Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy bankowe

Systemy bankowe umożliwiają zarządzanie transakcjami instytucji finansowych i banków, monitorowanie ich i kontrolę nad nimi. Banki prywatne, administratorzy funduszy inwestycyjnych oraz inne firmy zarządzające majątkiem wykorzystują bazy i systemy bankowe do świadczenia usług biura operacyjnego oraz zaplecza administracyjnego, takie jak śledzenie rachunków klienta, zatwierdzanie kredytów, księgowość finansowa i integracja systemu informatycznego. Systemy bankowe są związane z oprogramowaniem do zarządzania ryzykiem finansowym, inwestycjami i oprogramowaniem do obsługi pożyczek.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Systemy bankowe

Wyniki: 22 w
Rozwiązanie dla bankowości mobilnej typu white-label, które pomaga instytucjom finansowym w szybkim i bezproblemowym korzystaniu z urządzeń mobilnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: FinCell
FinCell jest natywną aplikacją bankowości mobilnej typu white-label, która pomaga instytucjom finansowym wprowadzić mobilność w ciągu kilku tygodni, a nie miesięcy. Współpracuje z bankami tradycyjnymi, które skupiają się na codziennej obsłudze bankowej, bankami specjalistycznymi, które obsługują konkretną branżę lub segment klientów, oraz instytucjami pożyczkowymi. Ma na celu dostarczenie użytkownikom łatwych w obsłudze funkcji, które pozwolą im w prosty sposób sprawdzać salda, dokonywać płatności, zarządzać kartami, depozytami, kredytami itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: FinCell

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
Rozwiązanie w zakresie oprogramowania do bankowości internetowej – ceniony na świecie podstawowy system bankowości internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: NexorONE
NexorONE – dzięki swojej solidnej skalowalności i różnorodności modułów obsługuje szeroką gamę podmiotów finansowych, takich jak: Banki internetowe i prywatne, unie kredytowe, e-portfele oraz fundusze powiernicze i firmy zarządzające aktywami. System NexorONE został już wdrożony w ponad 300 podmiotach finansowych na całym świecie, w 40 krajach i w 16 językach. Funkcje obejmują konfigurowalny, responsywny interfejs, grupy użytkowników i role administratora, reguły zgodności (KYC, AML itp.), interfejsy API i ciągłe aktualizacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: NexorONE

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
Nomadix to przenośny interfejs Universal Associate, który daje personelowi doradczemu możliwość obsługi transakcji w dowolnym miejscu w oddziale. Dowiedz się więcej na temat produktu: NOMADIX
Przekształć swoje doświadczenie w oddziale dzięki Nomadix. Usuń fizyczne bariery transakcyjne i stwórz bardziej przyjazne dla klientów interakcje. Dzięki Nomadix przeszkolony personel może realizować większość transakcji w oddziale za pomocą uproszczonego interfejsu kasjera na urządzeniu przenośnym, które integruje się bezpośrednio z rdzeniem bankowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: NOMADIX

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
Zmodernizuj swoją tradycyjną podstawową platformę i integracje technologiczne, umożliwiając przejście na architekturę opartą na chmurze i przeglądarce. Dowiedz się więcej na temat produktu: S4+NORM
S4+ NORM to podstawowe oprogramowanie integracyjne potrzebne do nowoczesnej bankowości detalicznej. Zapewnia architekturę dla cieńszych, wirtualnych, a nawet opartych na chmurze środowisk i eliminuje zależność od stacji roboczych. Jako uniwersalna integracja dla wszystkich technologii automatyzacji gotówki, S4+NORM tworzy najbardziej efektywny sposób łączenia punktów transakcyjnych (każdego sprzętu w oddziale) bezpośrednio z rdzeniami bankowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: S4+NORM

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
RTA umożliwia użytkownikom dokonywanie transakcji z dowolnej stacji roboczej w oddziale bez narażania bezpieczeństwa podczas wydawania gotówki. Dowiedz się więcej na temat produktu: RTA
Remote Transaction Assist (RTA) to bezpieczny system kolejkowania, który umożliwia wszystkim pracownikom oddziału przetwarzanie transakcji gotówkowych z dowolnej stacji roboczej do współdzielonych punktów transakcyjnych (takich jak recyklery gotówki lub kioski samoobsługowe). RTA zwiększa bezpieczeństwo, przechowując żądania gotówki w kolejce i nie wydając środków, dopóki pracownik nie wprowadzi unikalnego jednorazowego kodu PIN do PIN-pada dołączonego do bankomatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: RTA

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
Firma Creditonline (założona w 2007 r.) prowadzi obecnie działalność w Europie, Ameryce Południowej i Azji oraz ma doświadczony zespół ds. rozwoju i wsparcia. Dowiedz się więcej na temat produktu: CreditOnline
CreditOnline to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania działalnością kredytową, integrujące wszystkie istotne strony w nowoczesnym ekosystemie kredytowym. Zostało ono zaprojektowane przez programistów i specjalistów z branży pożyczkowej, którzy mają wieloletnie doświadczenie w branży fintech. Przyszłościowa technologia i długoterminowe partnerstwo sprawiają, że rozszerzanie oferty usług i bazy klientów jest proste, szybkie i opłacalne. Dzięki temu firma może skutecznie zwiększać skalę działalności lub ożywiać się na każdym etapie cyklu życia. Dowiedz się więcej na temat produktu: CreditOnline

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
Tipalti przekazuje płatności na rzecz dostawców w Twoim imieniu w sześciu różnych metodach płatności i w ponad 120 walutach do ponad 196 krajów.
Tipalti przekazuje płatności na rzecz dostawców w Twoim imieniu w sześciu różnych formach płatności (US ACH, International ACH/eCheck, przelewy bankowe, PayPal, przedpłacona karta debetowa, czek papierowy) oraz w ponad 120 walutach do ponad 196 krajów. Tipalti oferuje również wczesną płatność bezproblemowo zintegrowaną z procesem, co ułatwia dostawcom wcześniejsze otrzymanie płatności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
CRM Creatio w branży bankowej oferuje nagradzane rozwiązanie CRM, szeroką gamę aplikacji finansowych oraz narzędzia bezkodowe klasy korporacyjnej.
Zoptymalizowany pod kątem bankowości, obsługi kredytów i zarządzania finansami, Creatio CRM zapewnia wielokrotnie nagradzany zestaw funkcji, dużą różnorodność aplikacji finansowych oraz nieograniczoną swobodę innowacji dzięki narzędziom do tworzenia kodu. W przypadku bankowości, Creatio CRM umożliwia firmom automatyzację profilowania klientów i przepływów pracy w bankowości, orkiestrację całościowej obsługi klienta oraz usprawnienie przepływów pracy we front-office i middle-office w bankowości detalicznej i biznesowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
Oprogramowanie do wymiany walut dla małego i średniego typu kantorów, od operacji jednego użytkownika po operacje wielu oddziałów. Mac OS, Windows, chmura.
CurrencyXchanger (CXR) to aplikacja biznesowa do automatyzacji transakcji wymiany walut oferująca POS, rozwiązanie CRM, zgodność z przepisami AML (przepisy dotyczące przeciwdziałania praniu pieniędzy) i CTF (przepisy dotyczące przeciwdziałaniu finansowaniu terroryzmu, księgowość, sprawozdawczość i wiele więcej. Może być używana jako samodzielny system lub wykorzystywana w środowisku sieciowym z obsługą klienta, zapleczem i wieloma oddziałami. CXR można wdrożyć na komputerach Mac, Windows lub w chmurze (SaaS, system jako usługa). System jest wykorzystywany przez ponad 400 sprzedawców detalicznych i hurtowników w 44 krajach. Od 2010 roku Clear View Systems uzyskuje ocenę A+ przyznawaną przez Better Business Bureau (BBB). Dowiedz się więcej na temat produktu: CurrencyXchanger

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
Rozwiązanie zapewniające zgodność z przepisami AML (przeciwdziałanie praniu pieniędzy) i zapobiegające oszustwom, obejmujące badanie due diligence, monitorowanie transakcji, raportowanie, analizę i wiele innych.
Alessa, zaprojektowana dla instytucji finansowych, MSB (firmy świadczące usługi pieniężne), fintechów i kasyn, to rozwiązanie w zakresie kontroli zgodności z przepisami dotyczącymi przeciwdziałania praniu pieniędzy. Oferuje analizę due diligence klientów, screening sankcji i wykazów podmiotów obserwowanych, screening transakcji i oparte na przepisach raportowanie dla różnych jurysdykcji. Narzędzie potrafi szybko zintegrować się z dotychczasowymi podstawowymi systemami i skalować się wraz z rozwojem organizacji i jej potrzeb. Zaawansowana analityka oparta na technologiach SI, przepływach pracy i zarządzaniu przypadkami tworzy rozwiązanie, które promuje kulturę zgodności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Alessa

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
Platforma zarządzania cyklem życia produktu w czasie rzeczywistym, oparta na analizie ryzyka, z pełną odpowiedzialnością za automatyzację polityki, zwiększającą efektywność i zmniejszającą ryzyko.
System jest w pełni skoncentrowany na zautomatyzowaniu procesów back-office KYC (poznaj swojego klienta) i due diligence. Począwszy od tego, że pozwala klientowi bezpośrednio wypełniać i przesyłać wszystkie niezbędne dokumenty związane z całym procesem onboardingu. KYCP automatyzuje także obliczanie ryzyka na podstawie wcześniej zdefiniowanych dynamicznych parametrów, co pozwala na natychmiastowe zautomatyzowanie sposobu, w jaki wniosek powinien zostać rozpatrzony. KYC Portal jest nagradzaną, w pełni dynamiczną, opartą na analizie ryzyka platformą do zarządzania cyklem życia klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: KYC Portal

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
Gotowa do wdrożenia platforma cyfrowego oprogramowania bankowego dla Fintechów i banków cyfrowych
Macrobank firmy Advapay to oprogramowanie bankowe typu front-to-back obejmujące silnik, API, interfejsy internetowe i mobilne oraz infrastrukturę zaplecza, wyposażoną we wszystkie niezbędne funkcje bankowe i płatnicze. Zatwierdzony przez liczne organy regulacyjne, zapewnia elastyczność i opcje dostosowywania, działa w oparciu o architekturę opartą na API i może być wdrażane zarówno w chmurze, jak i lokalnie. Jest ono dostępne zarówno w modelu oprogramowania jako usługi (SaaS), jak i w modelu licencji wieczystej, z dodatkową opcją zakupu kodów źródłowych. Główne cechy: • Wdrażanie klientów i AML/KYC • Generowanie numerów IBAN i konta wielowalutowe • Przetwarzanie płatności • Wymiana walut • Zarządzanie taryfami i opłatami • Wydawanie kart pod wspólną marką • Narzędzia księgowe i sprawozdawcze • Aplikacje bankowości internetowej i mobilnej • Aplikacja do uwierzytelniania dwuskładnikowego Ułatwia płynną integrację z bankami, dostawcami usług płatniczych, platformami BaaS, usługami AML/KYC, wydawcami kart, platformami FX i innymi dostawcami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Macrobank

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
Prawdziwa księgowość wielowalutowa dla banków, instytucji pożyczkowych, płatniczych i finansowych z potężnymi interfejsami API do łączenia się z aplikacjami innych firm
Przeznaczone do zarządzania prywatnymi bankami oraz instytucjami finansowymi zaangażowanymi w udzielanie pożyczek i płatności. Prawdziwa wielowalutowa księgowość depozytów i zaliczek, usługi handlowe i karty, finansowanie sprzedaży i interfejsy płatności. Potężne interfejsy API Corniche upraszczają łączność z aplikacjami innych firm lub tworzeniem własnych rozwiązań markowych, a także z systemami back office lub bankowości w trybie online. Obsługa pieniądza fiducjarnego oraz cyfrowych towarów i walut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Corniche

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
TIMVERO przedstawia timveroOS, najnowocześniejszy system operacyjny umożliwiający 12-krotnie szybsze interakcje i 20% wzrost zysków.
TIMVERO prezentuje timveroOS, nowoczesny system operacyjny do obsługi pożyczek, zaprojektowany w celu łatwej konsolidacji i dostosowania kompleksowych przepływów pracy w biznesie kredytowym dla banków, odpowiadając na ich współczesne potrzeby. Zaawansowana analityka xAI i moduł inżynierii finansowej zapewniają wymierne usprawnienia. Platforma umożliwia bankom podejmowanie decyzji wykonawczych 12 razy szybciej i zwiększenie średniego zysku z kredytu o 20%. Dzięki unikalnym zestawom SDK i możliwościom po stronie administratora, timveroOS jest wysoce adaptowalny i konfigurowalny. Dowiedz się więcej na temat produktu: timveroOS

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
Zbuduj nową usługę finansową na sprawdzonej, bezpiecznej, opartej na chmurze podstawowej platformie oprogramowania bankowego
Firma Trusek zaprojektowała i zbudowała kompleksowe rozwiązanie w postaci oprogramowania finansowego zawierającego platformę bankowości dla kluczowych klientów do zarządzania unikalnymi kontami wielowalutowymi, hubem połączeń, aby rozszerzyć działalność na nowe regiony i utworzyć sieć płatności z pojedynczym punkt integracji z zewnętrznymi dostawcami usług, współpracować z wieloma dostawcami usług finansowych w celu rozszerzenia oferty usług przy minimalnych inwestycjach. Kompletny ekosystem finansowy Dowiedz się więcej na temat produktu: Trusek

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
Omnibanca to platforma bankowości cyfrowej, która zapewnia kanały cyfrowe, sprzedaż i wyjątkowy UX jest omnichannel i centralnym klientem
Omnibanca to produkt, który przyspiesza transformację cyfrową. Oprócz tradycyjnych kanałów cyfrowych, takich jak bankowość internetowa i mobilna, zapewnia również wszelkie kanały cyfrowe: wachtę, IOT, on boarding, udzielanie kredytów, sprzedaż produktów. To jest omnichannel, centralny klient. Umożliwia integrację ze wszystkimi starszymi systemami, posiada rozbudowany menedżer api, jest wielojęzyczny, ma wiele walut i firm. Dowiedz się więcej na temat produktu: Omnibanca

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
Oprogramowanie Neobank firmy RNDpoint zapewnia konfigurowalny mobilny interfejs użytkownika, zintegrowane funkcje i modułowy rdzeń zaplecza do tworzenia aplikacji.
Oprogramowanie Neobank firmy RNDpoint zapewnia konfigurowalny mobilny interfejs użytkownika, zintegrowane funkcje i modułowy rdzeń zaplecza do tworzenia aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: NEObank software

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
Oparte na chmurze rozwiązanie, które pomaga firmom śledzić dane finansowe w czasie rzeczywistym, generować raporty, organizować płatności bankowe i nie tylko.
Modern Treasury to system operacyjny dla przepływu pieniędzy. Dzięki automatycznemu uzgadnianiu, szybszym płatnościom i danym finansowym w czasie rzeczywistym, a wszystko to wspomagane przez sztuczną inteligencję, Modern Treasury jest partnerem do rozwoju firmy w nowej erze płatności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Modern Treasury

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
ABLE Origination to kompleksowy system inicjowania pożyczek dla banków i MFI (monetarne instytucje finansowe).
Oprogramowanie ABLE Origination automatyzuje cały proces inicjowania pożyczki. Platforma może działać bez udziału człowieka lub przy niewielkim udziale. ABLE Origination zapewnia spersonalizowane oferty oparte na całościowym spojrzeniu na klienta i maksymalizuje przychody z portfolio, zapewniając niezrównane doświadczenia klienta. Ze względu na modułową podstawę ABLE Origination jest wysoce konfigurowalny i skalowalny, aby sprostać wszystkim wymaganiom biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: ABLE Platform

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
Rozwiązanie ThreatMark umożliwia bankom bezproblemowy dostęp do zaufanych usług bankowych dla upoważnionych użytkowników we wszystkich kanałach cyfrowych.
Firma ThreatMark wnosi zaufanie do cyfrowego świata, dostarczając najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie zapobiegania oszustwom. Duże banki korzystają z technologii ThreatMark, opartej na SI, aby zbudować bezpieczne środowisko bankowe, precyzyjnie weryfikując upoważnionych użytkowników, bezproblemowo we wszystkich kanałach cyfrowych. A wszystko to przy jednoczesnym zabezpieczeniu najcenniejszych zasobów użytkowników i utrzymywaniu oszustów z dala od nich. Dowiedz się więcej na temat produktu: ThreatMark

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
CapitalBanker to system, który oferuje zorientowany na użytkownika projekt strony internetowej, który pomaga bankom poprawić wydajność, obsługę klienta i zgodność z przepisami.
CapitalBanker to oprogramowanie usprawniające i wspierające operacje bankowe w ramach jednego systemu informatycznego. Dzięki tej podstawowej bankowości będziesz w stanie analizować swoją rentowność, optymalizować zwrot z inwestycji, zwiększać produktywność pracowników i poprawiać rentowność instytucji. CapitalBanker oferuje dostęp do innowacji, takich jak wizualizacja danych, a także do dodatkowych produktów w celu uzyskania kompletnych rozwiązań. Dowiedz się więcej na temat produktu: CapitalBanker

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami
Kompleksowa platforma bankowości cyfrowej oferująca bankowość społecznościową / opartą na botach, e-portfele, płatności zbliżeniowe, cyfrowe wdrażanie i nie tylko.
Symmetry to wszechstronna platforma bankowości cyfrowej, łącząca w sobie wiele rodzajów bankowości. Zapewnia kompleksowe rozwiązanie dla banków, od otwarcia konta po zarządzanie transakcjami i doświadczeniami na wszystkich platformach. Bankowość społecznościowa, bankowość oparta na botach, cyfrowy onboarding, e-portfele, płatności zbliżeniowe, środowisko bez papieru i inne to jedne z wielu bogatych w funkcje modułów Symmetry, które umożliwiają instytucjom finansowym na całym świecie modyfikację konwencjonalnych metod bankowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Symmetry

Funkcje

  • Zarządzanie bankomatami
  • Konta klientów
  • Zarządzanie portfelem
  • Monitorowanie transakcji
  • Wielowalutowy
  • Bankowość internetowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie kredytami
  • Zarządzanie papierami wartościowymi
  • Wielooddziałowy
  • Zarządzanie dokumentami