Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do rezerwacji

Programy do rezerwacji ułatwiają zarządzanie rezerwacjami w branży hotelarskiej, obejmując rozwiązania internetowe oraz stacjonarne. Aplikacje do rezerwacji oferują konfigurowalne funkcje dostosowane do potrzeb różnych użytkowników – od hoteli, moteli, apartamentów i hosteli po biura podróży i organizatorów wycieczek. Programy do rezerwacji pozwalają przyspieszyć przetwarzanie informacji i zwiększyć efektywne wykorzystanie dostępnej przestrzeni. Rozwiązania te zazwyczaj obejmują również zintegrowane narzędzia dla szerokiego wachlarza funkcji biznesowych – od księgowości i raportowania przychodów, po zarządzanie konserwacją i utrzymaniem budynków. Aplikacje do rezerwacji są powiązane z systemami do zarządzania hotelem, oprogramowaniem dla wypożyczalni i programami dla biur podróży.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do rezerwacji

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 48 w
Hostaway pomaga rozwijać i zarządzać biznesem za pomocą zaawansowanych automatyzacji, narzędzi marketingowych, komunikacyjnych i raportowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hostaway
Hostaway stał się liderem na rynku marketingu, sprzedaży, zarządzania, raportowania i komunikacji dla zarządców nieruchomości wakacyjnych. Jeden z największych rynków w branży i głębokie integracje z Airbnb, VRBO, Expedia, Booking.com, itp. Zarządcy nieruchomości mogą zwiększyć ekspozycję, jednocześnie oszczędzając czas i pieniądze. Masz unikalny model biznesowy? Hostaway to doskonale wszechstronne rozwiązanie. Hostaway, któremu zaufało tysiące zarządców nieruchomości, jest znany ze stabilności, wydajności i jakości obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hostaway

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Guesty for Hosts to pierwsze, niedrogie i łatwe w użyciu oprogramowanie do zarządzania wynajmem wakacyjnym, przeznaczone dla gospodarzy zarządzających od jednej do trzech ofert. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guesty Lite
Guesty to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami dla gospodarzy z 1-3 ofertami i firm z ponad 4 ofertami. Guesty integruje się z dziesiątkami narzędzi z platformy rynkowej, centralizując operacje, aby użytkownicy mogli zarządzać wszystkim z jednego miejsca. Solidne oprogramowanie posiada różnorodne funkcje, w tym zarządzanie kanałami, bezpośrednią rezerwację strony internetowej, księgowość, przetwarzanie płatności i wiele innych. Guesty synchronizuje się z Airbnb, Vrbo, Booking.com i innymi, ułatwiając przeglądanie rezerwacji i zarządzanie nimi w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guesty Lite

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Wszechstronne oprogramowanie do rezerwacji dla małych i średnich firm zajmujących się wynajmem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Booqable
Booqable oferuje doskonałe oprogramowanie do rezerwacji wypożyczalni, sprzętu i zajęć. Dzięki rozbudowanemu back-office, sklepowi internetowemu i aplikacji na iOS, Booqable pomaga ponad 2000 firmom działać bardziej efektywnie i zwiększać liczbę rezerwacji. Funkcje takie jak dostępność w czasie rzeczywistym, wybór daty i godziny oraz płatności w trybie online można dostosować do własnych potrzeb, aby zapewnić klientom jak najlepsze warunki rezerwacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Booqable

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
System rezerwacji online z przypomnieniami dla wszystkich firm usługowych. Pozwól swoim klientom dokonywać rezerwacji online. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me
SimplyBook.me zapewnia rozbudowany system rezerwacji na rynku, który sprawia, że wyglądasz profesjonalnie i rozwiązuje wszystkie twoje potrzeby online. Otrzymujesz piękną stronę internetową do rezerwacji lub widżet dla własnej strony internetowej, na której możesz prezentować swoje oferty biznesowe i akceptować terminy, sprzedawać produkty, członkostwo, pakiety, karty upominkowe i dodatki do usług. Dostępna jest szeroka gama narzędzi marketingowych, a także aplikacja administratora i markowa aplikacja klienta. Rozbudowane rozwiązanie dla przedsiębiorstw dostępne wraz z zarządzaniem centralą. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Usprawnij swój proces ustalania harmonogramu i zwiększ przychody dzięki rozwiązaniu w zakresie rezerwacji Wix w trybie online.
Zapełnij swój harmonogram i zwiększ przychody, sprzedając usługi bezpośrednio ze strony internetowej dzięki jednemu z wiodących rozwiązań Wix do ustalania harmonogramów w trybie online. Platforma umożliwia oferowanie niestandardowych usług, zarządzanie personelem, kalendarzem i wieloma lokalizacjami, budowanie relacji z klientami i rozwijanie działalności – wszystko z jednego miejsca. Znajdziesz tu takie niezbędne funkcje, jak inteligentny kalendarz rezerwacji, zarządzanie mobilne, zautomatyzowana komunikacja, zintegrowane systemy płatności i rozwiązania CRM, indywidualna analityka oraz pełny pakiet marketingowy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Samoobsługowe ustalanie harmonogramu wizyt za pomocą przyjaznego narzędzia do planowania, dzięki czemu możesz zaoszczędzić czas na pozostałe czynności.
Oszczędzaj czas, wyglądaj profesjonalnie i spraw, by Twoi klienci i Twoja firma prosperowali, dzięki samodzielnemu dokonywaniu rezerwacji w Acuity. Od momentu, gdy klient dokona u Ciebie rezerwacji Acuity wykonuje zadania związane z przyjmowaniem klientów, automatycznie wysyła spersonalizowane potwierdzenia e-mail do Ciebie i Twoich klientów, wysyła przypomnienia tekstowe i przetwarza płatności. Dzięki systemowi Acuity codzienne czynności przebiegają płynniej. Dostępna jest nawet aplikacja mobilna umożliwiająca zarządzanie na bieżąco. Wystarczy, że zjawisz się na miejscu w odpowiednim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie Mindbody do rezerwacji i prowadzenia upraszcza ustalanie harmonogramu spotkań online i dokonywanie rezerwacji dzięki automatycznym przypomnieniom.
Oprogramowanie do rezerwacji Mindbody ma wszystko, co jest potrzebne, aby płynnie zarządzać działalnością od początku do końca i zwiększać przychody. Od rezerwacji i planowania po automatyczne przypomnienia i zintegrowane płatności – Mindbody pomaga użytkownikowi się rozwijać. Ponadto Mindbody zapewnia innowacje, których nie znajdzie się nigdzie indziej, w tym recepcję SI (dzięki której przestajesz gubić połączenia i rezerwacje klientów), a także ponad 700 rozwiązań partnerskich, otwarte API i ekskluzywną sieć nowych klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mindbody

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Fresha to najlepsze na świecie oprogramowanie do rezerwacji wizyt w salonach urody, spa i wellness, któremu zaufało już ponad 450 000 profesjonalistów z całego świata.
Fresha to najlepsze na świecie oprogramowanie do rezerwacji wizyt w salonach urody, spa i wellness, któremu zaufało już ponad 450 000 profesjonalistów z ponad 120 krajów. Fresha oferuje intuicyjną platformę do zarządzania wizytami, płatnościami i relacjami z klientami, upraszczając operacje i wspierając rozwój firm. Zwiększ sprzedaż i przyciągnij nowych klientów, akceptując rezerwacje online bezpośrednio w wyszukiwarce Google, na Facebooku i Instagramie oraz w swojej witrynie. Klienci będą informowani na bieżąco za pomocą automatycznych SMS-ów, e-maili i powiadomień w aplikacji mobilnej. Fresha umożliwia również firmom zwiększenie przychodów dzięki wbudowanym narzędziom marketingowym, funkcjom zarządzania klientami i opcjonalnemu przetwarzaniu płatności. Niezależnie od tego, czy jesteś usługodawcą indywidualnym, czy zarządzasz firmą z wieloma lokalizacjami, Fresha oferuje narzędzia, których potrzebujesz, aby odnieść sukces – a wszystkie znajdziesz w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fresha

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Centralizacja rezerwacji online, zarządzanie personelem, przetwarzanie płatności i połączenie z narzędziami, z których już korzystasz.
Checkfront to platforma do zarządzania rezerwacjami, której zaufały tysiące operatorów rezerwacji na całym świecie. Platforma umożliwia firmom sprzedaż wycieczek i działań na dowolnej stronie internetowej, zapewniając zarządzanie intwentarzem na żywo, dynamiczne ceny, powiadomienia dla klientów i dystrybucję kanałami dotarcia do klienta. Checkfront ułatwia rozwój firmy poprzez automatyzację administracji i przechowywanie wszystkich narzędzi biznesowych w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Checkfront

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Platforma technologiczna dla firm zajmujących się wynajmem krótkoterminowym z ponad 4 ofertami.
Guesty to kompleksowa platforma dla firm hotelarskich do automatyzacji i optymalizacji każdego aspektu ich działalności. Dzięki specjalnie opracowanej technologii, specjalistycznej wiedzy branżowej i zespołowi rozwojowo-badawczemu, składającemu się z ponad 200 inżynierów, Guesty zapewnia, że firmy hotelarskie mogą usprawnić i osiągnąć wzrost, jednocześnie zapewniając gościom wysoką wartość. Dzięki kompletnemu zestawowi funkcji i ponad 150 partnerom branżowym, Guesty zmienia branżę hotelarską dzięki innowacyjnym rozwiązaniom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guesty

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Hotelogix to solidny system zarządzania hotelami oparty na chmurze, który oferuje możliwości nowej generacji, potrzebne hotelom do uproszczenia rezerwacji.
Hotelogix to solidny, oparty na chmurze system zarządzania hotelami, który oferuje możliwości nowej generacji potrzebne hotelom do uproszczenia rezerwacji, zwiększenia wydajności operacyjnej i maksymalizacji przychodów. Hotelogix umożliwia integrację w czasie rzeczywistym ze wszystkimi głównymi OTA (internetowymi biurami podróży) i GDS (globalnymi systemami dystrybucji), aby zwiększyć zasięg rynkowy, zwiększyć obłożenie i wyeliminować błędy w rezerwacji. Hotelogix ma dekadę doświadczenia w obsłudze hoteli w ponad 100 krajach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hotelogix

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Platforma rezerwacyjna online została zaprojektowana, aby pomóc operatorom i sprzedawcom na całym świecie zaoszczędzić czas, nawiązać kontakt i ostatecznie rozwinąć swoją działalność.
Rezdy to jedna z wiodących na świecie niezależnych platform rezerwacyjnych i dystrybucyjnych B2B SaaS na potrzeby wycieczek, aktywności i atrakcji. To zaawansowane oprogramowanie do rezerwacji pomaga tysiącom operatorów wycieczek i aktywności w ponad 100 krajach oszczędzać czas i rozwijać swoją bezpośrednią działalność. Operatorzy wszystkich rozmiarów, niezależnie od wybranego oprogramowania do rezerwacji, mogą łatwiej nawiązywać kontakt i zawierać transakcje z lokalnymi i międzynarodowymi agentami na dużą skalę dzięki swojej doskonałej platformie dystrybucyjnej B2B, Rezdy Marketplace. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rezdy

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowaniu do rezerwacji firmy TrekkSoft zaufały tysiące firm turystycznych w ponad 130 krajach na całym świecie. Poproś o wersję demonstracyjną.
TrekkSoft cieszy się zaufaniem firm turystycznych w ponad 130 krajach na całym świecie. Przekonwertuj więcej odwiedzających stronę internetową na gości z rezerwacją i korzystaj z bramki płatności zaprojektowanej dla branży turystycznej. Wykorzystaj TrekkSoft do prowadzenia sprzedaży wielokanałowej poprzez OTA (internetowe biura podróży), takie jak Expedia czy GetYourGuide, poprzez lokalnych sprzedawców, takich jak DMO (organizacja marketingu miejsc przeznaczenia) lub innych partnerów branżowych. Zarządzaj rezerwacjami, trasami, harmonogramami, zasobami i zespołami w jednym miejscu. Poproś o wersję demonstracyjną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: TrekkSoft

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
innRoad to system PMS typu „oprogramowanie jako usługa” (SaaS) stworzony na potrzeby firm z branży hotelarskiej każdej wielkości.
innRoad to system PMS typu „oprogramowanie jako usługa” (SaaS) stworzony na potrzeby firm z branży hotelarskiej każdej wielkości. Oferuje niezależnym obiektom kalendarz dostępności, mechanizm rezerwacji, połączenie z OTA (internetowe biura podróży). Użytkownicy mogą zarządzać rezerwacjami grupowymi, wykazem stawek i konfigurowalnymi raportami w ramach tej samej platformy. innRoad działa w wielu lokalizacjach, jest dostępny z każdego urządzenia lub miejsca i jest zgodny ze standardami PCI. Dowiedz się więcej na temat produktu: innRoad

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Kompleksowe oprogramowanie dla podmiotów oferujących wynajem krótkoterminowy i wakacyjny. Jedna subskrypcja, wszystkie narzędzia. 14-dniowa bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Smoobu to kompleksowe oprogramowanie dla podmiotów oferujących wynajem krótkoterminowy i wakacyjny. Smoobu automatycznie synchronizuje wszystkie portale służące do rezerwacji, takie jak Airbnb, Booking.com, VRBO, Trip.com, Agoda itp., więc nie musisz już martwić się o podwójne rezerwacje i ceny prowadzane ręcznie. Jedna subskrypcja, wszystkie narzędzia. Menedżer kanału dystrybucji, PMS, kreator stron internetowych, system rezerwacji, zunifikowana skrzynka odbiorcza, zameldowanie w trybie online, a także dostosowany przewodnik dla gości, który sprawi, że otrzymasz lepsze recenzje. Wypróbuj Smoobu Pro przez 14 dni. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smoobu

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Wydajne oprogramowanie do wynajmu wakacji z menedżerem kanałów, które nie pobiera opłat od OTA (transmisje drogą radiową) i zwiększa liczbę rezerwacji oraz przychody.
Korzystaj z narzędzi Business Intelligence, efektywnie zarządzaj swoim czasem i zapewnij gościom doskonałe wrażenia dzięki zaawansowanemu oprogramowaniu do zarządzania wynajmem wakacyjnym. Zróżnicuj swoją strategię dystrybucji dzięki menedżerowi kanałów połączonemu z ponad 50 różnymi kanałami globalnymi i niszowymi. Wybierz rozwiązanie typu „wszystko w jednym” dostępne w ponad siedmiu językach i wyróżnione przez Airbnb, Booking.com i VRBO. Dzięki ponad 20-letniej obecności w branży i zespołowi ponad 100 osób z 24 krajów firma Avantio jest partnerem, którego potrzebujesz, aby wzmocnić swoją działalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Avantio

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
GymMaster to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania klubami, które oferuje pełną funkcjonalność na dowolnym urządzeniu, dostęp przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, a także portal internetowy dla członków.
GymMaster jest przeznaczony dla klubów odnowy biologicznej – łatwo nauczyć się jego obsługi, a praca z programem to czysta przyjemność. Zarządzaj swoim klubem z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu, korzystając z automatycznego rozliczania, zautomatyzowanej, spersonalizowanej komunikacji i zaawansowanego 24-godzinnego systemu kontroli dostępu, który zapewnia pełną kontrolę. Zwiększ sprzedaż i ruszaj w drogę bez papierologii, pozwalając swoim członkom zarejestrować się online. A gdy są członkami, mogą rezerwować i dokonywać płatności przez Internet za pośrednictwem własnego portalu dla członków na Twojej stronie internetowej. Zobacz, co GymMaster może dla Ciebie zrobić już dziś, zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: GymMaster

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Accelevents to kompleksowa platforma do organizowania wydarzeń, która umożliwia rozwój i zrównoważony rozwój.
Odkryj platformę klasy korporacyjnej do zarządzania wydarzeniami, która jest tak łatwa w konfiguracji i personalizacji, że wkrótce będziesz nią zarządzać. Wspiera wirtualne, hybrydowe i lokalne konferencje, imprezy targowe, targi, warsztaty, seminaria i nie tylko. Organizatorzy wydarzeń uwielbiają płynny proces rejestracji i odprawy, wbudowane drukowanie etykiet i solidne narzędzia do pozyskiwania leadów. Zamów wersję demonstracyjną tego oprogramowania, a zobaczysz, jak można zarządzać całym portfelem wydarzeń za pomocą jednego potężnego rozwiązania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Ovatu to wysokiej klasy oprogramowanie do rezerwacji w atrakcyjnej cenie. Pomocny zestaw narzędzi do zarządzania spotkaniami.
60-dniowa bezpłatna wersja próbna. Ovatu to wysokiej klasy dostawca oprogramowania do rezerwacji salonów spa z pełną obsługą punktów sprzedaży, przypomnieniami, opcjami rezerwacji w trybie online, narzędziami marketingowymi i nie tylko. Ovatu dostosowuje cały proces rezerwacji do marki i pomaga przekształcić więcej osób w długoterminowych klientów. Każdego miesiąca Ovatu pomaga siedmiu milionom ludzi na całym świecie rezerwować wizyty. Szeroko stosowany w branży fryzjerskiej i kosmetycznej, a także w branży fitness, wellness, medycznej i edukacyjnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ovatu

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Nowy i lepszy sposób na zaplanowanie spotkań. Zacznij automatyzować swoją firmę dzięki Bookafy. Bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Bookafy ma solidny zestawów funkcji na rynku… Główną cechą wyróżniającą jest design, strona rezerwacyjna i/lub bezproblemowa integracja light box dla Twojej strony internetowej (możliwość bezpłatnej instalacji). Jeśli zależy Ci na projekcie i szukasz oprogramowania, które dobrze odzwierciedla Twoją markę… Wypróbuj Bookafy. Dostępna jest dwukierunkowa synchronizacja z Google, Ical, Outlook, Office 365 i Outlook Exchange, otwarty interfejs API, płatności, klasy, nieograniczona liczba użytkowników, nieograniczone typy wizyt i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Wszystko, czego potrzeba, aby reklamować swoje miejsca noclegowe, zwiększyć liczbę rezerwacji, stworzyć idealne warunki dla gości i analizować je.
Stays to kompleksowe oprogramowanie do wynajmu wakacji, które zwiększa liczbę rezerwacji na autopilocie. Łączy w sobie menedżera kanałów z pełną integracją z głównymi kanałami sprzedaży, stronę internetową z mechanizmem rezerwacji, płatności w trybie online, ekstranet dla gości/właścicieli, pulpity nawigacyjne, statystyki, automatyczną komunikację, zarządzanie zadaniami, moduł finansowy z raportami właściciela/firmy, narzędzia sprzedaży krzyżowej i wiele innych wartościowych funkcji. Oferuje różne pakiety funkcji dla właścicieli i zarządców nieruchomości posiadających od trzech do ponad tysiąca ofert. Dowiedz się więcej na temat produktu: stays

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Bookinglayer jest oprogramowaniem do zarządzania rezerwacjami i przepływem pracy, które jest przeznaczone zwłaszcza do zarządzania noclegami i dodatkowymi aktywnościami rezerwowanymi przez gości.
Bookinglayer jest oprogramowaniem do zarządzania rezerwacjami i przepływem pracy, które jest przeznaczone zwłaszcza do zarządzania noclegami i dodatkowymi aktywnościami rezerwowanymi przez gości. Bookinglayer automatyzuje rezerwacje, płatności, księgowość, a nawet komunikację gości dzięki spersonalizowanemu narzędziu do zarządzania pocztą e-mail. Wyświetlając dostępność w czasie rzeczywistym, Bookinglayer automatycznie synchronizuje kalendarz ze stroną internetową i serwisami takimi jak Airbnb i Booking.com. Bookinglayer doskonale radzi sobie z obsługą złożonych scenariuszy rezerwacji, w których goście chcą natychmiast rezerwować noclegi i dodatkowe aktywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookinglayer

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Utwórz bezpłatne konto i dodaj rezerwację stolików do strony internetowej swojej restauracji w ciągu kilku minut.
Dzięki funkcjom „rezerwacji stolika” i „zamawiania z wyprzedzeniem” Twoi goście mogą teraz wcześniej zarezerwować stolik i zamówić posiłek. Wszystko jest łatwe dzięki GloriaFood. Utwórz bezpłatne konto i dodaj rezerwację stolików do strony internetowej swojej restauracji w ciągu kilku minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: GloriaFood

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
BizAway to przyjazna dla użytkownika platforma do podróży służbowych, która pomaga rezerwować loty, pociągi, hotele i wynajem samochodów.
BizAway to przyjazna dla użytkownika platforma do podróży służbowych, która pomaga rezerwować loty, pociągi, hotele i wynajem samochodów. Istnieje możliwość skonfigurowania własnej polityki podróży: na przykład możesz ustawić maksymalną cenę za rezerwację hotelu i zdecydować dla każdego miejsca, jeśli chcesz zmienić cenę, możesz również zintegrować maksymalną liczbę gwiazdek hotelowych lub ustalić cenę w zależności od długości podróży. Sprawdź wszystkie funkcje. Dowiedz się więcej na temat produktu: BizAway

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami
Preno — doskonałe oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami hotelowymi, zaprojektowane w celu uproszczenia i usprawnienia codziennej działalności hotelarzy.
Preno to oparte na chmurze oprogramowanie hotelowe + menedżer kanału + system rezerwacji, które automatyzuje codzienne operacje dla dostawców usług zakwaterowania. Preno oszczędza średnio dziesięć godzin tygodniowo na stanowisku administratora i generuje o 50% więcej rezerwacji. Jako pakiet inteligentnych narzędzi Preno jest również zintegrowany z cenionymi aplikacjami Xero, Staah i Siteminder. Jest to inteligentne oprogramowanie, które pasuje do różnych rodzajów obiektów – od hoteli butikowych, przez motele, po kempingi, luksusowe budowle i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Preno

Funkcje

  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie promocjami
  • Wsparcie klienta
  • Rozwiązanie CRM
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie stawkami
  • Rezerwacje grupowe
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie zapasami