Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie portalu klienta

Wyniki: 13 w
Twój system operacyjny danych biznesowych: zbieraj, porządkuj i analizuj swoje dane. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formaloo
Twórz piękne formularze, baz danych z kontrolą dostępu i wysoce konfigurowalne aplikacje biznesowe bez żadnego kodu – wszystko w jednym miejscu. Zorganizuj swoją przestrzeń roboczą według różnych zespołów, działów, klientów i projektów. Łatwo zarządzaj dostępem członków swojego zespołu i współpracuj efektywniej w czasie rzeczywistym. Zacznij teraz, działaj już dziś. Szczęśliwego formaloo-ingu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formaloo

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Platforma analityczna OnBoard upraszcza złożone procesy zarządcze, aby spotkania były bardziej efektywne. Rozpocznij darmową wersję próbną już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard
Posiedzenia zarządu powinny być świadome, skuteczne i nieskomplikowane. Platforma analityczna OnBoard przekształca skomplikowane procesy, dzięki czemu zarządy mogą skupić się na tym, co najważniejsze: realizacji wizji organizacji. Skorzystaj z portalu zarządu, który ułatwia podejmowanie decyzji dzięki systemowi dokumentacji dla dyrektorów, kierowników i administratorów, a także intuicyjnym danym i analityce na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie. Przetestuj, zanim zainwestujesz, korzystając z bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Bitrix24 to darmowy portal intranet, z którego korzysta osiem milionów firm na świecie. Dostępne w chmurze i lokalnie z kodem open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to darmowy portal intranet, z którego korzysta osiem milionów firm na świecie. Bardzo bezpieczne, gotowe do użytku rozwiązanie intranetowe dla małych i średnich firm, zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, sieciach społecznościowych, procesach biznesowych i zarządzaniu wiedzą. Zapewnia lepszą ciągłość wiedzy, przenosząc dane z silosów sieciowych i dysków lokalnych do dobrze chronionego, scentralizowanego repozytorium. Wiki, blogi i fora zapewniają bazę wiedzy społecznościowej, która usprawnia pracę zespołową. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Twórz portale użytkowników oparte na Twojej bazie danych w Airtable. Zapewnij klientom i swojemu zespołowi dostęp tylko do tych danych, które są dla nich istotne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker
Portal obsługiwany przez Twoje dane. Podłącz Airtable (Google Sheets w wersji beta), aby uzyskać natychmiastowy portal do angażowania klientów, interakcji z partnerami i wzmacniania zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Uzyskaj punkt kompleksowej obsługi klienta (OneStop Client Interaction Hub) pod swoją marką, aby utrzymywać i zarządzać stałymi kontaktami, które mają kluczowe znaczenie dla biznesu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Moxo
Zapewnij swoim klientom zaangażowanie, zapewniając cyfrowe środowisko OneStop. Moxtra obsługuje kompleksowe portale dla klientów, zapewniając prywatne centrum komunikacji dla wszystkich użytkowników zewnętrznych i wewnętrznych — pod Twoją marką. Zapewnia stałą łączność dzięki kompleksowemu pakietowi usług współpracy. Platforma Moxtra może obsługiwać Twój markowy portal OneStop w postaci samodzielnej aplikacji internetowej i mobilnej lub jako płynne rozszerzenie istniejącej strony internetowej lub aplikacji mobilnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Moxo

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Mikrostrony klientów Workfolio umożliwiają firmom łatwe tworzenie prywatnych stron internetowych pod wspólną marką, które lepiej angażują klientów w procesie sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workfolio Client Microsites
Zachowanie nabywców zmienia się. Kształtowanie rzeczywistości jest zarówno hybrydowe, jak i wielokanałowe. Organizacje sprzedażowe odnoszące sukcesy w sektorze B2B dostosowują się poprzez wdrożenie nowych narzędzi w celu poprawy cyfrowej ścieżki klienta, skrócenia czasu cyklu sprzedaży i zwiększenia wskaźników sukcesu w transakcjach. Mikrostrony klienckie Workfolio dają organizacji wszystko, czego potrzebuje, aby skuteczniej pozyskiwać nowe zlecenia, wyróżniając firmę i zwiększając odsetek pozyskanych klientów, a także poprawiając ogólne wrażenia klientów w trakcie realizacji projektów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workfolio Client Microsites

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Zacznij za darmo z LiveAgent i zwiększ lojalność klientów dzięki najlepszemu portalowi klienckiemu all-in-one dla firm każdej wielkości.
LiveAgent to oparte na chmurze oprogramowanie do portalu klienta z ponad 200 kompatybilnymi integracjami. Usprawnij wszystkie kanały komunikacji z klientami i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zaimponować 150 milionom użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Zoho Creator to oprogramowanie do portali internetowych stosowane w różnych branżach od małych firm po korporacje poprzez dawanie mocy sprawczej Twoim klientom.
Zoho Creator oddaje Twoim klientom władzę dzięki portalom samoobsługowym. To oprogramowanie do portali współpracy w różnych branżach, od małych i średnich firm po korporacje. Przy użyciu Zoho Creator buduje się portale online m.in. do obsługi studentów, zarządzania projektami, obsługi i realizacji zamówień, sprzedaży, helpdesk, zarządzania łańcuchem dostaw, wsparcia i portale HR. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Rozwiązanie do zarządzania zobowiązaniami B2B, które automatyzuje cały proces związany z płaceniem dostawcom i partnerom.
Tipalti zapewnia dobre rozwiązanie do automatyzacji płatności, automatyzując cały proces dokonywania płatności na rzecz globalnych dostawców i partnerów. Platforma holistyczna Tipalti zapewnia jeden system chmurowy, w tym zarządzanie dostawcami, zgodność podatkową, zaopatrzenie, zarządzanie fakturami, płatności globalne, raportowanie i uzgadnianie AP oraz integrację ERP. Klienci zazwyczaj eliminują 80% obciążenia AP, przyspieszając jednocześnie zamknięcie finansowe o 25% i wzmacniając mechanizmy kontroli finansowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Potężny, intuicyjny, wielofunkcyjny portal do zarządzania posiedzeniami i spotkaniami, zaprojektowany, aby spotkania były bardziej skoncentrowane, efektywne i angażujące.
Boardable to uniwersalny portal do zarządzania posiedzeniami i spotkaniami, przeznaczony dla organizacji, które chcą skupić się na swoim celu, a nie na narzędziach do spotkań. Boardable ułatwia organizowanie spotkań, tworzenie i udostępnianie planów, rejestrowanie protokołów, przechowywanie i podpisywanie dokumentów, przydzielanie zadań, głosowanie cyfrowe i wiele innych. Osobiście, wirtualnie lub hybrydowo, Boardable sprawia, że spotkania zarządu – lub dowolne spotkania – są bardziej skoncentrowane, skuteczne i angażujące. Poznaj ofertę Boardable już dziś dzięki wersji demonstracyjnej na żywo lub bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Boardable

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Konfigurowalna platforma do obsługi wykazu zaprojektowana dla profesjonalnych organizacji.
Z łatwością stwórz potężny wykaz dla swojej organizacji. Rozwiązaniu temu zaufały już przedsiębiorstwa z listy Fortune 500 i startupy, wykorzystując je do zarządzania wewnętrznymi, publicznymi i prywatnymi katalogami związanymi z klientami. Wiele przydatnych funkcji w rozwiązaniu z jednym wykazem, w tym: dostosowane pola i listy rozwijane, różne warianty profili, szablony profili, opcjonalne zatwierdzenia zawartości, mikrowitryny klientów prywatnych, integracje API i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workfolio Directory

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
Doskonałe rozwiązanie portalu internetowego dla rozwiązań CRM Dynamics i Dynamics 365. Ceniona pozycja w zakresie elastyczności, personalizacji i użyteczności.
Bezproblemowa dwukierunkowa integracja istniejących informacji o rozwiązaniach CRM Microsoft Dynamics i Dynamics 365 oraz bezpieczny i konfigurowalny portal internetowy szybciej zapewniają bardziej skuteczne, dokładne i rentowne doświadczenia obsługi klienta. Narzędzia typu „przeciągnij i upuść” oznaczają, że możesz zarządzać swoim portalem bez umiejętności kodowania, a pełny system zarządzania treścią umożliwia zarządzanie zasobami sieciowymi i marką korporacyjną. Portal Connector jest wyposażony w te wspaniałe narzędzia. Dowiedz się więcej na temat produktu: The Portal Connector

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
PartnerAlign integruje się z procesem pracy partnera, ułatwiając mu polecanie i sprzedaż twojego rozwiązania.
PartnerAlign integruje się z procesem pracy partnera, ułatwiając mu polecanie i sprzedaż twojego rozwiązania. Pojedyncze logowanie do platformy stworzonej z myślą o maksymalizacji przychodów oznacza, że sprzedaż z udziałem wielu dostawców jest dla Partnerów bardzo prosta. PartnerAlign firmy Zomentum pomoże umieścić rozwój partnerów w centrum twojej strategii rozwoju. Dzięki rekomendacji rozwiązań dla małych i średnich przedsiębiorstw, PartnerAlign przedstawia i rekomenduje twoje produkty w sieci tysięcy partnerów technologicznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zomentum PartnerAlign

Funkcje

  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie dokumentami
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wyszukiwanie/filtrowanie