Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie dla prawników

Oprogramowanie dla prawników integruje i automatyzuje działania front-office i back-office kancelarii prawnej, takie jak zarządzanie kalendarzem, planowanie spotkań, zarządzanie sprawami, sprawdzanie konfliktów interesów, wysyłanie wiadomości i wiele więcej. Aplikacje te często obejmują również zintegrowane rozwiązania do zarządzania czasem, rozliczeń i pobierania płatności, a także księgowości. Rozwiązania dla prawników zapewniają narzędzia do zarządzania przepływem pracy i dokumentami, marketingu i monitorowania zapytań, a także dystrybucji kluczowych danych między działami i lokalizacjami firmy. Oprogramowanie dla prawników jest powiązane z oprogramowaniem do fakturowania usług prawnych, programami do zarządzania kancelarią prawną i rozwiązaniami do automatyzacji procesów.

Polska Pokaż produkty lokalne
App4Legal to kompleksowy pakiet oprogramowania do zarządzania praktyką prawniczą, umożliwiający zarządzanie cyklem życia umowy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lexzur
App4Legal to kompleksowy pakiet oprogramowania do zarządzania praktyką prawniczą, przeznaczony dla zespołów prawniczych dowolnej wielkości, zarówno w kancelariach prawnych, jak i w firmach. Jest to rozwiązanie modułowe, korporacyjne, bezpieczne, wielojęzyczne i intuicyjne; dostępne w chmurze (SaaS) i lokalnie w siedzibie firmy. App4Legal ma klientów w ponad 65 krajach, we wszystkich branżach (banki, firmy telekomunikacyjne, instytucje rządowe, firmy ubezpieczeniowe, grupy kapitałowe, linie lotnicze, firmy edukacyjne, kancelarie prawne i wiele innych). Jedno rozwiązanie zastępujące wszystkie narzędzia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lexzur

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie konfliktami
  • Rachunkowość powiernicza
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Tworzenie dokumentów
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Śledzenie wydatków
Polska Produkt lokalny
Z FORDATA VDR przeprowadzisz online Due Diligence i transakcję M&A, udostępniając poufne dokumenty inwestorom , doradcom, zachowując pełną kontrolę i bezpieczeństwo. Dowiedz się więcej na temat produktu: FORDATA VDR
Jesteśmy zaufanym dostawcą virtual data room w Europie. FORDATA to nie tylko platforma do bezpiecznego udostępniania poufnych dokumentów. Nasza wiedza i realizacja ponad 1200 projektów zdobyły uznanie i poparcie inwestorów, doradców oraz prawników. Współpracuje z liderami branży, w tym z największymi firmami doradczymi, kancelariami prawnymi, bankami i funduszami PE/VC (kapitał prywatny / fundusz podwyższonego ryzyka). Chcemy, aby każda Twoja transakcja przebiegała dokładnie tak, jak planujesz. Korzystając z naszych usług, obiecujemy komfort pracy, spokój ducha i absolutne bezpieczeństwo. #FORDATAteam jest dla Ciebie. Dowiedz się więcej na temat produktu: FORDATA VDR

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie konfliktami
  • Rachunkowość powiernicza
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Tworzenie dokumentów
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Śledzenie wydatków
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie konfliktami
  • Rachunkowość powiernicza
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Tworzenie dokumentów
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Śledzenie wydatków
iDeals VDR umożliwia bankierom inwestycyjnym, prawnikom i głównym menedżerom wymianę i udostępnianie informacji poufnych za pośrednictwem bezpiecznego pokoju transakcyjnego.
iDeals to wyrafinowany i zaufany dostawca wirtualnego pokoju danych. Zdobyte doświadczenie i wyjątkowe wyniki zostały wypróbowane i przetestowane przez bankierów inwestycyjnych, prawników i głównych menedżerów przedsiębiorstw na całym świecie. iDeals to najbardziej zorientowana na wyniki i elastyczna firma na rynku, która słucha swoich klientów i oferuje im najbezpieczniejsze, najwygodniejsze i najszybsze rozwiązanie, aby osiągnąć ich strategiczne cele w każdej transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: iDeals Virtual Data Room

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie konfliktami
  • Rachunkowość powiernicza
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Tworzenie dokumentów
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Śledzenie wydatków
Rozwijaj swoją wymarzoną wysoce wydajną praktykę prawną dzięki rozbudowanemu oprogramowaniu do zarządzania kancelarią prawną Amberlo.
Uniwersalne oprogramowanie do zarządzania praktyką prawniczą Amberlo dba o Twój pracowity dzień, umożliwiając Ci skoncentrowanie się na tym, co najważniejsze. Wdrażaj nowych klientów, zarządzaj sprawami, automatycznie rejestruj każdą przepracowaną minutę, przypisuj rachunki i wysyłaj wiadomości e-mail do klientów w jednym miejscu, jednocześnie mierząc wyniki swojej kancelarii prawnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Amberlo

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie konfliktami
  • Rachunkowość powiernicza
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Tworzenie dokumentów
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Śledzenie wydatków
Matter.Cloud umożliwia zarządzanie czasem, nagraniami, kontaktami, klientami, sprawami, fakturami, zaufaniem i zadaniami w 17 językach.
Matters.Cloud ułatwia życie specjalistów ds. prawa dzięki rejestracji czasu i wydatków, kontaktowi, klientowi, spraw, fakturowaniu, możliwościom, zaufaniu i zarządzaniu zadaniami. Wszystkie te funkcje są dostępne na łatwej w użyciu platformie w chmurze. Przechowuj swoje dane lokalnie w jednym z sześciu regionów danych i wybierz jeden z 15 języków. Zapisz się na bezpłatną wersję próbną na stronie internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Matters.Cloud

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie konfliktami
  • Rachunkowość powiernicza
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Tworzenie dokumentów
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Śledzenie wydatków