Wyniki: 7 w
Oprogramowanie dla firm ewentowych i cateringowych. Zaplanuj logistykę wydarzeń, komunikuj się z klientami i śledź swoje zapasy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rentman
Rentman umożliwia firmom ewentowym i cateringowym efektywne zarządzanie codziennymi operacjami. Zaplanuj logistykę wydarzeń, dziel się szczegółami z klientami i upewnij się, że zapasy obracają się prawidłowo. Ustalaj harmonogramy cateringu i zawsze bądź na bieżąco z danymi na temat, kto jest dostępny do pracy. Rentman oferuje elastyczne licencje, płaci tylko za potrzebne produkty i dodatki. Zintegrowane rozwiązanie CRM i narzędzia do komunikacji z klientami i pracownikami. Dostępna bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rentman

Funkcje

  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie bankietami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Kitchen/Menu Management
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zamawianie online
Event Temple to najbardziej zaawansowane na świecie oprogramowanie do sprzedaży i cateringu. Bezproblemowo łączy się z setkami aplikacji internetowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Event Temple
Event Temple to nowoczesne, oparte na chmurze oprogramowanie sprzedażowe i gastronomiczne. Zintegrowane i łatwe w użyciu rozwiązanie Event Temple pomaga zwiększyć przychody przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności i produktywności, dostarczając nieruchomościom pakiet narzędzi sprzedażowych, w tym wyszukiwanie i zarządzanie leadami, e-propozycje i umowy, zarządzanie wydarzeniami i inne – wszystko w eleganckiej, intuicyjnej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Event Temple

Funkcje

  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie bankietami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Kitchen/Menu Management
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zamawianie online
Apicbase zapewnia narzędzia do zarządzania cateringiem korporacyjnym, kateringiem detalicznym i wielkoskalową produkcją żywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apicbase Restaurant Management
Efektywne zarządzanie operacjami na zapleczu firmy kateringowej. Śledź koszty żywności, zmniejsz marnotrawienie żywności i zwiększ marże dzięki zamawianiu zapasów i materiałów w czasie rzeczywistym. Apicbase zapewnia narzędzia do bardziej efektywnego zarządzania firmą kateringową. Obsługuje szczęśliwych klientów na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apicbase Restaurant Management

Funkcje

  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie bankietami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Kitchen/Menu Management
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zamawianie online
Narzędzia dla nowoczesnego profesjonalisty: oferty, kontrakty, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, wypróbuj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent. Właściciele małych firm i freelancerzy korzystali z HoneyBook, aby zwiększyć liczbę rezerwacji i zaoszczędzić czas. Przez pierwsze 6 miesięcy otrzymasz HoneyBook za 1 $ miesięcznie z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie bankietami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Kitchen/Menu Management
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zamawianie online
Zarządzanie cateringiem i zapasami w restauracji stało się proste. Przejmij kontrolę nad kosztami i usprawnij operacje.
Oprogramowanie i aplikacja do zarządzania cateringiem i zapasami w restauracjach w chmurze. MarketMan zapewnia narzędzia niezbędne do zarządzania zapasami, dostawcami, zamówieniami i kosztorysem menu dla branży cateringowej. Uzyskuj dokładne koszty żywności i dowiedz się, dokąd trafiają Twoje pieniądze w czasie rzeczywistym. Ustawiaj alerty, gdy pozycje menu stają się mniej opłacalne i otrzymuj powiadomienia o wahaniach cen dostawców. Rezultatem jest lepsza kontrola i większe zyski. MarketMan ma zaawansowane funkcje do obsługi wielu lokalizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marketman

Funkcje

  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie bankietami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Kitchen/Menu Management
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zamawianie online
Firma Ungerboeck Catering umożliwia bezproblemowe zarządzanie dostawą usług gastronomicznych – od planowania menu, przez zakup, po dostawę.
Firma Ungerboeck może przekształcić firmę w jeden całościowy, zintegrowany system typu end-to-end. Gdy mamy do czynienia z większym produktem, a nie pojedynczą osobą, musimy mieć pewność, że system jest jednolity. Zarządzaj firmą, dbając o bieżącą rezerwację zamówień, przetwarzanie zamówień, zarządzanie menu i zarządzanie dostawami. Dzięki kompletnemu, zintegrowanemu i niezależnemu cyklowi życia produktu można mieć pewność, że wszystko zostanie odpowiednio sprawdzone. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ungerboeck Software

Funkcje

  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie bankietami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Kitchen/Menu Management
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zamawianie online
Priava to oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania lokalami i wydarzeniami, przeznaczone dla obiektów różnej wielkości — od sal konferencyjnych po duże stadiony.
Priava to oparty na chmurze system zarządzania imprezami i kateringiem ze szczegółowymi funkcjami przeznaczonymi dla zarządzających kateringniem, restauracji i barów z wieloma miejscami. Łatwy w użyciu interfejs sieciowy Priava, minimalna konfiguracja i czas szkolenia oznaczają, że firmy kateringowe mogą szybko uzyskać zwrot z inwestycji, dzięki czemu możesz skupić się na swoich klientach. Priava pomaga zespołowi w zarządzaniu zamówieniami kateringowymi, rozwiązaniami CRM, marketingiem i sprzedażą, wycenami, wynajmem i śledzeniem sprzętu, wymaganiami dotyczącymi zasobów i analityką biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: Priava

Funkcje

  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie bankietami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Kitchen/Menu Management
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Zamawianie online