Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy CRM do zarządzania relacjami z klientami

Systemy CRM do zarządzania relacjami z klientami ułatwiają zarządzanie obsługą klientów oraz interakcjami i relacjami z nimi. Zadaniem aplikacji CRM jest usprawnienie zarządzania klientami poprzez wprowadzenie niezawodnych systemów, procesów i procedur. Systemy CRM pozwalają zintegrować procesy organizacyjne w zakresie usług marketingowych, sprzedaży i obsługi klienta. Narzędzia CRM są powiązane z rozwiązaniami do zarządzania umowami i programami CRM online.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Systemy CRM do zarządzania relacjami z klientami

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 60 w
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
Pipedrive to narzędzie CRM, które automatyzuje powtarzalne procesy. Intuicyjny interfejs pozwala zespołom zarządzać potencjalnymi klientami i realizować więcej transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Pipedrive to oparte na chmurze narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, zaprojektowane w celu automatyzacji powtarzalnych procesów sprzedażowych, umożliwiające zespołom sprzedażowym wizualizację ich pipeline'u sprzedaży, zarządzanie potencjalnymi klientami i skupienie się na tym, co najważniejsze – realizacji większej liczby transakcji. Dostępny w 22 językach i używany przez ponad 100 000 firm na całym świecie, Pipedrive pomaga firmom skalować się wydajnie i skutecznie. Wypróbuj rozwiązanie bezpłatnie przez 14 dni, bez konieczności posiadania karty kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
Usprawnij procesy sprzedaży, marketingu i usług, aby zarządzać pełną podróżą klienta na jednej platformie Creatio. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM
Creatio CRM to pakiet wysokiej klasy produktów do automatyzacji marketingu, sprzedaży i usług, który nadaje się dla średnich i dużych firm do automatyzacji całej podróży klienta przy maksymalnym stopniu swobody. •Marketing Creatio — gotowa do użycia, bezkodowa platforma do automatyzacji kampanii marketingowych i przepływów pracy związanych z zarządzaniem leadami •Sales Creatio — kompleksowa, bezkodowa platforma do automatyzacji procesów sprzedaży dowolnego typu •Service Creatio — wielokanałowa platforma do automatyzacji procesów roboczych związanych z obsługą klienta o dowolnej złożoności Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia firmom z sektora MŚP i dużym przedsiębiorstwom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami, stworzone na platformie wielokanałowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia firmom z sektora MŚP i dużym przedsiębiorstwom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami Kluczowe funkcje obejmują zarządzanie kontaktami, zarządzanie lejkami sprzedaży i rurociągami sprzedaży, automatyzację przepływu pracy, wspomaganego SI asystenta konwersacyjnego, zarządzanie zadaniami, zarządzanie kampaniami marketingowymi, prognozowanie sprzedaży, wsparcie klienta, zarządzanie zapasami oraz analitykę i raportowanie. Jednocześnie bezproblemowo integruje się z ponad 500 popularnymi aplikacjami biznesowymi w jednym systemie biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
Bitrix24 to szybko rozwijające się bezpłatne oprogramowanie CRM używane przez ponad osiem milionów firm z całego świata. E-mail marketing, oferty, fakturowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to bezpłatne oprogramowanie CRM online, z którego korzysta ponad osiem milionów firm z całego świata. Jest dostępna w chmurze lub lokalnie z dostępem do kodu open source. Nieograniczona liczba leadów, transakcji, kontaktów, firm, wycen, faktur i ustalania harmonogramu wizyt. Bezpłatny plan obejmuje również e-mail marketing i telefonię. Wersje zaawansowane oferują automatyzację marketingu i sprzedaży, masowe wiadomości SMS, zarządzanie kampaniami i wsparcie dla wielu lejków sprzedaży. Dostępny w 18 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
Bigin to przystępne cenowo, intuicyjne rozwiązanie CRM, które usprawnia wszystkie operacje związane z obsługą klienta i pomaga budować silniejsze relacje z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM
Bigin to proste rozwiązanie CRM, wyposażone w szereg zaawansowanych funkcji w przystępnej cenie i zaprojektowane tak, aby pasowało do twojej małej firmy jak ulał. Oto, jak pomóc w łatwym zarządzaniu klientami i potencjalnymi klientami: *Widok 360° klientów i potencjalnych klientów – dostęp do wszystkich potrzebnych danych klientów, od ich wymagań po dane kontaktowe – a wszystko to z jednego miejsca. *Bezproblemową komunikacja – docieraj do swoich kontaktów przez telefon, e-mail, media społecznościowe, WhatsApp i spotkania online. *Potoki – korzystaj ze specjalnych potoków do zarządzania wszystkimi operacjami związanymi z klientami, od sprzedaży po obsługę klienta. *Widok kalendarza – planowanie i śledzenie wszystkich zadań, wydarzeń i połączeń. *Automatyzacja – zautomatyzuj wszystkie przyziemne, ale integralne zadania, takie jak planowanie działań następczych, wysyłanie przypomnień o płatnościach i nie tylko. *Kompleksowe pulpity – mierzenie i śledzenie ważnych wskaźników, takich jak miesięczne przychody. *Potężne możliwości integracji – integracja z aplikacjami Zoho i innymi niż Zoho w celu zarządzania każdym aspektem działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
Zendesk Sell to rozwiązanie CRM do sprzedaży w postaci oprogramowania, które pomaga sfinalizować więcej transakcji.
Zendesk Sell to rozwiązanie CRM do sprzedaży w postaci oprogramowania, które pomaga sfinalizować więcej transakcji. Ta platforma sprzedaży śledzi wszystkie interakcje z klientami w jednym ujednoliconym interfejsie. Jest on szybki i łatwy w obsłudze: 70% firm jest w stanie rozpocząć sprzedaż w ciągu 7 dni lub szybciej. Zespoły będą w stanie skupić się na sprzedaży, a nie na pracy administracyjnej i mogą poświęcić mniej czasu na wprowadzanie danych. 80% klientów potwierdza, że Zendesk zwiększył wydajność ich zespołów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
Uzyskaj wszystkie narzędzia potrzebne do budowania lepszych relacji z klientami online w jednym miejscu.
Brevo umożliwia firmom budowanie i rozwijanie relacji poprzez automatyzację marketingu, kampanie e-mailowe, e-maile transakcyjne, wiadomości SMS, czat, rozwiązanie CRM, reklamy na Facebooku i reklamy retargetingowe. Co wyróżnia to narzędzie? Brevo jest obsługiwany przez zespół ds. zadowolenia klientów i oferuje plany cenowe, które wywołają uśmiech na twarzy. Platforma ta łączy solidny pakiet usług w jednym, przyjaznym dla użytkownika rozwiązaniu. Rozwój. Sprzedaż. Zaangażowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brevo

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
Airtable to platforma aplikacji bez kodu, która umożliwia osobom znajdującym się najbliżej pracy przyspieszenie najważniejszych procesów biznesowych.
Airtable to platforma aplikacji bez kodu, która umożliwia osobom znajdującym się najbliżej pracy przyspieszenie najważniejszych procesów biznesowych. Przedsiębiorstwa w każdej branży ufają Airtable w zakresie obsługi przepływów pracy w zarządzaniu produktami, operacjach marketingowych, zarządzaniu projektami i portfelem oraz nie tylko – a wszystko to z wbudowaną mocą sztucznej inteligencji. Centralni liderzy IT wdrażają Airtable jako platformę rozwoju obywatelskiego, która umożliwia użytkownikom biznesowym tworzenie własnych aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Właśnie dlatego ponad 500 000 organizacji, w tym 80% z listy Fortune 100, polega na Airtable w zakresie zarządzania pracą zespołową i rozwoju obywateli, aby pomóc zmienić sposób wykonywania pracy. Rezultat? Szybsze innowacje, zadowoleni klienci, zarządzanie przedsiębiorstwem i nowoczesne środowisko pracy dla zespołów i działów. Pobierz bezpłatną edycję już dziś na airtable.com Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
Wchodzący w skład pakietu NetSuite system CRM (zarządzania relacjami z klientami) zapewni Twojej firmie szerokie możliwości w zakresie obsługi klienta za pomocą ujednoliconego i opartego na chmurze systemu zarządzania relacjami z klientami.
To pierwszy i ostatni system biznesowy, którego kiedykolwiek będziesz potrzebować. Pakiet NetSuite zapewnia płynny przepływ informacji przez cały cykl życia klienta – od etapu pozyskania przez możliwość, zlecenie sprzedaży, realizację, odnowienie, sprzedaż wiązaną i upselling aż do wsparcia technicznego. Integruje przy tym kluczowe wskaźniki dotyczące klientów z danymi finansowymi w ramach jednego, ujednoliconego systemu, zapewniając kompletne informacje na temat działań biznesowych, dzięki którym przekształcisz trudne wyzwania w inteligentne rozwiązania. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
EngageBay to kompleksowe rozwiązanie CRM z funkcjami marketingu, sprzedaży i automatyzacji usług zintegrowanymi w jednej platformie.
Rozwiązanie CRM EngageBay oferuje bogaty zestaw funkcji, które umożliwiają lepsze zarządzanie relacjami z klientami. Jest również wyposażony w pełen zestaw funkcji automatyzacji marketingu, sprzedaży i usług, które umożliwiają skalowanie Twojej firmy. Szeroka lista funkcji pozwala na pozyskiwanie potencjalnych klientów, pielęgnowanie ich i nawiązywanie z nimi kontaktu, przekształcenie w zadowolonych klientów i zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta za pomocą ujednoliconej platformy. Przestań płacić za funkcje, których już dziś nie potrzebujesz, i przejdź do EngageBay. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
Oszczędzaj czas i zmniejsz koszty dzięki innowacjom, które na nowo kształtują relacje z klientami.
Zbudowana na wiodącej na świecie platformie rozwiązań CRM platforma Communications Cloud umożliwia CSP (dostawcy usług komunikacji hurtowej) BB2C, B2B i przejście do cyfrowego BSS opartego na katalogu. Dzięki specjalnie skonstruowanej funkcjonalności branżowej i wszystkim możliwościom chmury Sales Cloud i Service Cloud, dostawcy usług każdej wielkości mogą szybko dostosować się do zmieniających się oczekiwań klientów, skrócić czas oczekiwania na wartość i ujednolicić każdą część organizacji – od marketingu, przez kanały detaliczne, aż po obsługę i operacje klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
Każde narzędzie CRM potrzebne do zarządzania klientami, propozycjami, umowami, fakturami, płatnościami i nie tylko. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
System CRM dla niezależnych profesjonalistów – oto HoneyBook. HoneyBook ułatwia rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności w jednym miejscu. Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
monday CRM jest rozwiązaniem idealnym dla małych i średnich firm i oferuje konfigurowalne rozwiązania bez kodowania dla całego potoku potencjalnych klientów i sprzedaży.
Skorzystaj z monday CRM, aby łatwo zarządzać całym cyklem sprzedaży w jednym intuicyjnym i opartym na współpracy miejscu. monday CRM jest idealny dla małych i średnich firm i oferuje konfigurowalne, rozwiązania bez kodu dla całego procesu sprzedaży. Bądź na bieżąco z lejkiem sprzedaży, automatyzuj powtarzalne czynności i importuj potencjalnych klientów. Centralizuj informacje o transakcjach i kontaktach, komunikuj się z klientami i dbaj o koncentrację zespołu sprzedaży. Dzięki temu możesz szybciej zamykać więcej transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday CRM

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie Firefish: Połączone oprogramowanie marketingowe i rekrutacyjne rozwiązanie CRM, które zmienia sposób, w jaki firmy prowadzą rekrutację.
Firefish Software to połączone oprogramowanie marketingowe, rekrutacyjne i CRM, które zmienia sposób, w jaki firmy prowadzą rekrutację. Aby rozwijać się na tym zatłoczonym rynku, potrzebujesz, aby Twoje kanały rekrutacyjne i marketingowe były bezproblemowo dopasowane i zarządzane z jednego miejsca. Firefish Software łączy marketing rekrutacyjny, ATS (system śledzenia kandydatów) i CRM, dzięki czemu przyciągasz ciągły strumień nowych kandydatów i wspierasz ich w ich wymarzonej pracy, zanim zrobią to inni. Czy jesteś gotowy/gotowa na rekrutację z wykorzystaniem Firefish? Dowiedz się więcej na temat produktu: Firefish

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
Front przywraca „relację” zarządzaniu relacjami z klientami. Dowiedz się, dlaczego ponad 8000 korporacji ufa Front.
Front to rozwiązanie CRM w postaci oprogramowania do sprzedaży, sukcesu klientów i zespołów wsparcia, które koncentrują się na budowaniu silniejszych relacji z leadami i klientami. Front dla każdej ważnej rozmowy z potencjalnymi klientami i klientami nadaje szereg możliwości współpracy zespołowej i udostępnia dane kontekstowe, aby zapewnić, że wszystkie kwestie podczas komunikacji są zawsze szybko, dokładnie i dogłębnie adresowane w sposób osobisty. Dowiedz się, dlaczego ponad 8000 korporacji buduje silniejsze relacje z Front. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
Scoro to najbardziej kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą w rozwiązaniach CRM dla profesjonalnych i kreatywnych usług.
Twoje proste rozwiązanie CRM już nie wystarcza? Chcesz mieć pełny przegląd swojej działalności? Scoro to oprogramowanie do zarządzania pracą i rozwiązaniami CRM, które pozwala firmom kontrolować cały przepływ pracy z jednego miejsca. Otrzymasz wszystko, co potrzebne do zarządzania firmą: zarządzanie projektem/pracą/zadaniem, zarządzanie bazą danych kontaktów i rozwiązania CRM, dzienniki aktywności i karty klientów, sprzedaż, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty, pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji CRM bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji CRM bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
Rozwiązanie CRM Kajabi bezproblemowo wspiera resztę opartej na wiedzy działalności online dzięki dbaniu i zarządzaniu leadami.
Rozwiązanie CRM Kajabi łatwo integruje się z resztą opartej na wiedzy działalności online. Zarządzaj potencjalnymi klientami za pomocą niestandardowych znaczników i pomocnej, wbudowanej segmentacji. Korzystaj z automatyzacji między marketingiem e-mailowym, formularzami na stronie internetowej i kasami, aby dbać o klientów w lejku sprzedaży. Łatwe importowanie istniejących kontaktów. Rozwiązanie CRM bezproblemowo wspiera marketing firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kajabi

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
NetHunt CRM pomaga w zarządzaniu leadami, monitorowaniu sprzedaży, śledzeniu wydajności zespołu i automatyzacji procesów sprzedaży, dzięki czemu można sfinalizować więcej transakcji.
NetHunt to narzędzie do automatyzacji sprzedaży, które dosłownie mieszka w twoim Gmailu i innych aplikacjach Google Workspace. Dzięki NetHunt CRM firmy mogą organizować kontakty i transakcje, segmentować je w celu uzyskania spersonalizowanych ofert, tworzyć własne strumienie przetwarzania danych i automatyzować cały proces sprzedaży, aby szybciej zamykać transakcje. Jest ono pomocne w zarządzaniu zespołem i mierzeniu jego efektywności za pomocą zadań i raportów. W połączeniu z innymi narzędziami zapewnia wielokanałowe podejście do sprzedaży — rozmowy telefoniczne, media społecznościowe, komunikatory i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetHunt CRM

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
Capsule to łatwe w użyciu rozwiązanie CRM, które pomaga firmom utrzymać organizację, dowiedzieć się więcej o klientach i budować lepsze relacje.
Idealne rozwiązanie CRM dla firm zatrudniających 10–1000 pracowników. Ponad 10 000 firm na całym świecie korzysta z Capsule, aby lepiej organizować działania związane z obsługą klienta i sprzedażą. Capsule jest łatwe w użyciu, a jednocześnie wydajne i można je dostosować do potrzeb swojej firmy. Integruje się z innymi popularnymi aplikacjami, takimi jak Google G Suite, QuickBooks, MailChimp i Zapier, zapewniając zaawansowaną automatyzację sprzedaży. Począwszy od zaledwie 18 $ na użytkownika, możesz zacząć w zaledwie kilka minut dzięki bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Capsule

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami
Kompleksowe narzędzie do automatyzacji z funkcjami zaopatrzenia, zasięgu, wzbogacania danych ATS (system śledzenia kandydatów) / rozwiązań CRM, zarządzania bazą danych i synchronizacji.
Jobin.cloud to uniwersalne narzędzie do automatyzacji, które pomaga znaleźć i nawiązać współpracę z osobami ważnymi dla firmy. Importuj profile zbiorcze, filtruj, monitoruj i zarządzaj nimi w repozytoriach z automatyczną aktualizacją. Z łatwością wybieraj najlepsze do kontaktu i kontaktuj się luzem dzięki automatycznemu kompilowaniu inteligentnych pól. Przypisz je do przepływów pracy i śledź wszystkie rozmowy za pomocą osi czasu, znaczników i notatek. Szybko rozwijaj swoją sieć dzięki nieograniczonym żądaniom połączenia z LinkedIn i zarządzaj wielokanałowymi kampaniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Segmentacja
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie zadaniami