Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami

Oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami automatyzuje ich marketing, rejestrację, koordynację i planowanie. Planiści wykorzystują aplikacje do zarządzania wydarzeniami, planowaniem oraz procesem spotkań i wydarzeń. Oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami umożliwia działania w marketingu, rejestrację uczestników, tworzenie plakietek i kalendarza oraz zarządzanie przestrzenią miejsca wydarzenia. Aplikacje te oferują także różne funkcje samoobsługi dla uczestników, takie jak rejestracja online, dostawa treści i obsługę płatności. Oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami związane jest z programami do rejestracji i systemami ticketowymi.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 35 w

LineUpr to platforma dla niedrogich, ale bogatych w funkcje aplikacji eventowych. Skorzystaj i utwórz aplikację, aby ogłosić swoje wydarzenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LineUpr
LineUpr to platforma do tworzenia aplikacji eventowych dla wydarzeń stacjonarnych, online lub hybrydowych. Oferuje możliwość informowania o programie, prelegentach i sponsorach. Za pomocą ankiet pozwala zebrać cenne dane o wydarzeniu, a ankiety na żywo angażują uczestników. Uczestnicy mają możliwość interakcji za pomocą czatu i funkcji networkingowych. LineUpr to narzędzie, z którego korzysta ponad 5000 klientów, od dużych przedsiębiorstw po lokalne stowarzyszenia non-profit. Ich ceny i funkcje sprawdzą się na każdym wydarzeniu. Odwiedź stronę internetową, aby zapoznać się z wersją demonstracyjną lub przetestować LineUpr. Dowiedz się więcej na temat produktu: LineUpr

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Światowe oprogramowanie do obsługi wydarzeń z rozwiązaniami CRM, rezerwacji, rejestracji, urządzeń mobilnych, strony internetowej, narzędzi do raportowania i finansów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)
Ungerboeck to światowe oprogramowanie do obsługi imprez, któremu zaufały tysiące klientów organizujących miliony imprez. Do grona klientów, obejmującego ponad 50 krajów, należą największe widowiska z całego świata, wspaniałe obiekty artystyczne, globalne centra kongresowe, jedne z najczęściej odwiedzanych muzeów na świecie, profesjonalne areny sportowe oraz inne wydarzenia i obiekty. Oprogramowanie do zarządzania imprezami i obiektami z rozwiązaniami CRM, rezerwacjami, rejestracją, urządzeniami mobilnymi, stronami internetowymi, raportowaniem i finansami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Swoboda tworzenia własnej, zachwycającej strony internetowej dokładnie tak, jak chcesz – za darmo.
Stwórz za darmo zachwycającą, profesjonalną stronę internetową z Wix. Narzędzie oferuje kilka różnych sposobów budowania strony internetowej: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor i Wix Code. Bez względu na to, czy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy, czy jesteś zawodowcem, znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie. Wix ADI tworzy wyjątkową stronę internetową z profesjonalnym tekstem, obrazami i innymi elementami. Wix Editor zapewnia swobodę projektowania dzięki zaawansowanym funkcjom łatwego przeciągania i upuszczania. A dzięki Wix Code możesz tworzyć najnowocześniejsze strony internetowe i aplikacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Wrike to oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami, obejmujące szablony, wykresy Gantta, narzędzia do weryfikacji, raporty i inne opcje.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami, któremu zaufały ponad dwa miliony osób na całym świecie. Rozpocznij proces od szablonu zarządzania wydarzeniami i przypisz zadania członkom zespołu. Zbuduj harmonogram projektu na elastycznym wykresie Gantta – łatwo dostosuj daty za pomocą kreatora przeciągania i upuszczania. Dodaj informacje zwrotne bezpośrednio do zasobów cyfrowych i przyspiesz zatwierdzanie dzięki intuicyjnym narzędziom do weryfikacji. Śledź wyniki kampanii i analizuj je za pomocą niestandardowych raportów. Pracuj mądrzej, a nie ciężej, z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Oprogramowanie do zarządzania cyklem życia zasobów stworzone z myślą o potrzebach związanych ze śledzeniem zasobów. Amortyzacja, kodowanie kodów kreskowych i nie tylko. Wypróbuj za darmo.
To popularne oprogramowanie do zarządzania cyklem życia zasobów umożliwia łatwe tworzenie zamówień zakupu, planowanie usług i zarządzanie dostawcami. Łatwe zarządzanie amortyzacją i niestandardowe raporty ułatwiają podejmowanie świadomych decyzji biznesowych. Skorzystaj z aplikacji mobilnej do skanowania RFID, kodów kreskowych i kodów QR; zadbaj o zgodność z przepisami. Historia lokalizacji i konserwacji sprawia, że jest to idealne rozwiązanie do zarządzania środkami trwałymi. Dodatkowo oprogramowanie jest zintegrowane z Zendesk i Jirą. Wypróbuj bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Wiele firm korzysta z Bitrix24 jako z bezpłatnego oprogramowania do zarządzania wydarzeniami, ponieważ jest ono dostarczane ze wszystkimi niezbędnymi narzędziami.
Wiele firm korzysta z Bitrix24 jako z bezpłatnego oprogramowania do zarządzania wydarzeniami, ponieważ jest ono dostarczane ze wszystkimi niezbędnymi narzędziami. Po pierwsze, dostępny jest moduł rozwiązania CRM i do zarządzania klientami, który umożliwia tworzenie wycen i faktur, wysyłanie wiadomości e-mail i zarządzanie dostawcami. Po drugie, dostępne są wspólne kalendarze, które umożliwiają planowanie i rezerwowanie wielu miejsc. Po trzecie, obejmuje moduł do zarządzania projektem i szablony zadań, których organizatorzy używają do zarządzania załogami w terenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania swoją działalnością eventową: propozycje, umowy, płatności i nie tylko. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
HoneyBook ułatwia kierownikom wydarzeń rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności – wszystko w jednym miejscu. Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Masz marzenia. Zamień je w bilet. Ticket Tailor to łatwa w użyciu platforma biletowa, która daje Ci kontrolę nad procesem wystawiania biletów na wydarzenia.
Sprzedawaj bilety bezpośrednio uczestnikom dzięki prostej w obsłudze i bogatej w funkcje platformie biletowej. - Elastyczne plany bez umów. - Niskie opłaty (przedpłata od 0,26 $). - Płatność bezpośrednio przez Stripe lub PayPal. - W pełni dostosuj swoją kasę do własnych potrzeb. - Osadź formularze rezerwacji na swojej stronie internetowej. - Gromadź, przechowuj i bądź właścicielem danych uczestników. - Bezpłatna aplikacja do odprawy. - Tabele miejsc siedzących. - Możliwość integracji z ulubionymi narzędziami. - Kody rabatowe i kody kuponów. - Raportowanie na pulpicie nawigacyjnym. - Wyjątkowe wsparcie klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ticket Tailor

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Slido pomoże dobrze wykorzystać spotkanie firmowe lub zespołowe dzięki funkcjom pytań i odpowiedzi, ankiet, burzy mózgów i quizów.
Slido jest jedną z wiodących w branży platform interakcji z odbiorcami. Funkcje pytań i odpowiedzi, ankiet i quizów pomogą w pełni wykorzystać spotkania firmowe i zespołowe, a także wydarzenia, niezależnie od tego, czy będą one miały charakter osobisty, wirtualny czy hybrydowy. Slido współpracuje z popularnymi platformami do prowadzenia wideokonferencji i prezentacji oraz płynnie integruje się z Webex, Microsoft Teams, PowerPoint i Google Slides. Od momentu powstania w 2012 roku Slido zostało użyte ponad 1,8 miliona razy i zaangażowało ponad 55 milionów aktywnych uczestników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Slido

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Przeprowadzaj wciągające spotkania i webinaria, wydarzenia, konferencje, targi i spotkania, które się wyróżniają.
Przeprowadzaj wciągające spotkania i webinaria, wydarzenia hybrydowe, konferencje, targi i spotkania, które się wyróżniają. Airmeet umożliwia nie tylko łatwe prowadzenie i monetyzację wydarzeń, ale także utrzymywanie odbiorców w centrum, dzięki specjalnym przestrzeniom do rozmów i angażowania, które są w pełni konfigurowalne. Ponad 2500 marek, takich jak Walmart, Volvo, Accenture, HackerRank, University of Toronto, organizuje tysiące wydarzeń przy pomocy Airmeet na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airmeet

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Oprogramowanie do zarządzania nagrodami dla jednych z wiodących organizatorów nagród, umożliwiające zarządzanie zgłoszeniami i ocenami w trybie online. Szybko, bezpiecznie i przyjemnie.
Award Force to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie dla jednych z wiodących organizatorów konkursów do zarządzania zgłaszaniem i oceną nagród w trybie online. Zaprojektowany z myślą o wydajności i funkcjonalności, jest szybki, bezpieczny i zapewnia doskonałe wrażenia uczestnikom, sędziom i administratorom konkursów. Uaktualnij oprogramowanie do Award Force, aby: zwiększyć liczbę przyznawanych nagród; sprawić, by jurorzy byli zadowoleni; zaoszczędzić czas i pieniądze dzięki mniejszym nakładom administracyjnym; pozbyć się stresu; zyskać widoczność i kontrolę; wyróżnić swój konkurs dzięki dobremu projektowi i sprawić, by nagrody były najlepsze, jakie mogą być. Dowiedz się więcej na temat produktu: Award Force

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Zoho Creator to niskokodowa platforma / oprogramowanie programistyczne, które pomaga w tworzeniu spersonalizowanych aplikacji gotowych do pracy mobilnej, w celu prowadzenia firmy.
Zoho Creator to oprogramowanie programistyczne typu „wszystko w jednym”, zaprojektowane z myślą o pomaganiu firmom w digitalizacji ich działalności, bez konieczności tradycyjnego programowania. Każda firma jest wyjątkowa na swój własny sposób, a ta platforma została zbudowana po to, aby sprostać tej wyjątkowości. Ponad 13 000 firm z ponad siedmioma milionami użytkowników na całym świecie ufa Zoho Creator jako partnerowi technologicznemu, i Ty także już dziś możesz rozpocząć swoją przygodę ze spersonalizowaną aplikacją. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Hubilo to wirtualna i hybrydowa platforma do obsługi wydarzeń, stworzona z myślą o zaangażowaniu i doskonałości wydarzeń.
Hubilo to wirtualna i hybrydowa platforma do obsługi wydarzeń, stworzona z myślą o zaangażowaniu i doskonałości wydarzeń. Misją Hubilo jest zwiększanie zaangażowania — przede wszystkim — osiąganie lepszych wyników biznesowych. Zaangażowanie w działania na rzecz marki, w połączeniu z aktywnym i pełnoetatowym zespołem ds. sukcesu klientów, gwarantuje, że każde wydarzenie odbywa się na platformie Hubilo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubilo

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Twoja przystępna cenowo, wielofunkcyjna platforma do organizowania wydarzeń. Natychmiastowe wypłaty, całodobowe wsparcie na żywo. Za jedyne 1 $ za bilet plus 1% ceny biletu.
Zapewnij uczestnikom kompleksowe doświadczenia dzięki platformie do zarządzania biletami na wydarzenia. Używaj jako samodzielnej usługi lub połącz z mobilnymi, cichymi aukcjami, aby zapewnić płynne przejście od zakupu biletu do darowizny dla darczyńców. Accelevents kosztuje 1 $ za bilet plus 1% kwoty sprzedaży biletu (wszystkie opłaty mogą zostać pokryte przez nabywców biletu). Utwórz niestandardowe typy biletów i rozpocznij sprzedaż online w ciągu kilku minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Kompleksowe i profesjonalne narzędzie do zarządzania rejestracją obejmujące: rejestracje, płatności, śledzenie przebiegu prac, wydarzenia online itp.
idloom.events zapewnia wszystkie funkcje niezbędne do organizacji wydarzenia, od rejestracji zapisów, przez tworzenie identyfikatorów, aż po rozliczanie. • Zarządzanie uczestnikami: Zarządzaj listami gości, filtrowaniem i komunikowaniem się z uczestnikami itp. • Pulpit nawigacyjny transakcji: Zarządzaj płatnościami i transakcjami uczestników, zwrotami pieniędzy, przelewami itp. • Tworzenie etykiet: Twórz projekty plakietki lub etykiety z imieniem i nazwiskiem dla całej listy gości. • Pulpit nawigacyjny statystyk • Eksport danych: Eksportuj wszystkie dane w formacie xls, csv, pdf Dowiedz się więcej na temat produktu: idloom.events

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Raklet to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami, które pozwala na angażowanie odbiorców w znaczący, cyfrowy sposób.
Raklet to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami, które pozwala na angażowanie odbiorców w znaczący, cyfrowy sposób. Możesz tworzyć wydarzenia online lub offline, tworzyć płatne lub darmowe bilety i pobierać płatności. Możesz skorzystać z integracji z Zoomem, aby sprawnie organizować wydarzenia online. Raklet to najłatwiejszy i najprostszy sposób, aby angażować społeczność poprzez wydarzenia. Możesz dostosować każdy etap, aby zorganizować idealne wydarzenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Raklet

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Event Temple jest cenioną na świecie platformą oprogramowania do zarządzania wydarzeniami. Bezproblemowo łączy się z setkami aplikacji internetowych.
Event Temple to nowoczesne, oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami. Zintegrowane i łatwe w użyciu rozwiązanie Event Temple pomaga zwiększyć przychody przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności i produktywności, dostarczając nieruchomościom pakiet narzędzi sprzedażowych, w tym wyszukiwanie i zarządzanie leadami, e-propozycje i umowy, zarządzanie wydarzeniami i inne – wszystko w eleganckiej, intuicyjnej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Event Temple

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Nawiązuj kontakty i wywieraj pozytywny wpływ na swoją w pełni oznakowaną prywatną społeczność dzięki kompleksowemu rozwiązaniu społecznościowemu Hivebrite.
Hivebrite to kompleksowa platforma do zarządzania społecznościami. Umożliwia organizacjom różnej wielkości i z różnych sektorów uruchamianie, zarządzanie i rozwijanie w pełni markowych społeczności prywatnych. Hivebrite jest w pełni konfigurowalny i zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do wzmocnienia zaangażowania społeczności. Aktualizuj dane członków, zarządzaj członkostwem i wydarzeniami, zbieraj płatności, centralizuj komunikację i wiele więcej z jednej, łatwej w użyciu platformy. Ponad 900 klientów na całym świecie używa Hivebrite do tworzenia i angażowania społeczności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hivebrite

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Prosty system rezerwacji zasobów powierzchniowych w firmach.
Whatspot to prosty system rezerwacji dla współdzielonych zasobów w firmach. Małe firmy i lokale korzystają z Whatspot, aby uprościć rezerwację sal konferencyjnych, samochodów służbowych, miejsc parkingowych i innych wspólnych zasobów firmowych. Skorzystaj z inteligentnego wyszukiwania, aby szybko znaleźć i zarezerwować odpowiednie miejsce. Dokonaj rezerwacji ad-hoc za pomocą kodów QR bezpośrednio na miejscu. Pozwól publiczności na rezerwację poszczególnych miejsc za pośrednictwem Twojej strony internetowej. Efektywne organizowanie rezerwacji za pomocą narzędzi zarządzania i kontroli dostępu. Whatspot jest oparty na chmurze, zawsze Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatspot

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Doskonałe rozwiązania do zarządzania członkami dla małych, jednofiliowych i dużych, wielooddziałowych stowarzyszeń i organizacji non-profit.
SilkStart to ceniona platforma do zarządzania członkami, zaprojektowana w celu pomocy organizacjom z jedną lub wieloma lokalizacjami w usprawnieniu operacji, utrzymaniu integralności marki, obniżeniu kosztów i zwiększeniu przychodów. Unikalne podejście SilkStart umożliwia widoczność i kontrolę wszystkich danych członków na najwyższym poziomie i w razie potrzeby na poziomie oddziału. Dzięki tej wysoce funkcjonalnej i skalowalnej platformie można łatwo rozwijać swoją organizację, jednocześnie zmniejszając złożoność i koszty. Dowiedz się więcej na temat produktu: SilkStart MultiChapter

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Podziel się swoją pasją z globalną publicznością. Poznaj kompleksową platformę, która ożywi wirtualne i osobiste wydarzenia.
Dzięki HeySummit pasja użytkownika jest w centrum uwagi. Poznaj kompleksową platformę, która ożywi wirtualne, hybrydowe i osobiste wydarzenia. Nadszedł czas, aby powiększyć grono odbiorców i zarabiać na swojej pasji. Na duże, małe i średnie wydarzenia. Organizujesz jednorazowe webinarium, comiesięczny czat przy kominku lub wielodniową imprezę z wieloma prelegentami? Wszystkie wydarzenia znajdą miejsce w organizacji dzięki HeySummit. Potężna platforma typu „wszystko w jednym” obsługuje spotkania o dowolnej wielkości, częstotliwości i złożoności. Dowiedz się więcej na temat produktu: HeySummit

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami EMS od Accruent umożliwia profesjonalistom realizację niezapomnianych wydarzeń zarówno dla organizatorów, jak i uczestników.
Usprawnij planowanie wydarzeń dzięki oprogramowaniu do zarządzania wydarzeniami EMS firmy Accruent. EMS umożliwia profesjonalistom realizację wydarzeń z precyzją, kreatywnością i wydajnością, zapewniając niezapomniane wrażenia zarówno organizatorom, jak i uczestnikom. Dzięki oprogramowaniu do zarządzania wydarzeniami i konferencjami firmy mogą płynnie organizować i przeprowadzać udane wydarzenia, zwiększając reputację marki, optymalizując alokację zasobów i wspierając znaczące kontakty z klientami i interesariuszami. Dowiedz się więcej na temat produktu: EMS

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Przetwarzanie płatności
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie wystawami/dostawcami
  • Sprzedaż biletów
  • Promocja społeczna
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Zarządzanie sponsoringiem
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kontaktami