Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 287 w
Klient PSA, The #1 Rated Salesforce Professional Services (PSA) Software on AppExchange for SMBs, and We Are Proud of it! Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA
If you're looking for a way to manage your professional services projects from start to finish, Klient PSA is the platform for you. We've designed it with customers at the core, so you can easily collaborate with them throughout the sales and service delivery process. Plus, our powerful platform enables you to track and manage all aspects of your project lifecycle - from quotes and contracts to time tracking, invoicing, and reporting. Ready to see how Klient PSA can change your business? Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Productive to rozwiązanie automatyzacyjne, które umożliwia prowadzenie rentownej działalności, od sprzedaży po fakturowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive
Productive to rozwiązanie automatyzacyjne, które umożliwia prowadzenie rentownej działalności, od sprzedaży po fakturowanie. Stwórz przepływ transakcji, uporządkuj sprzedaż dzięki przeglądowi rurociągu sprzedaży. Współpracuj przy zadaniach i śledź czas za pomocą prostego narzędzia. Znajdź wąskie gardła, które oznaczają dodatkowe koszty i pochłaniają czas. Unikaj kolizji, wypaleń i nadmiernej liczby rezerwacji dzięki funkcjom planowania zasobów. Śledź rentowność dla projektów o stałej cenie i tych rozliczanych godzinowo. Wykonaj wszystkie rozliczenia i fakturowanie dla projektów cyklicznych lub jednorazowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie pracy całego zespołu i zarządzanie nią. Zobacz, dlaczego ponad 9000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie do automatyzacji usług profesjonalnych, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą swoją pracę w jednym miejscu i zebrać zespoły z dowolnego miejsca. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 107 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Wypróbuj Asanę w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Wrike to profesjonalne oprogramowanie do automatyzacji usług, obejmujące szablony, śledzenie czasu, wykresy Gantta, tablice Kanban, raporty i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
Wrike to zaawansowane oprogramowanie na potrzeby usług specjalistycznych, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Stwórz zoptymalizowane cyfrowe miejsce pracy, korzystając z niestandardowy ch formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, aktualizacji w czasie rzeczywistym oraz raportów wydajności w jednym miejscu, które można udostępniać w całej firmie. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby zautomatyzować codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Zachwyć klientów każdym projektem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Bezpłatna platforma do automatyzacji usług profesjonalnych wykorzystywana przez ponad osiem milionów firm z całego świata. Chmura, urządzenia mobilne i kod open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to jedyny bezpłatny pakiet oprogramowania do automatyzacji usług specjalistycznych, który może obsługiwać wszystkie aspekty typowej działalności, od zarządzania klientami i fakturowania po zarządzanie dokumentami, zadania i projekty, HR, zarządzanie czasem, zarządzanie wiedzą, współpracę, komunikację wewnętrzną, a nawet call center. Co ważne, Bitrix24 jest dostępny zarówno w chmurze, jak i jako oprogramowanie z samodzielnym hostingiem, które można zainstalować na serwerze (jeśli wybierzesz tę opcję, uzyskasz dostęp do kodu open source). Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Konfigurowalne, kompleksowe rozwiązanie pozyskiwania talentów dla organizacji konsultingowych, rekrutacyjnych i usług specjalistycznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Conrep
Oprogramowanie PSA (automatyzacja usług profesjonalnych) Conrep zapewnia kompleksowe rozwiązanie dla organizacji konsultingowych, kadrowych, rekrutacyjnych i usług specjalistycznych. Conrep poprawia wszystkie aspekty działalności: przepływ pracy, śledzenie i kontrolę. Łatwe do wdrożenia rozwiązanie zarządzane przez Internet zwiększa wydajność organizacyjną, maksymalizuje wykorzystanie zasobów, ułatwia współpracę zespołową, wspiera indywidualną odpowiedzialność i produktywność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Conrep

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
CV Partner jest używany przez wiodące firmy świadczące usługi profesjonalne do zarządzania swoimi CV i studiów przypadku oraz do wygrywania większej liczby ofert i wniosków. Dowiedz się więcej na temat produktu: CV Partner
CV Partner to narzędzie SaaS do automatyzacji zarządzania życiorysami i studiami przypadku na potrzeby ofert i wniosków. Dzięki CV Partner możesz dostosować CV i referencje swojej firmy do przetargów, ofert lub i RFP (zapytań ofertowych). Narzędzie umożliwia również łatwe eksportowanie CV i studiów przypadku do programów Word, PowerPoint i PDF, w tym szablonów specyficznych dla klienta i oferty. Firmy korzystające z CV Partner spędzają 50% mniej czasu na aktualizowaniu CV i studiów przypadku, a korzystają z niego wiodące marki w branży usług profesjonalnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: CV Partner

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
W pełni funkcjonalne i łatwe w obsłudze rozwiązanie PSA (automatyzacji usług profesjonalnych), które łączy i automatyzuje projekty, zasoby i finanse pod jednym dachem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview PSA
Birdview PSA jednoczy zespoły, zapewniając większą widoczność i jedno źródło prawdy dla projektów, zasobów i finansów. Birdview zapewnia organizacjom usługowym kompleksowy zestaw narzędzi do zarządzania i realizacji projektów, optymalizacji zasobów i księgowości projektów. Pulpity nawigacyjne i raporty z analizy biznesowej umożliwiają zespołom podejmowanie decyzji opartych na spostrzeżeniach i optymalizację procesów w celu zwiększenia produktywności i rentowności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview PSA

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is a proud part of the QuickBooks family, seamlessly connecting with leading accounting tools like QuickBooks Online, ADP and more. Easily manage people, projects and payroll, all in one place Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickBooks Time

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
An easy invoicing and accounting solution starting at $7.50/mth (first 4 mths). Join 24 million people who've already used FreshBooks.
FreshBooks automates daily accounting activities namely invoice creation, payment acceptance, expenses tracking, billable time tracking and financial reporting. Try it free for 30 days, no credit card required. Dowiedz się więcej na temat produktu: FreshBooks

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Create custom and automatic workflows to streamline your team's processes with monday.com's open platform.
The easiest way to boost productivity, monday.com Work OS is the real-time source of truth your team can depend on for all of their everyday processes. No-code automations let you put your team’s workflow on autopilot so that they can focus on meaningful work. Meanwhile, custom alerts, automatic status updates, and project flows will keep your team aligned on priorities so that you never miss your deadlines. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet enables agility via automation - No code required! Create powerful automated workflows with simple rules any business user can create, without a single line of code, complex formulas, or help from IT. Smartsheet is the best way to plan, track, automate, and report on work. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsheet

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking & scheduling software for local construction, field service, and contractors.
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking and scheduling software built for field service, contractors and construction businesses that want a simpler way to track employee time, run payroll quickly and accurately, and understand job costs. Over 8,000 customers have replaced the hassle of paper timesheets with software that makes it easier to run their business and keeps accountants happy. Don't take our word for it, start a free trial today! Dowiedz się więcej na temat produktu: ClockShark

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Hubstaff has trusted time tracking and employee monitoring for remote and field teams. Scheduling, invoicing, reporting, payroll, more.
Fight inefficiency and work better with streamlined time tracking from Hubstaff. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage invoicing, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS and geofences, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, iOS & Android. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubstaff

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
The collaborative work management leader, helping companies plan, execute, and deliver great work and exceptional customer experiences.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront includes capabiliti es to capture and plan, assign and execute, and deliver and measure work in a variety of use cases for organizations of all sizes in all industries. With Workfront, these organizations can prioritize the right work, quickly identify bottlenecks, automate processes, and deliver measurable outcomes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Adobe Workfront

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
System ten pomaga zorientowanym na projekty firmom z całego świata zwiększyć przychody, obniżyć koszty i zmaksymalizować przepływ środków pieniężnych.
Wchodzące w skład pakietu NetSuite rozwiązanie Professional Services Automation (PSA – automatyzacja usług profesjonalnych) to kompleksowe narzędzie pomagające zmaksymalizować wydajność firm usługowych. Dzięki wchodzącemu w skład pakietu NetSuite systemowi PSA (automatyzacji usług profesjonalnych) zyskasz lepszy wgląd w sposób organizacji swoich usług, poprawisz wykorzystanie zasobów, usprawnisz proces fakturowania i rozliczeń, zwiększysz terminowość realizacji projektów i zwiększysz rentowność swojego przedsiębiorstwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
UiPath is Robotic Process Automation leader, with solutions delivered to top global companies, BPOs and Shared Services organizations.
The most advanced, scalable, extensible and sustainable solution for services firms to automate, schedule and manage all processes and resources in one place. This feature-rich automation software allows you to design your own workflows visually, with no scripting or coding. UiPath works with virtually any application and system, no matter the source or geography, and best of all, provides full auditing capabilities and advanced analytical reporting with out of the box customizable dashboards. Dowiedz się więcej na temat produktu: UiPath

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Extend the capabilities of your accounting system to include expense management with Nexonia.
Nexonia is a configurable expense management solution that eliminates manual reporting, ensures compliance, and helps control your T&E spend. Customers choose Nexonia for: - Tight integrations with ERP's and accounting systems - Fast expense submissions with an easy to use mobile app - Handles complex approval workflows Nexonia's simple-to-use application is fully integrated with ERPs, credit cards, and other systems supporting a variety of businesses. Dowiedz się więcej na temat produktu: Emburse Nexonia Expenses

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Automate the automatable with award-winning software built by by professional service providers for professional service providers.
Say goodbye to mundane and repetitive tasks. BQE's award-winning PSA software, CORE, helps you automate the automatable so you can invest your time in more profitable and fulfilling areas. Track hours in minutes with pre-filled time cards. Get paid faster with automated billing while accounting for every second with automated timers. Automatically attach expenses to clients and projects and allow CORE's AI to determine the tax and expense type. And do it all from your desktop or mobile phone. Dowiedz się więcej na temat produktu: BQE CORE Suite

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Improve budgeting, project oversight, team communication, task management, resource management, invoicing, and project financials.
BigTime gives your firm the visibility you need to operate more efficiently and maximize profits. From project creation to client payments, BigTime streamlines firm operations with intuitive budgeting, project management, and invoicing solutions that can be configured to automate even the most complex scenarios. With deep integrations across a range of accounting, CRM, and productivity tools, professional service firms can centralize all project data in a single location. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Discover the top PSA software solution built by services professionals, for services professionals.
Discover the top PSA software solution purpose-built for services organizations with 50 to 5000+ employees. Kantata, formerly Mavenlink + Kimble, unifies resource management, project management, collaboration, financial management, and business intelligence all in one solution so you can do what you do best, only better. Experience better operational execution, greater business agility, improved financial performance, and increased user adoption with Kantata. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kantata

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Tools for the modern professional: proposals, contracts, payments, and more. Try 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have used HoneyBook to increase their bookings and save time. For your first 6 months, get HoneyBook for $1 per month with code ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Harvest time tracking makes it easy to capture time, gain insights from past projects, and get paid for your team’s work.
Harvest makes it easy to track time, gain insights from past projects, and get paid for your work. Native apps and integrations with popular tools like Asana and Slack allow Harvest to fit into your team’s workflow. A wide selection of visual reports keep projects running smoothly and your team supported. Turn your team’s tracked time and expenses into invoices and collect payment quickly with integrated online payments. Help your team spend time wisely with Harvest. Dowiedz się więcej na temat produktu: Harvest

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deltek Vision

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Paymo to w pełni funkcjonalne rozwiązanie do zarządzania projektami przeznaczone dla małych firm i zespołów zdalnych, które pomaga im w wykonywaniu pracy.
Paymo to nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm i zespołów zdalnych, które łączy w sobie zaawansowane zarządzanie zadaniami, planowanie, ustalanie harmonogramów, śledzenie czasu pracy, współpracę i fakturowanie. Oznacza to, że można śledzić cały okres realizacji projektu – od momentu utworzenia do otrzymania zapłaty – bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
The fast, flexible way to schedule teams and projects. Track availability dynamically, analyze workloads, and boost productivity.
Resource Guru is the fast, flexible way to schedule teams and projects. Manage people, equipment, and meeting rooms in one place and automate your availability tracking. Integrate multiple calendars and create a dynamic resource directory so you can plan and assign work with ease. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze utilization rates, clients, and projects for more accurate forecasts and budgets. Trusted by companies including NASA and L’Oreal. Dowiedz się więcej na temat produktu: Resource Guru

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Integrated software for professional services businesses with modules for project management, timesheets, expenses & invoicing.
Avaza is a cloud-based software suite for client-focused businesses. It includes modules for project management & collaboration, resource scheduling, time tracking, expense management, quoting & invoicing. You can choose whether you view tasks in list view or as Kanban boards. Avaza also offers powerful reporting features. Drag and drop file attachments into tasks. Use Avaza in the cloud, and access it from any device whether its your desktop, tablet or mobile. Dowiedz się więcej na temat produktu: Avaza

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Smart, seamless freelancer tools to build, manage, and grow your business from proposal to payment. Focus on the work you love!
Fiverr Workspace (formerly AND.CO) is a business management software designed to help freelancers, solopreneurs, entrepreneurs, studios and so on, save time on running their business. With its entire suite of features, Fiverr Workspace solves many of the problems that plague the modern freelancer. Its your one-stop-app for proposals, contracts, projects, time tracking, invoicing, scheduled invoicing, payments, recurring payments, task management, income & expense tracking and reporting. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fiverr Workspace

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
#1 Project Accounting Software. See all your time, expense, and project-based accounting data—financial and non-financial—in one place.
Sage Intacct delivers operational and financial visibility for your entire business for improved automation, profitability and customer satisfaction. Consolidate resource management, simplify project time tracking with automation and mobile timesheets, and make data-based strategic decisions quicker all on one efficient platform that scales with your company. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage Intacct

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Everhour is a time tracker with a timesheet app that ensures all your projects are automated, optimized, and delivered on time.
Everhour is a time tracker that provides a range of features that ensure project delivery. You can use it to track your working hours, plan budgets, create reports and invoices, bill your clients, and many more. Its online timesheet app helps to streamline your timekeeping processes. It also can be integrated with a range of tools and apps of different functionality (Asana, Trello, Basecamp, Jira, ClickUp, Todoist, GitHub, Quickbooks, Xero, etc.) so your projects can be fully taken care of. Dowiedz się więcej na temat produktu: Everhour

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Discover SAP S/4HANA Cloud, a complete ERP system with embedded AI and machine learning.
SAP S/4HANA Cloud is a complete enterprise resource planning (ERP) system with built-in intelligent technologies, including AI, machine learning, and advanced analytics. It helps companies adopt new business models, manage business change at speed, orchestrate internal and external resources, and use the predictive power of AI. Benefit from tight, native integration between processes, industry depth, and a consistent in-memory data model. Dowiedz się więcej na temat produktu: SAP S/4HANA Cloud

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Kompleksowe rozwiązanie z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi, rozbudowanymi raportami i mnóstwem możliwości personalizacji.
Celoxis to przystępna cenowo, kompleksowa platforma do zarządzania zadaniami i portfolio projektów. Jest ona używana na całym świecie przez takie marki, jak Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte i Rolex. Umożliwia: 1. Twórz realne plany dzięki potężnemu interaktywnemu wykresowi Gantta. 2. Zarządzanie zespołami pracującymi w różnych godzinach i na różnych zmianach. 3. Współpracuj i udostępniaj pliki. 4. Śledź karty czasu pracy, problemy, zatwierdzenia i inne. 5. Uzyskaj 360-stopniowe informacje w czasie rzeczywistym dzięki niestandardowej analityce i pięknym pulpitom nawigacyjnym. Dostępne w wersji chmurowej i zlokalizowanej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celoxis

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProWorkflow

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Atera is the ultimate all-in-one remote PSA Software solution for MSPs and IT Professionals. Try Atera for Free Today!
Atera offers the complete PSA Software for MSPs and IT Professionals of all sizes. Atera includes everything you need in one integrated solution: Remote monitoring and management (RMM), PSA, help desk, ticketing, remote access, patch management, billing, reports, popular 3rd party integrations and so much more! Atera's disruptive pricing model allows users to pay a fixed and transparent monthly cost that includes unlimited devices and endpoints. Try Atera for free today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Atera

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Dzięki aplikacji Easy Projects pomożesz swojemu zespołowi wykonać zadania na czas i zgodnie z budżetem. Zarządzaj zasobami, współzarządzaj zasobami, współpracuj z klientami i wiele więcej.
Oprogramowanie do zarządzania projektami Easy Projects jest idealne dla szybko zmieniających się i rozwijających się profesjonalistów, którzy chcą zautomatyzować swoje procesy. Śledzenie postępów, zasobów, harmonogramów, budżetów i zysków – wszystko to w ramach jednej platformy zaprojektowanej z myślą o maksymalizacji sukcesu. Uzyskanie pełnego wglądu w przychody i zyski w czasie rzeczywistym, możliwość współpracy w czasie rzeczywistym z zespołem i klientami oraz efektywne zarządzanie zasobami. Zespoły, które korzystają z Easy Projects, odnotowują 99,8% wskaźnik terminowego ukończenia projektów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Streamtime is project management for creative teams and businesses. Job planning, time tracking, invoicing and scheduling made easy.
Streamtime is project management software for creative businesses. We believe in creating tools that treat creatives as humans, not robots. With Streamtime you can create jobs and projects, plan and track time, and schedule your team. Take advantage of one click quoting and invoicing direct from your job plan and hook up your finances with our Xero, MYOB and Quickbooks integrations. Start for free and take advantage of a free, live 30 minute demo with one of our team. Dowiedz się więcej na temat produktu: Streamtime

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Ideal for SMBs and accountants, Plooto is the fastest way to manage business payments, AP & AR process & receive credit card payments.
Plooto is an all-in-one platform that enables businesses to automate their domestic and international accounts payable and accounts receivable functions by unifying payments, processes, control, and reporting. Get paid as soon as 2 business days with credit cards! Trusted by 6,000+ businesses, the platform also integrates with popular accounting systems such as Xero and QuickBooks to eliminate data entry and automate the reconciliation of bills and invoices. Dowiedz się więcej na temat produktu: Plooto

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Oprogramowanie do śledzenia czasu pracy – najszybszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu pracy pracowników i freelancerów.
Najłatwiejszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu między zespołami i projektami. Oprogramowanie Timely do automatycznego śledzenia czasu pracy pomaga firmom pozostawać w kontakcie ze swoimi pracownikami i dokładnie raportować wyniki ich działalności, od fakturowania i zarządzania projektami po zarządzanie zespołem i planowanie zasobów. Jest to narzędzie do śledzenia, które oferuje ścisłą ochronę prywatności na poziomie użytkownika w fazie projektowania i któremu pracownicy faktycznie ufają. Dowiedz się więcej na temat produktu: Timely

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
The #1 business management platform worldwide for companies that sell, service, and support technology.
Made for companies that sell, service, and support technology, ConnectWise Manage is the #1 business management platform worldwide. Today, more than 100,000 users rely on ConnectWise Manage to achieve greater accountability, operational efficiency, and profitability. The platform fully integrates business-process automation, help desk and customer service, sales, marketing, project management, cloud services and business analytics that dramatically streamline a company's operations. Dowiedz się więcej na temat produktu: ConnectWise Manage

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Polaris harvests 100% accurate business data in real-time, does the heavy-lifting analysis, and provides recommendations for proactive
Polaris helps services firms stop losing money by uncovering opportunities to increase utilization & profitability. It constantly harvests data from users & systems, creating a single source of truth thats 100% accurate and helps you operate in harmony across groups. Polaris makes it easy for you to make tough business decisions by analyzing real-time data & recommending the best possible choices for you to decide from - with exception-based proactive alerts you see only whats important to you Dowiedz się więcej na temat produktu: Polaris PSA

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Scoro to kompleksowe, profesjonalne rozwiązanie do automatyzacji usług dla profesjonalnych i kreatywnych.
Scoro to kompleksowe, profesjonalne rozwiązanie do automatyzacji usług, które pozwala profesjonalnym i kreatywnym dostawcom usług sterować całym przepływem pracy z jednego miejsca. Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, tablice i listy zadań, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym. Koniec z przesuwaniem się pomiędzy narzędziami jednofunkcyjnymi. Zarejestruj się na 14-dniowy okres próbny, aby sprawdzić go samodzielnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
OfficeTools helps your firm streamline day-to-day operations and work as a unified team.
OfficeTools Workspace provides everything you need to run your tax and accounting practice from a single solution. Track projects from start to completion, organize client data, manage staff and tax workflow, and automate billing from one central dashboardall while integrating with the applications you use most. OfficeTools Cloud is an all-in-one practice management solution that allows growing firms to automate their practice from a single, secure web-based application. Dowiedz się więcej na temat produktu: OfficeTools

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Award-winning enterprise work management software for project portfolio management (PPM) and professional services delivery teams.
Planview Clarizen is an award-winning enterprise work management solution for PMOs and professional services delivery teams. Robust project portfolio management (PPM) capabilities enable program managers and service team leaders to gain real-time visibility into work in progress, automate workflows, proactively manage risks, gain delivery confidence, and deliver greater business impact. Planview Clarizen is purpose-built for mid-sized and enterprise PMOs, EPMOs, PSOs, and ESOs. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planview Clarizen

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Affordable & easy-to-use SaaS solution to track your hours & keep track of your expenses. Try our free 14-day trial!
Tracking your billable time should not get in the way of submitting your invoices promptly. With Bill4Time, you can produce them in minutes, get organized immediately, and store your data safely in the Cloud. Proven by thousands of firms and over 10-years of experience, Bill4Time is the leading SaaS solution for attorneys. Try our free 14-day trial and unlimited support from our customer success team. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bill4Time

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Accelo is used and loved by professional service businesses around the world to manage their client work, profitably.
Accelo streamlines workflows and increases efficiency across the business and teams to enhance visibility and coordination, helping leaders to run the business and professionals to focus on the most important work. By harnessing powerful automation, managers are enabled to deliver projects on-time and within budget with ease. Accelo's up-to-date and secure analytics gives leaders the confidence to make smart decisions, ensuring the growth and prosperity of the business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelo

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Nowy i lepszy sposób na zaplanowanie spotkań. Zacznij automatyzować swoją firmę dzięki Bookafy. Bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Bookafy ma solidny zestawów funkcji na rynku… Główną cechą wyróżniającą jest design, strona rezerwacyjna i/lub bezproblemowa integracja light box dla Twojej strony internetowej (możliwość bezpłatnej instalacji). Jeśli zależy Ci na projekcie i szukasz oprogramowania, które dobrze odzwierciedla Twoją markę… Wypróbuj Bookafy. Dostępna jest dwukierunkowa synchronizacja z Google, Ical, Outlook, Office 365 i Outlook Exchange, otwarty interfejs API, płatności, klasy, nieograniczona liczba użytkowników, nieograniczone typy wizyt i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Autotask PSA is a secure, reliable and fully-featured cloud PSA helping MSPs and IT Service Providers run their IT managed services business. The modern and easy-to-use PSA's integrated modules include Service Desk, CRM/Contact Management, Document Management, Outsourcing, Project Management, Contract Administration, Time Tracking, Billing, Reporting and Business Analytics - to provide a singular view of the entire business and drive efficiency, accountability, insight, and profitability. Dowiedz się więcej na temat produktu: Autotask PSA

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
New realities call for new solutions. We are the #1 time and billing, and payments software for law firms. Try for FREE now.
At HALF THE COST of other solutions, TimeSolv provides the robust time and billing needs your legal or accounting firm demands, without extra features you never use anyway. Store payment information with TimeSolvPay and run hundreds of payments in seconds on YOUR timeline, achieving ZERO Accounts Receivable! For over 20 years, our web-based solution has helped companies increase billable time and get paid faster, at home or in the office. Integrate with LawPay, QuickBooks, Office 365, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: TimeSolv

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
ITM Platform is the PSA solution that deploys in two weeks and seamlessly connects planning with operations.
ITM Platform is the only Professional Services Automation software that can be deployed within two weeks, aligning your portfolio to the business strategy. Team members will learn how to use the fully-featured project and work management tools within a day, providing portfolio managers with access to the metrics that matter. Dowiedz się więcej na temat produktu: ITM Platform

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami
Made by and for professional services firms, Projectworks is the easiest-to-use product that is still rich in flexibility and insights.
Projectworks was built for consulting, architecture, and engineering firms. Customers in these industries tell us all the time, "I have never found something that matches so closely how we operate!" Developed by Professional Services, for Professional Services, Projectworks combines resourcing, timesheets, revenue forecasts, and reporting to provide effortless visibility into profitability and enable better decision-making. Better teamwork starts with us! Start your free trial today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Projectworks

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie projektami
  • Tworzenie propozycji
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zasobami