Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami na Mac

Wyniki: 17 w
Światowe oprogramowanie do obsługi wydarzeń z rozwiązaniami CRM, rezerwacji, rejestracji, urządzeń mobilnych, strony internetowej, narzędzi do raportowania i finansów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)
Ungerboeck to światowe oprogramowanie do obsługi imprez, któremu zaufały tysiące klientów organizujących miliony imprez. Do grona klientów, obejmującego ponad 50 krajów, należą największe widowiska z całego świata, wspaniałe obiekty artystyczne, globalne centra kongresowe, jedne z najczęściej odwiedzanych muzeów na świecie, profesjonalne areny sportowe oraz inne wydarzenia i obiekty. Oprogramowanie do zarządzania imprezami i obiektami z rozwiązaniami CRM, rezerwacjami, rejestracją, urządzeniami mobilnymi, stronami internetowymi, raportowaniem i finansami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Wrike to oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami, obejmujące szablony, wykresy Gantta, narzędzia do weryfikacji, raporty i inne opcje.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami, któremu zaufały ponad dwa miliony osób na całym świecie. Rozpocznij proces od szablonu zarządzania wydarzeniami i przypisz zadania członkom zespołu. Zbuduj harmonogram projektu na elastycznym wykresie Gantta – łatwo dostosuj daty za pomocą kreatora przeciągania i upuszczania. Dodaj informacje zwrotne bezpośrednio do zasobów cyfrowych i przyspiesz zatwierdzanie dzięki intuicyjnym narzędziom do weryfikacji. Śledź wyniki kampanii i analizuj je za pomocą niestandardowych raportów. Pracuj mądrzej, a nie ciężej, z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Airtable to platforma aplikacji bez kodu, która umożliwia osobom znajdującym się najbliżej pracy przyspieszenie najważniejszych procesów biznesowych.
Airtable to platforma aplikacji bez kodu, która umożliwia osobom znajdującym się najbliżej pracy przyspieszenie najważniejszych procesów biznesowych. Przedsiębiorstwa w każdej branży ufają Airtable w zakresie obsługi przepływów pracy w zarządzaniu produktami, operacjach marketingowych, zarządzaniu projektami i portfelem oraz nie tylko – a wszystko to z wbudowaną mocą sztucznej inteligencji. Centralni liderzy IT wdrażają Airtable jako platformę rozwoju obywatelskiego, która umożliwia użytkownikom biznesowym tworzenie własnych aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Właśnie dlatego ponad 500 000 organizacji, w tym 80% z listy Fortune 100, polega na Airtable w zakresie zarządzania pracą zespołową i rozwoju obywateli, aby pomóc zmienić sposób wykonywania pracy. Rezultat? Szybsze innowacje, zadowoleni klienci, zarządzanie przedsiębiorstwem i nowoczesne środowisko pracy dla zespołów i działów. Pobierz bezpłatną edycję już dziś na airtable.com Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Wiele firm korzysta z Bitrix24 jako z bezpłatnego oprogramowania do zarządzania wydarzeniami, ponieważ jest ono dostarczane ze wszystkimi niezbędnymi narzędziami.
Wiele firm korzysta z Bitrix24 jako z bezpłatnego oprogramowania do zarządzania wydarzeniami, ponieważ jest ono dostarczane ze wszystkimi niezbędnymi narzędziami. Po pierwsze, dostępny jest moduł rozwiązania CRM i do zarządzania klientami, który umożliwia tworzenie wycen i faktur, wysyłanie wiadomości e-mail i zarządzanie dostawcami. Po drugie, dostępne są wspólne kalendarze, które umożliwiają planowanie i rezerwowanie wielu miejsc. Po trzecie, obejmuje moduł do zarządzania projektem i szablony zadań, których organizatorzy używają do zarządzania załogami w terenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania swoją działalnością eventową: propozycje, umowy, płatności i nie tylko. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
HoneyBook ułatwia kierownikom wydarzeń rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności – wszystko w jednym miejscu. Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Masz marzenia. Zamień je w bilet. Ticket Tailor to łatwa w użyciu platforma biletowa, która daje Ci kontrolę nad procesem wystawiania biletów na wydarzenia.
Sprzedawaj bilety bezpośrednio uczestnikom dzięki prostej w obsłudze i bogatej w funkcje platformie biletowej. - Elastyczne plany bez umów. - Niskie opłaty (przedpłata od 0,26 $). - Płatność bezpośrednio przez Stripe lub PayPal. - W pełni dostosuj swoją kasę do własnych potrzeb. - Osadź formularze rezerwacji na swojej stronie internetowej. - Gromadź, przechowuj i bądź właścicielem danych uczestników. - Bezpłatna aplikacja do odprawy. - Tabele miejsc siedzących. - Możliwość integracji z ulubionymi narzędziami. - Kody rabatowe i kody kuponów. - Raportowanie na pulpicie nawigacyjnym. - Wyjątkowe wsparcie klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ticket Tailor

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Zoho Creator to niskokodowa platforma / oprogramowanie programistyczne, które pomaga w tworzeniu spersonalizowanych aplikacji gotowych do pracy mobilnej, w celu prowadzenia firmy.
Zoho Creator to oprogramowanie programistyczne typu „wszystko w jednym”, zaprojektowane z myślą o pomaganiu firmom w digitalizacji ich działalności, bez konieczności tradycyjnego programowania. Każda firma jest wyjątkowa na swój własny sposób, a ta platforma została zbudowana po to, aby sprostać tej wyjątkowości. Ponad 13 000 firm z ponad siedmioma milionami użytkowników na całym świecie ufa Zoho Creator jako partnerowi technologicznemu, i Ty także już dziś możesz rozpocząć swoją przygodę ze spersonalizowaną aplikacją. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Twoja przystępna cenowo, wielofunkcyjna platforma do organizowania wydarzeń. Natychmiastowe wypłaty, całodobowe wsparcie na żywo. Za jedyne 1 $ za bilet plus 1% ceny biletu.
Zapewnij uczestnikom kompleksowe doświadczenia dzięki platformie do zarządzania biletami na wydarzenia. Używaj jako samodzielnej usługi lub połącz z mobilnymi, cichymi aukcjami, aby zapewnić płynne przejście od zakupu biletu do darowizny dla darczyńców. Accelevents kosztuje 1 $ za bilet plus 1% kwoty sprzedaży biletu (wszystkie opłaty mogą zostać pokryte przez nabywców biletu). Utwórz niestandardowe typy biletów i rozpocznij sprzedaż online w ciągu kilku minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Zapewnia pełne zarządzanie wydarzeniami, od niestandardowej rejestracji i wglądu w dane w czasie rzeczywistym po sesje wielościeżkowe i bezpieczne płatności.
idloom to platforma do zarządzania wydarzeniami, stworzona specjalnie w celu usprawnienia i optymalizacji każdego etapu planowania wydarzeń. Od wstępnej rejestracji i dostosowywanej sprzedaży biletów po analitykę po wydarzeniu, idloom zapewnia niezrównaną precyzję i elastyczność. Twórz angażujące wizualnie strony internetowe wydarzeń z programami sesji, profilami prelegentów i brandingiem sponsorów, aby uzyskać dopracowany, profesjonalny wygląd. Dzięki funkcjom takim jak automatyczne fakturowanie, zarządzanie podatkiem VAT i bezpieczne opcje płatności, idloom upraszcza nawet złożoną logistykę finansową. Obsługując wielotorowe konferencje, warsztaty korporacyjne i spotkania na dużą skalę, idloom dostosowuje się do każdego rodzaju wydarzenia. Zaawansowane ścieżki uczestników i wgląd w czasie rzeczywistym pozwalają organizatorom śledzić frekwencję, personalizować doświadczenia i podejmować decyzje oparte na danych. Płynnie integrując się z istniejącymi stosami technologicznymi, idloom zapewnia również wysoki poziom bezpieczeństwa i zgodności, dzięki czemu jest zaufanym wyborem dla organizacji każdej wielkości. Dowiedz się więcej na temat produktu: idloom

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Nawiązuj kontakty i wywieraj pozytywny wpływ na swoją w pełni oznakowaną prywatną społeczność dzięki kompleksowemu rozwiązaniu społecznościowemu Hivebrite.
Hivebrite to kompleksowa platforma do zarządzania społecznościami. Umożliwia organizacjom różnej wielkości i z różnych sektorów uruchamianie, zarządzanie i rozwijanie w pełni markowych społeczności prywatnych. Hivebrite jest w pełni konfigurowalny i zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do wzmocnienia zaangażowania społeczności. Aktualizuj dane członków, zarządzaj członkostwem i wydarzeniami, zbieraj płatności, centralizuj komunikację i wiele więcej z jednej, łatwej w użyciu platformy. Ponad 900 klientów na całym świecie używa Hivebrite do tworzenia i angażowania społeczności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hivebrite

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami EMS od Accruent umożliwia profesjonalistom realizację niezapomnianych wydarzeń zarówno dla organizatorów, jak i uczestników.
Usprawnij planowanie wydarzeń dzięki oprogramowaniu do zarządzania wydarzeniami EMS firmy Accruent. EMS umożliwia profesjonalistom realizację wydarzeń z precyzją, kreatywnością i wydajnością, zapewniając niezapomniane wrażenia zarówno organizatorom, jak i uczestnikom. Dzięki oprogramowaniu do zarządzania wydarzeniami i konferencjami firmy mogą płynnie organizować i przeprowadzać udane wydarzenia, zwiększając reputację marki, optymalizując alokację zasobów i wspierając znaczące kontakty z klientami i interesariuszami. Dowiedz się więcej na temat produktu: EMS

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Doskonałe rozwiązania do zarządzania członkami dla małych, jednofiliowych i dużych, wielooddziałowych stowarzyszeń i organizacji non-profit.
SilkStart to ceniona platforma do zarządzania członkami, zaprojektowana w celu pomocy organizacjom z jedną lub wieloma lokalizacjami w usprawnieniu operacji, utrzymaniu integralności marki, obniżeniu kosztów i zwiększeniu przychodów. Unikalne podejście SilkStart umożliwia widoczność i kontrolę wszystkich danych członków na najwyższym poziomie i w razie potrzeby na poziomie oddziału. Dzięki tej wysoce funkcjonalnej i skalowalnej platformie można łatwo rozwijać swoją organizację, jednocześnie zmniejszając złożoność i koszty. Dowiedz się więcej na temat produktu: SilkStart MultiChapter

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
WP Event Manager to lekka, skalowalna i w pełni funkcjonalna wtyczka do zarządzania wydarzeniami, która umożliwia dodanie funkcji tworzenia list wydarzeń do witryny WordPress. Shortcode zawiera listę wszystkich wydarzeń, może działać z każdym motywem i jest naprawdę łatwy do skonfigurowania i dostosowania. Na stronach ustawień można wybrać sposób wyświetlania wydarzenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: WP Event Manager

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Deal Room Events to zaawansowana platforma do zarządzania wydarzeniami, wsparta unikalnymi funkcjami w zakresie networkingu. Dedykowana do obsługi wydarzeń wirtualnych, hybrydowych i osobistych.
Deal Room to zaawansowana platforma do zarządzania wydarzeniami, zaprojektowana do organizowania atrakcyjnych wydarzeń bezpośrednich, wirtualnych i hybrydowych dzięki wszechstronnym funkcjom sieciowym. Spotkania indywidualne, zaangażowanie uczestników dzięki wstępnej rezerwacji, skuteczny networking przez dopasowywanie. Skanowanie plakietek z kodem QR i drukowanie. Przechwytywanie leadów za pomocą kompleksowego narzędzia analitycznego. Integracja z systemem Ticketingu i Streamingu. Prawdziwe wsparcie klienta dzięki dedykowanemu zespołowi ds. sukcesu. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.dealroomevents.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deal Room Events

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Hubb zmienia sposób, w jaki ludzie doświadczają wydarzeń. Stworzony przez profesjonalistów z branży eventowej i przeznaczony dla takich profesjonalistów. Hubb oferuje wciągającą, znaczącą technologię cyfrową
Hubb zmienia sposób, w jaki ludzie doświadczają wydarzeń. Platforma Hubb umożliwia organizowanie wydarzeń wirtualnych, na miejscu i hybrydowych dzięki potężnym narzędziom angażowania uczestników, które ożywiają marki. Hubb obsługuje wiele największych na świecie konferencji. Hubb został stworzony przez weteranów zarządzających wydarzeniami dla profesjonalistów, dzięki czemu zapewnia bezprecedensową kontrolę i elastyczność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubb

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami