Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do rezerwacji

Programy do rezerwacji ułatwiają zarządzanie rezerwacjami w branży hotelarskiej, obejmując rozwiązania internetowe oraz stacjonarne. Aplikacje do rezerwacji oferują konfigurowalne funkcje dostosowane do potrzeb różnych użytkowników – od hoteli, moteli, apartamentów i hosteli po biura podróży i organizatorów wycieczek. Programy do rezerwacji pozwalają przyspieszyć przetwarzanie informacji i zwiększyć efektywne wykorzystanie dostępnej przestrzeni. Rozwiązania te zazwyczaj obejmują również zintegrowane narzędzia dla szerokiego wachlarza funkcji biznesowych – od księgowości i raportowania przychodów, po zarządzanie konserwacją i utrzymaniem budynków. Aplikacje do rezerwacji są powiązane z systemami do zarządzania hotelem, oprogramowaniem dla wypożyczalni i programami dla biur podróży.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do rezerwacji

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 44 w

Kompleksowe oprogramowanie dla podmiotów oferujących wynajem krótkoterminowy i wakacyjny. Jedna subskrypcja, wszystkie narzędzia. 14-dniowa bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smoobu
Smoobu to kompleksowe oprogramowanie dla podmiotów oferujących wynajem krótkoterminowy i wakacyjny. Smoobu automatycznie synchronizuje wszystkie portale służące do rezerwacji, takie jak Airbnb, Booking.com, VRBO, Trip.com, Agoda itp., więc nie musisz już martwić się o podwójne rezerwacje i ceny prowadzane ręcznie. Jedna subskrypcja, wszystkie narzędzia. Menedżer kanału dystrybucji, PMS, kreator stron internetowych, system rezerwacji, zunifikowana skrzynka odbiorcza, zameldowanie w trybie online, a także dostosowany przewodnik dla gości, który sprawi, że otrzymasz lepsze recenzje. Wypróbuj Smoobu Pro przez 14 dni. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smoobu

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Bookinglayer jest oprogramowaniem do zarządzania rezerwacjami i przepływem pracy, które jest przeznaczone zwłaszcza do zarządzania noclegami i dodatkowymi aktywnościami rezerwowanymi przez gości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookinglayer
Bookinglayer jest oprogramowaniem do zarządzania rezerwacjami i przepływem pracy, które jest przeznaczone zwłaszcza do zarządzania noclegami i dodatkowymi aktywnościami rezerwowanymi przez gości. Bookinglayer automatyzuje rezerwacje, płatności, księgowość, a nawet komunikację gości dzięki spersonalizowanemu narzędziu do zarządzania pocztą e-mail. Wyświetlając dostępność w czasie rzeczywistym, Bookinglayer automatycznie synchronizuje kalendarz ze stroną internetową i serwisami takimi jak Airbnb i Booking.com. Bookinglayer doskonale radzi sobie z obsługą złożonych scenariuszy rezerwacji, w których goście chcą natychmiast rezerwować noclegi i dodatkowe aktywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookinglayer

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
miniCal to bezpłatne oprogramowanie open source do zarządzania nieruchomościami Dowiedz się więcej na temat produktu: miniCal
miniCal to bezpłatne oprogramowanie open source do zarządzania nieruchomościami. Głównymi klientami są: - właściciele nieruchomości szukający niestandardowego rozwiązania; - firmy PMS (usługi zarządzania nieruchomościami), które chcą zlecić outsourcing swojej technologii. Dowiedz się więcej na temat produktu: miniCal

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Wydajne oprogramowanie do wynajmu wakacji z menedżerem kanałów, które nie pobiera opłat od OTA (transmisje drogą radiową) i zwiększa liczbę rezerwacji oraz przychody. Dowiedz się więcej na temat produktu: Avantio
Korzystaj z narzędzi Business Intelligence, efektywnie zarządzaj swoim czasem i zapewnij gościom doskonałe wrażenia dzięki zaawansowanemu oprogramowaniu do zarządzania wynajmem wakacyjnym. Zróżnicuj swoją strategię dystrybucji dzięki menedżerowi kanałów połączonemu z ponad 50 różnymi kanałami globalnymi i niszowymi. Wybierz rozwiązanie typu „wszystko w jednym” dostępne w ponad siedmiu językach i wyróżnione przez Airbnb, Booking.com i VRBO. Dzięki ponad 20-letniej obecności w branży i zespołowi ponad 100 osób z 24 krajów firma Avantio jest partnerem, którego potrzebujesz, aby wzmocnić swoją działalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Avantio

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Internetowy system rezerwacji z przypomnieniami dla wszystkich firm usługowych. Pozwól swoim samodzielnie klientom rezerwować wizyty online przez całą dobę, siedem dni w tygodniu – w tym bezpłatna wersja. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me
SimplyBook.me oferuje jeden z najbardziej rozbudowanych internetowych systemów rezerwacji, który sprawia, że wyglądasz profesjonalnie i zaspokaja wszystkie Twoje potrzeby online. Otrzymujesz piękną stronę internetową do rezerwacji lub widżet dla własnej strony internetowej, na której możesz prezentować swoje oferty biznesowe i akceptować terminy, sprzedawać produkty, członkostwo, pakiety, karty upominkowe i dodatki do usług. Zarządzaj swoją firmą za pomocą jednego rozwiązania: strona internetowa, przyjmowanie rezerwacji, inicjatywy marketingowe, statystyki biznesowe oraz płatności internetowe i na miejscu (POS). Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Guesty for Hosts to pierwsze, niedrogie i łatwe w użyciu oprogramowanie do zarządzania wynajmem wakacyjnym, przeznaczone dla gospodarzy zarządzających od jednej do trzech ofert. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guesty For Hosts
Guesty For Hosts, to oprogramowanie do zarządzania wynajmem wakacyjnym dla właścicieli nieruchomości zarządzających kilkoma wynajmami krótkoterminowymi. Guesty zapewnia wszystkie funkcje potrzebne do zaoszczędzenia czasu, zwiększenia ekspozycji ogłoszeń, zarządzania rezerwacjami i firmą w podróży. Guesty w pełni synchronizuje się z Airbnb, Booking.com i Vrbo, umożliwiając nadzorowanie i zarządzanie wszystkimi rezerwacjami z jednego kalendarza. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guesty For Hosts

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Wszechstronne oprogramowanie do rezerwacji dla małych i średnich firm zajmujących się wynajmem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Booqable
Booqable oferuje doskonałe oprogramowanie do rezerwacji wypożyczalni, sprzętu i zajęć. Dzięki rozbudowanemu back-office, sklepowi internetowemu i aplikacji na iOS, Booqable pomaga ponad 2000 firmom działać bardziej efektywnie i zwiększać liczbę rezerwacji. Funkcje takie jak dostępność w czasie rzeczywistym, wybór daty i godziny oraz płatności w trybie online można dostosować do własnych potrzeb, aby zapewnić klientom jak najlepsze warunki rezerwacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Booqable

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Stwórz zwycięski biznesowy plan podróży w pół godziny… Nie w pół dnia. Opracowany przez operatorów turystycznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nitro for Incoming Tour Operators
Tworzy łatwe w użyciu rozwiązania w złożonym świecie turystyki przyjazdowej. Nitro to najbardziej usprawniony system operatora wycieczek do obsługi niestandardowych grup przyjezdnych, FIT (wolnych niezależnych podróżujących) i MICE (organizacji spotkań, imprez motywacyjnych, konferencji i wystaw). Nitro automatyzuje procesy back-office: od szybkich wycen i pięknych ofert, poprzez rezerwacje, operacje, dokumenty, raporty finansowe, aż po pełny i łatwy przegląd przepływu pracy. Nie wymaga intensywnego szkolenia i pozwala skupić się na trasie i kliencie zamiast na IT. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nitro for Incoming Tour Operators

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Samoobsługowe ustalanie harmonogramu wizyt za pomocą przyjaznego narzędzia do planowania, dzięki czemu możesz zaoszczędzić czas na pozostałe czynności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling
Oszczędzaj czas, wyglądaj profesjonalnie i spraw, by Twoi klienci i Twoja firma prosperowali, dzięki samodzielnemu dokonywaniu rezerwacji w Acuity. Od momentu, gdy klient dokona u Ciebie rezerwacji Acuity wykonuje zadania związane z przyjmowaniem klientów, automatycznie wysyła spersonalizowane potwierdzenia e-mail do Ciebie i Twoich klientów, wysyła przypomnienia tekstowe i przetwarza płatności. Dzięki systemowi Acuity codzienne czynności przebiegają płynniej. Dostępna jest nawet aplikacja mobilna umożliwiająca zarządzanie na bieżąco. Wystarczy, że zjawisz się na miejscu w odpowiednim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Prosty system rezerwacji zasobów powierzchniowych w firmach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatspot
Whatspot to prosty system rezerwacji dla współdzielonych zasobów w firmach. Małe firmy i lokale korzystają z Whatspot, aby uprościć rezerwację sal konferencyjnych, samochodów służbowych, miejsc parkingowych i innych wspólnych zasobów firmowych. Skorzystaj z inteligentnego wyszukiwania, aby szybko znaleźć i zarezerwować odpowiednie miejsce. Dokonaj rezerwacji ad-hoc za pomocą kodów QR bezpośrednio na miejscu. Pozwól publiczności na rezerwację poszczególnych miejsc za pośrednictwem Twojej strony internetowej. Efektywne organizowanie rezerwacji za pomocą narzędzi zarządzania i kontroli dostępu. Whatspot jest oparty na chmurze, zawsze Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatspot

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Usprawnij swój proces ustalania harmonogramu i zwiększ przychody dzięki rozwiązaniu w zakresie rezerwacji Wix w trybie online.
Zapełnij swój harmonogram i zwiększ przychody, sprzedając usługi bezpośrednio ze strony internetowej dzięki jednemu z wiodących rozwiązań Wix do ustalania harmonogramów w trybie online. Platforma umożliwia oferowanie niestandardowych usług, zarządzanie personelem, kalendarzem i wieloma lokalizacjami, budowanie relacji z klientami i rozwijanie działalności – wszystko z jednego miejsca. Znajdziesz tu takie niezbędne funkcje, jak inteligentny kalendarz rezerwacji, zarządzanie mobilne, zautomatyzowana komunikacja, zintegrowane systemy płatności i rozwiązania CRM, indywidualna analityka oraz pełny pakiet marketingowy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie Mindbody do rezerwacji i prowadzenia upraszcza ustalanie harmonogramu spotkań online i dokonywanie rezerwacji dzięki automatycznym przypomnieniom.
Oprogramowanie do rezerwacji Mindbody ma wszystko, co jest potrzebne, aby płynnie zarządzać działalnością od początku do końca i zwiększać przychody. Od rezerwacji i planowania po automatyczne przypomnienia i zintegrowane płatności – Mindbody pomaga użytkownikowi się rozwijać. Ponadto Mindbody zapewnia innowacje, których nie znajdzie się nigdzie indziej, w tym recepcję SI (dzięki której przestajesz gubić połączenia i rezerwacje klientów), a także ponad 700 rozwiązań partnerskich, otwarte API i ekskluzywną sieć nowych klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mindbody

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Najlepsze na świecie oprogramowanie do rezerwacji online dla branży urody i wellness. Nieograniczone możliwości, bez subskrypcji.
Fresha to jedyne bezpłatne oprogramowanie do rezerwacji wizyt w salonach urody i wellness. Każdy otrzymuje nieograniczoną liczbę rezerwacji, lokalizacji, członków zespołu i powiadomień. Podnieś sprzedaż i przyciągnij nowych klientów, akceptując rezerwacje online dokonane bezpośrednio w wyszukiwarce Google, na stronach na Facebooku i Instagramie oraz na swojej stronie internetowej. Klienci są na bieżąco z aktualizacjami dzięki automatycznym SMS-om, e-mailom i powiadomieniom w aplikacji. Fresha ma zerowe opłaty miesięczne z opcjonalnymi płatnymi funkcjami, w tym zintegrowanym przetwarzaniem płatności kartą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fresha

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Hostaway pomaga rozwijać i zarządzać biznesem za pomocą zaawansowanych automatyzacji, narzędzi marketingowych, komunikacyjnych i raportowych.
Hostaway stał się liderem na rynku marketingu, sprzedaży, zarządzania, raportowania i komunikacji dla zarządców nieruchomości wakacyjnych. Jeden z największych rynków w branży i głębokie integracje z Airbnb, VRBO, Expedia, Booking.com, itp. Zarządcy nieruchomości mogą zwiększyć ekspozycję, jednocześnie oszczędzając czas i pieniądze. Masz unikalny model biznesowy? Hostaway to doskonale wszechstronne rozwiązanie. Hostaway, któremu zaufało tysiące zarządców nieruchomości, jest znany ze stabilności, wydajności i jakości obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hostaway

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Centralizacja rezerwacji online, zarządzanie personelem, przetwarzanie płatności i połączenie z narzędziami, z których już korzystasz.
Checkfront to platforma do zarządzania rezerwacjami, której zaufały tysiące operatorów rezerwacji na całym świecie. Platforma umożliwia firmom sprzedaż wycieczek i działań na dowolnej stronie internetowej, zapewniając zarządzanie intwentarzem na żywo, dynamiczne ceny, powiadomienia dla klientów i dystrybucję kanałami dotarcia do klienta. Checkfront ułatwia rozwój firmy poprzez automatyzację administracji i przechowywanie wszystkich narzędzi biznesowych w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Checkfront

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Wiodące oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami dla firm wynajmujących krótkoterminowo obiekty 4+.
Guesty to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami dla firm z ofertami 4+. Guesty integruje się z dziesiątkami narzędzi z platformy rynkowej, centralizując operacje, aby użytkownicy mogli zarządzać wszystkim z jednego miejsca. Rozbudowane oprogramowanie oferuje różnorodne funkcje, w tym zarządzanie kanałami sprzedaży, zautomatyzowaną komunikację z gośćmi, stronę internetową rezerwacji bezpośrednich, księgowość, przetwarzanie płatności i wiele innych. Guesty synchronizuje się z Airbnb, Vrbo, Booking.com i innymi, ułatwiając przeglądanie rezerwacji i zarządzanie nimi w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guesty

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Hotelogix to solidny system zarządzania hotelami oparty na chmurze, który oferuje możliwości nowej generacji, potrzebne hotelom do uproszczenia rezerwacji.
Hotelogix to solidny, oparty na chmurze system zarządzania hotelami, który oferuje możliwości nowej generacji potrzebne hotelom do uproszczenia rezerwacji, zwiększenia wydajności operacyjnej i maksymalizacji przychodów. Hotelogix umożliwia integrację w czasie rzeczywistym ze wszystkimi głównymi OTA (internetowymi biurami podróży) i GDS (globalnymi systemami dystrybucji), aby zwiększyć zasięg rynkowy, zwiększyć obłożenie i wyeliminować błędy w rezerwacji. Hotelogix ma dekadę doświadczenia w obsłudze hoteli w ponad 100 krajach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hotelogix

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Platforma rezerwacyjna online została zaprojektowana, aby pomóc operatorom i sprzedawcom na całym świecie zaoszczędzić czas, nawiązać kontakt i ostatecznie rozwinąć swoją działalność.
Rezdy to jedna z wiodących na świecie niezależnych platform rezerwacyjnych i dystrybucyjnych B2B SaaS na potrzeby wycieczek, aktywności i atrakcji. To zaawansowane oprogramowanie do rezerwacji pomaga tysiącom operatorów wycieczek i aktywności w ponad 100 krajach oszczędzać czas i rozwijać swoją bezpośrednią działalność. Operatorzy wszystkich rozmiarów, niezależnie od wybranego oprogramowania do rezerwacji, mogą łatwiej nawiązywać kontakt i zawierać transakcje z lokalnymi i międzynarodowymi agentami na dużą skalę dzięki swojej doskonałej platformie dystrybucyjnej B2B, Rezdy Marketplace. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rezdy

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowaniu do rezerwacji firmy TrekkSoft zaufały tysiące firm turystycznych w ponad 130 krajach na całym świecie. Poproś o wersję demonstracyjną.
TrekkSoft cieszy się zaufaniem firm turystycznych w ponad 130 krajach na całym świecie. Przekonwertuj więcej odwiedzających stronę internetową na gości z rezerwacją i korzystaj z bramki płatności zaprojektowanej dla branży turystycznej. Wykorzystaj TrekkSoft do prowadzenia sprzedaży wielokanałowej poprzez OTA (internetowe biura podróży), takie jak Expedia czy GetYourGuide, poprzez lokalnych sprzedawców, takich jak DMO (organizacja marketingu miejsc przeznaczenia) lub innych partnerów branżowych. Zarządzaj rezerwacjami, trasami, harmonogramami, zasobami i zespołami w jednym miejscu. Poproś o wersję demonstracyjną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: TrekkSoft

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
innRoad to system PMS typu „oprogramowanie jako usługa” (SaaS) stworzony na potrzeby firm z branży hotelarskiej każdej wielkości.
innRoad to system PMS typu „oprogramowanie jako usługa” (SaaS) stworzony na potrzeby firm z branży hotelarskiej każdej wielkości. Oferuje niezależnym obiektom kalendarz dostępności, mechanizm rezerwacji, połączenie z OTA (internetowe biura podróży). Użytkownicy mogą zarządzać rezerwacjami grupowymi, wykazem stawek i konfigurowalnymi raportami w ramach tej samej platformy. innRoad działa w wielu lokalizacjach, jest dostępny z każdego urządzenia lub miejsca i jest zgodny ze standardami PCI. Dowiedz się więcej na temat produktu: innRoad

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
GymMaster to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania klubami, które oferuje pełną funkcjonalność na dowolnym urządzeniu, dostęp przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, a także portal internetowy dla członków.
GymMaster jest przeznaczony dla klubów odnowy biologicznej – łatwo nauczyć się jego obsługi, a praca z programem to czysta przyjemność. Zarządzaj swoim klubem z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu, korzystając z automatycznego rozliczania, zautomatyzowanej, spersonalizowanej komunikacji i zaawansowanego 24-godzinnego systemu kontroli dostępu, który zapewnia pełną kontrolę. Zwiększ sprzedaż i ruszaj w drogę bez papierologii, pozwalając swoim członkom zarejestrować się online. A gdy są członkami, mogą rezerwować i dokonywać płatności przez Internet za pośrednictwem własnego portalu dla członków na Twojej stronie internetowej. Zobacz, co GymMaster może dla Ciebie zrobić już dziś, zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: GymMaster

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Accelevents to kompleksowa platforma do organizowania wydarzeń, która umożliwia rozwój i zrównoważony rozwój.
Odkryj platformę klasy korporacyjnej do zarządzania wydarzeniami, która jest tak łatwa w konfiguracji i personalizacji, że wkrótce będziesz nią zarządzać. Wspiera wirtualne, hybrydowe i lokalne konferencje, imprezy targowe, targi, warsztaty, seminaria i nie tylko. Organizatorzy wydarzeń uwielbiają płynny proces rejestracji i odprawy, wbudowane drukowanie etykiet i solidne narzędzia do pozyskiwania leadów. Zamów wersję demonstracyjną tego oprogramowania, a zobaczysz, jak można zarządzać całym portfelem wydarzeń za pomocą jednego potężnego rozwiązania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Ovatu to wysokiej klasy oprogramowanie do rezerwacji w atrakcyjnej cenie. Pomocny zestaw narzędzi do zarządzania spotkaniami.
60-dniowa bezpłatna wersja próbna. Ovatu to wysokiej klasy dostawca oprogramowania do rezerwacji salonów spa z pełną obsługą punktów sprzedaży, przypomnieniami, opcjami rezerwacji w trybie online, narzędziami marketingowymi i nie tylko. Ovatu dostosowuje cały proces rezerwacji do marki i pomaga przekształcić więcej osób w długoterminowych klientów. Każdego miesiąca Ovatu pomaga siedmiu milionom ludzi na całym świecie rezerwować wizyty. Szeroko stosowany w branży fryzjerskiej i kosmetycznej, a także w branży fitness, wellness, medycznej i edukacyjnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ovatu

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Nowy i lepszy sposób na zaplanowanie spotkań. Zacznij automatyzować swoją firmę dzięki Bookafy. Bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Bookafy ma solidny zestawów funkcji na rynku… Główną cechą wyróżniającą jest design, strona rezerwacyjna i/lub bezproblemowa integracja light box dla Twojej strony internetowej (możliwość bezpłatnej instalacji). Jeśli zależy Ci na projekcie i szukasz oprogramowania, które dobrze odzwierciedla Twoją markę… Wypróbuj Bookafy. Dostępna jest dwukierunkowa synchronizacja z Google, Ical, Outlook, Office 365 i Outlook Exchange, otwarty interfejs API, płatności, klasy, nieograniczona liczba użytkowników, nieograniczone typy wizyt i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Wszystko, czego potrzeba, aby reklamować swoje miejsca noclegowe, zwiększyć liczbę rezerwacji, stworzyć idealne warunki dla gości i analizować je.
Stays to kompleksowe oprogramowanie do wynajmu wakacji, które zwiększa liczbę rezerwacji na autopilocie. Łączy w sobie menedżera kanałów z pełną integracją z głównymi kanałami sprzedaży, stronę internetową z mechanizmem rezerwacji, płatności w trybie online, ekstranet dla gości/właścicieli, pulpity nawigacyjne, statystyki, automatyczną komunikację, zarządzanie zadaniami, moduł finansowy z raportami właściciela/firmy, narzędzia sprzedaży krzyżowej i wiele innych wartościowych funkcji. Oferuje różne pakiety funkcji dla właścicieli i zarządców nieruchomości posiadających od trzech do ponad tysiąca ofert. Dowiedz się więcej na temat produktu: stays

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Utwórz bezpłatne konto i dodaj rezerwację stolików do strony internetowej swojej restauracji w ciągu kilku minut.
Dzięki funkcjom „rezerwacji stolika” i „zamawiania z wyprzedzeniem” Twoi goście mogą teraz wcześniej zarezerwować stolik i zamówić posiłek. Wszystko jest łatwe dzięki GloriaFood. Utwórz bezpłatne konto i dodaj rezerwację stolików do strony internetowej swojej restauracji w ciągu kilku minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: GloriaFood

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
BizAway to przyjazna dla użytkownika platforma do podróży służbowych, która pomaga rezerwować loty, pociągi, hotele i wynajem samochodów.
BizAway to przyjazna dla użytkownika platforma do podróży służbowych, która pomaga rezerwować loty, pociągi, hotele i wynajem samochodów. Istnieje możliwość skonfigurowania własnej polityki podróży: na przykład możesz ustawić maksymalną cenę za rezerwację hotelu i zdecydować dla każdego miejsca, jeśli chcesz zmienić cenę, możesz również zintegrować maksymalną liczbę gwiazdek hotelowych lub ustalić cenę w zależności od długości podróży. Sprawdź wszystkie funkcje. Dowiedz się więcej na temat produktu: BizAway

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Preno — doskonałe oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami hotelowymi, zaprojektowane w celu uproszczenia i usprawnienia codziennej działalności hotelarzy.
Preno to oparte na chmurze oprogramowanie hotelowe + menedżer kanału + system rezerwacji, które automatyzuje codzienne operacje dla dostawców usług zakwaterowania. Preno oszczędza średnio dziesięć godzin tygodniowo na stanowisku administratora i generuje o 50% więcej rezerwacji. Jako pakiet inteligentnych narzędzi Preno jest również zintegrowany z cenionymi aplikacjami Xero, Staah i Siteminder. Jest to inteligentne oprogramowanie, które pasuje do różnych rodzajów obiektów – od hoteli butikowych, przez motele, po kempingi, luksusowe budowle i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Preno

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Skoncentrowana na technologii platforma biletowa B2B w chmurze, specjalizująca się w zarządzaniu sprzedażą/inwentaryzacją biletów.
TicketingHub to butikowa platforma sprzedaży biletów online, która może obsłużyć każdy rodzaj obiektu, od małego show komediowego po London Eye. Ogólnie rzecz biorąc, obejmuje to trzy główne branże sprzedaży biletów: Rozrywka, transport i turystyka/podróż. Każdy może zarejestrować się i rozpocząć sprzedaż biletów pod własną marką, korzystając z interfejsu API, wbudowanego widżetu, kasy hostowanej lub aplikacji na iPhone’a. Bez względu na to czy uwierzysz w to, czy nie, tajnej wycieczce kulinarnej Secret food tour firmy Ripley zaufało nawet City Sightseeing. Dowiedz się więcej na temat produktu: TicketingHub

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Oracle Simphony POS pasuje do każdej wielkości i formatu restauracji: zwykłych, szybkiej obsługi, niezależnych, franczyzowych, pubów, stadionów i innych.
System Oracle Simphony POS został stworzony z myślą o ambitnych restauracjach. Oparty na chmurze system POS łączy każdy aspekt działalności, dzięki czemu można łatwo zarządzać zamówieniami w trybie online, pracą kuchni, zapasami, menu, dostawami, lojalnością i innymi. Analityka w czasie rzeczywistym jest dostępna, dzięki czemu zawsze masz wgląd w sprzedaż i wydajność pracowników. Otwarty interfejs API programu Simphony i rozbudowany rynek usług w chmurze zapewniają nieograniczoną elastyczność, sprawność i skalowalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Simphony POS

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Oparty na chmurze Channel Manager PMS z łatwym w użyciu kalendarzem, integracją z ponad 300 witrynami turystycznymi, systemem rezerwacji, POS, e-fakturami.
MiniHotel to kompleksowe, oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania hotelami i Channel Manager, idealne dla małych i średnich hoteli, hoteli butikowych, wynajmu wakacyjnego, hosteli, B&B, pensjonatów, kempingów. Cechy: Łatwy w użyciu kalendarz, integracja z ponad 300 serwisami turystycznymi, system rezerwacji dla strony głównej, Yield, POS, raporty, księgowość, skaner paszportów. Fiskalizacja e-fakturowania gotowa w 50 krajach. Zintegrowane ponad 500 procesorów płatności i bramek. Telefon+e-mail+Chat+WhatsApp Support w zestawie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mini Hotel PMS

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Jesteśmy firmą technologiczną działającą w branży hotelarskiej.
Covermanager to firma technologiczna działająca w branży hotelarskiej. Celem jest wspieranie naszych partnerskich restauracji w globalnym zarządzaniu sprzedażą, budowaniu lojalności klientów i wzmacnianiu ich kanałów sprzedaży bezpośredniej. Oferowana przez nas usługa to rozwiązanie SaaS do zarządzania rezerwacjami, kolejkami i zamówieniami online dla restauracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: CoverManager

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Ratality to jedyne rozwiązanie z zakresu oprogramowania, pozwalające zarządzać firmą autokarową i czarterową za pośrednictwem jednej platformy opartej na chmurze
Ratality jest jedynym rozwiązaniem z zakresu oprogramowania, pozwalającym zarządzać firmą, której przedmiotem działalności jest wynajem autobusów, autokarów i pojazdów. Wszystko to z jednej platformy opartej na chmurze. Zarządzaj efektywniej operacjami, zwiększ sprzedaż dzięki intuicyjnemu systemowi rezerwacji i biletów, a funkcje zarządzania przychodami i dynamicznego ustalania cen automatycznie dostosują stawki w oparciu o prognozowany popyt i zdefiniowane przez użytkownika reguły biznesowe. Zwiększ lojalność klientów dzięki wbudowanej platformie lojalnościowej i komunikacyjnej Dowiedz się więcej na temat produktu: Ratality

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie hotelowe, zapewniające kompleksowe rozwiązanie do zarządzania hotelem – od małych hoteli indywidualnych po duże międzynarodowe sieci hotelowe.
Planet’s protel PMS to przyjazna dla użytkownika platforma, która zapewnia hotelarzom narzędzia potrzebne do usprawnienia ich codziennych działań. System zapewnia kompleksowy pakiet rozwiązań, dzięki którym użytkownicy mają pełną kontrolę nad wszystkimi aspektami pobytu gości, takimi jak rezerwacje, zameldowania, rozliczenia i płatności. Zapewnia również wgląd w zachowanie użytkowników w czasie rzeczywistym, dzięki czemu hotele mogą lepiej skonfigurować swoją ofertę, aby zmaksymalizować zadowolenie klientów. Co to jest Dowiedz się więcej na temat produktu: protel PMS

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania podróżami, które pomaga organizatorom wycieczek i firmom DMC w rozwiązywaniu problemów biznesowych.
Signature to solidna, kompleksowa platforma dla organizatorów wycieczek opracowana przez ekspertów z branży. Dzięki najnowocześniejszej technologii i sztucznej inteligencji, która skraca czas realizacji i zwiększa efektywność biznesową. Została ona starannie opracowana, aby zaspokoić zróżnicowane potrzeby biznesowe. Ekrany są przyjazne dla użytkownika i zapewniają łatwą nawigację. Obsługuje wszystkie najważniejsze przeglądarki i urządzenia. Aplikacja jest podzielona na moduły, z których każdy odzwierciedla funkcję przedsiębiorstwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Signature

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Rently to oprogramowanie w chmurze, które umożliwia przyjmowanie rezerwacji online i zarządzanie całą firmą. Rozwijaj swój biznes z Rently.
Zautomatyzuj swoją wypożyczalnię samochodów. Rently to innowacyjny, pełen system zarządzania, zaprojektowany przez ekspertów branżowych w celu maksymalnego wykorzystania możliwości firmy. Zoptymalizuj zasoby i zwiększ dochody. System firmy oparty na chmurze ma elastyczne połączenia z systemami innych firm i jest zgodny ze specyfikacjami OTA (internetowe biura podróży) i JSON (notacja obiektów JavaScript). Dowiedz się więcej na temat produktu: Rently

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Polska Produkt lokalny
Doskonały system rezerwacji, który pomaga firmom zarządzać wizytami, przetwarzać płatności, otrzymywać powiadomienia i tworzyć kalendarze.
Calendesk to doskonały system rezerwacji online. Dzięki Calendesk możesz akceptować rezerwacje, obsługiwać płatności, generować strony docelowe i obsługiwać klientów jak profesjonalista – i to na autopilocie. Korzystaj z zaliczek i subskrypcji, aby zapewnić stabilny przychód. Automatyzacja fakturowania dodatkowo odciąży Cię od pracy ręcznej. Wysyłaj wiadomości e-mail i SMS-y, twórz interesujące biuletyny, udostępniaj treści i zachęcaj do działania za pomocą wiadomości push. Dowiedz się więcej na temat produktu: Calendesk

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
BeMyGuest® to kompletny, oparty na chmurze pakiet dla niezależnych hoteli, restauracji i obiektów, które muszą sprzedawać bilety online.
BeMyGuest® to kompletny, oparty na chmurze pakiet dla niezależnych hoteli, restauracji i obiektów, które muszą sprzedawać bilety online. Silnik rezerwacji dla pokoi i dodatków dodatkowych. Channel Manager połączony z ponad 500 OTA i GDS-ami. CRO. Business intelligence, otwarte API i połączenie z PMS i innymi platformami. BeMyGuest Restaurant to platforma rezerwacji stolików dla restauracji. BeMyGuest Experience to rozwiązanie do zakupu biletów online do parków rozrywki, spa, wycieczek, wydarzeń i kart podarunkowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: BeMyGuest

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Polska Produkt lokalny
Timerise zastępuje uciążliwe ręczne procesy rezerwacji usprawnionym i przyjaznym rozwiązaniem, nawet dla najbardziej wymagających scenariuszy.
Timerise to wysoce elastyczne narzędzie do automatyzacji złożonych procesów rezerwacji i oszczędzania czasu. Pomaga firmom poprawić jakość obsługi klienta, jednocześnie zwiększając sprzedaż i obniżając koszty. Jest to niezbędne narzędzie do usprawnienia procesów rezerwacji i zwiększenia rentowności. Dzięki Timerise firmy mogą pożegnać się z kłopotami związanymi z ręcznymi procesami rezerwacji i polegać na usprawnionym, wydajnym i wysoce skutecznym rozwiązaniu dla najbardziej wymagających scenariuszy rezerwacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Timerise

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Kompletne oprogramowanie internetowe dla operatorów wycieczek, biur podróży i DMC (biura zarządzające miejscami przeznaczenia), które tworzą, sprzedają i obsługują wycieczki wielodniowe.
Lemax to oprogramowanie online dla operatorów wycieczek, firm zarządzających destynacjami oraz biur podróży, które tworzą, sprzedają i obsługują wycieczki wielodniowe. Zamiast tracić czas i zasoby na ręczną, powtarzalną i administracyjną pracę, pozwól sobie cyfrowo przekształcić i zautomatyzować cały przepływ pracy w firmie – z dostawcami, partnerami i podróżnymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lemax

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Polska Produkt lokalny
Internetowe rozwiązania do rezerwacji hoteli i linii lotniczych umożliwiające zarządzanie całym procesem rezerwacji, od wyszukiwania, przez płatność, po ostateczne potwierdzenie…
ANIXE jest cenionym dostawcą w sektorze podróży cyfrowych, obsługującym szerokie spektrum klientów poprzez swoje oddziały Hotel i Airline. Firma zapewnia pakiet kompleksowych usług, które rozpoczynają się od dokładnej analizy biznesowej, a kończą na szybkim i zwięzłym wdrożeniu. Dzięki wsparciu klienta po sprzedaży oraz proaktywnemu doradztwu handlowemu i technicznemu urządzenie ANIXE jest dostarczane z bateriami, co stanowi ogromną różnicę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Resfinity

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Zarządzaj swoim kempingiem i akceptuj rezerwacje online dzięki najłatwiejszemu w obsłudze i bezpłatnemu oprogramowaniu do parkowania kamperów.
Zarządzaj swoim kempingiem i akceptuj rezerwacje online za pomocą najłatwiejszego w obsłudze oprogramowania na świecie, które nie wiąże się z żadnymi umowami ani kosztami. Twórz i edytuj rezerwacje krótkoterminowe i sezonowe za pomocą prostego interfejsu typu „przeciągnij i upuść”, aby zmienić lokalizacje, daty i czas trwania. Kempingowicze dokonują rezerwacji bezpośrednio z twojej strony internetowej za pomocą markowego, wbudowanego przepływu rezerwacji, który pozwoli im zarezerwować miejsce w 60 sekund lub krócej. Rezerwuj miejsca dla kamperów, namiotów, kabin, kajaków, łodzi i wszystkiego innego. Dowiedz się więcej na temat produktu: Park

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Polska Produkt lokalny
Oferują intuicyjne, hybrydowe oprogramowanie do zarządzania pracą, które umożliwia rezerwację biurek i miejsc parkingowych oraz tworzenie raportów dotyczących wykorzystania biura.
Dostarczają oprogramowanie w chmurze i na urządzeniach mobilnych, które umożliwia pracownikom rezerwację biurek, miejsc parkingowych, zarządzanie pracą hybrydową i wiele innych. Zoptymalizuj swoje biuro, korzystając z danych zawartych w ich raportach dotyczących wykorzystania biura. Ich rozwiązanie jest ekonomiczne, ponieważ jest w 100% oparte na oprogramowaniu. Nie trzeba instalować dodatkowych ekranów i urządzeń. Wymagany jest wyłącznie smartfon. Pomogą rozpocząć pracę hybrydową w Twoim biurze, podzielą się swoim doświadczeniem i przeprowadzą Cię przez cały proces. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidaro

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami
Firma specjalizuje się w integracjach, oferując wysoce konfigurowalne rozwiązanie, które szybko i łatwo łączy się z dowolną stroną trzecią.
Gridbees agreguje bardzo heterogeniczne przepływy, harmonizuje je i przetwarza w celu przekazania ich do front office w sposób homogeniczny, zwiększając efektywność i wydajność e-sprzedawców. Klient końcowy dzięki temu skorzysta z możliwie najlepszych wrażeń zakupowych. Łączność, wiedza techniczna, wsparcie, zwinność i elastyczność: te atuty pozwalają im dostarczyć Ci prawdziwy cyfrowy zestaw narzędzi, modułowy i konfigurowalny, dedykowany ścieżce sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gridbees

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rezerwacje grupowe
  • Zarządzanie stawkami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie zapasami