Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Rozwiązanie do automatyzacji procesów

Rozwiązanie do automatyzacji procesów umożliwia śledzenie, planowanie, zarządzanie i fakturowanie usług świadczonych przez niezależnych wykonawców i firmy usługowe. Oprogramowanie do automatyzacji procesów pomaga usprawnić poszczególne projekty, obsługę zadań administracyjnych oraz zapobiega utracie dochodów i powolnym cyklom rozliczeniowym. Rozwiązania PSA zapewniają ogólny obraz finansów, operacji i relacji z klientami, co umożliwia skuteczniejszą organizację. Oprogramowanie do automatyzacji usług profesjonalnych jest związane z oprogramowaniem do zarządzania projektami, czasem, wydatkami i pracownikami.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Rozwiązanie do automatyzacji procesów

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 26 w
Lepsze budżetowanie, nadzór nad projektem, komunikacja w zespole, zarządzanie zadaniami, zarządzanie zasobami, fakturowanie i finanse projektu. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime
BigTime zapewnia twojej firmie widoczność, której potrzebujesz, aby działać wydajniej i maksymalizować zyski. Od tworzenia projektów po płatności dla klientów, BigTime usprawnia działalność firmy dzięki intuicyjnym rozwiązaniom do budżetowania, zarządzania projektami i fakturowania, które można skonfigurować tak, aby zautomatyzować nawet najbardziej złożone scenariusze. Dzięki głębokiej integracji z szeregiem narzędzi księgowych, CRM i zwiększających produktywność, profesjonalne firmy usługowe mogą scentralizować wszystkie dane projektu w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Polska Produkt lokalny
Primetric przekształca dzienniki pracy w wiarygodne dane dotyczące wykorzystania i rentowności w agencji rozwoju oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric
Przeznaczony dla agencji rozwoju oprogramowania i firm świadczących usługi informatyczne. Primetric to rozwiązanie dla kadry zarządzającej, która chce dokładnie obserwować status swojej firmy. Pewnie mierz i prognozuj wykorzystanie i rentowność pracowników we wszystkich projektach. Dzięki raportom i analizom w czasie rzeczywistym opartym na dziennikach pracy (np. zintegrowanym z Jirą lub wykorzystującym wbudowane śledzenie czasu pracy) możesz w końcu połączyć dane dotyczące obciążenia pracą i alokacji z ich bezpośrednim wpływem na wydajność i wyniki finansowe w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam
Zarządzaj wydajnie pracownikami mobilnymi, upraszczaj procesy biznesowe i optymalizuj koszty dzięki oprogramowaniu Synchroteam FSM. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, kalendarza, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, fakturowania i map. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks, Salesforce i Zoho. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj ją dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Śledź oferty, projekty, zasoby, zadania, karty czasu pracy, marże i faktury. Połącz pakiety biurowe, finanse, rozwiązania CRM, Slack, Trello, Jira... Dowiedz się więcej na temat produktu: VOGSY
VOGSY, jedyne rozwiązanie PSA (automatyzacja usług specjalistycznych) dla Google Workspace, łączy cały proces realizacji z Gmailem, Google Drive, Dokumentami Google i Arkuszami Google. Zarządzaj relacjami z klientami, projektami, zasobami, zadaniami, grafikami, wydatkami i zautomatyzowanymi wycenami, fakturami oraz raportami, a także monitoruj je na intuicyjnej platformie Google. A to dopiero początek. Dzięki informacjom finansowym w czasie rzeczywistym i widoczności w całej firmie VOGSY jest kluczem do zapewnienia przewidywalności sprzedaży, zasobów i przychodów. Dowiedz się więcej na temat produktu: VOGSY

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie OneDesk łączy w sobie funkcje helpdesku i zarządzania projektami w jednej aplikacji. Zarządzaj zgłoszeniami i projektami klientów w jednej aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneDesk
Oprogramowanie OneDesk łączy Helpdesk i Zarządzanie Projektami w jednej aplikacji. Nie trzeba kupować, integrować i przełączać się między aplikacjami. Zespół może obsługiwać klientów i pracować nad projektami w jednym miejscu. Program OneDesk, przeznaczony zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dla działów w dużych firmach, jest często wykorzystywany przez kierowników projektów, działy obsługi klienta, działy IT, działy usług profesjonalnych i inne. To łatwe w użyciu, bogate w funkcje i wysoce konfigurowalne oprogramowanie może zarządzać zarówno przepływem pracy zgłoszeń, jak i zadań. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneDesk

