Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 761 w
Kompleksowe i profesjonalne narzędzie do zarządzania rejestracją obejmujące: rejestracje, płatności, śledzenie przebiegu prac, wydarzenia online itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: idloom.events
idloom zapewnia wszystkie funkcje niezbędne do organizacji wydarzenia, od rejestracji przez tworzenie identyfikatorów, aż po fakturowanie. Kompleksowe rozwiązanie pozwala skoncentrować się na najważniejszym celu, sprawić, że wydarzenie będzie tak udane, że wszyscy uczestnicy będą o nim opowiadać. Specjalnie zaprojektowane dla stowarzyszeń handlowych, rządów, organizatorów wydarzeń, agencji eventowych i interaktywnych. Wyróżnione jako szczególnie przyjazne użytkownikowi oprogramowanie do zarządzania imprezami na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: idloom.events

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Platforma na potrzeby marketingu enventowego B2B z narzędziami i funkcjami produkcyjnymi do tworzenia niesamowitych relacji z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpotMe
SpotMe to platforma na potrzeby marketingu enventowego B2B z narzędziami i funkcjami produkcyjnymi do tworzenia niesamowitych relacji z klientami. Planiści mogą z łatwością realizować wydarzenia hybrydowe, wirtualne i na miejscu, doświadczenia cyfrowe i aplikacje dla wydarzeń, które uwielbiają odbiorcy – na żywo lub na żądanie. Począwszy od sesji w grupach, poprzez spersonalizowane programy, a skończywszy na dwukierunkowej komunikacji i gamifikacji, planiści mają narzędzia do budowania dobrze prosperującej społeczności w trybie online i offline. SpotMe dostarcza markowe rozwiązania korporacyjne dla ponad 250 globalnych marek w sieci Dowiedz się więcej na temat produktu: SpotMe

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Wiele firm korzysta z Bitrix24 jako z bezpłatnego oprogramowania do zarządzania wydarzeniami, ponieważ jest ono dostarczane ze wszystkimi niezbędnymi narzędziami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Wiele firm korzysta z Bitrix24 jako z bezpłatnego oprogramowania do zarządzania wydarzeniami, ponieważ jest ono dostarczane ze wszystkimi niezbędnymi narzędziami. Po pierwsze, dostępny jest moduł rozwiązania CRM i do zarządzania klientami, który umożliwia tworzenie wycen i faktur, wysyłanie wiadomości e-mail i zarządzanie dostawcami. Po drugie, dostępne są wspólne kalendarze, które umożliwiają planowanie i rezerwowanie wielu miejsc. Po trzecie, obejmuje moduł do zarządzania projektem i szablony zadań, których organizatorzy używają do zarządzania załogami w terenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Twoja przystępna cenowo, wielofunkcyjna platforma do organizowania wydarzeń. Natychmiastowe wypłaty, całodobowe wsparcie na żywo. Za jedyne 1 $ za bilet plus 1% ceny biletu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents
Zapewnij uczestnikom kompleksowe doświadczenia dzięki platformie do zarządzania biletami na wydarzenia. Używaj jako samodzielnej usługi lub połącz z mobilnymi, cichymi aukcjami, aby zapewnić płynne przejście od zakupu biletu do darowizny dla darczyńców. Accelevents kosztuje 1 $ za bilet plus 1% kwoty sprzedaży biletu (wszystkie opłaty mogą zostać pokryte przez nabywców biletu). Utwórz niestandardowe typy biletów i rozpocznij sprzedaż online w ciągu kilku minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Światowe oprogramowanie do obsługi wydarzeń z rozwiązaniami CRM, rezerwacji, rejestracji, urządzeń mobilnych, strony internetowej, narzędzi do raportowania i finansów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ungerboeck Software
Ungerboeck to światowe oprogramowanie do obsługi imprez, któremu zaufały tysiące klientów organizujących miliony imprez. Do grona klientów, obejmującego ponad 50 krajów, należą największe widowiska z całego świata, wspaniałe obiekty artystyczne, globalne centra kongresowe, jedne z najczęściej odwiedzanych muzeów na świecie, profesjonalne areny sportowe oraz inne wydarzenia i obiekty. Oprogramowanie do zarządzania imprezami i obiektami z rozwiązaniami CRM, rezerwacjami, rejestracją, urządzeniami mobilnymi, stronami internetowymi, raportowaniem i finansami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ungerboeck Software

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Aplikacja zaprojektowana, aby pomóc organizacji w planowaniu, tworzeniu, zarządzaniu, promowaniu, śledzeniu i certyfikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Attendo Plus
Aplikacja zaprojektowana, aby pomóc organizacji w planowaniu, tworzeniu, zarządzaniu, promowaniu, śledzeniu i certyfikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Attendo Plus

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Swoboda tworzenia własnej, zachwycającej strony internetowej dokładnie tak, jak chcesz – za darmo.
Stwórz za darmo zachwycającą, profesjonalną stronę internetową z Wix. Narzędzie oferuje kilka różnych sposobów budowania strony internetowej: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor i Wix Code. Bez względu na to, czy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy, czy jesteś zawodowcem, znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie. Wix ADI tworzy wyjątkową stronę internetową z profesjonalnym tekstem, obrazami i innymi elementami. Wix Editor zapewnia swobodę projektowania dzięki zaawansowanym funkcjom łatwego przeciągania i upuszczania. A dzięki Wix Code możesz tworzyć najnowocześniejsze strony internetowe i aplikacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Organizers of events of all sizes use Eventbrite to power their live experience.
Eventbrite is a ticketing and event technology platform that helps businesses organize and sell tickets to events online while helping people discover events that fuel their passions. From workshops to concerts to conferences to world-renowned film and music festivals, Eventbrite houses events of all shapes and sizes. Eventbrites powerful platform, which can be accessed online or via mobile apps, scales from basic registration and ticketing to a fully featured event management platform. Dowiedz się więcej na temat produktu: Eventbrite

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
On monday.com, teams can orchestrate every aspect of upcoming events from registration to feedback on one flexible, no-code platform.
On monday.com's drag-and-drop open platform, marketing teams can build the perfect tools to manage events on a flexible, no-code platform. Oversee budgeting, vendors, operation management, campaign management, and event promotion in one convenient location. Then assign jobs to different colleagues so everyone knows exactly what to do in what priority. From pre-event registration to post-event feedback, organizations can monitor conferences, company events, and webinars in real-time. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Wrike to oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami, obejmujące szablony, wykresy Gantta, narzędzia do weryfikacji, raporty i inne opcje.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami, któremu zaufały ponad dwa miliony osób na całym świecie. Rozpocznij proces od szablonu zarządzania wydarzeniami i przypisz zadania członkom zespołu. Zbuduj harmonogram projektu na elastycznym wykresie Gantta – łatwo dostosuj daty za pomocą kreatora przeciągania i upuszczania. Dodaj informacje zwrotne bezpośrednio do zasobów cyfrowych i przyspiesz zatwierdzanie dzięki intuicyjnym narzędziom do weryfikacji. Śledź wyniki kampanii i analizuj je za pomocą niestandardowych raportów. Pracuj mądrzej, a nie ciężej, z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
GoTo Webinar powers millions of webinars each year and is now part of GoTo Connect, all-in-one communications software built for SMBs.
GoTo Webinar is trusted by more customers than any other online webinar solution and powers millions of webinars each year. Whether you use webinars for marketing, training, or corporate communication s, GoTo Webinar puts the fun back into webinars with reliable technology that’s super simple to use. Get the features, integrations and analytics you need to engage your audience and make personal connections that drive your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoTo Webinar

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Oprogramowanie do zarządzania cyklem życia zasobów stworzone z myślą o potrzebach związanych ze śledzeniem zasobów. Amortyzacja, kodowanie kodów kreskowych i nie tylko. Wypróbuj za darmo.
To popularne oprogramowanie do zarządzania cyklem życia zasobów umożliwia łatwe tworzenie zamówień zakupu, planowanie usług i zarządzanie dostawcami. Łatwe zarządzanie amortyzacją i niestandardowe raporty ułatwiają podejmowanie świadomych decyzji biznesowych. Skorzystaj z aplikacji mobilnej do skanowania RFID, kodów kreskowych i kodów QR; zadbaj o zgodność z przepisami. Historia lokalizacji i konserwacji sprawia, że jest to idealne rozwiązanie do zarządzania środkami trwałymi. Dodatkowo oprogramowanie jest zintegrowane z Zendesk i Jirą. Wypróbuj bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Cloud-based software with event app, event registration, event marketing, and event management for in-person/virtual/hybrid events.
Whova is an all-in-one event management solution that consists of an award winning event app, efficient online registration, powerful event marketing, and time-saving event management tools. Whova has won the Event Technology Award for 5 years in a row and has powered over 30,000 in-person and virtual/hybrid events for all kinds of organizations in over 100 countries, including American Express, Microsoft, Hilton, Lego, IKEA, L'Oreal, American Marketing Association, Harvard University, and NASA Dowiedz się więcej na temat produktu: Whova

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
A complete event marketing and management platform that handles the entire event lifecycle (in-person & virtual) from start to finish.
Cvent delivers an all-in-one event platform for any event, and every event. Our platform simplifies the management of each stage of the event lifecycle while giving you the data and insights you need to maximize your value. Whether in-person, virtual, or hybrid, you’ll have a single platform with everything you need to find suppliers, engage attendees, maximize sponsor value, and capture important event data. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cvent Event Management

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Association Management Software for board volunteers who want to save time and money!
Board volunteers of local association chapters save time and money with StarChapter! The software combines emails, event registration, membership, website design, and payment processing all in one place. A StarChapter Project Manager will set up your service with you, coordinate the project for you, and train users even when the board transitions. Customers get access to 24/7 online technical support and unlimited industry and training resources. Dowiedz się więcej na temat produktu: StarChapter

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Everything you need to manage your event business: proposals, contracts, payments, and more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
HoneyBook makes it easy for event managers to book more clients, manage projects, and get paid—all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Membership and database management software with all you need to run your organization.
Focus on growing your membership instead of repetitive admin tasks with WildApricot. Our easy-to-use software helps you automate membership dues, event registrations, and more. You'll also have access to a community of peers and experts to share knowledge and best practices. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wild Apricot

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
An open-source suite of integrated apps to manage CRM, PoS, Website, eCommerce, Sales, Accounting, Warehouse, HR, Marketing, and more.
Odoo is a fully integrated, customizable, open-source software packed with expertly designed, user-friendly business applications. Odoo's intuitive database is able to meet a majority of business needs, such as CRM, Sales, Project, Manufacturing, Inventory, and Accounting, just to name a few. Odoo is an all-in-one software solution designed to meet the needs of any company, regardless of size (or budget). Dowiedz się więcej na temat produktu: Odoo

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues.
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues that will increase sales and streamline the booking process. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and 18,000+ event industry expert trust Tripleseat. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tripleseat

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Create a beautiful event website in minutes. Trusted by more than 300,000 people worldwide, including planners from Nike and MIT.
Create a beautiful event website in minutes. Build an event website, collect registrations, sell tickets, send invites, track attendees, and promote your event online. Reliable and secure. Trusted by more than 500,000 people worldwide, including planners from Nike, MIT and Refinery29. Dowiedz się więcej na temat produktu: EventCreate

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Simplify membership management with MemberClicks! Trusted by over 3,000 member-based organizations who love our client service!
Simplify membership management with MemberClicks! Our all-in-one solution helps your association, chamber, or association management company engage your members and increase revenue. Make use of powerful features to save time, grow your membership, generate more revenue, improve communication, build your community, and understand your members. Over 3,000 member-based organizations in North America trust MemberClicks to fulfill their missions. Dowiedz się więcej na temat produktu: MemberClicks

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
The eSPACE Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market!
eSPACE has best-in-class customer service and ongoing development support, Our Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market! Some of our key features includes: - Work Orders and Assignments & Inventory Control - Robust Reporting Options & Equipment Tracking - Preventive Maintenance - Vendor Portal Take us on a free test drive for 30 days or request a free demo today! Dowiedz się więcej na temat produktu: eSPACE

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Masz marzenia. Zamień je w bilet. Ticket Tailor to łatwa w użyciu platforma biletowa, która daje Ci kontrolę nad procesem wystawiania biletów na wydarzenia.
Sprzedawaj bilety bezpośrednio uczestnikom dzięki prostej w obsłudze i bogatej w funkcje platformie biletowej. - Elastyczne plany bez umów. - Niskie opłaty (przedpłata od 0,26 $). - Płatność bezpośrednio przez Stripe lub PayPal. - W pełni dostosuj swoją kasę do własnych potrzeb. - Osadź formularze rezerwacji na swojej stronie internetowej. - Gromadź, przechowuj i bądź właścicielem danych uczestników. - Bezpłatna aplikacja do odprawy. - Tabele miejsc siedzących. - Możliwość integracji z ulubionymi narzędziami. - Kody rabatowe i kody kuponów. - Raportowanie na pulpicie nawigacyjnym. - Wyjątkowe wsparcie klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ticket Tailor

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
vFairs is an award-winning events platform that simplifies event management through a multifunctional and flexible event technologies.
vFairs is an award-winning events platform that simplifies event management. Our platform allows organizers around the world to manage virtual, hybrid and in-person events though a consolidated event technology. Our features include attendee registration, event marketing, sponsorship and exhibitor access, badge creation and onsite check-in options, customization options for attendees through a web browser or mobile application. Dowiedz się więcej na temat produktu: vFairs

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Event management software for fundraising including silent auctions, live auctions, online bidding, mobile bidding & more!
Simple, Affordable, Powerful software for in person, hybrid or virtual events. Supports live auctions, paper or online/mobile silent auction bidding, custom ticketing, seating management, custom color branding, donation bundling with multiple high resolution photos, guest self-checkout, monetary donations, marketing communications, detailed reporting, sponsor recognition and more. Our best in class customer service is FREE via phone or email. We're here to help! Dowiedz się więcej na temat produktu: Silent Auction Pro

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Eventzilla is an online event registration & marketing platform for virtual in-person and hybrid events.
Now offering registration for VIRTUAL EVENTS. Eventzilla is a leading cloud-based event registration & marketing platform for in-person and virtual events. Works perfect for conferences, webinars, virtual events, fundraisers, classes, & sports events. Eventzilla has everything you need to setup a custom event website, publish event schedule, process payments, manage attendees and check-in easily. Dowiedz się więcej na temat produktu: Eventzilla

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Free, professional-level online ticket sales system that’s incredibly easy-to-use and affordable to all.
TicketSource is a free, professional-level online ticket sales system that’s incredibly easy-to-use and affordable to all. Promote, sell and manage any event in any venue. We’ve been in your shoes, experienced the same ticketing challenges and scaled the same ticketing peaks, so we’ve designed our ticketing system to be simple, cost-and-drama-free, basically, we get it. Dowiedz się więcej na temat produktu: TicketSource

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
The Showpass App lets you manage your box office remotely. Add employees, create Sales teams, turn smartphones into scanners and more.
Showpass user-friendly online and optional point of sale software creates the best experience for you and your guests! Sell tickets through your website, Facebook and Google without redirecting. Upsell upcoming events, merch and customize tickets to include marketing messages. Scan quickly on-site and communicate via email, surveys and texting. Showpass has updated features in response to COVID-19 to include time slot reservation software and live streaming integrations for virtual events. Dowiedz się więcej na temat produktu: Showpass

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Invitation management solution that offers easy-to-use invitations, free eCards, and party planning ideas.
Invitation management solution that offers easy-to-use invitations, free eCards, and party planning ideas. Dowiedz się więcej na temat produktu: Evite

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Online event registration and payment processing for virtual or in-person events. Manage your data productively with Regpack.
Regpack is an online event registration and payment platform used by more than 7,000 organizations worldwide. Regpack gives you the tools you need to manage every aspect of your event, including virtual events. Features include payment plans, payments on your website, analytics and reporting, automated discounts, custom forms, and more. Our clients see an increase in registration and revenue growth and are more efficient in day-to-day tasks. Learn why Regpack is a top-rated event solution. Dowiedz się więcej na temat produktu: Regpack

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
RSVPify is a leading event management and ticketing platform that helps streamline events from guest registration through launch.
A leading end-to-end event management platform trusted by 30% of the Fortune 500. Manage events big and small with ease and keep the spotlight on your brand. Powerful features including email invitations, online registration and RSVP, custom data collection, guest list management, menu preferences, sub-event management, event privacy/exclusivity, drag-and-drop seating charts, check-in, and much more. Dowiedz się więcej na temat produktu: RSVPify

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
memberplanet simplifies membership and makes it easy to grow your organization.
memberplanet's full suite of membership management tools simplifies membership and day-to-day operations to keep your organization running smoothly. memberplanet's membership features empower you to drive engagement, making it simple to nurture and grow your member, donor, and volunteer base. Collect dues, automate membership renewals, manage events, provide a seamless experience with API integrations, and send instant communication via text and email. Dowiedz się więcej na temat produktu: MemberPlanet

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Fundraising Software: Auction & Event management | Online Donations | Virtual Fundraising | Text2Give | Mobile Bidding | Ticketing
OneCause is driving the future of fundraising with easy-to-use online and event fundraising solutions that help nonprofits improve the giving experience and raise more money.  Our solutions include online giving, mobile bidding and auctions, streaming events, event management, peer-to-peer fundraising, and more. Since 2008, OneCause has helped more than 6,000 nonprofits raise $3.5 billion for their causes. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneCause

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
From budget planning to event registration and coordinating with vendors, monday marketer can handle your entire event operation.
From budget planning to event registration and coordinating with vendors, monday marketer can handle your entire event operation. Monitor event registration, encourage cross team collaboration, track performance and attendance with customizable dashboards and more. Assign jobs to different colleagues so everyone knows exactly what to do in what priority. From pre-event registration to post-event feedback, organizations can monitor conferences, company events, webinars and more in real-time. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday marketer

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
One platform for everything: Tickets, Merchandise, Donations, Gift Cards, a Loyalty Program, Subscriptions and Patron Management.
Catering to live performance and the arts with fully integrated tools to efficiently run traditional or VIRTUAL events. Easy-to-use including fully integrated video and marketing, fundraising, gift cards, reserved seating with social distancing, subscriptions, merchandise, customer loyalty, coupons, and surveys. The only service with NO ticket fees and 100% nightly payouts. Experience stellar customer service with our free trial and learn why ThunderTix is the #1 choice for live performances. Dowiedz się więcej na temat produktu: ThunderTix

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Inspire and engage donors with our smart, simple online fundraising, event and donor management tools with GiveSmart.
GiveSmart is the easy-to-use, innovative, and modern online fundraising and donor management platform that elevates any fundraiser. From mobile-friendly silent auctions to dynamic peer-to-peer events and guest management to donor engagement, we’re the solution to turn your mission into something that moves donors. We’ve helped thousands of nonprofits raise $5.3+ billion. Our full suite of solutions and expert support helps you exceed your fundraising, event, and donor management goals. Dowiedz się więcej na temat produktu: GiveSmart

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
A full-service, web-based event management platform for live and virtual golf fundraisers.
Everything you need to host a safe and successful traditional or virtual golf event, including custom event websites for online registration, live scoring and online leaderboards, digital sponsorships , and more. Through GolfStatus.org, we make our technology available to qualifying nonprofit organizations at no cost. Dowiedz się więcej na temat produktu: GolfStatus

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Przeprowadzaj wciągające spotkania i webinaria, wydarzenia, konferencje, targi i spotkania, które się wyróżniają.
Przeprowadzaj wciągające spotkania i webinaria, wydarzenia hybrydowe, konferencje, targi i spotkania, które się wyróżniają. Airmeet umożliwia nie tylko łatwe prowadzenie i monetyzację wydarzeń, ale także utrzymywanie odbiorców w centrum, dzięki specjalnym przestrzeniom do rozmów i angażowania, które są w pełni konfigurowalne. Ponad 2500 marek, takich jak Walmart, Volvo, Accenture, HackerRank, University of Toronto, organizuje tysiące wydarzeń przy pomocy Airmeet na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airmeet

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
The Online Booking System that keeps things simple. Used by 1000s of happy businesses across the world.
We're passionate about helping small businesses succeed - through great value booking software and a team focused on success, not just support. Over the years we've transformed bookings for thousands of businesses, helped individuals follow their passions, and supported franchisors to scale internationally. You can get set up in 15 minutes - join us for a free two week trial and slash your admin time today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookwhen

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
All the tools you need to run your organization in one place.
TidyHQ is an online management tool built to make running your group, your organization or even your association a whole lot easier. TidyHQ increases productivity and saves time by combining great tools in an easy to use platform. We built TidyHQ to save administrators their most valuable asset, time. TidyHQ is set up to let you take control of your organization and manage it in the easiest and most efficient way possible. Check out some of the tools at your disposal below. Dowiedz się więcej na temat produktu: TidyHQ

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Make your hybrid meetings and classes unmissable with Vevox, the number one rated polling and Q&A platform. Hear every voice.
Vevox is a real-time polling and anonymous Q&A platform for audience engagement. Rated number 1 by our users, Vevox makes virtual and hybrid meetings & classes unmissable by providing participants, wherever they are located, the opportunity to have an equal say. Make your hybrid meetings and classes unmissable, interactive, democratic – and more fun! Dowiedz się więcej na temat produktu: Vevox

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Webex Events (formerly Socio) powers flexible, end-to-end virtual, in-person and hybrid event experiences.
Webex Events (formerly Socio) is the end-to-end event management & experience platform powering immersive, intuitive, and inclusive virtual, hybrid, and in-person events. With features like registrati on, ticketing, schedules, live streaming, & simulive; attendee engagement tools like games, polls, chat, & sponsorship showcase; and in-person products like onsite check-in & badge printing, lead retrieval & live display. Dowiedz się więcej na temat produktu: Webex Events (Formerly Socio)

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Oprogramowanie do zarządzania nagrodami dla jednych z wiodących organizatorów nagród, umożliwiające zarządzanie zgłoszeniami i ocenami w trybie online. Szybko, bezpiecznie i przyjemnie.
Award Force to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie dla jednych z wiodących organizatorów konkursów do zarządzania zgłaszaniem i oceną nagród w trybie online. Zaprojektowany z myślą o wydajności i funkcjonalności, jest szybki, bezpieczny i zapewnia doskonałe wrażenia uczestnikom, sędziom i administratorom konkursów. Uaktualnij oprogramowanie do Award Force, aby: zwiększyć liczbę przyznawanych nagród; sprawić, by jurorzy byli zadowoleni; zaoszczędzić czas i pieniądze dzięki mniejszym nakładom administracyjnym; pozbyć się stresu; zyskać widoczność i kontrolę; wyróżnić swój konkurs dzięki dobremu projektowi i sprawić, by nagrody były najlepsze, jakie mogą być. Dowiedz się więcej na temat produktu: Award Force

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Since 2012, Brazen has been the leading virtual career fair & online hiring event platform with affordable, easy to use software.
Easily build powerful virtual hiring events and online career fairs. Top brands like KPMG, CVS Health and Starbucks use Brazen to attract 3x more qualified candidates. Fortune 500 companies rely on the robust platform to source top talent and make meaningful connections. Features include live video broadcasting, one-on-one video chat, instant messaging, chatbots and automated recruiting functionality. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brazen

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Successful event management starts with Tix. Email marketing, social distancing, and more. Low cost and risk free. Get started today!
Successful event management starts with Tix. Feature-rich event management including integrated easy event setup, reserved seating, general admission, timed admissions, e-mail marketing tools, up-selling, season ticket renewals, custom branding, web site integration and more. All risk free with no term commitment and low fees. Contact us for a Free Demo today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Tix

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
The catering software can help automate your business process, making it more efficient.
The perfect catering software for business owners looking to automate their operations, save time and grow revenue. Designed with an easy-to-use interface that helps you transition from manual Word documents or spreadsheets into one single organized system. Enjoy streamlined reporting and outstanding customer service! Dowiedz się więcej na temat produktu: Total Party Planner

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Eliminate the guesswork and create unique events for attendees while reducing the amount of time and effort that goes into them.
Eventtia is an in-person and online events platform that empowers marketers to grow their business. From setting up the attendee registration process to sending email campaigns and measuring ROI, our platform provides the tools to design unique experiences, attract high-quality leads, and build stronger relationships. Dowiedz się więcej na temat produktu: Eventtia

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Buy and sell tool which can be customized to Auction, Reverse Auction, Penny Auction, Silent Auction.
Buy and sell tools which can be customized to Auction, Reverse Auction, Penny Auction and Silent Auction. We are suited for individual business entrepreneurs , family business , multi million corporates and government entities to deploy auction, buy it now , reverse , penny and silent online marketplaces. Our Software runs on Cloud & Dedicated Servers, also works well with 50+ payment gateways including Paypal, Authorize.net, Braintree payment, Balanced payment & Adaptive payments. Dowiedz się więcej na temat produktu: Auction Software

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
Zoho Creator to niskokodowa platforma / oprogramowanie programistyczne, które pomaga w tworzeniu spersonalizowanych aplikacji gotowych do pracy mobilnej, w celu prowadzenia firmy.
Zoho Creator to oprogramowanie programistyczne typu „wszystko w jednym”, zaprojektowane z myślą o pomaganiu firmom w digitalizacji ich działalności, bez konieczności tradycyjnego programowania. Każda firma jest wyjątkowa na swój własny sposób, a ta platforma została zbudowana po to, aby sprostać tej wyjątkowości. Ponad 13 000 firm z ponad siedmioma milionami użytkowników na całym świecie ufa Zoho Creator jako partnerowi technologicznemu, i Ty także już dziś możesz rozpocząć swoją przygodę ze spersonalizowaną aplikacją. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy