Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Bezpłatne Programy do rezerwacji

Programy do rezerwacji ułatwiają zarządzanie rezerwacjami w branży hotelarskiej, obejmując rozwiązania internetowe oraz stacjonarne. Aplikacje do rezerwacji oferują konfigurowalne funkcje dostosowane do potrzeb różnych użytkowników – od hoteli, moteli, apartamentów i hosteli po biura podróży i organizatorów wycieczek. Programy do rezerwacji pozwalają przyspieszyć przetwarzanie informacji i zwiększyć efektywne wykorzystanie dostępnej przestrzeni. Rozwiązania te zazwyczaj obejmują również zintegrowane narzędzia dla szerokiego wachlarza funkcji biznesowych – od księgowości i raportowania przychodów, po zarządzanie konserwacją i utrzymaniem budynków. Aplikacje do rezerwacji są powiązane z systemami do zarządzania hotelem, oprogramowaniem dla wypożyczalni i programami dla biur podróży.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 15 w
Kompleksowe oprogramowanie dla podmiotów oferujących wynajem krótkoterminowy i wakacyjny. Jedna subskrypcja, wszystkie narzędzia. 14-dniowa bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smoobu
Smoobu to kompleksowe oprogramowanie dla podmiotów oferujących wynajem krótkoterminowy i wakacyjny. Smoobu automatycznie synchronizuje wszystkie portale służące do rezerwacji, takie jak Airbnb, Booking.com, VRBO, Trip.com, Agoda itp., więc nie musisz już martwić się o podwójne rezerwacje i ceny prowadzane ręcznie. Jedna subskrypcja, wszystkie narzędzia. Menedżer kanału dystrybucji, PMS, kreator stron internetowych, system rezerwacji, zunifikowana skrzynka odbiorcza, zameldowanie w trybie online, a także dostosowany przewodnik dla gości, który sprawi, że otrzymasz lepsze recenzje. Wypróbuj Smoobu Pro przez 14 dni. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smoobu

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
System rezerwacji online z przypomnieniami dla wszystkich firm usługowych. Pozwól swoim klientom dokonywać rezerwacji online. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me
SimplyBook.me zapewnia rozbudowany system rezerwacji na rynku, który sprawia, że wyglądasz profesjonalnie i rozwiązuje wszystkie twoje potrzeby online. Otrzymujesz piękną stronę internetową do rezerwacji lub widżet dla własnej strony internetowej, na której możesz prezentować swoje oferty biznesowe i akceptować terminy, sprzedawać produkty, członkostwo, pakiety, karty upominkowe i dodatki do usług. Dostępna jest szeroka gama narzędzi marketingowych, a także aplikacja administratora i markowa aplikacja klienta. Rozbudowane rozwiązanie dla przedsiębiorstw dostępne wraz z zarządzaniem centralą. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Kompleksowy system (wszystko w jednym) dla firm oferujących kursy dla dzieci i zajęcia z dobrymi doświadczeniami klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zooza
Zooza umożliwia tobie i twojemu zespołowi sprzedaż i zarządzanie szeroką gamą kursów w wielu lokalizacjach. Wszystko to przy jednoczesnym zapewnieniu doświadczenia zakupowego i portalu klienta do samodzielnego zarządzania. Potężny system zapewnia pewność siebie i wsparcie, których potrzebujesz, aby odnieść sukces. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zooza

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Usprawnij swój proces ustalania harmonogramu i zwiększ przychody dzięki rozwiązaniu w zakresie rezerwacji Wix w trybie online.
Zapełnij swój harmonogram i zwiększ przychody, sprzedając usługi bezpośrednio ze strony internetowej dzięki jednemu z wiodących rozwiązań Wix do ustalania harmonogramów w trybie online. Platforma umożliwia oferowanie niestandardowych usług, zarządzanie personelem, kalendarzem i wieloma lokalizacjami, budowanie relacji z klientami i rozwijanie działalności – wszystko z jednego miejsca. Znajdziesz tu takie niezbędne funkcje, jak inteligentny kalendarz rezerwacji, zarządzanie mobilne, zautomatyzowana komunikacja, zintegrowane systemy płatności i rozwiązania CRM, indywidualna analityka oraz pełny pakiet marketingowy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Fresha to najlepsze na świecie oprogramowanie do rezerwacji wizyt w salonach urody, spa i wellness, któremu zaufało już ponad 450 000 profesjonalistów z całego świata.
Fresha to najlepsze na świecie oprogramowanie do rezerwacji wizyt w salonach urody, spa i wellness, któremu zaufało już ponad 450 000 profesjonalistów z ponad 120 krajów. Fresha oferuje intuicyjną platformę do zarządzania wizytami, płatnościami i relacjami z klientami, upraszczając operacje i wspierając rozwój firm. Zwiększ sprzedaż i przyciągnij nowych klientów, akceptując rezerwacje online bezpośrednio w wyszukiwarce Google, na Facebooku i Instagramie oraz w swojej witrynie. Klienci będą informowani na bieżąco za pomocą automatycznych SMS-ów, e-maili i powiadomień w aplikacji mobilnej. Fresha umożliwia również firmom zwiększenie przychodów dzięki wbudowanym narzędziom marketingowym, funkcjom zarządzania klientami i opcjonalnemu przetwarzaniu płatności. Niezależnie od tego, czy jesteś usługodawcą indywidualnym, czy zarządzasz firmą z wieloma lokalizacjami, Fresha oferuje narzędzia, których potrzebujesz, aby odnieść sukces – a wszystkie znajdziesz w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fresha

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowaniu do rezerwacji firmy TrekkSoft zaufały tysiące firm turystycznych w ponad 130 krajach na całym świecie. Poproś o wersję demonstracyjną.
TrekkSoft cieszy się zaufaniem firm turystycznych w ponad 130 krajach na całym świecie. Przekonwertuj więcej odwiedzających stronę internetową na gości z rezerwacją i korzystaj z bramki płatności zaprojektowanej dla branży turystycznej. Wykorzystaj TrekkSoft do prowadzenia sprzedaży wielokanałowej poprzez OTA (internetowe biura podróży), takie jak Expedia czy GetYourGuide, poprzez lokalnych sprzedawców, takich jak DMO (organizacja marketingu miejsc przeznaczenia) lub innych partnerów branżowych. Zarządzaj rezerwacjami, trasami, harmonogramami, zasobami i zespołami w jednym miejscu. Poproś o wersję demonstracyjną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: TrekkSoft

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Ovatu to wysokiej klasy oprogramowanie do rezerwacji w atrakcyjnej cenie. Pomocny zestaw narzędzi do zarządzania spotkaniami.
60-dniowa bezpłatna wersja próbna. Ovatu to wysokiej klasy dostawca oprogramowania do rezerwacji salonów spa z pełną obsługą punktów sprzedaży, przypomnieniami, opcjami rezerwacji w trybie online, narzędziami marketingowymi i nie tylko. Ovatu dostosowuje cały proces rezerwacji do marki i pomaga przekształcić więcej osób w długoterminowych klientów. Każdego miesiąca Ovatu pomaga siedmiu milionom ludzi na całym świecie rezerwować wizyty. Szeroko stosowany w branży fryzjerskiej i kosmetycznej, a także w branży fitness, wellness, medycznej i edukacyjnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ovatu

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Nowy i lepszy sposób na zaplanowanie spotkań. Zacznij automatyzować swoją firmę dzięki Bookafy. Bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Bookafy ma solidny zestawów funkcji na rynku… Główną cechą wyróżniającą jest design, strona rezerwacyjna i/lub bezproblemowa integracja light box dla Twojej strony internetowej (możliwość bezpłatnej instalacji). Jeśli zależy Ci na projekcie i szukasz oprogramowania, które dobrze odzwierciedla Twoją markę… Wypróbuj Bookafy. Dostępna jest dwukierunkowa synchronizacja z Google, Ical, Outlook, Office 365 i Outlook Exchange, otwarty interfejs API, płatności, klasy, nieograniczona liczba użytkowników, nieograniczone typy wizyt i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Bookinglayer jest oprogramowaniem do zarządzania rezerwacjami i przepływem pracy, które jest przeznaczone zwłaszcza do zarządzania noclegami i dodatkowymi aktywnościami rezerwowanymi przez gości.
Bookinglayer jest oprogramowaniem do zarządzania rezerwacjami i przepływem pracy, które jest przeznaczone zwłaszcza do zarządzania noclegami i dodatkowymi aktywnościami rezerwowanymi przez gości. Bookinglayer automatyzuje rezerwacje, płatności, księgowość, a nawet komunikację gości dzięki spersonalizowanemu narzędziu do zarządzania pocztą e-mail. Wyświetlając dostępność w czasie rzeczywistym, Bookinglayer automatycznie synchronizuje kalendarz ze stroną internetową i serwisami takimi jak Airbnb i Booking.com. Bookinglayer doskonale radzi sobie z obsługą złożonych scenariuszy rezerwacji, w których goście chcą natychmiast rezerwować noclegi i dodatkowe aktywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookinglayer

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Utwórz bezpłatne konto i dodaj rezerwację stolików do strony internetowej swojej restauracji w ciągu kilku minut.
Dzięki funkcjom „rezerwacji stolika” i „zamawiania z wyprzedzeniem” Twoi goście mogą teraz wcześniej zarezerwować stolik i zamówić posiłek. Wszystko jest łatwe dzięki GloriaFood. Utwórz bezpłatne konto i dodaj rezerwację stolików do strony internetowej swojej restauracji w ciągu kilku minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: GloriaFood

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Prosty system rezerwacji zasobów powierzchniowych w firmach.
Whatspot to prosty system rezerwacji dla współdzielonych zasobów w firmach. Małe firmy i lokale korzystają z Whatspot, aby uprościć rezerwację sal konferencyjnych, samochodów służbowych, miejsc parkingowych i innych wspólnych zasobów firmowych. Skorzystaj z inteligentnego wyszukiwania, aby szybko znaleźć i zarezerwować odpowiednie miejsce. Dokonaj rezerwacji ad-hoc za pomocą kodów QR bezpośrednio na miejscu. Pozwól publiczności na rezerwację poszczególnych miejsc za pośrednictwem Twojej strony internetowej. Efektywne organizowanie rezerwacji za pomocą narzędzi zarządzania i kontroli dostępu. Whatspot jest oparty na chmurze, zawsze Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatspot

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Zarządzaj kempingiem i akceptuj rezerwacje online dzięki najłatwiejszemu w obsłudze i bezpłatnemu oprogramowaniu do parkowania kamperów.
Zarządzaj swoim kempingiem i akceptuj rezerwacje online za pomocą najłatwiejszego w obsłudze oprogramowania na świecie, które nie wiąże się z żadnymi umowami ani kosztami. Twórz i edytuj rezerwacje krótkoterminowe i sezonowe za pomocą prostego interfejsu typu „przeciągnij i upuść”, aby zmienić lokalizacje, daty i czas trwania. Kempingowicze dokonują rezerwacji bezpośrednio z twojej strony internetowej za pomocą markowego, wbudowanego przepływu rezerwacji, który pozwoli im zarezerwować miejsce w 60 sekund lub krócej. Rezerwuj miejsca dla kamperów, namiotów, kabin, kajaków, łodzi i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Park

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Polska Produkt lokalny
Timerise zastępuje uciążliwe ręczne procesy rezerwacji usprawnionym i przyjaznym rozwiązaniem, nawet dla najbardziej wymagających scenariuszy.
Timerise to wysoce elastyczne narzędzie do automatyzacji złożonych procesów rezerwacji i oszczędzania czasu. Pomaga firmom poprawić jakość obsługi klienta, jednocześnie zwiększając sprzedaż i obniżając koszty. Jest to niezbędne narzędzie do usprawnienia procesów rezerwacji i zwiększenia rentowności. Dzięki Timerise firmy mogą pożegnać się z kłopotami związanymi z ręcznymi procesami rezerwacji i polegać na usprawnionym, wydajnym i wysoce skutecznym rozwiązaniu dla najbardziej wymagających scenariuszy rezerwacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Timerise

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Polska Produkt lokalny
Oferują intuicyjne, hybrydowe oprogramowanie do zarządzania pracą, które umożliwia rezerwację biurek i miejsc parkingowych oraz tworzenie raportów dotyczących wykorzystania biura.
Dostarczają oprogramowanie w chmurze i na urządzeniach mobilnych, które umożliwia pracownikom rezerwację biurek, miejsc parkingowych, zarządzanie pracą hybrydową i wiele innych. Zoptymalizuj swoje biuro, korzystając z danych zawartych w ich raportach dotyczących wykorzystania biura. Ich rozwiązanie jest ekonomiczne, ponieważ jest w 100% oparte na oprogramowaniu. Nie trzeba instalować dodatkowych ekranów i urządzeń. Wymagany jest wyłącznie smartfon. Pomogą rozpocząć pracę hybrydową w Twoim biurze, podzielą się swoim doświadczeniem i przeprowadzą Cię przez cały proces. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidaro

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
miniCal to bezpłatne oprogramowanie open source do zarządzania nieruchomościami
miniCal to bezpłatne oprogramowanie open source do zarządzania nieruchomościami. Głównymi klientami są: - właściciele nieruchomości szukający niestandardowego rozwiązania; - firmy PMS (usługi zarządzania nieruchomościami), które chcą zlecić outsourcing swojej technologii. Dowiedz się więcej na temat produktu: miniCal

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami