Wyniki: 5 w
Apicbase oferuje opartą na chmurze platformę zarządzania F&B do zarządzania operacjami na zapleczu sieci restauracji, cateringu i hoteli. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apicbase Restaurant Management
Efektywne zarządzanie działalnością zaplecza firmy gastronomicznej. Śledź koszty żywności i zwiększaj marże dzięki zarządzaniu zapasami w czasie rzeczywistym, inteligentnym zakupom, szczegółowej analizie sprzedaży i planowaniu produkcji. Zarządzaj i automatyzuj zapasy oraz zamówienia. Apicbase zapewnia narzędzia do zarządzania działalnością gastronomiczną niezależnie od liczby posiadanych punktów sprzedaży. Obsługuje szczęśliwych klientów na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apicbase Restaurant Management

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie kosztami
  • Zarządzanie recepturami
Aplikacja internetowa do zarządzania personelem i ustalania harmonogramów zmian w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamUltim
TeamUltim to aplikacja internetowa do zarządzania personelem i ustalania harmonogramów zmian, która doskonale odpowiada potrzebom małych i średnich firm z branży handlu detalicznego, gastronomii, sportu, hotelarstwa i usług profesjonalnych. Ustalaj harmonogramy zmian, zarządzaj płatnymi urlopami i nieobecnościami, pozwól swojemu zespołowi zamieniać się zmianami i uzyskaj kompleksowe raporty na temat tego wszystkiego dzięki TeamUltim. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamUltim

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie kosztami
  • Zarządzanie recepturami
Zarządzanie zapasami w restauracji stało się proste. Przejmij kontrolę nad kosztami i usprawnij operacje.
Oprogramowanie i aplikacja do zarządzania żywnością i zapasami w restauracjach w chmurze. MarketMan zapewnia narzędzia niezbędne do zarządzania zapasami, dostawcami, zamówieniami i kosztorysem menu dla obiektów gastronomicznych i restauracji. Uzyskuj dokładne koszty żywności i dowiedz się, dokąd trafiają Twoje pieniądze w czasie rzeczywistym. Ustawiaj alerty, gdy pozycje menu stają się mniej opłacalne i otrzymuj powiadomienia o wahaniach cen dostawców. Rezultatem jest lepsza kontrola i większe zyski. MarketMan ma zaawansowane funkcje dla firm z wieloma lokalizacjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marketman

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie kosztami
  • Zarządzanie recepturami
Oracle Simphony POS usprawnia zarządzanie restauracją. Ulepsz swój sprzęt POS za 1 $.
Oracle Simphony POS usprawnia zarządzanie restauracją. Oparty na chmurze system POS łączy każdy aspekt działalności, dzięki czemu można łatwo zarządzać zamówieniami w trybie online, pracą kuchni, zapasami, menu, dostawami, programami lojalnościowymi i innymi. Analityka w czasie rzeczywistym jest dostępna, dzięki czemu zawsze masz wgląd w sprzedaż i wydajność pracowników. Otwarty interfejs API programu Simphony i rozbudowany rynek usług w chmurze zapewniają nieograniczoną elastyczność, sprawność i skalowalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Simphony POS

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie kosztami
  • Zarządzanie recepturami
DinnerBooking to system rezerwacji restauracji utworzony w 2004 roku, skupiający się na branży hotelarskiej.
DinnerBooking to doskonały system rezerwacji restauracji z ponad 16-letnim doświadczeniem w obsłudze dobrych klientów. W pełni dostosowany system do wszystkich rodzajów restauracji i kawiarni. Zmniejsz liczbę nieobecnych klientów dzięki wnikliwym danym klientów oraz przychody dzięki usprawnionej platformie roboczej. Pokaż swoją restaurację tysiącom potencjalnych klientów. Zdobądź zestaw narzędzi, którego potrzebujesz, aby zaprezentować swoją restaurację i organizowane wydarzenia. Twórz i sprzedawaj bilety na specjalne wydarzenia, takie jak degustacje wina, walentynki i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: DinnerBooking

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie kosztami
  • Zarządzanie recepturami