Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy CRM do zarządzania relacjami z klientami

Systemy CRM do zarządzania relacjami z klientami ułatwiają zarządzanie obsługą klientów oraz interakcjami i relacjami z nimi. Zadaniem aplikacji CRM jest usprawnienie zarządzania klientami poprzez wprowadzenie niezawodnych systemów, procesów i procedur. Systemy CRM pozwalają zintegrować procesy organizacyjne w zakresie usług marketingowych, sprzedaży i obsługi klienta. Narzędzia CRM są powiązane z rozwiązaniami do zarządzania umowami i programami CRM online.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Systemy CRM do zarządzania relacjami z klientami

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 54 w

Pipedrive to łatwe do wdrożenia oprogramowanie do rozwiązań CRM, które pomaga skupić się na działaniach prowadzących do zamknięcia transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Pipedrive to zorientowane na sprzedaż narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, które uwielbiają zespoły różnej wielkości. Mając ponad 95 000 płacących klientów w 179 krajach, zespoły sprzedażowe przyciągają uwagę prostym, ale potężnym rozwiązaniem CRM, które nadaje priorytet przede wszystkim użyteczności. Korzystając z Pipedrive, nic nie umyka uwadze, pozwalając zespołowi spędzać mniej czasu na wypełnianiu dokumentów, a więcej na sprzedaży z rozwiązaniem CRM, które jest zarówno zwinne, jak i wydajne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia firmom z sektora MŚP i dużym przedsiębiorstwom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami, stworzone na platformie wielokanałowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia firmom z sektora MŚP i dużym przedsiębiorstwom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami Kluczowe funkcje obejmują zarządzanie kontaktami, zarządzanie lejkami sprzedaży i rurociągami sprzedaży, automatyzację przepływu pracy, wspomaganego SI asystenta konwersacyjnego, zarządzanie zadaniami, zarządzanie kampaniami marketingowymi, prognozowanie sprzedaży, wsparcie klienta, zarządzanie zapasami oraz analitykę i raportowanie. Jednocześnie bezproblemowo integruje się z ponad 500 popularnymi aplikacjami biznesowymi w jednym systemie biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Usprawnij procesy sprzedaży, marketingu i usług, aby zarządzać pełną podróżą klienta na jednej platformie Creatio. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM
Rozwiązanie CRM Creatio to pakiet wysokiej klasy produktów do marketingu, sprzedaży i automatyzacji usług bez użycia kodu, który automatyzuje całą podróż klienta z maksymalnym stopniem swobody. •Marketing Creatio — gotowa do użycia, bezkodowa platforma do automatyzacji kampanii marketingowych i przepływów pracy związanych z zarządzaniem leadami •Sales Creatio — kompleksowa, bezkodowa platforma do automatyzacji procesów sprzedaży dowolnego typu •Service Creatio — wielokanałowa platforma do automatyzacji procesów roboczych związanych z obsługą klienta o dowolnej złożoności Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Bigin pomaga małym firmom odejść od arkuszy kalkulacyjnych i zacząć korzystać z rozwiązania CRM, które zostało stworzone z myślą o ich potrzebach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM
Bigin pomaga małym firmom odejść od arkuszy kalkulacyjnych i zacząć korzystać z rozwiązania CRM, które zostało stworzone z myślą o ich potrzebach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Zendesk Sell to rozwiązanie CRM do sprzedaży w postaci oprogramowania, które pomaga sfinalizować więcej transakcji.
Zendesk Sell to rozwiązanie CRM do sprzedaży w postaci oprogramowania, które pomaga sfinalizować więcej transakcji. Ta platforma sprzedaży śledzi wszystkie interakcje z klientami w jednym ujednoliconym interfejsie. Jest on szybki i łatwy w obsłudze: 70% firm jest w stanie rozpocząć sprzedaż w ciągu 7 dni lub szybciej. Zespoły będą w stanie skupić się na sprzedaży, a nie na pracy administracyjnej i mogą poświęcić mniej czasu na wprowadzanie danych. 80% klientów potwierdza, że Zendesk zwiększył wydajność ich zespołów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Uzyskaj wszystkie narzędzia potrzebne do budowania lepszych relacji z klientami online w jednym miejscu.
Brevo umożliwia firmom budowanie i rozwijanie relacji poprzez automatyzację marketingu, kampanie e-mailowe, e-maile transakcyjne, wiadomości SMS, czat, rozwiązanie CRM, reklamy na Facebooku i reklamy retargetingowe. Co wyróżnia to narzędzie? Brevo jest obsługiwany przez zespół ds. zadowolenia klientów i oferuje plany cenowe, które wywołają uśmiech na twarzy. Platforma ta łączy solidny pakiet usług w jednym, przyjaznym dla użytkownika rozwiązaniu. Rozwój. Sprzedaż. Zaangażowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brevo

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Wchodzący w skład pakietu NetSuite system CRM (zarządzania relacjami z klientami) zapewni Twojej firmie szerokie możliwości w zakresie obsługi klienta za pomocą ujednoliconego i opartego na chmurze systemu zarządzania relacjami z klientami.
To pierwszy i ostatni system biznesowy, którego kiedykolwiek będziesz potrzebować. Pakiet NetSuite zapewnia płynny przepływ informacji przez cały cykl życia klienta – od etapu pozyskania przez możliwość, zlecenie sprzedaży, realizację, odnowienie, sprzedaż wiązaną i upselling aż do wsparcia technicznego. Integruje przy tym kluczowe wskaźniki dotyczące klientów z danymi finansowymi w ramach jednego, ujednoliconego systemu, zapewniając kompletne informacje na temat działań biznesowych, dzięki którym przekształcisz trudne wyzwania w inteligentne rozwiązania. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Bitrix24 to szybko rozwijające się bezpłatne oprogramowanie CRM używane przez ponad osiem milionów firm z całego świata. E-mail marketing, oferty, fakturowanie.
Bitrix24 to bezpłatne oprogramowanie CRM online, z którego korzysta ponad osiem milionów firm z całego świata. Jest dostępna w chmurze lub lokalnie z dostępem do kodu open source. Nieograniczona liczba leadów, transakcji, kontaktów, firm, wycen, faktur i ustalania harmonogramu wizyt. Bezpłatny plan obejmuje również e-mail marketing i telefonię. Wersje zaawansowane oferują automatyzację marketingu i sprzedaży, masowe wiadomości SMS, zarządzanie kampaniami i wsparcie dla wielu lejków sprzedaży. Dostępny w 18 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Oszczędzaj czas i zmniejsz koszty dzięki innowacjom, które na nowo kształtują relacje z klientami.
Zbudowana na wiodącej na świecie platformie rozwiązań CRM platforma Communications Cloud umożliwia CSP (dostawcy usług komunikacji hurtowej) BB2C, B2B i przejście do cyfrowego BSS opartego na katalogu. Dzięki specjalnie skonstruowanej funkcjonalności branżowej i wszystkim możliwościom chmury Sales Cloud i Service Cloud, dostawcy usług każdej wielkości mogą szybko dostosować się do zmieniających się oczekiwań klientów, skrócić czas oczekiwania na wartość i ujednolicić każdą część organizacji – od marketingu, przez kanały detaliczne, aż po obsługę i operacje klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
EngageBay to kompleksowe rozwiązanie CRM z funkcjami marketingu, sprzedaży i automatyzacji usług zintegrowanymi w jednej platformie.
Rozwiązanie CRM EngageBay oferuje bogaty zestaw funkcji, które umożliwiają lepsze zarządzanie relacjami z klientami. Jest również wyposażony w pełen zestaw funkcji automatyzacji marketingu, sprzedaży i usług, które umożliwiają skalowanie Twojej firmy. Szeroka lista funkcji pozwala na pozyskiwanie potencjalnych klientów, pielęgnowanie ich i nawiązywanie z nimi kontaktu, przekształcenie w zadowolonych klientów i zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta za pomocą ujednoliconej platformy. Przestań płacić za funkcje, których już dziś nie potrzebujesz, i przejdź do EngageBay. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Każde narzędzie CRM potrzebne do zarządzania klientami, propozycjami, umowami, fakturami, płatnościami i nie tylko. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
System CRM dla niezależnych profesjonalistów – oto HoneyBook. HoneyBook ułatwia rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności w jednym miejscu. Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Oprogramowanie Firefish: Połączone oprogramowanie marketingowe i rekrutacyjne rozwiązanie CRM, które zmienia sposób, w jaki firmy prowadzą rekrutację.
Firefish Software to połączone oprogramowanie marketingowe, rekrutacyjne i CRM, które zmienia sposób, w jaki firmy prowadzą rekrutację. Aby rozwijać się na tym zatłoczonym rynku, potrzebujesz, aby Twoje kanały rekrutacyjne i marketingowe były bezproblemowo dopasowane i zarządzane z jednego miejsca. Firefish Software łączy marketing rekrutacyjny, ATS (system śledzenia kandydatów) i CRM, dzięki czemu przyciągasz ciągły strumień nowych kandydatów i wspierasz ich w ich wymarzonej pracy, zanim zrobią to inni. Czy jesteś gotowy/gotowa na rekrutację z wykorzystaniem Firefish? Dowiedz się więcej na temat produktu: Firefish

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Front przywraca „relację” zarządzaniu relacjami z klientami. Dowiedz się, dlaczego ponad 8000 korporacji ufa Front.
Front to rozwiązanie CRM w postaci oprogramowania do sprzedaży, sukcesu klientów i zespołów wsparcia, które koncentrują się na budowaniu silniejszych relacji z leadami i klientami. Front dla każdej ważnej rozmowy z potencjalnymi klientami i klientami nadaje szereg możliwości współpracy zespołowej i udostępnia dane kontekstowe, aby zapewnić, że wszystkie kwestie podczas komunikacji są zawsze szybko, dokładnie i dogłębnie adresowane w sposób osobisty. Dowiedz się, dlaczego ponad 8000 korporacji buduje silniejsze relacje z Front. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Scoro to najbardziej kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą w rozwiązaniach CRM dla profesjonalnych i kreatywnych usług.
Twoje proste rozwiązanie CRM już nie wystarcza? Chcesz mieć pełny przegląd swojej działalności? Scoro to oprogramowanie do zarządzania pracą i rozwiązaniami CRM, które pozwala firmom kontrolować cały przepływ pracy z jednego miejsca. Otrzymasz wszystko, co potrzebne do zarządzania firmą: zarządzanie projektem/pracą/zadaniem, zarządzanie bazą danych kontaktów i rozwiązania CRM, dzienniki aktywności i karty klientów, sprzedaż, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty, pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji CRM bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji CRM bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Rozwiązanie CRM Kajabi bezproblemowo wspiera resztę opartej na wiedzy działalności online dzięki dbaniu i zarządzaniu leadami.
Rozwiązanie CRM Kajabi łatwo integruje się z resztą opartej na wiedzy działalności online. Zarządzaj potencjalnymi klientami za pomocą niestandardowych znaczników i pomocnej, wbudowanej segmentacji. Korzystaj z automatyzacji między marketingiem e-mailowym, formularzami na stronie internetowej i kasami, aby dbać o klientów w lejku sprzedaży. Łatwe importowanie istniejących kontaktów. Rozwiązanie CRM bezproblemowo wspiera marketing firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kajabi

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
NetHunt CRM pomaga w zarządzaniu leadami, monitorowaniu sprzedaży, śledzeniu wydajności zespołu i automatyzacji procesów sprzedaży, dzięki czemu można sfinalizować więcej transakcji.
NetHunt to narzędzie do automatyzacji sprzedaży, które dosłownie mieszka w twoim Gmailu i innych aplikacjach Google Workspace. Dzięki NetHunt CRM firmy mogą organizować kontakty i transakcje, segmentować je w celu uzyskania spersonalizowanych ofert, tworzyć własne strumienie przetwarzania danych i automatyzować cały proces sprzedaży, aby szybciej zamykać transakcje. Jest ono pomocne w zarządzaniu zespołem i mierzeniu jego efektywności za pomocą zadań i raportów. W połączeniu z innymi narzędziami zapewnia wielokanałowe podejście do sprzedaży — rozmowy telefoniczne, media społecznościowe, komunikatory i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetHunt CRM

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Capsule to łatwe w użyciu rozwiązanie CRM, które pomaga firmom utrzymać organizację, dowiedzieć się więcej o klientach i budować lepsze relacje.
Idealne rozwiązanie CRM dla firm zatrudniających 10–1000 pracowników. Ponad 10 000 firm na całym świecie korzysta z Capsule, aby lepiej organizować działania związane z obsługą klienta i sprzedażą. Capsule jest łatwe w użyciu, a jednocześnie wydajne i można je dostosować do potrzeb swojej firmy. Integruje się z innymi popularnymi aplikacjami, takimi jak Google G Suite, QuickBooks, MailChimp i Zapier, zapewniając zaawansowaną automatyzację sprzedaży. Począwszy od zaledwie 18 $ na użytkownika, możesz zacząć w zaledwie kilka minut dzięki bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Capsule

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy.
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy. Salesflare automatycznie wypełnia Twoją książkę adresową i śledzi wszystkie interakcje z osobami, z którymi się kontaktujesz. Pobiera dane z poczty elektronicznej, mediów społecznościowych, firmowych baz danych, telefonu, kalendarza i przekazuje je w postaci zautomatyzowanych osi czasu klienta, które zawierają wszystkie konieczne dane. Do Twoich zadań należy jedynie pisanie e-mailów, wykonywanie telefonów i popijanie kawy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesflare

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Kompleksowe narzędzie do automatyzacji z funkcjami zaopatrzenia, zasięgu, wzbogacania danych ATS (system śledzenia kandydatów) / rozwiązań CRM, zarządzania bazą danych i synchronizacji.
Jobin.cloud to uniwersalne narzędzie do automatyzacji, które pomaga znaleźć i nawiązać współpracę z osobami ważnymi dla firmy. Importuj profile zbiorcze, filtruj, monitoruj i zarządzaj nimi w repozytoriach z automatyczną aktualizacją. Z łatwością wybieraj najlepsze do kontaktu i kontaktuj się luzem dzięki automatycznemu kompilowaniu inteligentnych pól. Przypisz je do przepływów pracy i śledź wszystkie rozmowy za pomocą osi czasu, znaczników i notatek. Szybko rozwijaj swoją sieć dzięki nieograniczonym żądaniom połączenia z LinkedIn i zarządzaj wielokanałowymi kampaniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Aplikacja Pobuca Connect oferuje ujednoliconą firmową książkę adresową, do której można łatwo uzyskać dostęp i którą można udostępniać współpracownikom.
Usprawnij swój zespół za pomocą wszechstronnej aplikacji do zarządzania kontaktami. Przekształć wiele list kontaktów biznesowych w jedną ujednoliconą książkę adresową i uzyskaj do niej dostęp z Internetu, telefonu komórkowego, a nawet z poziomu Outlooka i Gmaila. Dodawaj własne pola i tagi, aby porządkować kontakty, śledzić działania, ustawiać zadania i automatycznie wzbogacać kontakty za pomocą LinkedIn i podpisów e-mail. Wersja próbna i freemium są do Twojej dyspozycji, aby już dziś zapoznać się z ofertą tego rozwiązania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pobuca Connect

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych
Zoho CRM Plus pomaga zapewnić wyjątkowe doświadczenia klientom i przekształcić je w rzeczników marki.
Zoho CRM Plus, będący ujednoliconą platformą, jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą zapewnić klientom lepsze doświadczenia dzięki usprawnionej administracji, wielokanałowemu zaangażowaniu klientów, marketingowi w mediach społecznościowych, rozbudowanej analityce, wbudowanej sztucznej inteligencji, inteligentnym botom czatu i wielu innym funkcjom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus

Funkcje

  • Integracja wewnętrznego czatu
  • Segmentacja
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Baza danych kontaktowych