziej skoncentrowane, skuteczne i angażujące. Poznaj ofertę Boardable już dziś dzięki wersji demonstracyjnej na żywo lub bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Boardable

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Bezpieczeństwo danych
  • Portal dla klientów
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
Mobilny portal umożliwiający zespołom pierwszej linii efektywne zarządzanie zadaniami, narzędzia komunikacji i szkolenia w jednym miejscu.
YOOBIC to mobilny portal typu „wszystko w jednym” dla pracowników pierwszej linii. Umożliwia firmom z branży detalicznej, hotelarskiej, produkcyjnej, magazynowej, budowlanej i nie tylko wzmocnienie pozycji swoich pracowników, gdziekolwiek się znajdują, poprzez: cyfrowo zoptymalizowaną komunikację, mikroedukację i zarządzanie zadaniami. YOOBIC jest używany przez ponad 150 marek i sprzedawców detalicznych na całym świecie, w tym Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples i Peugeot. Dowiedz się więcej na temat produktu: YOOBIC

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Bezpieczeństwo danych
  • Portal dla klientów
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
Twórz portale użytkowników oparte na Twojej bazie danych w Airtable. Zapewnij klientom i swojemu zespołowi dostęp tylko do tych danych, które są dla nich istotne.
Portal obsługiwany przez Twoje dane. Podłącz Airtable (Google Sheets w wersji beta), aby uzyskać natychmiastowy portal do angażowania klientów, interakcji z partnerami i wzmacniania zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Bezpieczeństwo danych
  • Portal dla klientów
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
Uzyskaj punkt kompleksowej obsługi klienta (OneStop Client Interaction Hub) pod swoją marką, aby utrzymywać i zarządzać stałymi kontaktami, które mają kluczowe znaczenie dla biznesu.
Zapewnij swoim klientom zaangażowanie, zapewniając cyfrowe środowisko OneStop. Moxtra obsługuje kompleksowe portale dla klientów, zapewniając prywatne centrum komunikacji dla wszystkich użytkowników zewnętrznych i wewnętrznych — pod Twoją marką. Zapewnia stałą łączność dzięki kompleksowemu pakietowi usług współpracy. Platforma Moxtra może obsługiwać Twój markowy portal OneStop w postaci samodzielnej aplikacji internetowej i mobilnej lub jako płynne rozszerzenie istniejącej strony internetowej lub aplikacji mobilnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Moxo

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Bezpieczeństwo danych
  • Portal dla klientów
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
Konfigurowalna platforma do obsługi wykazu zaprojektowana dla profesjonalnych organizacji.
Z łatwością stwórz potężny wykaz dla swojej organizacji. Rozwiązaniu temu zaufały już przedsiębiorstwa z listy Fortune 500 i startupy, wykorzystując je do zarządzania wewnętrznymi, publicznymi i prywatnymi katalogami związanymi z klientami. Wiele przydatnych funkcji w rozwiązaniu z jednym wykazem, w tym: dostosowane pola i listy rozwijane, różne warianty profili, szablony profili, opcjonalne zatwierdzenia zawartości, mikrowitryny klientów prywatnych, integracje API i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workfolio Directory

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Bezpieczeństwo danych
  • Portal dla klientów
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
Polska Produkt lokalny
Workai pomaga firmom poprawić komunikację wewnętrzną, zarządzanie wiedzą i zwiększyć poziom zaangażowania pracowników.
Workai to portal intranetowy, który pomaga osobom odpowiedzialnym za komunikację wewnętrzną, zarządzanie wiedzą i zaangażowanie pracowników w organizacjach różnej wielkości i z różnych branż prowadzić spersonalizowaną i angażującą komunikację oraz mierzyć jej wpływ. Dzięki technologii nowej generacji i niezwykle łatwym w użyciu funkcjom, które przekształcają komunikację, kulturę i przepływy pracy, wykorzystując gotowe bloki bez konieczności posiadania umiejętności informatycznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workai

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Bezpieczeństwo danych
  • Portal dla klientów
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
Mikrostrony klientów Workfolio umożliwiają firmom łatwe tworzenie prywatnych stron internetowych pod wspólną marką, które lepiej angażują klientów w procesie sprzedaży.
Zachowanie nabywców zmienia się. Kształtowanie rzeczywistości jest zarówno hybrydowe, jak i wielokanałowe. Organizacje sprzedażowe odnoszące sukcesy w sektorze B2B dostosowują się poprzez wdrożenie nowych narzędzi w celu poprawy cyfrowej ścieżki klienta, skrócenia czasu cyklu sprzedaży i zwiększenia wskaźników sukcesu w transakcjach. Mikrostrony klienckie Workfolio dają organizacji wszystko, czego potrzebuje, aby skuteczniej pozyskiwać nowe zlecenia, wyróżniając firmę i zwiększając odsetek pozyskanych klientów, a także poprawiając ogólne wrażenia klientów w trakcie realizacji projektów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workfolio Client Microsites

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Bezpieczeństwo danych
  • Portal dla klientów
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
Doskonałe rozwiązanie portalu internetowego dla rozwiązań CRM Dynamics i Dynamics 365. Ceniona pozycja w zakresie elastyczności, personalizacji i użyteczności.
Bezproblemowa dwukierunkowa integracja istniejących informacji o rozwiązaniach CRM Microsoft Dynamics i Dynamics 365 oraz bezpieczny i konfigurowalny portal internetowy szybciej zapewniają bardziej skuteczne, dokładne i rentowne doświadczenia obsługi klienta. Narzędzia typu „przeciągnij i upuść” oznaczają, że możesz zarządzać swoim portalem bez umiejętności kodowania, a pełny system zarządzania treścią umożliwia zarządzanie zasobami sieciowymi i marką korporacyjną. Portal Connector jest wyposażony w te wspaniałe narzędzia. Dowiedz się więcej na temat produktu: The Portal Connector

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Bezpieczeństwo danych
  • Portal dla klientów
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
PartnerAlign integruje się z procesem pracy partnera, ułatwiając mu polecanie i sprzedaż twojego rozwiązania.
PartnerAlign integruje się z procesem pracy partnera, ułatwiając mu polecanie i sprzedaż twojego rozwiązania. Pojedyncze logowanie do platformy stworzonej z myślą o maksymalizacji przychodów oznacza, że sprzedaż z udziałem wielu dostawców jest dla Partnerów bardzo prosta. PartnerAlign firmy Zomentum pomoże umieścić rozwój partnerów w centrum twojej strategii rozwoju. Dzięki rekomendacji rozwiązań dla małych i średnich przedsiębiorstw, PartnerAlign przedstawia i rekomenduje twoje produkty w sieci tysięcy partnerów technologicznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zomentum PartnerAlign

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Bezpieczeństwo danych
  • Portal dla klientów
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami
Apiboost: Portal deweloperski Enterprise API usprawnia zarządzanie interfejsami API. Usprawniony dostęp, solidna produktywność, zaawansowane zarządzanie kluczami
Apiboost – korporacyjny portal dla deweloperów API usprawnia zarządzanie interfejsami API. Koncentrując się na płynnej kontroli dostępu, solidnej produktyzacji API i zaawansowanym zarządzaniu kluczami, Apiboost zaprojektowano w celu podniesienia poziomu cyfrowego ekosystemu. Platforma ma na celu zwiększenie popularności API poprzez oferowanie zaawansowanych funkcji dostępnych zarówno dla użytkowników technicznych, jak i nietechnicznych. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym programistą, czy zapracowanym profesjonalistą poszukującym usprawnionych rozwiązań, Apiboost umożliwia maksymalizację wydajności i produktywności. Zaufaj Apiboost jako zasobowi, który pomoże uwolnić pełny potencjał interfejsów API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apiboost

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Bezpieczeństwo danych
  • Portal dla klientów
  • Udostępnianie plików
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Zarządzanie dokumentami