Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do dystrybucji usług spożywczych

Oprogramowanie do dystrybucji usług spożywczych pozwala dystrybutorom i hurtownikom produktów spożywczych zautomatyzować planowanie zasobów, dystrybucję i inne operacje związane z realizacją zamówień. Aplikacje te zmniejszają koszty operacyjne i zwiększają efektywność dzięki integracji, automatyzacji i monitorowaniu wyników w szerokim spektrum procesów biznesowych – nie tylko specyficznych dla przemysłu spożywczego, lecz także ogólnych, takich jak wprowadzanie zamówień, fakturowanie, zarządzanie zapasami, zobowiązania i należności oraz analiza sprzedaży. Oprogramowanie do dystrybucji usług spożywczych jest powiązane z oprogramowaniem dla gastronomii, systemami POS dla gastronomii i programami dla restauracji.

Wyniki: 5 w
System został opracowany z myślą o dystrybutorach żywności, jak również o dystrybutorach mięsa, owoców morza, produktów rolnych, drobiu, sera, napojów i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Entree
NECS entree to oprogramowanie do dystrybucji żywności dla systemu Windows, które zapewnia zarówno ogromne możliwości, jak i łatwość obsługi niespotykaną w innych systemach dystrybucji żywności. 1500 dystrybutorów prowadzi działalność gastronomiczną w oparciu o NECS, co sprawia, że są oni największym dostawcą oprogramowania do dystrybucji żywności w tej kategorii. System dystrybucji żywności NECS jest idealny do hurtowej dystrybucji żywności, mięsa, owoców morza, produktów rolnych i serów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Entree

Funkcje

  • Zarządzanie kosztami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Identyfikowalność
  • Raportowanie i statystyki
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm. Zarządzanie zapasami i zamówieniami w czasie rzeczywistym. CECHY: Ponowne zamawianie. Realizacja zamówienia. Drukowanie etykiet w chmurze. Śledzenie zapasów (kod kreskowy, nr seryjny, nr partii). Wiele jednostek miary. Wiele magazynów. Wiele walut. Interfejs wielojęzyczny. Produkty złożone (zestawienia materiałowe, kompletowanie, elementy zmienne). Zarządzanie na poziomie użytkownika. Zintegrowany moduł fakturowania i zakupów. Obsługa produkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ERPAG

Funkcje

  • Zarządzanie kosztami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Identyfikowalność
  • Raportowanie i statystyki
Łatwe zarządzanie restauracją i obsługą gastronomiczną. Przejmij kontrolę nad kosztami i usprawnij operacje.
Oprogramowanie i aplikacja do dystrybucji żywności oraz zarządzania zapasami w restauracjach w chmurze. MarketMan zapewnia narzędzia niezbędne do zarządzania zapasami, dostawcami, zamówieniami i kosztorysem menu dla obiektów gastronomicznych i restauracji. Uzyskuj dokładne koszty żywności i dowiedz się, dokąd trafiają Twoje pieniądze w czasie rzeczywistym. Ustawiaj alerty, gdy pozycje menu stają się mniej opłacalne i otrzymuj powiadomienia o wahaniach cen dostawców. Rezultatem jest lepsza kontrola i większe zyski. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marketman

Funkcje

  • Zarządzanie kosztami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Identyfikowalność
  • Raportowanie i statystyki
Dzięki Detrack firmy mogą śledzić swoje harmonogramy dostaw i trasy oraz optymalizować operacje.
Detrack to oprogramowanie do zarządzania dostawami, które ułatwia firmom ich śledzenie. Oprogramowanie może być używane do ustalania harmonogramów, śledzenia dostaw i zarządzania informacjami o klientach. Detrack oferuje również funkcje śledzenia w czasie rzeczywistym, dzięki czemu firmy mogą zawsze sprawdzać, gdzie znajdują się ich dostawy. Ponadto oprogramowanie oferuje wiele przydatnych funkcji dla firm, takich jak możliwość konfigurowania stref dostawy i tworzenia niestandardowych raportów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Detrack

Funkcje

  • Zarządzanie kosztami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Identyfikowalność
  • Raportowanie i statystyki
Oracle Simphony POS pasuje do każdej wielkości i formatu restauracji: zwykłych, szybkiej obsługi, niezależnych, franczyzowych, pubów, stadionów i innych.
System Oracle Simphony POS został stworzony z myślą o ambitnych restauracjach. Oparty na chmurze system POS łączy każdy aspekt działalności, dzięki czemu można łatwo zarządzać zamówieniami w trybie online, pracą kuchni, zapasami, menu, dostawami, lojalnością i innymi. Analityka w czasie rzeczywistym jest dostępna, dzięki czemu zawsze masz wgląd w sprzedaż i wydajność pracowników. Otwarty interfejs API programu Simphony i rozbudowany rynek usług w chmurze zapewniają nieograniczoną elastyczność, sprawność i skalowalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Simphony POS

Funkcje

  • Zarządzanie kosztami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie importowaniem/eksportowaniem
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie magazynem
  • Identyfikowalność
  • Raportowanie i statystyki