Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy księgowe dla budownictwa

Programy księgowe dla budownictwa automatyzują funkcje księgowe, wycenianie robót i usługi pożyczkowe dla firm budowlanych, architektonicznych i inżynieryjnych. Oprogramowanie księgowe oferuje kompleksowe narzędzia zarządzania i raportowania w zakresie kosztów budowlanych, budżetów, wydatków, zmian zamówień, przekroczeń kosztów i postępów w realizacji. Ponadto programy księgowe zapewniają standardową miesięczną księgowość dostępną w ramach tradycyjnego systemu księgowości budowlanej. Oprogramowanie księgowe jest powiązane z programami do kosztorysowania, programami dla firm budowlanych i programami do zarządzania budową.

QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie.
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie. QuickBooks, używane przez ponad 4,5 miliona klientów, zapewnia inteligentne narzędzia dla firmy, a jednocześnie jest łatwe w użyciu. Można organizować księgi, zarządzać wydatkami, wysyłać faktury, śledzić inwentarz, a nawet prowadzić listę płac. Dzięki QuickBooks Online można organizować się, oszczędzać czas, a nawet szybko otrzymywać płatności, dodając funkcje płatności. A co najlepsze, możesz wypróbować je bezpłatnie przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickBooks Online

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kosztorysowanie pracy
  • Księga główna
  • Wiele projektów
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie dokumentami
Maintenance Connection to wielozakładowy, wielobranżowy system CMMS/EAM, który pomaga firmom uniknąć awarii aktywów i skrócić czas przestojów.
Maintenance Connection firmy Accruent to system CMMS / EAM, który pomaga zespołom konserwacyjnym przejść od reaktywnej do prewencyjnej konserwacji aktywów, uniknąć awarii aktywów, skrócić przestoje i usprawnić operacje w wielu lokalizacjach. Maintenance Connection został stworzony z myślą o skalowalności dla każdej organizacji i oferuje dużą elastyczność i konfigurowalność, które zapewniają głęboką funkcjonalność w głównych branżach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Maintenance Connection

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kosztorysowanie pracy
  • Księga główna
  • Wiele projektów
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie dokumentami
Archdesk to doskonała platforma księgowości budowlanej, która oszczędza czas i pieniądze dzięki obsłudze wszystkich procesów finansowych.
Archdesk to ceniona platforma księgowości budowlanej, która oszczędza czas i pieniądze, obsługując procesy finansowe, bez względu na ich złożoność. Zarządzaj każdym aspektem księgowości, takim jak faktury i noty kredytowe, oraz wizualizuj swój stan finansowy na konfigurowalnych pulpitach nawigacyjnych w czasie rzeczywistym. Otwarty interfejs API Archdesk umożliwia integrację z oprogramowaniem księgowym, Xero i Quickbooks, dzięki czemu nie zakłóca pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Archdesk

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kosztorysowanie pracy
  • Księga główna
  • Wiele projektów
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie dokumentami
Przestań tracić czas na fakturowanie. Billit automatyzuje proces fakturowania od wyceny do przypomnienia o płatności. Bezpieczne wysyłanie faktur za pośrednictwem Peppol.
Billit to cyfrowe rozwiązanie, które automatyzuje cały proces fakturowania, od ofert po płatności i wysyła faktury bezpiecznie za pośrednictwem Peppol. Dzięki Billit można zaoszczędzić czas i pieniądze, unikając ręcznej pracy i błędów ludzkich. Możesz również monitorować kondycję swojej firmy za pomocą danych finansowych i wysyłać e-faktury do klientów na całym świecie za pośrednictwem sieci Peppol. Billit zapewnia wiele funkcji ułatwiających i przyspieszających fakturowanie, takich jak: – tworzenie i wysyłanie spersonalizowanych dokumentów cyfrowych za pomocą kilku kliknięć; – skanowanie i przesyłanie rachunków za pomocą aplikacji firmy; – automatyczne przetwarzanie faktur wydatków za pomocą inteligentnej technologii; – łączenie banku i śledzenie przepływów pieniężnych i płatności; – korzystanie z automatyzacji, takich jak przypomnienia o płatności, w celu ograniczenia administracji; – dostosowywanie funkcji dzięki ponad 70 integracjom; – kontakt z księgowym i unikanie powielania danych; – szybkie rozpoczęcie pracy dzięki stronom pomocy i obsługi technicznej. Wypróbuj Billit 15 dni za darmo i zyskaj więcej czasu dla swojej firmy już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Billit

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kosztorysowanie pracy
  • Księga główna
  • Wiele projektów
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie dokumentami
Łatwe w użyciu rozwiązanie do kontroli kosztów zarządzania budżetem projektu, z którego będziesz faktycznie korzystać.
Łatwe w użyciu rozwiązanie do kontroli kosztów zarządzania budżetem projektu, z którego będziesz faktycznie korzystać. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bauwise

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kosztorysowanie pracy
  • Księga główna
  • Wiele projektów
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie dokumentami
Lucernex firmy Accruent to kompleksowe oprogramowanie służące do zarządzania i optymalizacji całego cyklu życia nieruchomości.
Lucernex od Accruent to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania całym cyklem życia nieruchomości, od planowania lokalizacji, przez budowę, po zarządzanie najmem. Obsługuje globalne portfele z wieloma walutami i językami oraz integruje się z wiodącymi systemami ERP. Lucernex jest konfigurowalny, co pozwala spełnić unikalne wymagania i utrzymywać wysokie standardy bezpieczeństwa dzięki certyfikatom SOC1 i SOC2. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucernex

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kosztorysowanie pracy
  • Księga główna
  • Wiele projektów
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie dokumentami
Flowie to najlepsza platforma zakupów i operacji finansowych dla nowoczesnych firm, centralizująca zarządzanie P2P, O2C i przepływami pieniężnymi
Flowie to jedna z czołowych platform zakupów i operacji finansowych dla nowoczesnych firm. Flowie centralizuje Procure-to-Pay (P2P), Order-to-Cash (O2C) i zarządzanie przepływami pieniężnymi, a wszystko to przy zachowaniu doświadczenia użytkownika na poziomie konsumenckim. Flowie ma zasięg globalny: platforma umożliwia zarządzanie fakturami z i do ponad 60 krajów, zachowując jednocześnie 100% zgodności z przepisami podatkowymi (e-fakturowanie). Flowie synchronizuje się natywnie w ciągu kilku minut ze wszystkimi narzędziami firmy, bez potrzeby korzystania z usług integratora. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flowie

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Kosztorysowanie pracy
  • Księga główna
  • Wiele projektów
  • Dostęp mobilny
  • Śledzenie projektu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie listami płac
  • Zarządzanie dokumentami