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek.
Asana to narzędzie do automatyzacji usług profesjonalnych, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Twórz niestandardowe i automatyczne przepływy pracy, aby usprawnić procesy zespołu dzięki otwartej platformie monday.com.
Najłatwiejszy sposób na zwiększenie produktywności, monday.com Work OS to w czasie rzeczywistym źródło prawdy, na którym zespół może polegać we wszystkich swoich codziennych procesach. Automatyzacja bezkodowa pozwala umieścić przepływ pracy zespołu w trybie autopilota, aby mógł on skupić się na znaczącej pracy. W międzyczasie niestandardowe ostrzeżenia, automatyczne aktualizacje statusu i przepływy projektów sprawią, że zespół będzie dostosowany do priorytetów, abyś zawsze dotrzymał terminów. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Wrike to profesjonalne oprogramowanie do automatyzacji usług, obejmujące szablony, śledzenie czasu, wykresy Gantta, tablice Kanban, raporty i wiele więcej.
Wrike to zaawansowane oprogramowanie na potrzeby usług specjalistycznych, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Stwórz zoptymalizowane cyfrowe miejsce pracy, korzystając z niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, aktualizacji w czasie rzeczywistym oraz raportów wydajności w jednym miejscu, które można udostępniać w całej firmie. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby zautomatyzować codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Zachwyć klientów każdym projektem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
System ten pomaga zorientowanym na projekty firmom z całego świata zwiększyć przychody, obniżyć koszty i zmaksymalizować przepływ środków pieniężnych.
Wchodzące w skład pakietu NetSuite rozwiązanie Professional Services Automation (PSA – automatyzacja usług profesjonalnych) to kompleksowe narzędzie pomagające zmaksymalizować wydajność firm usługowych. Dzięki wchodzącemu w skład pakietu NetSuite systemowi PSA (automatyzacji usług profesjonalnych) zyskasz lepszy wgląd w sposób organizacji swoich usług, poprawisz wykorzystanie zasobów, usprawnisz proces fakturowania i rozliczeń, zwiększysz terminowość realizacji projektów i zwiększysz rentowność swojego przedsiębiorstwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Bezpłatna platforma do automatyzacji usług profesjonalnych wykorzystywana przez ponad osiem milionów firm z całego świata. Chmura, urządzenia mobilne i kod open source.
Bitrix24 to jedyny bezpłatny pakiet oprogramowania do automatyzacji usług specjalistycznych, który może obsługiwać wszystkie aspekty typowej działalności, od zarządzania klientami i fakturowania po zarządzanie dokumentami, zadania i projekty, HR, zarządzanie czasem, zarządzanie wiedzą, współpracę, komunikację wewnętrzną, a nawet call center. Co ważne, Bitrix24 jest dostępny zarówno w chmurze, jak i jako oprogramowanie z samodzielnym hostingiem, które można zainstalować na serwerze (jeśli wybierzesz tę opcję, uzyskasz dostęp do kodu open source). Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Paymo to w pełni funkcjonalne rozwiązanie do zarządzania projektami przeznaczone dla małych firm i zespołów zdalnych, które pomaga im w wykonywaniu pracy.
Paymo to nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm i zespołów zdalnych, które łączy w sobie zaawansowane zarządzanie zadaniami, planowanie, ustalanie harmonogramów, śledzenie czasu pracy, współpracę i fakturowanie. Oznacza to, że można śledzić cały okres realizacji projektu – od momentu utworzenia do otrzymania zapłaty – bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzia dla nowoczesnego profesjonalisty: oferty, kontrakty, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, wypróbuj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent. Właściciele małych firm i freelancerzy korzystali z HoneyBook, aby zwiększyć liczbę rezerwacji i zaoszczędzić czas. Przez pierwsze 6 miesięcy otrzymasz HoneyBook za 1 $ miesięcznie z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
W pełni funkcjonalne i łatwe w obsłudze rozwiązanie PSA (automatyzacji usług profesjonalnych), które łączy i automatyzuje projekty, zasoby i finanse pod jednym dachem.
Birdview PSA jednoczy zespoły, zapewniając większą widoczność i jedno źródło prawdy dla projektów, zasobów i finansów. Birdview zapewnia organizacjom usługowym kompleksowy zestaw narzędzi do zarządzania i realizacji projektów, optymalizacji zasobów i księgowości projektów. Pulpity nawigacyjne i raporty z analizy biznesowej umożliwiają zespołom podejmowanie decyzji opartych na spostrzeżeniach i optymalizację procesów w celu zwiększenia produktywności i rentowności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Kompleksowe rozwiązanie z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi, rozbudowanymi raportami i mnóstwem możliwości personalizacji.
Celoxis to przystępna cenowo, kompleksowa platforma do zarządzania zadaniami i portfolio projektów. Jest ona używana na całym świecie przez takie marki, jak Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte i Rolex. Umożliwia: 1. Twórz realne plany dzięki potężnemu interaktywnemu wykresowi Gantta. 2. Zarządzanie zespołami pracującymi w różnych godzinach i na różnych zmianach. 3. Współpracuj i udostępniaj pliki. 4. Śledź karty czasu pracy, problemy, zatwierdzenia i inne. 5. Uzyskaj 360-stopniowe informacje w czasie rzeczywistym dzięki niestandardowej analityce i pięknym pulpitom nawigacyjnym. Dostępne w wersji chmurowej i zlokalizowanej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celoxis

