Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy CRM do zarządzania relacjami z klientami

Systemy CRM do zarządzania relacjami z klientami ułatwiają zarządzanie obsługą klientów oraz interakcjami i relacjami z nimi. Zadaniem aplikacji CRM jest usprawnienie zarządzania klientami poprzez wprowadzenie niezawodnych systemów, procesów i procedur. Systemy CRM pozwalają zintegrować procesy organizacyjne w zakresie usług marketingowych, sprzedaży i obsługi klienta. Narzędzia CRM są powiązane z rozwiązaniami do zarządzania umowami i programami CRM online.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Systemy CRM do zarządzania relacjami z klientami

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 53 w
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia firmom z sektora MŚP i dużym przedsiębiorstwom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami, stworzone na platformie wielokanałowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia firmom z sektora MŚP i dużym przedsiębiorstwom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami Kluczowe funkcje obejmują zarządzanie kontaktami, zarządzanie lejkami sprzedaży i rurociągami sprzedaży, automatyzację przepływu pracy, wspomaganego SI asystenta konwersacyjnego, zarządzanie zadaniami, zarządzanie kampaniami marketingowymi, prognozowanie sprzedaży, wsparcie klienta, zarządzanie zapasami oraz analitykę i raportowanie. Jednocześnie bezproblemowo integruje się z ponad 500 popularnymi aplikacjami biznesowymi w jednym systemie biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Usprawnij procesy sprzedaży, marketingu i usług, aby zarządzać pełną podróżą klienta na jednej platformie Creatio. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM
Rozwiązanie CRM Creatio to pakiet wysokiej klasy produktów do marketingu, sprzedaży i automatyzacji usług bez użycia kodu, który automatyzuje całą podróż klienta z maksymalnym stopniem swobody. •Marketing Creatio — gotowa do użycia, bezkodowa platforma do automatyzacji kampanii marketingowych i przepływów pracy związanych z zarządzaniem leadami •Sales Creatio — kompleksowa, bezkodowa platforma do automatyzacji procesów sprzedaży dowolnego typu •Service Creatio — wielokanałowa platforma do automatyzacji procesów roboczych związanych z obsługą klienta o dowolnej złożoności Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Bigin pomaga małym firmom odejść od arkuszy kalkulacyjnych i zacząć korzystać z rozwiązania CRM, które zostało stworzone z myślą o ich potrzebach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM
Bigin pomaga małym firmom odejść od arkuszy kalkulacyjnych i zacząć korzystać z rozwiązania CRM, które zostało stworzone z myślą o ich potrzebach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Capsule to łatwe w użyciu rozwiązanie CRM, które pomaga firmom utrzymać organizację, dowiedzieć się więcej o klientach i budować lepsze relacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Capsule
Idealne rozwiązanie CRM dla firm zatrudniających 10–1000 pracowników. Ponad 10 000 firm na całym świecie korzysta z Capsule, aby lepiej organizować działania związane z obsługą klienta i sprzedażą. Capsule jest łatwe w użyciu, a jednocześnie wydajne i można je dostosować do potrzeb swojej firmy. Integruje się z innymi popularnymi aplikacjami, takimi jak Google G Suite, QuickBooks, MailChimp i Zapier, zapewniając zaawansowaną automatyzację sprzedaży. Począwszy od zaledwie 18 $ na użytkownika, możesz zacząć w zaledwie kilka minut dzięki bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Capsule

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Zwiększ możliwości swojej firmy dzięki ich kompleksowej platformie. Opanuj CRM, zautomatyzuj zasięg, kontroluj recenzje i scentralizuj komunikację. Dowiedz się więcej na temat produktu: Artificial Intelligence Stuff
Chcesz usprawnić działania marketingowe swojej firmy i dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów? Zwiększ możliwości swojej firmy dzięki ich kompleksowej platformie. Płynne zarządzanie CRM, kontrola recenzji i dominacja na rynku dzięki zautomatyzowanym wiadomościom e-mail i SMS. Doświadcz siły, jaką daje cała komunikacja w jednym miejscu. Uwolnij swój potencjał i wynieś swoją firmę na nowe wyżyny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Artificial Intelligence Stuff

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Zendesk Sell to rozwiązanie CRM do sprzedaży w postaci oprogramowania, które pomaga sfinalizować więcej transakcji.
Zendesk Sell to rozwiązanie CRM do sprzedaży w postaci oprogramowania, które pomaga sfinalizować więcej transakcji. Ta platforma sprzedaży śledzi wszystkie interakcje z klientami w jednym ujednoliconym interfejsie. Jest on szybki i łatwy w obsłudze: 70% firm jest w stanie rozpocząć sprzedaż w ciągu 7 dni lub szybciej. Zespoły będą w stanie skupić się na sprzedaży, a nie na pracy administracyjnej i mogą poświęcić mniej czasu na wprowadzanie danych. 80% klientów potwierdza, że Zendesk zwiększył wydajność ich zespołów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Pipedrive to łatwe do wdrożenia oprogramowanie do rozwiązań CRM, które pomaga skupić się na działaniach prowadzących do zamknięcia transakcji.
Pipedrive to zorientowane na sprzedaż narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, które uwielbiają zespoły różnej wielkości. Mając ponad 95 000 płacących klientów w 179 krajach, zespoły sprzedażowe przyciągają uwagę prostym, ale potężnym rozwiązaniem CRM, które nadaje priorytet przede wszystkim użyteczności. Korzystając z Pipedrive, nic nie umyka uwadze, pozwalając zespołowi spędzać mniej czasu na wypełnianiu dokumentów, a więcej na sprzedaży z rozwiązaniem CRM, które jest zarówno zwinne, jak i wydajne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Uzyskaj wszystkie narzędzia potrzebne do budowania lepszych relacji z klientami online w jednym miejscu.
Brevo umożliwia firmom budowanie i rozwijanie relacji poprzez automatyzację marketingu, kampanie e-mailowe, e-maile transakcyjne, wiadomości SMS, czat, rozwiązanie CRM, reklamy na Facebooku i reklamy retargetingowe. Co wyróżnia to narzędzie? Brevo jest obsługiwany przez zespół ds. zadowolenia klientów i oferuje plany cenowe, które wywołają uśmiech na twarzy. Platforma ta łączy solidny pakiet usług w jednym, przyjaznym dla użytkownika rozwiązaniu. Rozwój. Sprzedaż. Zaangażowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brevo

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Wchodzący w skład pakietu NetSuite system CRM (zarządzania relacjami z klientami) zapewni Twojej firmie szerokie możliwości w zakresie obsługi klienta za pomocą ujednoliconego i opartego na chmurze systemu zarządzania relacjami z klientami.
To pierwszy i ostatni system biznesowy, którego kiedykolwiek będziesz potrzebować. Pakiet NetSuite zapewnia płynny przepływ informacji przez cały cykl życia klienta – od etapu pozyskania przez możliwość, zlecenie sprzedaży, realizację, odnowienie, sprzedaż wiązaną i upselling aż do wsparcia technicznego. Integruje przy tym kluczowe wskaźniki dotyczące klientów z danymi finansowymi w ramach jednego, ujednoliconego systemu, zapewniając kompletne informacje na temat działań biznesowych, dzięki którym przekształcisz trudne wyzwania w inteligentne rozwiązania. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Bitrix24 to szybko rozwijające się bezpłatne oprogramowanie CRM używane przez ponad osiem milionów firm z całego świata. E-mail marketing, oferty, fakturowanie.
Bitrix24 to bezpłatne oprogramowanie CRM online, z którego korzysta ponad osiem milionów firm z całego świata. Jest dostępna w chmurze lub lokalnie z dostępem do kodu open source. Nieograniczona liczba leadów, transakcji, kontaktów, firm, wycen, faktur i ustalania harmonogramu wizyt. Bezpłatny plan obejmuje również e-mail marketing i telefonię. Wersje zaawansowane oferują automatyzację marketingu i sprzedaży, masowe wiadomości SMS, zarządzanie kampaniami i wsparcie dla wielu lejków sprzedaży. Dostępny w 18 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Ponad 80 tys. sklepów e-commerce korzysta z uniwersalnego narzędzia do e-mail marketingu Omnisend, aby z łatwością pielęgnować relacje z leadami i uzyskiwać dostęp do wszystkich istotnych danych klientów.
Kompletna platforma automatyzacji marketingu Omnisend została wyposażona we wszystkie niezbędne funkcje, aby skalować działalność firmy w trybie online. Obejmuje to potężne rozwiązanie CRM, które automatycznie zbiera, analizuje i wykorzystuje dane klientów do tworzenia wysoce spersonalizowanych kampanii. Uzyskaj pełny obraz każdej ścieżki klienta i korzystaj z narzędzi zaprojektowanych do handlu, aby pielęgnować relacje z leadami i budować lojalność. Połącz pocztę e-mail i powiadomienia SMS i Push, aby uzyskać wciągające wrażenia. Łatwa integracja jednym kliknięciem z Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Wix i innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Omnisend

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Każde narzędzie CRM potrzebne do zarządzania klientami, propozycjami, umowami, fakturami, płatnościami i nie tylko. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
System CRM dla niezależnych profesjonalistów – oto HoneyBook. HoneyBook ułatwia rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności w jednym miejscu. Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
EngageBay to kompleksowe rozwiązanie CRM z funkcjami marketingu, sprzedaży i automatyzacji usług zintegrowanymi w jednej platformie.
Rozwiązanie CRM EngageBay oferuje bogaty zestaw funkcji, które umożliwiają lepsze zarządzanie relacjami z klientami. Jest również wyposażony w pełen zestaw funkcji automatyzacji marketingu, sprzedaży i usług, które umożliwiają skalowanie Twojej firmy. Szeroka lista funkcji pozwala na pozyskiwanie potencjalnych klientów, pielęgnowanie ich i nawiązywanie z nimi kontaktu, przekształcenie w zadowolonych klientów i zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta za pomocą ujednoliconej platformy. Przestań płacić za funkcje, których już dziś nie potrzebujesz, i przejdź do EngageBay. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Oprogramowanie Firefish: Połączone oprogramowanie marketingowe i rekrutacyjne rozwiązanie CRM, które zmienia sposób, w jaki firmy prowadzą rekrutację.
Firefish Software to połączone oprogramowanie marketingowe, rekrutacyjne i CRM, które zmienia sposób, w jaki firmy prowadzą rekrutację. Aby rozwijać się na tym zatłoczonym rynku, potrzebujesz, aby Twoje kanały rekrutacyjne i marketingowe były bezproblemowo dopasowane i zarządzane z jednego miejsca. Firefish Software łączy marketing rekrutacyjny, ATS (system śledzenia kandydatów) i CRM, dzięki czemu przyciągasz ciągły strumień nowych kandydatów i wspierasz ich w ich wymarzonej pracy, zanim zrobią to inni. Czy jesteś gotowy/gotowa na rekrutację z wykorzystaniem Firefish? Dowiedz się więcej na temat produktu: Firefish

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Front przywraca „relację” zarządzaniu relacjami z klientami. Dowiedz się, dlaczego ponad 8000 korporacji ufa Front.
Front to rozwiązanie CRM w postaci oprogramowania do sprzedaży, sukcesu klientów i zespołów wsparcia, które koncentrują się na budowaniu silniejszych relacji z leadami i klientami. Front dla każdej ważnej rozmowy z potencjalnymi klientami i klientami nadaje szereg możliwości współpracy zespołowej i udostępnia dane kontekstowe, aby zapewnić, że wszystkie kwestie podczas komunikacji są zawsze szybko, dokładnie i dogłębnie adresowane w sposób osobisty. Dowiedz się, dlaczego ponad 8000 korporacji buduje silniejsze relacje z Front. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Scoro to najbardziej kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą w rozwiązaniach CRM dla profesjonalnych i kreatywnych usług.
Twoje proste rozwiązanie CRM już nie wystarcza? Chcesz mieć pełny przegląd swojej działalności? Scoro to oprogramowanie do zarządzania pracą i rozwiązaniami CRM, które pozwala firmom kontrolować cały przepływ pracy z jednego miejsca. Otrzymasz wszystko, co potrzebne do zarządzania firmą: zarządzanie projektem/pracą/zadaniem, zarządzanie bazą danych kontaktów i rozwiązania CRM, dzienniki aktywności i karty klientów, sprzedaż, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty, pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji CRM bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji CRM bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Rozwiązanie CRM Kajabi bezproblemowo wspiera resztę opartej na wiedzy działalności online dzięki dbaniu i zarządzaniu leadami.
Rozwiązanie CRM Kajabi łatwo integruje się z resztą opartej na wiedzy działalności online. Zarządzaj potencjalnymi klientami za pomocą niestandardowych znaczników i pomocnej, wbudowanej segmentacji. Korzystaj z automatyzacji między marketingiem e-mailowym, formularzami na stronie internetowej i kasami, aby dbać o klientów w lejku sprzedaży. Łatwe importowanie istniejących kontaktów. Rozwiązanie CRM bezproblemowo wspiera marketing firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kajabi

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
NetHunt CRM pomaga w zarządzaniu leadami, monitorowaniu sprzedaży, śledzeniu wydajności zespołu i automatyzacji procesów sprzedaży, dzięki czemu można sfinalizować więcej transakcji.
NetHunt to narzędzie do automatyzacji sprzedaży, które dosłownie mieszka w twoim Gmailu i innych aplikacjach Google Workspace. Dzięki NetHunt CRM firmy mogą organizować kontakty i transakcje, segmentować je w celu uzyskania spersonalizowanych ofert, tworzyć własne strumienie przetwarzania danych i automatyzować cały proces sprzedaży, aby szybciej zamykać transakcje. Jest ono pomocne w zarządzaniu zespołem i mierzeniu jego efektywności za pomocą zadań i raportów. W połączeniu z innymi narzędziami zapewnia wielokanałowe podejście do sprzedaży — rozmowy telefoniczne, media społecznościowe, komunikatory i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetHunt CRM

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy.
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy. Salesflare automatycznie wypełnia Twoją książkę adresową i śledzi wszystkie interakcje z osobami, z którymi się kontaktujesz. Pobiera dane z poczty elektronicznej, mediów społecznościowych, firmowych baz danych, telefonu, kalendarza i przekazuje je w postaci zautomatyzowanych osi czasu klienta, które zawierają wszystkie konieczne dane. Do Twoich zadań należy jedynie pisanie e-mailów, wykonywanie telefonów i popijanie kawy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesflare

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Aplikacja Pobuca Connect oferuje ujednoliconą firmową książkę adresową, do której można łatwo uzyskać dostęp i którą można udostępniać współpracownikom.
Usprawnij swój zespół za pomocą wszechstronnej aplikacji do zarządzania kontaktami. Przekształć wiele list kontaktów biznesowych w jedną ujednoliconą książkę adresową i uzyskaj do niej dostęp z Internetu, telefonu komórkowego, a nawet z poziomu Outlooka i Gmaila. Dodawaj własne pola i tagi, aby porządkować kontakty, śledzić działania, ustawiać zadania i automatycznie wzbogacać kontakty za pomocą LinkedIn i podpisów e-mail. Wersja próbna i freemium są do Twojej dyspozycji, aby już dziś zapoznać się z ofertą tego rozwiązania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pobuca Connect

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Kompleksowe narzędzie do automatyzacji z funkcjami zaopatrzenia, zasięgu, wzbogacania danych ATS (system śledzenia kandydatów) / rozwiązań CRM, zarządzania bazą danych i synchronizacji.
Jobin.cloud to uniwersalne narzędzie do automatyzacji, które pomaga znaleźć i nawiązać współpracę z osobami ważnymi dla firmy. Importuj profile zbiorcze, filtruj, monitoruj i zarządzaj nimi w repozytoriach z automatyczną aktualizacją. Z łatwością wybieraj najlepsze do kontaktu i kontaktuj się luzem dzięki automatycznemu kompilowaniu inteligentnych pól. Przypisz je do przepływów pracy i śledź wszystkie rozmowy za pomocą osi czasu, znaczników i notatek. Szybko rozwijaj swoją sieć dzięki nieograniczonym żądaniom połączenia z LinkedIn i zarządzaj wielokanałowymi kampaniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowaliśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Twórz portale użytkowników oparte na Twojej bazie danych w Airtable. Zapewnij klientom i swojemu zespołowi dostęp tylko do tych danych, które są dla nich istotne.
Portal obsługiwany przez Twoje dane. Podłącz Airtable (Google Sheets w wersji beta), aby uzyskać natychmiastowy portal do angażowania klientów, interakcji z partnerami i wzmacniania zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Oprogramowanie do wizualnego planowania harmonogramów pozwalające śledzić wszystkie rodzaje zasobów – solidne i przyjazne dla użytkownika.
Visual Planning jest potężnym oprogramowaniem do planowania i ustalania harmonogramów używanym do zarządzania wszystkimi rodzajami zasobów. Wyjątkowa elastyczność rozwiązania pozwala m.in. śledzić projekty, prace, zadania, klientów, zlecenia, pracowników czy sprzęt w jednym narzędziu, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co naprawdę ważne. Centralizacja danych pomaga zespołom zwiększyć wydajność. Użytkownicy mogą pracować we współpracy z dowolnego miejsca i mieć do niej dostęp na urządzeniach mobilnych. Wysyłaj e-maile i powiadomienia SMS do członków zespołu oraz łącz harmonogramy z osobistymi kalendarzami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visual Planning

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Strona internetowa IDX, rozwiązanie CRM dotyczące nieruchomości i rozwiązania marketingowe, które pomagają agentom nieruchomości w rozwoju ich działalności.
Od ponad 20 lat tysiące specjalistów ds. nieruchomości polegają na nas, aby dostarczać najlepsze rozwiązania w zakresie wyszukiwania nieruchomości i technologii IDX, która pomagają im przyciągać i zdobywać większą liczbę klientów. Zapewniamy nie tylko poszukiwanie nieruchomości, ale także kompletne rozwiązania, które pomogą przyciągnąć nowych potencjalnych klientów, pozyskać potencjalnych klientów, zdobyć klientów i zbudować powtarzalną działalność biznesową. Możesz dodać naszą usługę do dowolnej witryny internetowej, bez konieczności tworzenia ramek, lub pobrać jedną z naszych gotowych do użycia, hostowanych witryn internetowych z wyszukiwaniem nieruchomości IDX. Dowiedz się więcej na temat produktu: iHomefinder

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
WebEngage to platforma danych o klientach i pakiet do automatyzacji marketingu, który upraszcza angażowanie i utrzymanie użytkowników.
WebEngage to platforma danych o klientach i pakiet do automatyzacji marketingu, który upraszcza proces angażowania i zatrzymywania użytkowników oraz zapewnia jego wysoką skuteczność dla przedsiębiorstw z sektora technologii konsumenckich oraz MŚP. Platforma pomaga markom zwiększyć przychody od ich obecnych klientów i anonimowych użytkowników poprzez wysoce kontekstowe, spersonalizowane kampanie angażujące w dziesięciu kanałach komunikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebEngage

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Przyjazne dla komputerów Mac rozwiązanie CRM, zaprojektowane jako jedna centralna lokalizacja do zarządzania klientami, potencjalnymi klientami, pocztą e-mail, kalendarzem, zadaniami i nie tylko.
Bądź w kontakcie ze swoimi kontaktami biznesowymi, współpracuj jako zespół i zdobądź klientów, potencjalnych klientów i innych interesariuszy wraz ze wszystkimi komunikatami, działaniami, dokumentami i plikami we wspólnej bazie danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpinOffice

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Połącz rozwiązanie CRM z planowaniem projektów, zarządzaniem zasobami, zadaniami, grafikami, fakturowaniem i raportami na jednej platformie stworzonej dla Google Workspace.
VOGSY łączy zespoły ds. sprzedaży i projektów na jednej, przyjaznej dla użytkownika platformie stworzonej dla Google Workspace. Zautomatyzuj wyceny i faktury dzięki łatwym szablonom Dokumenty Google i zaplanuj rentowny proces z synchronizacją rozwiązania CRM z projektami, planowaniem zasobów i prognozowaniem. Dzięki wykresom rentowności dotyczącym klientów szybko dowiesz się, którzy klienci przynoszą Ci zysk, a którzy nie. Przydziel zadania do zasobów z Gmaila, szybciej kontaktuj się z klientami i potencjalnymi klientami, zdobywaj więcej transakcji i utrzymuj przewidywalność sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: VOGSY

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Orderry to rozwiązanie dla lokalnych firm usługowych. Zarządzanie leadami i klientami, przetwarzanie usług i sprzedaży, analizy i raporty – wszystko w jednym miejscu.
Orderry to rozwiązanie SaaS do zarządzania relacjami z klientami w firmach usługowych posiadających co najmniej jedną siedzibę. Zbieranie danych o klientach w jednej, łatwo dostępnej bazie danych. Monitorowanie komunikacji i historii płatności, analizowanie leadów, ustawianie rabatów i automatycznych powiadomień. Oprócz CRM, platforma Orderry pomaga w: usprawnieniu przetwarzania zleceń, sprzedaży, zarządzaniu zapasami, obsłudze płac, obliczaniu podatków, planowaniu terminów, zarządzaniu finansami i działaniach analitycznych. W przypadku usług terenowych dostępne są praktyczne aplikacje dla pracowników technicznych i menedżerów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orderry

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Modera Salesfront to system CRM dla dealerów, który pomaga dealerom motoryzacyjnym i mobilnym salonom wystawowym CRM zarządzać operacjami sprzedaży.
Dlaczego warto wybrać Modera Salesfront? Modera to kompleksowe rozwiązanie dla salonu dealerskiego, które pomaga rozwiązywać najczęstsze problemy występujące w obszarze sprzedaży samochodów. Jeśli szukasz sposobów na zwiększenie efektywności swojego salonu dealerskiego, skróć czas wykorzystywany na różne procesy, które można uprościć, lub jeśli potrzebujesz lepszego zrozumienia słabych punktów swojego zespołu, Modera Salesfront jest do tego idealny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Modera Salesfront

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
MLeads to kompleksowa, innowacyjna platforma w chmurze SaaS, która umożliwia automatyzację zarządzania leadami.
MLeads jest opartą na technologii chmury typu SaaS innowacyjną, mobilną platformą do automatyzacji zarządzania leadami. Przekształcanie leadów w sprzedaż jest skomplikowane i trudne do zorganizowania. MLeads powstały z myślą o rozwiązywaniu tych problemów poprzez oferowanie intuicyjnego designu i procesu, który jest łatwy do zrozumienia i realizacji dla specjalistów ds. sprzedaży i marketingu. Zaawansowane funkcje, takie jak: pozyskiwanie leadów, badanie leadów, śledzenie leadów według zdarzeń lub grup, dalsze śledzenie leadów, mierzenie statystyk. Dowiedz się więcej na temat produktu: MLeads

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Platforma współpracy stworzona do zarządzania pocztą e-mail, wsparciem klienta i zarządzania zadaniami.
Rooftop to platforma współpracy stworzona z myślą o zarządzaniu pocztą e-mail, wsparciem klienta oraz zarządzaniem zadaniami/projektami. Została zbudowana w oparciu o następujące 3 filary: - Zarządzanie skrzynką odbiorczą: Zarządzanie wiadomościami e-mail może być uciążliwym zadaniem. Rooftop ułatwia klasyfikowanie, przetwarzanie i pobieranie wiadomości e-mail. - Współpraca: Rooftop został stworzony, aby umożliwić zespołom współpracę nad wiadomościami e-mail i zadaniami. - Zarządzanie zadaniami: Zarządzaj wszystkimi swoimi zadaniami i projektami w Rooftop. Możesz tworzyć różnego rodzaju przepływy pracy i kanały sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Platforma zarządzania e-commerce. Kompozytowa i za sterowaniem tylko z zaplecza.
theshop jest uniwersalnym administratorem e-sklepu do zarządzania wieloma kanałami sprzedaży z jednego miejsca. Przyjazna dla rozwoju wielosklepowa, wielodomenowa, wielojęzyczna i wielowalutowa platforma z silnym wsparciem i integracjami, gotowa do natychmiastowego użycia, aby zapewnić najnowocześniejsze doświadczenia zakupowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: TheShop

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
ELMA365 to oparta na procesach biznesowych platforma rozwojowa Low Code z siedzibą w UE.
ELMA365 to kompleksowa platforma, która pozwala zautomatyzować każdy aspekt działalności. Dzięki platformie ELMA365 można łatwo tworzyć aplikacje klasy korporacyjnej, utrzymywać je w elastycznych przepływach pracy oraz projektować z niestandardowymi formularzami i interfejsami. Zestaw narzędzi bez kodowania umożliwia użytkownikom biznesowym tworzenie aplikacji, formularzy zadań i procesów w projektancie BPM za pomocą prostej funkcji przeciągania i upuszczania. Z pomocą obywatelskich programistów i kodu Typescript możesz tworzyć niestandardowe widżety (bloki) wielokrotnego użytku i skalować platformę. Dowiedz się więcej na temat produktu: ELMA365

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Polska Produkt lokalny
Kompleksowy CRM z Marketing Automation i Mobile Voice Search dla e-commerce.
System edrone zaprojektowany został specjalnie z myślą o e-commerce. Jest kompleksowym i intuicyjnym narzędziem, dzięki któremu szybko osiągniesz zaskakujące wyniki. Ponad 20 scenariuszy automatyzacji, kampanie SMS, pop-upy, banery i wiele innych. Dodatkowo możesz wdrożyć wyszukiwanie głosowe produktów w sklepie, które skraca ścieżkę konwersji z minut do sekund. Usprawnij działanie Twojego sklepu online, skutecznie angażuj klientów i zwiększaj sprzedaż. Dowiedz się więcej na temat produktu: edrone

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Polska Produkt lokalny
Salesbook to platforma, która automatyzuje pracę mobilnych przedstawicieli handlowych, zwiększając ich efektywność o 53%.
Salesbook to platforma, która automatyzuje pracę mobilnych przedstawicieli handlowych, zwiększając ich efektywność o 53%. Obsługujemy kanał sprzedaży end-to-end: od spotkania z klientem, przez CRM, aż po wsparcie decyzyjne oparte na danych. Wprowadzając automatyzację do klasycznego podejścia sprzedażowego, przybliżamy się do wyników e-commerce. Salesbook pomaga zaprezentować produkt i firmę, zebrać informacje o potrzebach klienta i wygenerować idealną ofertę. Na koniec zbiera wszystkie informacje do systemu CRM i generuje raporty sprzedażowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesbook

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Chatabox to uproszczona platforma CRM dla biznesu, która jest wyposażona w wiele funkcji i konkurencyjna cenowo od 35 AU$.
Chatabox to oparty na rozwiązaniu CRM w chmurze, które jest w pełni skalowalne i przyjazne dla użytkownika, z bezproblemowym przepływem pracy i funkcjami automatyzacji, aby uprościć proces sprzedaży i zarządzania leadami. Standardowe funkcje obejmują śledzenie i udostępnianie e-maili kontaktowych, załączników, umawianie spotkań, relacje z klientami, marketing, generowanie leadów, płatności i kolekcje, przechowywanie, oferty i propozycje, fakturowanie z konfigurowalnymi pulpitami nawigacyjnymi oraz szereg innych funkcji, których cena zaczyna się od 35 AU$. Dowiedz się więcej o usłudze Chatabox. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chatabox

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Onpipeline to jeden z najlepszych systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Onpipeline to jedno z najlepszych sprzedażowych rozwiązań CRM dla małych i średnich firm. Bezpieczne i niezawodne rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą, kontaktami i działaniami. Można zintegrować e-maile i kalendarze, zautomatyzować powtarzające się zadania, tworzyć i wysyłać oferty, pozyskiwać leady z formularzy internetowych lub interfejsu API i wiele innych. Skupia się na ułatwieniu śledzenia przychodów bez konieczności wielogodzinnego wypełniania formularzy. Możesz przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, ustawić zdarzenia dla kolejnych działań, które będą synchronizowane z kalendarzem poczty elektronicznej lub Outlooka itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onpipeline

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Dostosowane przez HEM oprogramowanie Mautic CRM i marketing automation pomaga szkołom usprawnić ich marketing i zarządzanie przyjęciami.
Mautic CRM, oprogramowanie zaprojektowane przez doświadczonych specjalistów ds. rekrutacji i dostosowane przez HEM, pomaga szkołom w zarządzaniu kontaktami z potencjalnymi studentami, skalowaniu i automatyzowaniu cyfrowych działań marketingowych oraz korzystaniu z raportów umożliwiających śledzenie wyników. Funkcje obejmują zintegrowany kalendarz, szczegółowe profile kontaktów i użytkowników, tworzenie przepływów pracy, wiadomości e-mail, SMS i funkcje połączeń internetowych, konfigurowalne raporty i pulpity nawigacyjne oraz wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mautic

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Polska Produkt lokalny
Meetsales oferuje o wiele więcej niż zwykłe rozwiązanie CRM. Jego funkcje podniosą proces sprzedaży na wyższy poziom.
Szukasz rozwiązania CRM, które może również zaoferować bardziej przydatne funkcje dla zespołu sprzedaży? Niezależnie od tego, czy potrzebujesz początkowej platformy dla nowego biznesu, zamiennika dla starego systemu, który wymaga optymalizacji, czy narzędzia uzupełniającego dla istniejącego stosu — Meetsales będzie doskonałym wyborem. Integruje się z istniejącymi rozwiązaniami CRM lub może być używany jako wirtualne centrum dowodzenia sprzedażą typu „wszystko w jednym”. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meetsales

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie CRM i CLM (zarządzanie cyklem życia umów) dla firm farmaceutycznych i life science w celu poprawy zaangażowania klientów.
Platforce CRM to pełnoprawna platforma do zarządzania relacjami z klientami przeznaczona do tworzenia bazy danych kontaktów HCP (pracowników służby zdrowia), organizacji, cykli marketingowych i próbek. System Platforce CRM pozwala na pełną obsługę działań marketingowych i sprzedażowych: od rozpoczęcia cyklu marketingowego, poprzez tworzenie baz danych, przypisywanie terytoriów i wykonywanie połączeń, aż po analizę KPI (kluczowych wskaźników wydajności). Umożliwia również wykonywanie różnych połączeń, w tym połączeń zdalnych, oraz analizę statystyk po zakończeniu połączenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Platforce

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Firma specjalizuje się w integracjach, oferując wysoce konfigurowalne rozwiązanie, które szybko i łatwo łączy się z dowolną stroną trzecią.
Gridbees agreguje bardzo heterogeniczne przepływy, harmonizuje je i przetwarza w celu przekazania ich do front office w sposób homogeniczny, zwiększając efektywność i wydajność e-sprzedawców. Klient końcowy dzięki temu skorzysta z możliwie najlepszych wrażeń zakupowych. Łączność, wiedza techniczna, wsparcie, zwinność i elastyczność: te atuty pozwalają im dostarczyć Ci prawdziwy cyfrowy zestaw narzędzi, modułowy i konfigurowalny, dedykowany ścieżce sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gridbees

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, które pomaga firmom zarządzać listami kontaktów, planować działania następcze, prowadzić notatki i nie tylko.
Rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, które pomaga firmom zarządzać listami kontaktów, planować działania następcze, prowadzić notatki i nie tylko. Dzięki funkcjonalności obejmującej wiele platform, rozwiązanie CRM Toca umożliwia pełny dostęp do rozwiązań CRM z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, dzięki aplikacji mobilnej dla systemów iOS i Android. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOCA CRM

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych