Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 1504 w
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Pipedrive to łatwe do wdrożenia oprogramowanie do rozwiązań CRM, które pomaga skupić się na działaniach prowadzących do zamknięcia transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Pipedrive to zorientowane na sprzedaż narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, które uwielbiają zespoły różnej wielkości. Mając ponad 95 000 płacących klientów w 179 krajach, zespoły sprzedażow e przyciągają uwagę prostym, ale potężnym rozwiązaniem CRM, które nadaje priorytet przede wszystkim użyteczności. Korzystając z Pipedrive, nic nie umyka uwadze, pozwalając zespołowi spędzać mniej czasu na wypełnianiu dokumentów, a więcej na sprzedaży z rozwiązaniem CRM, które jest zarówno zwinne, jak i wydajne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Platforma współpracy stworzona do zarządzania pocztą e-mail, wsparciem klienta i zarządzania zadaniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop
Rooftop to platforma współpracy stworzona z myślą o zarządzaniu pocztą e-mail, wsparciem klienta oraz zarządzaniem zadaniami/projektami. Została zbudowana w oparciu o następujące 3 filary: - Zarządzanie skrzynką odbiorczą: Zarządzanie wiadomościami e-mail może być uciążliwym zadaniem. Rooftop ułatwia klasyfikowanie, przetwarzanie i pobieranie wiadomości e-mail. - Współpraca: Rooftop został stworzony, aby umożliwić zespołom współpracę nad wiadomościami e-mail i zadaniami. - Zarządzanie zadaniami: Zarządzaj wszystkimi swoimi zadaniami i projektami w Rooftop. Możesz tworzyć różnego rodzaju przepływy pracy i kanały sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
SmartSales to kompleksowa aplikacja do sprzedaży w terenie, która eliminuje papiery i umożliwia przedstawicielom handlowym sprzedaż coraz większej ilości produktów. Dowiedz się więcej na temat produktu: SmartSales
SmartSales to kompleksowe rozwiązanie CRM do sprzedaży w terenie, które eliminuje papiery, umożliwia przedstawicielom na drodze sprzedaż większej i lepszej oraz oszczędza do 90 minut dziennie. - Zarządzanie terytorium: Potencjalni klienci i klienci są geolokalizowani i mogą być segmentowani. - Stała dokładność: Akcje, ceny i dokumenty są zawsze aktualne. - Śledź wszystko: Dostosowywanie i generowanie szczegółowych raportów z wizyt, a także zwięzłych notatek. - Zorientowany na działanie: Natychmiast składaj zamówienia w aplikacji. Koniec z dodatkowym czasem oczekiwania. Dowiedz się więcej na temat produktu: SmartSales

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia firmom z sektora MŚP i dużym przedsiębiorstwom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami, stworzone na platformie wielokanałowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia firmom z sektora MŚP i dużym przedsiębiorstwom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami Kluczowe funkcje obejmują zarządzanie kontaktami, zarządzanie lejkami sprzedaży i rurociągami sprzedaży, automatyzację przepływu pracy, wspomaganego SI asystenta konwersacyjnego, zarządzanie zadaniami, zarządzanie kampaniami marketingowymi, prognozowanie sprzedaży, wsparcie klienta, zarządzanie zapasami oraz analitykę i raportowanie. Jednocześnie bezproblemowo integruje się z ponad 500 popularnymi aplikacjami biznesowymi w jednym systemie biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Bitrix24 to szybko rozwijające się bezpłatne oprogramowanie CRM używane przez ponad osiem milionów firm z całego świata. E-mail marketing, oferty, fakturowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to bezpłatne oprogramowanie CRM online, z którego korzysta ponad osiem milionów firm z całego świata. Jest dostępna w chmurze lub lokalnie z dostępem do kodu open source. Nieograniczona liczba leadów, transakcji, kontaktów, firm, wycen, faktur i ustalania harmonogramu wizyt. Bezpłatny plan obejmuje również e-mail marketing i telefonię. Wersje zaawansowane oferują automatyzację marketingu i sprzedaży, masowe wiadomości SMS, zarządzanie kampaniami i wsparcie dla wielu lejków sprzedaży. Dostępny w 18 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
EngageBay to kompleksowe rozwiązanie CRM z funkcjami marketingu, sprzedaży i automatyzacji usług zintegrowanymi w jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay
Rozwiązanie CRM EngageBay oferuje bogaty zestaw funkcji, które umożliwiają lepsze zarządzanie relacjami z klientami. Jest również wyposażony w pełen zestaw funkcji automatyzacji marketingu, sprzedaży i usług, które umożliwiają skalowanie Twojej firmy. Szeroka lista funkcji pozwala na pozyskiwanie potencjalnych klientów, pielęgnowanie ich i nawiązywanie z nimi kontaktu, przekształcenie w zadowolonych klientów i zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta za pomocą ujednoliconej platformy. Przestań płacić za funkcje, których już dziś nie potrzebujesz, i przejdź do EngageBay. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do potrzeb na dużą skalę i we wszystkich kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front
Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do ich potrzeb na dużą skalę. Narzędzie łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Za kulisami członkowie zespołów ze wszystkich działów mogą współpracować, aby szybciej wysyłać odpowiedzi, organizować wiadomości we wszystkich kanałach i zawsze utrzymywać osobisty kontakt. Zespoły liczące pięć lub 5000 osób korzystają z Front do skalowania komunikacji bez kompromisów w zakresie jakości i wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Capsule to łatwe w użyciu rozwiązanie CRM, które pomaga firmom utrzymać organizację, dowiedzieć się więcej o klientach i budować lepsze relacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Capsule
Idealne rozwiązanie CRM dla firm zatrudniających 10–1000 pracowników. Ponad 10 000 firm na całym świecie korzysta z Capsule, aby lepiej organizować działania związane z obsługą klienta i sprzedażą. Capsule jest łatwe w użyciu, a jednocześnie wydajne i można je dostosować do potrzeb swojej firmy. Integruje się z innymi popularnymi aplikacjami, takimi jak Google G Suite, QuickBooks, MailChimp i Zapier, zapewniając zaawansowaną automatyzację sprzedaży. Począwszy od zaledwie 18 $ na użytkownika, możesz zacząć w zaledwie kilka minut dzięki bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Capsule

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Bigin pomaga małym firmom odejść od arkuszy kalkulacyjnych i zacząć korzystać z rozwiązania CRM, które zostało stworzone z myślą o ich potrzebach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM
Bigin pomaga małym firmom odejść od arkuszy kalkulacyjnych i zacząć korzystać z rozwiązania CRM, które zostało stworzone z myślą o ich potrzebach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Twórz portale użytkowników oparte na Twojej bazie danych w Airtable. Zapewnij klientom i swojemu zespołowi dostęp tylko do tych danych, które są dla nich istotne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker
Portal obsługiwany przez Twoje dane. Podłącz Airtable (Google Sheets w wersji beta), aby uzyskać natychmiastowy portal do angażowania klientów, interakcji z partnerami i wzmacniania zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stacker

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Modera Salesfront to system CRM dla dealerów, który pomaga dealerom motoryzacyjnym i mobilnym salonom wystawowym CRM zarządzać operacjami sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Modera Salesfront
Dlaczego warto wybrać Modera Salesfront? Modera to kompleksowe rozwiązanie dla salonu dealerskiego, które pomaga rozwiązywać najczęstsze problemy występujące w obszarze sprzedaży samochodów. Jeśli szukasz sposobów na zwiększenie efektywności swojego salonu dealerskiego, skróć czas wykorzystywany na różne procesy, które można uprościć, lub jeśli potrzebujesz lepszego zrozumienia słabych punktów swojego zespołu, Modera Salesfront jest do tego idealny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Modera Salesfront

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Chatabox to uproszczona platforma CRM dla biznesu, która jest wyposażona w wiele funkcji i konkurencyjna cenowo od 35 AU$. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chatabox
Chatabox to oparty na rozwiązaniu CRM w chmurze, które jest w pełni skalowalne i przyjazne dla użytkownika, z bezproblemowym przepływem pracy i funkcjami automatyzacji, aby uprościć proces sprzedaży i zarządzania leadami. Standardowe funkcje obejmują śledzenie i udostępnianie e-maili kontaktowych, załączników, umawianie spotkań, relacje z klientami, marketing, generowanie leadów, płatności i kolekcje, przechowywanie, oferty i propozycje, fakturowanie z konfigurowalnymi pulpitami nawigacyjnymi oraz szereg innych funkcji, których cena zaczyna się od 35 AU$. Dowiedz się więcej o usłudze Chatabox. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chatabox

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Polska Produkt lokalny
Meetsales oferuje o wiele więcej niż zwykłe rozwiązanie CRM. Jego funkcje podniosą proces sprzedaży na wyższy poziom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meetsales
Szukasz rozwiązania CRM, które może również zaoferować bardziej przydatne funkcje dla zespołu sprzedaży? Niezależnie od tego, czy potrzebujesz początkowej platformy dla nowego biznesu, zamiennika dla starego systemu, który wymaga optymalizacji, czy narzędzia uzupełniającego dla istniejącego stosu — Meetsales będzie doskonałym wyborem. Integruje się z istniejącymi rozwiązaniami CRM lub może być używany jako wirtualne centrum dowodzenia sprzedażą typu „wszystko w jednym”. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meetsales

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, które pomaga firmom zarządzać listami kontaktów, planować działania następcze, prowadzić notatki i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOCA CRM
Rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, które pomaga firmom zarządzać listami kontaktów, planować działania następcze, prowadzić notatki i nie tylko. Dzięki funkcjonalności obejmującej wiele platform, rozwiązanie CRM Toca umożliwia pełny dostęp do rozwiązań CRM z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, dzięki aplikacji mobilnej dla systemów iOS i Android. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOCA CRM

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
A CRM for small & medium businesses who are seeking both simplicity and customizability as they build relationships and win more sales. Dowiedz się więcej na temat produktu: Evolved Metrics CRM
Evolved Metrics CRM is designed for small and medium businesses seeking both simplicity and customizability as they develop customer relationships and win more opportunities. Most businesses don’t require the complex features they are forced to pay for with other CRMs, so Evolved Metrics offers an easy-to-use alternative that has everything needed to win at sales. When a CRM enhances and improves sales interactions from start to finish, people in sales can enjoy doing what they do best. Dowiedz się więcej na temat produktu: Evolved Metrics CRM

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Firms of all sizes, industries, and geographies, realize value faster with Sales Cloud 360. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. You also get access to 150,000+ sales organizations and a 2 million user-strong community that are passionate about sales growth. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Sales Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster.
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster. As the backbone for your customer relationships, they provide AI-powered, user-friendly tools anyone can use to be successful. Mailchimp puts your audience at the center so you can send marketing emails and automated messages, create targeted ad campaigns, build landing pages, send postcards, facilitate reporting and analytics, and sell online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mailchimp

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dynamics 365

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers.
Whether you've got a small team of five or a sophisticated sales force of 500, HubSpot offers pricing and packaging options that grow with you. HubSpot customer relationship management (CRM) software is built for companies that want to spend less time logging data. It keeps all your contacts in one centralized, customizable database. And you can see everything about a lead in one place -- no more digging through inboxes to find information. Start using the free HubSpot CRM today. Dowiedz się więcej na temat produktu: HubSpot CRM

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals.
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals. This sales platform tracks all your customer interactions in one unified interface. It's quick to implement and easy to use: 70% of companies are able to get Sell up and running in 7 days or less. Your teams will be able to focus on selling not admin work and can spend less time on data entry. 80% of customers agree that Zendesk has made their teams more efficient. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsheet

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
ActiveCampaign CRM helps you sell more in less time by combining automated lead prioritization, task creation, and contact management.
ActiveCampaign's CRM combines contact organization with sales automation, helping you sell more in less time. Prioritize your leads, keep track of your tasks, and automate contact management so nothing falls through the cracks. See your whole sales process at a glance and track every interaction, keeping your team on the same page. Features like lead scoring, win probability, and automated segmentation combined with marketing automation turns your team into a well-oiled, deal-closing machine. Dowiedz się więcej na temat produktu: ActiveCampaign

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+ SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nimble

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Keap

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Run your business your way with a fully integrated CRM for small to medium sized businesses.
Stay organized as you scale and grow. Finally, a CRM that¿s easy to use, fully customizable and puts you in control of how you manage your leads, customers, tasks, team, projects, marketing and more. Create your free account to start customizing your CRM today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marketing 360

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Wchodzący w skład pakietu NetSuite system CRM (zarządzania relacjami z klientami) zapewni Twojej firmie szerokie możliwości w zakresie obsługi klienta za pomocą ujednoliconego i opartego na chmurze systemu zarządzania relacjami z klientami.
To pierwszy i ostatni system biznesowy, którego kiedykolwiek będziesz potrzebować. Pakiet NetSuite zapewnia płynny przepływ informacji przez cały cykl życia klienta – od etapu pozyskania przez możliwość, zlecenie sprzedaży, realizację, odnowienie, sprzedaż wiązaną i upselling aż do wsparcia technicznego. Integruje przy tym kluczowe wskaźniki dotyczące klientów z danymi finansowymi w ramach jednego, ujednoliconego systemu, zapewniając kompletne informacje na temat działań biznesowych, dzięki którym przekształcisz trudne wyzwania w inteligentne rozwiązania. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your field service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Dowiedz się więcej na temat produktu: mHelpDesk

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
SharpSpring offers powerful, flexible marketing automation with fully integrated CRM and social media management for agencies and SMBs.
SharpSpring, a Constant Contact company, is a revenue growth marketing platform that helps small businesses generate leads, improve conversions to sales, and drive higher returns on marketing investment. Our innovative platform, open architecture and free customer support, along with flexible contracts, drive real results for a growing business or digital marketing agency. Learn more at sharpspring.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: SharpSpring from Constant Contact

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business, whether it’s on-premises (Act! Premium Desktop), in the cloud (Act! Premium Cloud), or, you can leverage a hybrid deployment for maximum flexibility! Dowiedz się więcej na temat produktu: Act!

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apptivo

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Pipeline CRM is ranked #1 CRM for mid-market businesses, empowering sales teams of 10+ across a breadth of industries.
Join the teams who've used Pipeline CRM to close $40 billion in sales and counting! Built with the heartbeat of America in mind (thats you), we kept things simple. From our promise to help small to mid sized teams win deals faster. To an easy-to-use cloud-based platform that syncs your team in real time. And a Smart Agenda that builds itself while theyre hard at work. Thats how you spend more time closing deals. And less time trying to. Its that simple. Really. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipeline

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Copper is the easy-to-use CRM that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try it now.
Copper is the easy-to-use CRM for businesses on Google Workspace looking to manage more sales leads & grow customer relationships but don't have time for data entry, repetitive admin tasks, or complicated tools. Copper integrates with Gmail and other Google Apps, so it logs all your emails and other interactions to the right contact for you. You can also see your sales and relationship essentials from email threads, to past interactions, to tasks... all in one place. Dowiedz się więcej na temat produktu: Copper

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Wise Agent helps REALTORS® become more efficient, giving them the opportunity to save time and make more money with less stress.
Wise Agent is a very powerful all-in-one real estate CRM platform combining contact management, lead automation, transaction management and real estate marketing software. We've integrated with other leading real estate technology companies, giving real estate professionals the opportunity to run their entire business on one system. The result is Wise Agent helps REALTORS become more efficient, giving them the opportunity to save time and take on more business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wise Agent

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Every CRM tool you need to manage clients, proposals, contracts, invoices, payments, and more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
The go-to CRM for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to book more clients, manage projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Easy-to-use, affordable, small business contact manager to track contacts, schedule follow-ups, and manage workflows.
BEST FOR 1-20 USER ACCOUNTS - Less Annoying CRM is a simple customer relationship manager built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial to exhaustively test every aspect of the CRM, and customer service is always free by phone and email. Dowiedz się więcej na temat produktu: Less Annoying CRM

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
CRM solution for growing businesses to capture new business, track post sale customer interaction, and project delivery.
Insightly is a powerful, easy to use CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. With more than 1.5 million users in a variety of industries, Insightly is a leading CRM software. Businesses use Insightly to manage contacts at every stage of the sales process, track customer relationships, monitor their sales pipeline, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Insightly

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Keep track of top leads and opportunities, personalize sales cycles, control statistics/forecasts, and more with Odoo CRM.
With over 5 million users, Odoo is the #1 open-source CRM software! Sales teams can easily keep track of top leads and opportunities. Users can personalize their sales cycle, take control of their statistics/forecasts, and create incredible marketing campaign automation to increase their overall sales performance. Sales teams are able to analyze the quality of their leads, make faster decisions, and save time by integrating emails from all contacts directly into this fully integrated app. Dowiedz się więcej na temat produktu: Odoo

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Mobile friendly and secure legal software that's easy to learn and use. Save time. Grow your firm. Go paperless. Work from anywhere.
PracticePanther is the top rated law practice management software on Capterra! See why tens of thousands of law firms in over 170 countries use PracticePanther to automate their workflows and get more done in less time. Never miss deadlines, get paid faster, seamlessly track billable time & expenses. Work from anywhere, on any device, with our mobile app. It's easy, user-friendly and intuitive. Spend less time managing your firm and more time making money. Try it free, no credit card needed. Dowiedz się więcej na temat produktu: PracticePanther Legal Software

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deltek Vision

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Ready to level up your business? Be more efficient, profitable 💹, organized, and automated. Free consultation.📞 Free trial.
Running a successful business doesn’t have to be stressful. Our customizable software and services make it easy for you and your team to stay connected and scale your business. With the JobNimbus platform, you can fully customize your workflow and hone in on all your business processes. Boost your team’s efficiency with cutting-edge features our customers love, like our Boards tool, automation options, and mobile app. Try JobNimbus 2 Weeks for free, no credit card is required. Dowiedz się więcej na temat produktu: JobNimbus

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Streak is the only CRM integrated entirely within your Gmail inbox, and works alongside all your other Google Workspace applications.
Streak is the only CRM integrated entirely within your Gmail inbox, and works alongside all your other Google Workspace applications. It can be used to track any business processes including sales, partnerships, support, hiring, deal flow, and much more. Streak also includes a powerful set of email tools such email tracking and mail merge (with automated follow-ups). Dowiedz się więcej na temat produktu: Streak

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Customer relationship management software built for small business
Meet Thryv, the customer relationship management (CRM) software built for small business. Thryvs CRM gives you in-depth insights into customer data and detailed customer profiles that include contact info, appointment history, unique preferences, and personal notes. Use this information to send targeted text and email communications that keep them coming back again and again. Dowiedz się więcej na temat produktu: Thryv

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
The Most Powerful Real Estate Platform to Put Your Business Growth On Autopilot. Ranked #1 by 250K Brokers, Teams, and Agents.
Ranked #1 by 250K Agents, kvCORE is a complete real estate platform built for MODERN BROKERAGES and teams looking to automate and grow their business. With its 20+ channels to organically grow agent pipeline, kvCORE is purpose-built to drive more high-value conversations for agents and their clients than any other platform on the market today. If you are looking to save 35% on tech costs, enhance brand recognition, and guarantee agent success, then kvCORE is the solution for your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: kvCORE

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
SugarCRM is one of the world's leading CRM solutions, ideal for organisations with between 20 to 10,000 employees across all industries
SugarCRM has more than 2 million users across 120 countries. Our customers range from start-ups and mid-size businesses to enterprise organisations and cover all industries. In Europe, our customers include Rightmove, Mazars, Sennheiser and Deutsche Telefon. SugarCRM is ranked as a Champion CRM platform in the 2022 CRM Emotional Footprint Awards by Software Reviews — a ranking based entirely on user input. Dowiedz się więcej na temat produktu: SugarCRM

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals.
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals. Simple enough for any user and sophisticated enough for any business, Nutshell is for teams who are tired of juggling separate sales and marketing tools and don’t want to pay a full-time admin to manage their software. Every Nutshell subscription comes with unlimited CRM contacts, data migration assistance, and world-class live support, all at an extremely affordable price. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nutshell

Funkcje

  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja wewnętrznego czatu
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie terytorialne
  • Zarządzanie zadaniami
  • Automatyzacja marketingu
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Śledzenie interakcji