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Scoro to kompleksowe, profesjonalne rozwiązanie do automatyzacji usług dla profesjonalnych i kreatywnych.
Scoro to kompleksowe, profesjonalne rozwiązanie do automatyzacji usług, które pozwala profesjonalnym i kreatywnym dostawcom usług sterować całym przepływem pracy z jednego miejsca. Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, tablice i listy zadań, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym. Koniec z przesuwaniem się pomiędzy narzędziami jednofunkcyjnymi. Zarejestruj się na 14-dniowy okres próbny, aby sprawdzić go samodzielnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie do śledzenia czasu pracy – najszybszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu pracy pracowników i freelancerów.
Najłatwiejszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu między zespołami i projektami. Oprogramowanie Timely do automatycznego śledzenia czasu pracy pomaga firmom pozostawać w kontakcie ze swoimi pracownikami i dokładnie raportować wyniki ich działalności, od fakturowania i zarządzania projektami po zarządzanie zespołem i planowanie zasobów. Jest to narzędzie do śledzenia, które oferuje ścisłą ochronę prywatności na poziomie użytkownika w fazie projektowania i któremu pracownicy faktycznie ufają. Dowiedz się więcej na temat produktu: Timely

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Nowy i lepszy sposób na zaplanowanie spotkań. Zacznij automatyzować swoją firmę dzięki Bookafy. Bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Bookafy ma solidny zestawów funkcji na rynku… Główną cechą wyróżniającą jest design, strona rezerwacyjna i/lub bezproblemowa integracja light box dla Twojej strony internetowej (możliwość bezpłatnej instalacji). Jeśli zależy Ci na projekcie i szukasz oprogramowania, które dobrze odzwierciedla Twoją markę… Wypróbuj Bookafy. Dostępna jest dwukierunkowa synchronizacja z Google, Ical, Outlook, Office 365 i Outlook Exchange, otwarty interfejs API, płatności, klasy, nieograniczona liczba użytkowników, nieograniczone typy wizyt i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Memtime rejestruje Twój czas we wszystkich programach i wyświetla Twój dzień pracy - aby pomóc Ci zapamiętać każdą minutę. Pozwala to zaoszczędzić 75% czasu.
Memtime to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows, macOS i Linux, które rejestruje każdą minutę spędzoną na pracy nad różnymi projektami. Działając w tle, Memtime śledzi każdą aktywność komputera z dokładnością co do sekundy - bez względu na to, czy jest to praca w różnych programach/plikach, poczta e-mail, karta przeglądarki czy wpis w kalendarzu. Oznacza to, że użytkownicy mogą skupić się na swojej pracy, podczas gdy narzędzie wizualizuje ich dzień roboczy jako oś czasu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Memtime

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Productive to rozwiązanie automatyzacyjne, które umożliwia prowadzenie rentownej działalności, od sprzedaży po fakturowanie.
Productive to rozwiązanie automatyzacyjne, które umożliwia prowadzenie rentownej działalności, od sprzedaży po fakturowanie. Stwórz przepływ transakcji, uporządkuj sprzedaż dzięki przeglądowi rurociągu sprzedaży. Współpracuj przy zadaniach i śledź czas za pomocą prostego narzędzia. Znajdź wąskie gardła, które oznaczają dodatkowe koszty i pochłaniają czas. Unikaj kolizji, wypaleń i nadmiernej liczby rezerwacji dzięki funkcjom planowania zasobów. Śledź rentowność dla projektów o stałej cenie i tych rozliczanych godzinowo. Wykonaj wszystkie rozliczenia i fakturowanie dla projektów cyklicznych lub jednorazowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
CRM i zarządzanie pracą, rozliczanie, komunikacja (e-maile, portal klienta), łatwe w użyciu śledzenie czasu pracy i rozbudowane raporty
Uku to piękne, proste i intuicyjne oprogramowanie do zarządzania pracą. To jedyne narzędzie, którego potrzebujesz, aby organizować pracę, zarządzać zadaniami i podejmować mądre decyzje w swoim biurze rachunkowym. Z Uku możesz planować pracę, zarządzać zespołem i śledzić przepływ pracy bez bólu głowy. * Zautomatyzowane zadania * Zarządzanie pracą * Współpraca w zespole * Zarządzanie klientami * Śledzenie czasu * Analiza produktywności * Monitorowanie umów z klientami * Automatyzacja rozliczeń * Integracje z ulubionymi aplikacjami * Mini Uku Dowiedz się więcej na temat produktu: Uku

