Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 32 w
Kompleksowe i profesjonalne narzędzie do zarządzania rejestracją obejmujące: rejestracje, płatności, śledzenie przebiegu prac, wydarzenia online itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: idloom.events
idloom.events zapewnia wszystkie funkcje niezbędne do organizacji wydarzenia, od rejestracji zapisów, przez tworzenie identyfikatorów, aż po rozliczanie. • Zarządzanie uczestnikami: Zarządzaj listami gości, filtrowaniem i komunikowaniem się z uczestnikami itp. • Pulpit nawigacyjny transakcji: Zarządzaj płatnościami i transakcjami uczestników, zwrotami pieniędzy, przelewami itp. • Tworzenie etykiet: Twórz projekty plakietki lub etykiety z imieniem i nazwiskiem dla całej listy gości. • Pulpit nawigacyjny statystyk • Eksport danych: Eksportuj wszystkie dane w formacie xls, csv, pdf Dowiedz się więcej na temat produktu: idloom.events

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Platforma na potrzeby marketingu enventowego B2B z narzędziami i funkcjami produkcyjnymi do tworzenia niesamowitych relacji z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpotMe
SpotMe to platforma na potrzeby marketingu enventowego B2B z narzędziami i funkcjami produkcyjnymi do tworzenia niesamowitych relacji z klientami. Planiści mogą z łatwością realizować wydarzenia hybrydowe, wirtualne i na miejscu, doświadczenia cyfrowe i aplikacje dla wydarzeń, które uwielbiają odbiorcy – na żywo lub na żądanie. Począwszy od sesji w grupach, poprzez spersonalizowane programy, a skończywszy na dwukierunkowej komunikacji i gamifikacji, planiści mają narzędzia do budowania dobrze prosperującej społeczności w trybie online i offline. SpotMe dostarcza markowe rozwiązania korporacyjne dla ponad 250 globalnych marek w sieci Dowiedz się więcej na temat produktu: SpotMe

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Wiele firm korzysta z Bitrix24 jako z bezpłatnego oprogramowania do zarządzania wydarzeniami, ponieważ jest ono dostarczane ze wszystkimi niezbędnymi narzędziami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Wiele firm korzysta z Bitrix24 jako z bezpłatnego oprogramowania do zarządzania wydarzeniami, ponieważ jest ono dostarczane ze wszystkimi niezbędnymi narzędziami. Po pierwsze, dostępny jest moduł rozwiązania CRM i do zarządzania klientami, który umożliwia tworzenie wycen i faktur, wysyłanie wiadomości e-mail i zarządzanie dostawcami. Po drugie, dostępne są wspólne kalendarze, które umożliwiają planowanie i rezerwowanie wielu miejsc. Po trzecie, obejmuje moduł do zarządzania projektem i szablony zadań, których organizatorzy używają do zarządzania załogami w terenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Twoja przystępna cenowo, wielofunkcyjna platforma do organizowania wydarzeń. Natychmiastowe wypłaty, całodobowe wsparcie na żywo. Za jedyne 1 $ za bilet plus 1% ceny biletu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents
Zapewnij uczestnikom kompleksowe doświadczenia dzięki platformie do zarządzania biletami na wydarzenia. Używaj jako samodzielnej usługi lub połącz z mobilnymi, cichymi aukcjami, aby zapewnić płynne przejście od zakupu biletu do darowizny dla darczyńców. Accelevents kosztuje 1 $ za bilet plus 1% kwoty sprzedaży biletu (wszystkie opłaty mogą zostać pokryte przez nabywców biletu). Utwórz niestandardowe typy biletów i rozpocznij sprzedaż online w ciągu kilku minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Event Temple jest cenioną na świecie platformą oprogramowania do zarządzania wydarzeniami. Bezproblemowo łączy się z setkami aplikacji internetowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Event Temple
Event Temple to nowoczesne, oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami. Zintegrowane i łatwe w użyciu rozwiązanie Event Temple pomaga zwiększyć przychody przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności i produktywności, dostarczając nieruchomościom pakiet narzędzi sprzedażowych, w tym wyszukiwanie i zarządzanie leadami, e-propozycje i umowy, zarządzanie wydarzeniami i inne – wszystko w eleganckiej, intuicyjnej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Event Temple

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Deal Room Events to zaawansowana platforma do zarządzania wydarzeniami, wsparta unikalnymi funkcjami w zakresie networkingu. Dedykowana do obsługi wydarzeń wirtualnych, hybrydowych i osobistych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deal Room Events
Deal Room to zaawansowana platforma do zarządzania wydarzeniami, zaprojektowana do organizowania atrakcyjnych wydarzeń bezpośrednich, wirtualnych i hybrydowych dzięki wszechstronnym funkcjom sieciowym. Spotkania indywidualne, zaangażowanie uczestników dzięki wstępnej rezerwacji, skuteczny networking przez dopasowywanie. Skanowanie plakietek z kodem QR i drukowanie. Przechwytywanie leadów za pomocą kompleksowego narzędzia analitycznego. Integracja z systemem Ticketingu i Streamingu. Prawdziwe wsparcie klienta dzięki dedykowanemu zespołowi ds. sukcesu. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.dealroomevents.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deal Room Events

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Polska Produkt lokalny
Intuicyjne oprogramowanie do rejestracji wydarzeń w trybie online do organizacji kongresów, konferencji, szkoleń, warsztatów i innych imprez. Dowiedz się więcej na temat produktu: Konfeo
Konfeo to oprogramowanie do rejestracji wydarzeń w trybie online, które umożliwia szybkie utworzenie wydarzenia, dostosowanie formularza rejestracyjnego i sprzedaż biletów lub miejsc. Niezależnie od tego, czy organizujesz dużą konferencję, kongres, szkolenie czy warsztaty, Konfeo jest idealnym rozwiązaniem. Do tej pory zaufało mu ponad 4500 organizatorów imprez i ponad 500 000 uczestników. Konfeo to bardzo intuicyjna, zaawansowana aplikacja do sprawnego zarządzania wszelkiego rodzaju wydarzeniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Konfeo

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Swoboda tworzenia własnej, zachwycającej strony internetowej dokładnie tak, jak chcesz – za darmo.
Stwórz za darmo zachwycającą, profesjonalną stronę internetową z Wix. Narzędzie oferuje kilka różnych sposobów budowania strony internetowej: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor i Wix Code. Bez względu na to, czy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy, czy jesteś zawodowcem, znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie. Wix ADI tworzy wyjątkową stronę internetową z profesjonalnym tekstem, obrazami i innymi elementami. Wix Editor zapewnia swobodę projektowania dzięki zaawansowanym funkcjom łatwego przeciągania i upuszczania. A dzięki Wix Code możesz tworzyć najnowocześniejsze strony internetowe i aplikacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Wrike to oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami, obejmujące szablony, wykresy Gantta, narzędzia do weryfikacji, raporty i inne opcje.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami, któremu zaufały ponad dwa miliony osób na całym świecie. Rozpocznij proces od szablonu zarządzania wydarzeniami i przypisz zadania członkom zespołu. Zbuduj harmonogram projektu na elastycznym wykresie Gantta – łatwo dostosuj daty za pomocą kreatora przeciągania i upuszczania. Dodaj informacje zwrotne bezpośrednio do zasobów cyfrowych i przyspiesz zatwierdzanie dzięki intuicyjnym narzędziom do weryfikacji. Śledź wyniki kampanii i analizuj je za pomocą niestandardowych raportów. Pracuj mądrzej, a nie ciężej, z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Oprogramowanie do zarządzania cyklem życia zasobów stworzone z myślą o potrzebach związanych ze śledzeniem zasobów. Amortyzacja, kodowanie kodów kreskowych i nie tylko. Wypróbuj za darmo.
To popularne oprogramowanie do zarządzania cyklem życia zasobów umożliwia łatwe tworzenie zamówień zakupu, planowanie usług i zarządzanie dostawcami. Łatwe zarządzanie amortyzacją i niestandardowe raporty ułatwiają podejmowanie świadomych decyzji biznesowych. Skorzystaj z aplikacji mobilnej do skanowania RFID, kodów kreskowych i kodów QR; zadbaj o zgodność z przepisami. Historia lokalizacji i konserwacji sprawia, że jest to idealne rozwiązanie do zarządzania środkami trwałymi. Dodatkowo oprogramowanie jest zintegrowane z Zendesk i Jirą. Wypróbuj bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania swoją działalnością eventową: propozycje, umowy, płatności i nie tylko. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
HoneyBook ułatwia kierownikom wydarzeń rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności – wszystko w jednym miejscu. Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Masz marzenia. Zamień je w bilet. Ticket Tailor to łatwa w użyciu platforma biletowa, która daje Ci kontrolę nad procesem wystawiania biletów na wydarzenia.
Sprzedawaj bilety bezpośrednio uczestnikom dzięki prostej w obsłudze i bogatej w funkcje platformie biletowej. - Elastyczne plany bez umów. - Niskie opłaty (przedpłata od 0,26 $). - Płatność bezpośrednio przez Stripe lub PayPal. - W pełni dostosuj swoją kasę do własnych potrzeb. - Osadź formularze rezerwacji na swojej stronie internetowej. - Gromadź, przechowuj i bądź właścicielem danych uczestników. - Bezpłatna aplikacja do odprawy. - Tabele miejsc siedzących. - Możliwość integracji z ulubionymi narzędziami. - Kody rabatowe i kody kuponów. - Raportowanie na pulpicie nawigacyjnym. - Wyjątkowe wsparcie klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ticket Tailor

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Przeprowadzaj wciągające spotkania i webinaria, wydarzenia, konferencje, targi i spotkania, które się wyróżniają.
Przeprowadzaj wciągające spotkania i webinaria, wydarzenia hybrydowe, konferencje, targi i spotkania, które się wyróżniają. Airmeet umożliwia nie tylko łatwe prowadzenie i monetyzację wydarzeń, ale także utrzymywanie odbiorców w centrum, dzięki specjalnym przestrzeniom do rozmów i angażowania, które są w pełni konfigurowalne. Ponad 2500 marek, takich jak Walmart, Volvo, Accenture, HackerRank, University of Toronto, organizuje tysiące wydarzeń przy pomocy Airmeet na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airmeet

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Slido pomoże dobrze wykorzystać spotkanie firmowe lub zespołowe dzięki funkcjom pytań i odpowiedzi, ankiet, burzy mózgów i quizów.
Slido jest jedną z wiodących w branży platform interakcji z odbiorcami. Funkcje pytań i odpowiedzi, ankiet i quizów pomogą w pełni wykorzystać spotkania firmowe i zespołowe, a także wydarzenia, niezależnie od tego, czy będą one miały charakter osobisty, wirtualny czy hybrydowy. Slido współpracuje z popularnymi platformami do prowadzenia wideokonferencji i prezentacji oraz płynnie integruje się z Webex, Microsoft Teams, PowerPoint i Google Slides. Od momentu powstania w 2012 roku Slido zostało użyte ponad 1,8 miliona razy i zaangażowało ponad 55 milionów aktywnych uczestników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Slido

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Oprogramowanie do zarządzania nagrodami dla jednych z wiodących organizatorów nagród, umożliwiające zarządzanie zgłoszeniami i ocenami w trybie online. Szybko, bezpiecznie i przyjemnie.
Award Force to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie dla jednych z wiodących organizatorów konkursów do zarządzania zgłaszaniem i oceną nagród w trybie online. Zaprojektowany z myślą o wydajności i funkcjonalności, jest szybki, bezpieczny i zapewnia doskonałe wrażenia uczestnikom, sędziom i administratorom konkursów. Uaktualnij oprogramowanie do Award Force, aby: zwiększyć liczbę przyznawanych nagród; sprawić, by jurorzy byli zadowoleni; zaoszczędzić czas i pieniądze dzięki mniejszym nakładom administracyjnym; pozbyć się stresu; zyskać widoczność i kontrolę; wyróżnić swój konkurs dzięki dobremu projektowi i sprawić, by nagrody były najlepsze, jakie mogą być. Dowiedz się więcej na temat produktu: Award Force

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Hubilo to wirtualna i hybrydowa platforma do obsługi wydarzeń, stworzona z myślą o zaangażowaniu i doskonałości wydarzeń.
Hubilo to wirtualna i hybrydowa platforma do obsługi wydarzeń, stworzona z myślą o zaangażowaniu i doskonałości wydarzeń. Misją Hubilo jest zwiększanie zaangażowania — przede wszystkim — osiąganie lepszych wyników biznesowych. Zaangażowanie w działania na rzecz marki, w połączeniu z aktywnym i pełnoetatowym zespołem ds. sukcesu klientów, gwarantuje, że każde wydarzenie odbywa się na platformie Hubilo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubilo

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Zoho Creator to niskokodowa platforma / oprogramowanie programistyczne, które pomaga w tworzeniu spersonalizowanych aplikacji gotowych do pracy mobilnej, w celu prowadzenia firmy.
Zoho Creator to oprogramowanie programistyczne typu „wszystko w jednym”, zaprojektowane z myślą o pomaganiu firmom w digitalizacji ich działalności, bez konieczności tradycyjnego programowania. Każda firma jest wyjątkowa na swój własny sposób, a ta platforma została zbudowana po to, aby sprostać tej wyjątkowości. Ponad 13 000 firm z ponad siedmioma milionami użytkowników na całym świecie ufa Zoho Creator jako partnerowi technologicznemu, i Ty także już dziś możesz rozpocząć swoją przygodę ze spersonalizowaną aplikacją. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Raklet to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami, które pozwala na angażowanie odbiorców w znaczący, cyfrowy sposób.
Raklet to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami, które pozwala na angażowanie odbiorców w znaczący, cyfrowy sposób. Możesz tworzyć wydarzenia online lub offline, tworzyć płatne lub darmowe bilety i pobierać płatności. Możesz skorzystać z integracji z Zoomem, aby sprawnie organizować wydarzenia online. Raklet to najłatwiejszy i najprostszy sposób, aby angażować społeczność poprzez wydarzenia. Możesz dostosować każdy etap, aby zorganizować idealne wydarzenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Raklet

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Światowe oprogramowanie do obsługi wydarzeń z rozwiązaniami CRM, rezerwacji, rejestracji, urządzeń mobilnych, strony internetowej, narzędzi do raportowania i finansów.
Ungerboeck to światowe oprogramowanie do obsługi imprez, któremu zaufały tysiące klientów organizujących miliony imprez. Do grona klientów, obejmującego ponad 50 krajów, należą największe widowiska z całego świata, wspaniałe obiekty artystyczne, globalne centra kongresowe, jedne z najczęściej odwiedzanych muzeów na świecie, profesjonalne areny sportowe oraz inne wydarzenia i obiekty. Oprogramowanie do zarządzania imprezami i obiektami z rozwiązaniami CRM, rezerwacjami, rejestracją, urządzeniami mobilnymi, stronami internetowymi, raportowaniem i finansami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ungerboeck Software

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Doskonałe rozwiązania do zarządzania członkami dla małych, jednofiliowych i dużych, wielooddziałowych stowarzyszeń i organizacji non-profit.
SilkStart to ceniona platforma do zarządzania członkami, zaprojektowana w celu pomocy organizacjom z jedną lub wieloma lokalizacjami w usprawnieniu operacji, utrzymaniu integralności marki, obniżeniu kosztów i zwiększeniu przychodów. Unikalne podejście SilkStart umożliwia widoczność i kontrolę wszystkich danych członków na najwyższym poziomie i w razie potrzeby na poziomie oddziału. Dzięki tej wysoce funkcjonalnej i skalowalnej platformie można łatwo rozwijać swoją organizację, jednocześnie zmniejszając złożoność i koszty. Dowiedz się więcej na temat produktu: SilkStart MultiChapter

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Prosty system rezerwacji zasobów powierzchniowych w firmach.
Whatspot to prosty system rezerwacji dla współdzielonych zasobów w firmach. Małe firmy i lokale korzystają z Whatspot, aby uprościć rezerwację sal konferencyjnych, samochodów służbowych, miejsc parkingowych i innych wspólnych zasobów firmowych. Skorzystaj z inteligentnego wyszukiwania, aby szybko znaleźć i zarezerwować odpowiednie miejsce. Dokonaj rezerwacji ad-hoc za pomocą kodów QR bezpośrednio na miejscu. Pozwól publiczności na rezerwację poszczególnych miejsc za pośrednictwem Twojej strony internetowej. Efektywne organizowanie rezerwacji za pomocą narzędzi zarządzania i kontroli dostępu. Whatspot jest oparty na chmurze, zawsze Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatspot

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
WP Event Manager to lekka, skalowalna i w pełni funkcjonalna wtyczka do zarządzania wydarzeniami, która umożliwia dodanie funkcji tworzenia list wydarzeń do witryny WordPress. Shortcode zawiera listę wszystkich wydarzeń, może działać z każdym motywem i jest naprawdę łatwy do skonfigurowania i dostosowania. Na stronach ustawień możesz wybrać sposób wyświetlania wydarzenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: WP Event Manager

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Highered cieszy się zaufaniem ponad 700 szkół w 91 krajach i jest wykorzystywany przez pracodawców we wszystkich branżach do organizowania wydarzeń wirtualnych.
Highered Virtual Events to platforma oparta na chmurze, która pomaga pracodawcom i uniwersytetom w organizacji wydarzeń wirtualnych. Zaufało jej ponad 700 szkół i uniwersytetów w 91 krajach, z których korzystają organizacje we wszystkich branżach. Oferujemy wszystkie potrzebne funkcje, w tym elastyczną konfigurację, czat standardowy i wideo, wsparcie na żywo, analitykę na żywo i promocję wydarzeń. Zorganizuj webinaria podczas wydarzenia, korzystając z dowolnego narzędzia do konferencji internetowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Highered

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Priava to oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania lokalami i wydarzeniami, przeznaczone dla obiektów różnej wielkości — od sal konferencyjnych po duże stadiony.
Priava została stworzona specjalnie z myślą o zarządzaniu wydarzeniami, konferencjami i salami artystycznymi. Dzięki łatwemu w użyciu interfejsowi internetowemu obsługa oprogramowania wymaga minimalnego przeszkolenia, ale jego potężna funkcjonalność zapewnia dowolny stopień złożoności związany z wydarzeniami, w tym zarządzanie zadaniami, śledzenie logistyki zdarzeń, rozwiązanie CRM, sprzedaż i marketing, sporządzanie wycen, katering, wystawianie biletów i wynajem sprzętu. Priava oferuje osobom planującym wydarzenia dostęp do kluczowych informacji o wydarzeniach z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu i w dowolnym czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Priava

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Hubb zmienia sposób, w jaki ludzie doświadczają wydarzeń. Stworzony przez profesjonalistów z branży eventowej i przeznaczony dla takich profesjonalistów. Hubb oferuje wciągającą, znaczącą technologię cyfrową
Hubb zmienia sposób, w jaki ludzie doświadczają wydarzeń. Platforma Hubb umożliwia organizowanie wydarzeń wirtualnych, na miejscu i hybrydowych dzięki potężnym narzędziom angażowania uczestników, które ożywiają marki. Hubb obsługuje wiele największych na świecie konferencji. Hubb został stworzony przez weteranów zarządzających wydarzeniami dla profesjonalistów, dzięki czemu zapewnia bezprecedensową kontrolę i elastyczność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubb

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Spraw, aby Twoje wydarzenie stało się sukcesem
EventsWallet to innowacyjna platforma SaaS dla wydarzeń na miejscu, wirtualnych i hybrydowych. Twórz nieograniczoną liczbę transmisji strumieniowych na żywo, sesji, hal wystawowych, wirtualnych stoisk wystawców oraz profili sponsorów. Utrzymaj zainteresowanie uczestników dzięki powiadomieniom na stronie internetowej i powiadomieniom push w aplikacji, rozmowom wideo i tekstowym, chatom, a także spotkaniom wirtualnym i osobistym. Zapewnij sponsorom i wystawcom zaawansowane narzędzia promocyjne i komunikacyjne, które pomogą im przyciągnąć więcej klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: EventsWallet

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Workshop Butler to oprogramowanie do zarządzania szkoleniami zaprojektowane specjalnie z myślą o usprawnieniu procesów biznesowych firm szkoleniowych.
Workshop Butler to oprogramowanie do zarządzania wszelkiego typu szkoleniami i reklamowania ich. Umożliwia rejestrację online, zarządzeni uczestnikami, fakturowanie, daje narzędzia do ustalania harmonogramu, analityki, wydawania certyfikatów. Poza tym daje Ci wszystko, czego potrzebujesz, aby usprawnić proces szkoleniowy. WSB można łatwo zintegrować z Twoją stroną internetową, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia Tobie i Twoim klientom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workshop Butler

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Aplikacja zaprojektowana, aby pomóc organizacji w planowaniu, tworzeniu, zarządzaniu, promowaniu, śledzeniu i certyfikacji.
Aplikacja zaprojektowana, aby pomóc organizacji w planowaniu, tworzeniu, zarządzaniu, promowaniu, śledzeniu i certyfikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Attendo Plus

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Opłata 0% za bilety Pomoc i wsparcie w trybie online Wydarzenia online, hybrydowe i w lokalizacji Wsparcie projektowe Uproszczony proces wydarzeń Zintegrowane i otwarte
Conferize to kompletna platforma do zarządzania wydarzeniami, która umożliwia zespołowi planowanie, promowanie i dostarczanie wspaniałych wydarzeń dla odbiorców z dużym wpływem. Jedna platforma, każdy typ wydarzenia. Jedna platforma do organizowania wydarzeń osobistych, wirtualnych lub hybrydowych. Uwzględniono kompleksowe zarządzanie zdarzeniami. Organizuj wydarzenia w kilka minut. Prowadź małe webinaria/seminaria lub całodzienne wydarzenia z wieloma ścieżkami i sesjami. Doświadczenie użytkownika markowego Jedno centrum 24/7 dla wszystkich działań związanych z wydarzeniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Conferize

Funkcje

  • Zarządzanie odznakami
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Gamifikacja
  • Konferencje/kongresy
  • Śluby/imprezy
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń