Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami

Oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami automatyzuje ich marketing, rejestrację, koordynację i planowanie. Planiści wykorzystują aplikacje do zarządzania wydarzeniami, planowaniem oraz procesem spotkań i wydarzeń. Oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami umożliwia działania w marketingu, rejestrację uczestników, tworzenie plakietek i kalendarza oraz zarządzanie przestrzenią miejsca wydarzenia. Aplikacje te oferują także różne funkcje samoobsługi dla uczestników, takie jak rejestracja online, dostawa treści i obsługę płatności. Oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami związane jest z programami do rejestracji i systemami ticketowymi.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 40 w
Qvamp to online CRM dla obiektów eventowych i dostawców, upraszczający sprzedaż i efektywne zarządzanie wydarzeniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qvamp
Qvamp to specjalistyczne oprogramowanie CRM zaprojektowane w celu usprawnienia operacji dla obiektów eventowych i dostawców. Niezależnie od tego, czy zarządzasz pojedynczą lokalizacją, czy siecią obiektów, Qvamp pomaga scentralizować procesy, zautomatyzować zadania administracyjne i usprawnić komunikację z klientami. Od obsługi zapytań po raportowanie końcowe, Qvamp zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do płynnego zarządzania wydarzeniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qvamp

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
LineUpr to platforma dla niedrogich, ale bogatych w funkcje aplikacji eventowych. Skorzystaj i utwórz aplikację, aby ogłosić swoje wydarzenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LineUpr
LineUpr to platforma do tworzenia aplikacji eventowych dla wydarzeń stacjonarnych, online lub hybrydowych. Oferuje możliwość informowania o programie, prelegentach i sponsorach. Za pomocą ankiet pozwala zebrać cenne dane o wydarzeniu, a ankiety na żywo angażują uczestników. Uczestnicy mają możliwość interakcji za pomocą czatu i funkcji networkingowych. LineUpr to narzędzie, z którego korzysta ponad 5000 klientów, od dużych przedsiębiorstw po lokalne stowarzyszenia non-profit. Ich ceny i funkcje sprawdzą się na każdym wydarzeniu. Odwiedź stronę internetową, aby zapoznać się z wersją demonstracyjną lub przetestować LineUpr. Dowiedz się więcej na temat produktu: LineUpr

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Światowe oprogramowanie do obsługi wydarzeń z rozwiązaniami CRM, rezerwacji, rejestracji, urządzeń mobilnych, strony internetowej, narzędzi do raportowania i finansów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)
Ungerboeck to światowe oprogramowanie do obsługi imprez, któremu zaufały tysiące klientów organizujących miliony imprez. Do grona klientów, obejmującego ponad 50 krajów, należą największe widowiska z całego świata, wspaniałe obiekty artystyczne, globalne centra kongresowe, jedne z najczęściej odwiedzanych muzeów na świecie, profesjonalne areny sportowe oraz inne wydarzenia i obiekty. Oprogramowanie do zarządzania imprezami i obiektami z rozwiązaniami CRM, rezerwacjami, rejestracją, urządzeniami mobilnymi, stronami internetowymi, raportowaniem i finansami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Swoboda tworzenia własnej, zachwycającej strony internetowej dokładnie tak, jak chcesz – za darmo.
Stwórz za darmo zachwycającą, profesjonalną stronę internetową z Wix. Narzędzie oferuje kilka różnych sposobów budowania strony internetowej: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor i Wix Code. Bez względu na to, czy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy, czy jesteś zawodowcem, znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie. Wix ADI tworzy wyjątkową stronę internetową z profesjonalnym tekstem, obrazami i innymi elementami. Wix Editor zapewnia swobodę projektowania dzięki zaawansowanym funkcjom łatwego przeciągania i upuszczania. A dzięki Wix Code możesz tworzyć najnowocześniejsze strony internetowe i aplikacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Wrike to oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami, obejmujące szablony, wykresy Gantta, narzędzia do weryfikacji, raporty i inne opcje.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami, któremu zaufały ponad dwa miliony osób na całym świecie. Rozpocznij proces od szablonu zarządzania wydarzeniami i przypisz zadania członkom zespołu. Zbuduj harmonogram projektu na elastycznym wykresie Gantta – łatwo dostosuj daty za pomocą kreatora przeciągania i upuszczania. Dodaj informacje zwrotne bezpośrednio do zasobów cyfrowych i przyspiesz zatwierdzanie dzięki intuicyjnym narzędziom do weryfikacji. Śledź wyniki kampanii i analizuj je za pomocą niestandardowych raportów. Pracuj mądrzej, a nie ciężej, z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Airtable to platforma aplikacji bez kodu, która umożliwia osobom znajdującym się najbliżej pracy przyspieszenie najważniejszych procesów biznesowych.
Airtable to platforma aplikacji bez kodu, która umożliwia osobom znajdującym się najbliżej pracy przyspieszenie najważniejszych procesów biznesowych. Przedsiębiorstwa w każdej branży ufają Airtable w zakresie obsługi przepływów pracy w zarządzaniu produktami, operacjach marketingowych, zarządzaniu projektami i portfelem oraz nie tylko – a wszystko to z wbudowaną mocą sztucznej inteligencji. Centralni liderzy IT wdrażają Airtable jako platformę rozwoju obywatelskiego, która umożliwia użytkownikom biznesowym tworzenie własnych aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Właśnie dlatego ponad 500 000 organizacji, w tym 80% z listy Fortune 100, polega na Airtable w zakresie zarządzania pracą zespołową i rozwoju obywateli, aby pomóc zmienić sposób wykonywania pracy. Rezultat? Szybsze innowacje, zadowoleni klienci, zarządzanie przedsiębiorstwem i nowoczesne środowisko pracy dla zespołów i działów. Pobierz bezpłatną edycję już dziś na airtable.com Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Oprogramowanie do zarządzania cyklem życia zasobów stworzone z myślą o potrzebach związanych ze śledzeniem zasobów. Amortyzacja, kodowanie kodów kreskowych i nie tylko. Wypróbuj za darmo.
To popularne oprogramowanie do zarządzania cyklem życia zasobów umożliwia łatwe tworzenie zamówień zakupu, planowanie usług i zarządzanie dostawcami. Łatwe zarządzanie amortyzacją i niestandardowe raporty ułatwiają podejmowanie świadomych decyzji biznesowych. Skorzystaj z aplikacji mobilnej do skanowania RFID, kodów kreskowych i kodów QR; zadbaj o zgodność z przepisami. Historia lokalizacji i konserwacji sprawia, że jest to idealne rozwiązanie do zarządzania środkami trwałymi. Dodatkowo oprogramowanie jest zintegrowane z Zendesk i Jirą. Wypróbuj bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Wiele firm korzysta z Bitrix24 jako z bezpłatnego oprogramowania do zarządzania wydarzeniami, ponieważ jest ono dostarczane ze wszystkimi niezbędnymi narzędziami.
Wiele firm korzysta z Bitrix24 jako z bezpłatnego oprogramowania do zarządzania wydarzeniami, ponieważ jest ono dostarczane ze wszystkimi niezbędnymi narzędziami. Po pierwsze, dostępny jest moduł rozwiązania CRM i do zarządzania klientami, który umożliwia tworzenie wycen i faktur, wysyłanie wiadomości e-mail i zarządzanie dostawcami. Po drugie, dostępne są wspólne kalendarze, które umożliwiają planowanie i rezerwowanie wielu miejsc. Po trzecie, obejmuje moduł do zarządzania projektem i szablony zadań, których organizatorzy używają do zarządzania załogami w terenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania swoją działalnością eventową: propozycje, umowy, płatności i nie tylko. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
HoneyBook ułatwia kierownikom wydarzeń rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności – wszystko w jednym miejscu. Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Masz marzenia. Zamień je w bilet. Ticket Tailor to łatwa w użyciu platforma biletowa, która daje Ci kontrolę nad procesem wystawiania biletów na wydarzenia.
Sprzedawaj bilety bezpośrednio uczestnikom dzięki prostej w obsłudze i bogatej w funkcje platformie biletowej. - Elastyczne plany bez umów. - Niskie opłaty (przedpłata od 0,26 $). - Płatność bezpośrednio przez Stripe lub PayPal. - W pełni dostosuj swoją kasę do własnych potrzeb. - Osadź formularze rezerwacji na swojej stronie internetowej. - Gromadź, przechowuj i bądź właścicielem danych uczestników. - Bezpłatna aplikacja do odprawy. - Tabele miejsc siedzących. - Możliwość integracji z ulubionymi narzędziami. - Kody rabatowe i kody kuponów. - Raportowanie na pulpicie nawigacyjnym. - Wyjątkowe wsparcie klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ticket Tailor

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Slido pomoże dobrze wykorzystać spotkanie firmowe lub zespołowe dzięki funkcjom pytań i odpowiedzi, ankiet, burzy mózgów i quizów.
Slido jest jedną z wiodących w branży platform interakcji z odbiorcami. Funkcje pytań i odpowiedzi, ankiet i quizów pomogą w pełni wykorzystać spotkania firmowe i zespołowe, a także wydarzenia, niezależnie od tego, czy będą one miały charakter osobisty, wirtualny czy hybrydowy. Slido współpracuje z popularnymi platformami do prowadzenia wideokonferencji i prezentacji oraz płynnie integruje się z Webex, Microsoft Teams, PowerPoint i Google Slides. Od momentu powstania w 2012 roku Slido zostało użyte ponad 1,8 miliona razy i zaangażowało ponad 55 milionów aktywnych uczestników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Slido

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Przeprowadzaj wciągające spotkania i webinaria, wydarzenia, konferencje, targi i spotkania, które się wyróżniają.
Przeprowadzaj wciągające spotkania i webinaria, wydarzenia hybrydowe, konferencje, targi i spotkania, które się wyróżniają. Airmeet umożliwia nie tylko łatwe prowadzenie i monetyzację wydarzeń, ale także utrzymywanie odbiorców w centrum, dzięki specjalnym przestrzeniom do rozmów i angażowania, które są w pełni konfigurowalne. Ponad 2500 marek, takich jak Walmart, Volvo, Accenture, HackerRank, University of Toronto, organizuje tysiące wydarzeń przy pomocy Airmeet na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airmeet

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Oprogramowanie do zarządzania nagrodami dla jednych z wiodących organizatorów nagród, umożliwiające zarządzanie zgłoszeniami i ocenami w trybie online. Szybko, bezpiecznie i przyjemnie.
Award Force to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie dla jednych z wiodących organizatorów konkursów do zarządzania zgłaszaniem i oceną nagród w trybie online. Zaprojektowany z myślą o wydajności i funkcjonalności, jest szybki, bezpieczny i zapewnia doskonałe wrażenia uczestnikom, sędziom i administratorom konkursów. Uaktualnij oprogramowanie do Award Force, aby: zwiększyć liczbę przyznawanych nagród; sprawić, by jurorzy byli zadowoleni; zaoszczędzić czas i pieniądze dzięki mniejszym nakładom administracyjnym; pozbyć się stresu; zyskać widoczność i kontrolę; wyróżnić swój konkurs dzięki dobremu projektowi i sprawić, by nagrody były najlepsze, jakie mogą być. Dowiedz się więcej na temat produktu: Award Force

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Zoho Creator to niskokodowa platforma / oprogramowanie programistyczne, które pomaga w tworzeniu spersonalizowanych aplikacji gotowych do pracy mobilnej, w celu prowadzenia firmy.
Zoho Creator to oprogramowanie programistyczne typu „wszystko w jednym”, zaprojektowane z myślą o pomaganiu firmom w digitalizacji ich działalności, bez konieczności tradycyjnego programowania. Każda firma jest wyjątkowa na swój własny sposób, a ta platforma została zbudowana po to, aby sprostać tej wyjątkowości. Ponad 13 000 firm z ponad siedmioma milionami użytkowników na całym świecie ufa Zoho Creator jako partnerowi technologicznemu, i Ty także już dziś możesz rozpocząć swoją przygodę ze spersonalizowaną aplikacją. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Hubilo to wirtualna i hybrydowa platforma do obsługi wydarzeń, stworzona z myślą o zaangażowaniu i doskonałości wydarzeń.
Hubilo to wirtualna i hybrydowa platforma do obsługi wydarzeń, stworzona z myślą o zaangażowaniu i doskonałości wydarzeń. Misją Hubilo jest zwiększanie zaangażowania — przede wszystkim — osiąganie lepszych wyników biznesowych. Zaangażowanie w działania na rzecz marki, w połączeniu z aktywnym i pełnoetatowym zespołem ds. sukcesu klientów, gwarantuje, że każde wydarzenie odbywa się na platformie Hubilo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubilo

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Twoja przystępna cenowo, wielofunkcyjna platforma do organizowania wydarzeń. Natychmiastowe wypłaty, całodobowe wsparcie na żywo. Za jedyne 1 $ za bilet plus 1% ceny biletu.
Zapewnij uczestnikom kompleksowe doświadczenia dzięki platformie do zarządzania biletami na wydarzenia. Używaj jako samodzielnej usługi lub połącz z mobilnymi, cichymi aukcjami, aby zapewnić płynne przejście od zakupu biletu do darowizny dla darczyńców. Accelevents kosztuje 1 $ za bilet plus 1% kwoty sprzedaży biletu (wszystkie opłaty mogą zostać pokryte przez nabywców biletu). Utwórz niestandardowe typy biletów i rozpocznij sprzedaż online w ciągu kilku minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Kompleksowe i profesjonalne narzędzie do zarządzania rejestracją obejmujące: rejestracje, płatności, śledzenie przebiegu prac, wydarzenia online itp.
idloom.events zapewnia wszystkie funkcje niezbędne do organizacji wydarzenia, od rejestracji zapisów, przez tworzenie identyfikatorów, aż po rozliczanie. • Zarządzanie uczestnikami: Zarządzaj listami gości, filtrowaniem i komunikowaniem się z uczestnikami itp. • Pulpit nawigacyjny transakcji: Zarządzaj płatnościami i transakcjami uczestników, zwrotami pieniędzy, przelewami itp. • Tworzenie etykiet: Twórz projekty plakietki lub etykiety z imieniem i nazwiskiem dla całej listy gości. • Pulpit nawigacyjny statystyk • Eksport danych: Eksportuj wszystkie dane w formacie xls, csv, pdf Dowiedz się więcej na temat produktu: idloom.events

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Raklet to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami, które pozwala na angażowanie odbiorców w znaczący, cyfrowy sposób.
Raklet to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami, które pozwala na angażowanie odbiorców w znaczący, cyfrowy sposób. Możesz tworzyć wydarzenia online lub offline, tworzyć płatne lub darmowe bilety i pobierać płatności. Możesz skorzystać z integracji z Zoomem, aby sprawnie organizować wydarzenia online. Raklet to najłatwiejszy i najprostszy sposób, aby angażować społeczność poprzez wydarzenia. Możesz dostosować każdy etap, aby zorganizować idealne wydarzenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Raklet

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Event Temple jest cenioną na świecie platformą oprogramowania do zarządzania wydarzeniami. Bezproblemowo łączy się z setkami aplikacji internetowych.
Event Temple to nowoczesne, oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami. Zintegrowane i łatwe w użyciu rozwiązanie Event Temple pomaga zwiększyć przychody przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności i produktywności, dostarczając nieruchomościom pakiet narzędzi sprzedażowych, w tym wyszukiwanie i zarządzanie leadami, e-propozycje i umowy, zarządzanie wydarzeniami i inne – wszystko w eleganckiej, intuicyjnej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Event Temple

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Nawiązuj kontakty i wywieraj pozytywny wpływ na swoją w pełni oznakowaną prywatną społeczność dzięki kompleksowemu rozwiązaniu społecznościowemu Hivebrite.
Hivebrite to kompleksowa platforma do zarządzania społecznościami. Umożliwia organizacjom różnej wielkości i z różnych sektorów uruchamianie, zarządzanie i rozwijanie w pełni markowych społeczności prywatnych. Hivebrite jest w pełni konfigurowalny i zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do wzmocnienia zaangażowania społeczności. Aktualizuj dane członków, zarządzaj członkostwem i wydarzeniami, zbieraj płatności, centralizuj komunikację i wiele więcej z jednej, łatwej w użyciu platformy. Ponad 900 klientów na całym świecie używa Hivebrite do tworzenia i angażowania społeczności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hivebrite

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Łatwe w użyciu narzędzie eventowe z głównym naciskiem na doświadczenie użytkownika i funkcje, które angażują uczestników za pośrednictwem aplikacji mobilnej i internetowej.
Eventee to proste w użyciu narzędzie do organizowania wydarzeń osobistych i hybrydowych. Intuicyjny i atrakcyjny interfejs, zarówno aplikacji mobilnej, jak i internetowej, pozwala zarządzać wydarzeniami, zwiększać zaangażowanie uczestników i poprawiać ogólne wrażenia z wydarzeń bez wysiłku. Skorzystaj z funkcji dostępnych w Eventee: Pytania i ankiety na żywo, transmisje strumieniowe na żywo, rezerwacje, kanał informacyjny, sieci, partnerzy, niestandardowe integracje, niestandardowy branding i wiele więcej. Rozpocznij bezpłatny okres próbny na stronie https://eventee.co. Dowiedz się więcej na temat produktu: Eventee

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami EMS od Accruent umożliwia profesjonalistom realizację niezapomnianych wydarzeń zarówno dla organizatorów, jak i uczestników.
Usprawnij planowanie wydarzeń dzięki oprogramowaniu do zarządzania wydarzeniami EMS firmy Accruent. EMS umożliwia profesjonalistom realizację wydarzeń z precyzją, kreatywnością i wydajnością, zapewniając niezapomniane wrażenia zarówno organizatorom, jak i uczestnikom. Dzięki oprogramowaniu do zarządzania wydarzeniami i konferencjami firmy mogą płynnie organizować i przeprowadzać udane wydarzenia, zwiększając reputację marki, optymalizując alokację zasobów i wspierając znaczące kontakty z klientami i interesariuszami. Dowiedz się więcej na temat produktu: EMS

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
Prosty system rezerwacji zasobów powierzchniowych w firmach.
Whatspot to prosty system rezerwacji dla współdzielonych zasobów w firmach. Małe firmy i lokale korzystają z Whatspot, aby uprościć rezerwację sal konferencyjnych, samochodów służbowych, miejsc parkingowych i innych wspólnych zasobów firmowych. Skorzystaj z inteligentnego wyszukiwania, aby szybko znaleźć i zarezerwować odpowiednie miejsce. Dokonaj rezerwacji ad-hoc za pomocą kodów QR bezpośrednio na miejscu. Pozwól publiczności na rezerwację poszczególnych miejsc za pośrednictwem Twojej strony internetowej. Efektywne organizowanie rezerwacji za pomocą narzędzi zarządzania i kontroli dostępu. Whatspot jest oparty na chmurze, zawsze Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatspot

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie kontaktami
  • Sprzedaż biletów
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami