Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy POS dla gastronomii

System POS dla gastronomii umożliwia kontrolę zapasów, zarządzanie zakupami, odbiorami i przepisami zarówno w publicznych, jak i prywatnych firmach świadczących usługi gastronomiczne. Firmy wykorzystują te aplikacje również do zarządzania zapleczem, relacjami z klientami i ksiegowością. POS gastronomia pomaga kontrolować koszty, monitorować zapasy i zautomatyzować pracochłonne zadania. Systemy POS dla gastronomii są powiązane z oprogramowaniem dla gastronomii, oprogramowaniem do dystrybucji usług spożywczych i programami dla restauracji.

Apicbase oferuje opartą na chmurze platformę zarządzania F&B do zarządzania operacjami na zapleczu sieci restauracji, cateringu i hoteli. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apicbase Restaurant Management
Efektywne zarządzanie działalnością zaplecza firmy gastronomicznej. Śledź koszty żywności i zwiększaj marże dzięki zarządzaniu zapasami w czasie rzeczywistym, inteligentnym zakupom, szczegółowej analizie sprzedaży i planowaniu produkcji. Zarządzaj i automatyzuj zapasy oraz zamówienia. Apicbase zapewnia narzędzia do zarządzania działalnością gastronomiczną niezależnie od liczby posiadanych punktów sprzedaży. Obsługuje szczęśliwych klientów na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apicbase Restaurant Management

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Planowanie menu
  • Wielomiejscowy
  • Śledzenie kosztów
  • Śledzenie zapasów
  • Analiza żywieniowa
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie kateringiem
Zarządzanie zapasami w restauracji stało się proste. Przejmij kontrolę nad kosztami i usprawnij operacje.
Oprogramowanie i aplikacja do zarządzania żywnością i zapasami w restauracjach w chmurze. MarketMan zapewnia narzędzia niezbędne do zarządzania zapasami, dostawcami, zamówieniami i kosztorysem menu dla obiektów gastronomicznych i restauracji. Uzyskuj dokładne koszty żywności i dowiedz się, dokąd trafiają Twoje pieniądze w czasie rzeczywistym. Ustawiaj alerty, gdy pozycje menu stają się mniej opłacalne i otrzymuj powiadomienia o wahaniach cen dostawców. Rezultatem jest lepsza kontrola i większe zyski. MarketMan ma zaawansowane funkcje dla firm z wieloma lokalizacjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marketman

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Planowanie menu
  • Wielomiejscowy
  • Śledzenie kosztów
  • Śledzenie zapasów
  • Analiza żywieniowa
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie kateringiem
Oracle Simphony POS usprawnia zarządzanie restauracją. Ulepsz swój sprzęt POS za 1 $.
Oracle Simphony POS usprawnia zarządzanie restauracją. Oparty na chmurze system POS łączy każdy aspekt działalności, dzięki czemu można łatwo zarządzać zamówieniami w trybie online, pracą kuchni, zapasami, menu, dostawami, programami lojalnościowymi i innymi. Analityka w czasie rzeczywistym jest dostępna, dzięki czemu zawsze masz wgląd w sprzedaż i wydajność pracowników. Otwarty interfejs API programu Simphony i rozbudowany rynek usług w chmurze zapewniają nieograniczoną elastyczność, sprawność i skalowalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Simphony POS

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Planowanie menu
  • Wielomiejscowy
  • Śledzenie kosztów
  • Śledzenie zapasów
  • Analiza żywieniowa
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie kateringiem
Aplikacja internetowa do zarządzania personelem i ustalania harmonogramów zmian w czasie rzeczywistym.
TeamUltim to aplikacja internetowa do zarządzania personelem i ustalania harmonogramów zmian, która doskonale odpowiada potrzebom małych i średnich firm z branży handlu detalicznego, gastronomii, sportu, hotelarstwa i usług profesjonalnych. Ustalaj harmonogramy zmian, zarządzaj płatnymi urlopami i nieobecnościami, pozwól swojemu zespołowi zamieniać się zmianami i uzyskaj kompleksowe raporty na temat tego wszystkiego dzięki TeamUltim. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamUltim

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Planowanie menu
  • Wielomiejscowy
  • Śledzenie kosztów
  • Śledzenie zapasów
  • Analiza żywieniowa
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie kateringiem
Prawdziwy system 360º F&B dla restauracji z potężnymi narzędziami do skutecznego pozyskiwania, obsługi i ponownego angażowania klientów.
Fimble oferuje innowacyjne rozwiązania do zamówień w trybie online, zamówień mobilnych, zarządzania dostawami i inne dla firm F&B (przemysł spożywczy i napoje), z pełną kontrolą nad klientami i danymi, bez prowizji za transakcję. Fimble oferuje również szeroką gamę narzędzi marketingowych docierających do nowych klientów, zwiększających sprzedaż i ponownie angażujących nieaktywnych klientów, a także zaawansowane narzędzia do zarządzania wszystkimi lokalizacjami i/lub markami z ujednoliconej platformy zarządzania w chmurze i uzyskiwania wglądu w czasie rzeczywistym w codzienne przepływy pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fimble

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Planowanie menu
  • Wielomiejscowy
  • Śledzenie kosztów
  • Śledzenie zapasów
  • Analiza żywieniowa
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie kateringiem
DinnerBooking to system rezerwacji restauracji utworzony w 2004 roku, skupiający się na branży hotelarskiej.
DinnerBooking to doskonały system rezerwacji restauracji z ponad 16-letnim doświadczeniem w obsłudze dobrych klientów. W pełni dostosowany system do wszystkich rodzajów restauracji i kawiarni. Zmniejsz liczbę nieobecnych klientów dzięki wnikliwym danym klientów oraz przychody dzięki usprawnionej platformie roboczej. Pokaż swoją restaurację tysiącom potencjalnych klientów. Zdobądź zestaw narzędzi, którego potrzebujesz, aby zaprezentować swoją restaurację i organizowane wydarzenia. Twórz i sprzedawaj bilety na specjalne wydarzenia, takie jak degustacje wina, walentynki i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: DinnerBooking

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • Planowanie menu
  • Wielomiejscowy
  • Śledzenie kosztów
  • Śledzenie zapasów
  • Analiza żywieniowa
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie kateringiem