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Konfigurowalne, kompleksowe rozwiązanie pozyskiwania talentów dla organizacji konsultingowych, rekrutacyjnych i usług specjalistycznych.
Oprogramowanie PSA (automatyzacja usług profesjonalnych) Conrep zapewnia kompleksowe rozwiązanie dla organizacji konsultingowych, kadrowych, rekrutacyjnych i usług specjalistycznych. Conrep poprawia wszystkie aspekty działalności: przepływ pracy, śledzenie i kontrolę. Łatwe do wdrożenia rozwiązanie zarządzane przez Internet zwiększa wydajność organizacyjną, maksymalizuje wykorzystanie zasobów, ułatwia współpracę zespołową, wspiera indywidualną odpowiedzialność i produktywność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Conrep

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Planuj spotkania, pobieraj płatności, łatwo zarządzaj klientami i prowadź kompleksową obsługę klienta w swojej firmie.
Usprawnij swój biznes coachingowy: Pomagamy trenerom skonsolidować nieporęczne, niespójne i irytujące systemy w jednym prostym miejscu. Łatwe planowanie, które pokazuje twoją dostępność w czasie rzeczywistym, proste formularze do zbierania informacji, faktury i płatności – wszystko powiązane z automatyzacją. Twórz faktury, odnawialne subskrypcje i pakiety w kilka sekund i otrzymuj płatności na czas, za każdym razem. Nasze światowej klasy narzędzia zostały stworzone dla obu stron relacji, umożliwiając zaangażowanie klienta za pośrednictwem naszego portalu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Practice

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Zwinny przepływ pracy i zarządzanie procesami biznesowymi.
Metatask to nagradzany system zarządzania procesami biznesowymi. Przeniesienie produktywności działu na wyższy poziom – automatyzacja wszystkich działań. Metatask służy do zarządzania dowolnym procesem w dowolnym dziale. Tworzenie niestandardowych przepływów pracy z zaawansowanymi formularzami, zatwierdzeniami, cyklami przeglądów, tabelami, zadaniami równoległymi, warunkami i wieloma innymi zaawansowanymi funkcjami. Zwinne funkcje Metatask pozwalają na ponowne otwieranie zadań i łatwe poprawianie błędów we wprowadzaniu danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Metatask

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
CV Partner jest używany przez wiodące firmy świadczące usługi profesjonalne do zarządzania CV i studiów przypadku oraz do wygrywania większej liczby ofert i wniosków.
CV Partner to narzędzie SaaS do automatyzacji zarządzania życiorysami i studiami przypadku na potrzeby ofert i wniosków. Dzięki CV Partner możesz dostosować CV i referencje swojej firmy do przetargów, ofert lub zapytań ofertowych. Narzędzie umożliwia również łatwe eksportowanie CV i studiów przypadku do programów Word, PowerPoint i PDF, w tym szablonów specyficznych dla klienta i oferty. Firmy korzystające z CV Partner spędzają 50% mniej czasu na aktualizowaniu CV i studiów przypadku, a korzystają z niego wiodące marki w branży usług profesjonalnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flowcase

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Klient PSA, cenione oprogramowanie Salesforce Professional Services PSA (automatyzacja profesjonalnych usług sprzedażowych) w AppExchange dla małych i średnich firm jest powodem do dumy.
Jeśli szukasz sposobu na zarządzanie projektami usług profesjonalnych od początku do końca, Klient PSA to platforma godna uwagi. Została zaprojektowana z myślą o klientach, dzięki czemu możesz łatwo z nimi współpracować podczas procesu sprzedaży i świadczenia usług. Ponadto zaawansowana platforma umożliwia śledzenie i zarządzanie wszystkimi aspektami cyklu życia projektu – od ofert i umów po śledzenie czasu, fakturowanie i raportowanie. Chcesz zobaczyć, jak Klient PSA może zmienić firmę? Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA

Funkcje

  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Rozwiązanie CRM
  • Portal dla klientów
  • Śledzenie projektu
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami