Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy do zarządzania hotelem

Systemy do zarządzania hotelem automatyzują działania marketingowe, rezerwację i rozliczanie pokoi w branży hotelarskiej. Kierownicy hoteli, moteli i ośrodków wczasowych korzystają z tych systemów w celu optymalizacji efektywności działań, przyspieszenia procesu rezerwacji i obsługi pomieszczeń. Systemy do zarządzania hotelem oferują różnorodne funkcje w zakresie monitorowania wolnych miejsc oraz integracji narzędzi marketingowych i sprzedażowych, a także funkcji rozliczeniowych. Często dołączone są do nich również narzędzia zarządzające innymi opcjami, np. zleceniami konserwacyjnymi i planowanie sprzątania. Systemy do zarządzania hotelem związane są z programami do obsługi nieruchomości, rezerwacji i wypożyczalni.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Systemy do zarządzania hotelem

Wyniki: 25 w

Noovy zaprojektowano z myślą o uproszczeniu i automatyzacji wszystkich operacji dla nowoczesnych hoteli i ich gości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Noovy
Noovy zaprojektowano z myślą o uproszczeniu i automatyzacji wszystkich operacji dla nowoczesnych hoteli i ich gości. Od systemu rezerwacji po wymeldowanie, od recepcji po zarządzanie przychodami — każdy proces jest łatwiejszy, szybszy i bardziej połączony. Noovy założono przez zespół byłych hotelarzy, którzy uważają, że branża hotelarska potrzebuje rewolucji technologicznej. Od pierwszego dnia system Noovy został zaprojektowany jako najbardziej otwarty, przyjazny dla użytkownika i kompletny system na rynku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Noovy

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
Shiji Enterprise Platform jest platformą szpitalną na miarę XXI wieku. Platforma chmurowa dla przedsiębiorstw, przeznaczona dla systemów PMS, CRS i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shiji Enterprise Platform
Globalne i międzynarodowe firmy hotelarskie potrzebują rozwiązań technologicznych, które poradzą sobie ze złożonością branży hotelarskiej na całym świecie. Platforma Shiji Enterprise jest nowoczesna, skalowalna i bezpieczna. Nadszedł czas, aby przedsiębiorstwa hotelarskie otrzymały realną opcję na miarę współczesnych czasów, która posiada następujące kluczowe cechy: - Zarządzanie nieruchomościami; - Prywatność i bezpieczeństwo; - Szybkie intuicyjne wyszukiwanie gości; - Infrastruktura API-First; - Architektura oparta na zdarzeniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shiji Enterprise Platform

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
Kompleksowe oprogramowanie dla podmiotów oferujących wynajem krótkoterminowy i wakacyjny. Jedna subskrypcja, wszystkie narzędzia. 14-dniowa bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smoobu
Smoobu to kompleksowe oprogramowanie dla podmiotów oferujących wynajem krótkoterminowy i wakacyjny. Smoobu automatycznie synchronizuje wszystkie portale służące do rezerwacji, takie jak Airbnb, Booking.com, VRBO, Trip.com, Agoda itp., więc nie musisz już martwić się o podwójne rezerwacje i ceny prowadzane ręcznie. Jedna subskrypcja, wszystkie narzędzia. Menedżer kanału dystrybucji, PMS, kreator stron internetowych, system rezerwacji, zunifikowana skrzynka odbiorcza, zameldowanie w trybie online, a także dostosowany przewodnik dla gości, który sprawi, że otrzymasz lepsze recenzje. Wypróbuj Smoobu Pro przez 14 dni. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smoobu

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
Zarządzanie setkami ofert – oprogramowanie typu „wszystko w jednym” do zarządzania ofertami wynajmu wakacyjnego na Airbnb, Booking.com, Expedia i innych portalach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hostify
Hostify to rozwiązanie typu all-in-one, które pomaga właścicielom wypożyczalni i zarządcom nieruchomości zautomatyzować procesy i zintegrować dane z wielu kanałów i kont Airbnb. Ta platforma pozwala łatwo zarządzać setkami nieruchomości i codziennymi operacjami. Usprawnia biznes związany z wynajmem wakacyjnym i zbieranie wszystkich interakcji na jednym pulpicie. Hostify natychmiast synchronizuje dane z serwisami Airbnb, Booking.com, HomeAway, Expedia, Vrbo, TripAdvisor i wieloma innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hostify

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
Guesty for Hosts to pierwsze, niedrogie i łatwe w użyciu oprogramowanie do zarządzania wynajmem wakacyjnym, przeznaczone dla gospodarzy zarządzających od jednej do trzech ofert. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guesty For Hosts
Guesty For Hosts to mobilne oprogramowanie do zarządzania wynajmem wakacyjnym dla gospodarzy, właścicieli nieruchomości i hoteli, którzy zarządzają kilkoma wynajmami krótkoterminowymi. Guesty zapewnia wszystkie funkcje potrzebne do zaoszczędzenia czasu, zwiększenia ekspozycji ogłoszeń i zarządzania hotelarstwem w podróży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guesty For Hosts

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
Jedyne narzędzie do zarządzania nieruchomościami. Zadanie wykonane. Oszczędzaj godziny każdego tygodnia dzięki zautomatyzowanym wiadomościom, inteligentnym stawkom i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Uplisting
Uplisting to kompleksowe rozwiązanie zaprojektowane specjalnie z myślą o krótkoterminowych wynajmach. Jest intuicyjne, niezawodne i pozwala rozpocząć dodawanie wartości do firmy w ciągu 30 minut od rozpoczęcia 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej. Automatycznie importuj oferty bezpośrednio z Airbnb i łącz się z Booking.com oraz innymi portalami w ciągu kilku minut. Natychmiastowa synchronizacja rezerwacji, stawek i dostępności dzięki 0% prowizji, bez kosztów konfiguracji i ukrytych opłat. Oszczędzaj godziny każdego tygodnia dzięki zautomatyzowanym wiadomościom, inteligentnym stawkom i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Uplisting

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
Firma doskonale sobie radzi ze złożonymi scenariuszami rezerwacji, w których goście chcą zarezerwować zakwaterowanie i atrakcje za jednym razem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookinglayer
Bookinglayer to oprogramowanie do zarządzania rezerwacjami i przepływem pracy, specjalizujące się w przygodach z noclegiem. Program Bookinglayer automatyzuje rezerwacje gości, płatności, księgowość, a nawet komunikację z gośćmi za pomocą spersonalizowanego narzędzia do zarządzania pocztą e-mail. Dzięki dostępności w czasie rzeczywistym kalendarz jest automatycznie synchronizowany ze stroną internetową i kanałami, takimi jak Airbnb i Booking.com. Właściciel rezerwacji doskonale radzi sobie ze złożonymi scenariuszami rezerwacji, w których goście chcą zarezerwować zakwaterowanie i zajęcia w miejscu Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookinglayer

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami hotelowymi, z którego zespół będzie korzystać. Sprawia, że współpraca, skupienie się na tym, co ważne, i wykonywanie większej ilości zadań w pracy jest dla wszystkich przyjemne i łatwe. Jest to pierwsze tego rodzaju oprogramowanie wizualne, które pokazuje dokładnie, jak wygląda sytuacja. Na koniec pozbądź się boleśnie długich wątków w wiadomości e-mail, zmniejsz liczbę spotkań i ciesz się satysfakcją z zmieniania koloru na zielony po zakończeniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
Hostaway to najszybciej rozwijające się oprogramowanie do wynajmu wakacyjnego dla profesjonalnych zarządców nieruchomości na świecie. Więcej rezerwacji. Mniej kłopotów.
Hostaway stał się liderem na rynku marketingu, sprzedaży, zarządzania, raportowania i komunikacji dla zarządców nieruchomości wakacyjnych. Jeden z największych rynków w branży i głębokie integracje z Airbnb, VRBO, Expedia, Booking.com, itp. Zarządcy nieruchomości mogą zwiększyć ekspozycję, jednocześnie oszczędzając czas i pieniądze. Masz unikalny model biznesowy? Hostaway to doskonale wszechstronne rozwiązanie. Hostaway, któremu zaufało tysiące zarządców nieruchomości, jest znany ze stabilności, wydajności i jakości obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hostaway

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
Centralizacja rezerwacji zakwaterowania online, zarządzanie personelem, przetwarzanie płatności i połączenie się z narzędziami, których już używasz.
Checkfront to platforma do zarządzania rezerwacjami, której zaufały tysiące operatorów w branży hotelarskiej na całym świecie. Platforma umożliwia firmom sprzedaż zakwaterowania na dowolnej stronie internetowej, zapewnia zarządzanie inwentarzem na żywo, dynamiczne ceny, powiadomienia dla klientów i dystrybucję kanałami dotarcia do klientów. Checkfront ułatwia rozwój firmy poprzez automatyzację administracji i przechowywanie wszystkich narzędzi biznesowych w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Checkfront

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
Guesty to oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami i hotelami dla firm zarządzających ofertami 4+.
Guesty to oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami dla firm zarządzających ofertami 4+. Rozbudowane oprogramowanie ma różnorodne funkcje do wszystkich aspektów zarządzania nieruchomościami hotelowymi, w tym zarządzania kanałami sprzedaży, zautomatyzowanej komunikacji z gośćmi, księgowości, zarządzania zadaniami, przetwarzania płatności i nie tylko, dzięki czemu pobyt gości w hotelu jest przyjemniejszy. Guesty integruje się z dziesiątkami narzędzi na rynku, centralizując operacje, aby użytkownicy mogli zarządzać wszystkim z jednego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guesty

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
Hotelogix to solidny system zarządzania hotelami oparty na chmurze, który oferuje możliwości nowej generacji, potrzebne hotelom do uproszczenia rezerwacji.
Hotelogix to solidny, oparty na chmurze system zarządzania hotelami, który oferuje możliwości nowej generacji potrzebne hotelom do uproszczenia rezerwacji, zwiększenia wydajności operacyjnej i maksymalizacji przychodów. Hotelogix umożliwia integrację w czasie rzeczywistym ze wszystkimi głównymi OTA (internetowymi biurami podróży) i GDS (globalnymi systemami dystrybucji), aby zwiększyć zasięg rynkowy, zwiększyć obłożenie i wyeliminować błędy w rezerwacji. Hotelogix ma dekadę doświadczenia w obsłudze hoteli w ponad 100 krajach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hotelogix

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
innRoad to system PMS typu „oprogramowanie jako usługa” (SaaS) stworzony na potrzeby firm z branży hotelarskiej każdej wielkości.
innRoad to system PMS typu „oprogramowanie jako usługa” (SaaS) stworzony na potrzeby firm z branży hotelarskiej każdej wielkości. Oferuje niezależnym obiektom kalendarz dostępności, mechanizm rezerwacji, połączenie z OTA (internetowe biura podróży). Użytkownicy mogą zarządzać rezerwacjami grupowymi, wykazem stawek i konfigurowalnymi raportami w ramach tej samej platformy. innRoad działa w wielu lokalizacjach, jest dostępny z każdego urządzenia lub miejsca i jest zgodny ze standardami PCI. Dowiedz się więcej na temat produktu: innRoad

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
Oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami i obsługą gości dla kierowników ds. krótkoterminowego wynajmu, którzy chcą rozwijać swoją działalność.
Oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami i obsługi gości w przypadku krótkoterminowych wynajmów. Platforma zarządzania nieruchomościami Hostfully (dawniej Orbirental) pomaga zarządcom zwiększyć skalę działalności związanej z wynajmem wakacyjnym dzięki funkcjom zaprojektowanym w celu ułatwienia zarządzania i rozwoju operacji zarządzania nieruchomościami. Funkcje obejmują: dystrybucję kanałów, centralną skrzynkę odbiorczą z kalendarzem i komunikacją dla gości, automatyczne wysyłanie wiadomości, bezpośrednie rezerwacje, platformę sprzedaży droższych produktów, przetwarzanie płatności, narzędzia do ustalania cen i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hostfully Property Management Platform

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
PriceLabs to rozwiązanie do zarządzania przychodami dla dostawców wynajmu krótkoterminowego, które oferuje dynamiczne ceny i narzędzia do analizy rynku.
PriceLabs to innowacyjne i łatwe w użyciu narzędzie do zarządzania przychodami dla branży wynajmu krótkoterminowego i hotelarstwa. PriceLabs, dzięki podejściu opartemu na danych, regułom automatyzacji i dostosowaniu do zarządzania cenami i ograniczeniami dotyczącymi pobytu, pomaga agentom krótkoterminowych wynajmów wakacyjnych i hotelom zwiększać przychody i usprawniać procesy, oszczędzając przy tym czas pracy. Dzięki integracji z rosnącą listą kanałów i systemów zarządzania nieruchomościami zautomatyzowane zarządzanie przychodami jest na wyciągnięcie ręki. Dowiedz się więcej na temat produktu: PriceLabs

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
Ujednolicone rozwiązanie do handlu (ERP + POS) dla handlu detalicznego i hotelarstwa oparte na technologii Microsoft Dynamics
Dzięki LS Central można prowadzić działalność hotelarską, gastronomiczną, handlową i rozrywkową w ramach jednej platformy. Zyskujesz wszystkie niezbędne funkcje branżowe bez konieczności przełączania systemów. A ponieważ wszystkie informacje znajdują się w jednej bazie danych, otrzymujesz pełną widoczność całego przedsiębiorstwa i gości. Zarządzaj gośćmi, grupami i rezerwacjami korporacyjnymi. Uzyskaj wgląd w czasie rzeczywistym w stan konserwacji, utrzymania porządku i rezerwacji, maksymalizacji zajętości pokoju i nie tylko Dowiedz się więcej na temat produktu: LS Retail

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
Unifocus automatyzuje zarządzanie pracownikami. Platforma obejmuje budżetowanie, prognozowanie, ustalanie harmonogramu, zadania operacyjne, udzielanie wskazówek i ankiety
Unifocus to platforma do zarządzania personelem w branży hotelarskiej, automatyzująca budżetowanie, prognozowanie i ustalanie harmonogramu w celu tworzenia zgodnych z przepisami harmonogramów, które redukują koszty. Oferuje także narzędzia do zarządzania otwartymi zmianami i zadaniami, cyfrową integrację napiwków i listą płac oraz analitykę systemu, która pomaga hotelom utrzymać wysokie oceny i obniżyć koszty operacyjne. Platforma zapewnia bezproblemowe rozwiązanie dla codziennych operacji hotelowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: UniFocus

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
Preno — doskonałe oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami hotelowymi, zaprojektowane w celu uproszczenia i usprawnienia codziennej działalności hotelarzy.
Preno to oparte na chmurze oprogramowanie hotelowe + menedżer kanału + system rezerwacji, które automatyzuje codzienne operacje dla dostawców usług zakwaterowania. Preno oszczędza średnio dziesięć godzin tygodniowo na stanowisku administratora i generuje o 50% więcej rezerwacji. Jako pakiet inteligentnych narzędzi Preno jest również zintegrowany z cenionymi aplikacjami Xero, Staah i Siteminder. Jest to inteligentne oprogramowanie, które pasuje do różnych rodzajów obiektów – od hoteli butikowych, przez motele, po kempingi, luksusowe budowle i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Preno

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
WeBee to 360-stopniowa platforma do obsługi gości, która zapewnia większe przychody, pozytywne recenzje i zadowolenie gości.
WeBee to 360-stopniowa cyfrowa platforma obsługi gości, która dostarcza bezbłędne rozwiązania, aby stworzyć pomost między hotelarzami a gośćmi, który maksymalizuje zadowolenie gości. Ta nagradzana platforma upraszcza życie hotelarzy poprzez znaczące przyciąganie gości w celu generowania lojalnych klientów, większe przychody dzięki usługom sprzedaży i zamówień online, pozytywne zarządzanie reputacją marki, bardziej bezkontaktowe środowisko, inteligentne dane i raportowanie na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: WeBee

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
W pełni zintegrowany system PMS (system zarządzania nieruchomościami), RMS (system zarządzania rentownością), menedżer kanału sprzedaży, mechanizm rezerwacji integrujący wszystko w jednym systemie z dynamicznymi wycenami, który pomaga hotelom zwiększyć przychody.
Aiosell zapewnia w pełni zintegrowany, oparty na chmurze system zarządzania obiektem dla hoteli, który płynnie integruje się z systemem zarządzania przychodami, menedżerem kanału sprzedaży, menedżerem ds. przeglądów, mechanizmem rezerwacji i systemem raportowania, zapewniając kompleksowe zintegrowane rozwiązanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aiosell

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
Oparty na chmurze Channel Manager PMS z łatwym w użyciu kalendarzem, integracją z ponad 300 witrynami turystycznymi, systemem rezerwacji, POS, e-fakturami.
MiniHotel to kompleksowe, oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania hotelami i Channel Manager, idealne dla małych i średnich hoteli, hoteli butikowych, wynajmu wakacyjnego, hosteli, B&B, pensjonatów, kempingów. Cechy: Łatwy w użyciu kalendarz, integracja z ponad 300 serwisami turystycznymi, system rezerwacji dla strony głównej, Yield, POS, raporty, księgowość, skaner paszportów. Fiskalizacja e-fakturowania gotowa w 50 krajach. Zintegrowane ponad 500 procesorów płatności i bramek. Telefon+e-mail+Chat+WhatsApp Support w zestawie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mini Hotel PMS

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
Jesteśmy firmą technologiczną działającą w branży hotelarskiej.
Covermanager to firma technologiczna działająca w branży hotelarskiej. Celem jest wspieranie naszych partnerskich restauracji w globalnym zarządzaniu sprzedażą, budowaniu lojalności klientów i wzmacnianiu ich kanałów sprzedaży bezpośredniej. Oferowana przez nas usługa to rozwiązanie SaaS do zarządzania rezerwacjami, kolejkami i zamówieniami online dla restauracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: CoverManager

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
Oprogramowanie hotelowe, zapewniające kompleksowe rozwiązanie do zarządzania hotelem – od małych hoteli indywidualnych po duże międzynarodowe sieci hotelowe.
Planet’s protel PMS to przyjazna dla użytkownika platforma, która zapewnia hotelarzom narzędzia potrzebne do usprawnienia ich codziennych działań. System zapewnia kompleksowy pakiet rozwiązań, dzięki którym użytkownicy mają pełną kontrolę nad wszystkimi aspektami pobytu gości, takimi jak rezerwacje, zameldowania, rozliczenia i płatności. Zapewnia również wgląd w zachowanie użytkowników w czasie rzeczywistym, dzięki czemu hotele mogą lepiej skonfigurować swoją ofertę, aby zmaksymalizować zadowolenie klientów. Co to jest Dowiedz się więcej na temat produktu: protel PMS

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
Duve to kompleksowy system zarządzania gośćmi, który pomaga hotelarzom w cyfryzacji hotelu, zwiększaniu sprzedaży usług i personalizacji komunikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Duve
Duve (dawniej Wishbox) pozwala hotelarzom zwiększyć rentowność, poprawić wydajność i zaoferować gościom lepsze wrażenia. Platforma pozwala hotelarzom na bezkontaktową obsługę gości bez uszczerbku dla ich indywidualnego charakteru. Duve jest innowacyjny, intuicyjny i konfigurowalny, działając jako nowoczesna warstwa do twoich głównych systemów. w ponad 60 krajach na całym świecie Zintegrowany z ponad 100 systemami w branży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Duve

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości
Wielokrotnie nagradzany system zarządzania gośćmi Canary pomaga 20 tysiącom hotelarzy na całym świecie zwiększyć przychody, wydajność pracowników i zadowolenie gości.
Wielokrotnie nagradzany system zarządzania gośćmi Canary, któremu zaufało ponad 20 tys. hotelarzy na całym świecie, pomaga hotelarzom we wszystkich typach obiektów – od luksusowych po te o ograniczonym zakresie usług – poprawić wydajność personelu, zwiększyć przychody ze sprzedaży, podnieść poziom zadowolenia gości i wiele więcej. Platforma Canary zapewnia hotelarzom wiele niezbędnych rozwiązań, takich jak: Contactless Check-In/Checkout, Digital Upsells, Guest Messaging, Digital Authorizations Contracts i Digital Tipping. Pobieranie aplikacji nie jest wymagane. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canary

Funkcje

  • Integracja GDS/OTA
  • Zarządzanie konserwacją
  • Automatyzacja marketingu
  • Rezerwacja online
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie pracownikami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie doświadczeniem gości
  • Zarządzanie stawkami
  • Rozwiązanie CRM
  • Wbudowany system księgowości